Die waren goed hoor.quote:
TinoGODquote:Op zondag 10 februari 2019 12:42 schreef JanCees het volgende:
Jongens wie is op Django Wagner na de beste zanger op dit moment??
Vooralsnog nietquote:Op zondag 10 februari 2019 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit vriend. Ontvang jij wel?
lekker dat je genoten hebtquote:Op zondag 10 februari 2019 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die waren goed hoor.
Erwin was ook wel top maar ja dat was de afsluiter dan wist je al dat het goed is.
Mja. Ik was echt een beetje een attractie mensen wouden op de foto en aan mn baard trekken enzo.quote:Op zondag 10 februari 2019 12:47 schreef Adames het volgende:
[..]
lekker dat je genoten hebt
nog geroepen dat alle sjengen homo's zijn?
Typisch carnaval dusquote:Op zondag 10 februari 2019 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja. Ik was echt een beetje een attractie mensen wouden op de foto en aan mn baard trekken enzo.
En er was dus ook een vrouwenzitting tegelijk met allemaal kampvrouwen wel lekkere wijven erbij hoor. Maar toen dat eenmaal samenging was het bijna gelijk vechten.
En het was bij een voetbalclub ze hadden 2 kleedkamers open 1 was voor de toiletten de andere om coke te snuiven![]()
Al met al was het wel een leuke avond.
en dat in het chique mestreechquote:Op zondag 10 februari 2019 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja. Ik was echt een beetje een attractie mensen wouden op de foto en aan mn baard trekken enzo.
En er was dus ook een vrouwenzitting tegelijk met allemaal kampvrouwen wel lekkere wijven erbij hoor. Maar toen dat eenmaal samenging was het bijna gelijk vechten.
En het was bij een voetbalclub ze hadden 2 kleedkamers open 1 was voor de toiletten de andere om coke te snuiven![]()
Al met al was het wel een leuke avond.
Sowquote:Op zondag 10 februari 2019 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bidden dat het woensdag geen 0-10 wordt
quote:Op zondag 10 februari 2019 12:52 schreef KingRoland het volgende:
lijkt me wel leuk om een keer met johannes, inso, tarado, stijn en knut naar thailand te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 10 februari 2019 12:53 schreef Coco. het volgende:
[..]dan gaan we naar bangkokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zondag 10 februari 2019 12:53 schreef Coco. het volgende:
[..]Waarom rood daar in het zuiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee, maar bij kamp moet ik aan wittevrouwenveld denkenquote:Op zondag 10 februari 2019 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja het was dus bij de kamp-voetbalverening. RSM ofzo?
wacht eerst de reis af naar Japan met Knut als reisleiderquote:Op zondag 10 februari 2019 12:52 schreef KingRoland het volgende:
lijkt me wel leuk om een keer met johannes, inso, tarado, stijn en knut naar thailand te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |