Volgens mij is hij makkelijk te verwijderen. Misschien komt dat nog?quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een simpele maar doeltreffende trap.Maar ze hadden dit ook op sponsorbasis kunnen regelen,bijv. een mooie kniktrap,of een wenteltrap.
Gemiste kans.
Veel liefde zie ik hem niet tonen naar de nieuwe dieren toequote:Op woensdag 23 januari 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Echt die Adriaan die spoort niet die wil stickers maken van Kati met daarop dat je zijn/haar familie niet moet eten, zo wil hij ook stickers maken met de kippen er op, niet eens meer mee gekregen precies wat hij daarop wilde zetten zo verbaasd was ik met dit achterlijke plan
Die vent is helemaal gestoord, het wordt steeds gekker met die flippo.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:36 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Veel liefde zie ik hem niet tonen naar de nieuwe dieren toe
Iets met stickers van de dieren laten drukken met teksten waarom je het niet moet eten,quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
Wat ging A3 nu precies doen met alle dierlijke produkten op de markt? Boycotten en besmeuren of zo
quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
Stiekem hoop ik dat Ger A3 in de 1e ronde gewoon kompleet van de wereld slaat ...
Ik heb terug gezocht naar caps dat Jessie en Ger aan het meehelpen waren, maar helaas niet gevondenquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:40 schreef Mylene het volgende:
Hebben Jessie en Gerrit nog meegeholpen aan de trap?![]()
Ziet er wel degelijk uit.
Eerst boksen,dan markt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:42 schreef Charmian het volgende:
is van het weekend eerst de markt of eerst het boksgala?
Boksgala, markt is altijd op zondagquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:42 schreef Charmian het volgende:
is van het weekend eerst de markt of eerst het boksgala?
oke dan mag adje eerst ko gaan zodat hij niet op de markt kan komen, de waanzinnige mafketelquote:
ow echtquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Boksgala, markt is altijd op zondag
Zou best kunnen idd, dat het daar wel eens op zaterdag wasquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow echtin 1 toch ook wel eens op zaterdag?
Het is niet aardig maar ik hoop het ook. Ben A3 echt zat en dat terwijl hij mijn favoriet wasquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
Stiekem hoop ik dat Ger A3 in de 1e ronde gewoon kompleet van de wereld slaat ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |