Jammer. Ik hoopte al op een soort Banzai track. Bonzai principe met ferme Holleeder uitingen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet aan toe gekomen om het zelf te beluisteren.
Maar wat ik van anderen gehoord heb, is het vrij tam allemaal.
Ik had gehoopt op doodsbedreigingen en zo...
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Als iemand met die tapes knoeit, mag ie wel oppassen dat ie niet bij de Neus genomen wordt.
I'm bigger and bolder and rougher and tougherquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jammer. Ik hoopte al op een soort Banzai track. Bonzai principe met ferme Holleeder uitingen.
Holleeder Resource.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I'm bigger and bolder and rougher and tougher
In other words sucker there is no other
I'm the one and only Willem Holleeder!
I'm the one and only Willem Holleeder!
Dat was ook mijn idee, dus die staat nu naast me te dampenquote:
Jij en MadMaster zitten vol goede ideeënquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee, dus die staat nu naast me te dampen![]()
#teamkoffiequote:Op donderdag 14 februari 2019 21:18 schreef livelink het volgende:
Jij en MadMaster zitten vol goede ideeën
Samen in een bus gaan zitten.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij en MadMaster zitten vol goede ideeën
Ik pas daar niet in met mijn sixpack.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Samen in een bus gaan zitten.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik pas daar niet in met mijn sixpack.
Busje komt zo!quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Op de bus wachten een optie?
Ga je er gemakshalve vanuit dat we Gup zitten te luisteren?quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Over een maand ga ik deze dame 3 keer zien
Hardcore-fanquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Over een maand ga ik deze dame 3 keer zien
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je er gemakshalve vanuit dat we Gup zitten te luisteren?
Ik wel hoorquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je er gemakshalve vanuit dat we Gup zitten te luisteren?
Altijd een goed excuus om wat korte stedentripjes te doenquote:
De "cid" klopt wel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik zat even EgeBamYasi - Pizzacid (Whumpa Whumpa Blare Mix) te luisteren en zo te horen is het geen vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |