De vergelijking is wel interessant, maar ik heb twijfels of hij opgaat.twitter:ArendoJoustra twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 13:41:39Het zit dus zo: bij het #kinderpardon moeten we ons niets van het vonnis van de rechter aantrekken, maar bij het proces van @Urgenda tegen de staat juist wel. Misschien tijd voor een #klimaatpardon ? reageer retweet
verschil is natuurlijk wel dat je bij het uitzetten van gewortelde kinderen schade aanricht bij die kinderenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:47 schreef Smegma. het volgende:
Gretig geretweet door Baudet:De vergelijking is wel interessant, maar ik heb twijfels of hij opgaat.twitter:ArendoJoustra twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 13:41:39Het zit dus zo: bij het #kinderpardon moeten we ons niets van het vonnis van de rechter aantrekken, maar bij het proces van @Urgenda tegen de staat juist wel. Misschien tijd voor een #klimaatpardon ? reageer retweet
Misschien maakt hij zich zorgen over de homeopathische verdunning van de Nederlandse schaakwereld door types als Anish Giri.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:55 schreef Molurus het volgende:
Wat voor mij trouwens wel een shocker was is dat schaakgrootmeester Loek van Wely wel fan blijkt te zijn van Baudet.
quote:Op maandag 28 januari 2019 19:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Misschien maakt hij zich zorgen over de homeopathische verdunning van de Nederlandse schaakwereld door types als Anish Giri.
Zo vreemd is dat niet. Een schaakgrootmeester zal over het algemeen redelijk pragmatisch zijn en handelt op basis van ratio en logica. Dan kom je al snel uit bij een partij als FvD. Mensen die daarentegen enkel op basis van (irrationele) emoties handelen zie je veelal weer terug bij GL.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:55 schreef Molurus het volgende:
Wat voor mij trouwens wel een shocker was is dat schaakgrootmeester Loek van Wely wel fan blijkt te zijn van Baudet.
Ah, vandaar dat je de meeste hoogopgeleiden aantreft onder de achterban van GL.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet. Een schaakgrootmeester zal over het algemeen redelijk pragmatisch zijn en handelt op basis van ratio en logica. Dan kom je al snel uit bij een partij als FvD. Mensen die daarentegen enkel op basis van (irrationele) emoties handelen zie je veelal weer terug bij GL.
Een sociaal gehandicapte autist die fan is van Baudet. Zo gek is dat toch niet?quote:Op maandag 28 januari 2019 18:55 schreef Molurus het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2019 20:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet. Een schaakgrootmeester zal over het algemeen redelijk pragmatisch zijn en handelt op basis van ratio en logica. Dan kom je al snel uit bij een partij als FvD. Mensen die daarentegen enkel op basis van (irrationele) emoties handelen zie je veelal weer terug bij GL.
Plus het feit dat hij schaaktechnisch in de verste verte niet kan tippen aan Anish Giri... ok, misschien toch logischer dan ik dacht.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een sociaal gehandicapte autist die fan is van Baudet. Zo gek is dat toch niet?
Dat is wat hard verwoord, maar 'funny 'cuz it's true'. Met zijn zelfverklaarde trophy wives, pokeravonturen en Trump-achtige diskwalificaties van zijn medespelers, komt dat niet heel vreemd over.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
Waarschijnlijk klopt je vermoeden niet. Zie het deel over brede achterban.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je de meeste hoogopgeleiden aantreft onder de achterban van GL.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)t-electoraat-in-2012
Hier staat FvD nog niet bij, maar ik vermoed dat die niet veel afwijkt van PVV.
Net als de beide kamerleden van de FVD en de twee raadsleden die hun middelbare school wel hebben afgemaakt?quote:
Baudet, de man die als jurist is gepromoveerd met een politiek pamflet bij z'n eigen fanboi, die serieuze wetenschappers de maat neemt omtrent een vermeende ons-kent-ons-mentaliteit.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Net als de beide kamerleden van de FVD en de twee raadsleden die hun middelbare school wel hebben afgemaakt?
Oftewel een persoon die anders dan GL-meisjes niet vatbaar is voor sociale druk en emotie-argumentatie?quote:Op maandag 28 januari 2019 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Fvd wordt door veel hoogopgeleide VVD-ers als salonfähig alternatief gezien.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)t-electoraat-in-2012
Hier staat FvD nog niet bij, maar ik vermoed dat die niet veel afwijkt van PVV.
Het lijkt me toch vrij helder dat FvD uit min of meer dezelfde vijver vist als PVV. Ok, FvD profileert zich als "het intellectuele alternatief voor PVV", wellicht dat dat net iets ander publiek trekt. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat mensen met een academische opleiding daar massaal in trappen. Met antropogene klimaatverandering een hoax noemen (willekeurig voorbeeld) scoor je gewoon niet echt bij zulk publiek.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Fvd wordt door veel hoogopgeleide VVD-ers als salonfähig alternatief gezien.
Ze vissen duidelijk ook in de VVD-vijver, waar denk je dat die 10 VVD zetels heen gegaan zijn in de peilingen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het lijkt me toch vrij helder dat FvD uit min of meer dezelfde vijver vist als PVV.
Die term hoogopgeleid kan anno 2019 echt niet meer.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed voor de PVV. Heck, Wilders komt van de VVD.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze vissen duidelijk ook in de VVD-vijver, waar denk je dat die 10 VVD zetels heen gegaan zijn in de peilingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |