Daar ga ik een agendapunt van makenquote:Op maandag 17 april 2017 21:20 schreef Handleiding het volgende:
Probeer het op chatroulette dan hangen de chiks aan je lippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar niet heus HAAAAAAA! _O-
quote:Op maandag 17 april 2017 22:19 schreef Anthonie24 het volgende:
heey!....hoe gaat het met je hemarookworst?
Gvd Anthonie, altijd lachen met jou gozer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fade to Black
ik lig ook helemaal dubbel. dat komt omdat ik ook zo vreschikkelijk grappig ben altijd.quote:Op maandag 17 april 2017 22:20 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Gvd Anthonie, altijd lachen met jou gozer!
Eensquote:Op maandag 17 april 2017 22:20 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Gvd Anthonie, altijd lachen met jou gozer!
Fümms bö wö tää zää Uu,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pögiff,
Kwii Ee.
Dedesnn nn rrrrrr,
Ii Ee,
mpiff tillff too,
tillll,
Jüü Kaa?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
ik kan helaas geen chinees. misschien dat je het even voor mij wil vertalen in het nederlands ofzo.quote:Op maandag 17 april 2017 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Fümms bö wö tää zää Uu,
pögiff,
Kwii Ee.
Dedesnn nn rrrrrr,
Ii Ee,
mpiff tillff too,
tillll,
Jüü Kaa?
你老母quote:Op maandag 17 april 2017 22:25 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik kan helaas geen chinees. misschien dat je het even voor mij wil vertalen in het nederlands ofzo.
Ik moet wel altijd lachen als je reacties zoals deze neerplempt:quote:Op maandag 17 april 2017 22:21 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik lig ook helemaal dubbel. dat komt omdat ik ook zo vreschikkelijk grappig ben altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
natuurlijk. maar dit is toch ook gewoon vreselijk grappig van mij. ik ben gewoon super grappig....kan ik verder ook niks aan doen. ik lig altijd helemaal in een deuk om mezelf.quote:Op maandag 17 april 2017 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet wel altijd lachen als je reacties zoals deze neerplempt:
[..]![]()
Ik had ook niets anders van je verwacht, tong24quote:Op maandag 17 april 2017 22:30 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
natuurlijk. maar dit is toch ook gewoon vreselijk grappig van mij. ik ben gewoon super grappig....kan ik verder ook niks aan doen. ik lig altijd helemaal in een deuk om mezelf.
ik prop gewoon 40 rookworsten in zijn muil.quote:Op maandag 17 april 2017 22:31 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Stomp hem op zijn muil Anthonie!
Was ook kapotgrappig Matthias!quote:Op maandag 17 april 2017 22:30 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
natuurlijk. maar dit is toch ook gewoon vreselijk grappig van mij. ik ben gewoon super grappig....kan ik verder ook niks aan doen. ik lig altijd helemaal in een deuk om mezelf.
quote:Op maandag 17 april 2017 22:32 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik prop gewoon 40 rookworsten in zijn muil.
Baaaaaaas Haaaaaaaaaaquote:Op maandag 17 april 2017 22:33 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
weet ik. hoef je mij niet te vertelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |