Ik draai nu zonder echt voor te luisteren, dan kan het wel eens gebeuren...quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb ik wel eens als ik een track 'repareer'. Op gehoor is er dan niets aan de hand, tot je ermee gaat mixen.
Yep, dan houdt het op als je zoiets tussendoor krijgt.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai nu zonder echt voor te luisteren, dan kan het wel eens gebeuren...
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:24 schreef livelink het volgende:
Dienstmededeling voor Tail: MadMaster heeft verlengd tot 23.00
Zo ook deze twee...quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geweldig, een kort stukje Jones & Stephenson, om vervolgens door te gaan met een andere track, die compleet aansluit. Het leek net of ik Plastikman ook even hoorde trommelen.
Er loopt hier bij FOK! een hardcore reeks. Wellicht een idee om eens aan te kondigen in die SC als je weer eens live gaat mixen. Hier móet meer belangstelling voor komen, kan niet anders.quote:
Ik heb daar wel eens een mix van me gepost.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er loopt hier bij FOK! een hardcore reeks. Wellicht een idee om eens aan te kondigen in die SC als je weer eens live gaat mixen. Hier móet meer belangstelling voor komen, kan niet anders.
Oh?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens een mix van me gepost.
Dit, dat, zus, zo, een hoop gemekker...
Ach, ik ben niet zo van de 'steek jezelf wat veren in je reet' en promoot dit daarom niet zo, maar dank voor de complimenten...quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh?Je zou toch verwachten dat ze daar blij mee zouden zijn, maar ook dat heeft geen zin dus. Man man. Ik hoor het verschil niet met vele mixen van DJ's die hun boterhammen er dik van kunnen beleggen.
quote:
Begrijpelijk wel. Als je het niet volhoudt, gooi ik gewoon weer een nieuwe dienstmededeling in het topic.quote:
Ik hou stand!quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]8 minuten in de verlenging zitten en dan een wegtrekkert van jewelste krijgen.
Fijn! Ben je ook weer een beetje opgeknapt?quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was leuk!Nummers afgewisseld met verhalen. Erg leuk.
Nog wel verkouden maar voelde me beter dan ik had gedacht vanmorgen. Het ging vandaag ook best goed op het werk. Morgen nog een dagje werken en dan weekend!quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn! Ben je ook weer een beetje opgeknapt?
Al is MadMaster nog zo moequote:Op donderdag 14 februari 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oeh, wat gaat dit lekker over.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Al is MadMaster nog zo moe
mixen kan hij nog, en hoe!
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Dit is volgens mij uit Open Sesame van Leila K...
Ze klonk niet dankbaar.quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'r even los gelaten...
Dat dacht ik al te herkennenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Dit is volgens mij uit Open Sesame van Leila K...
Arme Vout. MadMaster had haar toch bij jou gedumpt?quote:Op donderdag 14 februari 2019 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij Vout in het hok flikkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |