moslimsquote:Op zondag 10 februari 2019 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom rood daar in het zuiden?
ohjaquote:Op zondag 10 februari 2019 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wacht eerst de reis af naar Japan met Knut als reisleider
tegen wie heb je hetquote:Op zondag 10 februari 2019 12:55 schreef Tjacka het volgende:
Je zijn act is niet leuk. Doet mij een beetje aan onlogisch denken. Hoe zou onlogisch het gehad hebben met zijn FOK!biervrienden.
\quote:Op zondag 10 februari 2019 12:55 schreef Tjacka het volgende:
Je zijn act is niet leuk. Doet mij een beetje aan onlogisch denken. Hoe zou onlogisch het gehad hebben met zijn FOK!biervrienden.
beetje hetzelfde als in het zuiden van de Filipijnen, gefinancierd door de moslimlanden eronderquote:
zonder mannenliefde mag ik hopenquote:Op zondag 10 februari 2019 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik krijg een advertentie voor een valentijn bierpack, dat is wel romantisch inderdaad
Ik maak mij zorgen dat dit forum een platform geeft aan zulke debielen. Maja, in heb gisteren op discord een half uur met een onverstaanbare Friese fokker lopen lullen. Dus ik ben ook vrij debiel.quote:
Was Rens weer vervelend.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen dat dit forum een platform geeft aan zulke debielen. Maja, in heb gisteren op discord een half uur met een onverstaanbare Friese fokker lopen lullen. Dus ik ben ook vrij debiel.
Dan hoop ik dat ik aangifte mag doen dat iemand zulke matige grap op een forum plaatst?quote:Op zondag 10 februari 2019 13:01 schreef TLC het volgende:
Mag je woensdag aangifte doen bij de politie als je voor je ogen ziet dat Ajax verkracht wordt door Real ?
Nee, metalfrost ofzo. Ach ik had hem aardig geraakt en was behoorlijk gefrustreerd.quote:
LOLquote:Op zondag 10 februari 2019 13:01 schreef TLC het volgende:
Mag je woensdag aangifte doen bij de politie als je voor je ogen ziet dat Ajax verkracht wordt door Real ?
quote:Op zondag 10 februari 2019 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie seks is stront op het bed.
Dat is volgens mij de vriend van Charlotte.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, metalfrost ofzo. Ach ik had hem aardig geraakt en was behoorlijk gefrustreerd.
Klinkt als een leuke zaterdag zegquote:Op zondag 10 februari 2019 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, metalfrost ofzo. Ach ik had hem aardig geraakt en was behoorlijk gefrustreerd.
Aardige jongen, maar zijn accent klinkt vrij debiel.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de vriend van Charlotte.
De Hijglijnquote:Op zondag 10 februari 2019 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen dat dit forum een platform geeft aan zulke debielen. Maja, in heb gisteren op discord een half uur met een onverstaanbare Friese fokker lopen lullen. Dus ik ben ook vrij debiel.
Erwingodquote:
Wat trek jij aan?quote:
Ga je als clini clown?quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
Hübsch.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
Jammer dat die niet in jouw maat is.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
Ah.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
blaasontsteking incomingquote:Op zondag 10 februari 2019 13:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
M’n pakske!! Jij?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 februari 2019 13:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat die niet in jouw maat is.
Ik heb gisteren weer een eindbaas in Dark Souls verslagen.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat die niet in jouw maat is.
Vet zwijn.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb 1.5 liter melk en 2 liter sinaasappelsap op. Zit een beetje vol nu.
Je bent zelf vet en een zwijn.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer een eindbaas in Dark Souls verslagen.(Je reageerde niet, dus ik meld het nog een keer)
[..]
Vet zwijn.
Sowquote:Op zondag 10 februari 2019 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent zelf vet en een zwijn.
Jezusquote:Op zondag 10 februari 2019 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent zelf vet en een zwijn.
Ik wilde wachten tot je weer in de SC was.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer een eindbaas in Dark Souls verslagen.(Je reageerde niet, dus ik meld het nog een keer)
Bedankt.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot je weer in de SC was.
Gefeliciteerd!
Sorry heb een kater dus beetje kort lontje vandaag.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot je weer in de SC was.
Gefeliciteerd!
En jij doet weer niksquote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou ook wel leuk zijn om als VBL meet een huisje in centerparcs te huren.
JeeCee zorgt voor de muziek.
Saind voor het bier
Caland voor alle andere leuke dingen.
Sowquote:
Bedankt.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heel goed dat je een baas verslagen hebt Rene!
Leukkkk!!quote:Op zondag 10 februari 2019 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Carnaval![]()
Carnaval op school![]()
![]()
![]()
Moet nog een outfit regelen.
Zijn er wel Landals met ook een goed zwembad.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:21 schreef Caland het volgende:
Ik heb een permban voor centerparks
Dat wordt landal dus
Nee is meestal maar matigquote:Op zondag 10 februari 2019 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn er wel Landals met ook een goed zwembad.
Wil Saind wel van de hoge zien gaan
Hang gewoon een bordje 'Bertha 53' om je nek.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Carnaval![]()
Carnaval op school![]()
![]()
![]()
Moet nog een outfit regelen.
Dan ligt de inhoud van dat zwembad in de dichtsbijzijnde Centerparksquote:Op zondag 10 februari 2019 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
nondejuquote:Op zondag 10 februari 2019 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hang gewoon een bordje 'Bertha 53' om je nek.
Tikibadquote:Op zondag 10 februari 2019 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga mee.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou ook wel leuk zijn om als VBL meet een huisje in centerparcs te huren.
JeeCee zorgt voor de muziek.
Saind voor het bier
Caland voor alle andere leuke dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |