Nee, zag ik ook.quote:
Komt door al dat groenvoer..quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:47 schreef Dotteke het volgende:
Jij kan beter stickers laten maken voor bij zijn foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die vent is helemaal gestoord, het wordt steeds gekker met die flippo.
Hopelijk krijgt hij zaterdag een flinke klap voor zijn kop van Ger en schiet alles weer terug op zijn plaats.
Ja, ik was in het begin ook voor hem, maar ik begin hem steeds minder te mogen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:47 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Het is niet aardig maar ik hoop het ook. Ben A3 echt zat en dat terwijl hij mijn favoriet was
Echt, er gaat met de dag meer een steekje bij die gozer loszittenquote:
ja hij aanbidt hem ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik was in het begin ook voor hem, maar ik begin hem steeds minder te mogen.
En door Jessie is hij nog meer van het padje geraakt.
en de loempia's danquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
las hier dat Wyatt en Mirjam zouden komen mee eten
..
Dat hoorde ik vandaag,schijnt dus niet waar te zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
..
Die gaan ze zo makenquote:
Dat kan toch niet, die komt alleen maar omdat het sporten daar goedkoop isquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
..
wie is mirjam?quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, die komt alleen maar omdat het sporten daar goedkoop is
Eten daar is niet goedkoop
DIe vrouw die altijd bij wyatt isquote:
ach slap gedoe weer. kusje erop en weer doorquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:52 schreef Dotteke het volgende:
Maf klapper jessie stelt voor om zo met Mike in de yurt te gaan praten
Zijn voorstel is om allebei het zelfde aan te trekken, een zwarte bokser![]()
Gaat toch nooit lang goed. Jessie wil en zal de baas zijn en spelen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach slap gedoe weer. kusje erop en weer door
schapen/dieren mogen van adje niet beschermd worden met hekken.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:50 schreef Dotteke het volgende:
NIets van dieren is goed en opgesloten dieren is ook niet goed volgens hem, maar hij wil ze wel misbruiken om zijn boodschap te verkondigen.
Misschien dat zij het bijleggen, maar Lotus blijft toch wel tegen Jessie ingaanquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou het jammer vinden als Mike en Jessie het bijleggen
Deze strijd is wel leuk eigenlijk.............. Jessie steeds met de staart tussen de benen weglopen bij een gesprek tussen die twee is wel leuk om te zien
Net als van Bas, maar dan wel zelf dieren gaan houden die in een hok zittenquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:54 schreef foktopialol het volgende:
[..]
schapen/dieren mogen van adje niet beschermd worden met hekken.
Die dieren hebben het prima daarquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:54 schreef foktopialol het volgende:
[..]
schapen/dieren mogen van adje niet beschermd worden met hekken.
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:55 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Misschien dat zij het bijleggen, maar Lotus blijft toch wel tegen Jessie ingaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |