Als jij dat denkt dan vraag ik mij af of jij voetbal wel volgt.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat een Bergwijn niet meer dan 20/25 miljoen oplevert. Maargoed, jij ziet 'm vaker voetballen dan ik
PSV heeft niet dezelfde exposure als Ajax. En door dat ridicule bedrag wat die Catalanen voor de Jong neerleggen krijg ik het idee dat al die miljoenen een beetje naar het hoofd stijgt van mensen. Soit, Bergwijn is één van de smaakmakers van PSV en één van de beste spelers van de eredivisie. Maar kom op hé, het blijft wel de eredivisiequote:Op zondag 10 februari 2019 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als jij dat denkt dan vraag ik mij af of jij voetbal wel volgt.
Dealquote:Op zondag 10 februari 2019 16:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
@:Onlo, ik durf er wel een kratje bier op te zetten dat Bergwijn 30+ oplevert.
We verkopen Memphis 3,5 jaar geleden voor 34-40 miljoen maar Bergwijn gaat in de huidige markt voor 20 weg.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV heeft niet dezelfde exposure als Ajax. En door dat ridicule bedrag wat die Catalanen voor de Jong neerleggen krijg ik het idee dat al die miljoenen een beetje naar het hoofd stijgt van mensen. Soit, Bergwijn is één van de smaakmakers van PSV en één van de beste spelers van de eredivisie. Maar kom op hé, het blijft wel de eredivisie
Topperquote:
Hopelijk kunnen de spelers van PSV zometeen ook shinen tegen Heracles.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:18 schreef GGMM het volgende:
Ik snap Onlogisch wel, die heeft hem waarschijnlijk alleen in de CL zien spelen.
Tegen De Graafschap en Excelsior is hij heel goed.
Ajax kan ook erbij in dat rijtje.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:18 schreef GGMM het volgende:
Ik snap Onlogisch wel, die heeft hem waarschijnlijk alleen in de CL zien spelen.
Tegen De Graafschap en Excelsior is hij heel goed.
Nogmaals als Neres voor 45 miljoen weg kan dan Lozano en Bergwijn sowieso meer.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:17 schreef fetX het volgende:
Allebei zo rond de 30 gok ik en dat is al best veel. Maar goed, de markt hè.
Of we doen iets aan trollende modsquote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef onlogisch het volgende:
Zullen we het hier gewoon over PSV hebben? Het Ajax-topic is verderop
Graafschap en excelsior mogen hier wel benoemd worden dan?quote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef onlogisch het volgende:
8 punten los.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef onlogisch het volgende:
Ja, want zo werkt de wereld.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nogmaals als Neres voor 45 miljoen weg kan dan Lozano en Bergwijn sowieso meer.
quote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Graafschap en excelsior mogen hier wel benoemd worden dan?
Huilenquote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of we doen iets aan trollende mods
Ah ja als je Bergwijn niet 50miljoen waard vindt troll jequote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nogmaals als Neres voor 45 miljoen weg kan dan Lozano en Bergwijn sowieso meer.
Negers kunnen niet keepen volgens een gerespecteerd forum-lid.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Onana?
Lijkt mij een verstandige user!quote:Op zondag 10 februari 2019 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Negers kunnen niet keepen volgens een gerespecteerd forum-lid.
Je snapt toch ook wel dat er geen club buiten China meer 45 miljoen gaat bieden?quote:Op zondag 10 februari 2019 16:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet.
Als Neres bij PSV had gespeeld was het waarschijnlijk 15 miljoen geweest.
‘Hij vindt Bergwijn geen 50 miljoen waard, dus hij trollt’. Doe even normaal zegquote:Op zondag 10 februari 2019 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Exact.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat er geen club buiten China meer 45 miljoen gaat bieden?
Doe zelf normaalquote:Op zondag 10 februari 2019 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Hij vindt Bergwijn geen 50 miljoen waard, dus hij trollt’. Doe even normaal zeg
Ga nou niet dom spelenquote:Op zondag 10 februari 2019 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
‘Hij vindt Bergwijn geen 50 miljoen waard, dus hij trollt’. Doe even normaal zeg
Excuus, je hebt gelijk. Ik zakte even af naar jouw niveau.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga nou niet dom spelen
Of ja, spelen...
Als je een goeie hebt stuut dan ff.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:44 schreef Scarface88 het volgende:
Even streampje aanzetten jongens. Tot zo.
Nee. Bezig 33x naar elkaar te passen waarna balverlies.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:56 schreef Cherni het volgende:
Word PSV wakker? Ik kan niets volgen. Ben afhankelijk van jullie
Je mag hopen dat ze wakker zijn met al dat regen wat naar beneden komtquote:Op zondag 10 februari 2019 16:56 schreef Cherni het volgende:
Word PSV wakker? Ik kan niets volgen. Ben afhankelijk van jullie
Niet de hoop opgeven.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
Hahaha hoe is dat geen strafschop dan?
Lijkt mij sterk. Utrecht is nu niet bepaald voor Ajax.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:20 schreef Scarface88 het volgende:
Utrecht helpt graag Ajax aan de titel en PSV komt niet door de muur heen met het anti voetbal dat Utrecht speelt. En dat constant shirtje vasthouden van Luuk mag gewoon. Echt bizar.
Utrecht en Ajax helpen. Nee jij hebt er verstand vanquote:Op zondag 10 februari 2019 17:20 schreef Scarface88 het volgende:
Utrecht helpt graag Ajax aan de titel en PSV komt niet door de muur heen met het anti voetbal dat Utrecht speelt. En dat constant shirtje vasthouden van Luuk mag gewoon. Echt bizar.
Rot nu maar op van dit forum. Doei doei doe.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:20 schreef Scarface88 het volgende:
Ik dacht 1-0 of 2-1 jaquote:Op zondag 10 februari 2019 17:29 schreef BadderHaring het volgende:
Dit is voor niemand een verrassing, toch?
Niet zo madquote:Op zondag 10 februari 2019 17:27 schreef Scarface88 het volgende:
Kijk die Ajacieden ineens blij zijn hier en op AjaxshowtimeGisteren was alles nog kut.
Voor mij wel. Utrecht had ik niet verwacht. Volgende week Heerenveen leek mij moeilijker. Heerenveen een ploeg waar PSV nooit goed tegen speelt.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:29 schreef BadderHaring het volgende:
De laatste jaren was het hier wel makkelijk.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:29 schreef BadderHaring het volgende:
Utrecht was in topvorm ja...quote:Op zondag 10 februari 2019 17:29 schreef BadderHaring het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:27 schreef RipCity het volgende:
Spelers achterin willen hun pass percentages omhoog krijgen. Manmanman wat een tempo.
Net als Heracles.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Utrecht was in topvorm ja...
Jawelquote:Op zondag 10 februari 2019 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Goed, dat was dus geen overtreding bij de 2e goal?
Nee joh. Lozano is een jankbalquote:Op zondag 10 februari 2019 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
En dat zag iemand aankomen?quote:
Ajax en PSV zijn beiden niet best uit de winterstop gekomen. PSV iets minder slecht dan Ajax, maar ze zijn allebei niet onaantastbaar meer.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En dat zag iemand aankomen?
Ah oke dan mag het. Duidelijkquote:Op zondag 10 februari 2019 17:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee joh. Lozano is een jankbal
Als Lozano en Bergwijn 100mio op willen leveren moet dat wel lukken toch?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:35 schreef Scarface88 het volgende:
Drie goals maken gaat sowieso niet gebeuren. Het is klaar.
Nee en het vasthouden van De Jong was ook geen penalty. Ik vraag me toch af wat het gemiddelde iq van de arbitrage vandaag isquote:Op zondag 10 februari 2019 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zei ik ook al.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:35 schreef TehRocks het volgende:
Zoet moet die van Kerk gewoon hebben trouwens.
Zelfs Messi voetbalt niet door deze muur van Utrecht heen.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als Lozano en Bergwijn 100mio op willen leveren moet dat wel lukken toch?
Hoezo geworden? Vind verder dat 'ie best in z'n recht staat om te janken. Die scheids kan niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat is die de Jong bij jullie ook een jankbal geworden zeg. Standaard mad dat gezicht van hem.
Geworden? Is toch al jaren zo.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat is die de Jong bij jullie ook een jankbal geworden zeg. Standaard mad dat gezicht van hem.
Geen penalty kan ik nog best mee leven, maar volgende week is het een klein duwtje en wel penalty.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:36 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Nee en het vasthouden van De Jong was ook geen penalty. Ik vraag me toch af wat het gemiddelde iq van de arbitrage vandaag is
Hahahaquote:Op zondag 10 februari 2019 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
De VAR heeft nog nooit een beslissing in het voordeel van PSV genomen
Whahaahaha, heerlijk ditquote:Op zondag 10 februari 2019 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
De VAR heeft nog nooit een beslissing in het voordeel van PSV genomen
Je snapt de VAR niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geen penalty kan ik nog best mee leven, maar volgende week is het een klein duwtje en wel penalty.
VAR is wel een toevoeging
Dit ja. Hoe kan exact hetzelfde een week later geen penalty zijn. Mooie willekeur dat VAR dat de partijdigheid van de arbitrage goed laat zien. Wat een kneus die Makkelie.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:39 schreef tompsv18 het volgende:
Ik lees dat Makkelie vorige week bij Vitesse - Heerenveen ook de VAR was toen ie voor een soortgelijke overtreding wel een strafschop gaf
Wie ondertussen wel dan?quote:
Zo moeilijk is het niet. Hij grijpt in als de scheids overduidelijk een fout maakt. Wat snap je er niet aan?quote:
Wat ben jij een ongelofelijk stuk verdriet zeg.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit ja. Hoe kan exact hetzelfde een week later geen penalty zijn. Mooie willekeur dat VAR dat de partijdigheid van de arbitrage goed laat zien. Wat een kneus die Makkelie.
Moet jij niet in Utrecht zijn ouwe teletekst supporter.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar komen die joden opeens allemaal vandaan in dit topic? Gister zag ik ze niet
VAR vind ik in ieder geval geen toevoeging. Alleen maar meer willekeur.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
Dit ja. Hoe kan exact hetzelfde een week later geen penalty zijn. Mooie willekeur dat VAR dat de partijdigheid van de arbitrage goed laat zien. Wat een kneus die Makkelie.
Komt goed met beide mannen van in totaal 100 miljoen.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:35 schreef Scarface88 het volgende:
Drie goals maken gaat sowieso niet gebeuren. Het is klaar.
Dit kost hen echt geen energie. Als een blok verdedigen, beetje meeschuiven bij een 2-0 voorsprong. Easy.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
VAR vind ik in ieder geval geen toevoeging. Alleen maar meer willekeur.
Maar goed, gewoon de tweede helft de wedstrijd draaien. Snel 2-1 maken, FCU houdt het dan nooit vol.
VAR mag de scheids alleen bij buitenspel overrulen.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Hij grijpt in als de scheids overduidelijk een fout maakt. Wat snap je er niet aan?
Dit is BS.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
VAR mag de scheids alleen bij buitenspel overrulen.
Verder mogen ze niet eens ingrijpen
Lol, heb je dit zelf bedacht? Of ben je aan het trollen?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
VAR mag de scheids alleen bij buitenspel overrulen.
Verder mogen ze niet eens ingrijpen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]"Verder mag de VAR niet eens ingrijpen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals: dat was BS
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Oh, je had het over overrulen. Waarom is dat hier relevant dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, dus jij zat er naast.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, je had het over overrulen.
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Verder mag de VAR niet eens ingrijpen"
Nogmaals: dat was BS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus bij overtredingen niet, daar ging het eigenlijk omTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Scarface aanspreken op zijn getroll.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt lezen. Knap werk, René. Wat is verder je toevoeging hier?
Ik bevestigde even dat hij gelijk had.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt lezen. Knap werk, René. Wat is verder je toevoeging hier?
Laat gaan, als ie niet wil lezen gaat het nooit lukkenquote:Op zondag 10 februari 2019 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bevestigde even dat hij gelijk had.
Aangezien je nogal fel reageerde en daarna geen excuses maakte leek het net alsof je het niet doorhad.
Oh, je wil dat ik excuses aanbied?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bevestigde even dat hij gelijk had.
Aangezien je nogal fel reageerde en daarna geen excuses maakte leek het net alsof je het niet doorhad.
Willen is een groot woord. Het leek me gepast.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, je wil dat ik excuses aanbied?![]()
We hebben het gewoon over een discussie die hier liep, maar als dit voor jou een uitweg is, prima.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik dacht dat je het hier serieuzer wilde hebben ipv dat het een slowchat wordt.
Je zet daar nou niet echt het goede voorbeeld voor neer.
Hahaha zo kan je er ook onderuit komenquote:Op zondag 10 februari 2019 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, je wil dat ik excuses aanbied?![]()
Ik dacht dat je het hier serieuzer wilde hebben ipv dat het een slowchat wordt.
Je zet daar nou niet echt het goede voorbeeld voor neer.
Bizar. Gewoon persoonlijke clubvoorkeuren.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:47 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hier kreeg Ajax hem wel.....
https://www.foxsports.nl/video/3002652/toch-een-penalty-voor-ajax-tussenkomst-var/#
Willekeur....schiet mij maar lek
Nee, het gaat niet over de discussie. Die was prima. Alleen jij probeert een sneer uit te delen, wat inhoudelijk niets toevoegt. Ben je nou echt zo dom?quote:Op zondag 10 februari 2019 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Willen is een groot woord. Het leek me gepast.
[..]
We hebben het gewoon over een discussie die hier liep, maar als dit voor jou een uitweg is, prima.Ontopic dan weer.
On topic was het toch?quote:Op zondag 10 februari 2019 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet over de discussie. Die was prima. Alleen jij probeert een sneer uit te delen, wat inhoudelijk niets toevoegt. Ben je nou echt zo dom?
Nee, dat deed jij hier juist:quote:Op zondag 10 februari 2019 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet over de discussie. Die was prima. Alleen jij probeert een sneer uit te delen, wat inhoudelijk niets toevoegt. Ben je nou echt zo dom?
En nu ontopic. Wil je dit kansloze gebral verder zetten mag dat in de SC.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, heb je dit zelf bedacht? Of ben je aan het trollen?
Zeg dat maar tegen jankbal tomquote:Op zondag 10 februari 2019 18:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
jullie mogen echt nooit meer klagen over de var hahahahhaa
Vies madquote:Op zondag 10 februari 2019 18:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
strafschop PSV en goal Utrecht terecht goedgekeurd tegen strafschop Utrechtquote:Op zondag 10 februari 2019 18:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
HAHAHHA jongen was gewoon een pingel voor Utrechtquote:Op zondag 10 februari 2019 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
strafschop PSV en goal Utrecht terecht goedgekeurd tegen strafschop Utrecht
Je moet je bek houden
En die kan je volgende week weer inleverenquote:Op zondag 10 februari 2019 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ja, puntje uitgelopen!
Waarom doe je zo mad? Doe eens rustig johquote:Op zondag 10 februari 2019 18:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
HAHAHHA jongen was gewoon een pingel voor UtrechtPSV had natuurlijk nergens recht op met jankbal de Jong
Nergens recht op? Hahahah, Utrecht heeft 2 schoten op doel gehad man.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
HAHAHHA jongen was gewoon een pingel voor UtrechtPSV had natuurlijk nergens recht op met jankbal de Jong
Mo en Gakpo in de basis dan maarquote:Op zondag 10 februari 2019 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En die kan je volgende week weer inleveren
Oh sorry, wil Tom beetje uit de tent lokken. Natuurlijk was de var kut vandaag en stiekem hadden jullie moeten winnenquote:Op zondag 10 februari 2019 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom doe je zo mad? Doe eens rustig joh
quote:Op zondag 10 februari 2019 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En die kan je volgende week weer inleveren
Wat staat hier?quote:Op zondag 10 februari 2019 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
strafschop PSV en goal Utrecht terecht goedgekeurd tegen strafschop Utrecht
Je moet je bek houden
Jij zal niet meer postenquote:Op zondag 10 februari 2019 18:41 schreef Scarface88 het volgende:
Wat een aids. Klaar mee. KNVB bedankt.
Voelt als een gewonnen puntje. Ondanks de kansenverhouding.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat VAR momentje was natuurlijk een goedmakertje.
Verder kan ik leven met deze uitslag.
Gakpo is gelukkig Malen al voorbijquote:Op zondag 10 februari 2019 18:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mo en Gakpo in de basis dan maar
Wow, witheed.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gaat het wel?quote:Op zondag 10 februari 2019 18:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hmm ik niet. Utrecht ontsnapt imo gewoon. Sure, wij maken de late gelijkmaker, maar Utrecht heeft echt 90 minuten lang met negatief betonvoetbal tegen lopen houden.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat VAR momentje was natuurlijk een goedmakertje.
Verder kan ik leven met deze uitslag.
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Wel als er na die overtreding een doelpunt volgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus bij overtredingen niet, daar ging het eigenlijk om
Puntje 1 is datquote:Op zondag 10 februari 2019 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel als er na die overtreding een doelpunt volgt.
Klopt. Maar je stond wel met 2-0 achter. En de penalty voor Utrecht vond ik duidelijker dan die eventuele voor Luuk. Ondanks de uitslag hebben ze (mn 2e helft) gewoon goed gespeeld en gestreden. Dit itt Ajax gisteren. Stemt mij wel positiefquote:Op zondag 10 februari 2019 18:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hmm ik niet. Utrecht ontsnapt imo gewoon. Sure, wij maken de late gelijkmaker, maar Utrecht heeft echt 90 minuten lang met negatief betonvoetbal tegen lopen houden.
Ook weer zo raar; van de 85ste tot de 90ste minuut is er in zuivere speeltijd nog geen 30 seconden gespeeld. Eerst dat gedoe met penalty/geen penalty, toen die wissel en tot slot nog de ' blessure' van Klaiber. Vervolgens is de extra speeltijd exact 4 minuten
Blessuretijd is echt een lachertje. Daar moeten ze eens wat aan gaan doen. Tegen Feyenoord was dat bijvoorbeeld ook, stond 2-1, constant tijdrekken in de reguliere speeltijd en die Gozubuyuk maar zijn horloge wijzen. Geeft die, uit mijn hoofd, 3 minuten extra tijdquote:Op zondag 10 februari 2019 18:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gaat het wel?
[..]
Hmm ik niet. Utrecht ontsnapt imo gewoon. Sure, wij maken de late gelijkmaker, maar Utrecht heeft echt 90 minuten lang met negatief betonvoetbal tegen lopen houden.
Ook weer zo raar; van de 85ste tot de 90ste minuut is er in zuivere speeltijd nog geen 30 seconden gespeeld. Eerst dat gedoe met penalty/geen penalty, toen die wissel en tot slot nog de ' blessure' van Klaiber. Vervolgens is de extra speeltijd exact 4 minuten
quote:Op zondag 10 februari 2019 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ja, puntje uitgelopen!
Penalty voor Luuk was 100%, net als die voor Utrecht.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar je stond wel met 2-0 achter. En de penalty voor Utrecht vond ik duidelijker dan die eventuele voor Luuk. Ondanks de uitslag hebben ze (mn 2e helft) gewoon goed gespeeld en gestreden. Dit itt Ajax gisteren. Stemt mij wel positief
Beide penalties waren vrij duidelijk wmb.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klopt. Maar je stond wel met 2-0 achter. En de penalty voor Utrecht vond ik duidelijker dan die eventuele voor Luuk. Ondanks de uitslag hebben ze (mn 2e helft) gewoon goed gespeeld en gestreden. Dit itt Ajax gisteren. Stemt mij wel positief
Volgende week gewoon Gakpo basis hoop ik.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Top wel dat Bommel er een 16 en 19-jarige ingooit tav 2 gelouterde spelers.
Ja dat wijzen naar het horloge is gewoon een popi jopi manier om aan te geven dat je het zogenaamd wel allemaal ziet. Mensen die hier met droge ogen beweren dat PSV 'een puntje wint' sporen sowieso niet. Je hebt er gewoon 2 verloren, schei toch uit.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blessuretijd is echt een lachertje. Daar moeten ze eens wat aan gaan doen. Tegen Feyenoord was dat bijvoorbeeld ook, stond 2-1, constant tijdrekken in de reguliere speeltijd en die Gozubuyuk maar zijn horloge wijzen. Geeft die, uit mijn hoofd, 3 minuten extra tijdFeyenoord met een wissel en wat hooghouden/tijdrekken voor dat ze de ingooien nemen etc., en hij fluit doodleuk na 3 minuten af.
Speel je een halve minuut tot een minuut van 3 minuten (wat al aan de lage kant was imo).
Hebben natuurlijk alle ploegen last van, en mogen ze imo best eens wat aan gaan doen.
Die het ook nog beiden waar maakten!quote:Op zondag 10 februari 2019 18:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Top wel dat Bommel er een 16 en 19-jarige ingooit tav 2 gelouterde spelers.
Huilenquote:
Het is niet alsof dit niet lang en breed bekend is. De spelregelcommissie wil hier simpelweg niets aan doen.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blessuretijd is echt een lachertje. Daar moeten ze eens wat aan gaan doen. Tegen Feyenoord was dat bijvoorbeeld ook, stond 2-1, constant tijdrekken in de reguliere speeltijd en die Gozubuyuk maar zijn horloge wijzen. Geeft die, uit mijn hoofd, 3 minuten extra tijdFeyenoord met een wissel en wat hooghouden/tijdrekken voor dat ze de ingooien nemen etc., en hij fluit doodleuk na 3 minuten af.
Speel je een halve minuut tot een minuut van 3 minuten (wat al aan de lage kant was imo).
Hebben natuurlijk alle ploegen last van, en mogen ze imo best eens wat aan gaan doen.
Eerste doelpunt vergeten?quote:Op zondag 10 februari 2019 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Gakpo liet meer zien dan Lozano en Bergwijn
Je zou bijna denken dat de verdediging van Utrecht al flink wat minuten in de benen had terwijl hij nog fris was idd.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Zeiden ze vorige week ook. Die jongen heeft gewoon talent.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de verdediging van Utrecht al flink wat minuten in de benen had terwijl hij nog fris was idd.
Dat zeker, maar dat betekent niet dat hij momenteel al beter is dan Lozano of Bergwijn.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zeiden ze vorige week ook. Die jongen heeft gewoon talent.
Viel erg lekker in jaquote:Op zondag 10 februari 2019 18:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Idd. Aan beide kanten dus had het een pingel moeten zijn..quote:
En daarom blijf ik zeggen dat niemand er nog iets van snapt.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
Pol heeft dus bewust van twee penalties afgezien... Ook wel redelijk bizar.
Meest bizarre is nog wel dat hij geweigerd heeft om de eerste keer te kijken.
Maar goed, dan kom ik weer op mijn eerdere conclusie: de VAR zorgt alleen maar voor meer willekeur.
100% eens. VAR is leuk, maar alleen voor objectieve dingen. Buitenspel/niet buitenspel of bal wel/niet over de lijn (maar daar heb je doellijntechnologie voor). Voor de rest is het gewoon het aanhalen van een extra paar meningen waardoor je netto niks beter uit bent.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
Pol heeft dus bewust van twee penalties afgezien... Ook wel redelijk bizar.
Meest bizarre is nog wel dat hij geweigerd heeft om de eerste keer te kijken.
Maar goed, dan kom ik weer op mijn eerdere conclusie: de VAR zorgt alleen maar voor meer willekeur.
Nou ja, meest zonde is wel dat ik denk dat PSV vanaf 1-1 die wedstrijd gewoon naar zich toe had getrokken. Dus in die zin is dat ‘ik maak mijn eigen regels wel’ doorslaggevend in hoe de wedstrijd verloopt. En ik hou niet zo van scheidsrechters die hun stempel menen te moeten drukken op wedstrijden.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En daarom blijf ik zeggen dat niemand er nog iets van snapt.
Dat. Ervan uitgaande dat PSV de strafschop had benut zou dat een eenvoudige overwinning zijn geweest.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, meest zonde is wel dat ik denk dat PSV vanaf 1-1 die wedstrijd gewoon naar zich toe had getrokken. Dus in die zin is dat ‘ik maak mijn eigen regels wel’ doorslaggevend in hoe de wedstrijd verloopt. En ik hou niet zo van scheidsrechters die hun stempel menen te moeten drukken op wedstrijden.
Jammer genoeg is dat wel weer achteraf en als.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, meest zonde is wel dat ik denk dat PSV vanaf 1-1 die wedstrijd gewoon naar zich toe had getrokken. Dus in die zin is dat ‘ik maak mijn eigen regels wel’ doorslaggevend in hoe de wedstrijd verloopt. En ik hou niet zo van scheidsrechters die hun stempel menen te moeten drukken op wedstrijden.
Scheidsrechters moeten gewoon de regels toepassen. Kijk, een beetje meer mannelijk voetbal toestaan, graag. Maar overduidelijke penalties niet geven is beïvoeding. Ongeacht wat er verder gebeurt. Dat hoort niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat wel weer achteraf en als.
Laten we gewoon niet vergeten dat we ook slap aan het voetballen waren en hier eigenlijk gewoon goed weg komen
Ik doelde vooral op het feit dat PSV na die zeperd van Ajax punten zou gaan laten liggen, ongeacht de tegenstander. Dat voel je toch van verre aankomen?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Utrecht was in topvorm ja...
Was tegen Groningen en Emmen ook. Totaal onzichtbaar, maar die 1 of 2 piskansjes die ze krijgen vliegen erin. Toch zonde.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Scheidsrechters moeten gewoon de regels toepassen. Kijk, een beetje meer mannelijk voetbal toestaan, graag. Maar overduidelijke penalties niet geven is beïvoeding. Ongeacht wat er verder gebeurt. Dat hoort niet.
PSV was verder niet slap, integendeel. Utrecht streed vol ervoor, mocht veel (Letschert zat de hele tijd met zijn handen aan De Jong) en PSV had veel en veel meer doelkansen. Maar goed, in de eerste helft vlogen ze er bij Utrecht in.
Dat vind jij wel vaker volgens mijquote:Op zondag 10 februari 2019 19:25 schreef TehRocks het volgende:
Ik vond Hendrix trouwens echt verschrikkelijk.
Veel omschakelingen eruit gehaald.aanvallend waardeloos jaquote:Op zondag 10 februari 2019 19:25 schreef TehRocks het volgende:
Ik vond Hendrix trouwens echt verschrikkelijk.
Niet zo heel veel. Zij komen heel gelukkig op voorsprong en nog gelukkiger op 2-0. Daarna moet je door die enorme muur voetballen en dan is 2-2 eigenlijk een prima resultaat.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:13 schreef superniger het volgende:
Waar ging het mis vandaag?
Wat moet er anders?
Ja fair, deed zn verdedigende werk voldoende maar heeft geen fatsoenlijke bal vooruit gestuurd.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veel omschakelingen eruit gehaald.aanvallend waardeloos ja
Moet ie ook niet proberen nee,minpuntje dat ie zichzelf gaat overschatten in voetballend opzicht.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:30 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ja fair, deed zn verdedigende werk voldoende maar heeft geen fatsoenlijke bal vooruit gestuurd.
quote:Op zondag 10 februari 2019 05:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Naja als we vandaag niet van Utrecht winnen post ik hier niet meer hoor. Als we dit cadeau nog uit handen geven mag Ajax de titel hebben. Dan ben ik dr klaar mee.
Je moet op 8 punten komen vandaag. Minder is onacceptabel.
Dit scheelt je gewoon een bak met werk onlo.quote:
En hij zei ook dat de VAR Makkelie hem steunde om De Jong geen strafschop te geven, terwijl Wiedemeijer bij FOX zei dat Makkelie het een strafschop vond maar dat Van Boekel niet wilde gaan kijken.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:59 schreef Zorro het volgende:
Ik hoor net bij Rondo dat van Boekel na afloop na terugkijken van de beelden nog steeds vindt dat hij gelijk had. In beide strafschopgevallen.
Legendarische laatste woorden. Misschien kunnen we die opnemen in de OP, zodat we Scarface nooit zullen vergeten.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:41 schreef Scarface88 het volgende:
Wat een aids. Klaar mee. KNVB bedankt.
Zeg ik dat dan? Ik zeg hij liet vandaag meer zien dan Bergwijn en Lozano.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dat betekent niet dat hij momenteel al beter is dan Lozano of Bergwijn.
Was tegen Emmen ook al het geval. Moet niet al te vaak gebeuren.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:44 schreef Moustachio het volgende:
Speel je deze wedstrijd 100 keer dan win je 'm gewoon 98x.
En vandaag speel je tegen een ploeg waar je 12 keer op rij van had gewonnen.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:29 schreef tompsv18 het volgende:
Volgende week tegen de grootste angstgegner van de afgelopen jaren, zelfs nog groter dan Feyenoord-uit
2017-2018 Eredivisie 10-09-2017 SC Heerenveen-PSV 2-0 (2-0)
2016-2017 Eredivisie 01-10-2016 SC Heerenveen-PSV 1-1 (0-0)
2015-2016 Eredivisie 22-08-2015 SC Heerenveen-PSV 1-1 (0-0)
2014-2015 Eredivisie 28-09-2014 SC Heerenveen-PSV 1-0 (0-0)
2013-2014 Eredivisie 05-04-2014 SC Heerenveen-PSV 3-0 (1-0)
2012-2013 Eredivisie 09-03-2013 SC Heerenveen-PSV 2-1 (2-0)
Dan ken je de regels niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 20:07 schreef TehRocks het volgende:
Dat ie U geen strafschop gaf vond ik eigenlijk nog idioter dan het geval de Jong.
Dat is sowieso waar. VAR brengt iig wel de nodige discussie naar bovenquote:Op zondag 10 februari 2019 19:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Scheidsrechters moeten gewoon de regels toepassen. Kijk, een beetje meer mannelijk voetbal toestaan, graag. Maar overduidelijke penalties niet geven is beïvoeding. Ongeacht wat er verder gebeurt. Dat hoort niet.
Bij De Jong is sprake van trekken aan het shirt en langdurig ook nog. Dat is een directe vrije trap en in de 16 meter is dat gewoon een penalty.quote:
Ah op die fiets! Nee prima dan. Ik denk jij gaat me vertellen dat die van Dumfries minder een penal was dan die van de Jong.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij De Jong is sprake van trekken aan het shirt en langdurig ook nog. Dat is een directe vrije trap en in de 16 meter is dat gewoon een penalty.
Bij de andere situatie is sprake van ‘ten val brengen’. Wederom een directe vrije trap, enz.
Beiden dus 100% penalties.
quote:Op zondag 10 februari 2019 20:08 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Legendarische laatste woorden. Misschien kunnen we die opnemen in de OP, zodat we Scarface nooit zullen vergeten.
Nee, ik begrijp alleen wel waarom hij die niet gaf. Omdat hij verdomd goed weet dat hij PSV een penalty heeft onthouden. Hoe langer ik daarover nadenk, hoe meer ik mij afvraag of die gozer wel geschikt is om professioneel voetbal te mogen fluiten.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:20 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ah op die fiets! Nee prima dan. Ik denk jij gaat me vertellen dat die van Dumfries minder een penal was dan die van de Jong.
Ja beetje grijs gebied he? Zijn we nou blij dat ie het "gelijk" heeft getrokken of niet blij omdat ie niet elk geval apart bekijkt.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp alleen wel waarom hij die niet gaf. Omdat hij verdomd goed weet dat hij PSV een penalty heeft onthouden. Hoe langer ik daarover nadenk, hoe meer ik mij afvraag of die gozer wel geschikt is om professioneel voetbal te mogen fluiten.
Counterspitsje, kan er in de kleine ruimte geen ene kut van. Maar is inderdaad op de opgevoerde brommer.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:47 schreef Ciscus het volgende:
Die Kerk is wel teringjantje-snel he? Ik had vooraf aan dit weekend verwacht dat Ajax 2 of 3 punten zou inlopen, wat lekker dat we de voorsprong zelfs vergroot hebben.
Ik doe ff een aadje300: als het verschil nu 8 punten was geweest, hadden we tegen Heerenveen scherpte gemist en verloren. AJAX heeft een makkie. Het verschil was na het volgende weekend dan 5 punten geweest. Omdat het verschil minder groot is, gaan ze knallen en winnen. Dus we blijven op 6 punten verschil staan.
Dan ben je zo ongeveer de enige.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:30 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zou het jammer vinden als scarface niet meer zou posten
quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 10 februari 2019 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Op naar Heerenveen uit. Mag Sammie meedoen?
Ja...en hij zal er dan wel 2 maken. Schaars zal ook wel weer de wedstrijd van zijn leven spelen.quote:Op zondag 10 februari 2019 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Op naar Heerenveen uit. Mag Sammie meedoen?
Nee was iemand andersquote:Op zondag 10 februari 2019 20:11 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik zeg hij liet vandaag meer zien dan Bergwijn en Lozano.
Er is maar één statistiek die telt, dat is de einduitslag. Daar krijg je punten voor, in dit geval dus een.quote:
Was geen penal waardig, waar moet Dumfries met zijn arm heen?quote:Op zondag 10 februari 2019 20:07 schreef TehRocks het volgende:
Dat ie U geen strafschop gaf vond ik eigenlijk nog idioter dan het geval de Jong.
Eens, hij is hij ook onwijs sterk en wint hij op die manier ook z'n duels. Had net zo goed american football of atletiek kunnen beoefenen.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:53 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Counterspitsje, kan er in de kleine ruimte geen ene kut van. Maar is inderdaad op de opgevoerde brommer.
Overal, behalve omhoog richting de tegenstander? Was een penalty, simpel.quote:Op maandag 11 februari 2019 02:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was geen penal waardig, waar moet Dumfries met zijn arm heen?
Ik denk dat balbezit en dergelijke in deze niet zoveel zegt, normaal is dat nu ook geen statistiek waar de gemiddelde PSV-fan zich druk om maakt, dus een beetje hypocriet om dat er nu wel bij te halen.quote:
We zitten niet in Engeland hè.quote:Op maandag 11 februari 2019 06:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afspraken in zijn huurcontract wellicht?
Dat is dan ook de regel niet.quote:Op maandag 11 februari 2019 02:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2019 02:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nou, ik was blij dat hij niet de penal aan Utrecht gaf. Maar ik had liever gehad dat hij gewoon de hele wedstrijd de regels toe had gepast.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:33 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ja beetje grijs gebied he? Zijn we nou blij dat ie het "gelijk" heeft getrokken of niet blij omdat ie niet elk geval apart bekijkt.
Emmen liep wel heel anders, daar was de tweede helft te slap nadat het de eerste helft té makkelijk ging. Hier was de eerste helft niet goed, maar het leek niet ongeconcentreerd. Utrecht heeft uit 2 kansen evenveel goals gemaakt in die eerste helft, dan zit het niet mee. Al had die tweede voor Zoet moeten zijn, die vond ik er daar slecht uit zienquote:Op zondag 10 februari 2019 20:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Was tegen Emmen ook al het geval. Moet niet al te vaak gebeuren.
Dat sowieso, maar ook bij de eerste had die bal voor hem mogen zijn hoor. De tweede was een fout (verkeerd opgesteld), de eerste gewoon niet best.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Emmen liep wel heel anders, daar was de tweede helft te slap nadat het de eerste helft té makkelijk ging. Hier was de eerste helft niet goed, maar het leek niet ongeconcentreerd. Utrecht heeft uit 2 kansen evenveel goals gemaakt in die eerste helft, dan zit het niet mee. Al had die tweede voor Zoet moeten zijn, die vond ik er daar slecht uit zien
Zoet blijft gewoon een matige keeper. Voor de eredivisie net genoeg.quote:Op maandag 11 februari 2019 08:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ook bij de eerste had die bal voor hem mogen zijn hoor. De tweede was een fout (verkeerd opgesteld), de eerste gewoon niet best.
Lol, jij maakt het wel heel bont. Elke statistiek die iets zegt over welke partij de bovenliggende is geweest zegt dus niks.quote:Op maandag 11 februari 2019 07:09 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk dat balbezit en dergelijke in deze niet zoveel zegt, normaal is dat nu ook geen statistiek waar de gemiddelde PSV-fan zich druk om maakt, dus een beetje hypocriet om dat er nu wel bij te halen.
Uitspraken zijn denk ik ook meer bedoeld in een perspectief hoe de wedstrijd verliep, je staat met rust gewoon 2-0 achter, krijg je nog een countertje tegen is het gewoon klaar. Mag je gewoon erg blij zijn dat je maar weer eens in de laatste tien minuten de rug enigszins weet te rechten.
Als je gewoon bij 1-0 achter de pingel krijgt win je daar.quote:Op maandag 11 februari 2019 07:09 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk dat balbezit en dergelijke in deze niet zoveel zegt, normaal is dat nu ook geen statistiek waar de gemiddelde PSV-fan zich druk om maakt, dus een beetje hypocriet om dat er nu wel bij te halen.
Uitspraken zijn denk ik ook meer bedoeld in een perspectief hoe de wedstrijd verliep, je staat met rust gewoon 2-0 achter, krijg je nog een countertje tegen is het gewoon klaar. Mag je gewoon erg blij zijn dat je maar weer eens in de laatste tien minuten de rug enigszins weet te rechten.
daar zit wel wat in maar het blijft marchanderen van de scheids, ik vind sowieso dat de VAR leidend moet zijn en niet de scheidsrechterquote:Op maandag 11 februari 2019 09:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je gewoon bij 1-0 achter de pingel krijgt win je daar.
Roepen dat PSV mazzel heeft gehad is ofwel een gevolg van geen verstand van voetbal hebben, ofwel Sjaak Swartitus.
Ja dus dan kan dat niet wil je zeggen?quote:Op maandag 11 februari 2019 08:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We zitten niet in Engeland hè.
Alles kan. Ik heb het niet eerder meegemaakt. Dat zijn football manager praktijken.quote:Op maandag 11 februari 2019 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus dan kan dat niet wil je zeggen?
Dat is allemaal niet gezegd hoor. Feyenoord gaf 2 jaar geleden ook bijna een zeker kampioenschap uit handen.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Zes punten moet genoeg zijn
Uit tegen Ajax win je ook gewoon
maar Ajax is nog labieler en maken het ook niet echt spannendquote:Op maandag 11 februari 2019 12:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet gezegd hoor. Feyenoord gaf 2 jaar geleden ook bijna een zeker kampioenschap uit handen.
PSV laat ook wel eens een steek vallen dat bleek gisteren wel.
Of überhaupt gelijkspelen dus.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Zonder Gakgod en Ihattarengod gaan we sowieso geen enkele wedstrijd meer winnen.
PSV heeft na de winterstop ook nog niks laten zien eigenlijk.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet gezegd hoor. Feyenoord gaf 2 jaar geleden ook bijna een zeker kampioenschap uit handen.
PSV laat ook wel eens een steek vallen dat bleek gisteren wel.
Hij glijd uit met zijn arm in die positie..hij kan geen andere kant op.quote:Op maandag 11 februari 2019 06:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Overal, behalve omhoog richting de tegenstander? Was een penalty, simpel.
het is gewoon een overtreding, opzettelijk of nietquote:Op maandag 11 februari 2019 13:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij glijd uit met zijn arm in die positie..hij kan geen andere kant op.
en dat is geen fijne gedachte in dit blok met lastige wedstrijden.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV heeft na de winterstop ook nog niks laten zien eigenlijk.
Niet bepaald. Maar we zijn wel af van dat gehuil dat Ajax en PSV veel te sterk zijn en dat de competitie zo niet meer leuk isquote:Op maandag 11 februari 2019 14:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat is geen fijne gedachte in dit blok met lastige wedstrijden.
Hij gleed uit,wat er vervolgens gebeurd is niet meer van toepassing ..quote:Op maandag 11 februari 2019 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is gewoon een overtreding, opzettelijk of niet
natuurlijk johquote:Op maandag 11 februari 2019 14:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij gleed uit,wat er vervolgens gebeurd is niet meer van toepassing ..
Kan zijn arm niet wegtoveren tijdens een ongelukkige val.
Shirtje vashouden bij de jong was ook geen penal waardig..zoekt het duel niet op maar gaat ipv daarvan bukken en laat het maar opzichtig gebeuren.quote:
Zo vind ik de competitie ook niet meer leuk.quote:Op maandag 11 februari 2019 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar we zijn wel af van dat gehuil dat Ajax en PSV veel te sterk zijn en dat de competitie zo niet meer leuk is
kwam PSV vorig jaar juist niet uitstekend uit de winter?quote:Op maandag 11 februari 2019 18:15 schreef Moustachio het volgende:
Je ziet dat beide ploegen Ajax en PSV in de winterstop naar een ander klimaat zijn gegaan. Ik had er toentertijd al een post aan gewijd dat dat niet bevorderlijk is.
Ik sport zelf ook veel (op amateurniveau maargoed). En ik reis veel rond. En ik merk het in mijn spieren en systeem dat het enorm lastig is om van warm naar koud te gaan en op mijn toppen te kunnen presteren.
Je ziet hetzelfde bij veel andere ploegen in Europa.
Weet ik niet meer zeker. Maar dat kan ook liggen aan de manier van trainen. Cocu heeft een ander schema en intensiteit dan Bommel/Marwijk lijkt me.quote:Op maandag 11 februari 2019 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kwam PSV vorig jaar juist niet uitstekend uit de winter?
Makkeli praat zich er makkelijk onderuit bij het de jong momentquote:
Ja dat is wel opvallendquote:Op maandag 11 februari 2019 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Makkeli praat zich er makkelijk onderuit bij het de jong moment
opvallend.
bij dumfries is ie een stuk gehaaider... terug terug terug !!
Beiden geen penal..quote:Op maandag 11 februari 2019 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is wel opvallend
Het interview met Wiedemeijer gisteren nog opvallender
https://www.psv.nl/nieuws(...)ing-dankzij-fans.htmquote:De jeugdopleiding van PSV is door de supporters via de VriendenLoterij flink ondersteund. Dankzij meespelende supporters ontvangt PSV een cheque ter waarde van ¤ 470.509,- Opnieuw een recordbedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |