abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 februari 2019 @ 21:09:00 #151
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185072651
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 21:04 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Wat dacht je van de mannenhaat onder vrouwen. Ze kotsen op hun eigen looksmatch. Deze wilt perse een blanke man die vrij knap is en zeker tee punten hoger scoort. Daar heb je weer absoluut geen problemen mee. Deze wereld wordt steeds zieker.

Waar denk je dat mijn vrouwenhaat vandaan komt. Zij haatten mij daar begon het mee. Ik begon als ieder ander hoor vol vertrouwen en moed. Die moed zakt heel snel weg en je gaat aan jezelf twijvelen.
Wil jij uberhaupt wel je eigen looksmatch?
pi_185072727
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 21:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wil jij uberhaupt wel je eigen looksmatch?
Waarom niet. Wil je weten op wat voor profielen ik reageer op datingapps. En wat denk je dat ik voor respons krijg. 0.

Vrouwen kunnen mijn rotte persoonlijkheid zeker ruiken door het digitale internet. Hou op met die godverdomde onzin joh.
pi_185072867
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 21:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Waarom niet. Wil je weten op wat voor profielen ik reageer op datingapps. En wat denk je dat ik voor respons krijg. 0.

Vrouwen kunnen mijn rotte persoonlijkheid zeker ruiken door het digitale internet. Hou op met die godverdomde onzin joh.
Als een aantal dames hier het ruiken, kan ik me voorstellen dat je op een datingapp ook zo overkomt.
  zondag 17 februari 2019 @ 21:21:28 #154
92279 N.icka
Windforce 11
pi_185072952
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 21:04 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Wat dacht je van de mannenhaat onder vrouwen. Ze kotsen op hun eigen looksmatch. Deze wilt perse een blanke man die vrij knap is en zeker tee punten hoger scoort. Daar heb je weer absoluut geen problemen mee. Deze wereld wordt steeds zieker.

Waar denk je dat mijn vrouwenhaat vandaan komt. Zij haatten mij daar begon het mee. Ik begon als ieder ander hoor vol vertrouwen en moed. Die moed zakt heel snel weg en je gaat aan jezelf twijvelen.
Heb in je andere topic al gezegd dat ik een relatie heb gehad met een man met ernstige brandwondenlittekens ,die was zeker niet de knapste .Maar daar reageer jij niet op he
  zondag 17 februari 2019 @ 21:29:24 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185073215
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 21:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Als je een creepy uitstraling hebt kunnen ze dat zeker
  zondag 17 februari 2019 @ 21:35:01 #156
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_185073367
Mannenhaat? Je reflecteert. Voor vrouwen is het mijns inziens gewoon makkelijker om een partner te scoren.
  zondag 17 februari 2019 @ 21:37:05 #157
92279 N.icka
Windforce 11
pi_185073423
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 21:35 schreef Flogging het volgende:
Mannenhaat? Je reflecteert. Voor vrouwen is het mijns inziens gewoon makkelijker om een partner te scoren.
Waarom dan? Omdat mannen minder kieskeurig zijn ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Flogging op 17-02-2019 21:41:55 ]
  zondag 17 februari 2019 @ 21:42:06 #158
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_185073546
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 21:37 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.
  zondag 17 februari 2019 @ 21:44:40 #159
92279 N.icka
Windforce 11
pi_185073607
[quote]0s.gif Op zondag 17 februari 2019 21:42 schreef Flogging het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.
[/quot
  zondag 17 februari 2019 @ 21:45:29 #160
92279 N.icka
Windforce 11
pi_185073629
Sorry ,ging wat fout
pi_185074088
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 21:21 schreef N.icka het volgende:

[..]

Heb in je andere topic al gezegd dat ik een relatie heb gehad met een man met ernstige brandwondenlittekens ,die was zeker niet de knapste .Maar daar reageer jij niet op he
Nee want hij wil vrouwen blijven haten, omdat we allemaal kut wijven zijn en alleen naar uiterlijk kijken...
pi_185074401
quote:

[..]

Je bent gewoon gefrustreerd omdat je geen contact hebt met vrouwen en het wel wilt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185074409
quote:

[..]

Naja als je een knappe vrouw bent word je misschien weleens aangesproken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185074791
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 22:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bent gewoon gefrustreerd omdat je geen contact hebt met vrouwen en het wel wilt.
Nee echt?
pi_185074804
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 22:39 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Nee echt?
Ja maar daarom zit je boos te reageren, het is een symptoom van je "ziekte"

Natuurlijk ruiken vrouwen je persoonlijkheid niet, al zou je het mooiste innerlijk ter wereld hebben, ook dat gaan vrouwen niet ruiken.

Cq, al zijn je opvattingen nog zo kut, als je ze niet deelt zul je daar inderdaad niet op worden afgewezen.

[ Bericht 10% gewijzigd door ludovico op 17-02-2019 22:46:00 ]
pi_185074844
quote:

[..]

Mannen worden minder kieskeurig. Omdat vrouwen hen niet moeten en de man daarom zijn eisen flink naar beneden heeft moeten ijstellen. In r&p loopt een draadje of lelijke mensen mekaar echt leuk kunnen vinden. Daar lees je ook een en ander tussen de regels door wat mijn kijk op zaken nogal kracht bijzet.
  zondag 17 februari 2019 @ 23:00:09 #167
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_185075238
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 18:48 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Omschrijft een hele handleiding over gevoel en aanraking en 'de juiste plekjes' praat over zogenaamde social skills, heeft nog meer eisen dan de onderhoud van een kerncentrale. Noemt het 'geen rocketscience'.
Just exist sis!
Die handleiding heet ervaring en gevoel man, vrouwen zijn echt niet zo moeilijk, je maakt het alleen ingewikkeld tot mythische proporties :')
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Of wil je nu beweren dat Chinese mannen begeerlijk zijn of best knap?
Niet snel e.e.a. afhankelijk van de vorm van je hoofd, maar ook Chinezen kunnen met kappers, kleding en stylo er fatsoenlijk uitzien.

quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:43 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Je lijdt aan de ziekte van Whiteknight. Je schiet je eigen en de voeten van andere mannen door dat vijfje als een zeven te beschouwen. Je bent mede oorzaak van de steeds schever groeiende looksmatch requirements in deze tijdsgeest.
Je bent je zo aan het opvreten over gebrek aan aandacht en dates dat je dit soort onzin voor waarheid aanneemt, whiteknighten? 5jes? 7ens? gozer, je populariteit uitdrukken in likes is voor insta tieners :')
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:45 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Dat was geen random geplukte foto en ik heb er veel meer.
Samen met al je reacties overal, je bent nogal goed in topickapen met je incel gezwam, vind ik dit echt een heel enge gedachte..."zo heb ik er veel meer" het houd je wel bezig he? :{

quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 20:51 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Zij is duidelijk geen 7. Die man is een 7 of 7+
mijn foto heeft 140 likes, de mijne lekker 150, grow the fuck up man mensen in cijfers indelen is voor corpsballen, ooh met een 6 lul ik niet en nu janken dat iemand een in jouw ogen 5 wel leuk kan vinden, je kijkt echt op de verkeerde manier naar de wereld.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_185075284
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 22:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja maar daarom zit je boos te reageren, het is een symptoom van je "ziekte"

Natuurlijk ruiken vrouwen je persoonlijkheid niet, al zou je het mooiste innerlijk ter wereld hebben, ook dat gaan vrouwen niet ruiken.

Cq, al zijn je opvattingen nog zo kut, als je ze niet deelt zul je daar inderdaad niet op worden afgewezen.
Ik wil niet onbedoeld topics kapen.

Je zegt symptoom (dit duidt op gevolgen). ziekte. Wat denk jij dat de oorzaak dan is?
pi_185075525
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2019 23:00 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Die handleiding heet ervaring en gevoel man, vrouwen zijn echt niet zo moeilijk, je maakt het alleen ingewikkeld tot mythische proporties :')

[..]

Niet snel e.e.a. afhankelijk van de vorm van je hoofd, maar ook Chinezen kunnen met kappers, kleding en stylo er fatsoenlijk uitzien.

[..]

Je bent je zo aan het opvreten over gebrek aan aandacht en dates dat je dit soort onzin voor waarheid aanneemt, whiteknighten? 5jes? 7ens? gozer, je populariteit uitdrukken in likes is voor insta tieners :')

[..]

Samen met al je reacties overal, je bent nogal goed in topickapen met je incel gezwam, vind ik dit echt een heel enge gedachte..."zo heb ik er veel meer" het houd je wel bezig he? :{

[..]

mijn foto heeft 140 likes, de mijne lekker 150, grow the fuck up man mensen in cijfers indelen is voor corpsballen, ooh met een 6 lul ik niet en nu janken dat iemand een in jouw ogen 5 wel leuk kan vinden, je kijkt echt op de verkeerde manier naar de wereld.
Over Chinezen zeg je genuanceerd kunnen er fatsoenlijk uitzien, je zegt niet 'knap'. Geeft verder niet. Geef gewoon toe dat uiterlijk belangrijk is en jij net zoals die instatieners vleeskeurt.

Ik ben zeker niet de eerste nog de laatste die mensen uitdrukt in cijfers.

Sexuele voorkeur heeft niets met innerlijk te maken. Maak het niet zo moeilijk tot mythische proporties. Zo werkt de praktijk niet. Zo werkt Tinder niet. Zo werken de meiden die mij afwezen niet. Ik sta niet alleen op deze wereld dus het is niet allemaal mijn schuld. In keuzes voor liefde en sex heb ik het niet alleen voor t zeggen. Behalve dat ik zo geboren ben met een paar mm bot meer of minder op bepaalde plekken in mijn gezicht.

[ Bericht 3% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 17-02-2019 23:17:46 ]
  zondag 17 februari 2019 @ 23:18:47 #170
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_185075699
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Over Chinezen zeg je genuanceerd kunnen er fatsoenlijk uitzien, je zegt niet 'knap'. Geeft verder niet. Geef gewoon toe dat uiterlijk belangrijk is en jij net zoals die instatieners vleeskeurt.

Ik ben zeker niet de eerste nog de laatste die mensen uitdrukt in cijfers.
Lol, ik val niet vaak op aziatisch nee, of ik dan goed , knap, lekker, geilbakkie of hottie typ maakt natuurlijk geen fuck uit, dat is jouw interpretatie, en je bent nógal gevoelig voor zo'n miniem verschil.
Overigens ben ik 40+ en tieners op insta keuren is nou niet iets waar ik me mee bezig hou.
Het gaat om het cijfers geven aan,maar zover was je zelf al gekomen, nu nog begrijpen dat of je nou de enige of de zoveelste bent diet het doet, het is motherfucking zin- en kansloos.
pi_185075737
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2019 23:18 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Lol, ik val niet vaak op aziatisch nee, of ik dan goed , knap, lekker, geilbakkie of hottie typ maakt natuurlijk geen fuck uit, dat is jouw interpretatie, en je bent nógal gevoelig voor zo'n miniem verschil.
Overigens ben ik 40+ en tieners op insta keuren is nou niet iets waar ik me mee bezig hou.
Het gaat om het cijfers geven aan,maar zover was je zelf al gekomen, nu nog begrijpen dat of je nou de enige of de zoveelste bent diet het doet, het is motherfucking zin- en kansloos.
Je prefereert nooit de ene vrouw meer dan een andere jij hebt totaal geen voorkeuren? (lol)
  zondag 17 februari 2019 @ 23:21:32 #172
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_185075766
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 23:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Sexuele voorkeur heeft niets met innerlijk te maken. Maak het niet zo moeilijk tot mythische proporties. Zo werkt de praktijk niet. Zo werkt Tinder niet. Zo werken de meiden die mij afwezen niet. Ik sta niet alleen op deze wereld dus het is niet allemaal mijn schuld. In keuzes voor liefde en sex heb ik het niet alleen voor t zeggen. Behalve dat ik zo geboren ben met een paar mm bot meer of minder op bepaalde plekken in mijn gezicht.

Beetje ninja editten he }:|

kweenie hoor, je komt over als een eindeloos gefrustreerde student van een jaar of 23/24 die nog thuis woont, nerd is en geen meisje kan krijgen, je weet wat dames van mannen verwachten al wil je niet toegeven aan hun vraag, je weet wat lelijk en knap in datingland betekend, alleen, je hebt geen bleek idee hoe weinig dat uitmaakt als je je soulmate vind, dan boeit uiterlijk niet, voor geen meter.
  zondag 17 februari 2019 @ 23:22:35 #173
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_185075794
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 23:20 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

Je prefereert nooit de ene vrouw meer dan een andere jij hebt totaal geen voorkeuren? (lol)
natuurlijk heb ik voorkeuren en selecteer ik primair op uiterlijk, toch is mn langste relatie niet geweest met iemand die op mijn droombeeld leek.
pi_185075946
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2019 23:22 schreef YuckFou het volgende:

[..]

natuurlijk heb ik voorkeuren en selecteer ik primair op uiterlijk, toch is mn langste relatie niet geweest met iemand die op mijn droombeeld leek.
Dat van de grote meerheid van mensen is dat ook niet. Wat is je punt. Bedankt voor het bevestigen trouwens. Er zit heel veel tijd en moeite in het lospeuteren van de waarheid.
  zondag 17 februari 2019 @ 23:30:22 #175
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_185075970
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 23:29 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

Dat van de grote meerheid van mensen is dat ook niet. Wat is je punt.
Ik beantwoord jouw vraag man....

en kap nou es met die edits de hele tijd :{
pi_185076260
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 23:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik wil niet onbedoeld topics kapen.

Je zegt symptoom (dit duidt op gevolgen). ziekte. Wat denk jij dat de oorzaak dan is?
Gebrek aan contact met vrouwen.
  maandag 18 februari 2019 @ 08:28:09 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185078483
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 23:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

Een volledig verrot vrouwbeeld en een obsessie met je uiterlijk als reden van je onvermogen om te zorgen dat er een je leuk vind.

Je negeert almaar het feit dat de meeste lelijke mannen ook gewoon een vrouw kunnen vinden en weigert jezelf de vraag te stellen waarom die mannen dat wel kunen.

Maar die foto die je postte en jouw halstarrige bewering dat die vrouw een ondermaats uiterlijk heeft dat maakt me ook veel duidelijk. Dan vermoed ik zo dat een heel groot deel van de vrouwen jouw goedkeuring niet kan krijgen omdat jij niet onder de door jouzef ingebeelde standaard wilt.
pi_185084210
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 08:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een volledig verrot vrouwbeeld en een obsessie met je uiterlijk als reden van je onvermogen om te zorgen dat er een je leuk vind.

Je negeert almaar het feit dat de meeste lelijke mannen ook gewoon een vrouw kunnen vinden en weigert jezelf de vraag te stellen waarom die mannen dat wel kunen.

Maar die foto die je postte en jouw halstarrige bewering dat die vrouw een ondermaats uiterlijk heeft dat maakt me ook veel duidelijk. Dan vermoed ik zo dat een heel groot deel van de vrouwen jouw goedkeuring niet kan krijgen omdat jij niet onder de door jouzef ingebeelde standaard wilt.
Wat eenzijdig beredeneerd. Ik ben helemaal fout en zij zeker niet. Wat voor megacuck ben je. Ook als ik haar wat vond had ze me niet gewild. Wanneer ik haar vroeg of ze ooit met een Chinees heeft gehad kreeg ik allemaal excuses. Dus al zou ik willen was ik haar type nog niet. Zit alleen ik fout?
pi_185084267
quote:

[..]

Dit is toch gewoon knap?

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 18 februari 2019 @ 14:37:37 #180
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185084308
quote:

[..]

Oh ja, dat kunnen ze zeer zeker. Dat heet normaal sociaal onderlegt zijn.
Net zoals jij prima aanvoelt wanneer die vrouw haar neus voor je ophaalt terwijl ze wel fatsoenlijk blijft.

Als je nep doet val je vaak snel door de mand. Sommige mensen niet, maar dat zijn de werkelijke engerts van deze wereld. Daar behoor jij niet toe en prijs jezelf gelukkig dat dat niet zo is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185084335
@De_Onnoembare
Dan kies je gelijk een beroemde aziatische acteur (denk ik) met, niet verwonderlijk, westerse gekaatstrekken. Hij is absoluut niet de gemiddelde Chinees. Bedankt voor het versterken van mijn argumenten.
pi_185084347
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Oh ja, dat kunnen ze zeer zeker. Dat heet normaal sociaal onderlegt zijn.
Net zoals jij prima aanvoelt wanneer die vrouw haar neus voor je ophaalt terwijl ze wel fatsoenlijk blijft.

Als je nep doet val je vaak snel door de mand. Sommige mensen niet, maar dat zijn de werkelijke engerts van deze wereld. Daar behoor jij niet toe en prijs jezelf gelukkig dat dat niet zo is.
Fotos op profielen zijn meestal catatoon en ze lachen. Hoe moet ik weten of ze hun neus ophalen?

Ik kan talloze screenshots van instagram en twitter posten waar vrouwen massaal klootzakken liken, alleen vanwege hun uiterlijk. Comments als, je kunt niet door hem verkracht worden dat kan niet met zo'n gezicht. Of ajb verkracht me! Vrouwen zijn The Memegender.
  maandag 18 februari 2019 @ 14:48:12 #183
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185084465
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:40 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Fotos op profielen zijn meestal catatoon en ze lachen. Hoe moet ik weten of ze hun neus ophalen?

Ik kan talloze screenshots van instagram en twitter posten waar vrouwen massaal klootzakken liken, alleen vanwege hun uiterlijk. Comments als, je kunt niet door hem verkracht worden dat kan niet met zo'n gezicht. Of ajb verkracht me! Vrouwen zijn The Memegender.
Dan gaat het over een enkele foto. Dat is puur uiterlijk.
Geld ook voor jou die een foto beoordeeld.

Dat die vrouwen die foto ok vinden maakt niet dat ze seks willen met die persoon of zelfs een relatie willen. Daarvoor is meer nodig.

Je haalt echt vanalles door elkaar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185084494
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:39 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
@:de_onnoembare
Dan kies je gelijk een beroemde aziatische acteur (denk ik) met, niet verwonderlijk, westerse gekaatstrekken. Hij is absoluut niet de gemiddelde Chinees. Bedankt voor het versterken van mijn argumenten.
Tja eh. Alsof Chinezen in China niet aan de vrouw komen. :{
pi_185084608
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Tja eh. Alsof Chinezen in China niet aan de vrouw komen. :{
Ja maar dat is China he. En je moet weten dat die vrouwen daar massaal liever naar het westen komen. In China nemen vrouwen alleen een man niet vanwege de aantrekkingskracht of de lust maar om economische redenen. Vooral wanneer de man geld en status heeft. Dit schetst alweer een ander beeld he.
  maandag 18 februari 2019 @ 14:56:30 #186
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185084617
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Wat eenzijdig beredeneerd. Ik ben helemaal fout en zij zeker niet. Wat voor megacuck ben je. Ook als ik haar wat vond had ze me niet gewild. Wanneer ik haar vroeg of ze ooit met een Chinees heeft gehad kreeg ik allemaal excuses. Dus al zou ik willen was ik haar type nog niet. Zit alleen ik fout?
Want ze moet jou aantrekkelijk en leuk vinden?

Ik stel alleen dat jij een vrouw die best aantrekkelijk is als onvoldoende beschouwt. Dat geeft wel een indicatie hoe jouw beoordeling van het uiterlijk van vrouwen geijkt is.
pi_185084675
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Want ze moet jou aantrekkelijk en leuk vinden?

Ik stel alleen dat jij een vrouw die best aantrekkelijk is als onvoldoende beschouwt. Dat geeft wel een indicatie hoe jouw beoordeling van het uiterlijk van vrouwen geijkt is.
Sukkel. Jij bent zo star. Je beredeneert alleen vanuit 'die gozer is slecht en alles wat ik zeg moet zo passen al moet ik dingen verzinnen'. Ik zeg alleen dat vrouwen voornamelijk omhoog daten en in hun eigen vijver kotsen. Nogmaals die vrouw is geen 7. Een 5 of net een voldoende. De gemiddelde blanke Nederlandse vrouw zit pas rond de 7 net aan. Als de vrouw in de foto een 7 is wat is dan pff.. Beth Behrs dan. Tussen 7 en 10 zit nog zoveel dat past dan niet meer.

En het geeft ook aan hoe jouw beoordeling van vrouwen geijkt is. Ik vermoed dat je jouw ideaal al lang geleden flink naar beneden heb bijgesteld. Waarom weet ik niet. En nogmaals de gemiddelde man tegenwoordig krijgt het al moeilijk. En ik ben ondergemiddeld.
  maandag 18 februari 2019 @ 15:03:42 #188
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185084761
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:59 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Sukkel. Jij bent zo star. Je beredeneert alleen vanuit 'die gozer is slecht en alles wat ik zeg moet zo passen al moet ik dingen verzinnen'. Ik zeg alleen dat vrouwen voornamelijk omhoog daten en in hun eigen vijver kotsen.
Nee hoor, die gozer is niet slecht en ziet er goed uit. En heeft een knappe vriendin weten te scoren. Dat jij haar als uiterlijk te min voor hem beoordeelt ligt vooral aan jouw referentiekader en niet aan hem.

Hoeveel vrouwen bestaan er uberhaupt die jij als mooi genoeg beschouwt?
pi_185084806
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee hoor, die gozer is niet slecht en ziet er goed uit. En heeft een knappe vriendin weten te scoren. Dat jij haar als uiterlijk te min voor hem beoordeelt ligt vooral aan jouw referentiekader en niet aan hem.

Hoeveel vrouwen bestaan er uberhaupt die jij als mooi genoeg beschouwt?
Waarom ben je voor t gemak vergeten dat ik zei dat die gozer totaal niet haar looksmatch is. Hij is pas een 7(+). Zij is een 5. Je ziet daar mensen uit 2 verschillende vijvers.

Hoeveel vrouwen bestaan er uberhaupt die ik als mooi genoeg beschouw. Wat wil je daarmee suggereren. Genoeg, tallozen. Ik zie ze elke dagm En die willen niet.

Vrouwen hebben een hogere marktwaarde. Waarom zouden ze settlen voor iemand zoals mij wanneer ze net als die vrouw in de foto, met gemak iemand kunnen scoren die gemiddeld al vele malen knapper is. En zelfs ook knapper dan zijzelf zijn. Dit is de gangbare realiteit vandaag de dag.

Suggereren dat ik als Chinese jongeman ook wel kans zou maken. Geeft blijk van desinteresse en gebrek aan informatie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 18-02-2019 15:22:39 ]
  maandag 18 februari 2019 @ 15:11:45 #190
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185084903
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Waarom ben je voor t gemak vergeten dat ik zei dat die gozer totaal niet haar looksmatch is. Hij is pas een 7(+). Zij is een 5. Je ziet daar mensen uit 2 verschillende vijvers.
Je blijft maar doordrammen dat ze een vijf zou zijn (onvoldoende dus). Maar ik zie gewoon niet wat er mis is aan die vrouw. Gewoon een aantrekkelijke vrouw zonder noemenswaardige imperfecties en een paar mooie dingen zoals haar ogen en haar huid.

Dus blijkbaar is jouw referentiekader voor vrouwen gewoon niet erg realistisch ingesteld. Wat is voor jou dan een 7. En wat vind jij dan een 3?
pi_185084962
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je blijft maar doordrammen dat ze een vijf zou zijn (onvoldoende dus). Maar ik zie gewoon niet wat er mis is aan die vrouw. Gewoon een aantrekkelijke vrouw zonder noemenswaardige imperfecties en een paar mooie dingen zoals haar ogen en haar huid.

Dus blijkbaar is jouw referentiekader voor vrouwen gewoon niet erg realistisch ingesteld. Wat is voor jou dan een 7. En wat vind jij dan een 3?
Je verward denk ik mijn beoordeling van vrouwen die ik ook heb geijkt aan de mening van vele anderen. Media, vrienden, noem maar op. Met wat ik als knap genoeg beschouw voor mijzelf. Met gemak zijn 9/10 vrouwen op straat al onbereikbaar voor mij. De rest zijn ouderen, en mensen waar je echt niets mee wilt.

Ik ben niet zo bekend met namen van bekende vrouwen. Mijn referentiekader is juist heel erg geijkt en te realistisch. Zodanig dat ik geen risicos durf te nemen en mismatches zoals op de foto niet begrijp. Ik denk dan waar gaat het heen met deze wereld zijn de mannen nu zo verhongerd dat ze gaan voor een gemiddeld Chineesje. Terwijl zij gewoon gelukkig zijn met elkaar.
  maandag 18 februari 2019 @ 15:18:27 #192
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_185085032
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:15 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Je verward denk ik mijn beoordeling van vrouwen die ik ook heb geijkt aan de mening van vele anderen. Media, vrienden, noem maar op. Met wat ik als knap genoeg beschouw voor mijzelf. Met gemak zijn 9/10 vrouwen op straat al onbereikbaar voor mij. De rest zijn ouderen, en mensen waar je echt niets mee wilt.
Die vrouwen zijn onbereikbaar voor je om dezelfde reden dat je een batterij begeleiders hebt; omdat je een koekwaus bent.
pi_185085046
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef Nobu het volgende:

[..]

Die vrouwen zijn onbereikbaar voor je om dezelfde reden dat je een batterij begeleiders hebt; omdat je een koekwaus bent.
Waar is die foto te zien van die vrouw die niet goed genoeg zou zijn?
pi_185085079
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef Nobu het volgende:

[..]

Holle argumenten.

De vrouwen van mijn eigen niveau willen mij al niet (te weten ik ben een 3-4 kwa uiterlijk). Omdat vrouwen een hogere marktwaarde hebben kan mijn looksmatch met enige moeite toch iemand vinden die haar wil en veel knapper is dan mij. En blank. Met westerse gelaatstrekken. En lang. Want yellowfever is ook best wel een ding tegenwoordig. Dus dat is best logisch te noemen allemaal niet dan.

Beweren dat IK hoge eisen stel terwijl het juist de vrouwen zijn die hoge eisen stellen. En zij gaan vrijuit en worden overal opgehemeld en kunnen nooit fout. Dat is als een stomp in mijn maag.

[ Bericht 18% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 18-02-2019 15:28:20 ]
  maandag 18 februari 2019 @ 15:24:54 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185085143
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:15 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

En waarom willen de vrouwen die in jouw range liggen jou niet en andere lelijke kerels wel? Ligt dat niet toch een beetje aan jouw gedrag,presentatie en houding?

quote:
Ik ben niet zo bekend met namen van bekende vrouwen. Mijn referentiekader is kljuist heel erg geijkt en te realistisch. Zodanig dat ik geen risicos durf te nemen en mismatches zoals op de foto niet begrijp. Terwijl zij gewoon gelukkig met elkaar zijn.
Als het zo realistisch is, wat is er dan mis met die vrouw die je postte dat ze maar aan een schamele vijf komt?
  maandag 18 februari 2019 @ 15:26:07 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185085165
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Waar is die foto te zien van die vrouw die niet goed genoeg zou zijn?
Die is weggemod. Maar was een Aziatische dus lelijk volgens hem.
pi_185085222
I
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik ben wel nieuwsgierig wat hij een 5 vind.
pi_185085283
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En waarom willen de vrouwen die in jouw range liggen jou niet en andere lelijke kerels wel? Ligt dat niet toch een beetje aan jouw gedrag,presentatie en houding?

[..]

Als het zo realistisch is, wat is er dan mis met die vrouw die je postte dat ze maar aan een schamele vijf komt?
Nee het ligt aan mijn etnische achtergrond en uiterlijke kenmerken. Vergeet niet dat westerse gelaatstrekken top of the totem zijn. Tel hierbij op de hogere marktwaarde van vrouwen, alle vrouwen. Al zijn het dwergen en missen ze twee benen. En je brgrijpt waarom ze toch liever iets verder kijken dan mij.
pi_185085379
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou ik heb nooit gezegd dat ze superlelijk is. Maar naar realistische standaarden is zij een 5. Tussen 5 en 10 zit zoveel dat past niet. Voor haar man is zij mischien een 7.
pi_185085496
@Hexagon Ik denk ook dat je andere mannen al gauw wegzet als te lelijk. Dat is mischien ook deel van het probleem. Het is heel complex allemaal. Er is ook nog iets als jezelf iets knapper in te schatten dan je werkelijk bent. Als je alle factoren naast mekaar legt zul je zien dat je op alle punten bevooroordeeld bent ingesteld te positief of te negatief wat een raar perspectief geeft.

Je stelde die vrouw en die man al gelijk en dat zijn zij absoluut niet!

Die gozer in die foto is een knappe gozer. Je vergeet ook weer wat die vrouw zelf zei. Zij vond haar eigen man niet zo knap.

Wie heeft er hoge eisen?

Niet hij. Maar zij. En niet ik. Ik krijg wel alle verwijt en alle shit.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 18-02-2019 15:45:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')