De Hijglijnquote:Op zondag 10 februari 2019 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen dat dit forum een platform geeft aan zulke debielen. Maja, in heb gisteren op discord een half uur met een onverstaanbare Friese fokker lopen lullen. Dus ik ben ook vrij debiel.
Erwingodquote:
Wat trek jij aan?quote:
Ga je als clini clown?quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
Hbsch.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
Jammer dat die niet in jouw maat is.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
Ah.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
blaasontsteking incomingquote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2019 13:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat die niet in jouw maat is.
Ik heb gisteren weer een eindbaas in Dark Souls verslagen.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat die niet in jouw maat is.
Vet zwijn.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb 1.5 liter melk en 2 liter sinaasappelsap op. Zit een beetje vol nu.
Je bent zelf vet en een zwijn.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer een eindbaas in Dark Souls verslagen.(Je reageerde niet, dus ik meld het nog een keer)
[..]
Vet zwijn.
Sowquote:Op zondag 10 februari 2019 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent zelf vet en een zwijn.
Jezusquote:Op zondag 10 februari 2019 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent zelf vet en een zwijn.
Ik wilde wachten tot je weer in de SC was.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer een eindbaas in Dark Souls verslagen.(Je reageerde niet, dus ik meld het nog een keer)
Bedankt.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot je weer in de SC was.
Gefeliciteerd!
Sorry heb een kater dus beetje kort lontje vandaag.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot je weer in de SC was.
Gefeliciteerd!
En jij doet weer niksquote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou ook wel leuk zijn om als VBL meet een huisje in centerparcs te huren.
JeeCee zorgt voor de muziek.
Saind voor het bier
Caland voor alle andere leuke dingen.
Sowquote:
Bedankt.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heel goed dat je een baas verslagen hebt Rene!
Leukkkk!!quote:Op zondag 10 februari 2019 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Carnaval![]()
Carnaval op school![]()
![]()
![]()
Moet nog een outfit regelen.
Zijn er wel Landals met ook een goed zwembad.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:21 schreef Caland het volgende:
Ik heb een permban voor centerparks
Dat wordt landal dus
Nee is meestal maar matigquote:Op zondag 10 februari 2019 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn er wel Landals met ook een goed zwembad.
Wil Saind wel van de hoge zien gaan
Hang gewoon een bordje 'Bertha 53' om je nek.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Carnaval![]()
Carnaval op school![]()
![]()
![]()
Moet nog een outfit regelen.
Dan ligt de inhoud van dat zwembad in de dichtsbijzijnde Centerparksquote:Op zondag 10 februari 2019 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
nondejuquote:Op zondag 10 februari 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hang gewoon een bordje 'Bertha 53' om je nek.
Tikibadquote:Op zondag 10 februari 2019 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga mee.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind voor het bier
Hihihoho.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand lacht.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GOAT Donald zal de boeken in gaan als de POTUS die het klusje klaarde. Trumpgodquote:Op zondag 10 februari 2019 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
"gevecht om laatste IS-bolwerk Syrie"
Is toch beetje als een nachtkaars uitgegaan
Ik begin wel het idee te krijgen dat je alleen om pics vraagt zodat je daarna mijn huis af kan zeikenquote:Op zondag 10 februari 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee van de kippensoep als hij klaar is.
Dat wist je best, doe niet zo flauw.
NU.nlquote:Op zondag 10 februari 2019 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://www.nu.nl/vacatur(...)portredacteuren.html
@:El-Stinho
Stijn past meer bij het Financieel Dagblad.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://www.nu.nl/vacatur(...)portredacteuren.html
@:El-Stinho
die zitten bij AD en Parool etc. nemen elkaars sportartikelen altijd overquote:Op zondag 10 februari 2019 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog liever bij Trouw of De Volkskrant. Daar kan je ongegeneerd je meningen verwerken in sportartikelen.
lekker snuivenquote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind voor het bier
Wanneer gaan we boeken dan?quote:Op zondag 10 februari 2019 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn die de microfoon grijpt en op zn knieen huisje op wielen gaat zingen
niet heel mooi neequote:Op zondag 10 februari 2019 13:53 schreef Coco. het volgende:
Die puntjes onder mention zijn wel irritant.
Na anderhalve liter melk en twee liter sinaasappelsap ook nog koffie er overheen?quote:Op zondag 10 februari 2019 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME
Verbrand mn mond aan de koffie.
Hou alleen vloeibaar binnenquote:Op zondag 10 februari 2019 14:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Na anderhalve liter melk en twee liter sinaasappelsap ook nog koffie er overheen?
Gelukkig maar, ik schrok alquote:Op zondag 10 februari 2019 14:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb een piemel dus geen wijf
48 ongelezenquote:Op zondag 10 februari 2019 14:51 schreef JanCees het volgende:
interessante discussie momenteel in DE APP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |