Jawohl.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is die Tim naar 'n Duitse kapper geweest?
Maar waarom een ZC, ze zit alleen en heeft zender om.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:04 schreef Jemoederniet het volgende:
Het blijft fout dat Hiske geen facturen heeft gestuurd, wat ze vorige keer duidelijk hadden afgesproken. Nu blijft het tot de markt spannend wie er wel en wie niet komt.
Nu negeert ze weer een paar zc's
Franny valt al dagen door de mandquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
tim dus woorden van Franny verandert.Franny zegt je moet voortaan niet meer mijn naam noemen.
Weer een excuus om ermee te kappuh pasta!quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:03 schreef foktopialol het volgende:
[..]
zou ze voor het eerst echt zelf gaan afwassen?
Franny ontkende niet dat ze dat tegen tim had gezegd. Dat zegt mij meer dan genoegquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
tim dus woorden van Franny verandert.Franny zegt je moet voortaan niet meer mijn naam noemen.
Ze is zo onzekerquote:
Nogmaalsquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goed zo franny het woord nog maals gebruikt gerrit te vaak
Wil weer billenkoek terwijl ze anaal gemolesteerd wordt.quote:
Niet meer mijn naam noemen wil nog niet zeggen dat er iets verdraaid isquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil weer billenkoek terwijl ze anaal gemolesteerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |