Welk andere extremistenclubje ?quote:Op donderdag 7 februari 2019 10:13 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Van het ene extremistenclubje naar het andere extremistenclubje. De verschillen zijn niet zo groot.
Zover ik van Klaveren hoorde in de media van de week was hij , noch zijn islamitische kennissen, van plan mensen te vermoorden. Stop eens met hen misdaden te verwijten.quote:Op donderdag 7 februari 2019 08:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er wordt niet door Nederlanders gemoord uit naam van 'Nederlands nationalisme' of iets dergelijks. Het Nederlands kent ook geenzendingsdrang. Jammer dat je dit niet snapt.
Dat gaan ze natuurlijk ook niet van tevoren aankondigen, gekkie.quote:Op donderdag 7 februari 2019 10:30 schreef Bluesdude het volgende:
Zover ik van Klaveren hoorde in de media van de week was hij , noch zijn islamitische kennissen, van plan mensen te vermoorden.
Het hangt ervan af wat van Klaveren nu gaat doen. Sluit hij zich aan bij DENK of NIDA? Of gaat hij samenwerken met Arnoud van Doorn? Die laatste heeft al expliciet gezegd dat niet-moslims vernietigd moeten worden. Als je je met die man associeert, is je woord geen stuiver waard.quote:Op donderdag 7 februari 2019 10:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zover ik van Klaveren hoorde in de media van de week was hij , noch zijn islamitische kennissen, van plan mensen te vermoorden. Stop eens met hen misdaden te verwijten.
Jammer dat je niet snapt hoe vals je beschuldigingen zijn.
Ja rust! En hopelijk gaat zijn rust niet ten koste van de rust van zijn dochters. Want in de moskee waar hij bidt wordt meisjesbesnijdenis openlijk aanbevolen. Was vandaag nog in het nieuws en kan je checken:quote:Op donderdag 7 februari 2019 10:49 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Het is een mooi geloof, ik ben blij voor hem dat hij rust heeft gevonden.
In diverse interviews geeft Van Klaveren aan dat zijn vrouw en dochters zich niet bekeren tot de islam. Lijkt mij wat stug dat de beste man zijn kroost nu allerlei islamitische regels op gaat dringen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:31 schreef gombro het volgende:
[..]
Ja rust! En hopelijk gaat zijn rust niet ten koste van de rust van zijn dochters. Want in de moskee waar hij bidt wordt meisjesbesnijdenis openlijk aanbevolen. Was vandaag nog in het nieuws en kan je checken:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-soennah-moskee.html
En nee, de bedoeling van Jorams broeders is niet een symbolisch reepje huid weg te halen, maar de hele clitoris uit te snijden zodat de vrouw geen lust kan ervaren. En haar man wel rust.....
Zoveel haat en fake nieuws in 1 postquote:Op donderdag 7 februari 2019 11:31 schreef gombro het volgende:
[..]
Ja rust! En hopelijk gaat zijn rust niet ten koste van de rust van zijn dochters. Want in de moskee waar hij bidt wordt meisjesbesnijdenis openlijk aanbevolen. Was vandaag nog in het nieuws en kan je checken:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-soennah-moskee.html
En nee, de bedoeling van Jorams broeders is niet een symbolisch reepje huid weg te halen, maar de hele clitoris uit te snijden zodat de vrouw geen lust kan ervaren. En haar man wel rust.....
Een intrinsiek gewelddadig geloof is het.quote:Op donderdag 7 februari 2019 10:49 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Het is een mooi geloof, ik ben blij voor hem dat hij rust heeft gevonden.
The same to youquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:21 schreef dagobertE6 het volgende:
Zoveel haat en fake nieuws in 1 post
Maar dat was in de gewapende strijd, niet met terreuroogmerk.quote:Op donderdag 7 februari 2019 10:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Je hoeft niet ver de geschiedenis in te gaan en toen gebeurde dat wel degelijk. Jan van Speyk als zelfmoordjihadist. 1831 op 28 jarige leeftijd. Nu in 2019 even niet omdat er voorlopig genoeg koloniale rijkdom hebben vergaard/geroofd. Alle volkeren zijn hetzelfde op t moment dat ze zich te kort gedaan voelen.
Bedoel je de bijbel?quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:27 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Een intrinsiek gewelddadig geloof is het.
Mooi is het pas als het laatste haatboek in een museum achter glas zit.
Dat zeiden ze vroeger over het Jodendom ook.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:27 schreef Tyr80 het volgende:
Een intrinsiek gewelddadig geloof is het.
Nee dat zeiden ze niet, ze zeiden hele andere dingen over de joden. Dat die andere volkeren willen uitbuiten, tot slaven maken, ziektes veroorzaken, dat ze Jezus hebben vermoord etc. Protocollen van de wijzen van Zion etc.quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat zeiden ze vroeger of het Jodendom ook.
Het is dezelfde domme haat
Ontkennen dat het domme onderbuikpropaganda is en dan beginnen met uitgerekend eerwraak, gvd.quote:Op donderdag 7 februari 2019 18:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
De kritiek op de Islam is geen domme onderbuikpropaganda. Er is informatie zat over eerwraak, vrouwenonderdrukking, lijfstraffen, executies van homo's, vervolging van niet-moslims.
Als je nou zou zeggen 'relatief weinig' was ik nog met je meegegaan, maar ook dit is weer domme onderbuikpropaganda. Je weet niet echt waar je het over hebt.quote:Zaken waar joden zich nooit schuldig aan hebben gemaakt.
Nou, dan kijk je verkeerd. Wij doen het vanuit een moderne gevechtsvliegtuig. Zie:quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nooit NL'ers gezien die een vrachtwagen gebruiken om 85 argeloze mensen dood te rijden op een boulevard in Frankrijk tijdens hun nationale feestdag, nooit NL'ers gezien die zomaar moordend langs terrasjes gingen met een ak-47 moet ik doorgaan? Echt?
Op welke manier is PVV een geloof? Je overtreft jezelf met je rare vergelijkingen in dit topic.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het ging om het intolerant PVV-geloof... wat van Klaveren ging snappen en zich afkeerde.
De gemiddelde criticus weet zich dan ook gesterkt in die opvatting door Aboutaleb.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De gemiddelde criticus op FOK! doet niet anders dan te beweren dat ze zich hebben verdiept in de Islam en er maar een mogelijke opvatting is.
quote:Gelooft u in een Nederlandse islam?
‘Nee. Wel is de islam altijd ingebed in de lokale culturele omstandigheden. Altijd. Er is één islam; de islam is één ding en dat is je onderwerpen aan de Schepper, maar de beleving van de islam is gebonden aan plaats en omstandigheden.
Jouw God is niet almachtig?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Megalomaan..
Mag ik je even aan herinneren dat jij het bent die in een god gelooft die kennelijk alles kan, alles weet en alles doet, en derhalve maar even besluit iets uit te vinden waarvan hij weet dat het zijn eigen creaturen de meeste pijn en ellende zal opleveren, puur omdat hij eist dat hij 'erkend wordt'?
Goeiedag zeg, ik wist dat van alle religies islam mij het meest armoedig overkwam, maar nu weet ik het zeker.
Juist wel, en daarom heeft hij geen hel nodig, want wat hij wil - de mensheid herstellen en redden - zal ook gebeuren.quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jouw God is niet almachtig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |