abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184767069
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 07:41 schreef Hexagon het volgende:
Er hangt wel een duidelijk stigma omheem van sociaal gehandicapt, niet assertief en meer van dat. Zelfs al is het onterecht. Het zijn van oudere maagd als man is gewoon onaantrekkelijk in de ogen van veel vrouwen.

Ik adviseer oudere maagden er gewoon over te zwijgen en voor het geval er toch naar gevraagd wordt, een oncontroleerbaar ontmaagdingsverhaal paraat te hebben van een verzonnen vakantiescharrel oid. Het is misschien niet 100% netjes maar het doel heiligt in dit geval de middelen.
Ik weet niet of het verstandig is om te liegen daarover en dan door de mand te vallen tijdens de seks.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 08:17:41 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184767097
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het verstandig is om te liegen daarover en dan door de mand te vallen tijdens de seks.
Waarom zou je door de mand vallen? Een of geen keer seks maakt echt zoveel verschil in hoe goed iemand is. En als iemand al jaren droog staat is het ook weer wennen.

En in het aller aller ergste geval overkomt het je maar een keer tijdens de seks. Dan is dat risicootje op een eenmalige afgang nog altijd beter dan door meerdere vrouwen afgestraft te worden om je eerlijkheid.

Kwestie van kansen en risico's afwegen dus.
pi_185047792
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 08:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waarom zou je door de mand vallen? Een of geen keer seks maakt echt zoveel verschil in hoe goed iemand is. En als iemand al jaren droog staat is het ook weer wennen.

En in het aller aller ergste geval overkomt het je maar een keer tijdens de seks. Dan is dat risicootje op een eenmalige afgang nog altijd beter dan door meerdere vrouwen afgestraft te worden om je eerlijkheid.

Kwestie van kansen en risico's afwegen dus.
De eerste keer seks is vrijwel altijd gedoe. Dus een dame met ervaring merkt direct dat jij geen ervaring hebt.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 17:11:01 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185049420
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De eerste keer seks is vrijwel altijd gedoe. Dus een dame met ervaring merkt direct dat jij geen ervaring hebt.
Als je een keer seks hebt gehad en vijf jaar later pas weer dan is het ook gedoe. Wat is het verschil?

Eerlijk zijn als oude maagd is gewoon dom. LIegen is welicht niet heel netjes, maar in dit geval zeer gerechtvaardigt.
pi_185049455
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 18:45 schreef Koettie het volgende:
Ik zou er nooit iemand om uitlachen oid en als ik iemand echt echt echt leuk vind zou ik 't overwegen. Maar eigenlijk liever niet.
Maar wat is de reden van niet dan?
pi_185049510
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 17:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als je een keer seks hebt gehad en vijf jaar later pas weer dan is het ook gedoe. Wat is het verschil?

Eerlijk zijn als oude maagd is gewoon dom. LIegen is welicht niet heel netjes, maar in dit geval zeer gerechtvaardigt.
Ben jij zelf nog maagd?
pi_185049523
Vooral vrouwen hoeven helemaal niet zoveel te doen en juist zij hebben een hele eisenlijst en handleiding waar je een mastergraad voor moet hebben.
pi_185049702
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 17:14 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Maar wat is de reden van niet dan?
Heb ik enkele pagina's geleden uitgelegd.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 17:31:30 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185049723
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 17:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ben jij zelf nog maagd?
Nee, gelukkig sinds mn 17e niet meer.

Overigens ben ik nooit een vrouw tegengekomen die me vooraf heeft gevraagd of ik maagd was. Dus wanneer je er niet zelf over begint kan het al niet snel meer een probleem zijn.
pi_185049765
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 17:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, gelukkig sinds mn 17e niet meer.

Overigens ben ik nooit een vrouw tegengekomen die me vooraf heeft gevraagd of ik maagd was. Dus wanneer je er niet zelf over begint kan het al niet snel meer een probleem zijn.
Ik vroeg het omdat ik het nogal verbazingwekkend vind dat jij denkt dat 5 jaar droog staan hetzelfde effect heeft (qua klungelen) als maagdelijkheid.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 17:47:42 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185049973
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 17:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik vroeg het omdat ik het nogal verbazingwekkend vind dat jij denkt dat 5 jaar droog staan hetzelfde effect heeft (qua klungelen) als maagdelijkheid.
Mijn advies voor die maagden is gewoon een onconroleerbare vakantiescharrel van jaren geleden te verzinnen. En als je na een eenmalige dronken neukbeurt vijf jaar droog staat dan is het echt nog even onhandig waarschijnlijk.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 18:23:36 #87
471241 NoFrauds
Niet je fokking moeder
pi_185050548
Het is wel een minpunt ja, en het lijkt me ook vrijwel altijd samenhangen met beperkte sociale skills en dat is sowieso een minpunt. Dus nee, een relatie aangaan met iemand zonder ervaring vind ik geen aanrader. Ik heb het liefst dat iemand weet waar alles zit (haha), wat hij zelf lekker vindt, hoe hij een vrouw kan laten klaarkomen (op meerdere manieren :9 ) etc. Maar goed, ik ben zelf ook al redelijk ervaren. Lijkt me een minder probleem als de vrouw in kwestie ook nog niet zoveel ervaring heeft.

Maar goed, wil je hier overheen komen, dan moet je het gewoon doen en gaandeweg leren. Mijn eerste keer was ook totaal niet boeiend (ok, ik weet dat er voor mannen meer een prestatiedruk op zit, maar toch), daarna wordt het pas leuker. Gewoon ervoor gaan :)
Ik hou niet van fraude.
pi_185051067
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 17:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mijn advies voor die maagden is gewoon een onconroleerbare vakantiescharrel van jaren geleden te verzinnen. En als je na een eenmalige dronken neukbeurt vijf jaar droog staat dan is het echt nog even onhandig waarschijnlijk.
Al die hoepels waar mannen doorheen moeten springen aleen om dat andere geslacht te bevvredigen. Dus vakantieliefde verzinnen en liegen, meiden aanspreken en dan drinken voeren. Dan meekrijgen wachten wachten en hopen dat ze zin heeft. En jij natuurlijk ook. Vrouwen hoeven alleen maar lol te hebben en en te kiezen.
pi_185051142
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:56 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Al die hoepels waar mannen doorheen moeten springen aleen om dat andere geslacht te bevvredigen. Dus vakantieliefde verzinnen en liegen, meiden aanspreken en dan drinken voeren. Dan meekrijgen wachten wachten en hopen dat ze zin heeft. En jij natuurlijk ook. Vrouwen hoeven alleen maar lol te hebben en en te kiezen.
Snap je nou echt nog steeds niet dat het niet zo werkt? Eigenlijk ben ik ook stom dat ik er nog op reageer, maar wat heb jij een verkeerd beeld van mannen en vrouwen zeg. Als je nou gewoon een leuke vent was (niet eens perse qua uiterlijk) die niet zo loopt te zeiken over vrouwen, dan had je al lang al eens in bed gelegen met een vrouw.
pi_185051523
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:01 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Snap je nou echt nog steeds niet dat het niet zo werkt? Eigenlijk ben ik ook stom dat ik er nog op reageer, maar wat heb jij een verkeerd beeld van mannen en vrouwen zeg. Als je nou gewoon een leuke vent was (niet eens perse qua uiterlijk) die niet zo loopt te zeiken over vrouwen, dan had je al lang al eens in bed gelegen met een vrouw.
Dit. An sich zou ik geen moeite hebben met een maagd, misschien zou ik het zelfs wel leuk vinden. Maar vaak is het wel zo dat wanneer mannen op latere leeftijd nog maagd zijn ze vaak een apart beeld hebben van relaties en vrouwen. Dat zou me tegenhouden denk ik.

Heb ooit een aanbod gekregen om een man van 29 te ontmaagden voor ¤500. Niet gedaan natuurlijk, als hij me gewoon had geprobeerd te versieren was het hem wel gelukt.
pi_185051719
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:20 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

Dit. An sich zou ik geen moeite hebben met een maagd, misschien zou ik het zelfs wel leuk vinden. Maar vaak is het wel zo dat wanneer mannen op latere leeftijd nog maagd zijn ze vaak een apart beeld hebben van relaties en vrouwen. Dat zou me tegenhouden denk ik.

Heb ooit een aanbod gekregen om een man van 29 te ontmaagden voor ¤500. Niet gedaan natuurlijk, als hij me gewoon had geprobeerd te versieren was het hem wel gelukt.
Wacht even. Je kon en 500 verdienen. en je had hem toch wel gedaan?

Verzonnen posts.

De grap is denk ik eerder dat maagden op late leeftijd te lelijk zijn geweest in hun jeugd. Je hebt toch een ondergrens van nodige aantrekking nodig dit lijkt mij volkomen logisch en begrijpbaar voor iedereen vanaf de kleuterschool.

En natuurlijk zijn oude maagden sociaal minder dan wat je gewend bent omdat ze nooit de kans kregen van je. Wegens hun uiterlijk. Knappe mensen die nooit opvallen en maagd blijven tot op late leeftijd. Wat een onzin.

En dan vrouwen die beweren dat het ergens anders door komt dan uiterlijk. Wat bizar.
pi_185051796
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:28 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Verzonnen posts.

De grap is denk ik eerder dat maagden op late leeftijd te lelijk zijn geweest in hun jeugd. Je hebt toch een ondergrens van nodige aantrekking nodig dit lijkt mij volkomen logisch en begrijpbaar voor iedereen vanaf de kleuterschool.

En natuurlijk zijn oude maagden sociaal minder dan wat je gewend bent omdat ze nooit de kans kregen van je. Wegens hun uiterlijk. Knappe mensen die nooit opvallen en maagd blijven tot op late leeftijd. Wat een onzin.

En dan vrouwen die beweren dat het ergens anders door komt dan uiterlijk. Wat bizar.
Gaat het er nou echt niet in dat je geen sportschool Billy hoeft te zijn met een goeie kop om seks te hebben. Het ligt echt voornamelijk aan je instelling en de manier waarop je je opstelt tegenover vrouwen.

Ik kan serieus wel een bandje opnemen en blijven afspelen.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:33:38 #93
471241 NoFrauds
Niet je fokking moeder
pi_185051812
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:28 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Verzonnen posts.

Ik denk dat je hardleers bent, maar ik probeer het toch: houding en uitstraling is vele malen belangrijker. Tuurlijk, uiterlijk helpt. Maar ik ken genoeg niet zo knappe gasten die echt wel een vriendin/chick kunnen regelen. Je hebt een zeer negatief beeld van de wereld/vrouwen en dat komt waarschijnlijk doordat je ook een negatief beeld van jezelf hebt. Zolang je hierin vastzit, gaat het je niet lukken, want niemand vindt chagrijnige mensen leuk.
Ik hou niet van fraude.
pi_185053700
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:33 schreef NoFrauds het volgende:

[..]

Ik denk dat je hardleers bent, maar ik probeer het toch: houding en uitstraling is vele malen belangrijker. Tuurlijk, uiterlijk helpt. Maar ik ken genoeg niet zo knappe gasten die echt wel een vriendin/chick kunnen regelen. Je hebt een zeer negatief beeld van de wereld/vrouwen en dat komt waarschijnlijk doordat je ook een negatief beeld van jezelf hebt. Zolang je hierin vastzit, gaat het je niet lukken, want niemand vindt chagrijnige mensen leuk.
"Uitstraling hebben" is zo erg arbitrair en zeer breed interpreteerbaar. Ik kan daar niets mee onder plaatjes.

Ik kom altijd tegen dat vrouwen zeggen dat ze een man lelijk vinden (bijvoorbeeld hun eigen man zelfs). Maar dan zijn deze mannen helemaal niet lelijk. Wel gemiddeld tot iets boven ge.iddeld. Ik kan me dus niet meer onttrekken aan mijn generalisaties over vrouwen die blijken namelijk vaak wel te kloppen.

Laatst nog een begeidster die beweerde "mijn man is ook niet zo knap hoor, met lang haar en een baard lijkt hij op andre rieu". Ik heb haar profiel en dr man op facebook opgezocht. Ik zal iets later een foto plaatsen.

De grote grap is vrouwen hebben een negatief beeld van mij, mijn uiterlijk. Het staat hen niet aan. Niets aan te doen. Dat kan. Maar jullie maken ervan dat ik MIJZELF niet mag. Hoe....

Ik kan nooit winnen of ik gelijk heb of niet.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 21:34:07 #95
471241 NoFrauds
Niet je fokking moeder
pi_185054931
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 20:56 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

"Uitstraling hebben" is zo erg arbitrair en zeer breed interpreteerbaar. Ik kan daar niets mee onder plaatjes.

Ik kom altijd tegen dat vrouwen zeggen dat ze een man lelijk vinden (bijvoorbeeld hun eigen man zelfs). Maar dan zijn deze mannen helemaal niet lelijk. Wel gemiddeld tot iets boven ge.iddeld. Ik kan me dus niet meer onttrekken aan mijn generalisaties over vrouwen die blijken namelijk vaak wel te kloppen.

Laatst nog een begeidster die beweerde "mijn man is ook niet zo knap hoor, met lang haar en een baard lijkt hij op andre rieu". Ik heb haar profiel en dr man op facebook opgezocht. Ik zal iets later een foto plaatsen.

De grote grap is vrouwen hebben een negatief beeld van mij, mijn uiterlijk. Het staat hen niet aan. Niets aan te doen. Dat kan. Maar jullie maken ervan dat ik MIJZELF niet mag. Hoe....

En, mag je jezelf?
Ik hou niet van fraude.
pi_185057626
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 21:34 schreef NoFrauds het volgende:

[..]

En, mag je jezelf?
Weet jij hoe ik mezelf (en mijn soortgenoten) heb leren haten dit komt door jullie. Als vrouwen je niet willen ga je toch aan jezelf twijvelen. Er is geen kip of het ei-mysterie. Dat is de volgorde. Vrouwen willen mij niet vanwege mijn uiterlijk. Maar jullie maken er steevast van dat het komt door innerlijke eigenschappen zogenaamde persoonlijkheid. Maar hoe moeilijk denk je dat het is om rechtop te lopen en normaal te doen. Niet moeilijk. Jullie kennen vast wel mannen die een steekje los hebben en toch vriendinnen hebben. Dus zo ingewikeld is persoonlijkheid niet. Dus als vrijwel iedereen dat kan. Wat is dan die andere factor waardoor ik niet slaag. Uiterlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 16-02-2019 23:58:37 ]
pi_185057775
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 20:56 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ok, ik zeg het nog een keer, het ligt niet aan je uiterlijk, het ligt aan je belachelijke, negatieve, vrouw onvriendelijke houding. Maar het gaat echt niet doordringen he?
pi_185058125
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 23:33 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Ok, ik zeg het nog een keer, het ligt niet aan je uiterlijk, het ligt aan je belachelijke, negatieve, vrouw onvriendelijke houding. Maar het gaat echt niet doordringen he?
Vrouwondvriendelijk dat is zeker de clou? Weet je hoe manonvriendelijk vrouwen vandaag zijn. Er heerst een giftige sfeer tegen het mannelijk geslacht. We worden aan alle kanten aangevallen ook door de gay-community. Jezelf man noemen zou discriminerend en oneerlijk zijn. Waar slaat dat allemaal nog op vandaag de dag. Een vrouw hoeft maar het woordje vrouwonvriendelijk te laten vallen en de man hangt. Op een forum, gabanned en eraf geschopt. Alleen omdat mijn mening je niet aanstaat. Weetjewat JIJ hebt gelijk. Want wat maakt het nog uit wat ik zeg. Jij hebt gelijk. jij bent mij niet en hebt mijn ervaringen niet. Maar jouw mening geldt voor mij. Tevreden?
pi_185059105
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:01 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Dit komt alleen dan ook weer over alsof "het spontaan allemaal gebeurt"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 17 februari 2019 @ 10:09:52 #100
471241 NoFrauds
Niet je fokking moeder
pi_185060578
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 23:25 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Weet jij hoe ik mezelf (en mijn soortgenoten) heb leren haten dit komt door jullie. Als vrouwen je niet willen ga je toch aan jezelf twijvelen. Er is geen kip of het ei-mysterie. Dat is de volgorde. Vrouwen willen mij niet vanwege mijn uiterlijk. Maar jullie maken er steevast van dat het komt door innerlijke eigenschappen zogenaamde persoonlijkheid. Maar hoe moeilijk denk je dat het is om rechtop te lopen en normaal te doen. Niet moeilijk. Jullie kennen vast wel mannen die een steekje los hebben en toch vriendinnen hebben. Dus zo ingewikeld is persoonlijkheid niet. Dus als vrijwel iedereen dat kan. Wat is dan die andere factor waardoor ik niet slaag. Uiterlijk.
:?

Je zegt dat je jezelf haat? Dat is niet zo best. Je moet eens leren verantwoordelijkheid te nemen voor je acties/gedrag. Je kunt niet de schuld van je zelfhaat/lage zelfbeeld geven aan vrouwen, dat is echt ridicuul :') juist door dit soort uitspraken kom je niet echt gezellig over, en daardoor blijven de vrouwen weg.
Ik hou niet van fraude.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')