Daar heb ik een waarschuwing voor gekregenquote:Op zondag 3 februari 2019 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is onz hè, vroeger had je hele smileyparades hier
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2019 21:10 schreef Homijn het volgende:
Op zich deponeert de jonge heer Mikeytt hier wel een interessante stelling, ware het niet dat ik het hardgrondig met hem oneens ben. En wel hierom:
[..]
Hihi, 337 award voor mijquote:Op zondag 3 februari 2019 21:10 schreef Homijn het volgende:
Op zich deponeert de jonge heer Mikeytt hier wel een interessante stelling, ware het niet dat ik het hardgrondig met hem oneens ben. En wel hierom:
[..]
Vannacht voor het laatst gezien, ook maar een paar keer wat gezegdquote:
Is wel beter zoquote:
03:37 award is het hè.quote:
Huts a niffo.quote:
Huts a niffauwquote:
bolk=blok.quote:
Bolkquote:Op zondag 3 februari 2019 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Bolkes, dat zijn lauwe niffo's mang.
Haha, die lijkt op een vent!quote:
Neem geen genoegen met die definitiequote:Op zondag 3 februari 2019 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
bolk=blok.
Dat is toch allemaal al lang uitgelegd aan jou?
De kanker komt pas een paar jaar laterquote:Op zondag 3 februari 2019 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is Marlboro light zo populair? Hoor mensen dat steeds kopen bij servicebalie, en watjs er light aan?
het is een misspelling van 'blok'. Duidelijker kan ik het niet maken. Vanuit 'bolk' en veelvuldig gebruik van dequote:Op zondag 3 februari 2019 21:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neem geen genoegen met die definitie
quote:
In Zimbabwe ook niet. Echt raarquote:Op zondag 3 februari 2019 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Wist niet dat je in Denemarken niet met Euro's kan betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |