Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar januari (Limoentjuh)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets sappig te melden? Altijd voor een krant willen "werken"? ONZ / FOK! Courant, de krant van wakker FOK!
Zonder wrijving geen glans
niet normaal iddquote:Op zondag 3 februari 2019 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goede zondag wel zo. Soort van pre-lente.
DOELGOALPUNTquote:
Aiu-TTquote:
"Grrrrrrrr zegt ook geen nee"- TTquote:Op zondag 3 februari 2019 19:50 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
"Grrr is er ook niet vies van" TT
Doortikken dan tot het volgende deelquote:Op zondag 3 februari 2019 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Grrrrrrrr zegt ook geen nee"- TT
Nog maar 283 postst!quote:Op zondag 3 februari 2019 19:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Doortikken dan tot het volgende deel
Het is 0,99996 rondje om de zon. Over iets meer dan 10.000 jaar is het dus februari op het moment dat de aarde aan de andere kant van de zon staatquote:
En de maan verwijdert zich langzaam verder weg van de aarde en de rotatie van de aarde neemt ook af. De dagen worden steeds een fractie langer.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is 0,99996 rondje om de zon. Over iets meer dan 10.000 jaar is het dus februari op het moment dat de aarde aan de andere kant van de zon staat
quote:
Dat is verwaarloosbaar.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de maan verwijdert zich langzaam verder weg van de aarde en de rotatie van de aarde neemt ook af. De dagen worden steeds een fractie langer.![]()
Dat hangt van je tijdschaal af. Op ons leven is het verwaarloosbaar ja. Op een miljard jaar nietquote:
voor het eerst toegesproken door de bolkes volgens mijquote:Op zondag 3 februari 2019 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Hemarookworst! TJILP!"
:"Die naar speciaalbier ook dorst! Mooooooo!"
Goede weekendleef gehad?
Okay top.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is 0,99996 rondje om de zon. Over iets meer dan 10.000 jaar is het dus februari op het moment dat de aarde aan de andere kant van de zon staat
Over 2 miljard jaar is er niet eens leven meer mogelijk op deze knikker.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hangt van je tijdschaal af. Op ons leven is het verwaarloosbaar ja. Op een miljard jaar niet
Deze was gejat uit de Kerstrijmbolkquote:Op zondag 3 februari 2019 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor het eerst toegesproken door de bolkes volgens mij
Ja prima, lekker m'n allerlaatste tentamen gevierd
Is het zo erg? Dacht dat nog een miljardje of 2 later kwam.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 2 miljard jaar is er niet eens leven meer mogelijk op deze knikker.
Gaan we toch niet meemakenquote:Op zondag 3 februari 2019 20:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 2 miljard jaar is er niet eens leven meer mogelijk op deze knikker.
was niet mijn beste tentamen moest ik zeggen, maar ben nu iig van de tentamens afquote:Op zondag 3 februari 2019 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze was gejat uit de Kerstrijmbolk![]()
Laatste tentamen, beste tentamen
De oceanen zullen over 1 miljard jaar al grotendeels verdwenen zijnquote:Op zondag 3 februari 2019 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het zo erg? Dacht dat nog een miljardje of 2 later kwam.
quote:Op zondag 3 februari 2019 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Man
Man Man
Man Man Man
Man Man Man Man
Man Man Man Man Man
Man Man Man Man Man Man
Man Man Man Man Man Man Man
Man Man Man Man Man Man
Man Man Man Man Man
Man Man Man Man
Man Man Man
Man Man
Man
Wat is deze?quote:Op zondag 3 februari 2019 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
dll rrrrr beeeee bö
dll rrrrr beeeee bö fümms bö,
rrrrr beeeee bö fümms bö wö,
beeeee bö fümms bö wö tää,
primera parte:
tema 1:
Fümms bö wö tää zää Uu,
pögiff,
Kwii Ee.
tema 2:
Dedesnn nn rrrrr,
Ii Ee,
mpiff tillff too,
tillll,
Jüü Kaa? 2
tema 3:
Rinnzekete bee bee nnz krr müü?
ziiuu ennze, ziiuu rinnzkrrmüü, 3
rakete bee bee, 3a
tema 4
Rrummpff tillff toooo? 4
exposición:
Ziiuu ennze ziiuu nnzkrrmüü,
Ziiuu ennze ziiuu rinnzkrrmüü ü3
rakete bee bee? rakete bee zee.
desarrollo:
Fümms bö wö tää zää Uu,
Uu zee tee wee bee fümms. ü1
rakete rinnzekete
rakete rinnzekete
rakete rinnzekete
rakete rinnzekete
rakete rinnzekete
rakete rinnzekete
Beeeee
bö ü3+
3a
fö
böwö
fümmsbö
böwörö
fümmsböwö
böwörötää
fümmsböwötää
böwörötääzää
fümmsböwötääzää
böwörötääzääUu
fümmsböwötääzääUu
böwörötääzääUu pö
fümmsböwötääzääUu pö
böwörötääzääUu pögö
fümmsböwötääzääUu pögö
böwörötääzääUu pögiff
fümmsböwötääzääUu pögiff
kwiiEe. 1
rakete rinnzekete
rakete rinnzekete (C)
rakete rinnzekete
rakete rinnzekete
rakete rinnzekete
rakete rinnzekete
Beeeee
bö ü3+
3a
fö
böwö
fümmsbö
böwörö
fümmsböwö
böwörötää
fümmsböwötää
böwörötääzää
fümmsböwötääzää
böwörötääzääUu
fümmsböwötääzääUu
böwörötääzääUu pö
fümmsböwötääzääUu pö
böwörötääzääUu pögö
fümmsböwötääzääUu pögö
böwörötääzääUu pögiff
fümmsböwötääzääUu pögiff
kwiiEe. 1
rakete rinnzekete
rakete rinnzekete
rakete rinnzekete
rakete rinnzekete
rakete rinnzekete
rakete rinnzekete
Beeeee
bö
Haha dat zou het extra leuk maken als je wel op 1 komt tochquote:Op zondag 3 februari 2019 20:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet per se op 1 hoor.
Niet gekliktquote:Op zondag 3 februari 2019 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
KLB / Mensen die de Ursonate niet waarderen
Niet gekliktquote:
ojee wat errug k ga een potje janken met mn knuffelbeertje in een hoekjequote:
Moet jij wetenquote:Op zondag 3 februari 2019 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ojee wat errug k ga een potje janken met mn knuffelbeertje in een hoekje
idd ja.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha dat zou het extra leuk maken als je wel op 1 komt toch
Zozoquote:Op zondag 3 februari 2019 20:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bedankt dat komt door de ursonate
Haha hoezo?quote:Op zondag 3 februari 2019 20:33 schreef R-woud88 het volgende:
Zondag is eigenlijk de fijnste dag van de week
ik ben aangeschotenquote:Op zondag 3 februari 2019 20:33 schreef R-woud88 het volgende:
Zondag is eigenlijk de fijnste dag van de week
Lekker rustig altijd, beetje voetbal kijken, beetje bier drinken en zoquote:
Als het een beetje een leuke wedstrijd is, dan wel ja.. Ik probeer vandaag maar te vergeten.. beter voor mijn bloeddruk..quote:Op zondag 3 februari 2019 20:35 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Lekker rustig altijd, beetje voetbal kijken, beetje bier drinken en zo
Haha, je kon het toch niet laten?quote:
quote:Op zondag 3 februari 2019 20:37 schreef Mikeytt het volgende:
Feyenoord die aan het verliezen is van Excelsiorx9999
Eensquote:Op zondag 3 februari 2019 20:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als het een beetje een leuke wedstrijd is, dan wel ja.. Ik probeer vandaag maar te vergeten.. beter voor mijn bloeddruk..
Ja maar c_a wou het nog wat langer door trekkenquote:
Heb het niet gekeken, maar ik heb met Feyenoord ook niet echt een top dag gehadquote:
Kan ik me voorstellen..quote:Op zondag 3 februari 2019 20:41 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heb het niet gekeken, maar ik heb met Feyenoord ook niet echt een top dag gehad
Weet niet zo zeker of ik dat nog mee ga makenquote:Op zondag 3 februari 2019 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Ook interessant: over 5-6 miljard jaar komt de maan weer terug op Aarde in de vorm van een prachtige astroideregen
Super tofquote:Op zondag 3 februari 2019 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Ook interessant: over 5-6 miljard jaar komt de maan weer terug op Aarde in de vorm van een prachtige astroideregen
Gebeurt vlak daarvoor. En het is niet eens 100% zeker of de Aarde sneuvelt.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:44 schreef Homijn het volgende:
Fijn, maar dan is de aarde allang door de zon opgeslokt.
Geen idee, maar dat maakt de mensheid (cq. onze opvolgers) allang niet meer mee.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gebeurt vlak daarvoor. En het is niet eens 100% zeker of de Aarde sneuvelt.
Maar de Aarde welquote:Op zondag 3 februari 2019 20:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat maakt de mensheid (cq. onze opvolgers) allang niet meer mee.
Ah volgende week weer beter toch?quote:Op zondag 3 februari 2019 20:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ok, ik ben nog steeds chagrijnig
Het zal mij aan mijn hol oxiderenquote:Op zondag 3 februari 2019 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar de Aarde wel
Ik wil dat de Aarde samen met het universum sneuvelt. Dus ofwel door alsnog tegen de restanten van de zon te knallen over 10000000000 jaar of door molecuul voor molecuul te worden afgebroken.
Uit of thuis?quote:Op zondag 3 februari 2019 20:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dan spelen we tegen PSV, ik verwacht er niet teveel van..
Ah dan kan en gelijkspelletje wel toch met een beetje geluk?quote:
Gezien het spelniveau van de afgelopen wedstrijden, zouden we erg veel geluk moeten hebben wil dat lukken..quote:Op zondag 3 februari 2019 20:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ah dan kan en gelijkspelletje wel toch met een beetje geluk?
Het is een raar konijn.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
IS er ijzer in het hol van homijn dat er iets kan oxideren? Meestal is een hol toch aarde...
Ja dat is waar, ik probeer gewoon beetje positief te zijnquote:Op zondag 3 februari 2019 21:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gezien het spelniveau van de afgelopen wedstrijden, zouden we erg veel geluk moeten hebben wil dat lukken..
Een aars piercing misschien..quote:Op zondag 3 februari 2019 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
IS er ijzer in het hol van homijn dat er iets kan oxideren? Meestal is een hol toch aarde...
Das lief van jequote:Op zondag 3 februari 2019 21:02 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ik probeer gewoon beetje positief te zijn
Jij moet uitkijkenquote:Op zondag 3 februari 2019 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
je maakt zelf ook geen 20 woorden in je reactiequote:Op zondag 3 februari 2019 21:04 schreef Mikeytt het volgende:
Idee: In dts moeten reacties minimaal uit 20 woorden bestaan, anders krijg je geen punten, thoughts?
Vooruit danquote:Op zondag 3 februari 2019 21:04 schreef Mikeytt het volgende:
Idee: In dts moeten reacties minimaal uit 20 woorden bestaan, anders krijg je geen punten, thoughts?
Het is nog maar een idee okquote:Op zondag 3 februari 2019 21:05 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
je maakt zelf ook geen 20 woorden in je reactie
(lol)
Wel een goed idee, maar kan nooit gaan werken natuurlijkquote:
20 woorden is wel heel veel hoor..quote:Op zondag 3 februari 2019 21:04 schreef Mikeytt het volgende:
Nimmer!quote:Op zondag 3 februari 2019 21:04 schreef Mikeytt het volgende:
Nimmer!!quote:Op zondag 3 februari 2019 21:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
20 woorden is wel heel veel hoor..
20 letters/tekens zou misschien nog een idee zijn..
Zou wellicht voor kwalitatief betere reacties zorgen.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:07 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Wel een goed idee, maar kan nooit gaan werken natuurlijk
Ook goedquote:Op zondag 3 februari 2019 21:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
20 woorden is wel heel veel hoor..
20 letters/tekens zou misschien nog een idee zijn..
R-woud!quote:
Voor kwaliteit moet je hier sowieso niet zijnquote:Op zondag 3 februari 2019 21:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou wellicht voor kwalitatief betere reacties zorgen.![]()
Of het zou zorgen voor reacties als "een twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien elf twaalf dertien veertien vijftien zestien zeventien achttien negentien twintig"
het is onz hè, vroeger had je hele smileyparades hierquote:
Grrrrrrrrgodgenotquote:
Daar heb ik een waarschuwing voor gekregenquote:Op zondag 3 februari 2019 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is onz hè, vroeger had je hele smileyparades hier
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2019 21:10 schreef Homijn het volgende:
Op zich deponeert de jonge heer Mikeytt hier wel een interessante stelling, ware het niet dat ik het hardgrondig met hem oneens ben. En wel hierom:
[..]
Hihi, 337 award voor mijquote:Op zondag 3 februari 2019 21:10 schreef Homijn het volgende:
Op zich deponeert de jonge heer Mikeytt hier wel een interessante stelling, ware het niet dat ik het hardgrondig met hem oneens ben. En wel hierom:
[..]
Vannacht voor het laatst gezien, ook maar een paar keer wat gezegdquote:
Is wel beter zoquote:
03:37 award is het hè.quote:
Huts a niffo.quote:
Huts a niffauwquote:
bolk=blok.quote:
Bolkquote:Op zondag 3 februari 2019 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Bolkes, dat zijn lauwe niffo's mang.
Haha, die lijkt op een vent!quote:
Neem geen genoegen met die definitiequote:Op zondag 3 februari 2019 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
bolk=blok.
Dat is toch allemaal al lang uitgelegd aan jou?
De kanker komt pas een paar jaar laterquote:Op zondag 3 februari 2019 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is Marlboro light zo populair? Hoor mensen dat steeds kopen bij servicebalie, en watjs er light aan?
het is een misspelling van 'blok'. Duidelijker kan ik het niet maken. Vanuit 'bolk' en veelvuldig gebruik van dequote:Op zondag 3 februari 2019 21:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neem geen genoegen met die definitie
quote:
In Zimbabwe ook niet. Echt raarquote:Op zondag 3 februari 2019 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Wist niet dat je in Denemarken niet met Euro's kan betalen.
Gewoon Fok! traditiequote:
Da's mijn linequote:Op zondag 3 februari 2019 21:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik neem geen genoegen met deze uitleg
ja. Met jou?quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-02-2019 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Balkan voedsel altijd goedquote:
Zeker. Was ook al weer ff geleden.quote:
Maar 1 puntje verschil. Gunnen we je welquote:
quote:Op zondag 3 februari 2019 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-02-2019 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Mikeytt / 220 / 482
2. aloa / 216 / 776
3. dud0r / 162 / 435
4. Quotidien / 142 / 248
5. hemarookworst / 111 / 332
6. Grrrrrrrr / 106 / 422
7. Already_in_use / 83 / 475
8. wadslak / 77 / 370
9. Driepink / 75 / 368
10. devzero / 75 / 137
11. Limoentjuh / 74 / 205
12. R-woud88 / 67 / 306
13. Dr.Mikey / 56 / 167
14. naatje_1 / 52 / 53
15. DerRabbit / 48 / 219
16. charmed_angel / 45 / 248
17. Nattekat / 43 / 180
18. Homijn / 42 / 154
19. madam-april / 39 / 165
20. RobjeGeus / 28 / 18Bedankt Monitor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Dan is het vaak ook leuk en lekker om te doenquote:Op zondag 3 februari 2019 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker. Was ook al weer ff geleden.
Geen dankquote:
quote:Op zondag 3 februari 2019 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-02-2019 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Mikeytt / 220 / 482
2. aloa / 216 / 776
3. dud0r / 162 / 435
4. Quotidien / 142 / 248
5. hemarookworst / 111 / 332
6. Grrrrrrrr / 106 / 422
7. Already_in_use / 83 / 475
8. wadslak / 77 / 370
9. Driepink / 75 / 368
10. devzero / 75 / 137
11. Limoentjuh / 74 / 205
12. R-woud88 / 67 / 306
13. Dr.Mikey / 56 / 167
14. naatje_1 / 52 / 53
15. DerRabbit / 48 / 219
16. charmed_angel / 45 / 248
17. Nattekat / 43 / 180
18. Homijn / 42 / 154
19. madam-april / 39 / 165
20. RobjeGeus / 28 / 18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Maakt mij helemaal niet uit eigenlijk deze maandquote:
quote:Op zondag 3 februari 2019 21:36 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Maakt mij helemaal niet uit eigenlijk deze maand
Weinig zin om de hele dag op FOK! te zitten punten scorenquote:
Haha kan ik me voorstellenquote:Op zondag 3 februari 2019 21:39 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Weinig zin om de hele dag op FOK! te zitten punten scoren![]()
Wil gewoon in de top20 eindigen en dan is het prima
Ga ik wel vanuit jaquote:Op zondag 3 februari 2019 21:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha kan ik me voorstellen
Dat moet wel lukken toch?
Dat probleem heb ik ookquote:Op zondag 3 februari 2019 21:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Oke, ik ook niet![]()
In ieder geval doordeweeks niet echt..
quote:Op zondag 3 februari 2019 21:49 schreef R-woud88 het volgende:
Dus ik kom in het weekend maar even wat punten halen
precies jaquote:Op zondag 3 februari 2019 21:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je moet toch ook ooit een keer slapen..
punten scorenquote:
Doe jij het?quote:
Nee dat zit er dan weer niet inquote:
Nee nu opeens weer niet. Druk.quote:
Ja ik had beter niets kunnen zeggenquote:
Pilsie??quote:Op zondag 3 februari 2019 22:04 schreef _--_ het volgende:
Vroeger jonguh, was het hier echt gezellig. Nu is heg alleen maar rotzooi posten. Gadver.
Dit is feitelijk onjuistquote:Op zondag 3 februari 2019 22:04 schreef _--_ het volgende:
Vroeger jonguh, was het hier echt gezellig. Nu is heg alleen maar rotzooi posten. Gadver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |