Super tofquote:Op zondag 3 februari 2019 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Ook interessant: over 5-6 miljard jaar komt de maan weer terug op Aarde in de vorm van een prachtige astroideregen
Gebeurt vlak daarvoor. En het is niet eens 100% zeker of de Aarde sneuvelt.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:44 schreef Homijn het volgende:
Fijn, maar dan is de aarde allang door de zon opgeslokt.
Geen idee, maar dat maakt de mensheid (cq. onze opvolgers) allang niet meer mee.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gebeurt vlak daarvoor. En het is niet eens 100% zeker of de Aarde sneuvelt.
Maar de Aarde welquote:Op zondag 3 februari 2019 20:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat maakt de mensheid (cq. onze opvolgers) allang niet meer mee.
Ah volgende week weer beter toch?quote:Op zondag 3 februari 2019 20:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ok, ik ben nog steeds chagrijnig
Het zal mij aan mijn hol oxiderenquote:Op zondag 3 februari 2019 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar de Aarde wel
Ik wil dat de Aarde samen met het universum sneuvelt. Dus ofwel door alsnog tegen de restanten van de zon te knallen over 10000000000 jaar of door molecuul voor molecuul te worden afgebroken.
Uit of thuis?quote:Op zondag 3 februari 2019 20:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dan spelen we tegen PSV, ik verwacht er niet teveel van..
Ah dan kan en gelijkspelletje wel toch met een beetje geluk?quote:
Gezien het spelniveau van de afgelopen wedstrijden, zouden we erg veel geluk moeten hebben wil dat lukken..quote:Op zondag 3 februari 2019 20:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ah dan kan en gelijkspelletje wel toch met een beetje geluk?
Het is een raar konijn.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
IS er ijzer in het hol van homijn dat er iets kan oxideren? Meestal is een hol toch aarde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |