dus je bent pakweg 65 jaar en je gaat je er nu nog druk om makenquote:Op zondag 27 januari 2019 18:07 schreef LeesFoknl het volgende:
Zie bv het topic
SEX / Thuisontvangst bezoeken?
en er zijn er meer van gelijke strekking hier.
( het gaat dus niet om mij, ben al bijna een halve eeuw niet meer "maagd".
Heel zinvol voor een oude vent inderdaadquote:Op zondag 27 januari 2019 18:53 schreef LeesFoknl het volgende:
Ook jij, dank je Miss-X
Als je ziet hoe vaak dit thema door mannen aangekaart wordt is het heel zinvol als vrouwen zelf nou eens zeggen wat ze ervan vinden.
Wat een onzin, als je zoiets niet leuk vindt dan gaat dat toch helemaal niet werken.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:40 schreef HetDonkertAan het volgende:
Als je nou een stappenplan maakt en je daaraan houdt. Dus minimaal 1x in de week uit (kroeg, stad, disco) en als je dat 3 x gedaan hebt.... Stel je voor jezelf het volgende doel dat je met 2 of 3 mensen per avond een gesprekje aanknoopt (hoeven nog geen eens vrouwen te zijn) gewoon een simpel gesprekje. Is dat 3x gelukt ga je dus van 3 gesprekjes per uitgaansavond naar 5. Dat doe je ook 3x. Ondertussen ben je al een aantal maand aan het uitgaan maar heb je contacten gelegd en waarschijnlijk je communicatieve vaardigheden ontwikkelt. Vanuit daar kun je verder bouwen.
Stel jezelf dus zo'n plan en houdt je er gewoon aan... Ook al vindt je uitgaan of de kroeg niet heel leuk... Plaag jezelf maar een beetje en blijf gewoon eens staan als je begint te zweten. Je zult zien dat het telkens beter gaat.
Misschien niet maar het is wel een idee.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:59 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Wat een onzin, als je zoiets niet leuk vindt dan gaat dat toch helemaal niet werken.
Met geforceerde nep gesprekjes krijg je de dames echt het bed niet in...
Tja het is ook een idee om jezelf naakt aan te bieden op straat, ik denk dat beide niet gaat werkenquote:Op zondag 27 januari 2019 18:59 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Misschien niet maar het is wel een idee.
Ga jij dan mee uit?quote:Op zondag 27 januari 2019 18:40 schreef HetDonkertAan het volgende:
Stel jezelf dus zo'n plan en houdt je er gewoon aan... Ook al vindt je uitgaan of de kroeg niet heel leuk... Plaag jezelf maar een beetje en blijf gewoon eens staan als je begint te zweten. Je zult zien dat het telkens beter gaat.
Social skills ontwikkelen en veel in contact komen met nieuwe mensen lijkt mij juist hetgeen wat wel werkt.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:22 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Tja het is ook een idee om jezelf naakt aan te bieden op straat, ik denk dat beide niet gaat werken
Als ze maagd zijn zijn ze nog goed kneedbaar naar wat jij wilt.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:32 schreef mspoez het volgende:
Mijn geliefde is nogal wat jonger dan ik en was logischerwijs een stuk minder ervaren dan ik toen we verkering kregen. Zijn insteek was: last maar merken wat fijn is, ik wil hier héél goed in worden. Geen seconde getwijfeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Dat is zeker waar, maar naar kroegen en clubs gaan terwijl je dat echt niet leuk vindt gaat daar echt niet mee helpen. Zat andere manieren om mensen te ontmoeten.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Social skills ontwikkelen en veel in contact komen met nieuwe mensen lijkt mij juist hetgeen wat wel werkt.
Nou vertel.quote:Op maandag 28 januari 2019 00:24 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar naar kroegen en clubs gaan terwijl je dat echt niet leuk vindt gaat daar echt niet mee helpen. Zat andere manieren om mensen te ontmoeten.
Nou in ieder geval bij iets wat iemand wel leuk vindt, een hobbyclub, vrijwilligerswerk, sport. Ik noem maar wat dingen. Maar in een kroeg geforceerd dames aanspreken, terwijl je je niet eens in die kroeg wil bevinden, lijkt me gewoon niet zo’n heel goed advies.quote:
De sportschool ervoor gebruiken is nog een tandje kutter. De drempel is wel echt lager in een kroeg o.i.d. dus uitermate geschikt.quote:Op maandag 28 januari 2019 00:56 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Nou in ieder geval bij iets wat iemand wel leuk vindt, een hobbyclub, vrijwilligerswerk, sport. Ik noem maar wat dingen. Maar in een kroeg geforceerd dames aanspreken, terwijl je je niet eens in die kroeg wil bevinden, lijkt me gewoon niet zo’n heel goed advies.
Een sportclub is wel iets anders dan een sportschool, tennis, badminton, volleybal, schaken, dammen, van mijn part tafel tennis is toch wel anders dan de sportschool. Dan heb je sowieso al een gedeelde interesse en dat is wat ik daar dus mee bedoel.quote:Op maandag 28 januari 2019 01:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
De sportschool ervoor gebruiken is nog een tandje kutter. De drempel is wel echt lager in een kroeg o.i.d. dus uitermate geschikt.
Ik geloof niet dat er een rationele weerstand is die het zo kut maakt. Maar ergens heen gaan waar je echt niet heen wilt zal niet gaan werken nee. Maar je moet zeker niet alles gelijk willen afserveren.quote:Op maandag 28 januari 2019 10:28 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Een sportclub is wel iets anders dan een sportschool, tennis, badminton, volleybal, schaken, dammen, van mijn part tafel tennis is toch wel anders dan de sportschool. Dan heb je sowieso al een gedeelde interesse en dat is wat ik daar dus mee bedoel.
Maar jij gelooft echt dat iemand dwingen naar een kroeg te gaan echt werkt? Zelfs als dat de laatste plek op aarde is waar iemand wil zijn?
Het ging mij in die post voornamelijk om het ergens moeten zijn waar je niet wil zijn, vandaar dat ik daar op reageerdequote:Op maandag 28 januari 2019 11:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er een rationele weerstand is die het zo kut maakt. Maar ergens heen gaan waar je echt niet heen wilt zal niet gaan werken nee. Maar je moet zeker niet alles gelijk willen afserveren.
Dus, vraag TS eens of die een koffietje wilt doen.quote:Op maandag 28 januari 2019 11:16 schreef Miss-X het volgende:
eloof niet dat er een rationele weerstand is die het zo kut maakt. Maar ergens heen gaan waar je echt niet heen wilt zal niet gaan werken nee. Maar je moet zeker niet alles gelijk willen afserveren.
Ik ben bezet en woon in het buitenlandquote:Op maandag 28 januari 2019 12:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus, vraag TS eens of die een koffietje wilt doen.
Kijk, leert die gelijk twee mensen kennen en ook nog een vakantie te pakken! Ik zeg doen.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:11 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ik ben bezet en woon in het buitenland
Vraag me toch af of gemiddeld persoon wel het hele Kamasutra boek heeft uitgespeeld.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:24 schreef Koettie het volgende:
Oh, bij mij gaat het niet perse over 'er zal wel wat mis zijn want duurt lang' maar ik heb liever iemand met ervaring. Ik hou van seks en heb best veel dingen gedaan op dat vlak dus opeens terug nar de basis zie ik niet zitten.
Er zit een verschil tussen halverwege het kamasutra boek zijn en eerste keer missionarisstandje doen.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vraag me toch af of gemiddeld persoon wel het hele Kamasutra boek heeft uitgespeeld.
Het is een vrij natuurlijke beweging, weet niet zo goed wat er precies zo speciaal is...quote:Op maandag 28 januari 2019 17:43 schreef Koettie het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen halverwege het kamasutra boek zijn en eerste keer missionarisstandje doen.
Jaaaa leuk! Een vreemde in huis die niet met mensen durft te praten...quote:Op maandag 28 januari 2019 17:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kijk, leert die gelijk twee mensen kennen en ook nog een vakantie te pakken! Ik zeg doen.
Ik zou dat toch niet thuis doen, beetje neutraal terrein lijkt me verstandiger.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:54 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Jaaaa leuk! Een vreemde in huis die niet met mensen om durft te praten...
Zoals met alles word je beter met ervaring. Het is een combi van talent, ervaring en inzet wat het eindresultaat maakt, ongeacht wat je aan het doen bent.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:49 schreef ludovico het volgende:
Het is een vrij natuurlijke beweging, weet niet zo goed wat er precies zo speciaal is...
Goede seks heeft er meer mee te maken dat je je lekker laat gaan en niet te lang in hetzelfde standje blijft hannessen. Dat je iets meer doet dan hetzelfde tempo penetratie.
Afhankelijk van je partner kun je die basis een beetje opleuken omdat zij het leuk vindt dat je: abc.
En je moet zelf abc ook wel weer leuk vinden om te doen...
Maar hoe goed abc is/wordt heeft echt alles te maken met hoe goed je kunt praten, het loopt volgens mij vooral stuk als je beide geen initiatief neemt op deze punten, anders verloopt het toch wel prima.
En volgens mij zijn er ook genoeg mensen die van een beetje neutrale seks houden.
Joah maar ik zie een hoop redenen waarom het nogal een gok is of iemand goed of slecht is in bed eigenlijk... En het lijkt mij dat het wel vrij vlot kan verbeteren ook.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoals met alles word je beter met ervaring. Het is een combi van talent, ervaring en inzet wat het eindresultaat maakt, ongeacht wat je aan het doen bent.
Komt bij dat iemand die zo laat nog geen ervaring heeft meestal dat heeft vanwege gebrek aan assertiviteit. Terwijl dat een kwaliteit is die in bed vaak enorm wordt gewaardeerd.
Goede seks heeft ook te maken met initiatief, dingen proberen en ervaring. Ik wil dus het liefst iemand met zelfvertrouwen en ervaring. Een maagd lijkt me lastig aangezien ik qua ervaring dan +10 jaar voorloop.quote:Op maandag 28 januari 2019 17:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is een vrij natuurlijke beweging, weet niet zo goed wat er precies zo speciaal is...
Goede seks heeft er meer mee te maken dat je je lekker laat gaan en niet te lang in hetzelfde standje blijft hannessen. Dat je iets meer doet dan hetzelfde tempo penetratie.
Afhankelijk van je partner kun je die basis een beetje opleuken omdat zij het leuk vindt dat je: abc.
En je moet zelf abc ook wel weer leuk vinden om te doen...
Maar hoe goed abc is/wordt heeft echt alles te maken met hoe goed je kunt praten, het loopt volgens mij vooral stuk als je beide geen initiatief neemt op deze punten, anders verloopt het toch wel prima.
En volgens mij zijn er ook genoeg mensen die van een beetje neutrale seks houden.
Je kan iemand ook dingen leren, maar dat vind je niet leuk?quote:Op maandag 28 januari 2019 18:25 schreef Koettie het volgende:
[..]
Goede seks heeft ook te maken met initiatief, dingen proberen en ervaring. Ik wil dus het liefst iemand met zelfvertrouwen en ervaring. Een maagd lijkt me lastig aangezien ik qua ervaring dan +10 jaar voorloop.
Niet vanaf nul nee.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je kan iemand ook dingen leren, maar dat vind je niet leuk?
Iemand perverteren is meestal niet te moeilijk en leuk om te doenquote:Op maandag 28 januari 2019 17:24 schreef Koettie het volgende:
Oh, bij mij gaat het niet perse over 'er zal wel wat mis zijn want duurt lang' maar ik heb liever iemand met ervaring. Ik hou van seks en heb best veel dingen gedaan op dat vlak dus opeens terug nar de basis zie ik niet zitten.
True, maar again, niet vanaf nul. Die tijd heb ik wel gehad.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Iemand perverteren is meestal niet te moeilijk en leuk om te doen
Maar wat moet iemand kunnen dan? Moeilijk is neuken niet.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:03 schreef Koettie het volgende:
[..]
True, maar again, niet vanaf nul. Die tijd heb ik wel gehad.
Een piemel in een vagina rammen niet nee. Beffen, vingeren, aanraken, aanvoelen, dat heeft oefening nodig. Daarnaast heb ik geen zin in halve sex education als 't gaat over vaginas.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar wat moet iemand kunnen dan? Moeilijk is neuken niet.
Krijg het gevoel dat jij best graag perverteert!quote:Op maandag 28 januari 2019 18:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Iemand perverteren is meestal niet te moeilijk en leuk om te doen
Goede seks draait niet om de techniek, maar is eigenlijk een vorm van communicatie op mentaal niveau waarbij de fysieke aanrakingen het doorgeefluik kunnen zijn, maar dat hoeft niet eens (je kan ook iemand helemaal gek maken zonder haar aan te raken). Maar om daarbij te komen moet je de techniek wel volledig in je vingers hebben, het moet een automatisme zijn.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar wat moet iemand kunnen dan? Moeilijk is neuken niet.
Ik ben zelf wat aan de oude kant voor vanaf 0 vooral (40+ jarige maagden zijn erg zeldzaam en vaker wel dan niet op andere fronten problematisch. En heb geen behoefte aan jonkies). Maar als iemand seks met mij wil hebben zal hij weten dat ik niet de heilige maagd Maria ben en zal hij daarvoor in zijn. Denkt hij niet dat ik een onschuldig wezentje ben ofzo.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:03 schreef Koettie het volgende:
[..]
True, maar again, niet vanaf nul. Die tijd heb ik wel gehad.
Dit vind ik toch niet echt een sterke vergelijking.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Goede seks draait niet om de techniek, maar is eigenlijk een vorm van communicatie op mentaal niveau waarbij de fysieke aanrakingen het doorgeefluik kunnen zijn, maar dat hoeft niet eens (je kan ook iemand helemaal gek maken zonder haar aan te raken). Maar om daarbij te komen moet je de techniek wel volledig in je vingers hebben, het moet een automatisme zijn.
Vergelijk het met gitaar spelen. Voordat je dat kan moet je veel oefenen en pas dan kun je op zeker moment de juiste dingen doen om er muziek uit te krijgen. Voor die tijd ben je vooral aan het tokkelen.
Sorry, maar ik zou het altijd door hebben als de ander maagd is.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit vind ik toch niet echt een sterke vergelijking.
Seks is iets natuurlijks, echt een oerinstinct. Je kunt bij de eerste keer zulke seks hebben dat niemand iets van een eventuele maagdelijkheid door heeft.
Dat is bij gitaarspelen wel anders, daar moet je echt de noten kennen en ingespeeld voor zijn wil je mooie muziek kunnen maken.
Is dat werkelijk zo, of denk je dat door ingegeven ideeen over pijn en bloed (aangezien je hetero bent)?quote:Op maandag 28 januari 2019 21:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik zou het altijd door hebben als de ander maagd is.
Wat doet die ervaring dan praktisch?quote:Op maandag 28 januari 2019 18:25 schreef Koettie het volgende:
[..]
Goede seks heeft ook te maken met initiatief, dingen proberen en ervaring. Ik wil dus het liefst iemand met zelfvertrouwen en ervaring. Een maagd lijkt me lastig aangezien ik qua ervaring dan +10 jaar voorloop.
Gelukkige mannen. Hmshz klinkt fijn.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik ben zelf wat aan de oude kant voor vanaf 0 vooral (40+ jarige maagden zijn erg zeldzaam en vaker wel dan niet op andere fronten problematisch. En heb geen behoefte aan jonkies). Maar als iemand seks met mij wil hebben zal hij weten dat ik niet de heilige maagd Maria ben en zal hij daarvoor in zijn. Denkt hij niet dat ik een onschuldig wezentje ben ofzo.
De fijnere kneepjes van het vak zijn toch persoonlijk, dat is eerder een kwestie van afstemmen dan van meer of minder ervaring.
Persoonlijk minder ervaring met onervaren mannen. Wel met wat (een paar, niet heel veel) onervaren (geen maagd, maar amper fijne ervaringen) vrouwen. Die vrouwen wilde zelf hun seksualiteit ervaren, waren daar voor zichzelf klaar voor (niet dat ik een wondermiddel was dus). Is altijd (zeer) goede seks geweest.
Wel wat onervaren mannen gehad die ook hun eigen seksualiteit wilde ervaren en alhoewel een tweede of zelfs derde ronde soms nodig was ook nooit teleurgesteld achter gebleven. Die reactie vanuit zijn kern voelen op een genotshuivering van jou, ja, dat is wat waard. Die zoekende blik over je heen of je het lekker vindt en de triomf zodra hij beseft dat het zo is (wat een moment in tijd is, geen ellelang gedoe), heerlijk.
Er is een verschil tussen nep/geforceerd en uit je comfortzone stappen.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:59 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Wat een onzin, als je zoiets niet leuk vindt dan gaat dat toch helemaal niet werken.
Met geforceerde nep gesprekjes krijg je de dames echt het bed niet in...
Dat ik geen zin heb om rustig aan te doen en rustig alles wil uitleggen en proberen. Het is net als fietsen, als je zin hebt in een stuk fietsen doe je dat liever niet met iemand die net voor het eerst op de fiets zit. Die moet nog wennen, vindt het spannend en zal niet zo hard gaan. Wat niet meer dan logisch is. Wederom, als ik iemand echt leuk vindt laat ik het daar niet op stuk gaan. Maar als ik mag kiezen liever niet.quote:Op maandag 28 januari 2019 22:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat doet die ervaring dan praktisch?
Ik heb die ideeen over pijn en bloed niet, aangezien ik geen tiener meer ben en beide meiden die ik ontmaagd heb helemaal geen pijn hadden, laat staan dat de lakens verschoond moesten worden.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Is dat werkelijk zo, of denk je dat door ingegeven ideeen over pijn en bloed (aangezien je hetero bent)?
Dat is precies wat ik in de rest van mijn posts ook zeg.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 02:17 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen nep/geforceerd en uit je comfortzone stappen.
Als je de kroeg echt niet leuk vindt dan moet je daar niet heen.
Maar vindt je de kroeg vooral eng dan kan het helpen om je daar eens over heen te zetten.
En in plaats van naar de kroeg kun je natuurlijk ook ergens anders heen waar mensen komen.
Het zelfde geldt voor een gesprek aanknopen.
Vindt je het eng dan moet je dat misschien toch eens confronteren.
Ben je eigenlijk niet geïnteresseerd in de ander dan heeft het geen zin om te doen alsof.
Met iedere nieuwe partner ben je eerst een beetje aan het uitproberen. Of je matched en of het de goede kant op escaleert heeft meer met het gemak van beide personen te maken en de communicatie skills.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 05:33 schreef Koettie het volgende:
[..]
Dat ik geen zin heb om rustig aan te doen en rustig alles wil uitleggen en proberen. Het is net als fietsen, als je zin hebt in een stuk fietsen doe je dat liever niet met iemand die net voor het eerst op de fiets zit. Die moet nog wennen, vindt het spannend en zal niet zo hard gaan. Wat niet meer dan logisch is. Wederom, als ik iemand echt leuk vindt laat ik het daar niet op stuk gaan. Maar als ik mag kiezen liever niet.
Tuurlijk. Maar uitproberen en elkaar leren kennen is anders met iemand met ervaring dan iemand zonder ervaring.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Met iedere nieuwe partner ben je eerst een beetje aan het uitproberen. Of je matched en of het de goede kant op escaleert heeft meer met het gemak van beide personen te maken en de communicatie skills.
Als iets is wat voor goede seks zorgt is het wel uitleggen en proberen in dat optiek.
Dat zeggen alle meisjes om je fragiele ego te beschermen en je toekomstige erectiequote:Op woensdag 30 januari 2019 11:08 schreef Restyler het volgende:
De eerste keer dat ik het deed, zei ik pas nadat we klaar waren dat het m'n eerste keer was.
Ze geloofde me niet.
Ophouden, dit is een onderwerp waar ik onzeker over ben.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat zeggen alle meisjes om je fragiele ego te beschermen en je toekomstige erectie
Is ie al niet meer van staal?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:44 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ophouden, dit is een onderwerp waar ik onzeker over ben.
Ach, we weten allemaal dat de eerste keer op niet veel trekt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:44 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ophouden, dit is een onderwerp waar ik onzeker over ben.
Ik weet niet of het verstandig is om te liegen daarover en dan door de mand te vallen tijdens de seks.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 07:41 schreef Hexagon het volgende:
Er hangt wel een duidelijk stigma omheem van sociaal gehandicapt, niet assertief en meer van dat. Zelfs al is het onterecht. Het zijn van oudere maagd als man is gewoon onaantrekkelijk in de ogen van veel vrouwen.
Ik adviseer oudere maagden er gewoon over te zwijgen en voor het geval er toch naar gevraagd wordt, een oncontroleerbaar ontmaagdingsverhaal paraat te hebben van een verzonnen vakantiescharrel oid. Het is misschien niet 100% netjes maar het doel heiligt in dit geval de middelen.
Waarom zou je door de mand vallen? Een of geen keer seks maakt echt zoveel verschil in hoe goed iemand is. En als iemand al jaren droog staat is het ook weer wennen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is om te liegen daarover en dan door de mand te vallen tijdens de seks.
De eerste keer seks is vrijwel altijd gedoe. Dus een dame met ervaring merkt direct dat jij geen ervaring hebt.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom zou je door de mand vallen? Een of geen keer seks maakt echt zoveel verschil in hoe goed iemand is. En als iemand al jaren droog staat is het ook weer wennen.
En in het aller aller ergste geval overkomt het je maar een keer tijdens de seks. Dan is dat risicootje op een eenmalige afgang nog altijd beter dan door meerdere vrouwen afgestraft te worden om je eerlijkheid.
Kwestie van kansen en risico's afwegen dus.
Als je een keer seks hebt gehad en vijf jaar later pas weer dan is het ook gedoe. Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 14:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De eerste keer seks is vrijwel altijd gedoe. Dus een dame met ervaring merkt direct dat jij geen ervaring hebt.
Maar wat is de reden van niet dan?quote:Op zondag 27 januari 2019 18:45 schreef Koettie het volgende:
Ik zou er nooit iemand om uitlachen oid en als ik iemand echt echt echt leuk vind zou ik 't overwegen. Maar eigenlijk liever niet.
Ben jij zelf nog maagd?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je een keer seks hebt gehad en vijf jaar later pas weer dan is het ook gedoe. Wat is het verschil?
Eerlijk zijn als oude maagd is gewoon dom. LIegen is welicht niet heel netjes, maar in dit geval zeer gerechtvaardigt.
Heb ik enkele pagina's geleden uitgelegd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:14 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Maar wat is de reden van niet dan?
Nee, gelukkig sinds mn 17e niet meer.quote:
Ik vroeg het omdat ik het nogal verbazingwekkend vind dat jij denkt dat 5 jaar droog staan hetzelfde effect heeft (qua klungelen) als maagdelijkheid.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, gelukkig sinds mn 17e niet meer.
Overigens ben ik nooit een vrouw tegengekomen die me vooraf heeft gevraagd of ik maagd was. Dus wanneer je er niet zelf over begint kan het al niet snel meer een probleem zijn.
Mijn advies voor die maagden is gewoon een onconroleerbare vakantiescharrel van jaren geleden te verzinnen. En als je na een eenmalige dronken neukbeurt vijf jaar droog staat dan is het echt nog even onhandig waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat ik het nogal verbazingwekkend vind dat jij denkt dat 5 jaar droog staan hetzelfde effect heeft (qua klungelen) als maagdelijkheid.
Al die hoepels waar mannen doorheen moeten springen aleen om dat andere geslacht te bevvredigen. Dus vakantieliefde verzinnen en liegen, meiden aanspreken en dan drinken voeren. Dan meekrijgen wachten wachten en hopen dat ze zin heeft. En jij natuurlijk ook. Vrouwen hoeven alleen maar lol te hebben en en te kiezen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mijn advies voor die maagden is gewoon een onconroleerbare vakantiescharrel van jaren geleden te verzinnen. En als je na een eenmalige dronken neukbeurt vijf jaar droog staat dan is het echt nog even onhandig waarschijnlijk.
Snap je nou echt nog steeds niet dat het niet zo werkt? Eigenlijk ben ik ook stom dat ik er nog op reageer, maar wat heb jij een verkeerd beeld van mannen en vrouwen zeg. Als je nou gewoon een leuke vent was (niet eens perse qua uiterlijk) die niet zo loopt te zeiken over vrouwen, dan had je al lang al eens in bed gelegen met een vrouw.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:56 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Al die hoepels waar mannen doorheen moeten springen aleen om dat andere geslacht te bevvredigen. Dus vakantieliefde verzinnen en liegen, meiden aanspreken en dan drinken voeren. Dan meekrijgen wachten wachten en hopen dat ze zin heeft. En jij natuurlijk ook. Vrouwen hoeven alleen maar lol te hebben en en te kiezen.
Dit. An sich zou ik geen moeite hebben met een maagd, misschien zou ik het zelfs wel leuk vinden. Maar vaak is het wel zo dat wanneer mannen op latere leeftijd nog maagd zijn ze vaak een apart beeld hebben van relaties en vrouwen. Dat zou me tegenhouden denk ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:01 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Snap je nou echt nog steeds niet dat het niet zo werkt? Eigenlijk ben ik ook stom dat ik er nog op reageer, maar wat heb jij een verkeerd beeld van mannen en vrouwen zeg. Als je nou gewoon een leuke vent was (niet eens perse qua uiterlijk) die niet zo loopt te zeiken over vrouwen, dan had je al lang al eens in bed gelegen met een vrouw.
Wacht even. Je kon en 500 verdienen. en je had hem toch wel gedaan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:20 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
[..]
Dit. An sich zou ik geen moeite hebben met een maagd, misschien zou ik het zelfs wel leuk vinden. Maar vaak is het wel zo dat wanneer mannen op latere leeftijd nog maagd zijn ze vaak een apart beeld hebben van relaties en vrouwen. Dat zou me tegenhouden denk ik.
Heb ooit een aanbod gekregen om een man van 29 te ontmaagden voor ¤500. Niet gedaan natuurlijk, als hij me gewoon had geprobeerd te versieren was het hem wel gelukt.
Gaat het er nou echt niet in dat je geen sportschool Billy hoeft te zijn met een goeie kop om seks te hebben. Het ligt echt voornamelijk aan je instelling en de manier waarop je je opstelt tegenover vrouwen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:28 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Wacht even. Je kon en 500 verdienen. en je had hem toch wel gedaan?
Verzonnen posts.
De grap is denk ik eerder dat maagden op late leeftijd te lelijk zijn geweest in hun jeugd. Je hebt toch een ondergrens van nodige aantrekking nodig dit lijkt mij volkomen logisch en begrijpbaar voor iedereen vanaf de kleuterschool.
En natuurlijk zijn oude maagden sociaal minder dan wat je gewend bent omdat ze nooit de kans kregen van je. Wegens hun uiterlijk. Knappe mensen die nooit opvallen en maagd blijven tot op late leeftijd. Wat een onzin.
En dan vrouwen die beweren dat het ergens anders door komt dan uiterlijk. Wat bizar.
Ik denk dat je hardleers bent, maar ik probeer het toch: houding en uitstraling is vele malen belangrijker. Tuurlijk, uiterlijk helpt. Maar ik ken genoeg niet zo knappe gasten die echt wel een vriendin/chick kunnen regelen. Je hebt een zeer negatief beeld van de wereld/vrouwen en dat komt waarschijnlijk doordat je ook een negatief beeld van jezelf hebt. Zolang je hierin vastzit, gaat het je niet lukken, want niemand vindt chagrijnige mensen leuk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:28 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Wacht even. Je kon en 500 verdienen. en je had hem toch wel gedaan?
Verzonnen posts.
De grap is denk ik eerder dat maagden op late leeftijd te lelijk zijn geweest in hun jeugd. Je hebt toch een ondergrens van nodige aantrekking nodig dit lijkt mij volkomen logisch en begrijpbaar voor iedereen vanaf de kleuterschool.
En natuurlijk zijn oude maagden sociaal minder dan wat je gewend bent omdat ze nooit de kans kregen van je. Wegens hun uiterlijk. Knappe mensen die nooit opvallen en maagd blijven tot op late leeftijd. Wat een onzin.
En dan vrouwen die beweren dat het ergens anders door komt dan uiterlijk. Wat bizar.
"Uitstraling hebben" is zo erg arbitrair en zeer breed interpreteerbaar. Ik kan daar niets mee onder plaatjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:33 schreef NoFrauds het volgende:
[..]
Ik denk dat je hardleers bent, maar ik probeer het toch: houding en uitstraling is vele malen belangrijker. Tuurlijk, uiterlijk helpt. Maar ik ken genoeg niet zo knappe gasten die echt wel een vriendin/chick kunnen regelen. Je hebt een zeer negatief beeld van de wereld/vrouwen en dat komt waarschijnlijk doordat je ook een negatief beeld van jezelf hebt. Zolang je hierin vastzit, gaat het je niet lukken, want niemand vindt chagrijnige mensen leuk.
En, mag je jezelf?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:56 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
"Uitstraling hebben" is zo erg arbitrair en zeer breed interpreteerbaar. Ik kan daar niets mee onder plaatjes.
Ik kom altijd tegen dat vrouwen zeggen dat ze een man lelijk vinden (bijvoorbeeld hun eigen man zelfs). Maar dan zijn deze mannen helemaal niet lelijk. Wel gemiddeld tot iets boven ge.iddeld. Ik kan me dus niet meer onttrekken aan mijn generalisaties over vrouwen die blijken namelijk vaak wel te kloppen.
Laatst nog een begeidster die beweerde "mijn man is ook niet zo knap hoor, met lang haar en een baard lijkt hij op andre rieu". Ik heb haar profiel en dr man op facebook opgezocht. Ik zal iets later een foto plaatsen.
De grote grap is vrouwen hebben een negatief beeld van mij, mijn uiterlijk. Het staat hen niet aan. Niets aan te doen. Dat kan. Maar jullie maken ervan dat ik MIJZELF niet mag. Hoe....
Ik kan nooit winnen of ik gelijk heb of niet.
Weet jij hoe ik mezelf (en mijn soortgenoten) heb leren haten dit komt door jullie. Als vrouwen je niet willen ga je toch aan jezelf twijvelen. Er is geen kip of het ei-mysterie. Dat is de volgorde. Vrouwen willen mij niet vanwege mijn uiterlijk. Maar jullie maken er steevast van dat het komt door innerlijke eigenschappen zogenaamde persoonlijkheid. Maar hoe moeilijk denk je dat het is om rechtop te lopen en normaal te doen. Niet moeilijk. Jullie kennen vast wel mannen die een steekje los hebben en toch vriendinnen hebben. Dus zo ingewikeld is persoonlijkheid niet. Dus als vrijwel iedereen dat kan. Wat is dan die andere factor waardoor ik niet slaag. Uiterlijk.quote:
Ok, ik zeg het nog een keer, het ligt niet aan je uiterlijk, het ligt aan je belachelijke, negatieve, vrouw onvriendelijke houding. Maar het gaat echt niet doordringen he?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:56 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
"Uitstraling hebben" is zo erg arbitrair en zeer breed interpreteerbaar. Ik kan daar niets mee onder plaatjes.
Ik kom altijd tegen dat vrouwen zeggen dat ze een man lelijk vinden (bijvoorbeeld hun eigen man zelfs). Maar dan zijn deze mannen helemaal niet lelijk. Wel gemiddeld tot iets boven ge.iddeld. Ik kan me dus niet meer onttrekken aan mijn generalisaties over vrouwen die blijken namelijk vaak wel te kloppen.
Laatst nog een begeidster die beweerde "mijn man is ook niet zo knap hoor, met lang haar en een baard lijkt hij op andre rieu". Ik heb haar profiel en dr man op facebook opgezocht. Ik zal iets later een foto plaatsen.
De grote grap is vrouwen hebben een negatief beeld van mij, mijn uiterlijk. Het staat hen niet aan. Niets aan te doen. Dat kan. Maar jullie maken ervan dat ik MIJZELF niet mag. Hoe....
Ik kan nooit winnen of ik gelijk heb of niet.
Vrouwondvriendelijk dat is zeker de clou? Weet je hoe manonvriendelijk vrouwen vandaag zijn. Er heerst een giftige sfeer tegen het mannelijk geslacht. We worden aan alle kanten aangevallen ook door de gay-community. Jezelf man noemen zou discriminerend en oneerlijk zijn. Waar slaat dat allemaal nog op vandaag de dag. Een vrouw hoeft maar het woordje vrouwonvriendelijk te laten vallen en de man hangt. Op een forum, gabanned en eraf geschopt. Alleen omdat mijn mening je niet aanstaat. Weetjewat JIJ hebt gelijk. Want wat maakt het nog uit wat ik zeg. Jij hebt gelijk. jij bent mij niet en hebt mijn ervaringen niet. Maar jouw mening geldt voor mij. Tevreden?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:33 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ok, ik zeg het nog een keer, het ligt niet aan je uiterlijk, het ligt aan je belachelijke, negatieve, vrouw onvriendelijke houding. Maar het gaat echt niet doordringen he?
Dit komt alleen dan ook weer over alsof "het spontaan allemaal gebeurt"quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:01 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Snap je nou echt nog steeds niet dat het niet zo werkt? Eigenlijk ben ik ook stom dat ik er nog op reageer, maar wat heb jij een verkeerd beeld van mannen en vrouwen zeg. Als je nou gewoon een leuke vent was (niet eens perse qua uiterlijk) die niet zo loopt te zeiken over vrouwen, dan had je al lang al eens in bed gelegen met een vrouw.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:25 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Weet jij hoe ik mezelf (en mijn soortgenoten) heb leren haten dit komt door jullie. Als vrouwen je niet willen ga je toch aan jezelf twijvelen. Er is geen kip of het ei-mysterie. Dat is de volgorde. Vrouwen willen mij niet vanwege mijn uiterlijk. Maar jullie maken er steevast van dat het komt door innerlijke eigenschappen zogenaamde persoonlijkheid. Maar hoe moeilijk denk je dat het is om rechtop te lopen en normaal te doen. Niet moeilijk. Jullie kennen vast wel mannen die een steekje los hebben en toch vriendinnen hebben. Dus zo ingewikeld is persoonlijkheid niet. Dus als vrijwel iedereen dat kan. Wat is dan die andere factor waardoor ik niet slaag. Uiterlijk.
Ja dat is ook weer zo haha, zeker voor mannen zoals hij komt het zo over. Al denk ik dat het al een stuk makkelijker zou zijn als hij uit zijn vrouwenhaat en slachtofferrol zou kruipenquote:Op zondag 17 februari 2019 01:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dit komt alleen dan ook weer over alsof "het spontaan allemaal gebeurt"
Ik bedoelde meer op jou eigenlijk.quote:Op zondag 17 februari 2019 11:26 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo haha, zeker voor mannen zoals hij komt het zo over. Al denk ik dat het al een stuk makkelijker zou zijn als hij uit zijn vrouwenhaat en slachtofferrol zou kruipen
Je klinkt wel heel erg zuur.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:56 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Vrouwondvriendelijk dat is zeker de clou? Weet je hoe manonvriendelijk vrouwen vandaag zijn. Er heerst een giftige sfeer tegen het mannelijk geslacht. We worden aan alle kanten aangevallen ook door de gay-community. Jezelf man noemen zou discriminerend en oneerlijk zijn. Waar slaat dat allemaal nog op vandaag de dag. Een vrouw hoeft maar het woordje vrouwonvriendelijk te laten vallen en de man hangt. Op een forum, gabanned en eraf geschopt. Alleen omdat mijn mening je niet aanstaat. Weetjewat JIJ hebt gelijk. Want wat maakt het nog uit wat ik zeg. Jij hebt gelijk. jij bent mij niet en hebt mijn ervaringen niet. Maar jouw mening geldt voor mij. Tevreden?
Als je een leuke vent bent gebeurd dat vast wel een keer. De meneer waar ik het tegen had is verre van, maar dat is allemaal de schuld van vrouwen. Als je vol vrouwenhaat zit en dit ook non-stop laat blijken, daarbij jezelf steeds naar beneden haalt, tja dan is het inderdaad niet makkelijk om eens sex te hebben.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op jou eigenlijk.
"Als je een leuke vent bent dan word je vanzelf wel een keer wakker met een vrouw in bed" gevoel levert jouw post op.
Ergens is dat toch ook gewoon zo?quote:Op zondag 17 februari 2019 12:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op jou eigenlijk.
"Als je een leuke vent bent dan word je vanzelf wel een keer wakker met een vrouw in bed" gevoel levert jouw post op.
Je kunt niks "forceren" maar naar mijn indruk gebeurt er niks als je zelf niet een goede dosis initiatief neemt.quote:
Je moet er wat voor doen, het komt niet uit de lucht vallen.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:25 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Als je een leuke vent bent gebeurd dat vast wel een keer. De meneer waar ik het tegen had is verre van, maar dat is allemaal de schuld van vrouwen. Als je vol vrouwenhaat zit en dit ook non-stop laat blijken, daarbij jezelf steeds naar beneden haalt, tja dan is het inderdaad niet makkelijk om eens sex te hebben.
Dat klopt, maar het is geen rocket science.quote:Op zondag 17 februari 2019 12:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je moet er wat voor doen, het komt niet uit de lucht vallen.
Omschrijft een hele handleiding over gevoel en aanraking en 'de juiste plekjes' praat over zogenaamde social skills, heeft nog meer eisen dan de onderhoud van een kerncentrale. Noemt het 'geen rocketscience'.quote:Op zondag 17 februari 2019 14:45 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is geen rocket science.
Zelfs domme tokkies kunnen een vrouw vindenquote:Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Omschrijft een hele handleiding over gevoel en aanraking en 'de juiste plekjes' praat over zogenaamde social skills, heeft nog meer eisen dan de onderhoud van een kerncentrale. Noemt het 'geen rocketscience'.
Just exist sis!
Ziejewel het gaat niet om innerlijk.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zelfs domme tokkies kunnen een vrouw vinden
Want domme tokkies zijn knap?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ziejewel het gaat niet om innerlijk.
Mijn Antilliaanse ex buurman was een domme agressieve tokkie for real. De ene 16 jarige mooie domme trut na de ander neukte hij samrn met zijn maten om 4 uur sochtends doordeweek. Verklaar dat eens. Innerlijk de Minister President zijn hol.quote:
Iets waar je echt trots op moet zijn als volwassen vent jaquote:Op zondag 17 februari 2019 19:21 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
De ene 16 jarige mooie domme trut na de ander neukte hij samrn met zijn maten om 4 uur sochtends doordeweek.
Begrijp je waarom ik denk dat innerlijk geen ene hol uitmaakt. Rechtop lopen en normaal doen is niet moeilijk. En zelfs dat is dus geen noodzaak.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:26 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Iets waar je echt trots op moet zijn als volwassen vent ja
Ik vind die vrouw ook wel een 7. Gewoon normale aantrekkelijke vrouw met mooie ogen. Maar ik kan me wel indenken dat bij jou die meter heel anders geijkt is en er maar weinig vrouwen knap genoeg zijn voor jouquote:Op zondag 17 februari 2019 19:49 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ik zou nog een foto plaatsen. Vrouwen beweren vaak exen te hebben of zelfs een partner die zogenaamd niet zo knap is.
Is de man in deze foto lelijk. Ik vind zeker van niet. En zo heb ik nog meer voorbeelden klaarliggen. Die gozer is op zijn minst een 7(+). Dat geval ernaast is iets van een 5.
Die vrouw is een vijf. Die gozer scoort zeker een paar punten hoger. Zij zegt oveer hem "mijn man is ook niet zo knap hoor". Maar mischirn hrb je zand in je ogen. De rest ziet vast wel dat zij kwa match scheef zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind die vrouw ook wel een 7. Gewoon normale aantrekkelijke vrouw met mooie ogen. Maar ik kan me wel indenken dat bij jou die meter heel anders geijkt is en er maar weinig vrouwen knap genoeg zijn voor jou
En is een vijf nog wel goed genoeg voor jou?quote:Op zondag 17 februari 2019 19:58 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Die vrouw is een vijf. Die gozer zeker een paar punten hoger.
Het gaat nu om wat zij heeft gezegd. Die gozer is een normale knappe vent maar zij zegt, dat hij niet zo knap is. Zo ben ik meer dan eens vrouwen tegen gekomen die dit soort rare beweringen doen over zogenaamd lelijke exen en partners. Terwijl die gozers gewoon knap zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En is een vijf nog wel goed genoeg voor jou?
Het zegt meer over jouw dat jij die vrouw lelijk vind want dat is ze zeker niet.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Het gaat nu om wat zij heeft gezegd. Die gozer is een normale knappe vent maar zij zegt, dat hij niet zo knap is. Zo ben ik meer dan eens vrouwen tegen gekomen die dit soort rare beweringen doen over zogenaamd lelijke exen en partners. Terwijl die gozers ewoon knap zijn.
Ik laat alleen zien hoe verschrikkelijk verdriaad het wereldbeeld van veel vrouwen over schoonheid is. Dit zijn dezelfde vrouwen die tegen mij beweren dat het om innerlijk gaat.
Haha die vrouw is niet zo knap dat weet zijzelf ook. Dit heeft ze zelf beaamd. Ze zei 'ik weet ook dat ik niet zo knap ben en maar gemiddeld ben hoor'. Dat je loopt te whiteknighten voor haar is best hilarisch want ze spreekt je tegen met je 'ze is ook een zeven'. Domoor.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zegt meer over jouw dat jij die vrouw lelijk vind want dat is ze zeker niet.
Wat is er precies mis met die vrouw dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:15 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Haha die vrouw is niet zo knap dat weet zijzelf ook. Dit heeft ze zelf beaamd. Ze zei 'ik weet ook dat ik niet zo knap ben en maar gemiddeld ben hoor'. Dat je loopt te whiteknighten voor haar is best hilarisch want ze spreekt je tegen met je 'ze is ook een zeven'. Domoor.
Wat vind jij een vijf. Jij beweerde dat zij een zeven is.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met die vrouw dan?
En wat vind jij een zeven dan?
Een vijf is een onvoldoende. Dus eigenlijk nauwelijks nog aantrekkingskracht. Daaronder wordt het zelfs afstotelijk.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:18 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Wat vind jij een vijf. Jij beweerde dat zij een zeven is.
Haar mannelijke looksmatches hebben zich jaren geleden al opgehangen omdat ze dit liefdeloze leven niet meer aan konden.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een vijf is een onvoldoende. Dus eigenlijk nauwelijks nog aantrekkingskracht. Daaronder wordt het zelfs afstotelijk.
Deze vrouw heeft erg mooie ogen. Een leuke lach. Een gave huid. Een slanke hals. En een mooie haarkleur. Daar zitten wel wat schoonheidspuntjes aan dus.
Of komt hier gewoon naar buiten dat jij blijkbaar enkel bloeimooie vrouwen goed genoeg vind en normale vrouwen te lelijk?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:26 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Haar mannelijke looksmatches hebben zich jaren geleden al opgehangen omdat ze dit liefdeloze leven niet meer aan konden.
Waar heb je het over man? Het is geen rocketscience, maar omdat jij het 100 jaar geleden al opgegeven hebt en vrouwen haat, gaat dat er nooit meer in bij jou.quote:Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Omschrijft een hele handleiding over gevoel en aanraking en 'de juiste plekjes' praat over zogenaamde social skills, heeft nog meer eisen dan de onderhoud van een kerncentrale. Noemt het 'geen rocketscience'.
Just exist sis!
Of wil jij dit perse geloven over mijn persoon.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of komt hier gewoon naar buiten dat jij blijkbaar enkel bloeimooie vrouwen goed genoeg vind en normale vrouwen te lelijk?
Vrouwen hebben mij noieteens een kans gegeven ze willen mij niet vanwege mijn uiterlijke kenmerken. Of wil je nu beweren dat Chinese mannen begeerlijk zijn of best knap?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:29 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Waar heb je het over man? Het is geen rocketscience, maar omdat jij het 100 jaar geleden al opgegeven hebt en vrouwen haat, gaat dat er nooit meer in bij jou.
Als je die vrouw een 5 vindt, dan ben je echt niet helemaal ok in je bovenkamer.quote:Op zondag 17 februari 2019 19:49 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ik zou nog een foto plaatsen. Vrouwen beweren vaak exen te hebben of zelfs een partner die zogenaamd niet zo knap is.
Is de man in deze foto lelijk. Ik vind zeker van niet. En zo heb ik nog meer voorbeelden klaarliggen. Die gozer is op zijn minst een 7(+). Dat geval ernaast is iets van een 5.
Je bewijst het zelf door een leuk uitziende vrouw als onvoldoende aantrekkelijk te beoordelen. Dat betekent dat jouw eisenpakket er hoog is.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Of wil jij dit perse geloven over mijn persoon.
Zij beoordeelt zichzelf ook als een 5 maar je wilt dat feit voor t gemak pertinent ontkennen. Jij wilt mijn persoon perse afschilderen als een slechterik. Zo zit jij in elkaar.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je bewijst het zelf door een leuk uitziende vrouw als onvoldoende aantrekkelijk te beoordelen. Dat betekent dat jouw eisenpakket er hoog is.
Nou laat haar mijn argumenten maar eens lezen waarom ze toch echt een leuk uiterlijk heeft.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:33 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Zij beoordeelt zichzelf ook als een 5 maar je wilt dat feit voor t gemak pertinent ontkennen.
Ik zie ook echt niet wat er mis is met die dame, is het een 10? Nee, maar zeker geen 5 (man wat heb ik een hekel aan cijfers geven aan mensen)quote:Op zondag 17 februari 2019 20:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je bewijst het zelf door een leuk uitziende vrouw als onvoldoende aantrekkelijk te beoordelen. Dat betekent dat jouw eisenpakket er hoog is.
Dan ben je nog steeds onervaren. Een ervaren iemand die lange tijd droog staat zal nog steeds minder tot niets klungelen dan een onervaren iemand.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 17:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je een keer seks hebt gehad en vijf jaar later pas weer dan is het ook gedoe. Wat is het verschil?
Eerlijk zijn als oude maagd is gewoon dom. LIegen is welicht niet heel netjes, maar in dit geval zeer gerechtvaardigt.
Je lijdt aan de ziekte van Whiteknight. Je schiet je eigen en de voeten van andere mannen door dat vijfje als een zeven te beschouwen. Je bent mede oorzaak van de steeds schever groeiende looksmatch requirements in deze tijdsgeest.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou laat haar mijn argumenten maar eens lezen waarom ze toch echt een leuk uiterlijk heeft.
Leg jij mij nou eens uit wat er onvoldoende aan haar is?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:43 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Je lijdt aan de ziekte van Whiteknight. Je schiet je eigen en de voeten van andere mannen door dat vijfje als een zeven te beschouwen. Je bent mede oorzaak van de steeds schever groeiende looksmatch requirements in deze tijdsgeest.
Dat was geen random geplukte foto en ik heb er veel meer. Het is voor mij een steevaste bevestiging dat de datingmarkt erg ziek en scheef is gegroeid. En dan beweert men dat het ligt aan het innerlijk van de man. Natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:37 schreef Flogging het volgende:
Het is hier geen vleeskeuring met random van het internet geplukte prive-foto's.
Nee maar je hoeft niet te beweren dat je ervaren bent. Alleen dat je niet maagd bent.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds onervaren. Een ervaren iemand die lange tijd droog staat zal nog steeds minder tot niets klungelen dan een onervaren iemand.
Wat vooral ziek en scheef is, is dat jij haar een onvoldoende vindt. Dat ligt 100% aan jouw innerlijk inderdaad. Ik zie serieus niet wat er mis is met haar.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:45 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Dat was geen random geplukte foto en ik heb er veel meer. Het is voor mij een steevaste bevestiging dat de datingmarkt erg ziek en scheef is gegroeid. En dan beweert men dat het ligt aan het innerlijk van de man. Natuurlijk.
Zij is duidelijk geen 7. Die man is een 7 of 7+quote:Op zondag 17 februari 2019 20:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Leg jij mij nou eens uit wat er onvoldoende aan haar is?
Hey hey hey.. Ik ben haar type ook niet hoor. Zij vind mij ook niet goed genoeg. Maar voor haar noem je het zeker voorkeur.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:50 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Wat vooral ziek en scheef is, is dat jij haar een onvoldoende vindt. Dat ligt 100% aan jouw innerlijk inderdaad. Ik zie serieus niet wat er mis is met haar.
Iedere keer dat herhalen maakt het niet zo. Wat is er precies onvoldoende aan haar? Leg dat nou eens uit.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:51 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Zij is duidelijk geen 7.
Ze is oost aziatisch. Ga jij nu baud beweren dat aziaten grmiddeld een 7 zijn dan verspeel je jouw geloofwaardigheid.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Iedere keer dat herhalen maakt het niet zo. Wat is er precies onvoldoende aan haar? Leg dat nou eens uit.
Hou alsjeblieft op mensen een cijfer te geven.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:55 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ze is oost aziatisch. Ga jij nu baud beweren dat aziaten grmiddeld een 7 zijn dan verspeel je jouw geloofwaardigheid.
Er bestaan inderdaad beeldschone exemplarenquote:Op zondag 17 februari 2019 20:55 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ze is oost aziatisch. Ga jij nu baud beweren dat aziaten grmiddeld een 7 zijn dan verspeel je jouw geloofwaardigheid.
Geef jij mensen nooit een cijfer of heb jij geen voorkeur voor de een meer dan een ander. Waar slaat dat op?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:57 schreef Flogging het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op mensen een cijfer te geven.
het is een prachtige dame, maar jouw vrouwenhaat verblindt je. Maar dan komt nu de paradox: ondanks je immense allesoverheersende vrouwenhaat wil je wel de aandacht ( en meer) van vrouwen. Does not computequote:Op zondag 17 februari 2019 20:55 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Wat dacht je van de mannenhaat onder vrouwen. Ze kotsen op hun eigen looksmatch. Deze wilt perse een blanke man die vrij knap is en zeker tee punten hoger scoort. Daar heb je weer absoluut geen problemen mee. Deze wereld wordt steeds zieker.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is een prachtige dame, maar jouw vrouwenhaat verblindt je. Maar dan komt nu de paradox: ondanks je immense allesoverheersende vrouwenhaat wil je wel de aandacht ( en meer) van vrouwen. Does not compute
Wil jij uberhaupt wel je eigen looksmatch?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:04 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Wat dacht je van de mannenhaat onder vrouwen. Ze kotsen op hun eigen looksmatch. Deze wilt perse een blanke man die vrij knap is en zeker tee punten hoger scoort. Daar heb je weer absoluut geen problemen mee. Deze wereld wordt steeds zieker.
Waar denk je dat mijn vrouwenhaat vandaan komt. Zij haatten mij daar begon het mee. Ik begon als ieder ander hoor vol vertrouwen en moed. Die moed zakt heel snel weg en je gaat aan jezelf twijvelen.
Waarom niet. Wil je weten op wat voor profielen ik reageer op datingapps. En wat denk je dat ik voor respons krijg. 0.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wil jij uberhaupt wel je eigen looksmatch?
Als een aantal dames hier het ruiken, kan ik me voorstellen dat je op een datingapp ook zo overkomt.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Waarom niet. Wil je weten op wat voor profielen ik reageer op datingapps. En wat denk je dat ik voor respons krijg. 0.
Vrouwen kunnen mijn rotte persoonlijkheid zeker ruiken door het digitale internet. Hou op met die godverdomde onzin joh.
Heb in je andere topic al gezegd dat ik een relatie heb gehad met een man met ernstige brandwondenlittekens ,die was zeker niet de knapste .Maar daar reageer jij niet op hequote:Op zondag 17 februari 2019 21:04 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Wat dacht je van de mannenhaat onder vrouwen. Ze kotsen op hun eigen looksmatch. Deze wilt perse een blanke man die vrij knap is en zeker tee punten hoger scoort. Daar heb je weer absoluut geen problemen mee. Deze wereld wordt steeds zieker.
Waar denk je dat mijn vrouwenhaat vandaan komt. Zij haatten mij daar begon het mee. Ik begon als ieder ander hoor vol vertrouwen en moed. Die moed zakt heel snel weg en je gaat aan jezelf twijvelen.
Als je een creepy uitstraling hebt kunnen ze dat zekerquote:Op zondag 17 februari 2019 21:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Waarom niet. Wil je weten op wat voor profielen ik reageer op datingapps. En wat denk je dat ik voor respons krijg. 0.
Vrouwen kunnen mijn rotte persoonlijkheid zeker ruiken door het digitale internet. Hou op met die godverdomde onzin joh.
Waarom dan? Omdat mannen minder kieskeurig zijn ?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:35 schreef Flogging het volgende:
Mannenhaat? Je reflecteert. Voor vrouwen is het mijns inziens gewoon makkelijker om een partner te scoren.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:37 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat mannen minder kieskeurig zijn ?
Nee want hij wil vrouwen blijven haten, omdat we allemaal kut wijven zijn en alleen naar uiterlijk kijken...quote:Op zondag 17 februari 2019 21:21 schreef N.icka het volgende:
[..]
Heb in je andere topic al gezegd dat ik een relatie heb gehad met een man met ernstige brandwondenlittekens ,die was zeker niet de knapste .Maar daar reageer jij niet op he
Je bent gewoon gefrustreerd omdat je geen contact hebt met vrouwen en het wel wilt.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Naja als je een knappe vrouw bent word je misschien weleens aangesproken?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:37 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee echt?quote:Op zondag 17 februari 2019 22:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je bent gewoon gefrustreerd omdat je geen contact hebt met vrouwen en het wel wilt.
Ja maar daarom zit je boos te reageren, het is een symptoom van je "ziekte"quote:
Mannen worden minder kieskeurig. Omdat vrouwen hen niet moeten en de man daarom zijn eisen flink naar beneden heeft moeten ijstellen. In r&p loopt een draadje of lelijke mensen mekaar echt leuk kunnen vinden. Daar lees je ook een en ander tussen de regels door wat mijn kijk op zaken nogal kracht bijzet.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:37 schreef N.icka het volgende:
[..]
Die handleiding heet ervaring en gevoel man, vrouwen zijn echt niet zo moeilijk, je maakt het alleen ingewikkeld tot mythische proportiesquote:Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Just exist sis!
Niet snel e.e.a. afhankelijk van de vorm van je hoofd, maar ook Chinezen kunnen met kappers, kleding en stylo er fatsoenlijk uitzien.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Of wil je nu beweren dat Chinese mannen begeerlijk zijn of best knap?
Je bent je zo aan het opvreten over gebrek aan aandacht en dates dat je dit soort onzin voor waarheid aanneemt, whiteknighten? 5jes? 7ens? gozer, je populariteit uitdrukken in likes is voor insta tienersquote:Op zondag 17 februari 2019 20:43 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Je lijdt aan de ziekte van Whiteknight. Je schiet je eigen en de voeten van andere mannen door dat vijfje als een zeven te beschouwen. Je bent mede oorzaak van de steeds schever groeiende looksmatch requirements in deze tijdsgeest.
Samen met al je reacties overal, je bent nogal goed in topickapen met je incel gezwam, vind ik dit echt een heel enge gedachte..."zo heb ik er veel meer" het houd je wel bezig he?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:45 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Dat was geen random geplukte foto en ik heb er veel meer.
mijn foto heeft 140 likes, de mijne lekker 150, grow the fuck up man mensen in cijfers indelen is voor corpsballen, ooh met een 6 lul ik niet en nu janken dat iemand een in jouw ogen 5 wel leuk kan vinden, je kijkt echt op de verkeerde manier naar de wereld.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:51 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Zij is duidelijk geen 7. Die man is een 7 of 7+
Ik wil niet onbedoeld topics kapen.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja maar daarom zit je boos te reageren, het is een symptoom van je "ziekte"
Natuurlijk ruiken vrouwen je persoonlijkheid niet, al zou je het mooiste innerlijk ter wereld hebben, ook dat gaan vrouwen niet ruiken.
Cq, al zijn je opvattingen nog zo kut, als je ze niet deelt zul je daar inderdaad niet op worden afgewezen.
Over Chinezen zeg je genuanceerd kunnen er fatsoenlijk uitzien, je zegt niet 'knap'. Geeft verder niet. Geef gewoon toe dat uiterlijk belangrijk is en jij net zoals die instatieners vleeskeurt.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Die handleiding heet ervaring en gevoel man, vrouwen zijn echt niet zo moeilijk, je maakt het alleen ingewikkeld tot mythische proporties
[..]
Niet snel e.e.a. afhankelijk van de vorm van je hoofd, maar ook Chinezen kunnen met kappers, kleding en stylo er fatsoenlijk uitzien.
[..]
Je bent je zo aan het opvreten over gebrek aan aandacht en dates dat je dit soort onzin voor waarheid aanneemt, whiteknighten? 5jes? 7ens? gozer, je populariteit uitdrukken in likes is voor insta tieners
[..]
Samen met al je reacties overal, je bent nogal goed in topickapen met je incel gezwam, vind ik dit echt een heel enge gedachte..."zo heb ik er veel meer" het houd je wel bezig he?
[..]
mijn foto heeft 140 likes, de mijne lekker 150, grow the fuck up man mensen in cijfers indelen is voor corpsballen, ooh met een 6 lul ik niet en nu janken dat iemand een in jouw ogen 5 wel leuk kan vinden, je kijkt echt op de verkeerde manier naar de wereld.
Lol, ik val niet vaak op aziatisch nee, of ik dan goed , knap, lekker, geilbakkie of hottie typ maakt natuurlijk geen fuck uit, dat is jouw interpretatie, en je bent nógal gevoelig voor zo'n miniem verschil.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Over Chinezen zeg je genuanceerd kunnen er fatsoenlijk uitzien, je zegt niet 'knap'. Geeft verder niet. Geef gewoon toe dat uiterlijk belangrijk is en jij net zoals die instatieners vleeskeurt.
Ik ben zeker niet de eerste nog de laatste die mensen uitdrukt in cijfers.
Je prefereert nooit de ene vrouw meer dan een andere jij hebt totaal geen voorkeuren? (lol)quote:Op zondag 17 februari 2019 23:18 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Lol, ik val niet vaak op aziatisch nee, of ik dan goed , knap, lekker, geilbakkie of hottie typ maakt natuurlijk geen fuck uit, dat is jouw interpretatie, en je bent nógal gevoelig voor zo'n miniem verschil.
Overigens ben ik 40+ en tieners op insta keuren is nou niet iets waar ik me mee bezig hou.
Het gaat om het cijfers geven aan,maar zover was je zelf al gekomen, nu nog begrijpen dat of je nou de enige of de zoveelste bent diet het doet, het is motherfucking zin- en kansloos.
Beetje ninja editten hequote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Sexuele voorkeur heeft niets met innerlijk te maken. Maak het niet zo moeilijk tot mythische proporties. Zo werkt de praktijk niet. Zo werkt Tinder niet. Zo werken de meiden die mij afwezen niet. Ik sta niet alleen op deze wereld dus het is niet allemaal mijn schuld. In keuzes voor liefde en sex heb ik het niet alleen voor t zeggen. Behalve dat ik zo geboren ben met een paar mm bot meer of minder op bepaalde plekken in mijn gezicht.
natuurlijk heb ik voorkeuren en selecteer ik primair op uiterlijk, toch is mn langste relatie niet geweest met iemand die op mijn droombeeld leek.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:20 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Je prefereert nooit de ene vrouw meer dan een andere jij hebt totaal geen voorkeuren? (lol)
Dat van de grote meerheid van mensen is dat ook niet. Wat is je punt. Bedankt voor het bevestigen trouwens. Er zit heel veel tijd en moeite in het lospeuteren van de waarheid.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:22 schreef YuckFou het volgende:
[..]
natuurlijk heb ik voorkeuren en selecteer ik primair op uiterlijk, toch is mn langste relatie niet geweest met iemand die op mijn droombeeld leek.
Ik beantwoord jouw vraag man....quote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Dat van de grote meerheid van mensen is dat ook niet. Wat is je punt.
Gebrek aan contact met vrouwen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik wil niet onbedoeld topics kapen.
Je zegt symptoom (dit duidt op gevolgen). ziekte. Wat denk jij dat de oorzaak dan is?
Een volledig verrot vrouwbeeld en een obsessie met je uiterlijk als reden van je onvermogen om te zorgen dat er een je leuk vind.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Je zegt symptoom (dit duidt op gevolgen). ziekte. Wat denk jij dat de oorzaak dan is?
Wat eenzijdig beredeneerd. Ik ben helemaal fout en zij zeker niet. Wat voor megacuck ben je. Ook als ik haar wat vond had ze me niet gewild. Wanneer ik haar vroeg of ze ooit met een Chinees heeft gehad kreeg ik allemaal excuses. Dus al zou ik willen was ik haar type nog niet. Zit alleen ik fout?quote:Op maandag 18 februari 2019 08:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een volledig verrot vrouwbeeld en een obsessie met je uiterlijk als reden van je onvermogen om te zorgen dat er een je leuk vind.
Je negeert almaar het feit dat de meeste lelijke mannen ook gewoon een vrouw kunnen vinden en weigert jezelf de vraag te stellen waarom die mannen dat wel kunen.
Maar die foto die je postte en jouw halstarrige bewering dat die vrouw een ondermaats uiterlijk heeft dat maakt me ook veel duidelijk. Dan vermoed ik zo dat een heel groot deel van de vrouwen jouw goedkeuring niet kan krijgen omdat jij niet onder de door jouzef ingebeelde standaard wilt.
Dit is toch gewoon knap?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Over Chinezen zeg je genuanceerd kunnen er fatsoenlijk uitzien, je zegt niet 'knap'. Geeft verder niet. Geef gewoon toe dat uiterlijk belangrijk is en jij net zoals die instatieners vleeskeurt.
Oh ja, dat kunnen ze zeer zeker. Dat heet normaal sociaal onderlegt zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Fotos op profielen zijn meestal catatoon en ze lachen. Hoe moet ik weten of ze hun neus ophalen?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Oh ja, dat kunnen ze zeer zeker. Dat heet normaal sociaal onderlegt zijn.
Net zoals jij prima aanvoelt wanneer die vrouw haar neus voor je ophaalt terwijl ze wel fatsoenlijk blijft.
Als je nep doet val je vaak snel door de mand. Sommige mensen niet, maar dat zijn de werkelijke engerts van deze wereld. Daar behoor jij niet toe en prijs jezelf gelukkig dat dat niet zo is.
Dan gaat het over een enkele foto. Dat is puur uiterlijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:40 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Fotos op profielen zijn meestal catatoon en ze lachen. Hoe moet ik weten of ze hun neus ophalen?
Ik kan talloze screenshots van instagram en twitter posten waar vrouwen massaal klootzakken liken, alleen vanwege hun uiterlijk. Comments als, je kunt niet door hem verkracht worden dat kan niet met zo'n gezicht. Of ajb verkracht me! Vrouwen zijn The Memegender.
Tja eh. Alsof Chinezen in China niet aan de vrouw komen.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:39 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
@:de_onnoembare
Dan kies je gelijk een beroemde aziatische acteur (denk ik) met, niet verwonderlijk, westerse gekaatstrekken. Hij is absoluut niet de gemiddelde Chinees. Bedankt voor het versterken van mijn argumenten.
Ja maar dat is China he. En je moet weten dat die vrouwen daar massaal liever naar het westen komen. In China nemen vrouwen alleen een man niet vanwege de aantrekkingskracht of de lust maar om economische redenen. Vooral wanneer de man geld en status heeft. Dit schetst alweer een ander beeld he.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Tja eh. Alsof Chinezen in China niet aan de vrouw komen.
Want ze moet jou aantrekkelijk en leuk vinden?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Wat eenzijdig beredeneerd. Ik ben helemaal fout en zij zeker niet. Wat voor megacuck ben je. Ook als ik haar wat vond had ze me niet gewild. Wanneer ik haar vroeg of ze ooit met een Chinees heeft gehad kreeg ik allemaal excuses. Dus al zou ik willen was ik haar type nog niet. Zit alleen ik fout?
Sukkel. Jij bent zo star. Je beredeneert alleen vanuit 'die gozer is slecht en alles wat ik zeg moet zo passen al moet ik dingen verzinnen'. Ik zeg alleen dat vrouwen voornamelijk omhoog daten en in hun eigen vijver kotsen. Nogmaals die vrouw is geen 7. Een 5 of net een voldoende. De gemiddelde blanke Nederlandse vrouw zit pas rond de 7 net aan. Als de vrouw in de foto een 7 is wat is dan pff.. Beth Behrs dan. Tussen 7 en 10 zit nog zoveel dat past dan niet meer.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want ze moet jou aantrekkelijk en leuk vinden?
Ik stel alleen dat jij een vrouw die best aantrekkelijk is als onvoldoende beschouwt. Dat geeft wel een indicatie hoe jouw beoordeling van het uiterlijk van vrouwen geijkt is.
Nee hoor, die gozer is niet slecht en ziet er goed uit. En heeft een knappe vriendin weten te scoren. Dat jij haar als uiterlijk te min voor hem beoordeelt ligt vooral aan jouw referentiekader en niet aan hem.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:59 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Sukkel. Jij bent zo star. Je beredeneert alleen vanuit 'die gozer is slecht en alles wat ik zeg moet zo passen al moet ik dingen verzinnen'. Ik zeg alleen dat vrouwen voornamelijk omhoog daten en in hun eigen vijver kotsen.
Waarom ben je voor t gemak vergeten dat ik zei dat die gozer totaal niet haar looksmatch is. Hij is pas een 7(+). Zij is een 5. Je ziet daar mensen uit 2 verschillende vijvers.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, die gozer is niet slecht en ziet er goed uit. En heeft een knappe vriendin weten te scoren. Dat jij haar als uiterlijk te min voor hem beoordeelt ligt vooral aan jouw referentiekader en niet aan hem.
Hoeveel vrouwen bestaan er uberhaupt die jij als mooi genoeg beschouwt?
Je blijft maar doordrammen dat ze een vijf zou zijn (onvoldoende dus). Maar ik zie gewoon niet wat er mis is aan die vrouw. Gewoon een aantrekkelijke vrouw zonder noemenswaardige imperfecties en een paar mooie dingen zoals haar ogen en haar huid.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Waarom ben je voor t gemak vergeten dat ik zei dat die gozer totaal niet haar looksmatch is. Hij is pas een 7(+). Zij is een 5. Je ziet daar mensen uit 2 verschillende vijvers.
Je verward denk ik mijn beoordeling van vrouwen die ik ook heb geijkt aan de mening van vele anderen. Media, vrienden, noem maar op. Met wat ik als knap genoeg beschouw voor mijzelf. Met gemak zijn 9/10 vrouwen op straat al onbereikbaar voor mij. De rest zijn ouderen, en mensen waar je echt niets mee wilt.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je blijft maar doordrammen dat ze een vijf zou zijn (onvoldoende dus). Maar ik zie gewoon niet wat er mis is aan die vrouw. Gewoon een aantrekkelijke vrouw zonder noemenswaardige imperfecties en een paar mooie dingen zoals haar ogen en haar huid.
Dus blijkbaar is jouw referentiekader voor vrouwen gewoon niet erg realistisch ingesteld. Wat is voor jou dan een 7. En wat vind jij dan een 3?
Die vrouwen zijn onbereikbaar voor je om dezelfde reden dat je een batterij begeleiders hebt; omdat je een koekwaus bent.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:15 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Je verward denk ik mijn beoordeling van vrouwen die ik ook heb geijkt aan de mening van vele anderen. Media, vrienden, noem maar op. Met wat ik als knap genoeg beschouw voor mijzelf. Met gemak zijn 9/10 vrouwen op straat al onbereikbaar voor mij. De rest zijn ouderen, en mensen waar je echt niets mee wilt.
Waar is die foto te zien van die vrouw die niet goed genoeg zou zijn?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn onbereikbaar voor je om dezelfde reden dat je een batterij begeleiders hebt; omdat je een koekwaus bent.
Holle argumenten.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn onbereikbaar voor je om dezelfde reden dat je een batterij begeleiders hebt; omdat je een koekwaus bent.
En waarom willen de vrouwen die in jouw range liggen jou niet en andere lelijke kerels wel? Ligt dat niet toch een beetje aan jouw gedrag,presentatie en houding?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:15 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Je verward denk ik mijn beoordeling van vrouwen die ik ook heb geijkt aan de mening van vele anderen. Media, vrienden, noem maar op. Met wat ik als knap genoeg beschouw voor mijzelf. Met gemak zijn 9/10 vrouwen op straat al onbereikbaar voor mij. De rest zijn ouderen, en mensen waar je echt niets mee wilt.
Als het zo realistisch is, wat is er dan mis met die vrouw die je postte dat ze maar aan een schamele vijf komt?quote:Ik ben niet zo bekend met namen van bekende vrouwen. Mijn referentiekader is kljuist heel erg geijkt en te realistisch. Zodanig dat ik geen risicos durf te nemen en mismatches zoals op de foto niet begrijp. Terwijl zij gewoon gelukkig met elkaar zijn.
Die is weggemod. Maar was een Aziatische dus lelijk volgens hem.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:19 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Waar is die foto te zien van die vrouw die niet goed genoeg zou zijn?
Ik ben wel nieuwsgierig wat hij een 5 vind.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die is weggemod. Maar was een Aziatische dus lelijk volgens hem.
Nee het ligt aan mijn etnische achtergrond en uiterlijke kenmerken. Vergeet niet dat westerse gelaatstrekken top of the totem zijn. Tel hierbij op de hogere marktwaarde van vrouwen, alle vrouwen. Al zijn het dwergen en missen ze twee benen. En je brgrijpt waarom ze toch liever iets verder kijken dan mij.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En waarom willen de vrouwen die in jouw range liggen jou niet en andere lelijke kerels wel? Ligt dat niet toch een beetje aan jouw gedrag,presentatie en houding?
[..]
Als het zo realistisch is, wat is er dan mis met die vrouw die je postte dat ze maar aan een schamele vijf komt?
Nou ik heb nooit gezegd dat ze superlelijk is. Maar naar realistische standaarden is zij een 5. Tussen 5 en 10 zit zoveel dat past niet. Voor haar man is zij mischien een 7.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die is weggemod. Maar was een Aziatische dus lelijk volgens hem.
Nou, geef eens een link naar die foto's.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:35 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Nou ik heb nooit gezegd dat ze superlelijk is. Maar naar realistische standaarden is zij een 5. Tussen 5 en 10 zit zoveel dat past niet. Voor haar man is zij mischien een 7.
amenquote:Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een 5 is onvoldoende dus een klein beetje lelijk. Terwijl die vrouw helemaal niets had dat lelijk is.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:35 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Nou ik heb nooit gezegd dat ze superlelijk is. Maar naar realistische standaarden is zij een 5. Tussen 5 en 10 zit zoveel dat past niet. Voor haar man is zij mischien een 7.
Ja ik stel die twee ongeveer gelijk qua uiterlijk. En dat is niet omdat ik die man lelijk vind. Maar omdat zijn vriendin gewoon een aantrekkelijke vrouw is. Terwijl jij halstarrig blijft beweren dat ze een onvoldoende scoort zonder aan te kunnen geven wat er mis aan is.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:40 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
@:Hexagon Ik denk ook dat je andere mannen al gauw wegzet als te lelijk. Dat is mischien ook deel van het probleem. Het is heel complex allemaal. Er is ook nog iets als jezelf iets knapper in te schatten dan je werkelijk bent. Als je alle factoren naast mekaar legt zul je zien dat je op alle punten bevooroordeeld bent ingesteld te positief of te negatief wat een raar perspectief geeft.
Je stelde die vrouw en die man al gelijk en dat zijn zij absoluut niet!
Die gozer in die foto is een knappe gozer. Je vergeet ook weer wat die vrouw zelf zei. Zij vond haar eigen man niet zo knap.
Wie heeft er hoge eisen?
Niet hij. Maar zij. En niet ik. Ik krijg wel alle verwijt en alle shit.
Als die Chinese vrouw al een 7 is voor jou. Wat zijn echt knappe vrouwen dan volgens jou. Een 15?quote:Op maandag 18 februari 2019 16:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een 5 is onvoldoende dus een klein beetje lelijk. Terwijl die vrouw helemaal niets had dat lelijk is.
[..]
Ja ik stel die twee ongeveer gelijk qua uiterlijk. En dat is niet omdat ik die man lelijk vind. Maar omdat zijn vriendin gewoon een aantrekkelijke vrouw is. Terwijl jij halstarrig blijft beweren dat ze een onvoldoende scoort zonder aan te kunnen geven wat er mis aan is.
Aantrekkelijkere vrouwen scoren een 8 een 9 of een 10quote:Op maandag 18 februari 2019 16:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Als die Chinese vrouw al een 7 is voor jou. Wat zijn echt knappe vrouwen dan volgens jou. Een 15?
Je hebt letterlijk nog maar 3 punten tussen 7 en 10. Dat klopt toch niet. Er bestaan talloze aantrekkelijkere vrouwen dan haar daar is geen plaats meer voor tussen 7 en 10.
Je stelt die twee gelijk kwa aantrekkelijkheid dat zijn zij niet. Jammer dat die foto weg is.
Laat die foto dan eens zien. Of geef de naam vd dame in kwestie.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Als die Chinese vrouw al een 7 is voor jou. Wat zijn echt knappe vrouwen dan volgens jou. Een 15?
Je hebt letterlijk nog maar 3 punten tussen 7 en 10. Dat klopt toch niet. Er bestaan talloze aantrekkelijkere vrouwen dan haar daar is geen plaats meer voor tussen 7 en 10.
Je stelt die twee gelijk kwa aantrekkelijkheid dat zijn zij niet. Jammer dat die foto weg is.
True.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:18 schreef Flogging het volgende:
De hele discussie is zinloos. Smaak is zo vreselijk subjectief. Wat ik een 9 vind (10 bestaat niet denk ik), vindt de ander een 5je.
De hele discussie zuigt energie.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:18 schreef Flogging het volgende:
De hele discussie is zinloos. Smaak is zo vreselijk subjectief. Wat ik een 9 vind (10 bestaat niet denk ik), vindt de ander een 5je.
Nee maar het kan natuurlijk wel zijn dat iemand een onrealistisch beeld heeft van wat een normale vrouw is. Wanneer je slechts fotomodellen en pronoactrices tot norm van aantrekkelijk gaat verheffen dan is dat ook niet heel gezond.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:18 schreef Flogging het volgende:
Voor jou was die vrouw een 7 omdat je wellicht niet beter kan krijgen of gewend bent. Als je alle mensen van knap tot erg lelijk naast elkaar legt scoort zij toch echt een 5quote:Op maandag 18 februari 2019 18:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee maar het kan natuurlijk wel zijn dat iemand een onrealistisch beeld heeft van wat een normale vrouw is. Wanneer je slechts fotomodellen en pronoactrices tot norm van aantrekkelijk gaat verheffen dan is dat ook niet heel gezond.
En nu zonder plamuurlaagquote:Op maandag 18 februari 2019 16:35 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
True.
Maar hierover valt toch moeilijk te zeggen dat het een 5 is?
[ afbeelding ]
Nee, jij snapt het gewoon niet, die vrouw was geen 5 (oh man ik haat cijfers geven aan mensen) stop eens met dit topic kapen en werk aan jezelf, dit gaat echt helemaal nergens meer over.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:29 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Voor jou was die vrouw een 7 omdat je wellicht niet beter kan krijgen of gewend bent. Als je alle mensen van knap tot erg lelijk naast elkaar legt scoort zij toch echt een 5
Jij geeft mensen toch ook een beoordeling of niet. Dit doet iedereen. Of vind je elke man hetzelfde kwa aantrekkingquote:Op maandag 18 februari 2019 20:18 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het gewoon niet, die vrouw was geen 5 (oh man ik haat cijfers geven aan mensen) stop eens met dit topic kapen en werk aan jezelf, dit gaat echt helemaal nergens meer over.
En weet je, met de manier waarop je over vrouwen praat en hoe je doet, daar ga je echt niet mee scoren bij de dames nee. Dat ligt niet aan je uiterlijk, maar aan je vreselijke kut karakter.
Hou je van eentje van Chinese komaf voor een keertje?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind onervaren mannen wel schattig meestal.
Ja maar ik geef geen cijfers aan mensen, ik ben namelijk geen puber meer.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:23 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Jij geeft mensen toch ook een beoordeling of niet. Dit doet iedereen. Of vind je elke man hetzelfde kwa aantrekking
Als het een lekker ding is..quote:Op maandag 18 februari 2019 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Hou je van eentje van Chinese komaf voor een keertje?
Hmmzzquote:Op maandag 18 februari 2019 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als het een lekker ding is..
Beoordelen van de een wel meer dan een ander is toch hetzelfde. Cijfers geven een nauwkeurigere omschrijving dan alleen 'lekker ding'. Binnen een schaal kun je alles op een rij zetten van minst naar meest. En ja dit is wetenschappelijk en dus objectief wel degelijk mogelijk. Neem bijvoorbeeld de OKC en Tinder statistieken van welke profielen het beste of minste werden gewaardeerd. Dat is puur wetenschappelijk met een proefgroote van miljoenen mensen met allerlei achtergronden. Inclusief gays, Chinezen, Afrikanen noem maar op. Allemaal puur gebasseerd op uiterlijk. En niet alleen. Men kon destijds ook een cijfer toekennen aan de persoonlijkhid van de profielen. Dit kwam evenredig overeen met hoe aantrekkelijk de profielen werd bevonden hoe beter de persoonlijke eigenschappen zouden zijn. Uiterlijk is dus heel belangrijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:28 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ja maar ik geef geen cijfers aan mensen, ik ben namelijk geen puber meer.
Ik kijk toch echt anders naar mensen en dan is mijn smaak ook nog veranderd over de jaren. Wat ik eerder aantrekkelijk vond, vind ik nu helemaal niet meer aantrekkelijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:37 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Beoordelen van de een wel meer dan een ander is toch hetzelfde. Cijfers geven een nauwkeurigere omschrijving dan alleen 'lekker ding'. Binnen een schaal kun je alles op een rij zetten van minst naar meest. En ja dit is wetenschappelijk en dus objectief wel degelijk mogelijk. Neem bijvoorbeeld de OKC en Tinder statistieken van welke profielen het beste of minste werden gewaardeerd. Dat is puur wetenschappelijk met een proefgroote van miljoenen mensen met allerlei achtergronden. Inclusief gays, Chinezen, Afrikanen noem maar op. Allemaal puur gebasseerd op uiterlijk. En niet alleen. Men kon destijds ook een cijfer toekennen aan de persoonlijkhid van de profielen. Dit kwam evenredig overeen met hoe aantrekkelijk de profielen werd bevonden hoe beter de persoonlijke eigenschappen zouden zijn. Uiterlijk is dus heel belangrijk.
Okidokiquote:Op zondag 17 februari 2019 19:51 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Begrijp je waarom ik denk dat innerlijk geen ene hol uitmaakt. Rechtop lopen en normaal doen is niet moeilijk. En zelfs dat is dus geen noodzaak.
Toegegeven mischien is er wel een groot grijs gebied dat bestaat uit alle gemiddeld aantrekkelijke mensen. En dat jj en alle anderen hieraan refereren omdat jullie zelf gemiddelden zijn. Dus je spreekt vanuit ervaring. Ik begrijp heus wel dat persoonlijke eigenschappen net dat beetje meer aantrekking genereren als je moet kiezen tussen de een of de andere muis. Natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:43 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ik kijk toch echt anders naar mensen en dan is mijn smaak ook nog veranderd over de jaren. Wat ik eerder aantrekkelijk vond, vind ik nu helemaal niet meer aantrekkelijk.
Cijfers geven aan mensen vind ik persoonlijk nogal kinderachtig.
Tinder wetenschappelijkquote:Op maandag 18 februari 2019 20:37 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Beoordelen van de een wel meer dan een ander is toch hetzelfde. Cijfers geven een nauwkeurigere omschrijving dan alleen 'lekker ding'. Binnen een schaal kun je alles op een rij zetten van minst naar meest. En ja dit is wetenschappelijk en dus objectief wel degelijk mogelijk. Neem bijvoorbeeld de OKC en Tinder statistieken van welke profielen het beste of minste werden gewaardeerd. Dat is puur wetenschappelijk met een proefgroote van miljoenen mensen met allerlei achtergronden. Inclusief gays, Chinezen, Afrikanen noem maar op. Allemaal puur gebasseerd op uiterlijk. En niet alleen. Men kon destijds ook een cijfer toekennen aan de persoonlijkhid van de profielen. Dit kwam evenredig overeen met hoe aantrekkelijk de profielen werd bevonden hoe beter de persoonlijke eigenschappen zouden zijn. Uiterlijk is dus heel belangrijk.
quote:Op maandag 18 februari 2019 14:40 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ik kan talloze screenshots van instagram en twitter posten
Zei de vrouwenhatende maagd die die de hele wereld afbrand omdat 'íe zichzelf lelijk vindt.quote:
En dan ga je los op iemand die een vrouw een 5 noemt? vind je dat je een 9 of 10 moet kunnen scoren?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:20 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
ik ben een 3-4 kwa uiterlijk
Wauw kom je erachter, weet je waar je echt superknap van wordt?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:37 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Uiterlijk is dus heel belangrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en natuurlijk vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.google disagreesquote:Op maandag 18 februari 2019 20:56 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Alleen ik, ik ben een Chinese man. Chinezen zijn over het algemeen gemiddeld niet aantrekkkelijker dan hooguit rond de 6.Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates![]()
Er zijn genoeg vrouwen die wel op Aziaten vallen hoor.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:56 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Alleen ik, ik ben een Chinese man. Chinezen zijn over het algemeen gemiddeld niet aantrekkkelijker dan hooguit rond de 6. En dit is wanneer je alle etniciteiten ernaast legt. 6 is zelfs mischien wat te hoog nog. Dit begrijpen mensen toch wel. Er is een ondergrens aan fysieke aantrekkelijkheid dat je moet bezitten als persoon. Tegen een Chinees zoals mij zeggen dat ik met een beter innerlijk wel aantrekkelijk zal worden is zeer naief. En ik weet niet of je het dan alleen politiek correct bedoeld (waarvoor dank). Maar je zou nooit kiezen voor iemand die lijkt op mij. Met een goed innerlijk of niet.![]()
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:17 schreef YuckFou het volgende:
Wauw kom je erachter, weet je waar je echt superknap van wordt?
vanAl geef je een aap een gouden ring het blijft een lelijk ding. Onee een aap heeft gewoon meer zelfvertrouwen nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel opvallend, zo'n beetje alle Chinese sexy mannen van google hebben westerse gelaatstrekken.quote:![]()
Nou genoeg. Weet je dat zeker. Niet in Nederland in ieder geval. En in China moet de man rijk zijn met aanzien. Want om het uiterlijk doen die vrouwen het daar zeker niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:20 schreef needlesslylargerod het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die wel op Aziaten vallen hoor.
Wat ik ook wil zeggen. Van alle etniciteiten zijn Chinese mannen gewoon fuckt. Van mij mag morgen een Chinese Hitler opstaan en de hele Oost-aziatische bevolking van deze wereld schrapen. Inclusief alle Oost-Aziatische vrouwen want dat zijn vieze verraders met White-fever. Geen, lijden, meer.![]()
Een van de eerste jongens op wie ik echt verliefd was, was een Chinees. Misschien leuk (op dat moment niet) om te weten is dat hij geen interesse had in mij, hoewel dat ook te maken had met het feit dat ik jonger was dan hij.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:20 schreef needlesslylargerod het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die wel op Aziaten vallen hoor.![]()
Ik val niet op Chinezen, maar dat is meer om de fysieke kenmerken en omdat ik ze eigenlijk nooit tegenkom, dus geen kennis kan maken en het dus ook nooit als optie gezien heb. Ik ken eerlijk gezegd maar 1 Chinees persoonlijk en dat is een vrouw. Er zijn wel degelijk zeer aantrekkelijke Aziaten hoor.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:23 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Nou genoeg. Weet je dat zeker. Niet in Nederland in ieder geval. En in China moet de man rijk zijn met aanzien. Want om het uiterlijk doen die vrouwen het daar zeker niet.![]()
Weet je goos, je begint vervelend te worden, doe me een lol, post een foto van je kop, dan kan heel FOK! bepalen of je nou recht het om te janken of niet, en als het t laatste is dan is het Incel topic kapen voorbij, deal?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:22 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Al geef je een aap een gouden ring het blijft een lelijk ding. Onee een aap heeft gewoon meer zelfvertrouwen nodig.Als je daar een langgerekt gezicht en opgeschoren haar bedoeld dan wel ja, maar dat is toch niet per definitie westers?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:23 schreef luxerobots het volgende:
Wel opvallend, zo'n beetje alle Chinese sexy mannen van google hebben westerse gelaatstrekken.Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates![]()
HAHAHA frust much ?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:23 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Nou genoeg. Weet je dat zeker. Niet in Nederland in ieder geval. En in China moet de man rijk zijn met aanzien. Want om het uiterlijk doen die vrouwen het daar zeker niet.
Wat ik ook wil zeggen. Van alle etniciteiten zijn Chinese mannen gewoon fuckt. Van mij mag morgen een Chinese Hitler opstaan en de hele Oost-aziatische bevolking van deze wereld schrapen. Inclusief alle Oost-Aziatische vrouwen want dat zijn vieze verraders met White-fever. Geen, lijden, meer.Ik zwaai naar dieren.![]()
Stel dat 1/250 Oost-Aziaten nog best aantrekkelijk is. Met westerse gelaatstrekken omdat dit de norm is. Dat is 1/250 is 0.004 x 1350.000.000 (1.35 miljard mensen in China) is 5.400.000 (5,4 miljoen) knappe Chinese mensen. Dat is nog heel wat. Helaas ben ik niet een van die gelukkigen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:25 schreef Flogging het volgende:
[..]
Ik val niet op Chinezen, maar dat is meer om de fysieke kenmerken en omdat ik ze eigenlijk nooit tegenkom, dus geen kennis kan maken en het dus ook nooit als optie gezien heb. Ik ken eerlijk gezegd maar 1 Chinees persoonlijk en dat is een vrouw. Er zijn wel degelijk zeer aantrekkelijke Aziaten hoor.![]()
Hoe dan ook. Je vindt het kut en je gaat dat nooit anders zien.
Oftewel accepteren, want meer kan je niet.
En weer door!![]()
Weetje wat de grap is. Ben je bekend met 'happas'. Dat is Hawaï voor Halfbloedjes. Dat zijn kinderen die half blank half oost-aziatisch zijn. En als deze kinderen er aziatischer uitkomen krijgen zij het op latere leeftijd ook moeilijk. Elliot Rodgers bijvoorbeeld. En zo super lelijk was ie niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:40 schreef Cue_ het volgende:
Hoe dan ook. Je vindt het kut en je gaat dat nooit anders zien.
Oftewel accepteren, want meer kan je niet.
En weer door!
En ben je bekend met de zelfhaat onder Chinezen. Vrouwen die hun eigen ras en mannen haten. En de Chinese mannen al helemaal want die komen nergens.
Het is dus niet alleen Schenkstroop.![]()
Jullie doen toch ook aaan bodyshaming al is het afentoe als een grap bedoeld. 'Kleine, dikke, puisterige, Chinees, met spleetogen'. Al die kenmerken zijn dus kennelijk zeer negatief. En elders beweert dezelfde persoon 'iedereen mag er zijn schoonheid is betrekkkelijk beauty is in the eye of the beholder'. Komop. Jullie weten het wel waarom het belang van uiterlijk ontkennen. Ik wil alleen een bekentenis en dan ben ik weg.![]()
Dat zuigt voor je, dat meen ik echt. Ik behoor ook niet tot de lucky few die als "knap" gezien worden in het algemeen. Ik zie echter geen reden om een rel te gaan schoppen in andermans topic wat over iets totaal anders ging. maak anders even je eigen topic. Kun je daar fijn in verder gaan.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:39 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Stel dat 1/250 Oost-Aziaten nog best aantrekkelijk is. Met westerse gelaatstrekken omdat dit de norm is. Dat is 1/250 is 0.004 x 1350.000.000 (1.35 miljard mensen in China) is 5.400.000 (5,4 miljoen) knappe Chinese mensen. Dat is nog heel wat. Helaas ben ik niet een van die gelukkigen.![]()
Ik zeg alleen nog dit en dan blijf ik hier weg. Al was ik vrouwvriendelijk wilde het voor mij als Chinese jongen nog niet helpen op sexueel gebied om vrouwen aan te trekken. Het wil maar niet tot je doordringen he?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:33 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ok, ik zeg het nog een keer, het ligt niet aan je uiterlijk, het ligt aan je belachelijke, negatieve, vrouw onvriendelijke houding. Maar het gaat echt niet doordringen he?![]()
Wat wil je dan ? Een vrouw? 2 kinderen ? Moet je toch niet aan denken man....poep kots slijm...de goorste porno die je kan vinden en dan gemixed....en kost je geld, veel geld. Kun je vee leukere dingen mee doen,quote:Op maandag 18 februari 2019 22:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik zeg alleen nog dit en dan blijf ik hier weg. Al was ik vrouwvriendelijk wilde het voor mij als Chinese jongen nog niet helpen op sexueel gebied om vrouwen aan te trekken. Het wil maar niet tot je doordringen he?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik vertel je hierboven dat ik eerder super verliefd ben geweest op een Chinese jongen, bij jou is het uiterlijk niet het probleem, maar de manier waarop je door blijft zuigen en zaniken om je gelijk te krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik zeg alleen nog dit en dan blijf ik hier weg. Al was ik vrouwvriendelijk wilde het voor mij als Chinese jongen nog niet helpen op sexueel gebied om vrouwen aan te trekken. Het wil maar niet tot je doordringen he?![]()
Gebrek aan contact met vrouwen is gewoon zijn probleem.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:40 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ik vertel je hierboven dat ik eerder super verliefd ben geweest op een Chinese jongen, bij jou is het uiterlijk niet het probleem, maar de manier waarop je door blijft zuigen en zaniken om je gelijk te krijgen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gebrek aan contact met vrouwen is gewoon zijn probleem.dat denk ik ook.
![]()
Is ook lastig, geef ik gelijk toe, zeker met een gebrek aan sociaal leven en sociale buiten activiteiten waar je de kans loopt in gesprek te raken met anderen.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Maar dat snap ik ook zeker wel. Alleen de manier waarop hij over vrouwen praat en dan ook nog een hele normale vrouw een vijfje noemen, dat stoot me gewoon erg tegen de borst. Dan gaat normaal contact met een normale leuke vrouw ook gewoon echt niet lukken.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is ook lastig, geef ik gelijk toe, zeker met een gebrek aan sociaal leven en sociale buiten activiteiten waar je de kans loopt in gesprek te raken met anderen.![]()
- nvm offtopic."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik wilde alleen maar aangeven dat mannen helemaal geen hoge eisen hebben. Ja ze begeren wel de mooiste vrouwen maar het lukt hen vaak niet. De vrouwen however kunnen met gemak een man aan de haak slaan die toch echt wel een aantal punten knapper is.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:48 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Maar dat snap ik ook zeker wel. Alleen de manier waarop hij over vrouwen praat en dan ook nog een hele normale vrouw een vijfje noemen, dat stoot me gewoon erg tegen de borst. Dan gaat normaal contact met een normale leuke vrouw ook gewoon echt niet lukken.![]()
En welk praktisch nut dient deze informatie voor jouw leven?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:26 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar aangeven dat mannen helemaal geen hoge eisen hebben. Ja ze begeren wel de mooiste vrouwen maar het lukt hen vaak niet. De vrouwen however kunnen met gemak een man aan de haak slaan die toch echt wel een aantal punten knapper is."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Niet, hij gebruikt het alleen maar als een excuus om te kunnen zwelgen in zelfmedelijden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
En welk praktisch nut dient deze informatie voor jouw leven?![]()
Doet die dat bewust denk of onbewust? Helpt het zijn kwaliteit van leven te verbeteren of naait die zichzelf een oor aan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:05 schreef needlesslylargerod het volgende:
[..]
Niet, hij gebruikt het alleen maar als een excuus om te kunnen zwelgen in zelfmedelijden."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik ken anders hele knappe vrouwen met een Chinees etnische achtergrond. Jij niet?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Over Chinezen zeg je genuanceerd kunnen er fatsoenlijk uitzien, je zegt niet 'knap'.![]()
Ik weet niet, maar logica maakt dan dat zij voor jou dan minimaal een 8 zou moeten zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:29 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Voor jou was die vrouw een 7 omdat je wellicht niet beter kan krijgen of gewend bent.![]()
![]()
Het verklaart waarom de datingmarkt zo scheef is gegroeid. Chinese jongens zoals ik maakten al weinig kans en nu nog minder. Want zelfs gemiddelde blanke mannen strugglen nu om de aandacht van vrouwen. Zo erg zelfs dat deze gemiddelde mannen nu denken dat zo'n vijfje-vrouw waarvan ik een foto postte, een 'prima 7' is. Zij houden zichzelf gaarne voor de gek. Dat is typisch Hollands ook verder. Ben je te dik 'nah nee ik ben niet zo' n strandtijger al dat zand bah' afgevallen 'tof naar het strand man wew!'. Hollands dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
En welk praktisch nut dient deze informatie voor jouw leven?
Vrouwen hebben zulke hoge eisen nu dat zij geen ware meer kunnen vinden en niet meer kunnen binden rond de 30. Geen man is meer goed genoeg. Mannen krijgen het moeilijker en daten ver beneden hun eigen lookslevel. En gaan zelfs naar Azie om lelijke thaise golddigger trutjes te neuken en beweren dat ze hen mooi vinden![]()
Het systeem is ziek.
Ik ben niet gek. Er zijn krachten aan het werk die ik niet kan beinvloeden. En ik ben niet de enige die er last van ondervind.![]()
Het is de weg van de minste weerstand om de schuld op iets of iemand anders af te schuiven. In dit geval geeft hij de schuld aan het verwachtingspatroon van vrouwen. Door daar constant op te focussen komt ie geen steek verder en wordt hij alleen maar cynischer en dus onaantrekkelijker...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Doet die dat bewust denk of onbewust? Helpt het zijn kwaliteit van leven te verbeteren of naait die zichzelf een oor aan?
@Zomaar-een-Chinees, waarom ga je in plaats van talloze berichten schrijven over over hoe benadeeld je wel niet bent je tijd besteden aan nuttigere dingen die van jou een beter en gelukkiger mens maken? Of heb je alles geprobeerd?![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Het verklaart waarom de datingmarkt zo scheef is gegroeid. Chinese jongens zoals ik maakten al weinig kans en nu nog minder. Want zelfs gemiddelde blanke mannen strugglen nu om de aandacht van vrouwen. Zo erg zelfs dat deze gemiddelde mannen nu denken dat zo'n vijfje-vrouw waarvan ik een foto postte, een 'prima 7' is. Zij houden zichzelf gaarne voor de gek. Dat is typisch Hollands ook verder. Ben je te dik 'nah nee ik ben niet zo' n strandtijger al dat zand bah' afgevallen 'tof naar het strand man wew!'. Hollands dus.
Vrouwen hebben zulke hoge eisen nu dat zij geen ware meer kunnen vinden en niet meer kunnen binden rond de 30. Geen man is meer goed genoeg. Mannen krijgen het moeilijker en daten ver beneden hun eigen lookslevel. En gaan zelfs naar Azie om lelijke thaise golddigger trutjes te neuken en beweren dat ze hen mooi vinden![]()
Het systeem is ziek.
Ik ben niet gek. Er zijn krachten aan het werk die ik niet kan beinvloeden. En ik ben niet de enige die er last van ondervind.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
En welk praktisch nut dient deze informatie voor jouw leven?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Dat werkt niet zolang die dit gedrag blijft vertonen dus eerst dit oplossen...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:01 schreef needlesslylargerod het volgende:
[..]
Het is de weg van de minste weerstand om de schuld op iets of iemand anders af te schuiven. In dit geval geeft hij de schuld aan het verwachtingspatroon van vrouwen. Door daar constant op te focussen komt ie geen steek verder en wordt hij alleen maar cynischer en dus onaantrekkelijker...
@:Zomaar-een-Chinees, waarom ga je in plaats van talloze berichten schrijven over over hoe benadeeld je wel niet bent je tijd besteden aan nuttigere dingen die van jou een beter en gelukkiger mens maken? Of heb je alles geprobeerd?
Dan moet die eerst in gaan zien dat het hem geen steek vooruit helpt om zo te denken.
Het zijn wereldvisies, je kijk naar de wereld is niet perse "waarheid" en als het al waar zou zijn heb je er niks aan om erin te gaan verzwelgen. Het doet er niet toe dus simpelweg, of sterker nog, het is destructief want je wordt er zwartgallisch van.
Je moet proberen een beetje nuchter te zijn en het te laten gaan "accepteren" ga het boek lezen van Eckhart Tolle ofzo. ("Je" iedereen die zich identificeert met het gedrag van Chinees)"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Als je zo negatief bent over Holland(ers), ga dan lekker elders lopen zeiken!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Het verklaart waarom de datingmarkt zo scheef is gegroeid. Chinese jongens zoals ik maakten al weinig kans en nu nog minder. Want zelfs gemiddelde blanke mannen strugglen nu om de aandacht van vrouwen. Zo erg zelfs dat deze gemiddelde mannen nu denken dat zo'n vijfje-vrouw waarvan ik een foto postte, een 'prima 7' is. Zij houden zichzelf gaarne voor de gek. Dat is typisch Hollands ook verder. Ben je te dik 'nah nee ik ben niet zo' n strandtijger al dat zand bah' afgevallen 'tof naar het strand man wew!'. Hollands dus.
Het systeem is ziek.
Ik ben niet gek. Er zijn krachten aan het werk die ik niet kan beinvloeden. En ik ben niet de enige die er last van ondervind.![]()
De rest heb je niet gelezen zekerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je zo negatief bent over Holland(ers), ga dan lekker elders lopen zeiken!![]()
![]()
Hou eens op.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:55 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
De rest heb je niet gelezen zeker
Genoeg offtopic geweest.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: