abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184871101
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:13 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Van het ene extremistenclubje naar het andere extremistenclubje. De verschillen zijn niet zo groot.
Welk andere extremistenclubje ?
Bedoel je zijn nieuwe islamitische kennissen ?
Waarom zijn die extremisten?
pi_184871146
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 08:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er wordt niet door Nederlanders gemoord uit naam van 'Nederlands nationalisme' of iets dergelijks. Het Nederlands kent ook geenzendingsdrang. Jammer dat je dit niet snapt.
Zover ik van Klaveren hoorde in de media van de week was hij , noch zijn islamitische kennissen, van plan mensen te vermoorden. Stop eens met hen misdaden te verwijten.
Jammer dat je niet snapt hoe vals je beschuldigingen zijn.
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:35:29 #253
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184871226
Waarom krijgt dit zoveel aandacht?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:40:20 #254
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184871323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:30 schreef Bluesdude het volgende:

Zover ik van Klaveren hoorde in de media van de week was hij , noch zijn islamitische kennissen, van plan mensen te vermoorden.
Dat gaan ze natuurlijk ook niet van tevoren aankondigen, gekkie. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:44:49 #255
148813 Vader_Aardbei
Goddeloos genieten
pi_184871395
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zover ik van Klaveren hoorde in de media van de week was hij , noch zijn islamitische kennissen, van plan mensen te vermoorden. Stop eens met hen misdaden te verwijten.
Jammer dat je niet snapt hoe vals je beschuldigingen zijn.
Het hangt ervan af wat van Klaveren nu gaat doen. Sluit hij zich aan bij DENK of NIDA? Of gaat hij samenwerken met Arnoud van Doorn? Die laatste heeft al expliciet gezegd dat niet-moslims vernietigd moeten worden. Als je je met die man associeert, is je woord geen stuiver waard.

We zullen zien.
pi_184871461
Het is een mooi geloof, ik ben blij voor hem dat hij rust heeft gevonden.
pi_184872133
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:49 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ja rust! En hopelijk gaat zijn rust niet ten koste van de rust van zijn dochters. Want in de moskee waar hij bidt wordt meisjesbesnijdenis openlijk aanbevolen. Was vandaag nog in het nieuws en kan je checken:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-soennah-moskee.html

En nee, de bedoeling van Jorams broeders is niet een symbolisch reepje huid weg te halen, maar de hele clitoris uit te snijden zodat de vrouw geen lust kan ervaren. En haar man wel rust.....
of zien ik dat weer verkeert....
pi_184873041
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:31 schreef gombro het volgende:

[..]

Ja rust! En hopelijk gaat zijn rust niet ten koste van de rust van zijn dochters. Want in de moskee waar hij bidt wordt meisjesbesnijdenis openlijk aanbevolen. Was vandaag nog in het nieuws en kan je checken:

En nee, de bedoeling van Jorams broeders is niet een symbolisch reepje huid weg te halen, maar de hele clitoris uit te snijden zodat de vrouw geen lust kan ervaren. En haar man wel rust.....
In diverse interviews geeft Van Klaveren aan dat zijn vrouw en dochters zich niet bekeren tot de islam. Lijkt mij wat stug dat de beste man zijn kroost nu allerlei islamitische regels op gaat dringen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 7 februari 2019 @ 12:21:43 #259
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184873093
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:31 schreef gombro het volgende:

[..]

Zoveel haat en fake nieuws in 1 post :N
  donderdag 7 februari 2019 @ 12:27:53 #260
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_184873205
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:49 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Een intrinsiek gewelddadig geloof is het.

Mooi is het pas als het laatste haatboek in een museum achter glas zit.
"We aren't people, we are text."
- Japanman Sakyusan -
pi_184875137
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:21 schreef dagobertE6 het volgende:

Zoveel haat en fake nieuws in 1 post :N
The same to you
of zien ik dat weer verkeert....
pi_184875512
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Je hoeft niet ver de geschiedenis in te gaan en toen gebeurde dat wel degelijk. Jan van Speyk als zelfmoordjihadist. 1831 op 28 jarige leeftijd. Nu in 2019 even niet omdat er voorlopig genoeg koloniale rijkdom hebben vergaard/geroofd. Alle volkeren zijn hetzelfde op t moment dat ze zich te kort gedaan voelen.
Maar dat was in de gewapende strijd, niet met terreuroogmerk.
Verder wel eens dat het een zelfmoordjihadist was.
Thierry for president!
pi_184878916
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:27 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Mooi is het pas als het laatste haatboek in een museum achter glas zit.
Bedoel je de bijbel?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_184879630
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:27 schreef Tyr80 het volgende:

Dat zeiden ze vroeger over het Jodendom ook.
Het is dezelfde domme haat

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 07-02-2019 18:38:40 ]
  donderdag 7 februari 2019 @ 18:14:02 #265
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_184879700
Alle religies zijn kut, islam is extra kut.
"We aren't people, we are text."
- Japanman Sakyusan -
  donderdag 7 februari 2019 @ 18:14:56 #266
148813 Vader_Aardbei
Goddeloos genieten
pi_184879721
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:10 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat zeiden ze vroeger of het Jodendom ook.
Het is dezelfde domme haat
Nee dat zeiden ze niet, ze zeiden hele andere dingen over de joden. Dat die andere volkeren willen uitbuiten, tot slaven maken, ziektes veroorzaken, dat ze Jezus hebben vermoord etc. Protocollen van de wijzen van Zion etc.

De kritiek op de Islam is geen domme onderbuikpropaganda. Er is informatie zat over eerwraak, vrouwenonderdrukking, lijfstraffen, executies van homo's, vervolging van niet-moslims.

Zaken waar joden zich nooit schuldig aan hebben gemaakt.
pi_184884075
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

De kritiek op de Islam is geen domme onderbuikpropaganda. Er is informatie zat over eerwraak, vrouwenonderdrukking, lijfstraffen, executies van homo's, vervolging van niet-moslims.
Ontkennen dat het domme onderbuikpropaganda is en dan beginnen met uitgerekend eerwraak, gvd. :')

quote:
Zaken waar joden zich nooit schuldig aan hebben gemaakt.
Als je nou zou zeggen 'relatief weinig' was ik nog met je meegegaan, maar ook dit is weer domme onderbuikpropaganda. Je weet niet echt waar je het over hebt.
pi_184885104
quote:
15s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nooit NL'ers gezien die een vrachtwagen gebruiken om 85 argeloze mensen dood te rijden op een boulevard in Frankrijk tijdens hun nationale feestdag, nooit NL'ers gezien die zomaar moordend langs terrasjes gingen met een ak-47 moet ik doorgaan? Echt?
Nou, dan kijk je verkeerd. Wij doen het vanuit een moderne gevechtsvliegtuig. Zie:

Volgens critici is het aantal burgerslachtoffers door aanvallen van de coalitie zwaar ondergerapporteerd. De coalitie, onder leiding van de VS, zegt dat er ten minste 1124 burgers zijn gedood sinds augustus 2014. Onderzoekscollectief Airwars schat dit aantal vele malen hoger in: volgens hen zijn er ten minste 7285 burgerslachtoffers gevallen.

https://www.ad.nl/buitenl(...)00-missies~ae4ecd8c/

Er worden geen Nederlandse militairen vervolgd voor bombardementen in IS-gebied waarbij burgerslachtoffers om het leven zijn gekomen, zo concludeert het Openbaar Ministerie. Het gaat om bombardementen van de anti-IS-coalitie in Irak en Oost-Syrie waar burgerslachtoffers zijn gevallen. Nederlandse militairen hebben het oorlogsrecht niet geschonden.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-burgerslachtoffers

Oorlogsrecht hebben we ook aangepast, zodat we niet vervolgd kunnen worden.
pi_184886734
Deze man is Joram's nieuwe sheikh, hij is volgens Dennis Honing "anti-salafistisch": Timothy Winter a.k.a. Abdul Hakim Murad

vrijdag 8 februari 2019 @ 16:21:59 #270
471590 Oostwoud
Übermensch onder de borealen
pi_184898028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 14:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het ging om het intolerant PVV-geloof... wat van Klaveren ging snappen en zich afkeerde.
Op welke manier is PVV een geloof? Je overtreft jezelf met je rare vergelijkingen in dit topic.
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De gemiddelde criticus op FOK! doet niet anders dan te beweren dat ze zich hebben verdiept in de Islam en er maar een mogelijke opvatting is.
De gemiddelde criticus weet zich dan ook gesterkt in die opvatting door Aboutaleb.

quote:
Gelooft u in een Nederlandse islam?
‘Nee. Wel is de islam altijd ingebed in de lokale culturele omstandigheden. Altijd. Er is één islam; de islam is één ding en dat is je onderwerpen aan de Schepper, maar de beleving van de islam is gebonden aan plaats en omstandigheden.
[verwijderd door FA, niet terugplaatsen]
pi_185015849
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Megalomaan..

Mag ik je even aan herinneren dat jij het bent die in een god gelooft die kennelijk alles kan, alles weet en alles doet, en derhalve maar even besluit iets uit te vinden waarvan hij weet dat het zijn eigen creaturen de meeste pijn en ellende zal opleveren, puur omdat hij eist dat hij 'erkend wordt'?

Goeiedag zeg, ik wist dat van alle religies islam mij het meest armoedig overkwam, maar nu weet ik het zeker.
Jouw God is niet almachtig?
pi_185015864
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jouw God is niet almachtig?
Juist wel, en daarom heeft hij geen hel nodig, want wat hij wil - de mensheid herstellen en redden - zal ook gebeuren.
Omnibus in omnibus.
  donderdag 14 februari 2019 @ 17:24:26 #273
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_185015979
Best een aardig boek om te lezen, ik ben er eens aan begonnen. De man is slimmer dan men denkt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_185017326
Eerste paar hoofdstukken gelezen. Ijzersterk geschreven. Ik kan met zekerheid zeggen dat als je het IQ van alle PVV-ers optelt dat die niet boven die van Joram zou uitkomen. PVV heeft veel verloren.
7793-D392-026-D-4706-8486-C5114-F86-B7-B9.jpg

[ Bericht 42% gewijzigd door Atak op 16-02-2019 13:22:35 ]
pi_185048173
Heb zelf het boek ook gelezen. Voor moslims als niet moslims een aanrader. :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')