Anderhalf uur korter?quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:22 schreef Symphonic het volgende:
Het ging vanochtend iets soepeler allemaal.
Deed er zo maar anderhalf uur korter over
quote:
Goedemorgen.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:31 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.
Wat ben je laat, just me. De verloren uurtjes aan het inhalen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is zo fijn, die week van de jaren zestig op radio5. Nu Listen to the Ocean
Op zich toch niet verkeerd! Laat ze het maar goed uitzoekenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou joepie, ik mag ook nog naar de cardioloog voor echo, fietstest, etc etc
de cardioloog vond het wel verstandig ja. Eens kijken of het allemaal op 1dag kan en of er anders bepaalde dingen hier kunnen (zolang de poli hier nog bestaat)quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:23 schreef just me het volgende:
[..]
Op zich toch niet verkeerd! Laat ze het maar goed uitzoeken
Gewoon in je woonplaats en alles op 1 dag zou wel fijn zijn!quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de cardioloog vond het wel verstandig ja. Eens kijken of het allemaal op 1dag kan en of er anders bepaalde dingen hier kunnen (zolang de poli hier nog bestaat)
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:23 schreef just me het volgende:
[..]
Op zich toch niet verkeerd! Laat ze het maar goed uitzoeken
Niet handigquote:Op donderdag 14 februari 2019 14:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Til ik met moeite iets van zolder om het mee te geven aan de kringloop....vergeet ik vervolgens dat het nog op de eerste verdieping staat te pauzeren.....
En zonder hulp van een monteurquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, na drie pogingen werkt het nieuwe modem, ik heb weer internet en telefoon. Nu hopen dat het stabiel blijft
het is een kwestie van stekkertjes aansluiten en dan maar wachten. En dat drie keer en toen had ik eindelijk verbinding en kon ik het modem activeren. Als de wifi nog teveel wegvalt ga ik wel eens inloggen op het modem, voor nu laat ik het even zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |