Whahaahaha, heerlijk ditquote:Op zondag 10 februari 2019 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
De VAR heeft nog nooit een beslissing in het voordeel van PSV genomen
Je snapt de VAR niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geen penalty kan ik nog best mee leven, maar volgende week is het een klein duwtje en wel penalty.
VAR is wel een toevoeging
Dit ja. Hoe kan exact hetzelfde een week later geen penalty zijn. Mooie willekeur dat VAR dat de partijdigheid van de arbitrage goed laat zien. Wat een kneus die Makkelie.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:39 schreef tompsv18 het volgende:
Ik lees dat Makkelie vorige week bij Vitesse - Heerenveen ook de VAR was toen ie voor een soortgelijke overtreding wel een strafschop gaf
Wie ondertussen wel dan?quote:
Zo moeilijk is het niet. Hij grijpt in als de scheids overduidelijk een fout maakt. Wat snap je er niet aan?quote:
Wat ben jij een ongelofelijk stuk verdriet zeg.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit ja. Hoe kan exact hetzelfde een week later geen penalty zijn. Mooie willekeur dat VAR dat de partijdigheid van de arbitrage goed laat zien. Wat een kneus die Makkelie.
Moet jij niet in Utrecht zijn ouwe teletekst supporter.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar komen die joden opeens allemaal vandaan in dit topic? Gister zag ik ze niet
VAR vind ik in ieder geval geen toevoeging. Alleen maar meer willekeur.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
Dit ja. Hoe kan exact hetzelfde een week later geen penalty zijn. Mooie willekeur dat VAR dat de partijdigheid van de arbitrage goed laat zien. Wat een kneus die Makkelie.
Komt goed met beide mannen van in totaal 100 miljoen.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:35 schreef Scarface88 het volgende:
Drie goals maken gaat sowieso niet gebeuren. Het is klaar.
Dit kost hen echt geen energie. Als een blok verdedigen, beetje meeschuiven bij een 2-0 voorsprong. Easy.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
VAR vind ik in ieder geval geen toevoeging. Alleen maar meer willekeur.
Maar goed, gewoon de tweede helft de wedstrijd draaien. Snel 2-1 maken, FCU houdt het dan nooit vol.
VAR mag de scheids alleen bij buitenspel overrulen.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Hij grijpt in als de scheids overduidelijk een fout maakt. Wat snap je er niet aan?
Dit is BS.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
VAR mag de scheids alleen bij buitenspel overrulen.
Verder mogen ze niet eens ingrijpen
Lol, heb je dit zelf bedacht? Of ben je aan het trollen?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
VAR mag de scheids alleen bij buitenspel overrulen.
Verder mogen ze niet eens ingrijpen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]"Verder mag de VAR niet eens ingrijpen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals: dat was BS
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]Oh, je had het over overrulen. Waarom is dat hier relevant dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, dus jij zat er naast.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, je had het over overrulen.
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Verder mag de VAR niet eens ingrijpen"
Nogmaals: dat was BS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus bij overtredingen niet, daar ging het eigenlijk omTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |