ineens omhoog getierelierd jaquote:Op maandag 4 februari 2019 10:31 schreef Greys het volgende:
Whut, is jullie score ook zo hoog ineens.
Zou het als troost voor de maandag zijn?![]()
Ik keek naar je score en er staat man. Ben je echt een man of is dat een grapje. Heb altijd vrouw gedacht door de naam namelijk.quote:
Ik ben een man, ja.quote:Op maandag 4 februari 2019 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik keek naar je score en er staat man. Ben je echt een man of is dat een grapje. Heb altijd vrouw gedacht door de naam namelijk.![]()
Posten van de score, of posten uberhaupt? Posten heeft wel degelijk invloed, kijk naar de score van haagsquote:Op maandag 4 februari 2019 10:42 schreef Dave het volgende:
Sorry, was even aan het testen of posten van invloed was op de score. Niet dus.
Ik denk dat je totaal aantal posts nu ander geïndexeerd worden... Ofzo. Bij mij is ie niet zo veel omhoog gegaan eigk.quote:Op maandag 4 februari 2019 10:31 schreef Greys het volgende:
Whut, is jullie score ook zo hoog ineens.
Zou het als troost voor de maandag zijn?![]()
Maar misschien gaat per 10/100/1000 postsquote:Op maandag 4 februari 2019 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Posten van de score, of posten uberhaupt? Posten heeft wel degelijk invloed, kijk naar de score van haags
ONZ / Wie heeft de hoogste score?
Exactquote:Op maandag 4 februari 2019 10:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar misschien gaat per 10/100/1000 posts
Ik had van 't weekend geen match, dus denk het niet.quote:
Ohquote:
Op zich kan je zoiets weten als je het Userfoto-topic in de gaten houdtquote:Op maandag 4 februari 2019 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou ja van mij denken sommigen op FOK juist weer dat ik een man ben. Van de week nog
Ik let altijd alleen op 'Heren we willen jullie graag naakt zien' in KPD, maar daar heb ik je volgens mij nog niet gezien?quote:Op maandag 4 februari 2019 11:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op zich kan je zoiets weten als je het Userfoto-topic in de gaten houdtTenzij je daar ook dacht dat ik een vrouw was natuurlijk :$
Dat is correct, gaat ook niet gebeurenquote:Op maandag 4 februari 2019 11:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik let altijd alleen op 'Heren we willen jullie graag naakt zien' in KPD, maar daar heb ik je volgens mij nog niet gezien?
quote:Op maandag 4 februari 2019 11:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is correct, gaat ook niet gebeuren
quote:Op maandag 4 februari 2019 11:02 schreef Dave het volgende:
Ik zit op m'n werk, maar kan iemand een gifje maken van Meta uit pittige tijden, met #ikbeneenman
Ik moet daar vaker kijken!quote:Op maandag 4 februari 2019 11:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op zich kan je zoiets weten als je het Userfoto-topic in de gaten houdtTenzij je daar ook dacht dat ik een vrouw was natuurlijk :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |