abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2019 @ 18:00:54 #1
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_184658058
Hier staan vaker topics van mannen die nog geen sexuele ervaring hebben (maagd?) en zich zorgen maken dat vrouwen hen hiervoor (zullen) uitlachen, niet serieus als man nemen, als man ervaren, zien. Openlijk dan wel innerlijk, in gedachten.Dus vrouwen vanaf (pak hem beet) 20 tot ? .... gewoon, iedere vrouw mag hier graag reageren.Is het een zwaar minpunt, of net een pluspunt? Of is het jou egaal?
Graag met wat meer info over hoe je erover denkt. ,Zou het voor jou een reden zijn om geen relatie aan te willen gaan, hoe denk je erover?

Ben zeer benieuwd naar jullie mening en onderbouwing ervan.

:? :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_184658071
:? :? :?
  zondag 27 januari 2019 @ 18:03:07 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_184658100
:? :? :? :?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 27 januari 2019 @ 18:07:13 #4
450228 LeesFoknl
pi_184658177
Zie bv het topic

SEX / Thuisontvangst bezoeken?

en er zijn er meer van gelijke strekking hier.
( het gaat dus niet om mij, ben al bijna een halve eeuw niet meer "maagd".
pi_184658186
:? :? :? :? :?
  zondag 27 januari 2019 @ 18:09:37 #6
450228 LeesFoknl
pi_184658211
:O :O
  zondag 27 januari 2019 @ 18:12:29 #7
450228 LeesFoknl
pi_184658261
Zie dat de 2 reaguurders mannen zijn. Nu de vrouwen nog!
pi_184658286
Goeie dag eem
pi_184658704
Als je nou een stappenplan maakt en je daaraan houdt. Dus minimaal 1x in de week uit (kroeg, stad, disco) en als je dat 3 x gedaan hebt.... Stel je voor jezelf het volgende doel dat je met 2 of 3 mensen per avond een gesprekje aanknoopt (hoeven nog geen eens vrouwen te zijn) gewoon een simpel gesprekje. Is dat 3x gelukt ga je dus van 3 gesprekjes per uitgaansavond naar 5. Dat doe je ook 3x. Ondertussen ben je al een aantal maand aan het uitgaan maar heb je contacten gelegd en waarschijnlijk je communicatieve vaardigheden ontwikkelt. Vanuit daar kun je verder bouwen.
Stel jezelf dus zo'n plan en houdt je er gewoon aan... Ook al vindt je uitgaan of de kroeg niet heel leuk... Plaag jezelf maar een beetje en blijf gewoon eens staan als je begint te zweten. Je zult zien dat het telkens beter gaat.
pi_184658721
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 18:07 schreef LeesFoknl het volgende:
Zie bv het topic

SEX / Thuisontvangst bezoeken?

en er zijn er meer van gelijke strekking hier.
( het gaat dus niet om mij, ben al bijna een halve eeuw niet meer "maagd".
dus je bent pakweg 65 jaar en je gaat je er nu nog druk om maken
pi_184658784
Ik zou er nooit iemand om uitlachen oid en als ik iemand echt echt echt leuk vind zou ik 't overwegen. Maar eigenlijk liever niet.
  zondag 27 januari 2019 @ 18:49:33 #12
450228 LeesFoknl
pi_184658851
Aha, het eerste antwoord van een vrouw (mijn vraag is aan vrouwen) die ook echt ingaat op de vraag .

Dank je Koettie. _O_
pi_184658865
Ik zou een man nooit uit lachen, maar als een man van mijn leeftijd (dik in de 30) totaal geen ervaring heeft, dan zou ik me toch wel afvragen hoe dat komt. Nooit meegemaakt en ga het waarschijnlijk ook niet mee maken.
  zondag 27 januari 2019 @ 18:53:12 #14
450228 LeesFoknl
pi_184658944
Ook jij, dank je Miss-X
Als je ziet hoe vaak dit thema door mannen aangekaart wordt is het heel zinvol als vrouwen zelf nou eens zeggen wat ze ervan vinden.

_O_
  zondag 27 januari 2019 @ 18:57:44 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_184659062
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 18:53 schreef LeesFoknl het volgende:
Ook jij, dank je Miss-X
Als je ziet hoe vaak dit thema door mannen aangekaart wordt is het heel zinvol als vrouwen zelf nou eens zeggen wat ze ervan vinden.

_O_
Heel zinvol voor een oude vent inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_184659084
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 18:40 schreef HetDonkertAan het volgende:
Als je nou een stappenplan maakt en je daaraan houdt. Dus minimaal 1x in de week uit (kroeg, stad, disco) en als je dat 3 x gedaan hebt.... Stel je voor jezelf het volgende doel dat je met 2 of 3 mensen per avond een gesprekje aanknoopt (hoeven nog geen eens vrouwen te zijn) gewoon een simpel gesprekje. Is dat 3x gelukt ga je dus van 3 gesprekjes per uitgaansavond naar 5. Dat doe je ook 3x. Ondertussen ben je al een aantal maand aan het uitgaan maar heb je contacten gelegd en waarschijnlijk je communicatieve vaardigheden ontwikkelt. Vanuit daar kun je verder bouwen.
Stel jezelf dus zo'n plan en houdt je er gewoon aan... Ook al vindt je uitgaan of de kroeg niet heel leuk... Plaag jezelf maar een beetje en blijf gewoon eens staan als je begint te zweten. Je zult zien dat het telkens beter gaat.
Wat een onzin, als je zoiets niet leuk vindt dan gaat dat toch helemaal niet werken.

Met geforceerde nep gesprekjes krijg je de dames echt het bed niet in...
pi_184659104
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 18:59 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Wat een onzin, als je zoiets niet leuk vindt dan gaat dat toch helemaal niet werken.

Met geforceerde nep gesprekjes krijg je de dames echt het bed niet in...
Misschien niet maar het is wel een idee.
  zondag 27 januari 2019 @ 19:10:11 #18
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184659299
Hangt af van de leeftijd. Tot een jaar of 25 doet het er echt niet toe, bij een 40 jarige man vraag ik me het waarom af.

Uitlachen lijkt me altijd een rare reactie, maar bij uitzonderlijk oud maagd zou ik me wel zorgen maken over wat eraan ten grondslag ligt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184659553
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 18:59 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Misschien niet maar het is wel een idee.
Tja het is ook een idee om jezelf naakt aan te bieden op straat, ik denk dat beide niet gaat werken ;)
  zondag 27 januari 2019 @ 19:28:08 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_184659708
Ik ken wel wat 35+ maagden waar verder niet zo heel veel mis mee is, maar gewoon een technische studie zijn gaan doen en daarna in een technische hoek zijn gaan werken, en dus vrijwel nooit in contact komen met (single, date-bare) vrouwen. En niet iedereen is van het willekeurige personen oppikken in een bar.

Met het wegvallen van kerk en verenigingswezen (en de jongere generaties die steeds ouder seks hebben, waardoor het vaak na de middelbare school moet gebeuren), zal dit waarschijnlijk steeds vaker gebeuren. Zolang het geen verknipte incels worden, zou het jammer zijn als daar op neergekeken zou worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 27 januari 2019 @ 19:32:40 #21
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_184659820
Mijn geliefde is nogal wat jonger dan ik en was logischerwijs een stuk minder ervaren dan ik toen we verkering kregen. Zijn insteek was: last maar merken wat fijn is, ik wil hier héél goed in worden. Geen seconde getwijfeld.
Prrrrr
pi_184664306
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 18:40 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ga jij dan mee uit?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184664322
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 19:22 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Tja het is ook een idee om jezelf naakt aan te bieden op straat, ik denk dat beide niet gaat werken ;)
Social skills ontwikkelen en veel in contact komen met nieuwe mensen lijkt mij juist hetgeen wat wel werkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184664409
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 19:32 schreef mspoez het volgende:
Mijn geliefde is nogal wat jonger dan ik en was logischerwijs een stuk minder ervaren dan ik toen we verkering kregen. Zijn insteek was: last maar merken wat fijn is, ik wil hier héél goed in worden. Geen seconde getwijfeld.
Als ze maagd zijn zijn ze nog goed kneedbaar naar wat jij wilt. })

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184665961
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Social skills ontwikkelen en veel in contact komen met nieuwe mensen lijkt mij juist hetgeen wat wel werkt.
Dat is zeker waar, maar naar kroegen en clubs gaan terwijl je dat echt niet leuk vindt gaat daar echt niet mee helpen. Zat andere manieren om mensen te ontmoeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')