Je kan dan toch altijd vragen of ze hem bestellen. Of moet je het echt nu hebben?quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:50 schreef Goitske het volgende:
Ik moet alleen even milkshake poeder zien te vinden... Die zou de Jumbo moeten hebben maar de kleine jumbo hier niet
Nou vandaag irriteerde de vakkenvullers mij een beetje dus heb gezocht maar uitgebreid naar ouwehoeren met hun vrienden die steeds in de winkel kwamenquote:Op woensdag 5 juni 2019 12:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je kan dan toch altijd vragen of ze hem bestellen. Of moet je het echt nu hebben?
Ah heeft de jumbo geen klantenservice balie? Ik kom hier meestal bij de AH en als ik iets moet hebben bestel ik het altijd even via die balie of Facebookquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:07 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou vandaag irriteerde de vakkenvullers mij een beetje dus heb gezocht maar uitgebreid naar ouwehoeren met hun vrienden die steeds in de winkel kwamen
Mijn zus kijkt even bij de Jumbo vlakbij haar. Zit ik toch straks een weekend
Ja is tevens een mandjes kassa die druk was. Mijn zus kijkt even en anders bestel ik even.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah heeft de jumbo geen klantenservice balie? Ik kom hier meestal bij de AH en als ik iets moet hebben bestel ik het altijd even via die balie of Facebook
Tot nu toe super positiefquote:Op woensdag 5 juni 2019 14:29 schreef Hupje het volgende:
Leuk dat je dat boek mag testen! Ik ben benieuwd wat je er van vindt.
Recept lezen is nog lastig, de oudste leest net maar zag de hoeveelheid tekst en zei ja daaaaagquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Hartstikke leuk, Goitske! Vonden ze het leuk? welke dingen lukten niet zonder je hulp? Was de taart ook lekker?
Bedankt voor het posten
Ik vind hem juist zo aandoenlijk knullig en daarom leukquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:30 schreef Goitske het volgende:
Hans heeft ook een tijdje een programma gehad. Was echt verschrikkelijk
Het gaf mij spontaan jeuk. Was nog onder het niveau gezapig....quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind hem juist zo aandoenlijk knullig en daarom leuk
Probeer het hier eens CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #33quote:Op maandag 7 oktober 2019 13:01 schreef Majoraan het volgende:
Hulp gevraagd: Ik ben bezig om mijn eerste taartje te bakken volgens dit recept https://rutgerbakt.nl/cak(...)-bakken-basisrecept/
Er staat 2 el bakpoeder... Kan dit wel kloppen/ moet dat niet 2 tl zijn?
Ja, vroeg me ook al af wat het verschil dan gaat zijnquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:00 schreef TLC het volgende:
Dat is toch een beetje hetzelfde als wat Andre van Duin de afgelopen jaren gedaan heeft, met dat terugblikprogramma ?
Smaakt naar meer vind ik ook een leukere titel dan doorbakkenquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:00 schreef TLC het volgende:
Dat is toch een beetje hetzelfde als wat Andre van Duin de afgelopen jaren gedaan heeft, met dat terugblikprogramma ?
Eens met punt over de naam.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Smaakt naar meer vind ik ook een leukere titel dan doorbakken![]()
Heb een paar keek an extra slice gezien en smaakt naar meer kwam er qua sfeer prima bij in de buurt. Maar dat mag Andre dus niet meer presenteren?
Dank je, voortaan zal ik daar mijn vragen stellen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Probeer het hier eens CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #33
Hoorde dat het iets inhoudelijker over het bakken zelf zou moeten gaan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, vroeg me ook al af wat het verschil dan gaat zijn
Irene staat niet meer onder contract bij SBS en is een soort freelancer nu. Ze staat ook niet onder contract bij Max voor zover ik weet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat doet Irene bij de NPO? Heb ik een swap gemist?
Waarom huilen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 19:23 schreef Goitske het volgende:
Heel Holland bakt start dit jaar as 15 december
quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:41 schreef Meridiaan het volgende:
Jannie die bananenschillen á la Mariokart op de baan gooit
Team hartig vs zoet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:41 schreef Meridiaan het volgende:
Jannie die bananenschillen á la Mariokart op de baan gooit
De ovens draaien alvast warm en de koffie pruttelt voor het zevende seizoen van Heel Holland Bakt. Het populaire bakprogramma van Omroep Max begint weer op 15 december. Ondertussen is bij de juryleden, culinair publiciste Janny van der Heijden en meesterpatissier Robčrt van Beckhoven, lichte paniek uitgebroken nu de koek op is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 19:23 schreef Goitske het volgende:
Heel Holland bakt start dit jaar as 15 december
oud-deelnemers zaten wel in het sinterklaasjournaalquote:Op donderdag 7 november 2019 13:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het ook wel jammer want dan is er waarschijnlijk geen sinterklaas aflevering haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |