abonnement Unibet Coolblue
pi_184589414
Dit is iets wat ik me al lang afvraag.

Vinden mensen die zelf minder knap zijn, andere mensen die ook niet knap zijn, aantrekkelijker dan dat knappe mensen hen zouden vinden?

De meeste mensen hebben uiteindelijk toch wel een relatie met hun 'looksmatch'. Dus zeg maar even, een vrouwelijke '7' heeft meestal ook wel een man die tussen de 6 en de 8 zit. En andersom. Soms komen er wel andere verhoudingen voor, maar dat wil ik even buiten beschouwing laten.

Ik geloof er zelf eigenlijk niet echt in dat aantrekking heel erg 'smaakgebonden' is. Vrijwel alle mannen vinden Emilia Clarke een aantrekkelijke vrouw en vrijwel alle vrouwen vinden Chris Hemsworth een aantrekkelijke man. Hier zijn zowel knappe als lelijke mensen het over eens.

Maar goed, een mannelijke '3' weet van zichzelf ook wel dat hij die vrouwen die 7+ scoren nooit zal krijgen. En dat weet de vrouwelijke 3 ook wel. Dus wat er dan vaak gebeurt is dat deze twee 'drietjes' met elkaar een relatie krijgen. Niks mis mee uiteraard, maar uiteindelijk is het wel gewoon een geval van 'settelen voor less' lijkt me.

Maar hoe zit dit nou met de daadwerkelijke aantrekkingskracht tussen deze 2 mensen? Vinden ze elkaar echt aantrekkelijk? Als je bruiloftfilms, facebookposts en etc mag geloven, dan vinden ook deze mensen hun partner 'de mooiste vrouw / man' op aarde. Maar in hoeverre is deze aantrekking oprecht?

Ik bedoel hier niets lulligs mee. Ik ben ook geen hele knappe vent. Ik vraag me alleen af hoe het werkt in het brein van mensen die in een relatie stappen met iemand die gewoon niet aan de schoonheidseisen voldoet. Is het een kwestie van 'bewust' kiezen voor 'dan maar' iemand die minder knap is zodat je toch het leven met iemand samen kunt delen en daar de voordelen van hebt? Of is het een soort 'copings mechanisme' van je lichaam of brein waardoor je minder aantrekkelijke mensen ook echt aantrekkelijker vindt als je zelf minder knap bent?

En dan heb ik het hier dus niet over alle andere facetten van aantrekkelijkheid, maar pure fysieke, seksuele aantrekkingskracht.

Hoe zit dit?
pi_184589493
Tvp voor een vriend van me
  Moderator donderdag 24 januari 2019 @ 11:02:39 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184589503
Interessante vraag. Ik heb echt geen idee. Niet omdat ik zelf nou een fotomodel ben, maar ik heb echt geen idee hoe het zit qua aantrekkingskracht tussen twee 3'en zeg maar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184589528
Weet niet ben een 7+. Nee ik kan wel de schoonheid zien in minder knappe mensen en heb ook exen die geen 7 zijn maar ik wel aantrekkelijk vond. Bijvoorbeeld door eigenschappen.
  donderdag 24 januari 2019 @ 11:05:27 #5
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_184589549
Goed topic. Ik denk dat het een kwestie is van aandacht krijgen en reactie opwekken. Als je continu wordt afgewezen door een 8, maar dames die je fysiek minder aantrekkelijk vindt wél gewoon een gesprek met je aangaan en interesse tonen, die uiteindelijk voor jou aantrekkelijker worden. Het is het hele plaatje. Die gast snapt uiteindelijk ook wel dat Emilia Clarke inderdaad fysiek knapper is dan zijn vriendin, maar zijn vriendin past beter bij hem door 100 andere factoren.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 24 januari 2019 @ 11:30:01 #6
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184589946
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 10:57 schreef matigeuser het volgende:
Maar hoe zit dit nou met de daadwerkelijke aantrekkingskracht tussen deze 2 mensen? Vinden ze elkaar echt aantrekkelijk? Als je bruiloftfilms, facebookposts en etc mag geloven, dan vinden ook deze mensen hun partner 'de mooiste vrouw / man' op aarde. Maar in hoeverre is deze aantrekking oprecht?
Misschien telt het innerlijk voor sommige mensen ook mee in hoeverre ze iemand aantrekkelijk vinden.
pi_184589963
Uiterlijk is niks meer dan slechts een verpakking. Als iemands innerlijk een 9 of een 10 is en het uiterlijk een 3, bij wijze van spreken... dan heb je daar in the end meer aan dan aan het omgekeerde.
  donderdag 24 januari 2019 @ 11:34:24 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184590005
Mijn ervaring is toch dat iemand op de eerste indruk op een vijfje kan lijken maar naar mate je haar beter gaat leren kennen gaat dat cijfer omhoog. Je gaat die persoon dan op een andere manier zien. En ziet schoonheid die je op het eerste gezicht niet meteen was opgevallen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184590199
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:04 schreef Myrr het volgende:
Weet niet ben een 7+.
Bescheidenheid siert de mens.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
  Moderator donderdag 24 januari 2019 @ 11:56:47 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184590350
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:47 schreef LanceVanceDance het volgende:

[..]

Bescheidenheid siert de mens.
Misschien is het gewoon waar. Valse bescheidenheid is bullshit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184590398
Volgens mij heel simpel en is het pure biologie.
Biologisch gezien wil de mens zich voortplanten, en als iedereen achter de zelfde perfecte 10 aan zit gaat dat niet werken. Dus ga je genoegen nemen met minder.

En mensen die zeggen dat hun partner de mooiste persoon op aarde is liegen ze gewoon :o
pi_184590495
Vraag het je vriendin, zou ik zeggen. Als je zelf ook minder knap bent zal zij het wel weten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 24 januari 2019 @ 12:09:09 #13
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184590523
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 10:57 schreef matigeuser het volgende:
Maar goed, een mannelijke '3' weet van zichzelf ook wel dat hij die vrouwen die 7+ scoren nooit zal krijgen.
Ik zou niet nooit zeggen. Billy Joel had zowel een relatie met Elle MacPherson als Christie Brinkley.
Ook tegelijkertijd zelfs. :P
Als daar aantrekkingskracht tussen kan zitten waarom niet tussen 3-en onderling?
Nou kan je natuurlijk een discussie aangaan wat een 3 precies is, maar in mijn optiek komt hij daar wel in de buurt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184590559
Mensen aanduiden met een getal, uhm, uh, juist ja 8)7
pi_184590607
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:31 schreef Tuned22 het volgende:
Uiterlijk is niks meer dan slechts een verpakking. Als iemands innerlijk een 9 of een 10 is en het uiterlijk een 3, bij wijze van spreken... dan heb je daar in the end meer aan dan aan het omgekeerde.
Ik heb altijd wel het idee dat dit meer geldt voor vrouwen dan voor mannen.

quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:34 schreef Harvest89 het volgende:
Mijn ervaring is toch dat iemand op de eerste indruk op een vijfje kan lijken maar naar mate je haar beter gaat leren kennen gaat dat cijfer omhoog. Je gaat die persoon dan op een andere manier zien. En ziet schoonheid die je op het eerste gezicht niet meteen was opgevallen.
Dit is ook wel waar, maar heeft ook z'n grenzen. Iemand die je strontlelijk vindt, zul je, hoe goed het innerlijk ook is, nooit superknap vinden.
Don't let my username fool you...
pi_184590638
Ik denk dat veel mensen hier niet zo mee bezig zijn.
Vind persoonlijk het uiterlijk qua knapheid ook niet zo belangrijk.
Definitely not CIA
  donderdag 24 januari 2019 @ 12:18:30 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184590658
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:09 schreef Elpis het volgende:
Als daar aantrekkingskracht tussen kan zitten waarom niet tussen 3-en onderling?
Nou kan je natuurlijk een discussie aangaan wat een 3 precies is, maar in mijn optiek komt hij daar wel in de buurt.
Mwa dit gaat om een muzikant en beroemdheid. Die krijgen makkelijk topmodellen mee.
Als Billy Joel geen artiest was, maar loodgieter dan zouden die vrouwen hem nog geen blik waardig gunnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 24 januari 2019 @ 12:43:55 #18
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184591005
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 12:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Mwa dit gaat om een muzikant en beroemdheid. Die krijgen makkelijk topmodellen mee.
Als Billy Joel geen artiest was, maar loodgieter dan zouden die vrouwen hem nog geen blik waardig gunnen.
Nou dan moeten ze gedacht hebben dat hij de laatste artiest was dan. :P
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184591053
Ik kan minder knappe vrouwen soms toch aantrekkelijk vinden. Ik kan niet zeggen waar hem dat in zit maar soms zie ik vrouwen waar ik niks knaps aan kan benoemen maar waar ik wel warm voor loop.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184591368
Ik kan niet verliefd worden op een lelijk persoon. Toch niet dat ik in de club op een 4 zou afstappen. Nuja, wat is écht lelijk eigenlijk. Ik ben nochtans ook geen spetter maar ook geen gedrocht die anderen hun ogen laat smelten bij het aankijken.

Daarbij is een relatie aangaan zonder aantrekkingskracht en verliefdheid gewoon zeggen "ik wil seks en optioneel kinderen".
pi_184591503
Wat je zelf belangrijk vindt, is vaak ook belangrijk in een partner. Een sportief persoon met een bankhanger is vast geen perfecte match.
Zo zal het in ieder geval zitten met de mate van verzorging.

Verder speelt nog: bij een ‘mismatch’ heeft de ‘mindere’ misschien het idee om ingeruild te kunnen worden, das niet fijn. Mogelijk liever ‘gelijkwaardiger’.
pi_184591550
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:31 schreef Tuned22 het volgende:
Uiterlijk is niks meer dan slechts een verpakking. Als iemands innerlijk een 9 of een 10 is en het uiterlijk een 3, bij wijze van spreken... dan heb je daar in the end meer aan dan aan het omgekeerde.
Niet mee eens, het gaat voornamelijk om uitstraling en houding. Ken genoeg lelijke mensen die iets leuks uitstralen en daardoor wel een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Ik ken ook genoeg knappe mensen die leegte uitstralen.
  donderdag 24 januari 2019 @ 13:19:23 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184591576
Een ex-collega van me is een matig 5-je. Beetje a la John C. Reilly maar dan zonder krullen.

We liepen beetje rond de wallen. Voor de gein elkaars voorkeuren vragen. Geen van de echt lekkere strakke dames achter het raam vond hij ook maar iets aan (jaja ik weet dat daar wat trash te vinden is maar soms zitten er wel echte goede meiden tussen). Maar toen we langs de sectie met de licht afgezakte beetje struise cellulitis moedertjes van 40+ liepen werd hij ineens super enthousiast.

Ik heb daar wel een hypothese over. Je voelt je denk ik aangetrokken tot datgene wat jij associeert met seks. Als jij je hele leven alleen maar van 4-tjes en 3-tjes aandacht krijgt dan voelt dat na verloop van tijd geil aan.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_184591667
Ik ben een 4, maar mijn dinnetje is een 10 O+
Dus het klopt niet altijd.
pi_184591687
quote:
4s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:25 schreef Leonos het volgende:
Ik ben een 4, maar mijn dinnetje is een 10 O+
Dus het klopt niet altijd.
Ik denk dat alle 4en dit vinden van hun vriendin.
pi_184592039
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk dat alle 4en dit vinden van hun vriendin.
:{ :{
pi_184592052
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat je zelf belangrijk vindt, is vaak ook belangrijk in een partner. Een sportief persoon met een bankhanger is vast geen perfecte match.
Zo zal het in ieder geval zitten met de mate van verzorging.

Verder speelt nog: bij een ‘mismatch’ heeft de ‘mindere’ misschien het idee om ingeruild te kunnen worden, das niet fijn. Mogelijk liever ‘gelijkwaardiger’.
Je hebt gelijk, maar jij analyseert nu de keuze voor de partner in een lange relatie en waarom het wel of niet past. Ik heb het over pure aantrekkingskracht die je voelt voor een aantrekkelijk persoon.

Ook al 'redeneer' en beargumenteer je je partnerkeuze tot je een ons weegt, wordt hij of zij daar aantrekkelijker van? Dat is de vraag. Hou je jezelf voor de gek of doet je brein dat voor je?
pi_184592057
Ik denk persoonlijk dat knappe mensen altijd wel knap gevonden worden, ook door lelijkere mensen. Wel is het zo dat mensen meer op hun eigen 'knapheidsindex' zoeken naar een partner.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_184593107
Volgens mij zijn de meeste mensen 'gewoon'. Echt lelijk of knap is toch meer iets op de flanken.

Ligt er ook net aan wat je onder knap verstaat. Wat de een mooi vind is niks voor een ander. Als ik met vrienden het heb over vrouwen dan valt met het erg op dat er enorme verschillen zijn tussen wat aantrekkelijk gevonden word en niet.

En dan zelfs is het nog een soort zoekt soort ding. Net als met intelligentie. Je zoekt toch iemand die rond je eigen niveau zit.

Het lijkt me ook dat echt lelijke mensen voor elkaar gaan, omdat ze elkaar iig normaal behandelen en enigszins weten hoe de ander zich voelt en meegemaakt heeft.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_184593116
Hier kan ik niet over meepraten, ik ben een solide 9.
pi_184593231
Ik denk niet dat het schoonheidsideaal van lelijke mensen veel verschilt met dat van knappe mensen, hooguit zijn ze (uit praktische overwegingen) wat meer vergevend in hun verwachtingen omtrent de schoonheid van de ander.
"Pools are perfect for holding water"
pi_184593724
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:04 schreef Myrr het volgende:
Weet niet ben een 7+. Nee ik kan wel de schoonheid zien in minder knappe mensen en heb ook exen die geen 7 zijn maar ik wel aantrekkelijk vond. Bijvoorbeeld door eigenschappen.
Eigenschappen zoals veel geld enzo... klopt wel.
  donderdag 24 januari 2019 @ 15:30:56 #33
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184593864
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:51 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar jij analyseert nu de keuze voor de partner in een lange relatie en waarom het wel of niet past. Ik heb het over pure aantrekkingskracht die je voelt voor een aantrekkelijk persoon.

Ook al 'redeneer' en beargumenteer je je partnerkeuze tot je een ons weegt, wordt hij of zij daar aantrekkelijker van? Dat is de vraag. Hou je jezelf voor de gek of doet je brein dat voor je?
Je brein doet dat voor je.
We zijn geprogrammeerd om banden aan te gaan, inc hormonen die je gevoel sterk beinvloeden.

Tuurlijk zal iemand op bewust niveau wel weten dat er knappere mensen zijn, zelfs bij wel knappe mensen is dat zo.
Maar de natuurlijke behoefte aan binding zorgt samen met die hormonen dat je je fijn voelt bij iemand, inc aantrekkingskracht.

Tot in bepaalde mate dan wel, kutgedrag, of echt afstotend in jouw ogen zal meestal niet werken. Alhoewel zelfs rotgedrag lang niet altijd voldoende is om die programmering om binding te verbreken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184594040
Ik heb niks met make-up.
Niet voor mezelf, en ook niet bij vrouwen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_184595755
Niet hele topic gelezen maar heb gelezen dat men onbewust een partner zoekt die op hen lijkt. Uiterlijk bedoel ik.
pi_184595842
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:04 schreef Myrr het volgende:
Weet niet ben een 7+. Nee ik kan wel de schoonheid zien in minder knappe mensen en heb ook exen die geen 7 zijn maar ik wel aantrekkelijk vond. Bijvoorbeeld door eigenschappen.
Even in je fotoboek gekeken ter controle, maak er maar 8+ van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 24 januari 2019 @ 18:28:10 #37
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_184597284
Mijn ex was 10x lekkerder als ik ,deed ook modellenbureau en nu zit ze ook met een stumper eerste klas opgescheept ,terwijl ik een Guy ben


iemand daar een verklaring op?

Edit: het is niet dat ik mega lelijk ben ofzo, schat mezelf echt wel 7+ maar mijn ex vriendin was like een 9,5
pi_184597313
Lelijke mensen vinden andere lelijke mensen ook lelijk, maar ze denken: het is dit of niets. Dan dit maar. ;(
pi_184597326
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 18:28 schreef jigggy het volgende:
Mijn ex was 10x lekkerder als ik ,deed ook modellenbureau en nu zit ze ook met een stumper eerste klas opgescheept ,terwijl ik een Guy ben

iemand daar een verklaring op?

Edit: het is niet dat ik mega lelijk ben ofzo, schat mezelf echt wel 7+ maar mijn ex vriendin was like een 9,5
Wat is een guy?
pi_184597460
Tja...ik kwam vandaag een klant (vrouw) tegen op de zaak die rond de 50 was. Ze zag er goed uit. Alles nog strak. Lange benen. Wel een beetje een oud hoofd er op, maar heel goed gekleed.

Ik ben 30, en niet echt geïnteresseerd in oudere vrouwen. Daarom gaf ik haar een 5. Maar ik weet zeker dat als ik 50 was dat ze een tien zou zijn. Vergeleken met menige andere vrouw van 50 is ze gewoon een tien.

Moraal: geen appels met peren vergelijken en vooral geen cijfer aan jezelf hangen.
%%%
pi_184597515
Ik ben zelf lelijk, maar ik denk niet dat ik lelijkere mensen sneller aantrekkelijk vind dan dat mensen die niet lelijk zijn dat vinden.
Wel settle je eerder voor iets minder wanneer je zelf ook niet zo mooi bent denk ik.
Sowieso vind ik karakter echt veel belangrijker. (cliché, maar daarom niet minder waar)
  donderdag 24 januari 2019 @ 18:47:59 #42
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_184597627
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 18:38 schreef DeltaFlame het volgende:
Tja...ik kwam vandaag een klant (vrouw) tegen op de zaak die rond de 50 was. Ze zag er goed uit. Alles nog strak. Lange benen. Wel een beetje een oud hoofd er op, maar heel goed gekleed.

Ik ben 30, en niet echt geïnteresseerd in oudere vrouwen. Daarom gaf ik haar een 5. Maar ik weet zeker dat als ik 50 was dat ze een tien zou zijn. Vergeleken met menige andere vrouw van 50 is ze gewoon een tien.

Moraal: geen appels met peren vergelijken en vooral geen cijfer aan jezelf hangen.
Sowieso, cijfers hangen aan mensen. Hoe shallow kan je zijn :') .
Buiten dat is knap een relatief begrip. Het is deels bepaald door trends, deels door persoonlijke voorkeur en ergens zal er ook nog een gulden snede dingetje meewegen, maar dat is gevoelsmatig een verwaarloze factor.

Deze froot vond ik daarom best verhelderend: https://froot.nl/posttype(...)-door-de-jaren-heen/
pi_184597665
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 18:41 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ben zelf lelijk, maar ik denk niet dat ik lelijkere mensen sneller aantrekkelijk vind dan dat mensen die niet lelijk zijn dat vinden.
Wel settle je eerder voor iets minder wanneer je zelf ook niet zo mooi bent denk ik.
Sowieso vind ik karakter echt veel belangrijker. (cliché, maar daarom niet minder waar)
Ik geloof helemaal niet in settelen. Liever vrijgezel dan met tegenzin neuken.
pi_184597952
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 18:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik geloof helemaal niet in settelen. Liever vrijgezel dan met tegenzin neuken.
Er kan best sprake van fysieke aantrekkingskracht zijn, zonder dat je iemand per se heel knap vindt.
pi_184598136
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 19:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Er kan best sprake van fysieke aantrekkingskracht zijn, zonder dat je iemand per se heel knap vindt.
Dan vind ik de term settlen ongelukkig gekozen.
  donderdag 24 januari 2019 @ 20:05:14 #46
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_184599589
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 18:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat is een guy?
een jongen i.p.v. een meisje
pi_184601404
Heeft ook erg veel met zelfvertrouwen te maken en setellen met minder of gaan het anders framen/perspectief voor hun zien. Zo van "echt lekker" wow "veilige uitstraling is ook lekker" vs "bloedgeile kattenkop".

Ken ook een gast heeft alles mee qua hersenen, fysiek alleen wat onzeker/gezin met simpele ouders en setteled met een meid waarvan je denkt he dat is alleen maar een rem/niets boeiends.
pi_184601463
Ja mensen die weten dat ze zelf lelijker zijn dan gemiddeld vinden lelijker vrouwen aantrekkelijker dan mensen die knap zijn. Is een mechanisme om te zorgen dat je de kans vergroot dat je je voortplant, ook al zijn de genen die je doorgeeft minder goed. Dus ja ze vinden oprecht minder knappe mensen (het geslacht waarop ze vallen althans) knapper dan knappere mensen die mensen vinden

En misschien vinden ze minder knappe mannen ook wel knapper (als ze man en hetero zijn) om zichzelf beter te voelen. Dat weet ik niet, maar de eerste alinea wel.
pi_184603198
Ik denk dat mensen doorgaans vooral (bewust of onbewust) iemand zoeken die een beetje is zoals zijzelf, zowel qua innerlijk als qua uiterlijk. Ook is de factor 'uiterlijk' in hun selectieproces denk ik een criterium dat ze min of meer onbewust niet of veel minder meewegen in de beoordeling en selectie van een potentiële partner dan een knappe persoon.

Ze selecteren meer op een gevoel van verbondenheid, veiligheid en het delen van dezelfde uitgangspunten/interesses. Mensen passen zich heel makkelijk aan de (onveranderbare) omstandigheden aan, vaak onbewust, en weten vervolgens heel goed hun mogelijkheden en onmogelijkheden in te schatten en te optimaliseren.

beetje hetzelfde als dylano heten, opgegroeid zijn in een arm asociaal gezin in een sociale huurwoning. Dan ga je meestal ook gewoon mbo doen en vervolgens ''iets met je handen''. Die personen denken uberhaupt nooit na over een baan als advocaat aan een duur zuidas kantoor : het staat zo ver af van alles wat ze zijn, dat ze in hun hoofd niet eens een dergelijke functie en bijbehorend leven als te bereiken doel kunnen voorstellen. Ze weten op zich wel dat het bestaat, maar ervaren het niet als een gemis dat ze het niet hebben, omdat het een hele andere en afgezonderde league is waarin ze spelen.
pi_184603779
Soort zoekt soort, niet waar?
pi_184605231
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:21 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Eigenschappen zoals veel geld enzo... klopt wel.
Kan best, maar heb nog nooit een rijke vriend gehad.
pi_184606333
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 00:28 schreef Myrr het volgende:

[..]

Kan best, maar heb nog nooit een rijke vriend gehad.
Geeft de moed niet op. Er komt een dag dat je er één vindt.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 04:12:55 #53
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_184606340
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:47 schreef LanceVanceDance het volgende:

[..]

Bescheidenheid siert de mens.
ja nou misschien is ze eigenlijk wel een 9
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  vrijdag 25 januari 2019 @ 04:16:06 #54
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_184606343
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 18:30 schreef Mariocash het volgende:
Lelijke mensen vinden andere lelijke mensen ook lelijk, maar ze denken: het is dit of niets. Dan dit maar. ;(
Zo waar. _O-
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  vrijdag 25 januari 2019 @ 04:16:38 #55
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_184606344
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:18 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Niet mee eens, het gaat voornamelijk om uitstraling en houding. Ken genoeg lelijke mensen die iets leuks uitstralen en daardoor wel een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Ik ken ook genoeg knappe mensen die leegte uitstralen.
iemands uitstraling heeft toch ook met karakter te maken?
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  vrijdag 25 januari 2019 @ 04:22:37 #56
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_184606347
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:19 schreef SpecialK het volgende:
Een ex-collega van me is een matig 5-je. Beetje a la John C. Reilly maar dan zonder krullen.

We liepen beetje rond de wallen. Voor de gein elkaars voorkeuren vragen. Geen van de echt lekkere strakke dames achter het raam vond hij ook maar iets aan (jaja ik weet dat daar wat trash te vinden is maar soms zitten er wel echte goede meiden tussen). Maar toen we langs de sectie met de licht afgezakte beetje struise cellulitis moedertjes van 40+ liepen werd hij ineens super enthousiast.

Ik heb daar wel een hypothese over. Je voelt je denk ik aangetrokken tot datgene wat jij associeert met seks. Als jij je hele leven alleen maar van 4-tjes en 3-tjes aandacht krijgt dan voelt dat na verloop van tijd geil aan.
ik denk dat hier wel iets in zit ja
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  vrijdag 25 januari 2019 @ 07:27:02 #57
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184606827
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:34 schreef Harvest89 het volgende:
Mijn ervaring is toch dat iemand op de eerste indruk op een vijfje kan lijken maar naar mate je haar beter gaat leren kennen gaat dat cijfer omhoog. Je gaat die persoon dan op een andere manier zien. En ziet schoonheid die je op het eerste gezicht niet meteen was opgevallen.
Ja sommige trekjes en maniertjes kunnen heel snel heel leuk worden bij iemand.
pi_184606959
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 22:50 schreef TATW het volgende:Dan ga je meestal ook gewoon mbo doen en vervolgens ''iets met je handen''. Die personen denken uberhaupt nooit na over een baan als advocaat aan een duur zuidas kantoor : het staat zo ver af van alles wat ze zijn, dat ze in hun hoofd niet eens een dergelijke functie en bijbehorend leven als te bereiken doel kunnen voorstellen. Ze weten op zich wel dat het bestaat, maar ervaren het niet als een gemis dat ze het niet hebben, omdat het een hele andere en afgezonderde league is waarin ze spelen.
Het gaat niet lang meer duren voordat die loodgieter en die vrachtwagenchauffeur meer verdienen dan de letselschadeadvocaat op de Zuidas waar er dertien in één dozijn van rond lopen. Zo werkt vraag en aanbod.

Van die advocaat blijft dan niks meer over dan een ballerig ego.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_184607303
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 07:47 schreef Stoney3K het volgende:

Het gaat niet lang meer duren voordat die loodgieter en die vrachtwagenchauffeur meer verdienen dan de letselschadeadvocaat op de Zuidas waar er dertien in één dozijn van rond lopen. Zo werkt vraag en aanbod.

Van die advocaat blijft dan niks meer over dan een ballerig ego.
Nou, dat denk ik niet hoor...
pi_184607322
Het blijft nog altijd zo dat het complete onzin is om de handenwerker minder te waarderen dan de advocaat die het alleen maar om geld gaat.

Mensen die neerkijken op MBO-afgestudeerden, serieuze vakmensen, met een houding dat het tokkies zouden zijn, moeten misschien eens kritisch in de spiegel kijken.

Ik kijk eerder neer op de advocaat die van mening is dat ie overal recht op heeft omdat ie toevallig met een paar flappen kan zwaaien.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_184607331
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 07:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Het gaat niet lang meer duren voordat die loodgieter en die vrachtwagenchauffeur meer verdienen dan de letselschadeadvocaat op de Zuidas waar er dertien in één dozijn van rond lopen. Zo werkt vraag en aanbod.

Van die advocaat blijft dan niks meer over dan een ballerig ego.
Die vrachtwagenchauffeur heeft over een jaar of 10 waarschijnlijk geen werk meer.
pi_184607337
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:34 schreef Stoney3K het volgende:
Het blijft nog altijd zo dat het complete onzin is om de handenwerker minder te waarderen dan de advocaat die het alleen maar om geld gaat.

Mensen die neerkijken op MBO-afgestudeerden, serieuze vakmensen, met een houding dat het tokkies zouden zijn, moeten misschien eens kritisch in de spiegel kijken.

Ik kijk eerder neer op de advocaat die van mening is dat ie overal recht op heeft omdat ie toevallig met een paar flappen kan zwaaien.
Toch wel knap dat jij de enige bent die neerkijkt op anderen en vervolgens wel die beschuldiging uit richting anderen.

Tijd voor een spiegel!
pi_184607354
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:35 schreef VEM2012 het volgende:
Toch wel knap dat jij de enige bent die neerkijkt op anderen en vervolgens wel die beschuldiging uit richting anderen.
Lees eens even het eerste bericht wat ik heb gequote: Alsof alleen Dulano van het woonwagenkamp uit een armoedegezin ervoor kiest om het MBO te doen en loodgieter of chauffeur te worden, en hij dus minder 'aantrekkelijk' is omdat hij uit een lagere klasse komt.

En mensen die stampvoetend eisen dat ze maar alles kunnen krijgen, roepen die neerbuigende houding over zichzelf af. Maar goed, met iemand voor wie geld heilig is hoef ik daar geen discussie over te hebben.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_184607421
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:38 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Lees eens even het eerste bericht wat ik heb gequote: Alsof alleen Dulano van het woonwagenkamp uit een armoedegezin ervoor kiest om het MBO te doen en loodgieter of chauffeur te worden, en hij dus minder 'aantrekkelijk' is omdat hij uit een lagere klasse komt.

En mensen die stampvoetend eisen dat ze maar alles kunnen krijgen, roepen die neerbuigende houding over zichzelf af. Maar goed, met iemand voor wie geld heilig is hoef ik daar geen discussie over te hebben.
Ook dat eerste bericht was niet neerbuigend richting MBO-ers.

Verder klink je heel erg gefrustreerd.
pi_184607659
Als ik even kijk naar een oud-collega van mij, die ik qua uiterlijk een 3 zou geven (dit klinkt zo stom, want hij is enorm aardig en grappig, maar gewoon niet zo knap) en zijn vriendin. Toen hij zijn vriendin net leerdere kennen, vertelde hij mij heel enthousiast over een BLOEDMOOIE meid. Ik verwacht dus minstens een 8, maar hij laat de foto zien en ik zou haar op z'n best een 6,5 geven. Ze is absoluut knapper dan hij, is ook niet lelijk verder, maar bloedmooi? Nee, dat nou ook weer niet. In zijn ogen was zij echter een 10. Mijn oud-collega weet heus wel dat er knappere vrouwen zijn dan zijn vriendin, maar die zijn in zijn ogen voor hem zo onbereikbaar, dat die niet in zijn 1-10 'league' vallen, om het zo maar te zeggen. Er vindt dus een soort verschuiving van 'waardeoordeel' plaats.
pi_184608979
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 04:07 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Geeft de moed niet op. Er komt een dag dat je er één vindt.
Thanks voor de steun, had dit precies nodig. :*
pi_184609191
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:47 schreef LanceVanceDance het volgende:

[..]

Bescheidenheid siert de mens.
Voor jou kwam het er misschien wat ongelukkig uit ofzo. Ik vind het een beetje onzin dat mensen wel over zichzelf mogen zeggen dat ze lelijk zijn en dan worden opgehemeld van nee dat moet je niet zeggen blabla je bent mooi dit dat, maar als iemand daarna zichzelf een cijfer iets boven het gemiddelde geeft is dat ook niet goed.

Er is niets mis mee om je plus- en minpunten te kennen en het is ook niet handig om die niet te kennen of ze onrealistisch in te vullen.

Persoonlijke kenmerken zijn tools waarmee je kunt ontwikkelen om je leven in te vullen en als je geen zelfkennis hebt weet je ook niet waar je aan kunt werken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2019 11:01:30 ]
  vrijdag 25 januari 2019 @ 12:09:52 #68
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_184610543
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 10:56 schreef Myrr het volgende:

[..]
Take a chillpill love.
Dat je jezelf een 7+ geeft, maar eigenlijk een 10 bent is juist goed. :*
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:42:12 #69
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_184612407
Zie wel vaak dat de meeste "lelijkerds" hun vriendin wel een 9 vinden. Terwijl dat hooguit een 6je is maar misschien is dat ook verliefdheid.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_184615027
Vind het al interessant hoe mensen zichzelf in een bepaalde klasse kunnen plaatsen, ik denk altijd zoiets van, iemand wekt op den duur je interesse.
pi_184615153
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Zie wel vaak dat de meeste "lelijkerds" hun vriendin wel een 9 vinden. Terwijl dat hooguit een 6je is maar misschien is dat ook verliefdheid.
Is er dan een objectief meetmodel voor wanneer iemand een 9 is en wanneer iemand een 5 is?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_184617004
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:13 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Is er dan een objectief meetmodel voor wanneer iemand een 9 is en wanneer iemand een 5 is?
Soort van.
pi_184617997
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:13 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Is er dan een objectief meetmodel voor wanneer iemand een 9 is en wanneer iemand een 5 is?
Er zijn maar weinig echt lelijke mensen. Over het algemeen is het meer een combinatie van lichamelijk verzorging, smaak en cultuur.
ROBODEMONS..................|:(
pi_184620481
Ik heb hier zelf ook wel eens over na gedacht.

Ik denk dat het met verwachtingen te maken heeft. Ik verwacht iemand te krijgen die op mij lijkt. Ik heb wel eens gelezen dat je iemand ook aantrekkelijker vindt als ie een beetje op je lijkt. Tot een bepaalt punt, als ze teveel op je lijken (door middel van foto bewerking getest) dan wil je niet meer.

Als ik een foto model tegen over mij krijg zou ik mij iets wat ongemakkelijk beginnen te voelen. Als ik iemand heb die ongeveer het zelfde is, vind ik dat prettig. Is iemand heel lelijk dan wil ik dat niet.

Maar uiteraard gaat het meer dan om uiterlijk. Iemand zie gepassioneerd haar werk doet, en ik vind dat werk interessant. Dan vind ik dat al wat aantrekkelijker. Dan mag je al ietsje lelijker zijn zeg maar. (hoe plat het ook is om te typen).

Het gaat denk ik dat je zelf weet wat je kan krijgen/verwachten. Daar stel je je brein ook op in, en daar zoek je ook op denk ik.
pi_184624838
Soms wordt ik door de apps weleens gematcht met andere dames die totaal niet mijn type zijn maar die mij blijkbaar wel leuk vinden... En ik ben zelf ook echt niet een instant hunk hoor maar degene die ik leuk vind vinden mij niet leuk en andersom idem. Ooit zal ik dus genoegen moeten nemen met zo'n type die ik eigenlijk niet leuk vind ben ik bang.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 00:07:16 #76
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184625218
Interessante vraag inderdaad. En het is heel vreemd maar sommige lelijke mensen vind ik soms waanzinnig aantrekkelijk. Waarschijnlijk vooral omdat ze dan een lekker lichaam hebben ofzo.
Maar niet heus.....Daaaag.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 00:25:01 #77
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_184625488
Ik denk dat de cijfers wel vaak dichtbij elkaar zullen zitten. Een 3 zou bijvoorbeeld niet echt een move op een 8 zetten, omdat hij of zij hoogstwaarschijnlijk denkt dat het toch out of zijn league is.
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  zaterdag 26 januari 2019 @ 00:31:16 #78
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184625583
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 04:16 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Zo waar. _O-
Dat is helemaal niet waar. Je kan ook gewoon echt verliefd zijn op elkaar. En wat uberhoupt de reden is waarom mensen bij elkaar zijn weet je toch nooit precies zeker. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184626892
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 07:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Het gaat niet lang meer duren voordat die loodgieter en die vrachtwagenchauffeur meer verdienen dan de letselschadeadvocaat op de Zuidas waar er dertien in één dozijn van rond lopen. Zo werkt vraag en aanbod.

Van die advocaat blijft dan niks meer over dan een ballerig ego.
Helemaal mee eens, dat is overigens al lang gaande. Als je goed geld wilt verdienen, kun je beter een praktisch beroep kiezen en daarmee als zelfstandige aan de slag gaan dan bij een bank, accountants- of advocatenkantoor aan de slag gaan (behoudens de uitzondering op de regel die het tot vennoot van een firma weet te schoppen).

Maar dat was niet waar ik op doelde met mijn betoog. Wat ik bedoelde te zeggen, is dat doelstellingen die mensen haalbaar en niet haalbaar achten, vaak in separate werelden zijn ingedeeld. Als iets een ''ver van je bed show'' is, dan is het niet frustrerend / pijnlijk als je het niet kunt krijgen/behalen. Het is immers nooit een realistische optie geweest, dus is het ook niet moeilijk om genoegen te nemen met het (mindere) alternatief.
pi_184626904
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vind het al interessant hoe mensen zichzelf in een bepaalde klasse kunnen plaatsen, ik denk altijd zoiets van, iemand wekt op den duur je interesse.
Ik vind het juist vrij ignorant om te ontkennen dat er zoiets bestaat al datingklassen/rangen. En natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel, maar in de echte grote boze wereld is het echt niet zo dat alle klassen/rangen en standen (op welke maatstaf dan ook gebaseerd) maar lukraak door elkaar heen daten/trouwen/kinderen krijgen.
pi_184627666
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 23:49 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Soms wordt ik door de apps weleens gematcht met andere dames die totaal niet mijn type zijn maar die mij blijkbaar wel leuk vinden... En ik ben zelf ook echt niet een instant hunk hoor maar degene die ik leuk vind vinden mij niet leuk en andersom idem. Ooit zal ik dus genoegen moeten nemen met zo'n type die ik eigenlijk niet leuk vind ben ik bang.
Dan zijn die apps niet jouw ding.

Je kan veel beter alleen zijn dan met iemand die je eigenlijk niet leuk vindt.
pi_184627698
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 02:18 schreef TATW het volgende:

[..]

Ik vind het juist vrij ignorant om te ontkennen dat er zoiets bestaat al datingklassen/rangen. En natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel, maar in de echte grote boze wereld is het echt niet zo dat alle klassen/rangen en standen (op welke maatstaf dan ook gebaseerd) maar lukraak door elkaar heen daten/trouwen/kinderen krijgen.
Wie heeft het over lukraak?

Voor een leuke relatie heb je overeenkomst nodig en voor seksuele aantrekkingskracht tegenstelling. Dat zit zoveel dieper dan alleen in uiterlijk.

Trouwens, nog zoiets: een fotomodel is vaak ook minstens zo onzeker (niet in het minst over haar uiterlijk) als de gemiddelde meid. En wordt ook nog constant benaderd door mannen die haar gewoon willen neuken. Juist door anders te zijn kun je prima hun interesse wekken.
pi_184627941
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vind het al interessant hoe mensen zichzelf in een bepaalde klasse kunnen plaatsen, ik denk altijd zoiets van, iemand wekt op den duur je interesse.
Dit ja
pi_184628104
Intersubjectief door biologie en cultuur. Spelen meer factoren mee, natuurlijk.
pi_184629670
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 08:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wie heeft het over lukraak?

Voor een leuke relatie heb je overeenkomst nodig en voor seksuele aantrekkingskracht tegenstelling. Dat zit zoveel dieper dan alleen in uiterlijk.

Trouwens, nog zoiets: een fotomodel is vaak ook minstens zo onzeker (niet in het minst over haar uiterlijk) als de gemiddelde meid. En wordt ook nog constant benaderd door mannen die haar gewoon willen neuken. Juist door anders te zijn kun je prima hun interesse wekken.
Natuurlijk kan het, en gebeurt het ook wel. Maar in de regel lopen fotomodel dames met aantrekkelijke mannen. En voor zover de mannen niet aantrekkelijk zijn, wordt dit dikwijls gecompenseerd door een bovengemiddelde carrière, bekend/beroemdheid, lid zijn van een succesvolle /rijke familie, of gewoon heel groot/breed/gespierd zijn. Of een heel mooi karakter, natuurlijk het kan, maar het is niet de hoofdregel. Er zijn immers ook aantrekkelijke mannen met een fijn karakter, en ook die kunnen de knappe dames er uit pikken, dus zullen die alsnog voor gaan op. de minder mooie mannen met een fijn karakter.

Ik heb wel eens eerder een topic als deze gelezen, en het valt me op dat (voornamelijk vrouwen) vaak een beetje beginnen te steigeren als het gaat om het geven van cijfers aan het uiterlijk van mensen of het indelen in bepaalde klassen. Dat vind ik typisch ''forum denken'', om maar simpelweg te beweren dat een dynamiek die in de echte wereld continue plaatsvindt, helemaal niet bestaat en je reinste onzin is. Ik vind dat het verwarren van de wereld met hoe je graag wil dat hij zou zijn, met hoe de wereld daadwerkelijk is.

Want ik snap ook wel dat het moreel gezien wenselijker is om mensen puur op hun innerlijk te beoordelen en om mensen niet te snel in een bepaalde categorie in te delen. Maar zo is de realiteit nu eenmaal niet. Hier wordt vaak gedaan alsof de realiteit moreel onwenselijk is, dus dan is het maar meteen niet zo. Dat is echter een heel ander verhaal.
pi_184629989
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:29 schreef TATW het volgende:

Natuurlijk kan het, en gebeurt het ook wel. Maar in de regel lopen fotomodel dames met aantrekkelijke mannen. En voor zover de mannen niet aantrekkelijk zijn, wordt dit dikwijls gecompenseerd door een bovengemiddelde carrière, bekend/beroemdheid, lid zijn van een succesvolle /rijke familie, of gewoon heel groot/breed/gespierd zijn. Of een heel mooi karakter, natuurlijk het kan, maar het is niet de hoofdregel. Er zijn immers ook aantrekkelijke mannen met een fijn karakter, en ook die kunnen de knappe dames er uit pikken, dus zullen die alsnog voor gaan op. de minder mooie mannen met een fijn karakter.

Ik heb wel eens eerder een topic als deze gelezen, en het valt me op dat (voornamelijk vrouwen) vaak een beetje beginnen te steigeren als het gaat om het geven van cijfers aan het uiterlijk van mensen of het indelen in bepaalde klassen. Dat vind ik typisch ''forum denken'', om maar simpelweg te beweren dat een dynamiek die in de echte wereld continue plaatsvindt, helemaal niet bestaat en je reinste onzin is. Ik vind dat het verwarren van de wereld met hoe je graag wil dat hij zou zijn, met hoe de wereld daadwerkelijk is.

Want ik snap ook wel dat het moreel gezien wenselijker is om mensen puur op hun innerlijk te beoordelen en om mensen niet te snel in een bepaalde categorie in te delen. Maar zo is de realiteit nu eenmaal niet. Hier wordt vaak gedaan alsof de realiteit moreel onwenselijk is, dus dan is het maar meteen niet zo. Dat is echter een heel ander verhaal.
Ik ben de laatste die zegt dat er vooral naar innerlijk gekeken wordt, integendeel. Ik vind uiterlijk (aantrekkelijkheid) erg belangrijk.

Het is alleen niet allemaal zo zwart-wit. En vergis je niet: hoe vaak zijn mannen gewoon te bang om op een echt mooie meid af te stappen? Daar begint het al. Er speelt dus veel meer dan dat ‘een 8 een 7-9 wil daten’. Dat is een beetje mijn punt, aantrekkelijkheid bestaat uit veel meer dan alleen uiterlijk en zeker voor het versieren van een leuke vrouw (of man) moet je net iets bijzonders hebben dat aanspreekt. En dat laatste zit nu juist vooral niet in het uiterlijk. ;)
pi_184630272
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 02:18 schreef TATW het volgende:

[..]

Ik vind het juist vrij ignorant om te ontkennen dat er zoiets bestaat al datingklassen/rangen. En natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel, maar in de echte grote boze wereld is het echt niet zo dat alle klassen/rangen en standen (op welke maatstaf dan ook gebaseerd) maar lukraak door elkaar heen daten/trouwen/kinderen krijgen.
Dat is wat je er zelf van maakt, aantrekkingskracht is veel meer dan een mooi koppie. Daarbij wie bepaald wat aantrekkelijk is of wat lelijk is?
pi_184630905
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 02:18 schreef TATW het volgende:

[..]

Ik vind het juist vrij ignorant om te ontkennen dat er zoiets bestaat al datingklassen/rangen. En natuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel, maar in de echte grote boze wereld is het echt niet zo dat alle klassen/rangen en standen (op welke maatstaf dan ook gebaseerd) maar lukraak door elkaar heen daten/trouwen/kinderen krijgen.
Inderdaad. Net als of Chantal Jansen gelijk is met een diplomaloos fastfood medewerker zonder vrienden.

Er zijn heel veel factoren die je aantrekkelijk maken. Uiterlijk is denk ik wel de belangrijkste.
Maar iemand met veel vrienden, hobby's, doorzettingsvermogen, intelligentie/opleiding, financieel.

Dit telt ook allemaal mee in de rang. Iemand die heel knap is maar niets van hierboven heeft, hoef ik niet. Iemand die minder knap is, maar bovenstaande wel heeft zou ik best een drankje mee willen doen.
pi_184631112
Hangt ervan af wat je met lelijk bedoelt. Het is sowieso een subjectief begrip.

Iemand kan lelijk zijn door flaporen, een grote neus, een lang en dun lijf. Allemaal factoren waar hij/zij niks aan kan doen. Als jij zelf zo'n iemand bent maar je bent zelfverzekerd en je hebt een leuke persoonlijkheid en uitstraling, is het best mogelijk dat jouw partner een "9" is terwijl je zelf een "3" bent.

(Wat verschrikkelijk idioot trouwens om een cijfer te geven aan iemand's uiterlijk. Het lijkt zo wel een Amerikaanse kinder Miss-verkiezing met slechte moeders die er overigens vaak zelf niet uitzien. :X )

Mensen die zichzelf niet goed verzorgen, een lage eigendunk hebben of te simpel zijn om überhaupt een mening over zichzelf te kunnen vormen, worden over het algemeen niet als aantrekkelijk gezien.

Uiterlijk reflecteert innerlijk. Als jij een gespierde vent bent, straal je ook uit dat je geen bankhangtype bent en waarde hecht aan hoe je eruitziet. Ook dat zijn dingen die je aantrekkelijk maken voor de ander.
pi_184631660
Ik vind mensen een cijfer geven juist forum-denken. Eerste keer dat ik daar kennis mee maakte was ook hier op het forum. Vind het echt bullshit :P.
pi_184631751
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:45 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik vind mensen een cijfer geven juist forum-denken. Eerste keer dat ik daar kennis mee maakte was ook hier op het forum. Vind het echt bullshit :P.
Dat is waar. Maar komt dat niet vanuit die hot or not hoek?
pi_184631964
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:45 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik vind mensen een cijfer geven juist forum-denken. Eerste keer dat ik daar kennis mee maakte was ook hier op het forum. Vind het echt bullshit :P.
Hoe zou jij het willen omschrijven dan?
Lelijk, beetje lelijk, normaal, knap, heel knap, heel lekker?

Vind dat oppervlakkiger overkomen dan cijfers :).

Lekker handig toch, iedereen weet wat er bedoeld wordt dat een 4 en een 9 moeilijk matchen.
pi_184632801
1 tm 10 is tenminste genuanceerder dan het zwart-witte lelijk/knap, onaantrekkelijk/aantrekkelijk.
pi_184642467
het geeft een schijn van objectiviteit waar die niet bestaat, het is de eigen mening belangrijker over laten komen dan die is, dat vind ik het probleem met mensen cijfers geven op basis van jouw mening over hun aantrekkelijkheid. En dan kan je wel met allemaal studies komen waaruit blijkt dat jouw mening gemiddeld gezien overeenkomt met het geheel maar wth heb jij daaraan en al zeker de persoon die je als een object beoordeeld niet en mensen doen over het algemeen die moeite niet eens. ik vind het gewoon getuigen van een walgelijke obsessie met iets oppervlakkigs. Dus om even op hetzelfde narcistische niveau te blijven, mensen die anderen een cijfer geven om hun uiterlijk zou ik qua innerlijk een 1 vinden. Mannen die vrouwen hypocriet vinden omdat ze zeggen naar het innerlijk te kijken zouden eens zelf moeten beginnen met de energie die ze steken in vrouwen cijfers voor hun uiterlijk geven te stoppen in vrouwen cijfers voor hun innerlijk te geven voordat ze geloofwaardig overkomen met hun kritiek (generalisatie, kunnen ook vrouwen zijn met deze beschuldging, in dat geval vrouwen die mannen cijfers geven, maar lees het op dit forum meestal omgekeerd).

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 13:09 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

(Wat verschrikkelijk idioot trouwens om een cijfer te geven aan iemand's uiterlijk. Het lijkt zo wel een Amerikaanse kinder Miss-verkiezing met slechte moeders die er overigens vaak zelf niet uitzien. :X )
Mee eens haha. Want het gaat vaak niet om de uitstraling waar het cijfer voor wordt gegeven (kleding, houding, gezichtsuitdrukking enz.) maar echt om de vorm van het gezicht/lichaam.
En ik vind dat de regel "uiterlijk verraad persoonlijkheid" puur kijkend daarnaar echt niet opgaat. Iemand kan wel een ziekte hebben waardoor diegene door medicijnen aankomt of niet gespierd kan worden terwijl diegene absoluut geen bankhangtype is of misvormd geboren zijn of wat dan ook. Ja, misschien zegt dat iets over het innerlijk, maar echt een eerlijke beoordeling is dat dan natuurlijk niet maaar ja. Het leven is niet eerlijk. En dan krijg je ook weer incels die zeuren dat ze geen lelijke vrouwen kunnen krijgen. Die moeten gewoon niet, liegen dat ze een lelijke vrouw willen om als excuus te kunnen gebruiken hoe zielig te zijn, als het feit dat ze die vrouwen lelijk vinden überhaupt waarschijnlijk al door sijpelt in hun omgang met hen en dus ook duidelijk wordt voor de als lelijk beschouwde vrouwen zelf

[ Bericht 15% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 26-01-2019 22:40:48 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184647799
Soms kan ik een vrouw die ik op voorhand niet zag staan aantrekkelijk vinden door haar beter te leren kennen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_184647828
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:04 schreef Cockwhale het volgende:
1 tm 10 is tenminste genuanceerder dan het zwart-witte lelijk/knap, onaantrekkelijk/aantrekkelijk.
En net zo goed ongrijpbaar. Ik las bv dat iemand een 7 ziet als ‘hoort bij de 30% knapste mensen. Terwijl een 7 voor mij iets totaal anders is (ruim voldoende). En misschien voldoet maar 10% van de vrouwen aan die norm.
pi_184647930
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 08:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En net zo goed ongrijpbaar. Ik las bv dat iemand een 7 ziet als ‘hoort bij de 30% knapste mensen. Terwijl een 7 voor mij iets totaal anders is (ruim voldoende). En misschien voldoet maar 10% van de vrouwen aan die norm.
Maar je moet wat om de discussie hier op fok vorm te kunnen geven. En om dan constant een plaatje van een persoon te uploaden en erbij te zeggen ''ik heb het over een persoon met een knapheid van ongeveer deze'' dat is ook zoveel gedoe/werk. Laat staan om het helemaal met woorden gaan proberen te omschrijven. Dus vandaar die cijfers. Het is slechts een indicatie, niet iets om rete serieus te gaan nemen.

En men gaat al snel in op de uitzonderingen, maar dat er uitzonderingen zijn, betekent natuurlijk niet dat de regel helemaal niet meer geldt.

Over het algemeen zijn mensen het best wel eens over welke mensen ''aantrekkelijk'', ''gewoon'' en ''minder aantrekkelijk'' zijn. Dit is inderdaad niet alleen het uiterlijk, maar vaak een combinatie van meerdere factoren waar ook zelfverzekerdheid, karakter, ambitie en levensvreugde onderdeel van uitmaken. Toch blijft uiterlijk wel een van de belangrijkste, zo niet de belangrijkste factoren.

Dit merk je ook in elke hoek van de maatschappij. En het is niet de bedoeling om dat vervolgens weer heel strikt te gaan uitleggen om het onderuit te halen; maar knappe mensen komen doorgaans met meer weg dan lelijke mensen, dat merk ik alleen al op mijn werk. En dan is het niet zo dat het karakter/gedrag er niet toe doet : een knap persoon die arrogant loopt te doen, niet presteert maar wel overal mee weg probeert te komen. :dat gaat natuurlijk niet werken. Maar komt er ook nog eens een vriendelijk karakter bij, laat de persoon een beetje doorschemeren inspanningen te leveren en zit er ook nog een leuk uiterlijk op, komt diegene met véél meer weg dan een minder knap persoon die misschien op hetzelfde niveau presteert.
pi_184648822
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 08:45 schreef TATW het volgende:

Maar je moet wat om de discussie hier op fok vorm te kunnen geven. En om dan constant een plaatje van een persoon te uploaden en erbij te zeggen ''ik heb het over een persoon met een knapheid van ongeveer deze'' dat is ook zoveel gedoe/werk. Laat staan om het helemaal met woorden gaan proberen te omschrijven. Dus vandaar die cijfers. Het is slechts een indicatie, niet iets om rete serieus te gaan nemen.

En men gaat al snel in op de uitzonderingen, maar dat er uitzonderingen zijn, betekent natuurlijk niet dat de regel helemaal niet meer geldt.

Over het algemeen zijn mensen het best wel eens over welke mensen ''aantrekkelijk'', ''gewoon'' en ''minder aantrekkelijk'' zijn. Dit is inderdaad niet alleen het uiterlijk, maar vaak een combinatie van meerdere factoren waar ook zelfverzekerdheid, karakter, ambitie en levensvreugde onderdeel van uitmaken. Toch blijft uiterlijk wel een van de belangrijkste, zo niet de belangrijkste factoren.

Dit merk je ook in elke hoek van de maatschappij. En het is niet de bedoeling om dat vervolgens weer heel strikt te gaan uitleggen om het onderuit te halen; maar knappe mensen komen doorgaans met meer weg dan lelijke mensen, dat merk ik alleen al op mijn werk. En dan is het niet zo dat het karakter/gedrag er niet toe doet : een knap persoon die arrogant loopt te doen, niet presteert maar wel overal mee weg probeert te komen. :dat gaat natuurlijk niet werken. Maar komt er ook nog eens een vriendelijk karakter bij, laat de persoon een beetje doorschemeren inspanningen te leveren en zit er ook nog een leuk uiterlijk op, komt diegene met véél meer weg dan een minder knap persoon die misschien op hetzelfde niveau presteert.
Je schrijft dat alsof het een onvermijdelijk feit van het leven is. Ik vind als jij al bij jezelf constateert dat je mensen anders behandelt vanwege iets waar ze niks aan kunnen doen, dat je dan je oordeel kunt bijstellen. Op het werk, waar je niet intiem hoeft te zijn met iemand is dat veel makkelijker dan tijdens het daten.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184649027
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Je schrijft dat alsof het een onvermijdelijk feit van het leven is. Ik vind als jij al bij jezelf constateert dat je mensen anders behandelt vanwege iets waar ze niks aan kunnen doen, dat je dan je oordeel kunt bijstellen. Op het werk, waar je niet intiem hoeft te zijn met iemand is dat veel makkelijker dan tijdens het daten.
Ach van dit feit zijn ook wel gewoon onderzoeken gedaan... Idem lengte. Hoe langer je bent hoe meer je verdient. En dat is gecorrigeerd voor IQ en opleidingsniveau etc.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184649041
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 08:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En net zo goed ongrijpbaar. Ik las bv dat iemand een 7 ziet als ‘hoort bij de 30% knapste mensen. Terwijl een 7 voor mij iets totaal anders is (ruim voldoende). En misschien voldoet maar 10% van de vrouwen aan die norm.
Ja naja, jouw definitie klopt wel beter natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184649119
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Je schrijft dat alsof het een onvermijdelijk feit van het leven is. Ik vind als jij al bij jezelf constateert dat je mensen anders behandelt vanwege iets waar ze niks aan kunnen doen, dat je dan je oordeel kunt bijstellen. Op het werk, waar je niet intiem hoeft te zijn met iemand is dat veel makkelijker dan tijdens het daten.
Het is gewoon hoe het in de regel werkt, niet meer niet minder. Je kunt het oneerlijk vinden, onterecht, onaardig. Allemaal waar. Maar dat iets niet leuk is om te horen, betekent niet dat het dan maar meteen niet waar is.
pi_184649516
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:51 schreef TATW het volgende:

[..]

Het is gewoon hoe het in de regel werkt, niet meer niet minder. Je kunt het oneerlijk vinden, onterecht, onaardig. Allemaal waar. Maar dat iets niet leuk is om te horen, betekent niet dat het dan maar meteen niet waar is.
Op het werk krijgen de knappe collega's ook meer voor elkaar of komen met meer weg.
  zondag 27 januari 2019 @ 11:20:15 #103
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184649571
Ja, maar laten we wel wezen. Je behoort iedereen gewoon met respect te behandelen. Ook al is diegene nog zo lelijk als de nacht. Dat maakt niet uit. Je hoeft er niet mee in bed te liggen ofzo. Dus gewoon normaal doen kan geen kwaad toch. Echt....mensen die dit niet snappen. :') :N
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184650111
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:20 schreef Samuel24 het volgende:
Ja, maar laten we wel wezen. Je behoort iedereen gewoon met respect te behandelen. Ook al is diegene nog zo lelijk als de nacht. Dat maakt niet uit. Je hoeft er niet mee in bed te liggen ofzo. Dus gewoon normaal doen kan geen kwaad toch. Echt....mensen die dit niet snappen. :') :N
Zo is het :)

Wat ook wel opvallend is (vind ik althans) is dat mensen die wat meer afwijken van het gemiddelde, vaak juist de leukste mensen zijn en het meest betrouwbaar.
Zeg maar, het tegenovergestelde van de Dave Roelvink-types.

En echt lelijk is niemand: iedereen heeft wel iets moois.
  zondag 27 januari 2019 @ 12:53:11 #105
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184651028
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:51 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Zo is het :)

Wat ook wel opvallend is (vind ik althans) is dat mensen die wat meer afwijken van het gemiddelde, vaak juist de leukste mensen zijn en het meest betrouwbaar.
Zeg maar, het tegenovergestelde van de Dave Roelvink-types.

En echt lelijk is niemand: iedereen heeft wel iets moois.
Precies. Dat vind ik nou ook inderdaad.
Maar ja....zulke mensen vallen buiten de boot natuurlijk he. En daar houden de meeste mensen niet van.

En wat is nou eigenlijk lelijk? Lelijk bestaat niet vind ik.
Ja sommige mensen zijn nou eenmaal gezegend met een knappe kop. Maar dat wil nog niet zeggen dat die mensen beter zijn dan andere ofzo.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184651131
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:20 schreef Samuel24 het volgende:
Ja, maar laten we wel wezen. Je behoort iedereen gewoon met respect te behandelen. Ook al is diegene nog zo lelijk als de nacht. Dat maakt niet uit. Je hoeft er niet mee in bed te liggen ofzo. Dus gewoon normaal doen kan geen kwaad toch. Echt....mensen die dit niet snappen. :') :N
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:51 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Zo is het :)

Wat ook wel opvallend is (vind ik althans) is dat mensen die wat meer afwijken van het gemiddelde, vaak juist de leukste mensen zijn en het meest betrouwbaar.
Zeg maar, het tegenovergestelde van de Dave Roelvink-types.

En echt lelijk is niemand: iedereen heeft wel iets moois.
Respect moet je voor alle mensen hebben, mooi of lelijk. Als je mensen respectloos gaat Behandelen o.b.v. hun uiterlijk, ben je wel vrij laag gezakt.

Maar om dan toch maar weer even aansluiting te zoeken bij het oorspronkelijke onderwerp van het topic : om respectvol behandeld te worden, is het in zekere zin ook wel belangrijk om te weten welke potentiële partners binnen jouw bereik liggen, en welke niet. Dit gaat om intelligentie, sociale vaardigheden, afkomst (status), maar ook het uiterlijk is toch wel een niet te onderschatten factor in deze.

Als jij als minder begeerd persoon (o.b.v. één of meerdere van bovenstaande factoren) alleen maar je pijlen richt op de felbegeerde personen, en daaraan ook blijft vasthouden, kun je toch wel telkens de deksel op je neus verwachten. Tja en zijn de ''aantrekkelijke'' personen dan opeens onaardig? Of ben jij gewoon niet realistisch. Ik ben zelf niet lelijk, maar als ik komend weekend in de Jimmy Woo met allemaal veel te hippe en rijke semi-bn'ers ga flirten, word ik ook 9/10 keer afgewezen. Dan moet ik achteraf ook niet gaan janken, had ik maar uit moeten gaan in een gewone studentenkroeg dan had ik wss. veel makkelijker gescoord (meer mijn eigen league).

Dus in zekere zin moet je het ook niet gaan opzoeken natuurlijk. Vis in je eigen vijver, om het zo maar te zeggen.
  zondag 27 januari 2019 @ 13:09:28 #107
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184651244
Een mannelijke 3 weet echt niet dat hij een 7+ niet kan krijgen hoor. Zo werken mannelijke hormonen (overschatting) niet.
pi_184651339
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:09 schreef Mishu het volgende:
Een mannelijke 3 weet echt niet dat hij een 7+ niet kan krijgen hoor. Zo werken mannelijke hormonen (overschatting) niet.
Heb jij ook veel mannelijke hormonen?
pi_184651733
Ik denk ook dat interesses een deel bepalen.
  zondag 27 januari 2019 @ 13:50:41 #110
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184651931
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:01 schreef Jardis het volgende:

[..]

Hoe zou jij het willen omschrijven dan?
Lelijk, beetje lelijk, normaal, knap, heel knap, heel lekker?

Vind dat oppervlakkiger overkomen dan cijfers :).

Lekker handig toch, iedereen weet wat er bedoeld wordt dat een 4 en een 9 moeilijk matchen.
Ik ken maar weinig mensen die enkel lelijk, normaal of knap zijn. Meestal hebben mensen verschillende zaken en kan dat naar aantrekkelijk of niet gaan voor mij.

Binnen dat cijfer systeem geld dat het enkel op statisch uiterlijk gericht is, irl is dat dynamisch. Natuurlijk speelt ook uiterlijk op zichzelf een rol, maar er spelen meer factoren mee.

Neem een persoon die puur op het cijfersysteem gericht een 6 is. Niet lelijk, niet knap, maar doorsnee.

In situatie 1 kom je dit persoon tegen op het moment dat hij/zij compleet in zijn/haar element is. Staat open voor contact, zit lekker in het eigen vel, kleding/verzorging past erbij.
Enthousiast, passievol (is bezig met geliefde hobby, praat over zaken waar men passie voor voelt), vrolijk en open.
In situatie 2 kom je dit persoon tegen op een rotmoment. Oma net overleden, door reorganisaties ontslagen en nog geen 5 minuten geleden ook nog eens de teen vies gestoten, nagel ingescheurd en alles. Niet lekker in het eigen vel, staat niet open voor contact, kleding/verzorging is of strak en gesloten of een 'wtf boeit het'.
Down, praat wel mee, maar voegt eigenlijk zelfs niets bij aan het contact. Is even niet bezig met de mooie dingen van het leven, heeft even geen ruimte voor jou.

In situatie 1 is de kans groot dat je dat persoon in zal schalen als een 7/8, in situatie 2 zou het maar zo een 4 kunnen zijn.
En dat bij een eerste ontmoeting, bij langer kennen wordt het enkel nog dynamischer, gaan die andere factoren nog meer spelen.

We zijn nu eenmaal een sociale diersoort. Sociale cohesie en binding is essentieel. Dat wordt meegenomen in de beoordeling.
Pure waarneming, zoals bij dat cijfersysteem, bestaat niet irl. Waarneming irl is altijd perceptie.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184652040
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:
atie 1 is de kans groot dat je dat persoon in zal schalen als een 7/8, in situatie 2 zou het maar zo een 4 kunnen zijn.
En dat bij een eerste
Je denkt veel te moeilijk.

Zoals ik al aangaf, er spelen gewoon heel veel factoren mee (stem geluid, interesse, opleiding, intelligentie, woonsituatie). Eigenlijk alles.

Maar uiterlijk is toch het eerste wat je ziet. Meld je voor de gein eens aan op Tinder en je weet wat er bedoelt wordt.

Een cijfer geven qua uiterlijk kan gewoon. Ik date nu ook met iemand die geen 8 is, maar door alle andere factoren vind ik haar erg leuk.
pi_184656993
Je kunt net zoveel aan je uiterlijk doen als aan je gedrag, intelligentie en andere cognitieve vaardigheden.
pi_184657019
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:59 schreef Cockwhale het volgende:
Je kunt net zoveel aan je uiterlijk doen als aan je gedrag, intelligentie en andere cognitieve vaardigheden.
Best veel dus bedoel je?
pi_184657517
Ik heb wel eens gehoord over een experiment dat 50 mannen en 50 vrouwen in een ruimte losgelaten worden en een match moeten zoeken op basis van aantrekkelijkheid. De minder aantrekkelijke personen zijn sneller blij met een match en de aantrekkelijke blijven zoeken naar een aantrekkelijker persoon. Ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit. Ik ken eigenlijk geen enkel stel in mijn omgeving waar de verhouding heel scheef is.

En daarnaast is aantrekkelijk en lelijk ook smaak gerelateerd. 95% van de mensen zit ergens tussenin en eindigt met elkaar.
Tell me what you want
pi_184659218
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Best veel dus bedoel je?
Er is geen verschil, dat is mijn punt. Beide staan onderhevig aan de wetten van de natuur.

Als gedrag (makkelijk) te veranderen was (of de realisatie/inzicht om dat te moeten veranderen), dan was opvoeding en omgeving ook niet van belang in de vorming van een persoon.
pi_184661046
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 19:06 schreef Cockwhale het volgende:
punt. Beide staan onderhevig aan de wetten van de natuur.

Als gedrag (makkelijk) te veranderen was (of de realisatie/inzich
Volgens mij valt je gedrag wel te veranderen door te trainen. Intelligentie/kennis ook deels.

Ik was eerder heel erg introvert en gooide er weinig uit en stond altijd op de achtergrond. Door mezelf steeds verder in het diepe te gooien kan ik best goed uit mijn woorden komen in groepen etc.. Humor kan je vast ook wel trainen en nog wel meer dingen. Uiteraard heeft de een er talent voor en de ander niet. Ook zal de een jouw humor wel leuk vinden en de ander niet.

Intelligentie/kennis kan je ook wel opkrikken. Ik zal nooit een professor worden. Maar ik heb ook (vrijwillig) projecten geleid met sponsorwerving, media aandacht en 15 vrijwilligers aangestuurd om een dag te verzorgen voor 100+ mensen. Door constant een stapje er bij te doen vanaf het begin en vergaderingen ingaan.

Ook kan ik rustig een avondje Wikipedia lezen en docu's kijken over onzin dingen. Als je dat blijft doen weet je best wat.

Ik houd het geheel bij mijzelf. Als ik dit bovenstaande niet had gedaan (geen vrijwilligers werk en geen docu's had gekeken, maar elke avond talenten jachten had bekeken met Chantal Jansen), dan was ik minder ontwikkeld geweest. Ik denk dat 90% van de mensen zich op deze manier kan ontwikkelen.
pi_184661522
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:46 schreef ludovico het volgende:

Ach van dit feit zijn ook wel gewoon onderzoeken gedaan... Idem lengte. Hoe langer je bent hoe meer je verdient. En dat is gecorrigeerd voor IQ en opleidingsniveau etc.
Nee, ik bedoel dat jij het doorhebt. Als jij dat van jezelf doorhebt, waarom probeer je dan niet het te veranderen?

quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:51 schreef TATW het volgende:
Het is gewoon hoe het in de regel werkt, niet meer niet minder. Je kunt het oneerlijk vinden, onterecht, onaardig. Allemaal waar. Maar dat iets niet leuk is om te horen, betekent niet dat het dan maar meteen niet waar is.
mensen samen maken die waarheid. Jij hebt er kennelijk geen problemen mee, dus dat je het oneerlijk en onterecht vindt is dan ook ongeloofwaardig.

quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:20 schreef Samuel24 het volgende:
Ja, maar laten we wel wezen. Je behoort iedereen gewoon met respect te behandelen. Ook al is diegene nog zo lelijk als de nacht. Dat maakt niet uit. Je hoeft er niet mee in bed te liggen ofzo. Dus gewoon normaal doen kan geen kwaad toch. Echt....mensen die dit niet snappen. :') :N
Dat bedoelde ik dus ja.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184662589
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 20:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Nee, ik bedoel dat jij het doorhebt. Als jij dat van jezelf doorhebt, waarom probeer je dan niet het te veranderen?
Bewust discrimineren is wel een beetje zielig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 januari 2019 @ 21:30:30 #119
480338 needlesslylargerod
+60 ability power
pi_184662646
Ik vind jou aantrekkelijk, maakt mij dat lelijk? :o

:9
pi_184663531
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 21:27 schreef ludovico het volgende:
Bewust discrimineren is wel een beetje zielig.
Daten of een relatie aangaan is ook bewust discrimineren, daarom doe ik daar zelf niet aan maar ieder zn eigen ding
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184663645
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 20:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat jij het doorhebt. Als jij dat van jezelf doorhebt, waarom probeer je dan niet het te veranderen?

[..]

mensen samen maken die waarheid. Jij hebt er kennelijk geen problemen mee, dus dat je het oneerlijk en onterecht vindt is dan ook ongeloofwaardig.

[..]

Dat bedoelde ik dus ja.
Hou eens op met mensen woorden in de mond leggen, om mee te beginnen.
pi_184663857
het is maar net wat toegankelijk voor je is denk ik. Een “lelijke” man of vrouw gaat misschien minder waarde/aandacht hechten aan het uiterlijk en andere kwaliteiten aantrekkelijker vinden - mogelijk om te surviven en te kunnen voortplanten.. :p
pi_184663909
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:23 schreef TheInnocent het volgende:
het is maar net wat toegankelijk voor je is denk ik. Een “lelijke” man of vrouw gaat misschien minder waarde/aandacht hechten aan het uiterlijk en andere kwaliteiten aantrekkelijker vinden - mogelijk om te surviven en te kunnen voortplanten.. :p
Maar dan is nog de vraag; doen deze mensen dit bewust, of sluipt dit er ongemerkt in, als een soort zelfverdedigingsmechanisme? :P
pi_184664041
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:23 schreef TheInnocent het volgende:
het is maar net wat toegankelijk voor je is denk ik. Een “lelijke” man of vrouw gaat misschien minder waarde/aandacht hechten aan het uiterlijk en andere kwaliteiten aantrekkelijker vinden - mogelijk om te surviven en te kunnen voortplanten.. :p
Niet iedereen hoeft zich voort te planten, dus als je dat niets kan schelen is dat al niet aan de orde
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184664153
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:25 schreef TATW het volgende:

[..]

Maar dan is nog de vraag; doen deze mensen dit bewust, of sluipt dit er ongemerkt in, als een soort zelfverdedigingsmechanisme? :P
Denk allebei, maar ook ivm voortplantingskansen :p mensen willen seks/ een relatie en door trial&error of andere invloeden vanuit de omgeving merken ze dat de kansen het hoogst zijn als ze met iemand zijn die niet veel aantrekkelijker is dan hen
pi_184664185
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Niet iedereen hoeft zich voort te planten, dus als je dat niets kan schelen is dat al niet aan de orde
dat is biologisch gezien gewoon je seksdrang
pi_184664270
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Daten of een relatie aangaan is ook bewust discrimineren, daarom doe ik daar zelf niet aan maar ieder zn eigen ding
Grappige vergelijking, zit wel wat in ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184664441
Eigenlijk is het helemaal niet zo lastig toch? :P

Ik denk dat we allemaal wel mensen kennen die we als ''out of my league'' beschouwen. Zelfs als je in fok-forum taal een 9 bent, zullen er nog mensen out of your league zijn, al is het een beroemdheid.

Het enige verschil tussen jou en een ''lelijk'' persoon, is dat voor de lelijke persoon die groep simpelweg veel groter is dan voor jou. Maar de manier waarop jullie beiden naar die groep kijken, is nagenoeg hetzelfde :)

Zelf kan ik bijvoorbeeld best mooie/leuke meiden krijgen. En daarmee ben ik al een gezegend man, want ik val dus niet in de categorie die géén aandacht van vrouwen krijgt, of alleen van hele lelijke vrouwen. Maar de keerzijde van de medaille is, dat ik ook weer niet knap/succesvol genoeg ben voor de absolute top onder de vrouwen. Die vinden mij gewoon niet interessant genoeg, merk ik ook als ik op Ibiza in een of andere yuppenclub ben waar de jetset aan vrouwen rondloopt.

En ik merk bij mijzelf, dat ik daardoor die hele hittepetitten ook totaal niet aantrekkelijk vind. Ze doen mij niets/raken mij niet, omdat ze onbereikbaar zijn voor mij. Het leuke, slanke buurmeisje next door met dat guitige koppie des te meer, omdat die wél binnen mijn bereik ligt.
pi_184664477
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:54 schreef Jaume_I het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet zo lastig toch? :P

Ik denk dat we allemaal wel mensen kennen die we als ''out of my league'' beschouwen. Zelfs als je in fok-forum taal een 9 bent, zullen er nog mensen out of your league zijn, al is het een beroemdheid.

Het enige verschil tussen jou en een ''lelijk'' persoon, is dat voor de lelijke persoon die groep simpelweg veel groter is dan voor jou. Maar de manier waarop jullie beiden naar die groep kijken, is nagenoeg hetzelfde :)

Zelf kan ik bijvoorbeeld best mooie/leuke meiden krijgen. En daarmee ben ik al een gezegend man, want ik val dus niet in de categorie die géén aandacht van vrouwen krijgt, of alleen van hele lelijke vrouwen. Maar de keerzijde van de medaille is, dat ik ook weer niet knap/succesvol genoeg ben voor de absolute top onder de vrouwen. Die vinden mij gewoon niet interessant genoeg, merk ik ook als ik op Ibiza in een of andere yuppenclub ben waar de jetset aan vrouwen rondloopt.

En ik merk bij mijzelf, dat ik daardoor die hele hittepetitten ook totaal niet aantrekkelijk vind. Ze doen mij niets/raken mij niet, omdat ze onbereikbaar zijn voor mij. Het leuke, slanke buurmeisje next door met dat guitige koppie des te meer, omdat die wél binnen mijn bereik ligt.
Nouja, dat iemand een arrogante kut bek heeft maar verder heel knap zou zijn met een leuke uitstraling maakt niet dat ze uit je league is hè, maar alleen dat ze wss gewoon geen leuk karakter heeft.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184665067
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 20:28 schreef Jardis het volgende:

[..]

Volgens mij valt je gedrag wel te veranderen door te trainen. Intelligentie/kennis ook deels.

Ik was eerder heel erg introvert en gooide er weinig uit en stond altijd op de achtergrond. Door mezelf steeds verder in het diepe te gooien kan ik best goed uit mijn woorden komen in groepen etc.. Humor kan je vast ook wel trainen en nog wel meer dingen. Uiteraard heeft de een er talent voor en de ander niet. Ook zal de een jouw humor wel leuk vinden en de ander niet.

Intelligentie/kennis kan je ook wel opkrikken. Ik zal nooit een professor worden. Maar ik heb ook (vrijwillig) projecten geleid met sponsorwerving, media aandacht en 15 vrijwilligers aangestuurd om een dag te verzorgen voor 100+ mensen. Door constant een stapje er bij te doen vanaf het begin en vergaderingen ingaan.

Ook kan ik rustig een avondje Wikipedia lezen en docu's kijken over onzin dingen. Als je dat blijft doen weet je best wat.

Ik houd het geheel bij mijzelf. Als ik dit bovenstaande niet had gedaan (geen vrijwilligers werk en geen docu's had gekeken, maar elke avond talenten jachten had bekeken met Chantal Jansen), dan was ik minder ontwikkeld geweest. Ik denk dat 90% van de mensen zich op deze manier kan ontwikkelen.
Heb jij je gedrag veranderd of heeft een zeer groot en complex causaal proces je langs dit pad van ervaringen geleid? (en vervolgens ontwikkeld/veranderd)
pi_184665265
Ik vraag me trouwens ook af of de fixatie op 'super mooi' ook niet komt door het media aanbod. Eerst magazine en tv en later het internet.

En ook wat de toegankelijkheid van grote hoeveelheden porno doet met het idee wat mooi is en wat niet.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_184666947
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 23:39 schreef steelhead het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af of de fixatie op 'super mooi' ook niet komt door het media aanbod. Eerst magazine en tv en later het internet.

En ook wat de toegankelijkheid van grote hoeveelheden porno doet met het idee wat mooi is en wat niet.
Nou ja, op social media doet een lekkere vent of meid aan je zijde het natuurlijk wel goed. ;)

De connectie met porno zie ik minder.
  maandag 28 januari 2019 @ 05:23:46 #133
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184666984
Een knap koppie naast je op social media is echt iets voor jongeren. Als je wat ouder wordt, vallen veel mooie mensen af omdat je andere eisen gaat stellen: trouw, fijn karakter, zorgzaamheid, de moeder/vader van je kinderen, gezamenlijke interesses, goede seks, zelfde kijk op het leven, samen oud kunnen worden.
Bovendien weet je dan dat schoonheid vergaat en dat zo'n strak jong ding met 25+ niet meer zo jong en strak is, dus als je een lange relatie wilt aangaan is "verzorgd uiterlijk" zo'n beetje het maximaal haalbare. Hoe ziet je partner eruit met 40+, 65+?

Ik denk wel dat minder mooie mensen uiterlijk makkelijker kunnen relatieveren. Wanneer ze een mooie partner aan de haak slaan zal dat vooral ook om andere eigenschappen zijn. En dat zo'n knappert die dat van nature is het kan waarderen dat iemand verder kijkt dan alleen uiterlijk.
pi_184667327
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 05:23 schreef Lunatiek het volgende:
Een knap koppie naast je op social media is echt iets voor jongeren. Als je wat ouder wordt, vallen veel mooie mensen af omdat je andere eisen gaat stellen: trouw, fijn karakter, zorgzaamheid, de moeder/vader van je kinderen, gezamenlijke interesses, goede seks, zelfde kijk op het leven, samen oud kunnen worden.
Bovendien weet je dan dat schoonheid vergaat en dat zo'n strak jong ding met 25+ niet meer zo jong en strak is, dus als je een lange relatie wilt aangaan is "verzorgd uiterlijk" zo'n beetje het maximaal haalbare. Hoe ziet je partner eruit met 40+, 65+?

Ik denk wel dat minder mooie mensen uiterlijk makkelijker kunnen relatieveren. Wanneer ze een mooie partner aan de haak slaan zal dat vooral ook om andere eigenschappen zijn. En dat zo'n knappert die dat van nature is het kan waarderen dat iemand verder kijkt dan alleen uiterlijk.
Ook na je 25e kun je als vrouw mooi en strak zijn hoor. Veel vrouwen zijn dat niet, maar dat is iets anders. :)
pi_184667397
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 23:39 schreef steelhead het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af of de fixatie op 'super mooi' ook niet komt door het media aanbod. Eerst magazine en tv en later het internet.

En ook wat de toegankelijkheid van grote hoeveelheden porno doet met het idee wat mooi is en wat niet.
Wbt dat laatste: dan denk ik aan de kardashian adoratie: een soort hyperseksualiteit.
Leggings dragen omdat je billen dan beter uitkomen bijvoorbeeld. Dat is niet echt porno natuurlijk, maar de uiting is wel op porno-wijze.
pi_184667960
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 05:23 schreef Lunatiek het volgende:
Een knap koppie naast je op social media is echt iets voor jongeren. Als je wat ouder wordt, vallen veel mooie mensen af omdat je andere eisen gaat stellen: trouw, fijn karakter, zorgzaamheid, de moeder/vader van je kinderen, gezamenlijke interesses, goede seks, zelfde kijk op het leven, samen oud kunnen worden.
Bovendien weet je dan dat schoonheid vergaat en dat zo'n strak jong ding met 25+ niet meer zo jong en strak is, dus als je een lange relatie wilt aangaan is "verzorgd uiterlijk" zo'n beetje het maximaal haalbare. Hoe ziet je partner eruit met 40+, 65+?

Ik denk wel dat minder mooie mensen uiterlijk makkelijker kunnen relatieveren. Wanneer ze een mooie partner aan de haak slaan zal dat vooral ook om andere eigenschappen zijn. En dat zo'n knappert die dat van nature is het kan waarderen dat iemand verder kijkt dan alleen uiterlijk.
Ik denk dat dat héle oppervlakkige wel verdwijnt nadat men (vooral vrouwen) de 25 zijn gepasseerd. Eerder werd een type Dave Roelvink aangehaald, dat soort figuren zijn vooral populair bij pubermeisjes en begin twintigers. Dames van 25+ vinden dat toch vaak de popi-jopi / kinderachtig.

Maar het graag ten tonele willen verschijnen met een partner die enigszins indruk maakt, blijft volgens mij toch wel belangrijk hoor. Al is het misschien in mindere mate voor op social media, maar dan is het wel voor hun familie/ vriendinnengroep of gewoon ouderwets om mee te pronken in een restaurant.

Een vriend van mij is 1,98, gecombineerd met zo'n typisch rugby lichaam, en hoewel hij nog niet eens zo'n heel mooi hoofd heeft, vallen vrouwen vanuit oppervlakkigheid puur voor zijn lengte en bouw, want zo'n lange vriend is kennelijk toch tof om naast te lopen of ergens mee op een feestje te verschijnen. Je ziet gewoon als wij met een groepje vrienden ergens binnen komen en hij is erbij (kroeg, gelegenheid met vrouwen), dat hun aandacht automatisch naar hem uit gaat, puur o.b.v. lengte.
  maandag 28 januari 2019 @ 08:56:23 #137
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184668115
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 07:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook na je 25e kun je als vrouw mooi en strak zijn hoor. Veel vrouwen zijn dat niet, maar dat is iets anders. :)
Dan moeten ze er moeite voor doen en valt er niet meer mee te leven.
pi_184670346
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 05:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, op social media doet een lekkere vent of meid aan je zijde het natuurlijk wel goed. ;)

De connectie met porno zie ik minder.
Dat ook natuurlijk, maar ook dat je vroeger niet beter wist dan wat je in je directe omgeving had. En door meer en meer aanbod van media, wat mooi gevonden moet worden van te voren al bepaald word.

De connectie met porno zie ik eigenlijk, omdat het zo makkelijk toegankelijk is en er vaak gedacht dat vrouwen er zo horen eruit te zien als in de filmpjes. Valt met af en toe wel op wat voorkeur er te zien valt hier in bv B&H, dat het toch meer types zijn die lijken op wat er in porno te vinden is. Misschien dat dit meer bij incels speelt, voor mij is dat toch altijd wel wat ze met een 'Stacy' bedoelen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_184670354
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 07:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wbt dat laatste: dan denk ik aan de kardashian adoratie: een soort hyperseksualiteit.
Leggings dragen omdat je billen dan beter uitkomen bijvoorbeeld. Dat is niet echt porno natuurlijk, maar de uiting is wel op porno-wijze.
Dat idd. Ik kan me niet voorstellen dat het geen effect heeft.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_184682391
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:40 schreef TheInnocent het volgende:

dat is biologisch gezien gewoon je seksdrang
Lijkt mij niet toch, in eerste instantie soort van wel maar als je jezelf eenmaal hebt voort geplant dan is er vrij weinig tijd meer over voor seks, tenzij het weer opnieuw een paar keer doelgericht is voor meer kinderen.

quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:44 schreef ludovico het volgende:

Grappige vergelijking, zit wel wat in ja.
bedankt. Maar ja als niemand in jou geïnteresseerd is behalve 1 iemand en daar neem je ook genoegen mee dan geldt dat niet natuurlijk. Maar dat is bij bijna niemand zo.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184684687
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Lijkt mij niet toch, in eerste instantie soort van wel maar als je jezelf eenmaal hebt voort geplant dan is er vrij weinig tijd meer over voor seks, tenzij het weer opnieuw een paar keer doelgericht is voor meer kinderen.

[..]

bedankt. Maar ja als niemand in jou geïnteresseerd is behalve 1 iemand en daar neem je ook genoegen mee dan geldt dat niet natuurlijk. Maar dat is bij bijna niemand zo.
Mijn vriend en ik hebben ons samen al 2x succesvol voortgeplant en wij hebben nog steeds meerdere keren per week seks..
pi_184684822
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Grappige vergelijking, zit wel wat in ja.
Discrimineren betekent niets meer en niets minder dan onderscheid maken.
pi_184685062
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 23:35 schreef madam-april het volgende:

[..]

Discrimineren betekent niets meer en niets minder dan onderscheid maken.
Nou het grote verschil tussen onderscheid maken en discrimineren in de spreektaal is dat discriminatie onderscheid maken is "op een ongewenste manier"

Leven is niet eerlijk, op basis van wie we aantrekkelijk vinden en met wie we intiem willen zijn vind ik daar niks mis mee, maar het is niet eerlijk voor de lelijke vrouw misschien, zij kan er niks aan doen dat niemand wat met haar wilt en dat ze minder kan krijgen.

Maar bij het zoeken naar werk zou het niet moeten uitmaken natuurlijk. (doet het wel, en waarschijnlijk erger bij vrouwen dan bij mannen)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 29 januari 2019 @ 06:19:44 #144
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184686552
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 23:48 schreef ludovico het volgende:

Leven is niet eerlijk, op basis van wie we aantrekkelijk vinden en met wie we intiem willen zijn vind ik daar niks mis mee, maar het is niet eerlijk voor de lelijke vrouw misschien, zij kan er niks aan doen dat niemand wat met haar wilt en dat ze minder kan krijgen.
Ik betwijfel dat ten zeerste.
1. Niet iedereen vindt hetzelfde mooi of lelijk. Persoonlijk moet ik niks van die geplamuurde gratenpakhuizen hebben. En ik ben de enige niet: ooit was Marilyn Monroe een seksbom, tegenwoordig wordt haar lichaam al snel #viesdik genoemd.

2. Naast de "pornomodellen" is er een hele grote groep "girl next door", ze zullen geen Miss World worden maar ze zijn ook niet afzichtelijk. Gewoon vrouwen die heel goed te doen zijn en vaak toch een of meer erg mooie onderdelen hebben (ogen, mond, haar, handen, boezem, of etc).
Ik vermoed dat deze doodnormale vrouwen veel meer mannen kunnen krijgen dan de pornomodellen, simpelweg omdat ze toegankelijker zijn: ze wonen letterlijk in de buurt en zijn geenszins intimiderend, en ze zullen minder kieskeurig zijn omdat ze niet elke seconde aan hun imago moeten denken. Het enige is dat deze groep vrouwen doorgaans niet wordt geacht zich meermaals per dag door verschillende mannen te laten nemen (hoewel dit óók het type vrouw is dat het achter de ramen of als escort goed doet als ze daarvoor kiezen).

2. Een "mooie" vrouw kan in theorie misschien meer mannen krijgen maar dan ga je er vanuit dat ze zelf geen enkele smaak heeft en als een sekspop iedereen over zich heen laat gaan. In de praktijk zie je eerder dat ze ervan balen dat mannen niet verder dan het uiterlijk kijken en dat ze moeite hebben iemand te vinden die hun andere kwaliteiten waardeert. En dat laatste is tamelijk belangrijk voor vrouwen die meestal wat vertrouwen en liefde en "een klik" willen naast de lust, voordat ze met iemand het bed delen.
pi_184686627
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:09 schreef Mishu het volgende:
Een mannelijke 3 weet echt niet dat hij een 7+ niet kan krijgen hoor. Zo werken mannelijke hormonen (overschatting) niet.
Of hij vindt een vrouwelijke 3 zo onaantrekkelijk dat hij liever de grote kans op een blauwtje accepteert dan dat hij een relatie aangaat met iemand die hij niet wil. ;)
pi_184686633
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 13:09 schreef Mishu het volgende:
Een mannelijke 3 weet echt niet dat hij een 7+ niet kan krijgen hoor. Zo werken mannelijke hormonen (overschatting) niet.
Er is best kans dan een naar uiterlijk vrouwelijke 9 naar bed gaat met een naar uiterlijk mannelijke 4.
Het schijnt dat vrouwen ook naar innerlijk kijken.
Google is your friend, abuse your friends
pi_184686645
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:54 schreef Jaume_I het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet zo lastig toch? :P

Ik denk dat we allemaal wel mensen kennen die we als ''out of my league'' beschouwen. Zelfs als je in fok-forum taal een 9 bent, zullen er nog mensen out of your league zijn, al is het een beroemdheid.

Het enige verschil tussen jou en een ''lelijk'' persoon, is dat voor de lelijke persoon die groep simpelweg veel groter is dan voor jou. Maar de manier waarop jullie beiden naar die groep kijken, is nagenoeg hetzelfde :)

Zelf kan ik bijvoorbeeld best mooie/leuke meiden krijgen. En daarmee ben ik al een gezegend man, want ik val dus niet in de categorie die géén aandacht van vrouwen krijgt, of alleen van hele lelijke vrouwen. Maar de keerzijde van de medaille is, dat ik ook weer niet knap/succesvol genoeg ben voor de absolute top onder de vrouwen. Die vinden mij gewoon niet interessant genoeg, merk ik ook als ik op Ibiza in een of andere yuppenclub ben waar de jetset aan vrouwen rondloopt.

En ik merk bij mijzelf, dat ik daardoor die hele hittepetitten ook totaal niet aantrekkelijk vind. Ze doen mij niets/raken mij niet, omdat ze onbereikbaar zijn voor mij. Het leuke, slanke buurmeisje next door met dat guitige koppie des te meer, omdat die wél binnen mijn bereik ligt.
Er is werkelijk niemand out of my league. Out of reach wel. Maar dat is iets anders.
pi_184686658
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 08:56 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dan moeten ze er moeite voor doen en valt er niet meer mee te leven.
Huh? Waarom valt er dan niet mee te leven volgens jou?
pi_184686685
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 11:56 schreef steelhead het volgende:

[..]

Dat ook natuurlijk, maar ook dat je vroeger niet beter wist dan wat je in je directe omgeving had. En door meer en meer aanbod van media, wat mooi gevonden moet worden van te voren al bepaald word.

De connectie met porno zie ik eigenlijk, omdat het zo makkelijk toegankelijk is en er vaak gedacht dat vrouwen er zo horen eruit te zien als in de filmpjes. Valt met af en toe wel op wat voorkeur er te zien valt hier in bv B&H, dat het toch meer types zijn die lijken op wat er in porno te vinden is. Misschien dat dit meer bij incels speelt, voor mij is dat toch altijd wel wat ze met een 'Stacy' bedoelen.
Ik zou eerst eens bij B&H moeten kijken, want geen idee wat voor type jij nu bedoelt. ;)
pi_184686714
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 21:26 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Lijkt mij niet toch, in eerste instantie soort van wel maar als je jezelf eenmaal hebt voort geplant dan is er vrij weinig tijd meer over voor seks, tenzij het weer opnieuw een paar keer doelgericht is voor meer kinderen.

Zelfs met twee kinderen in huis lukt 3 keer op een dag nog wel hoor. Niet de eerste maanden, maar zodra ze goed doorslapen heb je tussen zeg 20u en 8u tijd voor seks.

Seksloze relaties ontstaan door het verlies van aandacht voor elkaar. Maar het is makkelijker om de kinderen de schuld te geven natuurlijk.
pi_184686815
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:19 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik betwijfel dat ten zeerste.
1. Niet iedereen vindt hetzelfde mooi of lelijk. Persoonlijk moet ik niks van die geplamuurde gratenpakhuizen hebben. En ik ben de enige niet: ooit was Marilyn Monroe een seksbom, tegenwoordig wordt haar lichaam al snel #viesdik genoemd.

2. Naast de "pornomodellen" is er een hele grote groep "girl next door", ze zullen geen Miss World worden maar ze zijn ook niet afzichtelijk. Gewoon vrouwen die heel goed te doen zijn en vaak toch een of meer erg mooie onderdelen hebben (ogen, mond, haar, handen, boezem, of etc).
Ik vermoed dat deze doodnormale vrouwen veel meer mannen kunnen krijgen dan de pornomodellen, simpelweg omdat ze toegankelijker zijn: ze wonen letterlijk in de buurt en zijn geenszins intimiderend, en ze zullen minder kieskeurig zijn omdat ze niet elke seconde aan hun imago moeten denken. Het enige is dat deze groep vrouwen doorgaans niet wordt geacht zich meermaals per dag door verschillende mannen te laten nemen (hoewel dit óók het type vrouw is dat het achter de ramen of als escort goed doet als ze daarvoor kiezen).

2. Een "mooie" vrouw kan in theorie misschien meer mannen krijgen maar dan ga je er vanuit dat ze zelf geen enkele smaak heeft en als een sekspop iedereen over zich heen laat gaan. In de praktijk zie je eerder dat ze ervan balen dat mannen niet verder dan het uiterlijk kijken en dat ze moeite hebben iemand te vinden die hun andere kwaliteiten waardeert. En dat laatste is tamelijk belangrijk voor vrouwen die meestal wat vertrouwen en liefde en "een klik" willen naast de lust, voordat ze met iemand het bed delen.
Dat Monroe dik zou zijn geweest is echt een urban myth.

Punt 2. (eigenlijk 3, maar jouw laatste punt 2 iig) is wel spot on!
pi_184686896
http://www.todayifoundout(...)ose-to-a-size-12-16/

Leuk als je na je dood misbruikt wordt om obesitas goed te praten.
pi_184687042
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 07:16 schreef ElDinosaur het volgende:
http://www.todayifoundout(...)ose-to-a-size-12-16/

Leuk als je na je dood misbruikt wordt om obesitas goed te praten.
Dit komt denk ik ook uit de jaren 90, waar de trend ook echt magerder was dan Marilyn. Maar dat was vooral voor supermodellen, zij was natuurlijk een filmster.

Rubens vrouwen zijn een beter voorbeeld voor vandaag.
pi_184687119
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 07:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dit komt denk ik ook uit de jaren 90, waar de trend ook echt magerder was dan Marilyn. Maar dat was vooral voor supermodellen, zij was natuurlijk een filmster.

Rubens vrouwen zijn een beter voorbeeld voor vandaag.
Dan nog, de uitspraak dat ze een size 16 was (mt 44!) terwijl dat waarschijnlijk 6 was (34), is wel enorme geschiedvervalsing. ;)
  dinsdag 29 januari 2019 @ 08:03:52 #155
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184687252
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Huh? Waarom valt er dan niet mee te leven volgens jou?
Hebben niks anders aan hun hoofd dan hun lijf. Altijd diëten, als ze niet in de sportschool zitten zitten ze bij de schoonheidsspecialist, er worden fortuinen uitgegeven aan voedingssupplementen en plamuur. Elk grammetje teveel is paniek.

Er is niks mis mee om eruit te zien als 36 als je 36 bent.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 08:11:08 #156
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184687299
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 07:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat Monroe dik zou zijn geweest is echt een urban myth.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ze niet voldoet aan het anorexia-schoonheidsideaal van tegenwoordig. Elke vrouwelijke ronding wordt tegenwoordig als obesitas gezien. Ook brede heupen (zandlopermodel) zijn uit de mode, het moet allemaal smal en dun en plat en vel over been en onbehaard. Of zoals het soms wordt gezegd: de vrouwen moeten tegenwoordig op jonge meisjes lijken om aan het schoonheidsideaal te voldoen.
pi_184687628
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 08:03 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hebben niks anders aan hun hoofd dan hun lijf. Altijd diëten, als ze niet in de sportschool zitten zitten ze bij de schoonheidsspecialist, er worden fortuinen uitgegeven aan voedingssupplementen en plamuur. Elk grammetje teveel is paniek.

Er is niks mis mee om eruit te zien als 36 als je 36 bent.
Mijn huidige vriendin ziet er geweldig uit en oogt zo flink jonger dan ze is (obv haar lichaam alleen zelfs nog jonger). Ja, ze sport daarvoor veel. En ze let op wat ze eet (dat is iets anders dan dieet). Natuurlijk gaat ze naar een schoonheidsspecialiaste en manicure (welke vrouw niet?). Supplementen? Nee. Plamuur? Totaal niet nodig. Ze gebruikt zelfs nauwelijks make up.

Maar ze is verder super relaxed en totaal niet manisch bezig met haar uiterlijk zoals jij suggereert.

Kortom: ik denk dat jij een stereotype in je hoofd hebt wat in heel veel gevallen niet opgaat.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 08:54:36 #158
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_184687640
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 08:11 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ze niet voldoet aan het anorexia-schoonheidsideaal van tegenwoordig. Elke vrouwelijke ronding wordt tegenwoordig als obesitas gezien. Ook brede heupen (zandlopermodel) zijn uit de mode, het moet allemaal smal en dun en plat en vel over been en onbehaard. Of zoals het soms wordt gezegd: de vrouwen moeten tegenwoordig op jonge meisjes lijken om aan het schoonheidsideaal te voldoen.
Nee, je moet als vrouw op een jong meisje lijken als je als kleerhanger wilt fungeren. Met het schoonheidsideaal heeft dat weinig te maken.
pi_184687692
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 08:11 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ze niet voldoet aan het anorexia-schoonheidsideaal van tegenwoordig. Elke vrouwelijke ronding wordt tegenwoordig als obesitas gezien. Ook brede heupen (zandlopermodel) zijn uit de mode, het moet allemaal smal en dun en plat en vel over been en onbehaard. Of zoals het soms wordt gezegd: de vrouwen moeten tegenwoordig op jonge meisjes lijken om aan het schoonheidsideaal te voldoen.
Maar met maatje 34 word je nog steeds niet viesdik genoemd.

En anorexia is totaal iets anders dan het huidige schoonheidsideaal. Waarom zo’n negatieve term?
  dinsdag 29 januari 2019 @ 09:01:46 #160
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184687699
TS iedere keer kom je met je redpill-huiliehuilie en nu kom je opeens blackpill doen

Wat is deze
  dinsdag 29 januari 2019 @ 09:25:25 #161
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184687983
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar met maatje 34 word je nog steeds niet viesdik genoemd.

En anorexia is totaal iets anders dan het huidige schoonheidsideaal. Waarom zo’n negatieve term?
Maatje 34 is ook voornamelijk gratenpakhuis of kinderkleding.
Normalere maten zijn 38/40.
pi_184688262
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:25 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Maatje 34 is ook voornamelijk gratenpakhuis of kinderkleding.
Normalere maten zijn 38/40.
Net was Monroe nog viesdik en nu een gratenpakhuis.

En steeds maar die negatieve insteek: vroeger een paar keer hard afgewezen door slanke meiden ofzo?
  dinsdag 29 januari 2019 @ 09:49:12 #163
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184688305
TS, de type internetheld die de vrouw heeft doorgrond en redpill is maar in real life dikkerds stalkt :')
pi_184688940
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zou eerst eens bij B&H moeten kijken, want geen idee wat voor type jij nu bedoelt. ;)
Beetje hard bitchy hoofd, dikke laag plamuur. Persoonlijk vind ik het niks. Ik weet het ook alleen maar omdat ik een keer in B&H keek. Straalt helemaal niks liefs uit. Maar heb altijd wel het idee dat de gemiddelde zolderkamer bewoner daar :9~ erachter zet, omdat ze niks anders kennen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_184689260
Toen ik lelijk was, vond ik lelijke mensen lelijk en hoefde ik er ook niks mee.

Nu ik al 3 jaar intensief sport en een verse hottie ben, heb ik een vriendin die ik knap vind. :)
pi_184689315
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 09:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Net was Monroe nog viesdik en nu een gratenpakhuis.

En steeds maar die negatieve insteek: vroeger een paar keer hard afgewezen door slanke meiden ofzo?
Monroe had geen maat 34 als je daarop doelt hoor. Die had eerder 36-38.
pi_184689501
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:03 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

Monroe had geen maat 34 als je daarop doelt hoor. Die had eerder 36-38.
Ze heeft aardig wat jaartjes meegedraaid en is in bepaalde films zeker ook wat steviger. Ze is in ieder geval nooit viesdik geweest.
pi_184689785
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ze heeft aardig wat jaartjes meegedraaid en is in bepaalde films zeker ook wat steviger. Ze is in ieder geval nooit viesdik geweest.
Nooit inderdaad, een heel mooi lichaam. Maar geen maat 34 en ook niet viesdik, maar toch zijn er mensen die dat wel vinden. Maar dat zijn mensen die heel dun/slank dus weer mooi vinden.
pi_184690037
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:32 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

Nooit inderdaad, een heel mooi lichaam. Maar geen maat 34 en ook niet viesdik, maar toch zijn er mensen die dat wel vinden. Maar dat zijn mensen die heel dun/slank dus weer mooi vinden.
Haar maten waren, aldus haar kleermaker 35-22-35.

Op basis van borstomvang was ze M, op basis van heupen XS. Op basis van taille xxxs.

Als je haar maten zo bekijkt zat ze buiten dat ze grote borsten had om zelfs op maat 32 als ik daar een maattabel tegenaan hang! Dus waarom jij stellig beweert dat ze geen 34 had is mij niet duidelijk.
pi_184690296
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:19 schreef Lunatiek het volgende:
ooit was Marilyn Monroe een seksbom, tegenwoordig wordt haar lichaam al snel #viesdik genoemd.
:')

Zei niemand ooit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184690357
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:19 schreef Lunatiek het volgende:
2. Een "mooie" vrouw kan in theorie misschien meer mannen krijgen maar dan ga je er vanuit dat ze zelf geen enkele smaak heeft en als een sekspop iedereen over zich heen laat gaan. In de praktijk zie je eerder dat ze ervan balen dat mannen niet verder dan het uiterlijk kijken en dat ze moeite hebben iemand te vinden die hun andere kwaliteiten waardeert. En dat laatste is tamelijk belangrijk voor vrouwen die meestal wat vertrouwen en liefde en "een klik" willen naast de lust, voordat ze met iemand het bed delen.
Wat is dit nou weer....

quote:
In de praktijk zie je eerder dat ze ervan balen dat mannen niet verder dan het uiterlijk kijken en dat ze moeite hebben iemand te vinden die hun andere kwaliteiten waardeert. En dat laatste is tamelijk belangrijk voor vrouwen die meestal wat vertrouwen en liefde en "een klik" willen naast de lust, voordat ze met iemand het bed delen.
Of er een klik is ligt net zo hard aan jezelf als aan de ander. En al spreekt een ander je aan vanwege je uiterlijk, die heeft dan een grotere stap gezet dan jij om het innerlijk te leren kennen,
ik begrijp deze negatieve blik niet goed man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184690404
Ik heb maat 32 breedte en maat 34 lengte broeken.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 17:27:06 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184696079
Ik denk dat hier het spreekwoord "honger maakt rauwe bonen zoet" geldt

Natuurlijk zou iedereen een perfecte partner willen die beeldschoon is. Maar als dat niet bereikbaar is dan stellen mensen hun eisen naar beneden bij. Ze willen immers graag liefde of een gezin dus komen ze een beetje uit bij types die wel in hun bereik liggen.

En iemand die lelijk is zal dus minder te kiezen hebben en zij zoekfilter langzaamaan aanpassen naar iemand die binnen zijn markt relatief aantrekkelijk is.
pi_184696593
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 08:11 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ze niet voldoet aan het anorexia-schoonheidsideaal van tegenwoordig. Elke vrouwelijke ronding wordt tegenwoordig als obesitas gezien. Ook brede heupen (zandlopermodel) zijn uit de mode, het moet allemaal smal en dun en plat en vel over been en onbehaard. Of zoals het soms wordt gezegd: de vrouwen moeten tegenwoordig op jonge meisjes lijken om aan het schoonheidsideaal te voldoen.
Er wordt helemaal niet verwacht dat vrouwen eruit zien als jonge meisjes. En het ideaalbeeld is nog altijd een zandloperfiguur.
Ik denk dat je achter de feiten aanloopt, aangezien dus al lang niet meer in de mode is.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 29 januari 2019 @ 18:15:05 #175
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184696880
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 08:11 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ze niet voldoet aan het anorexia-schoonheidsideaal van tegenwoordig. Elke vrouwelijke ronding wordt tegenwoordig als obesitas gezien. Ook brede heupen (zandlopermodel) zijn uit de mode, het moet allemaal smal en dun en plat en vel over been en onbehaard. Of zoals het soms wordt gezegd: de vrouwen moeten tegenwoordig op jonge meisjes lijken om aan het schoonheidsideaal te voldoen.
Van wie moet dat?

Hooguit van wat modeontwerpers die allemaal homo zijn
pi_184700327
Vind het wel grappig dat juist sommige ''lelijke'' mensen om de haverklap een partner weten te vinden, alsof ze veel beter weten waar en naar wie ze moeten kijken :P

Buurjongen is ook zo'n gast, net de tweelingbroer van Dik Trom : stevig (dik), oerhollandse kop, altijd rood aangelopen alsof hij net 6 pannenkoeken naar binnen heeft gepropt. Had precies de vrouwelijke equivalent van hem als vriendin. Ging na een paar jaar uit, hij heeft niet echt vrienden /gaat nooit op stap.

Maar alsof de duvel ermee speelt, is hij nog geen twee maanden vrijgezel geweest en hij loopt nu alweer met een andere gezellige dikkerd rond. Denk dat die types meteen in één oogopslag bij elkaar zien : ja wij moeten elkaar hebben, want anders komen we nergens aan de bak. En. dan is het daarna ook allemaal vrij snel geregeld zeg maar.
pi_184701097
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:13 schreef TATW het volgende:
Vind het wel grappig dat juist sommige ''lelijke'' mensen om de haverklap een partner weten te vinden, alsof ze veel beter weten waar en naar wie ze moeten kijken :P

Buurjongen is ook zo'n gast, net de tweelingbroer van Dik Trom : stevig (dik), oerhollandse kop, altijd rood aangelopen alsof hij net 6 pannenkoeken naar binnen heeft gepropt. Had precies de vrouwelijke equivalent van hem als vriendin. Ging na een paar jaar uit, hij heeft niet echt vrienden /gaat nooit op stap.

Maar alsof de duvel ermee speelt, is hij nog geen twee maanden vrijgezel geweest en hij loopt nu alweer met een andere gezellige dikkerd rond. Denk dat die types meteen in één oogopslag bij elkaar zien : ja wij moeten elkaar hebben, want anders komen we nergens aan de bak. En. dan is het daarna ook allemaal vrij snel geregeld zeg maar.
Je vraagt je dan wel af of die twee zo gelukkig zijn dan samen.

Een vriend van mij heeft hetzelfde. Niet echt de knapste en is best dik, maar heeft in een korte periode wel meerdere vriendinnen gehad.

Nu waren dit dan ook nu niet bepaald het beste relatiemateriaal. Ze zaten allemaal in de wajong en wilde of konden niet werken vanwege borderline of weet ik veel wat.

Als het zo gesteld zou zijn dan bleef ik echt liever single.
pi_184701250
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2019 23:29 schreef madam-april het volgende:

Mijn vriend en ik hebben ons samen al 2x succesvol voortgeplant en wij hebben nog steeds meerdere keren per week seks..
Oké nou dat is mooi. Ik heb altijd er wel bewondering voor als mensen zo'n verantwoordelijkheid aankunnen. En tja, posiitief dat verder het seksleven er niet onder lijdt I guess.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:53 schreef VEM2012 het volgende:

Zelfs met twee kinderen in huis lukt 3 keer op een dag nog wel hoor. Niet de eerste maanden, maar zodra ze goed doorslapen heb je tussen zeg 20u en 8u tijd voor seks.

Seksloze relaties ontstaan door het verlies van aandacht voor elkaar. Maar het is makkelijker om de kinderen de schuld te geven natuurlijk.
Als je dan nog energie over hebt en niet compleet dood van binnen bent als een robot die alles automatisch zo snel mogelijk afwerkt. Ik begrijp dit dus echt niet hè. Waar mensen die eindeloze energie toch vandaan halen. Werken, kinderen opvoeden, sociale afspraken, familiedingen, vrije tijd plannen, evt. huisdieren, tijd voor partner, hobby, seks, daar had ik dus allang voor in de ziektewet gegaan met een burnout ik word al gejaagd als ik erover nadenk

quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 06:37 schreef Metalfrost het volgende:

Er is best kans dan een naar uiterlijk vrouwelijke 9 naar bed gaat met een naar uiterlijk mannelijke 4.
Het schijnt dat vrouwen ook naar innerlijk kijken.
Als een vrouw naar het innerlijk kijkt, wil ze geen man die haar heeft uitgekozen omdat ze een 9 is qua uiterlijk dus dat kan niet bewust alleen maar toevallig tenzij die 4 man toevallig een 9 is in de ogen van die vrouw omdat ze een fetisj heeft voor zijn uiterlijke afwijkingen of zo maar dan kijkt ze weer niet naar het innerlijk dus nee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:13 schreef TATW het volgende:
Denk dat die types meteen in één oogopslag bij elkaar zien : ja wij moeten elkaar hebben, want anders komen we nergens aan de bak. En. dan is het daarna ook allemaal vrij snel geregeld zeg maar.
Alsof dat voor andere types niet geldt. Mannen die een foto van een gemiddeld aantrekkelijke vrouw op een datingsite zien, vinden dat na 5 seconden al genoeg om het eens mee te proberen. Lees: er seks mee te hebben en kijken of het karakter, wat alleen maar in negatieve zin een randvoorwaarde is, niet teveel in de weg zit. Correct me if I'm wrong maar dat is het gevoel dat ik krijg.

[ Bericht 11% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 29-01-2019 22:35:19 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184701398
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:13 schreef TATW het volgende:
Vind het wel grappig dat juist sommige ''lelijke'' mensen om de haverklap een partner weten te vinden, alsof ze veel beter weten waar en naar wie ze moeten kijken :P

Buurjongen is ook zo'n gast, net de tweelingbroer van Dik Trom : stevig (dik), oerhollandse kop, altijd rood aangelopen alsof hij net 6 pannenkoeken naar binnen heeft gepropt. Had precies de vrouwelijke equivalent van hem als vriendin. Ging na een paar jaar uit, hij heeft niet echt vrienden /gaat nooit op stap.

Maar alsof de duvel ermee speelt, is hij nog geen twee maanden vrijgezel geweest en hij loopt nu alweer met een andere gezellige dikkerd rond. Denk dat die types meteen in één oogopslag bij elkaar zien : ja wij moeten elkaar hebben, want anders komen we nergens aan de bak. En. dan is het daarna ook allemaal vrij snel geregeld zeg maar.
Maar goed, wil je met hem ruilen?
pi_184701499
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Als je dan nog energie over hebt en niet compleet dood van binnen bent als een robot die alles automatisch zo snel mogelijk afwerkt. Ik begrijp dit dus echt niet hè. Waar mensen die eindeloze energie toch vandaan halen. Werken, kinderen opvoeden, sociale afspraken, familiedingen, vrije tijd plannen, evt. huisdieren, tijd voor partner, hobby, seks, daar had ik dus allang voor in de ziektewet gegaan met een burnout ik word al gejaagd als ik erover nadenk

Ik krijg de meeste dagen energie van mijn werk. Ik krijg ook energie van mijn kinderen. Sociale bezigheden geven mij ook energie. Familie... dat is slechts zelden, vrije tijd heb ik voldoende. Geen huisdieren. Mijn vriendin en ik hebben dezelfde hobby en daar krijgen we energie van, te weten seks...

En tussen de avond en nachtsessie praten we ook nog wel natuurlijk.

Waar zie jij tegenop zeg?
pi_184701597
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 22:24 schreef VEM2012 het volgende:

Ik krijg de meeste dagen energie van mijn werk. Ik krijg ook energie van mijn kinderen. Sociale bezigheden geven mij ook energie. Familie... dat is slechts zelden, vrije tijd heb ik voldoende. Geen huisdieren. Mijn vriendin en ik hebben dezelfde hobby en daar krijgen we energie van, te weten seks...

En tussen de avond en nachtsessie praten we ook nog wel natuurlijk.

Waar zie jij tegenop zeg?
Oh oké, dat is dan denk ik het verschil, mij kost het allemaal energie, wel een verschil in beleving dan en je hebt ook tijd bezuinigd op wat onderdelen dus dan is het mij nu ook duidelijker hoe dit kan. Bedankt voor de uitleg.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184714847
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je vraagt je dan wel af of die twee zo gelukkig zijn dan samen.

Een vriend van mij heeft hetzelfde. Niet echt de knapste en is best dik, maar heeft in een korte periode wel meerdere vriendinnen gehad.

Nu waren dit dan ook nu niet bepaald het beste relatiemateriaal. Ze zaten allemaal in de wajong en wilde of konden niet werken vanwege borderline of weet ik veel wat.

Als het zo gesteld zou zijn dan bleef ik echt liever single.
Denk dat ze wel gelukkig zijn. Voor sommige mensen is de ''poule'' kleiner, maar dat kan het juist ook makkelijker maken. Je hebt eerder van elkaar door : wij zijn er voor elkaar. Net zoals met die buurjongen en zijn vriendin : beiden gewoon gezellige dikkerds met een gezonde rode blos op de wangen. Ik kan me héél goed voorstellen dat die elkaar ergens tegen komen, en dat heel snel/makkelijk aan beide kanten het kwartje kan vallen zeg maar, omdat je beiden buiten het 'normale' plaatje van de maatschappij valt op nagenoeg dezelfde manier en dat ook meteen van elkaar weet.

Als 'normaal' persoon is dit veel moeilijker vind ik. Zelf vind ik het heel moeilijk om te pijlen bijvoorbeeld welke vrouwen interesse hebben en welke niet. Bij mij kan het, op basis van mijn ervaringen in het verleden, alle kanten op namelijk. Ik heb totaal geen enkele houvast of indicatie welk type/niveau vrouw ik nou een beetje als mijn ''league'' kan aanmerken. Dat is veel lastiger af te bakenen denk ik.
pi_184715764
Nooit over nagedacht maar erg interessant
Geen idee om eerlijk te zijn
pi_184720126
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:47 schreef TATW het volgende:

Denk dat ze wel gelukkig zijn. Voor sommige mensen is de ''poule'' kleiner, maar dat kan het juist ook makkelijker maken. Je hebt eerder van elkaar door : wij zijn er voor elkaar. Net zoals met die buurjongen en zijn vriendin : beiden gewoon gezellige dikkerds met een gezonde rode blos op de wangen. Ik kan me héél goed voorstellen dat die elkaar ergens tegen komen, en dat heel snel/makkelijk aan beide kanten het kwartje kan vallen zeg maar, omdat je beiden buiten het 'normale' plaatje van de maatschappij valt op nagenoeg dezelfde manier en dat ook meteen van elkaar weet.

Als 'normaal' persoon is dit veel moeilijker vind ik. Zelf vind ik het heel moeilijk om te pijlen bijvoorbeeld welke vrouwen interesse hebben en welke niet. Bij mij kan het, op basis van mijn ervaringen in het verleden, alle kanten op namelijk. Ik heb totaal geen enkele houvast of indicatie welk type/niveau vrouw ik nou een beetje als mijn ''league'' kan aanmerken. Dat is veel lastiger af te bakenen denk ik.
Je weet dus kortom niet op welk type vrouw je valt? Dat is echt typisch voor mannen heb ik het idee. Ze hebben niet een bepaald type en dus is alles goed. Ik heb dat zelf wel. Dat is ook niet bewust zo ontstaan maar onbewust. Als ik naar mijn liefdeshistorie kijk, dat voor 90% niet echt is maar voor 10% wel en het echte deel was op een paar lichtpunten na het meest teleurstellende dan zie ik een weliswaar onlogisch maar wel een patroon dat ik eigenlijk steeds op steeds dezelfde type personen echt of potentieel in theorie verliefd ben geworden, dat wist ik van tevoren niet en ook niet daarna pas toen ik dingen ging bekijken die ik had opgeschreven zag ik ineens de verbanden. Nu ligt dat achter mij, want het is deprimerend als mensen iedere keer maar niet zijn zoals je weet dat ze in theorie kunnen zijn en graag had gewild dat ze waren.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184720743
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Je weet dus kortom niet op welk type vrouw je valt? Dat is echt typisch voor mannen heb ik het idee. Ze hebben niet een bepaald type en dus is alles goed. Ik heb dat zelf wel. Dat is ook niet bewust zo ontstaan maar onbewust. Als ik naar mijn liefdeshistorie kijk, dat voor 90% niet echt is maar voor 10% wel en het echte deel was op een paar lichtpunten na het meest teleurstellende dan zie ik een weliswaar onlogisch maar wel een patroon dat ik eigenlijk steeds op steeds dezelfde type personen echt of potentieel in theorie verliefd ben geworden, dat wist ik van tevoren niet en ook niet daarna pas toen ik dingen ging bekijken die ik had opgeschreven zag ik ineens de verbanden. Nu ligt dat achter mij, want het is deprimerend als mensen iedere keer maar niet zijn zoals je weet dat ze in theorie kunnen zijn en graag had gewild dat ze waren.
Wat ouwehoer jij toch altijd slap. Je vult mijn posts elke keer met van alles en nog wat aan wat ik helemaal nooit heb gezegd.
pi_184720786
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:13 schreef TATW het volgende:
Vind het wel grappig dat juist sommige ''lelijke'' mensen om de haverklap een partner weten te vinden, alsof ze veel beter weten waar en naar wie ze moeten kijken :P

Buurjongen is ook zo'n gast, net de tweelingbroer van Dik Trom : stevig (dik), oerhollandse kop, altijd rood aangelopen alsof hij net 6 pannenkoeken naar binnen heeft gepropt. Had precies de vrouwelijke equivalent van hem als vriendin. Ging na een paar jaar uit, hij heeft niet echt vrienden /gaat nooit op stap.

Maar alsof de duvel ermee speelt, is hij nog geen twee maanden vrijgezel geweest en hij loopt nu alweer met een andere gezellige dikkerd rond. Denk dat die types meteen in één oogopslag bij elkaar zien : ja wij moeten elkaar hebben, want anders komen we nergens aan de bak. En. dan is het daarna ook allemaal vrij snel geregeld zeg maar.
Ik moest lachen :)!
pi_184724620
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 22:00 schreef TATW het volgende:

Wat ouwehoer jij toch altijd slap. Je vult mijn posts elke keer met van alles en nog wat aan wat ik helemaal nooit heb gezegd.
En de aanvulling over "normale" mensen waar jij onder valt was strict noodzakelijk in verband met het verhaal over de Dik Trom types zeker? Als het niet was wat je had gezegd, leg dan uit waarom het niet op jou van toepassing is door aan te geven dat je het nooit hebt gezegd maar het ondanks dat je het niet expliciet hebt gezegd ook niet waar is. Maar goed whatever dit was toch mijn laatste reactie op jou dus boeit niet succes met je succesvolle datingleven als normaal persoon
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184724854
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:13 schreef TATW het volgende:
Vind het wel grappig dat juist sommige ''lelijke'' mensen om de haverklap een partner weten te vinden, alsof ze veel beter weten waar en naar wie ze moeten kijken :P

Buurjongen is ook zo'n gast, net de tweelingbroer van Dik Trom : stevig (dik), oerhollandse kop, altijd rood aangelopen alsof hij net 6 pannenkoeken naar binnen heeft gepropt. Had precies de vrouwelijke equivalent van hem als vriendin. Ging na een paar jaar uit, hij heeft niet echt vrienden /gaat nooit op stap.

Maar alsof de duvel ermee speelt, is hij nog geen twee maanden vrijgezel geweest en hij loopt nu alweer met een andere gezellige dikkerd rond. Denk dat die types meteen in één oogopslag bij elkaar zien : ja wij moeten elkaar hebben, want anders komen we nergens aan de bak. En. dan is het daarna ook allemaal vrij snel geregeld zeg maar.
Is het niet eerder omdat ze merken dat ze dezelfde dingen leuk en wel of juist niet belangrijk vinden? Dat het ‘wanhoop’ is hoeft niet natuurlijk.
pi_184724954
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 06:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

Is het niet eerder omdat ze merken dat ze dezelfde dingen leuk en wel of juist niet belangrijk vinden? Dat het ‘wanhoop’ is hoeft niet natuurlijk.
Ja precies. Dat bepaalde types al bij voorbaat er niet eens aan denken dat mensen elkaar kunnen hebben uitgezocht om hun innerlijk, zegt al genoeg over waarom zij zelf moeite hebben met het vinden van een partner.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_184726134
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 06:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Is het niet eerder omdat ze merken dat ze dezelfde dingen leuk en wel of juist niet belangrijk vinden? Dat het ‘wanhoop’ is hoeft niet natuurlijk.
Iddd. Mensen kunnen elkaar gewoon echt leuk vinden en blij met elkaar zijn ook als ze dikker of ‘lelijk’ zijn. Dat gelul hier steeds dat iedereen eigenlijk de allerallerknapste partner wil, en zo niet, dan maar ‘bijschaaft’ naar lelijkere mensen is onzin. Alsof uiterlijk allesbepalend of het meest belangrijk is in een relatie.
pi_184735166
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 06:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Is het niet eerder omdat ze merken dat ze dezelfde dingen leuk en wel of juist niet belangrijk vinden? Dat het ‘wanhoop’ is hoeft niet natuurlijk.
Het woord wanhoop (of een woord van gelijke strekking) lees je toch ook helemaal niet in mijn bericht? :P

Ik denk inderdaad dat het er veel meer mee te maken heeft dat dergelijke type mensen veel vaker (vooraf al van elkaar weten dat ze) op de zelfde toonhoogte zitten wbt. veel dingen.
  donderdag 31 januari 2019 @ 18:41:37 #192
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_184735282
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 10:57 schreef matigeuser het volgende:

Ik geloof er zelf eigenlijk niet echt in dat aantrekking heel erg 'smaakgebonden' is. Vrijwel alle mannen vinden Emilia Clarke een aantrekkelijke vrouw en vrijwel alle vrouwen vinden Chris Hemsworth een aantrekkelijke man. Hier zijn zowel knappe als lelijke mensen het over eens.

Ik vind emilia clarke niet aantrekkelijk. Is een kwestie van smaak.
pi_184735393
Ik moet zeggen als ik erover nadenk wanhoop kan misschien wel een belangrijke factor zijn. Niet als in puur fysiek gezien, nog beter hier seks mee dan met niks wat ik me echt niet kan voorstellen, maar eerder als in dat het op emotioneel niveau een band schept. Maar ja,waarschijnlijk vindt de man het eerste en de vrouw het tweede en zitten ze dan alsnog niet op 1 lijn dus het is hopeloos

quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 18:41 schreef Che_ het volgende:

Ik vind emilia clarke niet aantrekkelijk. Is een kwestie van smaak.
Lelijke vrouw hier. Ik vind Chris Hemsworth saai. Precies hetzelfde voor die Emilia Clarke, vind dr uitstraling niet echt aansprekend of zo. Beiden voldoen niet aan mijn drempelwaarde voor een interessant karakter omdat ik ze niet ken en hun uitstraling qua gezichtsuitdrukking, kledingkeuze, haarkeuze wekt mijn interesse niet op de 1 of andere manier. Dus dan is het feit dat ze objectief puur qua vorm van het gezicht/lichaam niet slecht geschapen zijn niet relevant en doet er in mijn ogen dan dus niet toe.

[ Bericht 47% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 31-01-2019 22:54:55 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 31 januari 2019 @ 22:26:34 #194
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_184741533
Uiterlijk heeft volgens mij ook (niet enkel) enorm met uitstraling te maken. Iemand kan een 5/6 zijn, maar de.manier waarop hij/zij naar je kijkt kan er zo een paar punten bovenop gooien
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_184742567
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 22:26 schreef Kaviaar het volgende:
Uiterlijk heeft volgens mij ook (niet enkel) enorm met uitstraling te maken. Iemand kan een 5/6 zijn, maar de.manier waarop hij/zij naar je kijkt kan er zo een paar punten bovenop gooien
Het hangt er ook vanaf hoe de rest van je lichaam is. Ik kom vaak kerels tegen bij de sportschool die ook iets van een 5 of 6je zijn. Maar omdat ze best gespierd zijn vervaagd dat als het ware een beetje.

Zelfde geldt voor een paar meiden daar.
pi_184751957
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:24 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Iddd. Mensen kunnen elkaar gewoon echt leuk vinden en blij met elkaar zijn ook als ze dikker of ‘lelijk’ zijn. Dat gelul hier steeds dat iedereen eigenlijk de allerallerknapste partner wil, en zo niet, dan maar ‘bijschaaft’ naar lelijkere mensen is onzin. Alsof uiterlijk allesbepalend of het meest belangrijk is in een relatie.
Bovendien vallen de meeste mensen in de categorie 'normaal'. Niet lelijk maar ook niet superknap. Ik kom eigenlijk zeer zelden mensen tegen die dan wel of uitzonderlijk lelijk of uitzonderlijk knap zijn.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
  vrijdag 1 februari 2019 @ 16:01:24 #197
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_184754549
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:32 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:

[..]

Bovendien vallen de meeste mensen in de categorie 'normaal'. Niet lelijk maar ook niet superknap. Ik kom eigenlijk zeer zelden mensen tegen die dan wel of uitzonderlijk lelijk of uitzonderlijk knap zijn.
:-)
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_186108989
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 13:32 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:

[..]

Bovendien vallen de meeste mensen in de categorie 'normaal'. Niet lelijk maar ook niet superknap. Ik kom eigenlijk zeer zelden mensen tegen die dan wel of uitzonderlijk lelijk of uitzonderlijk knap zijn.
Chinese jongens/mannen. Tenzij ze lijken op een Koreaanse "Glenn" uit de serie The Walking Dead. Maar deze exemplaren zijn niet de doorsnee Chinese jongeman.
pi_186109098
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:13 schreef TATW het volgende:
Vind het wel grappig dat juist sommige ''lelijke'' mensen om de haverklap een partner weten te vinden, alsof ze veel beter weten waar en naar wie ze moeten kijken :P

Buurjongen is ook zo'n gast, net de tweelingbroer van Dik Trom : stevig (dik), oerhollandse kop, altijd rood aangelopen alsof hij net 6 pannenkoeken naar binnen heeft gepropt. Had precies de vrouwelijke equivalent van hem als vriendin. Ging na een paar jaar uit, hij heeft niet echt vrienden /gaat nooit op stap.

Maar alsof de duvel ermee speelt, is hij nog geen twee maanden vrijgezel geweest en hij loopt nu alweer met een andere gezellige dikkerd rond. Denk dat die types meteen in één oogopslag bij elkaar zien : ja wij moeten elkaar hebben, want anders komen we nergens aan de bak. En. dan is het daarna ook allemaal vrij snel geregeld zeg maar.
Ik vind dit erg grappig geschreven. Verder wat mij weer opvalt is dat dezestellen niet de norm zijn. Ik zie vooral vrij veel knappe mannen rond de 25-30 met een vrouw die eruit ziet alsof ze nogal sloeber is.
  maandag 8 april 2019 @ 21:30:03 #200
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186109114
Ik zal even heel eerlijk zijn. Ik vind lichaamsbouw eigenlijk belangrijker dan het gezicht wat erop zit.
Zolang die vent maar een brede bouw heeft (liefst wat spieren) en gewoon lekker stevig is dan vind ik het al snel best. En dan boeit het gezicht mij ook niet zo veel meer.

Ziet die vent (daarentegen) eruit als een lang dun sprietje....tja....dan vind ik dat niet zo eigenlijk. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186109240
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 21:30 schreef Samuel24 het volgende:
Ik zal even heel eerlijk zijn. Ik vind lichaamsbouw eigenlijk belangrijker dan het gezicht wat erop zit.
Zolang die vent maar een brede bouw heeft (liefst wat spieren) en gewoon lekker stevig is dan vind ik het al snel best. En dan boeit het gezicht mij ook niet zo veel meer.

Ziet die vent (daarentegen) eruit als een lang dun sprietje....tja....dan vind ik dat niet zo eigenlijk. :')
Ik vermoed dat de meesten toch eerst naar de aantrekkelikkheid van het gezicht kijken. Jij bent homoseksueel denk ik?
  maandag 8 april 2019 @ 21:36:20 #202
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186109266
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 21:35 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de meesten toch eerst naar de aantrekkelikkheid van het gezicht kijken. Jij bent homoseksueel denk ik?
Ja dat kan wel allemaal zo wezen. Maar ik dus niet. Ik kijk vooral naar de lichaamsbouw. :9
Maar niet heus.....Daaaag.
  maandag 8 april 2019 @ 21:55:32 #203
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_186109633
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 21:36 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ja dat kan wel allemaal zo wezen. Maar ik dus niet. Ik kijk vooral naar de lichaamsbouw. :9
Wel meer mensen inderdaad :Y ik kijk gewoon naar het totaalplaatje. Schattig gezicht is wel het belangrijkste, maar iets van een leuk lichaam eronder is wel een bonus. Geen bierbuik of zo zeg maar, maar ook niet té gespierd.

quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 21:24 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Chinese jongens/mannen. Tenzij ze lijken op een Koreaanse "Glenn" uit de serie The Walking Dead. Maar deze exemplaren zijn niet de doorsnee Chinese jongeman.
En dit is niet iets wat ik herken. Zat knappe Chinese mannen gezien hoor, maar weinig die echt lelijk zijn.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 8 april 2019 @ 21:56:46 #204
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186109665
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 21:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wel meer mensen inderdaad :Y ik kijk gewoon naar het totaalplaatje. Schattig gezicht is wel het belangrijkste, maar iets van een leuk lichaam eronder is wel een bonus. Geen bierbuik of zo zeg maar, maar ook niet té gespierd.
Ik vind zo´n buikje ook wel lekker eigenlijk. En gespierd vind ik ook wel heel fijn.
Dit is werkelijk het 1e waar ik naar kijk. :Y !
Ooh...en de grote van de handen vind ik ook wle sexy.
Maar niet heus.....Daaaag.
  maandag 8 april 2019 @ 21:59:02 #205
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_186109728
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 21:56 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik vind zo´n buikje ook wel lekker eigenlijk. En gespierd vind ik ook wel heel fijn.
Dit is werkelijk het 1e waar ik naar kijk. :Y !
Ooh...en de grote handen vind ik ook wle sexy.
Haha, je opmerking van grote handen heb je op verkeerde plek gezet, nu lijkt het alsof het mijn woorden zijn _O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 8 april 2019 @ 21:59:30 #206
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186109743
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 21:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Haha, je opmerking van grote handen heb je op verkeerde plek gezet, nu lijkt het alsof het mijn woorden zijn _O-
Ja klopt. Ik had het al verbeterd. ;)
Maar niet heus.....Daaaag.
  maandag 8 april 2019 @ 22:03:09 #207
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_186109830
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 21:59 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik had het al verbeterd. ;)
Ik vond het grappig :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 8 april 2019 @ 22:06:46 #208
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186109892
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 22:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vond het grappig :D
Tja...stomme fout van mij weer. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186111460
Geldt voor vrouwen volgens mij ook.

Wanneer je als man maar lang bent (i.c.m. de juiste bouw, dus niet een enorme gigant dat het freaky wordt zoals Olivier Richters -google evt. maar- , maar ook geen bonenstaak) plus een beetje een zwemmerslijf, dan kun je 8 op de 10 vrouwen krijgen volgens mij, mits je gezicht niet zwaar beneden gemiddeld is.
pi_186112636
Mensen zien zichzelf vaak genoeg in de spiegel om zichzelf en alles wat daarop lijkt geweldig, zo niet het mooiste te vinden.

Dus als iemand bolle rondingen in het gezicht heeft, dan heeft de partner dit vaak ook in enige mate. Hetzelfde geldt voor krul haar, of slag haar (onder Nederlanders), enz. Ik heb geen koppel gezien waarbij de fysieke kenmerken zo tegenovergestelde zijn.

Daarom lijken ze op elkaar, omdat mensen zichzelf mooi behoren te vinden om te overleven. Derhalve lijkt de partner ook op hen, omdat soortgelijke kenmerken ook mooi gevonden worden. Heeft niks te maken met dat sommige mensen "knapper" schijnen te zijn dan andere.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 09-04-2019 00:43:17 ]
pi_186114020
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 21:24 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Chinese jongens/mannen. Tenzij ze lijken op een Koreaanse "Glenn" uit de serie The Walking Dead. Maar deze exemplaren zijn niet de doorsnee Chinese jongeman.
Smaken verschillen, maar ieder volk op aarde heeft zo wel zijn mooie en minder mooie exemplaren.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_186114089
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 23:25 schreef Jaume_I het volgende:
Geldt voor vrouwen volgens mij ook.

Wanneer je als man maar lang bent (i.c.m. de juiste bouw, dus niet een enorme gigant dat het freaky wordt zoals Olivier Richters -google evt. maar- , maar ook geen bonenstaak) plus een beetje een zwemmerslijf, dan kun je 8 op de 10 vrouwen krijgen volgens mij, mits je gezicht niet zwaar beneden gemiddeld is.
Ik snap die hele fixatie op lang niet zo eerlijk gezegd. In Limburg lopen er best veel mannen rond die onder de 1.80 zitten en toch een vriendin weten te scoren. Zelf boeit het me niet dat een man in de 1.70 categorie zit. Eerlijk gezegd heb ik dat liever dan zo'n 2 meter gast. Meestal hebben die vaak een lichaam wat geen verhoudingen kent of een zeer lomp gezicht, terwijl dat bij de ietwat korte mannen zelden voorkomt. Michael Phelps mannen daarentegen zijn echt zeer zeldzaam.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ambystoma_mexicanum op 09-04-2019 09:09:16 ]
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_186116228
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 07:33 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:

[..]

Ik snap die hele fixatie op lang niet zo eerlijk gezegd. In Limburg lopen er best veel mannen rond die onder de 1.80 zitten en toch een vriendin weten te scoren. Zelf boeit het me niet dat een man in de 1.70 categorie zit. Eerlijk gezegd heb ik dat liever dan zo'n 2 meter gast. Meestal hebben die vaak een lichaam wat geen verhoudingen kent of een zeer lomp gezicht, terwijl dat bij de ietwat korte mannen zelden voorkomt. Michael Phelps mannen daarentegen zijn echt zeer zeldzaam.
Met je eens, maar ik zie dat dit bij veel vrouwen toch anders is. Als kortere man (en in NL is dat al <1,80) worden er opeens grapjes over je gemaakt. Een vrouw beoordelen op haar lichaamsverhoudingen/gewicht is not done (dan ben je een eikel), maar een man op zijn lengte is volledig normaal. (Terwijl het eigenlijk terechter is om een vrouw op haar gewicht te beoordelen dan een man op zijn lengte, omdat zij er iets aan kan doen en hij redelijkerwijs niet).
  dinsdag 9 april 2019 @ 11:08:22 #214
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186116333
Ik vind lange mannen inderdaad ook sneller aantrekkelijker dan kabouters.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186130829
quote:
1s.gif [b]

En dit is niet iets wat ik herken. Zat knappe Chinese mannen gezien hoor, maar weinig die echt lelijk zijn.
Iedereen van jong tot oud heeft wel standaard het idee van 'getsie'. Wanneer ze zich Chinezen inbeelden of het over hen hebben. Dit gaat ook standaard gepaard met gegiechel en grapjes. Maar jij hebt weinig echt lelijke Chinezen gezien. Juist. Ik denk dat velen zich de ogen rollen en je virtue-signaling wel herkennen.
  woensdag 10 april 2019 @ 01:59:11 #216
250114 Bamboee
Sapperdeflap.
pi_186130844
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 00:33 schreef Yiwei het volgende:
Mensen zien zichzelf vaak genoeg in de spiegel om zichzelf en alles wat daarop lijkt geweldig, zo niet het mooiste te vinden.

Dus als iemand bolle rondingen in het gezicht heeft, dan heeft de partner dit vaak ook in enige mate. Hetzelfde geldt voor krul haar, of slag haar (onder Nederlanders), enz. Ik heb geen koppel gezien waarbij de fysieke kenmerken zo tegenovergestelde zijn.

Daarom lijken ze op elkaar, omdat mensen zichzelf mooi behoren te vinden om te overleven. Derhalve lijkt de partner ook op hen, omdat soortgelijke kenmerken ook mooi gevonden worden. Heeft niks te maken met dat sommige mensen "knapper" schijnen te zijn dan andere.
Oneens. Vanuit evolutionair opzicht is het juist logischer om een partner te zoeken met uiterlijke kenmerken die ver van die van jezelf uit de buurt liggen..
pi_186130864
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 01:59 schreef Bamboee het volgende:

[..]

Oneens. Vanuit evolutionair opzicht is het juist logischer om een partner te zoeken met uiterlijke kenmerken die ver van die van jezelf uit de buurt liggen..
Niet als het om aantrekkelijkheid gaat volgens mij. Andere kleur, lengte, geslacht, ja. Maar in het gezicht blijven universeel bepaalde eigenschappen aantrekkelijk welke etnische afkomst beiden ook hebben. Dit is veel onderzocht. Mannelijke fotomodellen met verschillende achtergrond hebben duidelijk overeenkomende gezichtskenmerken.

Ik vind het zo sneu voor de nakomelingen van kleine vrouwen met lange mannen. Die vrouwen kijken eerst neer op mannen <1.80. Maar wat baren zij zelf. En hoe gaan zij daar later mee om. "Neehoor mams houdt van jou".

[ Bericht 1% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 10-04-2019 21:10:40 ]
pi_186130865
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:04 schreef Myrr het volgende:
Weet niet ben een 7+. Nee ik kan wel de schoonheid zien in minder knappe mensen en heb ook exen die geen 7 zijn maar ik wel aantrekkelijk vond. Bijvoorbeeld door eigenschappen.
pixs
pi_186191213
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 02:10 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Niet als het om aantrekkelijkheid gaat volgens mij. Andere kleur, lengte, geslacht, ja. Maar in het gezicht blijven universeel bepaalde eigenschappen aantrekkelijk welke etnische afkomst beiden ook hebben. Dit is veel onderzocht. Mannelijke fotomodellen met verschillende achtergrond hebben duidelijk overeenkomende gezichtskenmerken.

Ik vind het zo sneu voor de nakomelingen van kleine vrouwen met lange mannen. Die vrouwen kijken eerst neer op mannen <1.80. Maar wat baren zij zelf. En hoe gaan zij daar later mee om. "Neehoor mams houdt van jou".
Nee, de lengte van de zoon komt vaak overeen met de vader ongeacht een kleine moeder. Het is juist sneu voor de nakomelingen als de korte of lange vrouw met een korte man gaat.. korte mannen zijn hoe dan ook
in het nadeel wat dat betreft lijkt mij.
pi_186192808
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:08 schreef Samuel24 het volgende:
Ik vind lange mannen inderdaad ook sneller aantrekkelijker dan kabouters.
_O-

Je hebt wel humor jij :D
pi_186192903
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 21:56 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik vind zo´n buikje ook wel lekker eigenlijk. En gespierd vind ik ook wel heel fijn.
Dit is werkelijk het 1e waar ik naar kijk. :Y !
Ooh...en de grote van de handen vind ik ook wle sexy.


Is Bradley Cooper een beetje jouw type?
pi_186192937
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 00:33 schreef Yiwei het volgende:
Mensen zien zichzelf vaak genoeg in de spiegel om zichzelf en alles wat daarop lijkt geweldig, zo niet het mooiste te vinden.

Dus als iemand bolle rondingen in het gezicht heeft, dan heeft de partner dit vaak ook in enige mate. Hetzelfde geldt voor krul haar, of slag haar (onder Nederlanders), enz. Ik heb geen koppel gezien waarbij de fysieke kenmerken zo tegenovergestelde zijn.

Daarom lijken ze op elkaar, omdat mensen zichzelf mooi behoren te vinden om te overleven. Derhalve lijkt de partner ook op hen, omdat soortgelijke kenmerken ook mooi gevonden worden. Heeft niks te maken met dat sommige mensen "knapper" schijnen te zijn dan andere.
Zelden zo'n onzin gelezen. Hoe kom je aan die 'wijsheid' ?
pi_186193069
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 13:56 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nee, de lengte van de zoon komt vaak overeen met de vader ongeacht een kleine moeder. Het is juist sneu voor de nakomelingen als de korte of lange vrouw met een korte man gaat.. korte mannen zijn hoe dan ook
in het nadeel wat dat betreft lijkt mij.
Deze regel geldt alleen in Nederland.

In andere landen is echt niet de norm dat de langste man nakomelingen krijgt of dat de langste man een vrouw heeft. Dat is echt volkomen flauwekul.
pi_186193128
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 11:00 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Met je eens, maar ik zie dat dit bij veel vrouwen toch anders is. Als kortere man (en in NL is dat al <1,80) worden er opeens grapjes over je gemaakt. Een vrouw beoordelen op haar lichaamsverhoudingen/gewicht is not done (dan ben je een eikel), maar een man op zijn lengte is volledig normaal. (Terwijl het eigenlijk terechter is om een vrouw op haar gewicht te beoordelen dan een man op zijn lengte, omdat zij er iets aan kan doen en hij redelijkerwijs niet).
Ik ben klein (177) en over mij worden/werden nooit grappen gemaakt. Maar ben dan ook atletisch gebouwd en heb een "normale" kop. Heb ook wel de indruk gehad dat mijn lengte altijd een big deal is, dat merk je aan subtiele dingen als lichaamstaal enzo. Hardop wordt het niet snel gezegd.

Maargoed, kijk naar de dingen die je wel hebt zou ik zeggen.
pi_186193158
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 13:56 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nee, de lengte van de zoon komt vaak overeen met de vader ongeacht een kleine moeder. Het is juist sneu voor de nakomelingen als de korte of lange vrouw met een korte man gaat.. korte mannen zijn hoe dan ook
in het nadeel wat dat betreft lijkt mij.
Wat een bullshit. Net als met alle andere eigenschappen ben je afhankelijk van de genen uit beide ouders. Laat me raden, jij bent een klein vrouwtje en valt op lange mannen :+
  zaterdag 13 april 2019 @ 17:05:40 #226
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186193735
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 16:06 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Is Bradley Cooper een beetje jouw type?
Jaaa zekers wel. :9 Ik ken hem niet verder. Maar hij zit er wel aantrekkelijk uit vind ik.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186193807
Hier een 9-, ik ga zelf met een dame die 10- is, ik vind haar erg lekker!
&lt;a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
pi_186194731
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 april 2019 17:05 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Jaaa zekers wel. :9 Ik ken hem niet verder. Maar hij zit er wel aantrekkelijk uit vind ik.
Wil jij zijn strakke behaarde borst strelen?
  zaterdag 13 april 2019 @ 18:23:11 #229
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_186194854
Ik denk dat ook lelijke mensen knappe mensen aantrekkelijker vinden maar dat ze hun standaard domweg verlagen om een kans te maken.

Net als dat iedereen wel graag een mooie dure sportwagen wilt maar je uiteindelijk toch in een Dacia stapt omdat je niet meer kunt betalen, en dat vind je dan een prima wagen. Maar het verlangen naar die dure sportwagen blijft.

Als blijft wat mooi is redelijk subjectief natuurlijk. Met uitzondering van de échte lelijkerds.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 13 april 2019 @ 18:23:39 #230
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186194864
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 18:15 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Wil jij zijn strakke behaarde borst strelen?
Ja maar weetje wat het is. Ik heb wel een vriend natuurlijk he. :{w De enige borst die ik zal strelen is die van mijn partner.
Mijn vriend heeft dan wel niet zo´n (perfect) lichaam. Maar hij heeft toch wel een schattig buikje waar ik ook graag over streel. Zijn lichaam is misschien niet helemaal perfect....maar het is goed genoeg voor mij in ieder geval. O+
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186194967
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 18:23 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ja maar weetje wat het is. Ik heb wel een vriend natuurlijk he. :{w De enige borst die ik zal strelen is die van mijn partner.
Mijn vriend heeft dan wel niet zo´n (perfect) lichaam. Maar hij heeft toch wel een schattig buikje waar ik ook graag over streel. Zijn lichaam is misschien niet helemaal perfect....maar het is goed genoeg voor mij in ieder geval. O+
Als ik een vriend zou hebben, zou ik alsnog de behaarde borst van Bradley Cooper willen strelen. Vervolgens zou ik lichtjes op zijn tepels bijten. Vervolgens ga ik steeds verder en als ik op zijn paal ga zitten geef ik me onderdanig over aan zijn ruige lusten. :9~
pi_186195015
Ik ben een 10 en neuk alles wat los en vastzit.
pi_186195024
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 18:33 schreef Cockwhale het volgende:
Ik ben een 10 en neuk alles wat los en vastzit.
  zaterdag 13 april 2019 @ 18:55:25 #234
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186195322
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 18:30 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Als ik een vriend zou hebben, zou ik alsnog de behaarde borst van Bradley Cooper willen strelen. Vervolgens zou ik lichtjes op zijn tepels bijten. Vervolgens ga ik steeds verder en als ik op zijn paal ga zitten geef ik me onderdanig over aan zijn ruige lusten. :9~
Klinkt inderdaad wel geil ja.
Maar ik zou dat dus absoluut niet doen hoor. Ik zou tegen hem zeggen...no no...........just no! Ik heb nu een vriend klaar punt uit. Daaaaag. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186195490
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 00:33 schreef Yiwei het volgende:
Mensen zien zichzelf vaak genoeg in de spiegel om zichzelf en alles wat daarop lijkt geweldig, zo niet het mooiste te vinden.

Dus als iemand bolle rondingen in het gezicht heeft, dan heeft de partner dit vaak ook in enige mate. Hetzelfde geldt voor krul haar, of slag haar (onder Nederlanders), enz. Ik heb geen koppel gezien waarbij de fysieke kenmerken zo tegenovergestelde zijn.

Daarom lijken ze op elkaar, omdat mensen zichzelf mooi behoren te vinden om te overleven. Derhalve lijkt de partner ook op hen, omdat soortgelijke kenmerken ook mooi gevonden worden. Heeft niks te maken met dat sommige mensen "knapper" schijnen te zijn dan andere.
Wat een onzin, ik ken echt bijna geen koppels die op elkaar lijken qua uiterlijke kenmerken. Zeg je nou serieus dat iemand met krullen vaker samen is met iemand met krullen? Ik heb belachelijk veel krullen en heb nog nooit een kerel gehad met krullen haha. Oh en mijn man en ik lijken echt totaal niet op elkaar qua uiterlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')