abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 februari 2019 @ 12:29:37 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_184770730



quote:
De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf december weer te zien bij MAX.

In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland?

Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
http://www.heelhollandbakt.nl/home/

De uitzendingen:
quote:
Elke zondag, 20.25 uur, NPO 1
Terugkijken
quote:
Je kunt alle uitzending tot 30 dagen na de betreffende uitzending online terugkijken. Daarna kun je alleen nog fragmenten bekijken. Dit heeft te maken met de uitzendrechten die rusten op het beeldmateriaal.
De deelnemers van 2018/2019:
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 februari 2019 @ 12:30:20 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_184770753
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:26 schreef Postbus100 het volgende:

Omdat je het een rare beslissing vind :+ En wij zijn het niet met je onderbouwing eens. Niemand betwist dat het een lelijke taart was en spektakelstuk-onwaardig, maar wel dat ze er daarom uit had moeten gaan.
Het ding heeft in elk geval wel een indruk achtergelaten bij me. Ik ben al een hoop vergeten van de uitzendingen, maar dat niet :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_184770759
Zo, jij bent snel. Duurde vijf seconden voor ik realiseerde dat ik de lapo had.
Somebody that I used to know
pi_184770808
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het ding heeft in elk geval wel een indruk achtergelaten bij me. Ik ben al een hoop vergeten van de uitzendingen, maar dat niet :P
Dat blijkt :+ . Een bias noemen ze dat ;) geeft niet, maar daarom proberen we wat bij te sturen.

Ik kan me nog herinneren dat haar andere baksels toen wel prima tot goed waren. Bij Ahmed was het allemaal beroerd.
Somebody that I used to know
  zaterdag 2 februari 2019 @ 12:33:10 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_184770817
Volgens mij is het trouwens ‘afleggen tegen’ en niet ‘afleggen tegenover’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_184770972
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:33 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is het trouwens ‘afleggen tegen’ en niet ‘afleggen tegenover’.
oeps :@
pi_184771045
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:33 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is het trouwens ‘afleggen tegen’ en niet ‘afleggen tegenover’.
Ja, toch wel he? En ook dat het betekent dat Maroeska dan verliest van Elly. Ik haalde vroeger ook de betekenis van aan het langste en kortste eind trekken door elkaar :@
Somebody that I used to know
  Moderator zaterdag 2 februari 2019 @ 12:49:33 #8
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184771218
En dan hebben mensen haar slechte recensies geven op google, haar boek afgekraakt op bol en haar bedrijfsprofiel aangepast op google. Allemaal behoorlijk sneu omdat iemand meedoet aan tv-programma en je dat niet bevalt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184771241
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:49 schreef ijs_beer het volgende:
En dan hebben mensen haar slechte recensies geven op google, haar boek afgekraakt op bol en haar bedrijfsprofiel aangepast op google. Allemaal behoorlijk sneu omdat iemand meedoet aan tv-programma en je dat niet bevalt.
Sneu is wel een treffende term ja :N
Somebody that I used to know
  Moderator zaterdag 2 februari 2019 @ 12:51:25 #10
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184771256
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:50 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Sneu is wel een treffende term ja :N
Idd. Get over it zou ik tegen die mensen willen zeggen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184772725
Kijk een slechte review op het boek kan ook toeval zijn. Wat de ene geweldig vind, vind een ander verschrikkelijk zie je bij alle kookboeken sommigen heel lovend maar ook mensen die heel negatief zijn

De rest is diep triest

Ik vind marouska vanaf het eerste moment helemaal niks maar om nou zover te gaan om een Google pagina aan te gaan passen etc dat gaat echt te ver
Op een of andere manier zorgt ze voor complete irritatie bij mij.

Anna vind ik echt wel goed bakken maar Nicole bakt met haar hart en daar hou ik van

Wat ik vanuit marouska triest vind is dat ze max nu afzeikt als zijnde ze zetten mij negatief neer. Sorry maar je ziet nu gewoon je eigen gedrag terug op tv. Zij hebben haar niet gedwongen om te reageren zoals ze doet.
pi_184772888
Ik snap niet wat iedereen tegen die Maroeska heeft. Ze is competitief en serieus wat haar mischien niet dieect sympathiek maakt, maar de reacties op haar zijn echt buiten proportie. Zou dat ook zo zijn als zij een man was geweest?

En dan vindt iedereen die Hanneke zo ontzettend leuk... :{

Schiet mij maar lek hoor maar ik zou zelf liever een borrel drinken met een interssante ondernemer als Maroeska dan met die hypernerveuze, onzekere flapuit van een Hanneke met d’r gehinnik :')
  Moderator zaterdag 2 februari 2019 @ 14:39:59 #13
155227 crew  Guppy
dus
pi_184773025
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:18 schreef Goitske het volgende:
Op een of andere manier zorgt ze voor complete irritatie bij mij.
Precies dat!

Maar om dat boek dan een slechte review te geven :N ik koop 'm niet, dan is genoeg. Gelukkig heb ik leukere dingen in m'n leven
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184773032
Ik zou ook wel een kop koffie willen drinken met Hanneke hoor (sorry ik ben niet zo van de borrels)

Of n goed glas wijn kan ook :Y) :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator zaterdag 2 februari 2019 @ 14:42:01 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_184773057
Overigens heeft Bol flink zitten vegen in de reviews, vermoed ik. Er staat nog maar één negatieve review
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184773077
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:30 schreef Pippalena het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen die Maroeska heeft. Ze is competitief en serieus wat haar mischien niet dieect sympathiek maakt, maar de reacties op haar zijn echt buiten proportie. Zou dat ook zo zijn als zij een man was geweest?

En dan vindt iedereen die Hanneke zo ontzettend leuk... :{

Schiet mij maar lek hoor maar ik zou zelf liever een borrel drinken met een interssante ondernemer als Maroeska dan met die hypernerveuze, onzekere flapuit van een Hanneke met d’r gehinnik :')
Hanneke had ik ook weinig mee.
En bij mij maakt het niet uit man of vrouw. Ik vond Hans ook niks, had liever Gwenn zien winnen. Heb het boek van Hans dus ook niet in de kast staan, winnaar van dit seizoen ongeacht wie koop ik ook niet. Vind ze niet interessant genoeg bakken
Ik wacht op dit moment op het boek dat Gwenn aan het maken is.
Rutger en Menno vind ik van hele andere kwaliteit dan de bakkerd van afgelopen seizoen. Rutger bakt gewoon correct en alle recepten kloppen. Menno heeft een wat Amerikaanse twist waar ik van hou. Annemarie en sarena uiteindelijk wel gekocht na heel veel twijfelen. Zijn leuke boeken maar komen hier niet met regelmaat de kast uit.
pi_184773093
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Precies dat!

Maar om dat boek dan een slechte review te geven :N ik koop 'm niet, dan is genoeg. Gelukkig heb ik leukere dingen in m'n leven
nou dat dus, koop hem niet, stuur hem terug of wat dan ook maar ga niet lopen klagen
pi_184773117
Ik hoef met beide geen borrel, koffie of wat dan ook te drinken. Spreken mij beide absoluut niet aan.
pi_184773348
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens heeft Bol flink zitten vegen in de reviews, vermoed ik. Er staat nog maar één negatieve review
En terecht. Een beetje nuchterheid in alle gekte.
Somebody that I used to know
  Moderator zaterdag 2 februari 2019 @ 15:04:20 #20
155227 crew  Guppy
dus
pi_184773385
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:01 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

En terecht. Een beetje nuchterheid in alle gekte.
Oh ik vind dat absoluut terecht hoor. Sowieso zou je eigenlijk alleen een review moeten kunnen geven aan een product wat je ook echt gekocht hebt. Want ik kan me niet voorstellen dat alle negatieven ook echt eerst dat boek gaan kopen. Ik hoop het toch niet :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 2 februari 2019 @ 15:11:26 #21
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184773493
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:49 schreef ijs_beer het volgende:
En dan hebben mensen haar slechte recensies geven op google, haar boek afgekraakt op bol en haar bedrijfsprofiel aangepast op google. Allemaal behoorlijk sneu omdat iemand meedoet aan tv-programma en je dat niet bevalt.
Sneu is nog zacht uitgedrukt. Je bent echt een volkomen randdebiel als je dit soort dingen doet.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_184773546
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oh ik vind dat absoluut terecht hoor. Sowieso zou je eigenlijk alleen een review moeten kunnen geven aan een product wat je ook echt gekocht hebt. Want ik kan me niet voorstellen dat alle negatieven ook echt eerst dat boek gaan kopen. Ik hoop het toch niet :')
Heeft bol.com dat niet? Of is alleen een inlog vereist? Ik vind het (in z'n algemeenheid) dan wel weer irritant als ik geen review kan geven omdat ik het niet bij de desbetreffende winkel heb gekocht. Soms bij boeken wil ik wel eens een review schrijven, maar dat mag dan weer niet. Jammer... (maar misschien ben ik ook wel te lui om in te loggen hoor. Ligt het daaraan). Ik begrijp het wel, maar ik vind het ook irritant

En aantoonbaar zwartmakende recensies moeten sowieso verwijderd worden, net als destijds dat gedoe bij Iens.
Somebody that I used to know
pi_184773578
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:43 schreef Goitske het volgende:

[..]

Hanneke had ik ook weinig mee.
En bij mij maakt het niet uit man of vrouw. Ik vond Hans ook niks, had liever Gwenn zien winnen. Heb het boek van Hans dus ook niet in de kast staan, winnaar van dit seizoen ongeacht wie koop ik ook niet. Vind ze niet interessant genoeg bakken
Ik wacht op dit moment op het boek dat Gwenn aan het maken is.
Rutger en Menno vind ik van hele andere kwaliteit dan de bakkerd van afgelopen seizoen. Rutger bakt gewoon correct en alle recepten kloppen. Menno heeft een wat Amerikaanse twist waar ik van hou. Annemarie en sarena uiteindelijk wel gekocht na heel veel twijfelen. Zijn leuke boeken maar komen hier niet met regelmaat de kast uit.
Ja, Gwenn O+
Er zit ook echt wel kwaliteitsverschil tussen de verschillende winnaars. Rutger en Menno hebben echt wel een professioneel niveau inmiddels, de rest gewoon voor de leuk.
Somebody that I used to know
  zaterdag 2 februari 2019 @ 15:37:07 #24
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_184773960
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:18 schreef Goitske het volgende:
Kijk een slechte review op het boek kan ook toeval zijn. Wat de ene geweldig vind, vind een ander verschrikkelijk zie je bij alle kookboeken sommigen heel lovend maar ook mensen die heel negatief zijn

De rest is diep triest

Ik vind marouska vanaf het eerste moment helemaal niks maar om nou zover te gaan om een Google pagina aan te gaan passen etc dat gaat echt te ver
Op een of andere manier zorgt ze voor complete irritatie bij mij.

Anna vind ik echt wel goed bakken maar Nicole bakt met haar hart en daar hou ik van

Wat ik vanuit marouska triest vind is dat ze max nu afzeikt als zijnde ze zetten mij negatief neer. Sorry maar je ziet nu gewoon je eigen gedrag terug op tv. Zij hebben haar niet gedwongen om te reageren zoals ze doet.

Iets met spijker en kop.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_184774061
Ik denk dat je wel slecht op tv gezet kan worden. Je ziet Maroeska
constant brompotten. Misschien is ze ook heel blij en vrolijk in de keuken geweest. Met Anna en Nicole vice versa. Die zie je altijd relaxed en leuk te werk gaan, zij zullen misschien ook wat uitglijdertjes gemaakt hebben die we niet te zien krijgen.
pi_184774568
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 15:16 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, Gwenn O+
Er zit ook echt wel kwaliteitsverschil tussen de verschillende winnaars. Rutger en Menno hebben echt wel een professioneel niveau inmiddels, de rest gewoon voor de leuk.
ja maar hun boeken die ze uitgebracht hebben direct na de serie zijn ook anders.
Helaas is Menno compleet vegan een tijd geleden gegaan waar ik ook zoiets had van okéee prima leef je uit maar ik volg hem dus niet op Instagram ofzo meer. Toen hij meer gewoon over het bakken postte vond ik het wel leuk om ideeën op te doen. Zijn super Heroes kookboek is ook echt leuk en zijn boek na hhb is ook leuk maar toen werd het stil rondom Menno

Rutger is aan de weg blijven timmeren, pakt het goed aan, heeft nu totaal zo uit mijn hoofd 5 boeken uitgebracht en in april en augustus brengt hij weer boeken uit. April masterclass cakes en augustus iets met makkelijk bakken. Lijkt mij ook een leuk boek om een beginnend bakker te geven zoals mijn nichtje en te hebben voor mijn kinderen.

Sarena deed geloof ik iets met Italië kookreizen en Annemarie geen idee waar die gebleven is

Een van mijn redenen is dat ik niet op tv hoef/wil ben lelijk genoeg zonder die camera's _O- en hoef geen gezeik te hebben over wat ik op tv doe. Laat mij maar lekker mijn eigen keuken op de kop zetten en koekjesbakken met de kinderen
Gisteren nog koekjes gebakken met 4 kinderen, vriendin zegt goh bij je oudste (6jaar) hoef je ook niks meer te doen hé! Haar jongste van 2 heeft mij "geholpen" het deeg smorgens te maken aangezien ik aan het oppassen was
  zaterdag 2 februari 2019 @ 16:19:22 #27
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_184775532
quote:
ik denk als je mee doet ook echt wel iets meer met je bakken moet willen doen.
pi_184775726
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:01 schreef Goitske het volgende:

Een van mijn redenen is dat ik niet op tv hoef/wil ben lelijk genoeg zonder die camera's _O- en hoef geen gezeik te hebben over wat ik op tv doe. Laat mij maar lekker mijn eigen keuken op de kop zetten en koekjesbakken met de kinderen
Gisteren nog koekjes gebakken met 4 kinderen, vriendin zegt goh bij je oudste (6jaar) hoef je ook niks meer te doen hé! Haar jongste van 2 heeft mij "geholpen" het deeg smorgens te maken aangezien ik aan het oppassen was
Mijn bescheiden mening is dat je absoluut wel het niveau hebt :7 Maar ik begrijp je redenering om niet op tv te willen; ik denk er net zo over. Al kom ik niet eens in de buurt van het vereiste niveau :') Ik kan 'leuk' bakken, maar niets bijzonders of spectaculairs.

Sarena tijd geleden nog op een beurs gesproken. Leek me vreselijk leuk, die Italië reisjes van haar O+ Alleen had ze nu geloof ik even een pauze.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 2 februari 2019 @ 17:30:17 #30
39237 crew  H_T
2733
pi_184776145
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 14:30 schreef Pippalena het volgende:

Schiet mij maar lek hoor maar ik zou zelf liever een borrel drinken met een interssante ondernemer als Maroeska dan met die hypernerveuze, onzekere flapuit van een Hanneke met d’r gehinnik :')
Juist daarom. Bij Hanneke gebeurde er altijd wat, maar wat precies wist je niet van te voren. Om bij je in de keuken te hebben werken heb je waarschijnlijk meer aan Maroeska, maar om naar te kijken op tv heb ik veel liever een type als Hanneke :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184776624
quote:
Mooi om te lezen. Rutger heeft het goed voor elkaar met elke keer een nieuw boek. Slim om bak en fotografiedagen af te wisselen. Zo kun je een week makkelijk indelen.

Moet zeggen dat ook alleen Rutger mij bijblijft. Menno/Sarena doen rustiger aan, Hans wil graag chocolatier zijn. Annemarie was dus om de twee weken aan de bak op tv. En slim om demo's en workshops te organiseren. Maar ze zijn allemaal op hun manier wel verder gegaan na hun bakavontuur.
mag het weten
pi_184776709
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn bescheiden mening is dat je absoluut wel het niveau hebt :7 Maar ik begrijp je redenering om niet op tv te willen; ik denk er net zo over. Al kom ik niet eens in de buurt van het vereiste niveau :') Ik kan 'leuk' bakken, maar niets bijzonders of spectaculairs.

Sarena tijd geleden nog op een beurs gesproken. Leek me vreselijk leuk, die Italië reisjes van haar O+ Alleen had ze nu geloof ik even een pauze.
Thanks, ik heb zelf het niveau niet vind ik. Ik vind dat je alles moet beheersen en ik beheers nog niet alles. Broodbakken sta ik nog in de kinderschoenen en heb vooral moeite nog met soezen maar dat is denk ik ook een stukje lichamelijke aspect. Mijn polsen hebben problemen met het roeren van het deeg doordat ik hypermobiel ben. Ook macarons wil ik nog beter kunnen
pi_184780657
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 18:06 schreef Goitske het volgende:

[..]

Thanks, ik heb zelf het niveau niet vind ik. Ik vind dat je alles moet beheersen en ik beheers nog niet alles. Broodbakken sta ik nog in de kinderschoenen en heb vooral moeite nog met soezen maar dat is denk ik ook een stukje lichamelijke aspect. Mijn polsen hebben problemen met het roeren van het deeg doordat ik hypermobiel ben. Ook macarons wil ik nog beter kunnen
Oooh, soezen kan ik wel *O* Maar ben ook best sterk :Y Macarons nog nooit geprobeerd, want lijkt me moeilijk en sinds iemand het in HHB een aanstellerig koekje noemde ook nooit meer de neiging gehad :D Brood alleen de basis. Het zijn wel lekkere broden, maar ik weet er te weinig van. En met brood moet je volgens mij ook gewoon ervaring hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184781587
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oooh, soezen kan ik wel *O* Maar ben ook best sterk :Y Macarons nog nooit geprobeerd, want lijkt me moeilijk en sinds iemand het in HHB een aanstellerig koekje noemde ook nooit meer de neiging gehad :D Brood alleen de basis. Het zijn wel lekkere broden, maar ik weet er te weinig van. En met brood moet je volgens mij ook gewoon ervaring hebben.
macarons zijn gewoon lekker :9
Brood ben ik nog mee bezig maar gewoon brood boeit mij niet, vooral lekker brood dus niet gewoon wat je dagelijks eet _O-

Voor mij is het ook als ik echt een dag in de keuken heb gestaan voor bijvoorbeeld een verjaardag dus echt druk met meerdere taarten en hapjes dan heb ik daar echt wel qua vermoeidheid een paar dagen last van. Nadeel van het hypermobiliteitssynddroom ik mis vaak kracht en vermoeidheid die soms dagen duurt is het niet altijd waard.
Mijn man wil dus ook niet dat ik voor zijn verjaardag van alles regel. Wel voor mee naar het werk maar niet voor de verjaardagsvisite. Verjaardag van de kinderen bestellen we een fototaart zodat ik wel energie heb om nog cupcakes en hapjes te maken, alleen mijn eigen verjaardag is alles zelf gebakken omdat ik dat graag wil maar de hapjes zijn daardoor makkelijker anders ben ik kapot als alle visite komt
pi_184782012
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:34 schreef Goitske het volgende:

[..]

macarons zijn gewoon lekker :9
Brood ben ik nog mee bezig maar gewoon brood boeit mij niet, vooral lekker brood dus niet gewoon wat je dagelijks eet _O-

Voor mij is het ook als ik echt een dag in de keuken heb gestaan voor bijvoorbeeld een verjaardag dus echt druk met meerdere taarten en hapjes dan heb ik daar echt wel qua vermoeidheid een paar dagen last van. Nadeel van het hypermobiliteitssynddroom ik mis vaak kracht en vermoeidheid die soms dagen duurt is het niet altijd waard.
Mijn man wil dus ook niet dat ik voor zijn verjaardag van alles regel. Wel voor mee naar het werk maar niet voor de verjaardagsvisite. Verjaardag van de kinderen bestellen we een fototaart zodat ik wel energie heb om nog cupcakes en hapjes te maken, alleen mijn eigen verjaardag is alles zelf gebakken omdat ik dat graag wil maar de hapjes zijn daardoor makkelijker anders ben ik kapot als alle visite komt
Broden in HHB is vaak maar 1 aflevering, ik zou er bijvoorbeeld echt niet aan mee kunnen doen. Maar je zal wel gedegen basiskennis van brooddeeg moeten hebben, hoe kneed je en vooral de 'window pane test' en hoe gebruik je een rijskast. Ik bak namelijk vooral brood en sporadisch eens wat zoet, vind het heel leuk om naar te kijken maar pfff, ik heb het geduld niet om 3 uur met een taart bezig te zijn hoor.
pi_184782253
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:48 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Broden in HHB is vaak maar 1 aflevering, ik zou er bijvoorbeeld echt niet aan mee kunnen doen. Maar je zal wel gedegen basiskennis van brooddeeg moeten hebben, hoe kneed je en vooral de 'window pane test' en hoe gebruik je een rijskast. Ik bak namelijk vooral brood en sporadisch eens wat zoet, vind het heel leuk om naar te kijken maar pfff, ik heb het geduld niet om 3 uur met een taart bezig te zijn hoor.
Als ik echt mee zou doen zou ik bij de vriend van Puala in de leer gaan. Die is bakker en heeft ook gezegd als je ooit dat wil doen kom je maar een week in de bakkerij

Ik heb soms de zin en tijd voor zo'n taart maar normaal dagelijks nee. Ik heb wel een paar x een dripcake gemaakt met verschillende lagen. Verder cheesecake waar uren in zaten
pi_184782265
Hebben mensen hier ook al ontdekt (en besproken) hoe de winnaar van dit jaar te achterhalen is? 🙊
pi_184782307
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:57 schreef Physsic het volgende:
Hebben mensen hier ook al ontdekt (en besproken) hoe de winnaar van dit jaar te achterhalen is? 🙊
vriendin heeft Jinek zitten kijken, zij denkt nu dat het Anna is. Zou mij ook niks verbazen ze is technisch goed ik hou alleen meer van de manier van Nicole qua bakken
pi_184782354
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:59 schreef Goitske het volgende:

[..]

vriendin heeft Jinek zitten kijken, zij denkt nu dat het Anna is. Zou mij ook niks verbazen ze is technisch goed ik hou alleen meer van de manier van Nicole qua bakken
Die uitzending heb ik gemist.. Wat werd daarin gesproken?
pi_184782379
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:57 schreef Goitske het volgende:

[..]

Als ik echt mee zou doen zou ik bij de vriend van Puala in de leer gaan. Die is bakker en heeft ook gezegd als je ooit dat wil doen kom je maar een week in de bakkerij

Ik heb soms de zin en tijd voor zo'n taart maar normaal dagelijks nee. Ik heb wel een paar x een dripcake gemaakt met verschillende lagen. Verder cheesecake waar uren in zaten
Ik denk dat je na die week echt een flinke dosis kennis erbij hebt inderdaad :Y
pi_184782397
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

Die uitzending heb ik gemist.. Wat werd daarin gesproken?
Anna is in het bedrijf van Robert geweest en hij was erg enthousiast
pi_184782416
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:03 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik denk dat je na die week echt een flinke dosis kennis erbij hebt inderdaad :Y
lijkt mij nog wel wat hoor bij hem in de leer gaan
pi_184782884
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:04 schreef Goitske het volgende:

[..]

Anna is in het bedrijf van Robert geweest en hij was erg enthousiast
Oh, nee. Daar doelde ik niet op.

Is dus nog niet besproken in dit topic..
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2019 @ 22:30:32 #44
43556 miss_dynastie
pi_184783062
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:24 schreef Physsic het volgende:

[..]

Oh, nee. Daar doelde ik niet op.

Is dus nog niet besproken in dit topic..
Bedoel je domeinen testen? Heb ik zojuist gedaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184783123
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bedoel je domeinen testen? Heb ik zojuist gedaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat bedoelde ik.

Zou wel een erg domme fout zijn als het klopt.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 23:30:01 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184784489
Origineel wel dan. Gezien de naam vh bedrijf vd eerste winnaar...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184784606
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bedoel je domeinen testen? Heb ik zojuist gedaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie zeg, website is nog van haar ook. :o
pi_184787427
Maroeska komt in dat AD interview even NAAR over als in de tv-uitzendingen. Maar it wasn't me, Max heeft het gedaan, ik wou alleen mijn "vriendin" zieken, had ik maar slechter gebakken, blabla had ik mijn slierten maar gekamt.

Maar misschien hebben ze haar in dat interview ook expres negatief weggezet :P :W

[ Bericht 3% gewijzigd door Majoraan op 03-02-2019 02:40:30 ]
pi_184787819
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 02:31 schreef Majoraan het volgende:
Maroeska komt in dat AD interview even NAAR over als in de tv-uitzendingen. Maar it wasn't me, Max heeft het gedaan, ik wou alleen mijn "vriendin" zieken, had ik maar slechter gebakken, blabla had ik mijn slierten maar gekamt.

Maar misschien hebben ze haar in dat interview ook expres negatief weggezet :P :W
Ik snap wat je zegt, ik ben ook geen fan.

Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat het enorm vervelend is elke week zoveel 'shit' over je heen te krijgen. Dat is niet wat je verwacht als je aan het programma meedoet en tijdens de opnames..
pi_184788009
https://nos.nl/artikel/22(...)kandidaten-doet.html

Jammer alweer de laatste van dit seizoen, het gaat snel :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 08:36:53 #51
155227 crew  Guppy
dus
pi_184788291
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 02:31 schreef Majoraan het volgende:
Maroeska komt in dat AD interview even NAAR over als in de tv-uitzendingen. Maar it wasn't me, Max heeft het gedaan, ik wou alleen mijn "vriendin" zieken, had ik maar slechter gebakken, blabla had ik mijn slierten maar gekamt.

Maar misschien hebben ze haar in dat interview ook expres negatief weggezet :P :W
Een stukje uit dat AD-artikel: Ook op bol.com verscheen ineens een heel slechte recensie bij mijn boek.” Metz lacht. ,,Sorry dat ik het zeg, maar het is gewoon een fantastisch kookboek!"

Tja, dat kómt ook precies zo over zoals ze op tv ook overkomt...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184788353
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:49 schreef ijs_beer het volgende:
En dan hebben mensen haar slechte recensies geven op google, haar boek afgekraakt op bol en haar bedrijfsprofiel aangepast op google. Allemaal behoorlijk sneu omdat iemand meedoet aan tv-programma en je dat niet bevalt.
Ja dat is erg sneu en verdrietig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_184788382
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 08:36 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Een stukje uit dat AD-artikel: Ook op bol.com verscheen ineens een heel slechte recensie bij mijn boek.” Metz lacht. ,,Sorry dat ik het zeg, maar het is gewoon een fantastisch kookboek!"

Tja, dat kómt ook precies zo over zoals ze op tv ook overkomt...
Ik kan dat wel relativeren. Je brengt toch geen boek uit waar je toch niet compleet achter staat en waar je niet blij mee bent?

Alles maar tot in het negatieve uitpluizen bij die vrouw... Heb wel wat beters te doen :)
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 09:05:51 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_184788496
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 08:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik kan dat wel relativeren. Je brengt toch geen boek uit waar je toch niet compleet achter staat en waar je niet blij mee bent?

Alles maar tot in het negatieve uitpluizen bij die vrouw... Heb wel wat beters te doen :)
Het is ook zeker wel te relativeren, maar het gaat erom hoe het overkomt op het publiek, de lezers van het AD. Ze geeft zelf aan dat ze negatief wordt weggezet in de media. In datzelfde artikel staat dan precies dit, wat daar niet aan bijdraagt. Als je al zo onder vuur ligt, helpt dat niet. En dat weet de redactie van het AD ook.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184788540
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:05 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het is ook zeker wel te relativeren, maar het gaat erom hoe het overkomt op het publiek, de lezers van het AD. Ze geeft zelf aan dat ze negatief wordt weggezet in de media. In datzelfde artikel staat dan precies dit, wat daar niet aan bijdraagt. Als je al zo onder vuur ligt, helpt dat niet. En dat weet de redactie van het AD ook.
Dus omdat een stelletje zure ADlezers jou niet leuk vinden, moet je maar dansen naar hun pijpen? Waarom mag je niet zeggen dat iets fantastisch is? Iets waar je misschien een hele tijd je ziel en zaligheid hebt gelegd? Ik vind niet dat ze hiermee negatief wordt neergezet eigenlijk.

Ze mag trots zijn op haar boek. Ik kan het me wel voorstellen hoor, haar gevoel. Ik zou het ook super tof vinden, mijn eigen boek uitgebracht.
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 09:13:32 #56
155227 crew  Guppy
dus
pi_184788553
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dus omdat een stelletje zure ADlezers jou niet leuk vinden, moet je maar dansen naar hun pijpen? Waarom mag je niet zeggen dat iets fantastisch is? Iets waar je misschien een hele tijd je ziel en zaligheid hebt gelegd?

Ze mag trots zijn op haar boek. Ik kan het me wel voorstellen hoor, haar gevoel. Ik zou het ook super tof vinden, mijn eigen boek uitgebracht.
Dat mag ze zeker wel zeggen. Maar de redactie moet dat wel beter onder woorden brengen, op het moment dat zij een artikel plaatsen over het feit dat ze negatief is weggezet door Max. In feite doet het AD precies hetzelfde, en ik kan me niet voorstellen dat Maroeska daarbij gebaad is.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_184788556
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

Dus omdat een stelletje zure ADlezers jou niet leuk vinden, moet je maar dansen naar hun pijpen? Waarom mag je niet zeggen dat iets fantastisch is? Iets waar je misschien een hele tijd je ziel en zaligheid hebt gelegd?

Ze mag trots zijn op haar boek. Ik kan het me wel voorstellen hoor, haar gevoel. Ik zou het ook super tof vinden, mijn eigen boek uitgebracht.
Dat mag niet in Nederland. Iets met hoofd en boven maaiveld uitkomen.

Van mij mag ze het kookboek helemaal fantastisch vinden *O* En dat mag je ook gewoon zeggen. Weg met dat "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" gedoe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184788571
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat mag niet in Nederland. Iets met hoofd en boven maaiveld uitkomen.

Van mij mag ze het kookboek helemaal fantastisch vinden *O* En dat mag je ook gewoon zeggen. Weg met dat "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" gedoe.
Door heel dat gedoe over haar boek ben ik er heel nieuwsgierig naar geworden :) Misschien koop ik het ook nog wel.
pi_184788578
Ik snap ook niet wat mensen voor problemen kunnen hebben met die vrouw. Ze is gewoon welbespraakt, open en zorgt voor beweging in de tent. Dit soort mensen bereiken een hoop meer dan die verlegen huismusjes die er af en toe meedoen. Ik hoop dat ze wint, ik vind haar cool. 14.gif
-nee-
pi_184788596
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:17 schreef Marsenal het volgende:
Ik snap ook niet wat mensen voor problemen kunnen hebben met die vrouw. Ze is gewoon welbespraakt, open en zorgt voor beweging in de tent. Dit soort mensen bereiken een hoop meer dan die verlegen huismusjes die er af en toe meedoen. Ik hoop dat ze wint, ik vind haar cool. 14.gif
Ik heb geen favoriet, ik gun het ze alle drie wel. Maar je ziet wel dat Maroeska inderdaad meer durft. Ik vind de andere twee dames wat meer op safe spelen.
  Official ESF Kreviewer zondag 3 februari 2019 @ 09:29:52 #61
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184788684
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:17 schreef Marsenal het volgende:
Ik snap ook niet wat mensen voor problemen kunnen hebben met die vrouw.
Je snapt niet dat niet iedereen exact dezelfde mensen sympathiek vindt?
Wat valt daar niet aan te begrijpen.
pi_184788734
Het zou toch raar zijn als ze haar eigen boek niet helemaal geweldig zou vinden toch.

Ze is mijn favoriet ook niet. Maar mensen moeten niet zo doorslaan hoor.

Beetje slechte reviews en kloten met Google.. Man man man treurig volk.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184788765
quote:
5s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je snapt niet dat niet iedereen exact dezelfde mensen sympathiek vindt?
Wat valt daar niet aan te begrijpen.
Dit heeft een hoop te maken met kuddegedrag. Wat mensen die hun ongenoegen uit spraken over Maroeska en steeds meer mensen gingen daar maar achteraan mee hobbelen. Negativiteit is altijd leuk om aan mee te doen.

Mensen moeten gewoon eens een eigen mening hebben en zich niet laten indoctrineren door wat een ander vindt.
  Official ESF Kreviewer zondag 3 februari 2019 @ 09:45:48 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184788845
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit heeft een hoop te maken met kuddegedrag. Wat mensen die hun ongenoegen uit spraken over Maroeska en steeds meer mensen gingen daar maar achteraan mee hobbelen. Negativiteit is altijd leuk om aan mee te doen.

Mensen moeten gewoon eens een eigen mening hebben en zich niet laten indoctrineren door wat een ander vindt.
Daarmee zet je in één klap iedereen weg die haar niet sympathiek vindt. Ik vind het nogal een generalisatie.
Ik keek de eerste aflevering, had mijn mening en ging online. Ben ik dan schuldig aan kuddegedrag?

Wat is daar nou anders aan dan het "kuddegedrag" van de mensen die hier niets begrijpen van de kritiek en daar met z'n allen over door blijven zeuren?

Natuurlijk heb ik, en vermoedelijk 99%, niks met mensen die slechte reviews schrijven of bedreigen of persoonlijke beledigingen sturen. Dat gaat veel te ver. Verandert mijn mening over hoe onsympathiek ik haar vind niet; dat zie ik toch echt compleet los van elkaar.
pi_184788891
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

Daarmee zet je in één klap iedereen weg die haar niet sympathiek vindt. Ik vind het nogal een generalisatie.
Ik keek de eerste aflevering, had mijn mening en ging online. Ben ik dan schuldig aan kuddegedrag?

Wat is daar nou anders aan dan het "kuddegedrag" van de mensen die hier niets begrijpen van de kritiek en daar met z'n allen over door blijven zeuren?

Natuurlijk heb ik, en vermoedelijk 99%, niks met mensen die slechte reviews schrijven of bedreigen of persoonlijke beledigingen sturen. Dat gaat veel te ver. Verandert mijn mening over hoe onsympathiek ik haar vind niet; dat zie ik toch echt compleet los van elkaar.
Ik heb nergens het woord iedereen gebruikt.

Dat jij haar niet leuk vindt, prima. Dat mag :) Maar heel veel mensen gaan mee in andermans mening omdat ze zelf geen mening hebben. Op die mensen doelde ik.
pi_184788990
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik heb nergens het woord iedereen gebruikt.

Dat jij haar niet leuk vindt, prima. Dat mag :) Maar heel veel mensen gaan mee in andermans mening omdat ze zelf geen mening hebben. Op die mensen doelde ik.
ik weet niet of zoveel mensen geen mening hebben hoor.
Ze is een stereotype elitaire vrouw, en er is een enorme hoeveelheid mensen die daar een bloedhekel aan hebgen en elkaar versterken in dat vijandsbeeld vinden mensen prettig (kijk eens op NWS, paarse broek/gutmensch haat is heel normaal)
  Official ESF Kreviewer zondag 3 februari 2019 @ 10:01:51 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184789012
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
:) Maar heel veel mensen gaan mee in andermans mening omdat ze zelf geen mening hebben. Op die mensen doelde ik.
Heb je een enquête gedaan? Misschien vinden gewoon heel veel mensen haar niet sympathiek en is de mening van mensen die haar helemaal geweldig vinden gewoon niet zo breed gedragen. Dat kan ook.

Ik zie hier maar weinig meelopers.
pi_184789566
quote:
7s.gif Op zondag 3 februari 2019 10:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heb je een enquête gedaan? Misschien vinden gewoon heel veel mensen haar niet sympathiek en is de mening van mensen die haar helemaal geweldig vinden gewoon niet zo breed gedragen. Dat kan ook.

Ik zie hier maar weinig meelopers.
Kan ook. Maar gezien de vele haatdragende reacties die ik lees, neem ik veel mensen nou niet bepaald serieus :) Als je zo tekeer gaat op social media, dan spoor je gewoon niet.

Misschien is dit offtopic, maar ik vind het echt schrikbarend hoe fel mensen op SM kunnen reageren. Ze kunnen met hun woorden echt iemand breken als diegene niet zo stevig in zijn/haar schoenen staat. Het ergste is dat dit allemaal volwassen mensen zijn die de meest bizarre en verschrikkelijke uitlatingen doen. En dit heeft niets te maken met niveau.
pi_184790818
Waarom mogen mensen geen slechte reviews schrijven ? als ze iets niet goeds vinden vinden ze gewoon blijkbaar iets niet goed ? je hoeft je dan toch niet meteen persoonlijk aangevallen te voelen ?

En van kritiek kun je ook leren hoor.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 3 februari 2019 @ 12:54:53 #70
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_184791410
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 12:10 schreef TLC het volgende:
Waarom mogen mensen geen slechte reviews schrijven ? als ze iets niet goeds vinden vinden ze gewoon blijkbaar iets niet goed ? je hoeft je dan toch niet meteen persoonlijk aangevallen te voelen ?

En van kritiek kun je ook leren hoor.
Er zit nogal wat verschil tussen:
* Ik moest de rollade opbinden maar er stond niet bij hoe
of "Die kut moeten ze helemaal kapot schieten want haar kop staat me niet aan"
pi_184791583
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 12:54 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Er zit nogal wat verschil tussen:
* Ik moest de rollade opbinden maar er stond niet bij hoe
of "Die kut moeten ze helemaal kapot schieten want haar kop staat me niet aan"
ja of het boek bevalt mij niet
Of WE GAAN ZE RITUEEL VERBRANDEN
pi_184791828
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:17 schreef Marsenal het volgende:
Ik snap ook niet wat mensen voor problemen kunnen hebben met die vrouw. Ze is gewoon welbespraakt, open en zorgt voor beweging in de tent. Dit soort mensen bereiken een hoop meer dan die verlegen huismusjes die er af en toe meedoen. Ik hoop dat ze wint, ik vind haar cool. 14.gif
:Y Ik ook.
pi_184793096
Volgens mij slaagt HHB er doorgaans wel in om alle kandidaten een beetje sympathiek uit de verf te laten komen. Natuurlijk spreekt de ene kandidaat de een meer aan en de andere kandidaat de ander meer, maar het is dan wel redelijk gelijk verspreid. Deze keer dus niet.

Social mediatokkies die graag online andere mensen uitschelden en bedreigen heb je nu eenmaal. Helaas. Maar dat is eigenlijk helemaal niet HHB gerelateerd verder, dus wat mij betreft ook een hele andere discussie die hier niet thuishoort.
pi_184793305
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 09:15 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Door heel dat gedoe over haar boek ben ik er heel nieuwsgierig naar geworden :) Misschien koop ik het ook nog wel.
Zag het boek laatst in de boekhandel. Toch maar even in gekeken. En er staan duidelijke recepten in, mooie lay-out, qr codes voor howto video's erbij. Koop het boek niet omdat ik niks met koken heb en er in verhouding niet veel bakrecepten in staan. De bakbijbel van Rutger staat hier wel op de plank.

Voor vanavond..
Verwacht ik dat Anna wint
Hoop/gun Nicole het meest
Maar als Maroeska haar dag heeft zal zij het gaan winnen denk ik.
mag het weten
pi_184794308
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 14:39 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zag het boek laatst in de boekhandel. Toch maar even in gekeken. En er staan duidelijke recepten in, mooie lay-out, qr codes voor howto video's erbij. Koop het boek niet omdat ik niks met koken heb en er in verhouding niet veel bakrecepten in staan. De bakbijbel van Rutger staat hier wel op de plank.

Voor vanavond..
Verwacht ik dat Anna wint
Hoop/gun Nicole het meest
Maar als Maroeska haar dag heeft zal zij het gaan winnen denk ik.
en

De bakbijbel is ook echt wel een van mijn favoriete boeken. Ik heb alle boeken van Rutger hier staan, binnenkort komt zijn masterclass cakes uit ben ik ook erg benieuwd naar en zijn makkelijke recepten in april lijkt mij wel wat voor de kinderen. De oudste zit in groep 3 en begint met lezen dus binnenkort ben ik niet meer nodig in de keuken.
pi_184794531
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 12:54 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Er zit nogal wat verschil tussen:
* Ik moest de rollade opbinden maar er stond niet bij hoe
of "Die kut moeten ze helemaal kapot schieten want haar kop staat me niet aan"
Dat laatste is ook geen review he, het zou meer een review zijn als ze zouden schrijven

'ik wist helemaal niet hoe die rollade op te binden, ik krijg daardoor de neiging om …. '

;)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_184795556
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 08:36 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Een stukje uit dat AD-artikel: Ook op bol.com verscheen ineens een heel slechte recensie bij mijn boek.” Metz lacht. ,,Sorry dat ik het zeg, maar het is gewoon een fantastisch kookboek!"

Tja, dat kómt ook precies zo over zoals ze op tv ook overkomt...
Het is ook wel echt iets Nederlands om overdreven bescheiden te zijn. Als je naar wat voor talentshow dan ook in welk buitenland dan ook kijkt, dan vindt iedereen zichzelf fantastisch en de potentiële winnaar. Vooral Amerikanen grossieren daarin. Als je zoiets in Nederland ook maar durft te hinten, ook maar door last schemeren dat je trots bent op jezelf, vindt iedereen je onsympathiek, arrogant en zet je jezelf buitenspel.
pi_184795893
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:17 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Het is ook wel echt iets Nederlands om overdreven bescheiden te zijn. Als je naar wat voor talentshow dan ook in welk buitenland dan ook kijkt, dan vindt iedereen zichzelf fantastisch en de potentiële winnaar. Vooral Amerikanen grossieren daarin. Als je zoiets in Nederland ook maar durft te hinten, ook maar door last schemeren dat je trots bent op jezelf, vindt iedereen je onsympathiek, arrogant en zet je jezelf buitenspel.
je kunt ook gewoon zeggen ik ben heel blij met mijn kookboek en krijg veel leuke en goede reacties. Ipv het is gewoon
fantastisch en eigenlijk schemert ze dan door als je een andere mening hebt ben je dom. Ik koop hem niet hou niet van arrogantie en dat zal mij bij dat boek altijd tegen staan.

En die houding heb ik vanaf aflevering 1 geproefd in haar manier van doen

Sowieso is er altijd ruimte voor verbetering als je iets doet of maakt. Hoe goed het ook verloopt of verkoopt
pi_184796158
TEAM BAKSTEEN
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 17:11:37 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184796488
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 16:17 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Het is ook wel echt iets Nederlands om overdreven bescheiden te zijn. Als je naar wat voor talentshow dan ook in welk buitenland dan ook kijkt, dan vindt iedereen zichzelf fantastisch en de potentiële winnaar. Vooral Amerikanen grossieren daarin. Als je zoiets in Nederland ook maar durft te hinten, ook maar door last schemeren dat je trots bent op jezelf, vindt iedereen je onsympathiek, arrogant en zet je jezelf buitenspel.
Daarom walg ik dus ook van die vieze vette Yanks.

De reactie van Maroeska is gewoon arrogant.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184800285
*O*
pi_184800289
Zo eens kijken wat de finale gaat brengen

Fok!kers klaar? Klagen maar _O- *O*
pi_184800308
Team Anna w/
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 3 februari 2019 @ 20:25:12 #84
176766 crew  zoem
zoemt
pi_184800334
:W
pi_184800342
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:23 schreef Goitske het volgende:
Fok!kers klaar? Klagen maar _O- *O*
:+

Ik zit klaar met chocola :9
mag het weten
pi_184800347
Hopen dat die heks niet wint.
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
pi_184800350
Arrogant omdat ze vindt dat haar kookboek goed is? Stel je voor je bent trots op iets wat je gemaakt hebt, de arrogantie! :')
  zondag 3 februari 2019 @ 20:26:07 #88
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184800361
:W
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_184800362
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:24 schreef yosander het volgende:
Team Anne w/
Team Nicole *O*
mag het weten
  zondag 3 februari 2019 @ 20:26:14 #90
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_184800366
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:24 schreef yosander het volgende:
Team Anne w/
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 3 februari 2019 @ 20:26:37 #91
176766 crew  zoem
zoemt
pi_184800387
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:25 schreef Questular het volgende:
Arrogant omdat ze vindt dat haar kookboek goed is? Stel je voor je bent trots op iets wat je gemaakt hebt, de arrogantie! :')
Het is misschien niet zozeer de inhoud, maar meer de woordkeus/nuance.
  zondag 3 februari 2019 @ 20:26:38 #92
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184800389
#TeamAnna
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 3 februari 2019 @ 20:26:50 #93
176766 crew  zoem
zoemt
pi_184800395
quote:
6s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:26 schreef monkyyy het volgende:
#TeamAnna
pi_184800430
Go Maroesjka!
pi_184800442
Daar gaan we :)
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2019 @ 20:28:10 #96
43556 miss_dynastie
pi_184800443
‘Buusje komt zo’- ik vraag het wel aan Janny _O-
pi_184800452
#TeamNicole
pi_184800466
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:27 schreef Chielster2 het volgende:
Go Maroesjka!
Yesss. Ik gooi gewoon mijn kont tegen de kribbe :D
pi_184800468
Buche komt zo :7

Ah chocola *neemt een hap
mag het weten
  zondag 3 februari 2019 @ 20:29:43 #100
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_184800497
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:27 schreef Chielster2 het volgende:
Go Maroesjka!
^O^
.
pi_184800504
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:25 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

:+

Ik zit klaar met chocola :9
ik heb lucht.. ben dus zielig
pi_184800509
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Yesss. Ik gooi gewoon mijn kont tegen de kribbe :D
Rebels hoor :')
pi_184800526
Waarom nu opeens introductiefilmpjes laten zien? Alsof het programma net nieuw is :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eindredactie Games zondag 3 februari 2019 @ 20:30:42 #104
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_184800531
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:29 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik heb lucht.. ben dus zielig
wees blij, zonder lucht, dan was je pas zielig
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_184800533
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:30 schreef Chia het volgende:

[..]

Rebels hoor :')
Hier in dit topic is dat best rebels ja.
  zondag 3 februari 2019 @ 20:30:50 #106
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_184800534
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:30 schreef RipCity het volgende:
Waarom nu opeens introductiefilmpjes laten zien? Alsof het programma net nieuw is :')
pi_184800541
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hier in dit topic is dat vest rebels ja.
Dat wil jij graag ja
pi_184800544
Afwalsen?
mag het weten
pi_184800558
Wat gaat ze nou met die mal doen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184800561
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:31 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat wil jij graag ja
Volgens mij wil jij een beetje rebels zijn rebel.
pi_184800592
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat gaat ze nou met die mal doen?
dat zit ook steeds te denken
pi_184800608
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:29 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik heb lucht.. ben dus zielig
Ik kijk niet HHB zonder iets te eten. Sowieso lastig met bak/kookprogramma's :@
mag het weten
pi_184800625
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Volgens mij wil jij een beetje rebels zijn rebel.
:')

Ik ben alleen maar #teamNicole, omdat andere mensen dat ook al hadden gepost. Ik loop hier niet te poseren met hoe ik mijn eigen authentieke mening gevormd heb. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2019 20:33:40 ]
pi_184800629
Ik vond Rahul van GBBO veel irritanter, constant dat negatieve.
pi_184800631
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:33 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik kijk niet HHB zonder iets te eten. Sowieso lastig met bak/kookprogramma's :@
ik wil 30kg kwijt. Heb het maar te doen met lucht
pi_184800668
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:33 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik wil 30kg kwijt. Heb het maar te doen met lucht
Ik zou beter 15kg kwijt kunnen. Maarja moet je net bakken als hobby hebben _O-
mag het weten
pi_184800677
Die boomstronk mal, netjes hoor.
Sowieso 3 mooie baksels.
  zondag 3 februari 2019 @ 20:36:17 #118
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_184800725
Anna heeft de mooiste.
  zondag 3 februari 2019 @ 20:36:19 #119
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184800726
Mooie dingen hoor
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 3 februari 2019 @ 20:36:21 #120
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184800727
Die van Anna _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184800730
BTW waarom piepen over dat Maroeska profi is, terwijl Anna als beroep kok is bij de Marine?
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2019 @ 20:36:29 #122
43556 miss_dynastie
pi_184800734
Die van Anna O+
pi_184800740
Erg mooi alle drie.
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
pi_184800742
Mooi sierbeslag van Nicole ^O^
mag het weten
pi_184800745
Alle drie mooi

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2019 20:36:58 ]
pi_184800747
Anna _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zondag 3 februari 2019 @ 20:37:18 #127
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_184800762
Echt super mooi gemaakt. Echt nog nooit van gehoord of zien liggen bij de bakker.
pi_184800765
Die van Anna en Nicole erg leuk. Die van marouska leuk idee vind de uitvoering wat minder mooi
  zondag 3 februari 2019 @ 20:37:53 #129
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184800784
Superlekkah :9~
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 3 februari 2019 @ 20:38:22 #130
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_184800797
Wanneer krijgen ze te horen wat ze moeten maken?
Die Maroeska zal die mal toch niet toevallig hebben meegenomen.
pi_184800798
Met jaarringen! _O_
  zondag 3 februari 2019 @ 20:38:40 #132
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_184800806
Hoe is die rol in de boomstam gekomen?
De mensen zijn gek geworden
pi_184800817
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:38 schreef spapaars het volgende:
Wanneer krijgen ze te horen wat ze moeten maken?
Die Maroeska zal die mal toch niet toevallig hebben meegenomen.
de eerste en de derde opdracht weten ze van te voren en kunnen ze ook thuis oefenen
pi_184800822
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:38 schreef spapaars het volgende:
Wanneer krijgen ze te horen wat ze moeten maken?
Die Maroeska zal die mal toch niet toevallig hebben meegenomen.
Behalve de technische opdracht weten ze alles al van te voren.
  zondag 3 februari 2019 @ 20:39:14 #135
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184800826
Jammer Maroeska
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 3 februari 2019 @ 20:39:43 #136
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_184800841
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat gaat ze nou met die mal doen?
Rubber in gieten en dan op het nachtkastje leggen :7
pi_184800842
Lekker streng vandaag
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_184800846
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:34 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik zou beter 15kg kwijt kunnen. Maarja moet je net bakken als hobby hebben _O-
ooh dat kan ik natuurlijk ook als excuus aan kunnen voeren. Dan maar maat 46 accepteren
  zondag 3 februari 2019 @ 20:39:52 #139
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_184800848
Ok thx, duidelijk.
pi_184800850
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:38 schreef spapaars het volgende:
Wanneer krijgen ze te horen wat ze moeten maken?
Die Maroeska zal die mal toch niet toevallig hebben meegenomen.
Van te voren al, ze oefenen ook thuis altijd voordat ze er heen gaan.
pi_184800854
Anna moet de volgende 2 opdrachten wel compleet verpesten wil ze niet gaan winnen.
  zondag 3 februari 2019 @ 20:40:17 #142
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184800858
Anna de beste van de 1e opdracht?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_184800862
Een echte stamboom van buiten. Maar minder qua smaak. En dat in de finale voor Maroeska :o
mag het weten
pi_184800881
quote:
11s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:40 schreef monkyyy het volgende:
Anna de beste van de 1e opdracht?
:Y
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_184800908
1.0 voor Anna
pi_184800914
Chagrijnige doos die Maroesjka. En dan maar klagen over hoe ze neergezet wordt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 3 februari 2019 @ 20:42:05 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_184800927
quote:
11s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:40 schreef monkyyy het volgende:
Anna de beste van de 1e opdracht?
:Y
Nicole 2
Maroeska laatste *O* *O*
pi_184800938
Beetje saai een macaron, altijd leuk als de technische opdracht iets is waar ze nog nooit van hebben gehoord.
  zondag 3 februari 2019 @ 20:42:31 #149
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184800947
Ik heb nog nooit een Makaron gegeten
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_184800976
Een flutkoekje noemde Robert hem toch?
mag het weten
  Eindredactie Games zondag 3 februari 2019 @ 20:43:12 #151
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_184800980
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:Y
Nicole 2
Maroeska laatste *O* *O*
maroeska moet niet winnen, gelukkig verprutst ze he
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 3 februari 2019 @ 20:43:38 #152
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184800993
Maroeska, zeurende wentelteef :r
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2019 @ 20:43:38 #153
43556 miss_dynastie
pi_184800994
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:40 schreef Joosie200 het volgende:
Een echte stamboom van buiten. Maar minder qua smaak. En dat in de finale voor Maroeska :o
Het is dan ook een bakwedstrijd, geen bakvormenwedstrijd... inschattingsfout.

Macarons O+
pi_184800995
quote:
11s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:42 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit een Makaron gegeten
zoooo lekker
Ik maak ze bijna nooit maar als ik ze maak zijn ze zo op. Vind het wel lastig om ze allemaal even groot te maken
  zondag 3 februari 2019 @ 20:43:47 #155
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_184800997
"die" Maroeska?
Wie dit leest is gek
pi_184801008
Iets waar Maroes niet goed in is.

Go Anna/Nicole *O*
mag het weten
  zondag 3 februari 2019 @ 20:44:23 #157
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184801023
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:43 schreef Goitske het volgende:

[..]

zoooo lekker
Ik maak ze bijna nooit maar als ik ze maak zijn ze zo op. Vind het wel lastig om ze allemaal even groot te maken
Ik ga ze morgen maar eens maken, leuk om te proberen :P
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2019 @ 20:44:27 #158
43556 miss_dynastie
pi_184801024
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:42 schreef Remzz het volgende:
Beetje saai een macaron, altijd leuk als de technische opdracht iets is waar ze nog nooit van hebben gehoord.
Zoals een churrocup? _O-
pi_184801039
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het is dan ook een bakwedstrijd, geen bakvormenwedstrijd... inschattingsfout.

Macarons O+
Eens. Macarons zijn :9~ maar zo gedoe om zelf te maken _O-
mag het weten
  zondag 3 februari 2019 @ 20:45:17 #160
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_184801048
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:44 schreef Joosie200 het volgende:
Iets waar Maroes niet goed in is.
Go Anna/Nicole *O*
Waar Maroeska wel goed in is, dat testen ze niet in hhb :P _O-
pi_184801051
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zoals een churrocup? _O-
Bijvoorbeeld, dat geknoei was echt mooi om te zien.
pi_184801061
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:44 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Eens. Macarons zijn :9~ maar zo gedoe om zelf te maken _O-
het is wel te doen hoor. Alleen met 30 graden raad ik het af. Heb het ooit met dat soort temperaturen staan doen met een vriendin. Wat een zooitje zeg
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2019 @ 20:45:47 #163
43556 miss_dynastie
pi_184801063
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:44 schreef Joosie200 het volgende:
Iets waar Maroes niet goed in is.

Go Anna/Nicole *O*
Maroes heeft geen gevoel voor bakken, alleen een heel goed geheugen en het vermogen om heel goed te oefenen. Bij nieuwe dingen raakt ze altijd in de stress...
  zondag 3 februari 2019 @ 20:46:13 #164
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_184801073
Maroeska heeft in een interview voor een krant al haar beklag gedaan over hoe ze op tv is gebracht.
En morgen is ze ook te zien in het programma BinnensteBuiten.
Beetje mediageil dus.
pi_184801086
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:44 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Ik ga ze morgen maar eens maken, leuk om te proberen :P
ik heb nog zat amandelmeel liggen uit Duitsland wie weet ergens deze week
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2019 @ 20:47:09 #166
43556 miss_dynastie
pi_184801090
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:46 schreef spapaars het volgende:
Maroeska heeft in een interview voor een krant al haar beklag gedaan over hoe ze op tv is gebracht.
En morgen is ze ook te zien in het programma BinnensteBuiten.
Beetje mediageil dus.
Ijzer smeden als het heet is toch? Kan haar geen ongelijk geven, zal alleen zelf niet kijken/kopen :P
pi_184801091
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:45 schreef Goitske het volgende:

[..]

het is wel te doen hoor. Alleen met 30 graden raad ik het af. Heb het ooit met dat soort temperaturen staan doen met een vriendin. Wat een zooitje zeg
Heb het twee keer geprobeerd maar meh het ging fout :')
mag het weten
  Eindredactie Games zondag 3 februari 2019 @ 20:47:21 #168
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_184801098
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:46 schreef spapaars het volgende:
Maroeska heeft in een interview voor een krant al haar beklag gedaan over hoe ze op tv is gebracht.
En morgen is ze ook te zien in het programma BinnensteBuiten.
Beetje mediageil dus.
het helpt boeken verkopen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 3 februari 2019 @ 20:48:03 #169
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184801111
Macarons lijken me echt niet lekker. Lijkt me ontzettend zoet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184801113
André _O- Dit is het moment hé *)
mag het weten
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 3 februari 2019 @ 20:49:53 #171
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184801164
Mijn hart zit in de vriezer, ja idd Marouska wordt wel bewust neergezet door MAX
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_184801220
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:47 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Heb het twee keer geprobeerd maar meh het ging fout :')
ik heb nu een aparte mat gekocht waar al ringetjes op staan zodat ik de maat makkelijker goed kan krijgen. Niet dat het helpt _O-
pi_184801244
quote:
7s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Macarons lijken me echt niet lekker. Lijkt me ontzettend zoet.
zo lekker met amandelmeel heerlijk
pi_184801263
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:51 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik heb nu een aparte mat gekocht waar al ringetjes op staan zodat ik de maat makkelijker goed kan krijgen. Niet dat het helpt _O-
Bij mij liep de boel uit en je krijgt 1 plak macaron :+ Mag je achteraf als nog vormpjes uitsteken. :P
mag het weten
pi_184801268
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:53 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Bij mij liep de boel uit en je krijgt 1 plak macaron :+ Mag je achteraf als nog vormpjes uitsteken. :P
_O-
  zondag 3 februari 2019 @ 20:53:35 #176
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184801276
Nicole wint deze ronde?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Eindredactie Games zondag 3 februari 2019 @ 20:53:58 #177
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_184801289
quote:
11s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:53 schreef monkyyy het volgende:
Nicole wint deze ronde?
jup
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_184801290
quote:
11s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:53 schreef monkyyy het volgende:
Nicole wint deze ronde?
zeker
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184801292
Harde kritiek van Robert op Anna haar bakmethodiek :o
mag het weten
  zondag 3 februari 2019 @ 20:54:08 #180
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_184801296
quote:
11s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:53 schreef monkyyy het volgende:
Nicole wint deze ronde?
Ja
pi_184801303
Het gaat echt tussen Nicole en Anna de finale
pi_184801311
Twee nummers twee! :( Doorgestoken kaart. :r :r
pi_184801315
#TeamNicole *O*
mag het weten
  Redactie Sport / Supervogel zondag 3 februari 2019 @ 20:55:10 #184
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_184801337
#TeamMilf
pi_184801340
Pen strepen en een vaste creme is gelijkwaardig aan prima smaak maar iets te warm gebakken. :?
  zondag 3 februari 2019 @ 20:55:32 #186
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184801351
quote:
6s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:54 schreef Chia het volgende:
Twee nummers twee! :( Doorgestoken kaart. :r :r
metsjfiksing
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2019 @ 20:55:32 #187
43556 miss_dynastie
pi_184801352
Nou voor jou is het niet zo spannend Maroes want het gaat tussen die andere twee _O-
pi_184801367
De spannendste finale ooit
Oh.....
Ik heb wel meer in spanning gezeten in andere finales :{w
pi_184801371
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:55 schreef Timwonnacott het volgende:
Pen strepen en een vaste creme is gelijkwaardig aan prima smaak maar iets te warm gebakken. :?
Niet in mijn boekje. Prima smaak > de rest. Dus Nicole > Anna > Maroeska.
mag het weten
  zondag 3 februari 2019 @ 20:56:17 #190
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184801375
Koffie c_/
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2019 @ 20:56:23 #191
43556 miss_dynastie
pi_184801379
Ze krijgen toch altijd drie uur :?
  zondag 3 februari 2019 @ 20:56:38 #192
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184801389
Anna nog steeds nr 1 vind ik na die boomstam. Is knapper dan zo'n macaron.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184801395
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:55 schreef Pino112 het volgende:
#TeamMilf
#TeamFitgirl
mag het weten
  zondag 3 februari 2019 @ 20:57:36 #194
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184801426
Icarus stortte in de zee. :N
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 3 februari 2019 @ 20:57:47 #195
176766 crew  zoem
zoemt
pi_184801431
Maroeska praat zichzelf steeds naar beneden tijdens het bakken, maar heeft altijd wel een goed resultaat. Vervelende eigenschap. Zeg maar de student die zegt niet geleerd te hebben en een goed cijfer scoort.
pi_184801433
Mooie omschrijving door Anna: huh hoe hebben ze dat gedaan :D
mag het weten
  zondag 3 februari 2019 @ 20:58:23 #197
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_184801457
#teamperfectekrul
De mensen zijn gek geworden
pi_184801471
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:57 schreef monkyyy het volgende:
Icarus stortte in de zee. :N
Selffulfilling prophecy dit dat. :7
mag het weten
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2019 @ 20:58:52 #199
43556 miss_dynastie
pi_184801478
Ik vind de combinatie van Maroeska en Icarus hilarisch _O-
pi_184801490
Logisch dat ze 2 nummers 2 aanwezen. Anders zou het niet geloofwaardig zijn als nummer 3 bij een super eindtaart alsnog zou winnen
  zondag 3 februari 2019 @ 21:00:19 #201
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184801523
Anna en Nicole beide als winnaar uitroepen :Y Beide zo constant geweest.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184801535
quote:
7s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Anna en Nicole beide als winnaar uitroepen :Y Beide zo constant geweest.
Is ook een keer wat anders. Ik zeg doen.
mag het weten
pi_184801543
Zo irritant dat gezeik van marouska ik maak een glutenvrije taart. Riep ze laatst ook al een aflevering lang
  zondag 3 februari 2019 @ 21:01:42 #204
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184801563
Hoofddoekmeisje O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184801565
Dit zou me zo op mijn zenuwen werken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 3 februari 2019 @ 21:01:52 #206
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_184801568
Robert is wel altijd bij Anna's technieken.

Behalve bij de macarons dan
De mensen zijn gek geworden
pi_184801572
Lijkt me vrij irritant dit
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2019 @ 21:02:10 #208
43556 miss_dynastie
pi_184801576
Maroes is tegen haar eigen bezoek net zo gezellig als tegen de deelnemers _O-
pi_184801583
Wie is die viezige vent dan bij Marouska?
  zondag 3 februari 2019 @ 21:02:34 #210
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_184801588
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:02 schreef Remzz het volgende:
Wie is die viezige vent dan bij Marouska?
D'r zoon
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_184801591
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:02 schreef Remzz het volgende:
Wie is die viezige vent dan bij Marouska?
Haar zoon
pi_184801594
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:02 schreef Remzz het volgende:
Wie is die viezige vent dan bij Marouska?
zoon
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184801601
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind de combinatie van Maroeska en Icarus hilarisch _O-
De ironie _O-
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 3 februari 2019 @ 21:03:02 #214
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184801604
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

D'r zoon
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:02 schreef Chia het volgende:

[..]

Haar zoon
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:02 schreef franklop het volgende:

[..]

zoon
echt?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 3 februari 2019 @ 21:03:07 #215
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184801606
Je ziet zo dat Maroesepoes haar zoon ook een act is.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184801609
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

D'r zoon
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:02 schreef Chia het volgende:

[..]

Haar zoon
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:02 schreef franklop het volgende:

[..]

zoon
^O^
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 3 februari 2019 @ 21:03:15 #217
176766 crew  zoem
zoemt
pi_184801613
Dat was toch haar zoon?
pi_184801618
quote:
99s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:03 schreef Nizno het volgende:

[..]


[..]


[..]

echt?
Wat is daar raar aan?
pi_184801631
Net een Arjen Lubach lookalike?
mag het weten
pi_184801638
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoofddoekmeisje O+
Piek fijn meisje. Zou ‘t Anna’s zusje zijn?
Boer Zoekt Vrouw 2018 Finalist.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 3 februari 2019 @ 21:04:25 #221
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_184801656
Anna gaat winnen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 3 februari 2019 @ 21:04:37 #222
176766 crew  zoem
zoemt
pi_184801663
Matige overwerking bij allen
pi_184801666
Die van Nicole ziet er nu niet echt netjes uit
pi_184801676
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:03 schreef M.Knetemann het volgende:

[..]

Piek fijn meisje. Zou ‘t Anna’s zusje zijn?
Jup
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 3 februari 2019 @ 21:04:54 #225
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184801681
Slordig?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 3 februari 2019 @ 21:04:56 #226
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_184801682
Ziet er allemaal niet echt netjes uit voor een finale-opdracht :{
pi_184801686
Als smaak goed is duidelijke Anna overwinning
pi_184801690
Maroeska is niet zo goed in Engels?? :?
  zondag 3 februari 2019 @ 21:05:16 #229
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_184801695
Maroeska heeft zich niet aan de opdracht gehouden?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_184801696
Waar is de gravity bij Marouska?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184801701
quote:
11s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Ziet er allemaal niet echt netjes uit voor een finale-opdracht :{
Tijdsdruk hè. Plus al die extra paar ogen :{
mag het weten
  Eindredactie Games zondag 3 februari 2019 @ 21:05:22 #232
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_184801703
Grafitti toverspreuken?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_184801707
Zap net voorbij en vraag me af waren ze gravity als graffiti uitspreken. Nog steeds is GBBO stukken beter qua niveau.
  zondag 3 februari 2019 @ 21:05:34 #234
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184801712
Valt me wat tegen van Nicole. Net of hij half af is -O-
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_184801714
Dit gaat Anna met 2 vingers in der neus winnen
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 3 februari 2019 @ 21:05:40 #236
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184801715
quote:
4s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:05 schreef Oscar. het volgende:
Grafitti toverspreuken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_184801718
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Maroeska heeft zich niet aan de opdracht gehouden?
Die heeft geen zweefelement toch?
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2019 @ 21:05:43 #238
43556 miss_dynastie
pi_184801721
Jeetje wat een lelijke dingen :@
pi_184801727
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:05 schreef monkyyy het volgende:
Valt me wat tegen van Nicole. Net of hij half af is -O-
Idd
pi_184801729
Mooie opbouw bij Anna _O_
mag het weten
pi_184801735
Dat moet kat in het bakkie zijn voor Anna. :D
pi_184801741
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:05 schreef Chia het volgende:

[..]

Die heeft geen zweefelement toch?
Die gaat zo nog toveren !
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Games zondag 3 februari 2019 @ 21:06:17 #243
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_184801744
je zou er maar staan en dan denken dat dit het niveau is :D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_184801748
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Tijdsdruk hè. Plus al die extra paar ogen :{
En warm.. helpt ook niet met verwerken :) Ze hadden van mij een half uurtje meer mogen krijgen, dan was het vast een stuk netter.
pi_184801749
Psycho is ook present
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 3 februari 2019 @ 21:06:33 #246
176766 crew  zoem
zoemt
pi_184801752
Een bákster of een bakstér
  zondag 3 februari 2019 @ 21:06:34 #247
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_184801755
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:05 schreef Chia het volgende:

[..]

Die heeft geen zweefelement toch?
Komt nog iets blijkbaar
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 3 februari 2019 @ 21:06:35 #248
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_184801756
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:05 schreef Chia het volgende:

[..]

Die heeft geen zweefelement toch?
Nee, tenzij die veren die ze gemaakt heeft gaat zorgen dat die taart gaat vliegen :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 3 februari 2019 @ 21:06:55 #249
176766 crew  zoem
zoemt
pi_184801768
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:05 schreef Chia het volgende:
februari
Maroeska is zelf het zweefelement
pi_184801771
Kim G O+
mag het weten
pi_184801778
Ze zal zo nog wel met iets komen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184801779
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:06 schreef franklop het volgende:

[..]

Die gaat zo nog toveren !
had ik toch gelijk dat ze eucalypta is
Nu moet Paulus de boskabouter nog uit de taart springen
pi_184801789
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:06 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Komt nog iets blijkbaar
Mag niet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2019 21:07:52 ]
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2019 @ 21:07:56 #254
43556 miss_dynastie
pi_184801805
quote:
12s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:06 schreef zoem het volgende:

[..]

Maroeska is zelf het zweefelement
_O-
  zondag 3 februari 2019 @ 21:08:05 #255
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_184801810
quote:
12s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:06 schreef zoem het volgende:

[..]

Maroeska is zelf het zweefelement
:D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_184801811
quote:
8s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:07 schreef Chia het volgende:

[..]

Mag niet
Nee dat lijkt me ook niet.. Tijd is om.
pi_184801816
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ze zal zo nog wel met iets komen.
Ze smijt hem door de lucht richting die tafel?
A mind with a heart of it's own
  zondag 3 februari 2019 @ 21:08:26 #258
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_184801819
Maroeska expres niet uitgepakt?

Doet me beetje aan Evert van het eerste seizoen denken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_184801821
quote:
12s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:06 schreef zoem het volgende:

[..]

Maroeska is zelf het zweefelement
zweefteef _O-
pi_184801827
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:00 schreef Goitske het volgende:
Zo irritant dat gezeik van marouska ik maak een glutenvrije taart. Riep ze laatst ook al een aflevering lang
Tis wat hè.
  zondag 3 februari 2019 @ 21:08:40 #261
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184801828
Anna gaat gewoon winnen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_184801857
Benieuwd wie zo de mol blijkt te zijn
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184801860
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:08 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ze smijt hem door de lucht richting die tafel?
Zou wel lachen zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184801865
Verstond ook telkens graffiti maar tis dus als gravity/zwaartekracht ding bedoeld. Denk al heb ik een taarttrend gemist. Maar dit ken ik wel.

Nicole niet zo goed. Metjsfiksing voor Maroes :(
mag het weten
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 3 februari 2019 @ 21:09:51 #265
176766 crew  zoem
zoemt
pi_184801870
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:09 schreef franklop het volgende:
Benieuwd wie zo de mol blijkt te zijn
Molroeska
pi_184801878
En dan met zo'n hoge taart naar de tafel lopen. Ik zou echt die taart laten vallen of op m'n bek pleuren
  zondag 3 februari 2019 @ 21:10:10 #267
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_184801883
wtf
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_184801889
Wow
  Redactie Sport / Supervogel zondag 3 februari 2019 @ 21:10:21 #269
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_184801899
Hoe zouden ze hem aansnijden
pi_184801901
Ehhhh :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_184801904
Oké leuk bedacht maar het blijft natuurlijk gewoon een 4 lagen taart.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184801907
Anna wint. Piekt met alle lagen, mooi ontwerp en de smaken. En dat met de tulp w/
mag het weten
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 3 februari 2019 @ 21:10:55 #274
176766 crew  zoem
zoemt
pi_184801911
Magnetisch en glutenvrij :')
  zondag 3 februari 2019 @ 21:11:06 #275
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_184801921
Maroeska terechte winnaar toch
Wie dit leest is gek
  zondag 3 februari 2019 @ 21:11:06 #276
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_184801922
Jezus ik dacht graffiti taart _O- Ik snapte er al niks van.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_184801925
Lijpe taart
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_184801929
Nou, een magneetje.... :')
A mind with a heart of it's own
  zondag 3 februari 2019 @ 21:11:10 #279
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_184801930
Het idee is wel leuk, maar het is natuurlijk geen gravity taart.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_184801934
Vreet lekker een magneet
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2019 @ 21:11:22 #281
43556 miss_dynastie
pi_184801935
Nogmaals: je doet mee aan een bakwedstrijd, niet aan een knutselwedstrijd.
pi_184801938
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Jezus ik dacht graffiti taart _O- Ik snapte er al niks van.
Ik ook :')
Kon de link al niet leggen
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 3 februari 2019 @ 21:11:28 #283
176766 crew  zoem
zoemt
pi_184801940
Een mooie taart, really?
pi_184801945
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Jezus ik dacht graffiti taart _O- Ik snapte er al niks van.
Ik ook :')
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 3 februari 2019 @ 21:11:33 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_184801946
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Jezus ik dacht graffiti taart _O- Ik snapte er al niks van.
je bent best liev als je naïef doet :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_184801952
Anna FTW
  zondag 3 februari 2019 @ 21:11:49 #287
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_184801956
Gouden drolletje morgen van Robert en Janny
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 3 februari 2019 @ 21:11:52 #288
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_184801959
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Jezus ik dacht graffiti taart _O- Ik snapte er al niks van.
Echt he _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_184801961
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Jezus ik dacht graffiti taart _O- Ik snapte er al niks van.
Dit dus
pi_184801962
Geloof niet helemaal dat ze dat zelf verzonnen had qua zweven. En smaak is niet goed dus. Anna!
pi_184801972
Best leuk bedacht die van Maroeska.
Verder drie mwoah-taarten natuurlijk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Redactie Sport / Supervogel zondag 3 februari 2019 @ 21:12:13 #292
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_184801975
Creepy zoon :')
pi_184801976
Dat de beste, uhhh Anna, mag winnen.
pi_184801979
Nou, dat is duidelijk uit het commentaar. Anna :)
pi_184801983
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:11 schreef zoem het volgende:
Een mooie taart, really?
Verre van toch?
mag het weten
pi_184801994
Ha hear hear Robert _O_ Het concept vind ie maar niks.
mag het weten
pi_184801997
Vorig jaar werd er geklaagd over (als ik het goed heb glas) en nu mag er wel een magneet in de taart zitten?
  zondag 3 februari 2019 @ 21:12:57 #298
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_184802000
En nu zweeft die taart niet meer...
Order! Ordeeeeeeeeer!
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 3 februari 2019 @ 21:13:02 #299
176766 crew  zoem
zoemt
pi_184802003
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:12 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Verre van toch?
Janny vond het mooi :X
pi_184802023
Komen ze in volgorde van plek 3, 2 en 1 naar buiten? O-)
mag het weten
  zondag 3 februari 2019 @ 21:13:57 #301
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_184802027
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:13 schreef Joosie200 het volgende:
Komen ze in volgorde van plek 3, 2 en 1 naar buiten? O-)
Nee
Order! Ordeeeeeeeeer!
  Moderator zondag 3 februari 2019 @ 21:14:27 #302
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184802044
Anna dus. *O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')