Wil jij uberhaupt wel je eigen looksmatch?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:04 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Wat dacht je van de mannenhaat onder vrouwen. Ze kotsen op hun eigen looksmatch. Deze wilt perse een blanke man die vrij knap is en zeker tee punten hoger scoort. Daar heb je weer absoluut geen problemen mee. Deze wereld wordt steeds zieker.
Waar denk je dat mijn vrouwenhaat vandaan komt. Zij haatten mij daar begon het mee. Ik begon als ieder ander hoor vol vertrouwen en moed. Die moed zakt heel snel weg en je gaat aan jezelf twijvelen.
Waarom niet. Wil je weten op wat voor profielen ik reageer op datingapps. En wat denk je dat ik voor respons krijg. 0.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wil jij uberhaupt wel je eigen looksmatch?
Als een aantal dames hier het ruiken, kan ik me voorstellen dat je op een datingapp ook zo overkomt.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Waarom niet. Wil je weten op wat voor profielen ik reageer op datingapps. En wat denk je dat ik voor respons krijg. 0.
Vrouwen kunnen mijn rotte persoonlijkheid zeker ruiken door het digitale internet. Hou op met die godverdomde onzin joh.
Heb in je andere topic al gezegd dat ik een relatie heb gehad met een man met ernstige brandwondenlittekens ,die was zeker niet de knapste .Maar daar reageer jij niet op hequote:Op zondag 17 februari 2019 21:04 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Wat dacht je van de mannenhaat onder vrouwen. Ze kotsen op hun eigen looksmatch. Deze wilt perse een blanke man die vrij knap is en zeker tee punten hoger scoort. Daar heb je weer absoluut geen problemen mee. Deze wereld wordt steeds zieker.
Waar denk je dat mijn vrouwenhaat vandaan komt. Zij haatten mij daar begon het mee. Ik begon als ieder ander hoor vol vertrouwen en moed. Die moed zakt heel snel weg en je gaat aan jezelf twijvelen.
Als je een creepy uitstraling hebt kunnen ze dat zekerquote:Op zondag 17 februari 2019 21:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Waarom niet. Wil je weten op wat voor profielen ik reageer op datingapps. En wat denk je dat ik voor respons krijg. 0.
Vrouwen kunnen mijn rotte persoonlijkheid zeker ruiken door het digitale internet. Hou op met die godverdomde onzin joh.
Waarom dan? Omdat mannen minder kieskeurig zijn ?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:35 schreef Flogging het volgende:
Mannenhaat? Je reflecteert. Voor vrouwen is het mijns inziens gewoon makkelijker om een partner te scoren.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:37 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat mannen minder kieskeurig zijn ?
Nee want hij wil vrouwen blijven haten, omdat we allemaal kut wijven zijn en alleen naar uiterlijk kijken...quote:Op zondag 17 februari 2019 21:21 schreef N.icka het volgende:
[..]
Heb in je andere topic al gezegd dat ik een relatie heb gehad met een man met ernstige brandwondenlittekens ,die was zeker niet de knapste .Maar daar reageer jij niet op he
Je bent gewoon gefrustreerd omdat je geen contact hebt met vrouwen en het wel wilt.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Naja als je een knappe vrouw bent word je misschien weleens aangesproken?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:37 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee echt?quote:Op zondag 17 februari 2019 22:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je bent gewoon gefrustreerd omdat je geen contact hebt met vrouwen en het wel wilt.
Ja maar daarom zit je boos te reageren, het is een symptoom van je "ziekte"quote:
Mannen worden minder kieskeurig. Omdat vrouwen hen niet moeten en de man daarom zijn eisen flink naar beneden heeft moeten ijstellen. In r&p loopt een draadje of lelijke mensen mekaar echt leuk kunnen vinden. Daar lees je ook een en ander tussen de regels door wat mijn kijk op zaken nogal kracht bijzet.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:37 schreef N.icka het volgende:
[..]
Die handleiding heet ervaring en gevoel man, vrouwen zijn echt niet zo moeilijk, je maakt het alleen ingewikkeld tot mythische proportiesquote:Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Omschrijft een hele handleiding over gevoel en aanraking en 'de juiste plekjes' praat over zogenaamde social skills, heeft nog meer eisen dan de onderhoud van een kerncentrale. Noemt het 'geen rocketscience'.
Just exist sis!
Niet snel e.e.a. afhankelijk van de vorm van je hoofd, maar ook Chinezen kunnen met kappers, kleding en stylo er fatsoenlijk uitzien.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Of wil je nu beweren dat Chinese mannen begeerlijk zijn of best knap?
Je bent je zo aan het opvreten over gebrek aan aandacht en dates dat je dit soort onzin voor waarheid aanneemt, whiteknighten? 5jes? 7ens? gozer, je populariteit uitdrukken in likes is voor insta tienersquote:Op zondag 17 februari 2019 20:43 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Je lijdt aan de ziekte van Whiteknight. Je schiet je eigen en de voeten van andere mannen door dat vijfje als een zeven te beschouwen. Je bent mede oorzaak van de steeds schever groeiende looksmatch requirements in deze tijdsgeest.
Samen met al je reacties overal, je bent nogal goed in topickapen met je incel gezwam, vind ik dit echt een heel enge gedachte..."zo heb ik er veel meer" het houd je wel bezig he?quote:Op zondag 17 februari 2019 20:45 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Dat was geen random geplukte foto en ik heb er veel meer.
mijn foto heeft 140 likes, de mijne lekker 150, grow the fuck up man mensen in cijfers indelen is voor corpsballen, ooh met een 6 lul ik niet en nu janken dat iemand een in jouw ogen 5 wel leuk kan vinden, je kijkt echt op de verkeerde manier naar de wereld.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:51 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Zij is duidelijk geen 7. Die man is een 7 of 7+
Ik wil niet onbedoeld topics kapen.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja maar daarom zit je boos te reageren, het is een symptoom van je "ziekte"
Natuurlijk ruiken vrouwen je persoonlijkheid niet, al zou je het mooiste innerlijk ter wereld hebben, ook dat gaan vrouwen niet ruiken.
Cq, al zijn je opvattingen nog zo kut, als je ze niet deelt zul je daar inderdaad niet op worden afgewezen.
Over Chinezen zeg je genuanceerd kunnen er fatsoenlijk uitzien, je zegt niet 'knap'. Geeft verder niet. Geef gewoon toe dat uiterlijk belangrijk is en jij net zoals die instatieners vleeskeurt.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Die handleiding heet ervaring en gevoel man, vrouwen zijn echt niet zo moeilijk, je maakt het alleen ingewikkeld tot mythische proporties
[..]
Niet snel e.e.a. afhankelijk van de vorm van je hoofd, maar ook Chinezen kunnen met kappers, kleding en stylo er fatsoenlijk uitzien.
[..]
Je bent je zo aan het opvreten over gebrek aan aandacht en dates dat je dit soort onzin voor waarheid aanneemt, whiteknighten? 5jes? 7ens? gozer, je populariteit uitdrukken in likes is voor insta tieners
[..]
Samen met al je reacties overal, je bent nogal goed in topickapen met je incel gezwam, vind ik dit echt een heel enge gedachte..."zo heb ik er veel meer" het houd je wel bezig he?
[..]
mijn foto heeft 140 likes, de mijne lekker 150, grow the fuck up man mensen in cijfers indelen is voor corpsballen, ooh met een 6 lul ik niet en nu janken dat iemand een in jouw ogen 5 wel leuk kan vinden, je kijkt echt op de verkeerde manier naar de wereld.
Lol, ik val niet vaak op aziatisch nee, of ik dan goed , knap, lekker, geilbakkie of hottie typ maakt natuurlijk geen fuck uit, dat is jouw interpretatie, en je bent nógal gevoelig voor zo'n miniem verschil.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Over Chinezen zeg je genuanceerd kunnen er fatsoenlijk uitzien, je zegt niet 'knap'. Geeft verder niet. Geef gewoon toe dat uiterlijk belangrijk is en jij net zoals die instatieners vleeskeurt.
Ik ben zeker niet de eerste nog de laatste die mensen uitdrukt in cijfers.
Je prefereert nooit de ene vrouw meer dan een andere jij hebt totaal geen voorkeuren? (lol)quote:Op zondag 17 februari 2019 23:18 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Lol, ik val niet vaak op aziatisch nee, of ik dan goed , knap, lekker, geilbakkie of hottie typ maakt natuurlijk geen fuck uit, dat is jouw interpretatie, en je bent nógal gevoelig voor zo'n miniem verschil.
Overigens ben ik 40+ en tieners op insta keuren is nou niet iets waar ik me mee bezig hou.
Het gaat om het cijfers geven aan,maar zover was je zelf al gekomen, nu nog begrijpen dat of je nou de enige of de zoveelste bent diet het doet, het is motherfucking zin- en kansloos.
Beetje ninja editten hequote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Sexuele voorkeur heeft niets met innerlijk te maken. Maak het niet zo moeilijk tot mythische proporties. Zo werkt de praktijk niet. Zo werkt Tinder niet. Zo werken de meiden die mij afwezen niet. Ik sta niet alleen op deze wereld dus het is niet allemaal mijn schuld. In keuzes voor liefde en sex heb ik het niet alleen voor t zeggen. Behalve dat ik zo geboren ben met een paar mm bot meer of minder op bepaalde plekken in mijn gezicht.
natuurlijk heb ik voorkeuren en selecteer ik primair op uiterlijk, toch is mn langste relatie niet geweest met iemand die op mijn droombeeld leek.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:20 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Je prefereert nooit de ene vrouw meer dan een andere jij hebt totaal geen voorkeuren? (lol)
Dat van de grote meerheid van mensen is dat ook niet. Wat is je punt. Bedankt voor het bevestigen trouwens. Er zit heel veel tijd en moeite in het lospeuteren van de waarheid.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:22 schreef YuckFou het volgende:
[..]
natuurlijk heb ik voorkeuren en selecteer ik primair op uiterlijk, toch is mn langste relatie niet geweest met iemand die op mijn droombeeld leek.
Ik beantwoord jouw vraag man....quote:Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Dat van de grote meerheid van mensen is dat ook niet. Wat is je punt.
Gebrek aan contact met vrouwen.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik wil niet onbedoeld topics kapen.
Je zegt symptoom (dit duidt op gevolgen). ziekte. Wat denk jij dat de oorzaak dan is?
Een volledig verrot vrouwbeeld en een obsessie met je uiterlijk als reden van je onvermogen om te zorgen dat er een je leuk vind.quote:Op zondag 17 februari 2019 23:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Je zegt symptoom (dit duidt op gevolgen). ziekte. Wat denk jij dat de oorzaak dan is?
Wat eenzijdig beredeneerd. Ik ben helemaal fout en zij zeker niet. Wat voor megacuck ben je. Ook als ik haar wat vond had ze me niet gewild. Wanneer ik haar vroeg of ze ooit met een Chinees heeft gehad kreeg ik allemaal excuses. Dus al zou ik willen was ik haar type nog niet. Zit alleen ik fout?quote:Op maandag 18 februari 2019 08:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een volledig verrot vrouwbeeld en een obsessie met je uiterlijk als reden van je onvermogen om te zorgen dat er een je leuk vind.
Je negeert almaar het feit dat de meeste lelijke mannen ook gewoon een vrouw kunnen vinden en weigert jezelf de vraag te stellen waarom die mannen dat wel kunen.
Maar die foto die je postte en jouw halstarrige bewering dat die vrouw een ondermaats uiterlijk heeft dat maakt me ook veel duidelijk. Dan vermoed ik zo dat een heel groot deel van de vrouwen jouw goedkeuring niet kan krijgen omdat jij niet onder de door jouzef ingebeelde standaard wilt.
Dit is toch gewoon knap?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Over Chinezen zeg je genuanceerd kunnen er fatsoenlijk uitzien, je zegt niet 'knap'. Geeft verder niet. Geef gewoon toe dat uiterlijk belangrijk is en jij net zoals die instatieners vleeskeurt.
Oh ja, dat kunnen ze zeer zeker. Dat heet normaal sociaal onderlegt zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Fotos op profielen zijn meestal catatoon en ze lachen. Hoe moet ik weten of ze hun neus ophalen?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Oh ja, dat kunnen ze zeer zeker. Dat heet normaal sociaal onderlegt zijn.
Net zoals jij prima aanvoelt wanneer die vrouw haar neus voor je ophaalt terwijl ze wel fatsoenlijk blijft.
Als je nep doet val je vaak snel door de mand. Sommige mensen niet, maar dat zijn de werkelijke engerts van deze wereld. Daar behoor jij niet toe en prijs jezelf gelukkig dat dat niet zo is.
Dan gaat het over een enkele foto. Dat is puur uiterlijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:40 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Fotos op profielen zijn meestal catatoon en ze lachen. Hoe moet ik weten of ze hun neus ophalen?
Ik kan talloze screenshots van instagram en twitter posten waar vrouwen massaal klootzakken liken, alleen vanwege hun uiterlijk. Comments als, je kunt niet door hem verkracht worden dat kan niet met zo'n gezicht. Of ajb verkracht me! Vrouwen zijn The Memegender.
Tja eh. Alsof Chinezen in China niet aan de vrouw komen.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:39 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
@:de_onnoembare
Dan kies je gelijk een beroemde aziatische acteur (denk ik) met, niet verwonderlijk, westerse gekaatstrekken. Hij is absoluut niet de gemiddelde Chinees. Bedankt voor het versterken van mijn argumenten.
Ja maar dat is China he. En je moet weten dat die vrouwen daar massaal liever naar het westen komen. In China nemen vrouwen alleen een man niet vanwege de aantrekkingskracht of de lust maar om economische redenen. Vooral wanneer de man geld en status heeft. Dit schetst alweer een ander beeld he.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Tja eh. Alsof Chinezen in China niet aan de vrouw komen.
Want ze moet jou aantrekkelijk en leuk vinden?quote:Op maandag 18 februari 2019 14:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Wat eenzijdig beredeneerd. Ik ben helemaal fout en zij zeker niet. Wat voor megacuck ben je. Ook als ik haar wat vond had ze me niet gewild. Wanneer ik haar vroeg of ze ooit met een Chinees heeft gehad kreeg ik allemaal excuses. Dus al zou ik willen was ik haar type nog niet. Zit alleen ik fout?
Sukkel. Jij bent zo star. Je beredeneert alleen vanuit 'die gozer is slecht en alles wat ik zeg moet zo passen al moet ik dingen verzinnen'. Ik zeg alleen dat vrouwen voornamelijk omhoog daten en in hun eigen vijver kotsen. Nogmaals die vrouw is geen 7. Een 5 of net een voldoende. De gemiddelde blanke Nederlandse vrouw zit pas rond de 7 net aan. Als de vrouw in de foto een 7 is wat is dan pff.. Beth Behrs dan. Tussen 7 en 10 zit nog zoveel dat past dan niet meer.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want ze moet jou aantrekkelijk en leuk vinden?
Ik stel alleen dat jij een vrouw die best aantrekkelijk is als onvoldoende beschouwt. Dat geeft wel een indicatie hoe jouw beoordeling van het uiterlijk van vrouwen geijkt is.
Nee hoor, die gozer is niet slecht en ziet er goed uit. En heeft een knappe vriendin weten te scoren. Dat jij haar als uiterlijk te min voor hem beoordeelt ligt vooral aan jouw referentiekader en niet aan hem.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:59 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Sukkel. Jij bent zo star. Je beredeneert alleen vanuit 'die gozer is slecht en alles wat ik zeg moet zo passen al moet ik dingen verzinnen'. Ik zeg alleen dat vrouwen voornamelijk omhoog daten en in hun eigen vijver kotsen.
Waarom ben je voor t gemak vergeten dat ik zei dat die gozer totaal niet haar looksmatch is. Hij is pas een 7(+). Zij is een 5. Je ziet daar mensen uit 2 verschillende vijvers.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, die gozer is niet slecht en ziet er goed uit. En heeft een knappe vriendin weten te scoren. Dat jij haar als uiterlijk te min voor hem beoordeelt ligt vooral aan jouw referentiekader en niet aan hem.
Hoeveel vrouwen bestaan er uberhaupt die jij als mooi genoeg beschouwt?
Je blijft maar doordrammen dat ze een vijf zou zijn (onvoldoende dus). Maar ik zie gewoon niet wat er mis is aan die vrouw. Gewoon een aantrekkelijke vrouw zonder noemenswaardige imperfecties en een paar mooie dingen zoals haar ogen en haar huid.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Waarom ben je voor t gemak vergeten dat ik zei dat die gozer totaal niet haar looksmatch is. Hij is pas een 7(+). Zij is een 5. Je ziet daar mensen uit 2 verschillende vijvers.
Je verward denk ik mijn beoordeling van vrouwen die ik ook heb geijkt aan de mening van vele anderen. Media, vrienden, noem maar op. Met wat ik als knap genoeg beschouw voor mijzelf. Met gemak zijn 9/10 vrouwen op straat al onbereikbaar voor mij. De rest zijn ouderen, en mensen waar je echt niets mee wilt.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je blijft maar doordrammen dat ze een vijf zou zijn (onvoldoende dus). Maar ik zie gewoon niet wat er mis is aan die vrouw. Gewoon een aantrekkelijke vrouw zonder noemenswaardige imperfecties en een paar mooie dingen zoals haar ogen en haar huid.
Dus blijkbaar is jouw referentiekader voor vrouwen gewoon niet erg realistisch ingesteld. Wat is voor jou dan een 7. En wat vind jij dan een 3?
Die vrouwen zijn onbereikbaar voor je om dezelfde reden dat je een batterij begeleiders hebt; omdat je een koekwaus bent.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:15 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Je verward denk ik mijn beoordeling van vrouwen die ik ook heb geijkt aan de mening van vele anderen. Media, vrienden, noem maar op. Met wat ik als knap genoeg beschouw voor mijzelf. Met gemak zijn 9/10 vrouwen op straat al onbereikbaar voor mij. De rest zijn ouderen, en mensen waar je echt niets mee wilt.
Waar is die foto te zien van die vrouw die niet goed genoeg zou zijn?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn onbereikbaar voor je om dezelfde reden dat je een batterij begeleiders hebt; omdat je een koekwaus bent.
Holle argumenten.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn onbereikbaar voor je om dezelfde reden dat je een batterij begeleiders hebt; omdat je een koekwaus bent.
En waarom willen de vrouwen die in jouw range liggen jou niet en andere lelijke kerels wel? Ligt dat niet toch een beetje aan jouw gedrag,presentatie en houding?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:15 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Je verward denk ik mijn beoordeling van vrouwen die ik ook heb geijkt aan de mening van vele anderen. Media, vrienden, noem maar op. Met wat ik als knap genoeg beschouw voor mijzelf. Met gemak zijn 9/10 vrouwen op straat al onbereikbaar voor mij. De rest zijn ouderen, en mensen waar je echt niets mee wilt.
Als het zo realistisch is, wat is er dan mis met die vrouw die je postte dat ze maar aan een schamele vijf komt?quote:Ik ben niet zo bekend met namen van bekende vrouwen. Mijn referentiekader is kljuist heel erg geijkt en te realistisch. Zodanig dat ik geen risicos durf te nemen en mismatches zoals op de foto niet begrijp. Terwijl zij gewoon gelukkig met elkaar zijn.
Die is weggemod. Maar was een Aziatische dus lelijk volgens hem.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:19 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Waar is die foto te zien van die vrouw die niet goed genoeg zou zijn?
Ik ben wel nieuwsgierig wat hij een 5 vind.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die is weggemod. Maar was een Aziatische dus lelijk volgens hem.
Nee het ligt aan mijn etnische achtergrond en uiterlijke kenmerken. Vergeet niet dat westerse gelaatstrekken top of the totem zijn. Tel hierbij op de hogere marktwaarde van vrouwen, alle vrouwen. Al zijn het dwergen en missen ze twee benen. En je brgrijpt waarom ze toch liever iets verder kijken dan mij.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En waarom willen de vrouwen die in jouw range liggen jou niet en andere lelijke kerels wel? Ligt dat niet toch een beetje aan jouw gedrag,presentatie en houding?
[..]
Als het zo realistisch is, wat is er dan mis met die vrouw die je postte dat ze maar aan een schamele vijf komt?
Nou ik heb nooit gezegd dat ze superlelijk is. Maar naar realistische standaarden is zij een 5. Tussen 5 en 10 zit zoveel dat past niet. Voor haar man is zij mischien een 7.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die is weggemod. Maar was een Aziatische dus lelijk volgens hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |