Idd. Aan beide kanten dus had het een pingel moeten zijn..quote:
En daarom blijf ik zeggen dat niemand er nog iets van snapt.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
Pol heeft dus bewust van twee penalties afgezien... Ook wel redelijk bizar.
Meest bizarre is nog wel dat hij geweigerd heeft om de eerste keer te kijken.
Maar goed, dan kom ik weer op mijn eerdere conclusie: de VAR zorgt alleen maar voor meer willekeur.
100% eens. VAR is leuk, maar alleen voor objectieve dingen. Buitenspel/niet buitenspel of bal wel/niet over de lijn (maar daar heb je doellijntechnologie voor). Voor de rest is het gewoon het aanhalen van een extra paar meningen waardoor je netto niks beter uit bent.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:02 schreef VEM2012 het volgende:
Pol heeft dus bewust van twee penalties afgezien... Ook wel redelijk bizar.
Meest bizarre is nog wel dat hij geweigerd heeft om de eerste keer te kijken.
Maar goed, dan kom ik weer op mijn eerdere conclusie: de VAR zorgt alleen maar voor meer willekeur.
Nou ja, meest zonde is wel dat ik denk dat PSV vanaf 1-1 die wedstrijd gewoon naar zich toe had getrokken. Dus in die zin is dat ‘ik maak mijn eigen regels wel’ doorslaggevend in hoe de wedstrijd verloopt. En ik hou niet zo van scheidsrechters die hun stempel menen te moeten drukken op wedstrijden.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En daarom blijf ik zeggen dat niemand er nog iets van snapt.
Dat. Ervan uitgaande dat PSV de strafschop had benut zou dat een eenvoudige overwinning zijn geweest.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, meest zonde is wel dat ik denk dat PSV vanaf 1-1 die wedstrijd gewoon naar zich toe had getrokken. Dus in die zin is dat ‘ik maak mijn eigen regels wel’ doorslaggevend in hoe de wedstrijd verloopt. En ik hou niet zo van scheidsrechters die hun stempel menen te moeten drukken op wedstrijden.
Jammer genoeg is dat wel weer achteraf en als.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, meest zonde is wel dat ik denk dat PSV vanaf 1-1 die wedstrijd gewoon naar zich toe had getrokken. Dus in die zin is dat ‘ik maak mijn eigen regels wel’ doorslaggevend in hoe de wedstrijd verloopt. En ik hou niet zo van scheidsrechters die hun stempel menen te moeten drukken op wedstrijden.
Scheidsrechters moeten gewoon de regels toepassen. Kijk, een beetje meer mannelijk voetbal toestaan, graag. Maar overduidelijke penalties niet geven is beīvoeding. Ongeacht wat er verder gebeurt. Dat hoort niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat wel weer achteraf en als.
Laten we gewoon niet vergeten dat we ook slap aan het voetballen waren en hier eigenlijk gewoon goed weg komen
Ik doelde vooral op het feit dat PSV na die zeperd van Ajax punten zou gaan laten liggen, ongeacht de tegenstander. Dat voel je toch van verre aankomen?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Utrecht was in topvorm ja...
Was tegen Groningen en Emmen ook. Totaal onzichtbaar, maar die 1 of 2 piskansjes die ze krijgen vliegen erin. Toch zonde.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Scheidsrechters moeten gewoon de regels toepassen. Kijk, een beetje meer mannelijk voetbal toestaan, graag. Maar overduidelijke penalties niet geven is beīvoeding. Ongeacht wat er verder gebeurt. Dat hoort niet.
PSV was verder niet slap, integendeel. Utrecht streed vol ervoor, mocht veel (Letschert zat de hele tijd met zijn handen aan De Jong) en PSV had veel en veel meer doelkansen. Maar goed, in de eerste helft vlogen ze er bij Utrecht in.
Dat vind jij wel vaker volgens mijquote:Op zondag 10 februari 2019 19:25 schreef TehRocks het volgende:
Ik vond Hendrix trouwens echt verschrikkelijk.
Veel omschakelingen eruit gehaald.aanvallend waardeloos jaquote:Op zondag 10 februari 2019 19:25 schreef TehRocks het volgende:
Ik vond Hendrix trouwens echt verschrikkelijk.
Niet zo heel veel. Zij komen heel gelukkig op voorsprong en nog gelukkiger op 2-0. Daarna moet je door die enorme muur voetballen en dan is 2-2 eigenlijk een prima resultaat.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:13 schreef superniger het volgende:
Waar ging het mis vandaag?
Wat moet er anders?
Ja fair, deed zn verdedigende werk voldoende maar heeft geen fatsoenlijke bal vooruit gestuurd.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veel omschakelingen eruit gehaald.aanvallend waardeloos ja
Moet ie ook niet proberen nee,minpuntje dat ie zichzelf gaat overschatten in voetballend opzicht.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:30 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ja fair, deed zn verdedigende werk voldoende maar heeft geen fatsoenlijke bal vooruit gestuurd.
quote:Op zondag 10 februari 2019 05:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Naja als we vandaag niet van Utrecht winnen post ik hier niet meer hoor. Als we dit cadeau nog uit handen geven mag Ajax de titel hebben. Dan ben ik dr klaar mee.
Je moet op 8 punten komen vandaag. Minder is onacceptabel.
Dit scheelt je gewoon een bak met werk onlo.quote:
En hij zei ook dat de VAR Makkelie hem steunde om De Jong geen strafschop te geven, terwijl Wiedemeijer bij FOX zei dat Makkelie het een strafschop vond maar dat Van Boekel niet wilde gaan kijken.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:59 schreef Zorro het volgende:
Ik hoor net bij Rondo dat van Boekel na afloop na terugkijken van de beelden nog steeds vindt dat hij gelijk had. In beide strafschopgevallen.
Legendarische laatste woorden. Misschien kunnen we die opnemen in de OP, zodat we Scarface nooit zullen vergeten.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:41 schreef Scarface88 het volgende:
Wat een aids. Klaar mee. KNVB bedankt.
Zeg ik dat dan? Ik zeg hij liet vandaag meer zien dan Bergwijn en Lozano.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dat betekent niet dat hij momenteel al beter is dan Lozano of Bergwijn.
Was tegen Emmen ook al het geval. Moet niet al te vaak gebeuren.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:44 schreef Moustachio het volgende:
Speel je deze wedstrijd 100 keer dan win je 'm gewoon 98x.
En vandaag speel je tegen een ploeg waar je 12 keer op rij van had gewonnen.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:29 schreef tompsv18 het volgende:
Volgende week tegen de grootste angstgegner van de afgelopen jaren, zelfs nog groter dan Feyenoord-uit
2017-2018 Eredivisie 10-09-2017 SC Heerenveen-PSV 2-0 (2-0)
2016-2017 Eredivisie 01-10-2016 SC Heerenveen-PSV 1-1 (0-0)
2015-2016 Eredivisie 22-08-2015 SC Heerenveen-PSV 1-1 (0-0)
2014-2015 Eredivisie 28-09-2014 SC Heerenveen-PSV 1-0 (0-0)
2013-2014 Eredivisie 05-04-2014 SC Heerenveen-PSV 3-0 (1-0)
2012-2013 Eredivisie 09-03-2013 SC Heerenveen-PSV 2-1 (2-0)
Dan ken je de regels niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 20:07 schreef TehRocks het volgende:
Dat ie U geen strafschop gaf vond ik eigenlijk nog idioter dan het geval de Jong.
Dat is sowieso waar. VAR brengt iig wel de nodige discussie naar bovenquote:Op zondag 10 februari 2019 19:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Scheidsrechters moeten gewoon de regels toepassen. Kijk, een beetje meer mannelijk voetbal toestaan, graag. Maar overduidelijke penalties niet geven is beīvoeding. Ongeacht wat er verder gebeurt. Dat hoort niet.
Bij De Jong is sprake van trekken aan het shirt en langdurig ook nog. Dat is een directe vrije trap en in de 16 meter is dat gewoon een penalty.quote:
Ah op die fiets! Nee prima dan. Ik denk jij gaat me vertellen dat die van Dumfries minder een penal was dan die van de Jong.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij De Jong is sprake van trekken aan het shirt en langdurig ook nog. Dat is een directe vrije trap en in de 16 meter is dat gewoon een penalty.
Bij de andere situatie is sprake van ‘ten val brengen’. Wederom een directe vrije trap, enz.
Beiden dus 100% penalties.
quote:Op zondag 10 februari 2019 20:08 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Legendarische laatste woorden. Misschien kunnen we die opnemen in de OP, zodat we Scarface nooit zullen vergeten.
Nee, ik begrijp alleen wel waarom hij die niet gaf. Omdat hij verdomd goed weet dat hij PSV een penalty heeft onthouden. Hoe langer ik daarover nadenk, hoe meer ik mij afvraag of die gozer wel geschikt is om professioneel voetbal te mogen fluiten.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:20 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ah op die fiets! Nee prima dan. Ik denk jij gaat me vertellen dat die van Dumfries minder een penal was dan die van de Jong.
Ja beetje grijs gebied he? Zijn we nou blij dat ie het "gelijk" heeft getrokken of niet blij omdat ie niet elk geval apart bekijkt.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp alleen wel waarom hij die niet gaf. Omdat hij verdomd goed weet dat hij PSV een penalty heeft onthouden. Hoe langer ik daarover nadenk, hoe meer ik mij afvraag of die gozer wel geschikt is om professioneel voetbal te mogen fluiten.
Counterspitsje, kan er in de kleine ruimte geen ene kut van. Maar is inderdaad op de opgevoerde brommer.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:47 schreef Ciscus het volgende:
Die Kerk is wel teringjantje-snel he? Ik had vooraf aan dit weekend verwacht dat Ajax 2 of 3 punten zou inlopen, wat lekker dat we de voorsprong zelfs vergroot hebben.
Ik doe ff een aadje300: als het verschil nu 8 punten was geweest, hadden we tegen Heerenveen scherpte gemist en verloren. AJAX heeft een makkie. Het verschil was na het volgende weekend dan 5 punten geweest. Omdat het verschil minder groot is, gaan ze knallen en winnen. Dus we blijven op 6 punten verschil staan.
Dan ben je zo ongeveer de enige.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:30 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zou het jammer vinden als scarface niet meer zou posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |