Ik wilde alleen maar aangeven dat mannen helemaal geen hoge eisen hebben. Ja ze begeren wel de mooiste vrouwen maar het lukt hen vaak niet. De vrouwen however kunnen met gemak een man aan de haak slaan die toch echt wel een aantal punten knapper is.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:48 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Maar dat snap ik ook zeker wel. Alleen de manier waarop hij over vrouwen praat en dan ook nog een hele normale vrouw een vijfje noemen, dat stoot me gewoon erg tegen de borst. Dan gaat normaal contact met een normale leuke vrouw ook gewoon echt niet lukken.
En welk praktisch nut dient deze informatie voor jouw leven?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 00:26 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar aangeven dat mannen helemaal geen hoge eisen hebben. Ja ze begeren wel de mooiste vrouwen maar het lukt hen vaak niet. De vrouwen however kunnen met gemak een man aan de haak slaan die toch echt wel een aantal punten knapper is.
Niet, hij gebruikt het alleen maar als een excuus om te kunnen zwelgen in zelfmedelijden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
En welk praktisch nut dient deze informatie voor jouw leven?
Doet die dat bewust denk of onbewust? Helpt het zijn kwaliteit van leven te verbeteren of naait die zichzelf een oor aan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:05 schreef needlesslylargerod het volgende:
[..]
Niet, hij gebruikt het alleen maar als een excuus om te kunnen zwelgen in zelfmedelijden.
Ik ken anders hele knappe vrouwen met een Chinees etnische achtergrond. Jij niet?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Over Chinezen zeg je genuanceerd kunnen er fatsoenlijk uitzien, je zegt niet 'knap'.
Ik weet niet, maar logica maakt dan dat zij voor jou dan minimaal een 8 zou moeten zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:29 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Voor jou was die vrouw een 7 omdat je wellicht niet beter kan krijgen of gewend bent.
Het verklaart waarom de datingmarkt zo scheef is gegroeid. Chinese jongens zoals ik maakten al weinig kans en nu nog minder. Want zelfs gemiddelde blanke mannen strugglen nu om de aandacht van vrouwen. Zo erg zelfs dat deze gemiddelde mannen nu denken dat zo'n vijfje-vrouw waarvan ik een foto postte, een 'prima 7' is. Zij houden zichzelf gaarne voor de gek. Dat is typisch Hollands ook verder. Ben je te dik 'nah nee ik ben niet zo' n strandtijger al dat zand bah' afgevallen 'tof naar het strand man wew!'. Hollands dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is de weg van de minste weerstand om de schuld op iets of iemand anders af te schuiven. In dit geval geeft hij de schuld aan het verwachtingspatroon van vrouwen. Door daar constant op te focussen komt ie geen steek verder en wordt hij alleen maar cynischer en dus onaantrekkelijker...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Doet die dat bewust denk of onbewust? Helpt het zijn kwaliteit van leven te verbeteren of naait die zichzelf een oor aan?
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Het verklaart waarom de datingmarkt zo scheef is gegroeid. Chinese jongens zoals ik maakten al weinig kans en nu nog minder. Want zelfs gemiddelde blanke mannen strugglen nu om de aandacht van vrouwen. Zo erg zelfs dat deze gemiddelde mannen nu denken dat zo'n vijfje-vrouw waarvan ik een foto postte, een 'prima 7' is. Zij houden zichzelf gaarne voor de gek. Dat is typisch Hollands ook verder. Ben je te dik 'nah nee ik ben niet zo' n strandtijger al dat zand bah' afgevallen 'tof naar het strand man wew!'. Hollands dus.
Vrouwen hebben zulke hoge eisen nu dat zij geen ware meer kunnen vinden en niet meer kunnen binden rond de 30. Geen man is meer goed genoeg. Mannen krijgen het moeilijker en daten ver beneden hun eigen lookslevel. En gaan zelfs naar Azie om lelijke thaise golddigger trutjes te neuken en beweren dat ze hen mooi vinden![]()
Het systeem is ziek.
Ik ben niet gek. Er zijn krachten aan het werk die ik niet kan beinvloeden. En ik ben niet de enige die er last van ondervind.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat werkt niet zolang die dit gedrag blijft vertonen dus eerst dit oplossen...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:01 schreef needlesslylargerod het volgende:
[..]
Het is de weg van de minste weerstand om de schuld op iets of iemand anders af te schuiven. In dit geval geeft hij de schuld aan het verwachtingspatroon van vrouwen. Door daar constant op te focussen komt ie geen steek verder en wordt hij alleen maar cynischer en dus onaantrekkelijker...
@:Zomaar-een-Chinees, waarom ga je in plaats van talloze berichten schrijven over over hoe benadeeld je wel niet bent je tijd besteden aan nuttigere dingen die van jou een beter en gelukkiger mens maken? Of heb je alles geprobeerd?
Als je zo negatief bent over Holland(ers), ga dan lekker elders lopen zeiken!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Het verklaart waarom de datingmarkt zo scheef is gegroeid. Chinese jongens zoals ik maakten al weinig kans en nu nog minder. Want zelfs gemiddelde blanke mannen strugglen nu om de aandacht van vrouwen. Zo erg zelfs dat deze gemiddelde mannen nu denken dat zo'n vijfje-vrouw waarvan ik een foto postte, een 'prima 7' is. Zij houden zichzelf gaarne voor de gek. Dat is typisch Hollands ook verder. Ben je te dik 'nah nee ik ben niet zo' n strandtijger al dat zand bah' afgevallen 'tof naar het strand man wew!'. Hollands dus.
Vrouwen hebben zulke hoge eisen nu dat zij geen ware meer kunnen vinden en niet meer kunnen binden rond de 30. Geen man is meer goed genoeg. Mannen krijgen het moeilijker en daten ver beneden hun eigen lookslevel. En gaan zelfs naar Azie om lelijke thaise golddigger trutjes te neuken en beweren dat ze hen mooi vinden![]()
Het systeem is ziek.
Ik ben niet gek. Er zijn krachten aan het werk die ik niet kan beinvloeden. En ik ben niet de enige die er last van ondervind.
De rest heb je niet gelezen zekerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je zo negatief bent over Holland(ers), ga dan lekker elders lopen zeiken!
Hou eens op.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:55 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
De rest heb je niet gelezen zeker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |