Volgens mij is hij makkelijk te verwijderen. Misschien komt dat nog?quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een simpele maar doeltreffende trap.Maar ze hadden dit ook op sponsorbasis kunnen regelen,bijv. een mooie kniktrap,of een wenteltrap.
Gemiste kans.
Veel liefde zie ik hem niet tonen naar de nieuwe dieren toequote:Op woensdag 23 januari 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Echt die Adriaan die spoort niet die wil stickers maken van Kati met daarop dat je zijn/haar familie niet moet eten, zo wil hij ook stickers maken met de kippen er op, niet eens meer mee gekregen precies wat hij daarop wilde zetten zo verbaasd was ik met dit achterlijke plan
Die vent is helemaal gestoord, het wordt steeds gekker met die flippo.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:36 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Veel liefde zie ik hem niet tonen naar de nieuwe dieren toe
Iets met stickers van de dieren laten drukken met teksten waarom je het niet moet eten,quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
Wat ging A3 nu precies doen met alle dierlijke produkten op de markt? Boycotten en besmeuren of zo
quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
Stiekem hoop ik dat Ger A3 in de 1e ronde gewoon kompleet van de wereld slaat ...
Ik heb terug gezocht naar caps dat Jessie en Ger aan het meehelpen waren, maar helaas niet gevondenquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:40 schreef Mylene het volgende:
Hebben Jessie en Gerrit nog meegeholpen aan de trap?![]()
Ziet er wel degelijk uit.
Eerst boksen,dan markt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:42 schreef Charmian het volgende:
is van het weekend eerst de markt of eerst het boksgala?
Boksgala, markt is altijd op zondagquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:42 schreef Charmian het volgende:
is van het weekend eerst de markt of eerst het boksgala?
oke dan mag adje eerst ko gaan zodat hij niet op de markt kan komen, de waanzinnige mafketelquote:
ow echtquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Boksgala, markt is altijd op zondag
Zou best kunnen idd, dat het daar wel eens op zaterdag wasquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow echtin 1 toch ook wel eens op zaterdag?
Het is niet aardig maar ik hoop het ook. Ben A3 echt zat en dat terwijl hij mijn favoriet wasquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
Stiekem hoop ik dat Ger A3 in de 1e ronde gewoon kompleet van de wereld slaat ...
Nee, zag ik ook.quote:
Komt door al dat groenvoer..quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:47 schreef Dotteke het volgende:
Jij kan beter stickers laten maken voor bij zijn foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vent is helemaal gestoord, het wordt steeds gekker met die flippo.
Hopelijk krijgt hij zaterdag een flinke klap voor zijn kop van Ger en schiet alles weer terug op zijn plaats.
Ja, ik was in het begin ook voor hem, maar ik begin hem steeds minder te mogen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:47 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Het is niet aardig maar ik hoop het ook. Ben A3 echt zat en dat terwijl hij mijn favoriet was
Echt, er gaat met de dag meer een steekje bij die gozer loszittenquote:
ja hij aanbidt hem ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik was in het begin ook voor hem, maar ik begin hem steeds minder te mogen.
En door Jessie is hij nog meer van het padje geraakt.
en de loempia's danquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
las hier dat Wyatt en Mirjam zouden komen mee eten
..
Dat hoorde ik vandaag,schijnt dus niet waar te zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
..
Die gaan ze zo makenquote:
Dat kan toch niet, die komt alleen maar omdat het sporten daar goedkoop isquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
..
wie is mirjam?quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, die komt alleen maar omdat het sporten daar goedkoop is
Eten daar is niet goedkoop
DIe vrouw die altijd bij wyatt isquote:
ach slap gedoe weer. kusje erop en weer doorquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:52 schreef Dotteke het volgende:
Maf klapper jessie stelt voor om zo met Mike in de yurt te gaan praten
Zijn voorstel is om allebei het zelfde aan te trekken, een zwarte bokser![]()
Gaat toch nooit lang goed. Jessie wil en zal de baas zijn en spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach slap gedoe weer. kusje erop en weer door
schapen/dieren mogen van adje niet beschermd worden met hekken.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:50 schreef Dotteke het volgende:
NIets van dieren is goed en opgesloten dieren is ook niet goed volgens hem, maar hij wil ze wel misbruiken om zijn boodschap te verkondigen.
Misschien dat zij het bijleggen, maar Lotus blijft toch wel tegen Jessie ingaanquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou het jammer vinden als Mike en Jessie het bijleggen
Deze strijd is wel leuk eigenlijk.............. Jessie steeds met de staart tussen de benen weglopen bij een gesprek tussen die twee is wel leuk om te zien
Net als van Bas, maar dan wel zelf dieren gaan houden die in een hok zittenquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:54 schreef foktopialol het volgende:
[..]
schapen/dieren mogen van adje niet beschermd worden met hekken.
Die dieren hebben het prima daarquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:54 schreef foktopialol het volgende:
[..]
schapen/dieren mogen van adje niet beschermd worden met hekken.
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:55 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Misschien dat zij het bijleggen, maar Lotus blijft toch wel tegen Jessie ingaan
Dat zie je ze iedere keer doen als ze net gegeten hebben, brood etenquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie en Brandon vinden dat er veel te weinig eten is gekookt. Meer een soort voorgerecht. Zo maar even een boterhammetje eten.
Je wil liever dat hij over het eten niestquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessy haalt nog steeds zo goor zijn neus op hoest bij t eten lekkere gast
ja vast gewoon niet zo goor doen bij t eten betere optiequote:Op woensdag 23 januari 2019 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil liever dat hij over het eten niest
Lolquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian ; ik ben nooit zo van
mensen dingen opleggen
![]()
Hij doet niet anders de sukkelquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mensen dingen opleggen
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mensen dingen opleggen
![]()
Jankolini is wel een toepasselijke bijnaam, goed gevondenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:05 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Brandoff &Adriaan over ontgroening, willen Jens buiten laten slapen![]()
Jankolini heeft ontgroening al gehad, die moest in een boot slapen
Gaan jullie nog babys maken, vraagt Jensquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
FRanny en Tim continu op elkaars lip ik zou er hor en dol van worden
Blijkbaar krijgt ze veel kinderbijslagquote:
Bolle?quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:09 schreef Setje72 het volgende:
Hoe komt die bolle aan dat bestelgeld?
Ga je nu zeiken over bijnamenquote:
zo kinderachtig ookquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:10 schreef Soury het volgende:
Ik snap niet dat een vent op zo'n kind vrouwtje valt. Met haar kut smoel en piep stem. Sodeflikker op zeg
Ook toevallig he dat zij het pakje vindt en dat niemand haa r met het pakje ziet lopenquote:
Ik zou even mailenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:12 schreef Dotteke het volgende:
O, ze mogen dus met zijn tweeen in het rokhok zitten?
His en Chris zaten er samen te roken
Dat krijgt ze allemaal gratis. Ze hoeft alleen maar een vlog te maken en een paar keer de naam van het kledingmerk te noemen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:11 schreef Dotteke het volgende:
We mogen niet zien wat ze allemaal weer heeft besteld
[ afbeelding ]
Dat laat ik liever aan jou overquote:
Who's your daddy, who's your daddy?! Ooooh daddy, what are you doing to me, daddy ......quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:10 schreef Soury het volgende:
Ik snap niet dat een vent op zo'n kind vrouwtje valt. Met haar kut smoel en piep stem. Sodeflikker op zeg
Maar ze mogen geen reclame maken toch?quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat krijgt ze allemaal gratis. Ze hoeft alleen maar een vlog te maken en een paar keer de naam van het kledingmerk te noemen.
Brandon stond erbij en gluurde al naar het pakje ...quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook toevallig he dat zij het pakje vindt en dat niemand haa r met het pakje ziet lopen
Ik heb wat lijntjes open met FA maar niet met Huubquote:
In vlogs zijn mogelijkheden onbeperkt , yt enzo jeweettochquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze mogen geen reclame maken toch?
Das nou jammer. Ik ben niet van het mailen dus aan mij gaat de eer voorbijquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wat lijntjes open met FA maar niet met Huub
Lul dan nietquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer. Ik ben niet van het mailen dus aan mij gaat de eer voorbij
Maar het is wel op de streams, en op tv laten ze het niet zienquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:15 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
In vlogs zijn mogelijkheden onbeperkt , yt enzo jeweettoch
Ze beloofd een promo vlog maar levert niets afquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:15 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
In vlogs zijn mogelijkheden onbeperkt , yt enzo jeweettoch
Vraag fb schuimpjes zijn er gehaaid en geleerd inquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer. Ik ben niet van het mailen dus aan mij gaat de eer voorbij
Linkje op de website en vlogs mogen tegenwoordig wel. Ze hebben toestemming gekregen om tot 50.000 euro aan gratis sponsormeuk naar binnen te halen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze mogen geen reclame maken toch?
Goh, dat had ik nu niet verwacht, dacht echt dat hij het dit keer nu eens helemaal zelf zou doenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:16 schreef sjampoeh het volgende:
jess gaat nog ff tot 20u loempia's rollen en dan mag de rest t verder doen , dan gaat hij in gesprek met mike
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze beloofd een promo vlog maar levert niets af
https://www.contactmetuto(...)baan-het-pretpaleis/
Hoeft voor mij helemaal niet gemaild te worden, ik tik alleen ik zie en ik moet gelijk gaan mailen en niet dom lullenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vraag fb schuimpjes zijn er gehaaid en geleerd in
O, ja zo kan ik het ook,quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Linkje op de website en vlogs mogen tegenwoordig wel. Ze hebben toestemming gekregen om tot 50.000 euro aan gratis sponsormeuk naar binnen te halen.
Ook zie je sinds kort producten in beeld staan met naam en toenaam: Alpro soyamelk, Cruesli, Brinta havermout.
Die optie opperde ze vandaag ook weer toen ze een vrieskist probeerde te regelen ... Weet niet of dat nu uiteindelijk gelukt is ..?quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]goed gevonden is ook pas 2 wk gelee met die opblaasmeuk, merel regelt wel, veel ontvangen weinig leveren
O, toch wel. Maar die zal zijn mond wel houdenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Brandon stond erbij en gluurde al naar het pakje ...
Zoals je hoorde noemde ze verschillende keren de naam van de shop. En van de week had ze het over een sponsor deal voor een vlog. Dus gratis kleding weer gekregen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:11 schreef Dotteke het volgende:
We mogen niet zien wat ze allemaal weer heeft besteld
[ afbeelding ]
Maar wat ik net zei .. ze leveren geen promo-vlogquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ja zo kan ik het ook,
Had niet mee gekregen dat ze dat mochten, dacht alleen met het sportgala sponors naar binnen halen
Toch staat hij haar welquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft voor mij helemaal niet gemaild te worden, ik tik alleen ik zie en ik moet gelijk gaan mailen en niet dom lullen![]()
De dames zien Shelly bijna niet meer, ze is tegenwoordig veel bij Adriaan
Hebben ze dat ook al gedaan, jee zeg die krijgen ook alles voor elkaarquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat ik net zei .. ze leveren geen promo-vlog
https://www.contactmetuto(...)es-schieten-lucardi/
Tim is ook niet bepaald de hoofdprijs dus ze verdienen elkaarquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:10 schreef Soury het volgende:
isolatie van de verdieping is volgens mij ook gesponsord. Er is een cap dat Mike een bord met de naam aan de muur vastmaaktquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook al gedaan, jee zeg die krijgen ook alles voor elkaar
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:24 schreef Verida het volgende:
[..]
isolatie van de verdieping is volgens mij ook gesponsord. Er is een cap dat Mike een bord met de naam aan de muur vastmaakt
Het moet Shelley komen aanwaaien,nix is haar ding.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Shelly heeft de skils maar 24/7 achter de naaimachine zitten nee is niet haar ding
Ze krijgt het gewoon kant en klaar aangeleverd volgens mijquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Shelly heeft de skils maar 24/7 achter de naaimachine zitten nee is niet haar ding
Zolang het niet volledig Word aangedragen is niks MW haar dingquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Scheve dingen piesen ook heb ik mijn laten vertellenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scheve dingen piesen ook heb ik mijn laten vertellen
Ballen bak wil Jens op de bovenverdieping van de silo, dus... het komt het komt eraannnnnnnnnnnquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zitten veel kleuters daar cristel shelly franny. nu nog een zandbak of ballen bak
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:38 schreef Soulraven het volgende:
[Info]Als de klauwen weer even naar binnen kunnen, zou dat mooi zijn. Terug naar de streams maar weer.[/info]
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:38 schreef Soulraven het volgende:
[Info]Als de klauwen weer even naar binnen kunnen, zou dat mooi zijn. Terug naar de streams maar weer.[/info]
Hahahaquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:40 schreef Jian het volgende:
Ja, kom op meiden, niet te gezellig.![]()
Tim zit achter de computer
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:42 schreef Jian het volgende:
Op de achtergrond hoor ik die irritante stem van die gore psychobitch Klotus
Dat is niet zo vreemd. Dat geluid hoor je door merg en been. Al kan ik haar goed hebben zolang ze niet zingt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:42 schreef Jian het volgende:
Ach het is allemaal een poppenkast, alles wordt gestuurd door de Febo!quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het moet Shelley komen aanwaaien,nix is haar ding.
O echt, das niet veelquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
7 0f 6 standhouders voor de markt![]()
![]()
![]()
En dan heeft hij wel een ding, je noemt 6 kraampjes ook geen marktquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:43 schreef Mjelleke het volgende:
Tim gaat denk ik weer rellen..(aanname) ze hebben 6 standhouders voor de markt
De eerste paar weken vond ik haar leuk, ook omdat ze best kan zingen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:42 schreef Jian het volgende:
Hoezo gaat hij rellen lees t op de pc en benoemde tquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:43 schreef Mjelleke het volgende:
Tim gaat denk ik weer rellen..(aanname) ze hebben 6 standhouders voor de markt
Volgens mij moet dat nog gebeuren maar is het er alvast opgezet.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook al gedaan, jee zeg die krijgen ook alles voor elkaar
Wat is er kerel?quote:
Januari markten liepen in 1 ook nooit zo toch?quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, das niet veel
Ze kunnen beter die hele markt afzeggen
Niet bijgehoudenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:45 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Januari markten liepen in 1 ook nooit zo toch?
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Niets love, ik ga mijn DM even lezen
Omdat die dat goed kan, maar ik zeg toch ook denk ik en aanname erbij. Het hoeft nietquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoezo gaat hij rellen lees t op de pc en benoemde t
benoemde t gewoon hardopquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:47 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Omdat die dat goed kan, maar ik zeg toch ook denk ik en aanname erbij. Het hoeft niet
Ik vind haar wel mee vallen, ze laat zich het kaas niet van het brood etenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:44 schreef tonja het volgende:
[..]
De eerste paar weken vond ik haar leuk, ook omdat ze best kan zingen.
Maar wat een rancuneuze teringbitch is het zeg. Zo jammer.
Ik wil eindelijk iemand leuk vinden daar!![]()
Oké, tis wel irritainment, dat dan weer wel
mag hopen dat morgen mensen ook niet naar amstel live gaan heb ik meer ruimte om mij heenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:47 schreef foktopialol het volgende:
[..]
wel logisch qua weer, dat er een aantal stands minder zijn.
Ze is niet eerlijk in discussies, ze wordt persoonlijk en gaat daarmee voorbij aan het inhoudelijke gedeelte, dat is gewoon naar en vals gedrag. Ze wil iemand kwetsen, op de man spelen. Brrr.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mee vallen, ze laat zich het kaas niet van het brood eten
Werkt best hard en zingt leuk
Ik zou ook tegen Jessie flippen
VlooiTJES markt, Hekske flippen dat Timtim deze info ontdekt heeft... spannend heurquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan heeft hij wel een ding, je noemt 6 kraampjes ook geen markt
en dat hiske er voor het laatst 2 weken geleden ook maar iets aan heeft gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:49 schreef Jemoederniet het volgende:
Daar kan Hiske niet tegen, ontmaskerd worden dat er maar heel weinig standhouders komen.
wat heb je toch tegen tim, zo fel.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Moet je die Tim weer horen nu, vies naar ventje. Zelf niets klaar maken met wat dan ook en dan anderen de maat meten. Walgelijk ventje. De afgelopen dagen zich stil gehouden na dat akkefietje en nu weer grote smoel hebben.
Nu heeft hij toch gewoon gelijk ow wacht is Timquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Moet je die Tim weer horen nu, vies naar ventje. Zelf niets klaar maken met wat dan ook en dan anderen de maat meten. Walgelijk ventje. De afgelopen dagen zich stil gehouden na dat akkefietje en nu weer grote smoel hebben.
Heb je de uitzending gezien van de week. Dat heb ik al vanaf het begin tegen hem.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:50 schreef foktopialol het volgende:
[..]
wat heb je toch tegen tim, zo fel.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:50 schreef foktopialol het volgende:
[..]
wat heb je toch tegen tim, zo fel.
Koos het blijft een rls ga er niet zo diep in meequote:Op woensdag 23 januari 2019 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je de uitzending gezien van de week. Dat heb ik al vanaf het begin tegen hem.
Dat heb ik ook met hem. Antipathie op het eerste gezicht bij hem.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je de uitzending gezien van de week. Dat heb ik al vanaf het begin tegen hem.
Pas op anders ben je een hater.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met hem. Antipathie op het eerste gezicht bij hem.
maar hij mag hiske toch wel aanspreken op de markt. hiske doet nooit iets.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met hem. Antipathie op het eerste gezicht bij hem.
Juistquote:
Ze moest naar binnen, verder ruziën met Timbieltje?quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Achtste zendercheck voor Hiske inmiddels.
Van mij wel hoorquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:53 schreef foktopialol het volgende:
[..]
maar hij mag hiske toch wel aanspreken op de markt. hiske doet nooit iets.
echt niets.
Tim en Hiske, a match made in heavenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Fitties tussen Tim en Hiske, altijd
Heel spontaan.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Fitties tussen Tim en Hiske, altijd
feel the love,quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Tim en Hiske, a match made in heaven![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:57 schreef foktopialol het volgende:
[..]
feel the love,
make it a better place
potten en ketels vergelijkenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ik geloof toch eerder hiske haar verhaald dan dat van Tim en ook Franny met al hun leugens.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ik geloof toch eerder hiske haar verhaald dan dat van Tim en ook Franny met al hun leugens.
Heet dat geen fez?quote:
Fez is niet Chineesquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heet dat geen fez?
Staat hem geweldig.
van haar slagroom feestje net, met christel?quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Heeft Hiske wax in het haar, of is het gewoon vet?
[ afbeelding ]
Is die Tim naar 'n Duitse kapper geweest?quote:
Ook een scenario, poppenkast!quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hiske voelt zich aan gevallen![]()
![]()
alleen hoe hij al praatquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb echt niets met hiske maar Tim die na het akkefietje van afgelopen week gaat zeggen tegen hiske ik ben ook utopia en je zet mij ook te kakken. Ik voel me ook verantwoordelijk, daar had hij van de week aan moeten denken. Hij heeft zich zelf zo slecht neer gezet voor de kijkers naar alleen de tv uitzendingen.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:01 schreef rowan634 het volgende:
his pakt een emmer
PAK DIE VUILE TIM TERUG met zn eigen acties
[ afbeelding ]
Ik geloof niemand daar.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ergert Of je krijgt jeuk dat kan ookquote:
zou ze voor het eerst echt zelf gaan afwassen?quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:01 schreef rowan634 het volgende:
his pakt een emmer
PAK DIE VUILE TIM TERUG met zn eigen acties
[ afbeelding ]
Het is wel weer HAAR naam die eronder komt te staan hé....quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Hiske is het zat hier, klaar, doe!
Ik doe hier geen flikker meer, dat weet ik wel.
in mijn woordenboek is zich irriteren juistquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ergert Of je krijgt jeuk dat kan ook
Jawohl.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is die Tim naar 'n Duitse kapper geweest?
Maar waarom een ZC, ze zit alleen en heeft zender om.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Het blijft fout dat Hiske geen facturen heeft gestuurd, wat ze vorige keer duidelijk hadden afgesproken. Nu blijft het tot de markt spannend wie er wel en wie niet komt.
Nu negeert ze weer een paar zc's
Franny valt al dagen door de mandquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
tim dus woorden van Franny verandert.Franny zegt je moet voortaan niet meer mijn naam noemen.
Weer een excuus om ermee te kappuh pasta!quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:03 schreef foktopialol het volgende:
[..]
zou ze voor het eerst echt zelf gaan afwassen?
Franny ontkende niet dat ze dat tegen tim had gezegd. Dat zegt mij meer dan genoegquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
tim dus woorden van Franny verandert.Franny zegt je moet voortaan niet meer mijn naam noemen.
Ze is zo onzekerquote:
Nogmaalsquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goed zo franny het woord nog maals gebruikt gerrit te vaak
Wil weer billenkoek terwijl ze anaal gemolesteerd wordt.quote:
Niet meer mijn naam noemen wil nog niet zeggen dat er iets verdraaid isquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil weer billenkoek terwijl ze anaal gemolesteerd wordt.
Franny heeft Tim zelf al door de stront getrokken met haar JA JA JAquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet meer mijn naam noemen wil nog niet zeggen dat er iets verdraaid is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |