abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185085614
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:35 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Nou ik heb nooit gezegd dat ze superlelijk is. Maar naar realistische standaarden is zij een 5. Tussen 5 en 10 zit zoveel dat past niet. Voor haar man is zij mischien een 7.
Nou, geef eens een link naar die foto's.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_185085682
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef Nobu het volgende:

[..]

Die vrouwen zijn onbereikbaar voor je om dezelfde reden dat je een batterij begeleiders hebt; omdat je een koekwaus bent.
amen
  maandag 18 februari 2019 @ 16:00:14 #203
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185085872
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:35 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Nou ik heb nooit gezegd dat ze superlelijk is. Maar naar realistische standaarden is zij een 5. Tussen 5 en 10 zit zoveel dat past niet. Voor haar man is zij mischien een 7.
Een 5 is onvoldoende dus een klein beetje lelijk. Terwijl die vrouw helemaal niets had dat lelijk is.

quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:40 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
@:Hexagon Ik denk ook dat je andere mannen al gauw wegzet als te lelijk. Dat is mischien ook deel van het probleem. Het is heel complex allemaal. Er is ook nog iets als jezelf iets knapper in te schatten dan je werkelijk bent. Als je alle factoren naast mekaar legt zul je zien dat je op alle punten bevooroordeeld bent ingesteld te positief of te negatief wat een raar perspectief geeft.

Je stelde die vrouw en die man al gelijk en dat zijn zij absoluut niet!

Die gozer in die foto is een knappe gozer. Je vergeet ook weer wat die vrouw zelf zei. Zij vond haar eigen man niet zo knap.

Wie heeft er hoge eisen?

Niet hij. Maar zij. En niet ik. Ik krijg wel alle verwijt en alle shit.
Ja ik stel die twee ongeveer gelijk qua uiterlijk. En dat is niet omdat ik die man lelijk vind. Maar omdat zijn vriendin gewoon een aantrekkelijke vrouw is. Terwijl jij halstarrig blijft beweren dat ze een onvoldoende scoort zonder aan te kunnen geven wat er mis aan is.
pi_185085912
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 16:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Een 5 is onvoldoende dus een klein beetje lelijk. Terwijl die vrouw helemaal niets had dat lelijk is.

[..]

Ja ik stel die twee ongeveer gelijk qua uiterlijk. En dat is niet omdat ik die man lelijk vind. Maar omdat zijn vriendin gewoon een aantrekkelijke vrouw is. Terwijl jij halstarrig blijft beweren dat ze een onvoldoende scoort zonder aan te kunnen geven wat er mis aan is.
Als die Chinese vrouw al een 7 is voor jou. Wat zijn echt knappe vrouwen dan volgens jou. Een 15?
Je hebt letterlijk nog maar 3 punten tussen 7 en 10. Dat klopt toch niet. Er bestaan talloze aantrekkelijkere vrouwen dan haar daar is geen plaats meer voor tussen 7 en 10.

Je stelt die twee gelijk kwa aantrekkelijkheid dat zijn zij niet. Jammer dat die foto weg is.
  maandag 18 februari 2019 @ 16:05:45 #205
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185085972
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 16:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Als die Chinese vrouw al een 7 is voor jou. Wat zijn echt knappe vrouwen dan volgens jou. Een 15?
Je hebt letterlijk nog maar 3 punten tussen 7 en 10. Dat klopt toch niet. Er bestaan talloze aantrekkelijkere vrouwen dan haar daar is geen plaats meer voor tussen 7 en 10.

Je stelt die twee gelijk kwa aantrekkelijkheid dat zijn zij niet. Jammer dat die foto weg is.
Aantrekkelijkere vrouwen scoren een 8 een 9 of een 10

Daar komt ze niet aan. Maar wat is al zeg, mooie ogen, gave huid, slanke hals, leuke lach, mooie haarkleur, jeugdige uitstraling, Helemaal niets mis aan.
pi_185085996
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 16:02 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Laat die foto dan eens zien. Of geef de naam vd dame in kwestie.
  maandag 18 februari 2019 @ 16:18:43 #207
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_185086249
De hele discussie is zinloos. Smaak is zo vreselijk subjectief. Wat ik een 9 vind (10 bestaat niet denk ik), vindt de ander een 5je.
pi_185086582
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 16:18 schreef Flogging het volgende:
De hele discussie is zinloos. Smaak is zo vreselijk subjectief. Wat ik een 9 vind (10 bestaat niet denk ik), vindt de ander een 5je.
True.

Maar hierover valt toch moeilijk te zeggen dat het een 5 is?

pi_185087087
@Zomaar-een-Chinees Jij leeft onder de illusie dat schoonheid objectief is, maar dit is klinkklare onzin man. Je projecteert jouw gebrek aan succes op de rest van de wereld.
pi_185087599
quote:
De hele discussie zuigt energie.

Helemaal niks constructiefs aan, negatieve wereldbeelden spuwen is het.
Accepteren + het beste van maken wat je kunt is wat je moet doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 18 februari 2019 @ 18:25:05 #211
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_185088713
quote:
Nee maar het kan natuurlijk wel zijn dat iemand een onrealistisch beeld heeft van wat een normale vrouw is. Wanneer je slechts fotomodellen en pronoactrices tot norm van aantrekkelijk gaat verheffen dan is dat ook niet heel gezond.
pi_185088821
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 18:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee maar het kan natuurlijk wel zijn dat iemand een onrealistisch beeld heeft van wat een normale vrouw is. Wanneer je slechts fotomodellen en pronoactrices tot norm van aantrekkelijk gaat verheffen dan is dat ook niet heel gezond.
Voor jou was die vrouw een 7 omdat je wellicht niet beter kan krijgen of gewend bent. Als je alle mensen van knap tot erg lelijk naast elkaar legt scoort zij toch echt een 5
pi_185088853
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 16:35 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

True.

Maar hierover valt toch moeilijk te zeggen dat het een 5 is?

[ afbeelding ]
En nu zonder plamuurlaag
pi_185088982
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 18:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

En nu zonder plamuurlaag
Dan is ze nog steeds cute waarschijnlijk.
  maandag 18 februari 2019 @ 19:00:32 #215
471241 NoFrauds
Niet je fokking moeder
pi_185089420
Wajoo, wat een escalatie in dit topique. Zitten een hoop gefrustreerde figuren hier (ok niet verbazend). Tip: werk aan jezelf :)
Ik hou niet van fraude.
pi_185091215
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 18:29 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Voor jou was die vrouw een 7 omdat je wellicht niet beter kan krijgen of gewend bent. Als je alle mensen van knap tot erg lelijk naast elkaar legt scoort zij toch echt een 5
Nee, jij snapt het gewoon niet, die vrouw was geen 5 (oh man ik haat cijfers geven aan mensen) stop eens met dit topic kapen en werk aan jezelf, dit gaat echt helemaal nergens meer over.

En weet je, met de manier waarop je over vrouwen praat en hoe je doet, daar ga je echt niet mee scoren bij de dames nee. Dat ligt niet aan je uiterlijk, maar aan je vreselijke kut karakter.
  maandag 18 februari 2019 @ 20:22:19 #217
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185091311
Ik vind onervaren mannen wel schattig meestal.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_185091334
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:18 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Nee, jij snapt het gewoon niet, die vrouw was geen 5 (oh man ik haat cijfers geven aan mensen) stop eens met dit topic kapen en werk aan jezelf, dit gaat echt helemaal nergens meer over.

En weet je, met de manier waarop je over vrouwen praat en hoe je doet, daar ga je echt niet mee scoren bij de dames nee. Dat ligt niet aan je uiterlijk, maar aan je vreselijke kut karakter.
Jij geeft mensen toch ook een beoordeling of niet. Dit doet iedereen. Of vind je elke man hetzelfde kwa aantrekking :')
  maandag 18 februari 2019 @ 20:25:58 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_185091384
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind onervaren mannen wel schattig meestal.
Hou je van eentje van Chinese komaf voor een keertje?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_185091430
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:23 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Jij geeft mensen toch ook een beoordeling of niet. Dit doet iedereen. Of vind je elke man hetzelfde kwa aantrekking :')
Ja maar ik geef geen cijfers aan mensen, ik ben namelijk geen puber meer.
  maandag 18 februari 2019 @ 20:32:05 #221
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185091546
quote:
9s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Hou je van eentje van Chinese komaf voor een keertje?
Als het een lekker ding is..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 18 februari 2019 @ 20:32:46 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_185091575
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als het een lekker ding is..
Hmmzz
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_185091753
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:28 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Ja maar ik geef geen cijfers aan mensen, ik ben namelijk geen puber meer.
Beoordelen van de een wel meer dan een ander is toch hetzelfde. Cijfers geven een nauwkeurigere omschrijving dan alleen 'lekker ding'. Binnen een schaal kun je alles op een rij zetten van minst naar meest. En ja dit is wetenschappelijk en dus objectief wel degelijk mogelijk. Neem bijvoorbeeld de OKC en Tinder statistieken van welke profielen het beste of minste werden gewaardeerd. Dat is puur wetenschappelijk met een proefgroote van miljoenen mensen met allerlei achtergronden. Inclusief gays, Chinezen, Afrikanen noem maar op. Allemaal puur gebasseerd op uiterlijk. En niet alleen. Men kon destijds ook een cijfer toekennen aan de persoonlijkhid van de profielen. Dit kwam evenredig overeen met hoe aantrekkelijk de profielen werd bevonden hoe beter de persoonlijke eigenschappen zouden zijn. Uiterlijk is dus heel belangrijk.
pi_185091945
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:37 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Beoordelen van de een wel meer dan een ander is toch hetzelfde. Cijfers geven een nauwkeurigere omschrijving dan alleen 'lekker ding'. Binnen een schaal kun je alles op een rij zetten van minst naar meest. En ja dit is wetenschappelijk en dus objectief wel degelijk mogelijk. Neem bijvoorbeeld de OKC en Tinder statistieken van welke profielen het beste of minste werden gewaardeerd. Dat is puur wetenschappelijk met een proefgroote van miljoenen mensen met allerlei achtergronden. Inclusief gays, Chinezen, Afrikanen noem maar op. Allemaal puur gebasseerd op uiterlijk. En niet alleen. Men kon destijds ook een cijfer toekennen aan de persoonlijkhid van de profielen. Dit kwam evenredig overeen met hoe aantrekkelijk de profielen werd bevonden hoe beter de persoonlijke eigenschappen zouden zijn. Uiterlijk is dus heel belangrijk.
Ik kijk toch echt anders naar mensen en dan is mijn smaak ook nog veranderd over de jaren. Wat ik eerder aantrekkelijk vond, vind ik nu helemaal niet meer aantrekkelijk.

Cijfers geven aan mensen vind ik persoonlijk nogal kinderachtig.
pi_185091998
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:51 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Begrijp je waarom ik denk dat innerlijk geen ene hol uitmaakt. Rechtop lopen en normaal doen is niet moeilijk. En zelfs dat is dus geen noodzaak.
Okidoki
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')