abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 25 januari 2019 @ 00:28:27 #51
422935 Myrr
Women don't owe you shit
pi_184605231
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 15:21 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Eigenschappen zoals veel geld enzo... klopt wel.
Kan best, maar heb nog nooit een rijke vriend gehad.
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
WOMEN DONT OWE YOU SHIT
pi_184606333
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 00:28 schreef Myrr het volgende:

[..]

Kan best, maar heb nog nooit een rijke vriend gehad.
Geeft de moed niet op. Er komt een dag dat je er één vindt.
20duizend in de kluis maar ik werd geslipt
  vrijdag 25 januari 2019 @ 04:12:55 #53
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_184606340
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:47 schreef LanceVanceDance het volgende:

[..]

Bescheidenheid siert de mens.
ja nou misschien is ze eigenlijk wel een 9
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  vrijdag 25 januari 2019 @ 04:16:06 #54
434029 KillemWieft
My funk is multilayered!
pi_184606343
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 18:30 schreef Mariocash het volgende:
Lelijke mensen vinden andere lelijke mensen ook lelijk, maar ze denken: het is dit of niets. Dan dit maar. ;(
Zo waar. _O-
I'm testing positive for the funk
I'll gladly pee in anybody's cup
And when your cup overflow
I'm testing positive and I'll pee some more
  vrijdag 25 januari 2019 @ 04:16:38 #55
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_184606344
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:18 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Niet mee eens, het gaat voornamelijk om uitstraling en houding. Ken genoeg lelijke mensen die iets leuks uitstralen en daardoor wel een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Ik ken ook genoeg knappe mensen die leegte uitstralen.
iemands uitstraling heeft toch ook met karakter te maken?
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  vrijdag 25 januari 2019 @ 04:22:37 #56
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_184606347
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:19 schreef SpecialK het volgende:
Een ex-collega van me is een matig 5-je. Beetje a la John C. Reilly maar dan zonder krullen.

We liepen beetje rond de wallen. Voor de gein elkaars voorkeuren vragen. Geen van de echt lekkere strakke dames achter het raam vond hij ook maar iets aan (jaja ik weet dat daar wat trash te vinden is maar soms zitten er wel echte goede meiden tussen). Maar toen we langs de sectie met de licht afgezakte beetje struise cellulitis moedertjes van 40+ liepen werd hij ineens super enthousiast.

Ik heb daar wel een hypothese over. Je voelt je denk ik aangetrokken tot datgene wat jij associeert met seks. Als jij je hele leven alleen maar van 4-tjes en 3-tjes aandacht krijgt dan voelt dat na verloop van tijd geil aan.
ik denk dat hier wel iets in zit ja
2-Ik ben een Rivella...
  vrijdag 25 januari 2019 @ 07:27:02 #57
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184606827
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:34 schreef Harvest89 het volgende:
Mijn ervaring is toch dat iemand op de eerste indruk op een vijfje kan lijken maar naar mate je haar beter gaat leren kennen gaat dat cijfer omhoog. Je gaat die persoon dan op een andere manier zien. En ziet schoonheid die je op het eerste gezicht niet meteen was opgevallen.
Ja sommige trekjes en maniertjes kunnen heel snel heel leuk worden bij iemand.
pi_184606959
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 22:50 schreef TATW het volgende:Dan ga je meestal ook gewoon mbo doen en vervolgens ''iets met je handen''. Die personen denken uberhaupt nooit na over een baan als advocaat aan een duur zuidas kantoor : het staat zo ver af van alles wat ze zijn, dat ze in hun hoofd niet eens een dergelijke functie en bijbehorend leven als te bereiken doel kunnen voorstellen. Ze weten op zich wel dat het bestaat, maar ervaren het niet als een gemis dat ze het niet hebben, omdat het een hele andere en afgezonderde league is waarin ze spelen.
Het gaat niet lang meer duren voordat die loodgieter en die vrachtwagenchauffeur meer verdienen dan de letselschadeadvocaat op de Zuidas waar er dertien in één dozijn van rond lopen. Zo werkt vraag en aanbod.

Van die advocaat blijft dan niks meer over dan een ballerig ego.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_184607303
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 07:47 schreef Stoney3K het volgende:

Het gaat niet lang meer duren voordat die loodgieter en die vrachtwagenchauffeur meer verdienen dan de letselschadeadvocaat op de Zuidas waar er dertien in één dozijn van rond lopen. Zo werkt vraag en aanbod.

Nou, dat denk ik niet hoor...
pi_184607322
Het blijft nog altijd zo dat het complete onzin is om de handenwerker minder te waarderen dan de advocaat die het alleen maar om geld gaat.

Mensen die neerkijken op MBO-afgestudeerden, serieuze vakmensen, met een houding dat het tokkies zouden zijn, moeten misschien eens kritisch in de spiegel kijken.

Ik kijk eerder neer op de advocaat die van mening is dat ie overal recht op heeft omdat ie toevallig met een paar flappen kan zwaaien.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_184607331
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 07:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Die vrachtwagenchauffeur heeft over een jaar of 10 waarschijnlijk geen werk meer.
pi_184607337
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:34 schreef Stoney3K het volgende:
Het blijft nog altijd zo dat het complete onzin is om de handenwerker minder te waarderen dan de advocaat die het alleen maar om geld gaat.

Mensen die neerkijken op MBO-afgestudeerden, serieuze vakmensen, met een houding dat het tokkies zouden zijn, moeten misschien eens kritisch in de spiegel kijken.

Ik kijk eerder neer op de advocaat die van mening is dat ie overal recht op heeft omdat ie toevallig met een paar flappen kan zwaaien.
Toch wel knap dat jij de enige bent die neerkijkt op anderen en vervolgens wel die beschuldiging uit richting anderen.

Tijd voor een spiegel!
pi_184607354
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:35 schreef VEM2012 het volgende:
Toch wel knap dat jij de enige bent die neerkijkt op anderen en vervolgens wel die beschuldiging uit richting anderen.
Lees eens even het eerste bericht wat ik heb gequote: Alsof alleen Dulano van het woonwagenkamp uit een armoedegezin ervoor kiest om het MBO te doen en loodgieter of chauffeur te worden, en hij dus minder 'aantrekkelijk' is omdat hij uit een lagere klasse komt.

En mensen die stampvoetend eisen dat ze maar alles kunnen krijgen, roepen die neerbuigende houding over zichzelf af. Maar goed, met iemand voor wie geld heilig is hoef ik daar geen discussie over te hebben.
pi_184607421
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 08:38 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Lees eens even het eerste bericht wat ik heb gequote: Alsof alleen Dulano van het woonwagenkamp uit een armoedegezin ervoor kiest om het MBO te doen en loodgieter of chauffeur te worden, en hij dus minder 'aantrekkelijk' is omdat hij uit een lagere klasse komt.

En mensen die stampvoetend eisen dat ze maar alles kunnen krijgen, roepen die neerbuigende houding over zichzelf af. Maar goed, met iemand voor wie geld heilig is hoef ik daar geen discussie over te hebben.
Ook dat eerste bericht was niet neerbuigend richting MBO-ers.

Verder klink je heel erg gefrustreerd.
pi_184607659
Als ik even kijk naar een oud-collega van mij, die ik qua uiterlijk een 3 zou geven (dit klinkt zo stom, want hij is enorm aardig en grappig, maar gewoon niet zo knap) en zijn vriendin. Toen hij zijn vriendin net leerdere kennen, vertelde hij mij heel enthousiast over een BLOEDMOOIE meid. Ik verwacht dus minstens een 8, maar hij laat de foto zien en ik zou haar op z'n best een 6,5 geven. Ze is absoluut knapper dan hij, is ook niet lelijk verder, maar bloedmooi? Nee, dat nou ook weer niet. In zijn ogen was zij echter een 10. Mijn oud-collega weet heus wel dat er knappere vrouwen zijn dan zijn vriendin, maar die zijn in zijn ogen voor hem zo onbereikbaar, dat die niet in zijn 1-10 'league' vallen, om het zo maar te zeggen. Er vindt dus een soort verschuiving van 'waardeoordeel' plaats.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 10:40:24 #66
422935 Myrr
Women don't owe you shit
pi_184608979
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 04:07 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Geeft de moed niet op. Er komt een dag dat je er één vindt.
Thanks voor de steun, had dit precies nodig. :*
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
WOMEN DONT OWE YOU SHIT
  vrijdag 25 januari 2019 @ 10:56:13 #67
422935 Myrr
Women don't owe you shit
pi_184609191
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:47 schreef LanceVanceDance het volgende:

[..]

Bescheidenheid siert de mens.
Voor jou kwam het er misschien wat ongelukkig uit ofzo. Ik vind het een beetje onzin dat mensen wel over zichzelf mogen zeggen dat ze lelijk zijn en dan worden opgehemeld van nee dat moet je niet zeggen blabla je bent mooi dit dat, maar als iemand daarna zichzelf een cijfer iets boven het gemiddelde geeft is dat ook niet goed.

Er is niets mis mee om je plus- en minpunten te kennen en het is ook niet handig om die niet te kennen of ze onrealistisch in te vullen.

Persoonlijke kenmerken zijn tools waarmee je kunt ontwikkelen om je leven in te vullen en als je geen zelfkennis hebt weet je ook niet waar je aan kunt werken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Myrr op 25-01-2019 11:01:30 ]
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
WOMEN DONT OWE YOU SHIT
  vrijdag 25 januari 2019 @ 12:09:52 #68
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_184610543
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 10:56 schreef Myrr het volgende:

[..]
Take a chillpill love.
Dat je jezelf een 7+ geeft, maar eigenlijk een 10 bent is juist goed. :*
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
  vrijdag 25 januari 2019 @ 13:42:12 #69
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_184612407
Zie wel vaak dat de meeste "lelijkerds" hun vriendin wel een 9 vinden. Terwijl dat hooguit een 6je is maar misschien is dat ook verliefdheid.
When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need.
pi_184615027
Vind het al interessant hoe mensen zichzelf in een bepaalde klasse kunnen plaatsen, ik denk altijd zoiets van, iemand wekt op den duur je interesse.
pi_184615153
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 13:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Zie wel vaak dat de meeste "lelijkerds" hun vriendin wel een 9 vinden. Terwijl dat hooguit een 6je is maar misschien is dat ook verliefdheid.
Is er dan een objectief meetmodel voor wanneer iemand een 9 is en wanneer iemand een 5 is?
pi_184617004
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:13 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Is er dan een objectief meetmodel voor wanneer iemand een 9 is en wanneer iemand een 5 is?
Soort van.
pi_184617997
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 16:13 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig echt lelijke mensen. Over het algemeen is het meer een combinatie van lichamelijk verzorging, smaak en cultuur.
ROBODEMONS..................|:(
pi_184620481
Ik heb hier zelf ook wel eens over na gedacht.

Ik denk dat het met verwachtingen te maken heeft. Ik verwacht iemand te krijgen die op mij lijkt. Ik heb wel eens gelezen dat je iemand ook aantrekkelijker vindt als ie een beetje op je lijkt. Tot een bepaalt punt, als ze teveel op je lijken (door middel van foto bewerking getest) dan wil je niet meer.

Als ik een foto model tegen over mij krijg zou ik mij iets wat ongemakkelijk beginnen te voelen. Als ik iemand heb die ongeveer het zelfde is, vind ik dat prettig. Is iemand heel lelijk dan wil ik dat niet.

Maar uiteraard gaat het meer dan om uiterlijk. Iemand zie gepassioneerd haar werk doet, en ik vind dat werk interessant. Dan vind ik dat al wat aantrekkelijker. Dan mag je al ietsje lelijker zijn zeg maar. (hoe plat het ook is om te typen).

Het gaat denk ik dat je zelf weet wat je kan krijgen/verwachten. Daar stel je je brein ook op in, en daar zoek je ook op denk ik.
pi_184624838
Soms wordt ik door de apps weleens gematcht met andere dames die totaal niet mijn type zijn maar die mij blijkbaar wel leuk vinden... En ik ben zelf ook echt niet een instant hunk hoor maar degene die ik leuk vind vinden mij niet leuk en andersom idem. Ooit zal ik dus genoegen moeten nemen met zo'n type die ik eigenlijk niet leuk vind ben ik bang.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')