quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:35 schreef Melting het volgende:
Vanavond geen show van mijn hand.
Zo meteen naar de vergadering van de VVE.
Dat zei hij gisteren inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]knok zou gaan draaien. Althans, er was min of meer sprake van. Succes bij de vergadering, Melt.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn er vanavond niet... we gaan naar een optreden van Tim Knol![]()
Jij hebt het ook maar beroerd thuisquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:27 schreef ToT het volgende:
Zo, ff uitbuiken hier van de coq au vin.
altijd spannendquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, kreeg vandaag een mail van dropbox over inactiviteit en dat ik rap even moest inloggen. Wist heel niet dat die account nog bestond
Maar vracht foto's uit 2011-2015 nog daar, wel geinig om terug te zien. Ook nog wat oude foto's van mn neefje en nichtje, morgen maar eens beter kijken en die doorsturen naar mn zus
Verjaardagstaart van toen mn neefje 4 werd, haha. Volgend jaar is ie brugpieperquote:
Ben er.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
Zo maar een half uurtje draaien in afwachting van knok.
Best generiek dit toch?quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Na het aanslingeren van VCL hoorde ik meteen dat je on air was.
Onze mashup-djquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Na het aanslingeren van VCL hoorde ik meteen dat je on air was.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het Queen was.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
De coq au vin heeft Tot's maag meteen weer verlaten.
Die dronken kippen ook altijdquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
De coq au vin heeft Tot's maag meteen weer verlaten.
Wat een beetje zon al niet kan doen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn wietaandelen staan weer in 't groen.
Just me's goede invloed is alweer uitgewerkt.quote:
Het zal knok eens niet wezenquote:
quote:
Groene stoom...quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn wietaandelen staan weer in 't groen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een beetje zon al niet kan doen.
Daar kan je wel knaken mee maken ja denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Is een Canadees bedrijf wat insprong op de legalisatie in grote delen van Amerika.
Daar staat ze dan midden in de nacht voor op.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Just me's goede invloed is alweer uitgewerkt.
Ja, heerlijk wel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal knok eens niet wezen
![]()
[..]livelink, rustig dagje gehad ?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar staat ze dan midden in de nacht voor op.Alle koffie natuurlijk weer opgemaakt en pleite is meneer. En het dan ook nog presteren om het examen te verknollen.
Deze keer was ik er hopelijk een keer op tijd bij, in tegenstelling tot crypto.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daar kan je wel knaken mee maken ja denk ik.
Dat was tof van je en veel makkelijker voor knok.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:44 schreef just me het volgende:
[..]![]()
als de volgende keer examen weer in de buurt is mij hij weer komen
Volgens mij was iedereen daar te laat bijquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deze keer was ik er hopelijk een keer op tijd bij, in tegenstelling tot crypto.
vooral dat laatste, voor mij een kleine moeite om het logeerbed op te makenquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was tof van je en veel makkelijker voor knok.
Lucky few got rich.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij was iedereen daar te laat bij
Voor je het weet zakt hij gewoon iedere keer voor z'n examen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat was tof van je en veel makkelijker voor knok.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor je het weet zakt hij gewoon iedere keer voor z'n examen.
Om de twee dagen...
Nou, hier op FOK! was MagNet op tijd ingestapt. Ruim een miljoen gepakt met nagenoeg gratis verkregen bitcoins en nu heeft hij 2 cash betaalde huizen, 64 zonnepanelen, plus warmtepomp.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij was iedereen daar te laat bij
Tof.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
vooral dat laatste, voor mij een kleine moeite om het logeerbed op te maken
Ook op tijd uitgestapt dusquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, hier op FOK! was MagNet op tijd ingestapt. Ruim een miljoen gepakt met nagenoeg gratis verkregen bitcoins en nu heeft hij 2 cash betaalde huizen, 64 zonnepanelen, plus warmtepomp.![]()
dan heeft hij dat goed gedaan maar hoeveel is de rest van FOK! kwijt ?quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, hier op FOK! was MagNet op tijd ingestapt. Ruim een miljoen gepakt met nagenoeg gratis verkregen bitcoins en nu heeft hij 2 cash betaalde huizen, 64 zonnepanelen, plus warmtepomp.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |