Dat kan je niet verwachten van een ijsbeerquote:Op zondag 10 februari 2019 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
A gentleman does not kiss and tell
weet niet of daar Nederlandse uitdrukking voor is
Ik doe altijd anaal eigenlijkquote:Op zondag 10 februari 2019 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze keer niet dat is meer voor bijzondere gelegenheden.
Maakt niet uit vriend. Ontvang jij wel?quote:Op zondag 10 februari 2019 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwaad werd
En? Werd ie ook gespeeld?quote:Op zondag 10 februari 2019 12:35 schreef JanCees het volgende:
Had gister plaat aangevraagd bij John west
Lekker manquote:
die gast is daar gewoon 35quote:
Ik vind hem ietsjes ouder uitzien, dat is allesquote:Op zondag 10 februari 2019 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Mag je dan geen muziek meer maken?
Frank zingt ook over dat hij nu al iets ouder is.quote:Op zondag 10 februari 2019 12:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja erg he
John west is ook 30 (lol) ziet er ook uit als 45
Er was gisteren een band hun 1e nummer ging over friet zoervleisj, het 2e nummer over mayonaise en het 3e nummer over vrouwen die kuthoeren zijnquote:Op zondag 10 februari 2019 12:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind hem ietsjes ouder uitzien, dat is alles
de tijd van de balie naar je tafel kan het al nauwelijks hebbenquote:Op zondag 10 februari 2019 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik las pas geleden ergens dat mac binnen 2 jaar landelijk gaat bezorgen.
R. Kelly.quote:Op zondag 10 februari 2019 12:42 schreef JanCees het volgende:
Jongens wie is op Django Wagner na de beste zanger op dit moment??
ziesjoem?quote:Op zondag 10 februari 2019 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er was gisteren een band hun 1e nummer ging over friet zoervleisj, het 2e nummer over mayonaise en het 3e nummer over vrouwen die kuthoeren zijn![]()
Dat waren wel de sterren van de avond.
Die waren goed hoor.quote:
TinoGODquote:Op zondag 10 februari 2019 12:42 schreef JanCees het volgende:
Jongens wie is op Django Wagner na de beste zanger op dit moment??
Vooralsnog nietquote:Op zondag 10 februari 2019 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit vriend. Ontvang jij wel?
lekker dat je genoten hebtquote:Op zondag 10 februari 2019 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die waren goed hoor.
Erwin was ook wel top maar ja dat was de afsluiter dan wist je al dat het goed is.
Mja. Ik was echt een beetje een attractie mensen wouden op de foto en aan mn baard trekken enzo.quote:Op zondag 10 februari 2019 12:47 schreef Adames het volgende:
[..]
lekker dat je genoten hebt
nog geroepen dat alle sjengen homo's zijn?
Typisch carnaval dusquote:Op zondag 10 februari 2019 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja. Ik was echt een beetje een attractie mensen wouden op de foto en aan mn baard trekken enzo.
En er was dus ook een vrouwenzitting tegelijk met allemaal kampvrouwen wel lekkere wijven erbij hoor. Maar toen dat eenmaal samenging was het bijna gelijk vechten.
En het was bij een voetbalclub ze hadden 2 kleedkamers open 1 was voor de toiletten de andere om coke te snuiven![]()
Al met al was het wel een leuke avond.
en dat in het chique mestreechquote:Op zondag 10 februari 2019 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja. Ik was echt een beetje een attractie mensen wouden op de foto en aan mn baard trekken enzo.
En er was dus ook een vrouwenzitting tegelijk met allemaal kampvrouwen wel lekkere wijven erbij hoor. Maar toen dat eenmaal samenging was het bijna gelijk vechten.
En het was bij een voetbalclub ze hadden 2 kleedkamers open 1 was voor de toiletten de andere om coke te snuiven![]()
Al met al was het wel een leuke avond.
Sowquote:Op zondag 10 februari 2019 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bidden dat het woensdag geen 0-10 wordt
quote:Op zondag 10 februari 2019 12:52 schreef KingRoland het volgende:
lijkt me wel leuk om een keer met johannes, inso, tarado, stijn en knut naar thailand te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 10 februari 2019 12:53 schreef Coco. het volgende:
[..]dan gaan we naar bangkokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zondag 10 februari 2019 12:53 schreef Coco. het volgende:
[..]Waarom rood daar in het zuiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee, maar bij kamp moet ik aan wittevrouwenveld denkenquote:Op zondag 10 februari 2019 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja het was dus bij de kamp-voetbalverening. RSM ofzo?
wacht eerst de reis af naar Japan met Knut als reisleiderquote:Op zondag 10 februari 2019 12:52 schreef KingRoland het volgende:
lijkt me wel leuk om een keer met johannes, inso, tarado, stijn en knut naar thailand te gaan
moslimsquote:Op zondag 10 februari 2019 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom rood daar in het zuiden?
ohjaquote:Op zondag 10 februari 2019 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wacht eerst de reis af naar Japan met Knut als reisleider
tegen wie heb je hetquote:Op zondag 10 februari 2019 12:55 schreef Tjacka het volgende:
Je zijn act is niet leuk. Doet mij een beetje aan onlogisch denken. Hoe zou onlogisch het gehad hebben met zijn FOK!biervrienden.
\quote:Op zondag 10 februari 2019 12:55 schreef Tjacka het volgende:
Je zijn act is niet leuk. Doet mij een beetje aan onlogisch denken. Hoe zou onlogisch het gehad hebben met zijn FOK!biervrienden.
beetje hetzelfde als in het zuiden van de Filipijnen, gefinancierd door de moslimlanden eronderquote:
zonder mannenliefde mag ik hopenquote:Op zondag 10 februari 2019 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik krijg een advertentie voor een valentijn bierpack, dat is wel romantisch inderdaad
Ik maak mij zorgen dat dit forum een platform geeft aan zulke debielen. Maja, in heb gisteren op discord een half uur met een onverstaanbare Friese fokker lopen lullen. Dus ik ben ook vrij debiel.quote:
Was Rens weer vervelend.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen dat dit forum een platform geeft aan zulke debielen. Maja, in heb gisteren op discord een half uur met een onverstaanbare Friese fokker lopen lullen. Dus ik ben ook vrij debiel.
Dan hoop ik dat ik aangifte mag doen dat iemand zulke matige grap op een forum plaatst?quote:Op zondag 10 februari 2019 13:01 schreef TLC het volgende:
Mag je woensdag aangifte doen bij de politie als je voor je ogen ziet dat Ajax verkracht wordt door Real ?
Nee, metalfrost ofzo. Ach ik had hem aardig geraakt en was behoorlijk gefrustreerd.quote:
LOLquote:Op zondag 10 februari 2019 13:01 schreef TLC het volgende:
Mag je woensdag aangifte doen bij de politie als je voor je ogen ziet dat Ajax verkracht wordt door Real ?
quote:Op zondag 10 februari 2019 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie seks is stront op het bed.
Dat is volgens mij de vriend van Charlotte.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, metalfrost ofzo. Ach ik had hem aardig geraakt en was behoorlijk gefrustreerd.
Klinkt als een leuke zaterdag zegquote:Op zondag 10 februari 2019 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, metalfrost ofzo. Ach ik had hem aardig geraakt en was behoorlijk gefrustreerd.
Aardige jongen, maar zijn accent klinkt vrij debiel.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de vriend van Charlotte.
De Hijglijnquote:Op zondag 10 februari 2019 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen dat dit forum een platform geeft aan zulke debielen. Maja, in heb gisteren op discord een half uur met een onverstaanbare Friese fokker lopen lullen. Dus ik ben ook vrij debiel.
Erwingodquote:
Wat trek jij aan?quote:
Ga je als clini clown?quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
Hübsch.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
Jammer dat die niet in jouw maat is.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
Ah.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
blaasontsteking incomingquote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2019 13:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat die niet in jouw maat is.
Ik heb gisteren weer een eindbaas in Dark Souls verslagen.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat die niet in jouw maat is.
Vet zwijn.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb 1.5 liter melk en 2 liter sinaasappelsap op. Zit een beetje vol nu.
Je bent zelf vet en een zwijn.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer een eindbaas in Dark Souls verslagen.(Je reageerde niet, dus ik meld het nog een keer)
[..]
Vet zwijn.
Sowquote:Op zondag 10 februari 2019 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent zelf vet en een zwijn.
Jezusquote:Op zondag 10 februari 2019 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent zelf vet en een zwijn.
Ik wilde wachten tot je weer in de SC was.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer een eindbaas in Dark Souls verslagen.(Je reageerde niet, dus ik meld het nog een keer)
Bedankt.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot je weer in de SC was.
Gefeliciteerd!
Sorry heb een kater dus beetje kort lontje vandaag.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot je weer in de SC was.
Gefeliciteerd!
En jij doet weer niksquote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou ook wel leuk zijn om als VBL meet een huisje in centerparcs te huren.
JeeCee zorgt voor de muziek.
Saind voor het bier
Caland voor alle andere leuke dingen.
Sowquote:
Bedankt.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heel goed dat je een baas verslagen hebt Rene!
Leukkkk!!quote:Op zondag 10 februari 2019 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Carnaval![]()
Carnaval op school![]()
![]()
![]()
Moet nog een outfit regelen.
Zijn er wel Landals met ook een goed zwembad.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:21 schreef Caland het volgende:
Ik heb een permban voor centerparks
Dat wordt landal dus
Nee is meestal maar matigquote:Op zondag 10 februari 2019 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn er wel Landals met ook een goed zwembad.
Wil Saind wel van de hoge zien gaan
Hang gewoon een bordje 'Bertha 53' om je nek.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Carnaval![]()
Carnaval op school![]()
![]()
![]()
Moet nog een outfit regelen.
Dan ligt de inhoud van dat zwembad in de dichtsbijzijnde Centerparksquote:Op zondag 10 februari 2019 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
nondejuquote:Op zondag 10 februari 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hang gewoon een bordje 'Bertha 53' om je nek.
Tikibadquote:Op zondag 10 februari 2019 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga mee.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind voor het bier
Hihihoho.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand lacht.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GOAT Donald zal de boeken in gaan als de POTUS die het klusje klaarde. Trumpgodquote:Op zondag 10 februari 2019 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
"gevecht om laatste IS-bolwerk Syrie"
Is toch beetje als een nachtkaars uitgegaan
Ik begin wel het idee te krijgen dat je alleen om pics vraagt zodat je daarna mijn huis af kan zeikenquote:Op zondag 10 februari 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee van de kippensoep als hij klaar is.
Dat wist je best, doe niet zo flauw.
NU.nlquote:Op zondag 10 februari 2019 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://www.nu.nl/vacatur(...)portredacteuren.html
@:El-Stinho
Stijn past meer bij het Financieel Dagblad.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://www.nu.nl/vacatur(...)portredacteuren.html
@:El-Stinho
die zitten bij AD en Parool etc. nemen elkaars sportartikelen altijd overquote:Op zondag 10 februari 2019 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog liever bij Trouw of De Volkskrant. Daar kan je ongegeneerd je meningen verwerken in sportartikelen.
lekker snuivenquote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind voor het bier
Wanneer gaan we boeken dan?quote:Op zondag 10 februari 2019 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn die de microfoon grijpt en op zn knieen huisje op wielen gaat zingen
niet heel mooi neequote:Op zondag 10 februari 2019 13:53 schreef Coco. het volgende:
Die puntjes onder mention zijn wel irritant.
Na anderhalve liter melk en twee liter sinaasappelsap ook nog koffie er overheen?quote:Op zondag 10 februari 2019 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME
Verbrand mn mond aan de koffie.
Hou alleen vloeibaar binnenquote:Op zondag 10 februari 2019 14:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Na anderhalve liter melk en twee liter sinaasappelsap ook nog koffie er overheen?
Gelukkig maar, ik schrok alquote:Op zondag 10 februari 2019 14:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb een piemel dus geen wijf
48 ongelezenquote:Op zondag 10 februari 2019 14:51 schreef JanCees het volgende:
interessante discussie momenteel in DE APP
Cookies. Ouwe schaatsliefhebbert.quote:Op zondag 10 februari 2019 15:14 schreef JanCees het volgende:
waarom krijg ik pushberichten van schaatsen?
rot eens op met die "sport" zeg
interesseert echt helemaal niemand
Cookies?quote:Op zondag 10 februari 2019 15:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Cookies. Ouwe schaatsliefhebbert.
Eensquote:Op zondag 10 februari 2019 15:14 schreef JanCees het volgende:
waarom krijg ik pushberichten van schaatsen?
rot eens op met die "sport" zeg
interesseert echt helemaal niemand
hier in de buurt zie ikquote:Op zondag 10 februari 2019 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goed nieuws
Waren Polen in die auto te water
????quote:Op zondag 10 februari 2019 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
ONZ / [ronde 17] Het dodetopicspel #3270 Regen
Haags moet gewoon normaal doen.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
KNVB MAFFFIA
Haags is dit met mij eens.
Geloof je zelf dat dat ooit gaat gebeuren?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2019 19:31 schreef Saind het volgende:
[..]Geen vlek te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots op je. (Soep ziet er ook lekker uit)
[..]Wat doet je eten op de vloer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er prima uit en gelukkig ben je ook de slipper niet vergeten.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Jammer dat Doublepain altijd wat te klagen heeft.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ziet er prima uit en gelukkig ben je ook de slipper niet vergeten.
Tja ze zijn van binnen kapot gemaakt door al die foute beslissingen en foute managers.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:31 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen staat 15e
Heerenveen heeft een groot probleem
En raar dat hij zijn laptop op de grond lijkt te bewaren.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat Doublepain altijd wat te klagen heeft.
Eten hoort daar niet, voortaan niet meer op de vloer leggenquote:Op zondag 10 februari 2019 19:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat mijn eten op de vloer ligt? Het zit toch duidelijk in een soepkom
Ik neem aan dat hij zichzelf laat shredderen?quote:Op zondag 10 februari 2019 20:03 schreef onlogisch het volgende:
En er is er weer één ten prooi gevallen aan dat mokerharde strijdtoneel hier op FOK!
VBL / Neem HIERRRR afscheid van Scarface88
quote:Op zondag 10 februari 2019 20:03 schreef onlogisch het volgende:
En er is er weer één ten prooi gevallen aan dat mokerharde strijdtoneel hier op FOK!
De luizenmoeder is voor mensen met een gebrek aan humor.quote:Op zondag 10 februari 2019 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:jojoortje de luizenmoeder begint goed
De luizenmoeder is voor proleten.quote:Op zondag 10 februari 2019 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:jojoortje de luizenmoeder begint goed
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De slipper
Nog nooit gezien gelukkig.quote:
Nacompetitie was zelden zo dichtbijquote:Op zondag 10 februari 2019 19:44 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Tja ze zijn van binnen kapot gemaakt door al die foute beslissingen en foute managers.
HasselbainkAids.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:33 schreef Caland het volgende:
Ik heb het laatste kwartier van vtbl gezien
Wat mensonterend slecht zeg
Jammer, ik begon hem net te waarderen.quote:Op zondag 10 februari 2019 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Daar heb ik me nog niet aan gewaagd, ik ben bang dat het nog slechter is dan Studio Voetbal.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:33 schreef Caland het volgende:
pure minachting voor de kijkerquote:Op zondag 10 februari 2019 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb ik me nog niet aan gewaagd, ik ben bang dat het nog slechter is dan Studio Voetbal.
Pff, die waardeloze cabaretiers er ook nog eens bij.quote:
In dat VTBL zitten allemaal cringe items, zoals een interview met een speler die in de studio zit in zijn voetbaltenuequote:Op zondag 10 februari 2019 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb ik me nog niet aan gewaagd, ik ben bang dat het nog slechter is dan Studio Voetbal.
Het enige interessante is dat je Theo Janssen elke week dikker ziet worden.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 februari 2019 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige interessante is dat je Theo Janssen elke week dikker ziet worden.
Ik geef het niet eens meer een kans.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:33 schreef Caland het volgende:
Theo is wel een god hoorquote:Op zondag 10 februari 2019 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige interessante is dat je Theo Janssen elke week dikker ziet worden.
Rondo vind ik vaak wel een aardig programma, behalve Juri Mulder dan. Maar dat wordt zonder Kieft ook een stuk minder.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Theo is wel een god hoor
Enige positieve aan dat programma
Zal wel niet zo enorm schokkend zijn.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
Ah de Holleeder tape wordt dinsdag uitgezonden
Genot
Daar heb ik nog nooit naar gekekenquote:Op zondag 10 februari 2019 22:52 schreef Doublepain het volgende:
Vanaf donderdag weer Temptation Island
genot
quote:Op zondag 10 februari 2019 23:12 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit naar gekeken
genotquote:Op zondag 10 februari 2019 22:52 schreef Doublepain het volgende:
Vanaf donderdag weer Temptation Island
genot
amen Stijnquote:Op zondag 10 februari 2019 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
Even bijkomen van dit weekend morgen. Jezus nog an toe
En wanneer begin je met je bijbaantje?quote:Op zondag 10 februari 2019 23:36 schreef KingRoland het volgende:
zometeen bidden daarna netflix daarna naar bed. woensdag begin ik met consultancy minor @:doublepain
als ik ben gesetteldquote:Op zondag 10 februari 2019 23:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
En wanneer begin je met je bijbaantje?
Zaterdag viesdik 2 hamburgers gegeten. Sjaak/Happel/HMF hebben een slechte invloed op mequote:Op maandag 11 februari 2019 07:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik eet nu een of ander aldi Brinta, wat een troep zeg
Straks de orginele maar halen
Eerder dat jij een zwak persoon bentquote:Op maandag 11 februari 2019 07:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag viesdik 2 hamburgers gegeten. Sjaak/Happel/HMF hebben een slechte invloed op me
Vandaag weer netjes eten ouwe reusquote:Op maandag 11 februari 2019 07:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eerder dat jij een zwak persoon bent
Walgelijk dit bah bah smerig
en dan moet je die 3 kapsalons nogquote:Op maandag 11 februari 2019 07:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag viesdik 2 hamburgers gegeten. Sjaak/Happel/HMF hebben een slechte invloed op me
Die plan ik in voor volgende maandquote:Op maandag 11 februari 2019 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan moet je die 3 kapsalons nog
Hoe je een lilleke natnek wordt?quote:Op maandag 11 februari 2019 08:55 schreef JanCees het volgende:
Wow @:kingroland ik krijg workshop van pwc
Smerige ruggengraatloze vetklep ben jequote:Op maandag 11 februari 2019 07:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij het zien van de quote-alert wist ik dat je dit zou postenquote:Op maandag 11 februari 2019 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smerige ruggengraatloze vetklep ben je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |