Maar het is wel op de streams, en op tv laten ze het niet zienquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:15 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
In vlogs zijn mogelijkheden onbeperkt , yt enzo jeweettoch
Ze beloofd een promo vlog maar levert niets afquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:15 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
In vlogs zijn mogelijkheden onbeperkt , yt enzo jeweettoch
Vraag fb schuimpjes zijn er gehaaid en geleerd inquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer. Ik ben niet van het mailen dus aan mij gaat de eer voorbij
Linkje op de website en vlogs mogen tegenwoordig wel. Ze hebben toestemming gekregen om tot 50.000 euro aan gratis sponsormeuk naar binnen te halen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze mogen geen reclame maken toch?
Goh, dat had ik nu niet verwacht, dacht echt dat hij het dit keer nu eens helemaal zelf zou doenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:16 schreef sjampoeh het volgende:
jess gaat nog ff tot 20u loempia's rollen en dan mag de rest t verder doen , dan gaat hij in gesprek met mike
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze beloofd een promo vlog maar levert niets af
https://www.contactmetuto(...)baan-het-pretpaleis/
Hoeft voor mij helemaal niet gemaild te worden, ik tik alleen ik zie en ik moet gelijk gaan mailen en niet dom lullenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vraag fb schuimpjes zijn er gehaaid en geleerd in
O, ja zo kan ik het ook,quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Linkje op de website en vlogs mogen tegenwoordig wel. Ze hebben toestemming gekregen om tot 50.000 euro aan gratis sponsormeuk naar binnen te halen.
Ook zie je sinds kort producten in beeld staan met naam en toenaam: Alpro soyamelk, Cruesli, Brinta havermout.
Die optie opperde ze vandaag ook weer toen ze een vrieskist probeerde te regelen ... Weet niet of dat nu uiteindelijk gelukt is ..?quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]goed gevonden is ook pas 2 wk gelee met die opblaasmeuk, merel regelt wel, veel ontvangen weinig leveren
O, toch wel. Maar die zal zijn mond wel houdenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Brandon stond erbij en gluurde al naar het pakje ...
Zoals je hoorde noemde ze verschillende keren de naam van de shop. En van de week had ze het over een sponsor deal voor een vlog. Dus gratis kleding weer gekregen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:11 schreef Dotteke het volgende:
We mogen niet zien wat ze allemaal weer heeft besteld
[ afbeelding ]
Maar wat ik net zei .. ze leveren geen promo-vlogquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ja zo kan ik het ook,
Had niet mee gekregen dat ze dat mochten, dacht alleen met het sportgala sponors naar binnen halen
Toch staat hij haar welquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft voor mij helemaal niet gemaild te worden, ik tik alleen ik zie en ik moet gelijk gaan mailen en niet dom lullen![]()
De dames zien Shelly bijna niet meer, ze is tegenwoordig veel bij Adriaan
Hebben ze dat ook al gedaan, jee zeg die krijgen ook alles voor elkaarquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat ik net zei .. ze leveren geen promo-vlog
https://www.contactmetuto(...)es-schieten-lucardi/
Tim is ook niet bepaald de hoofdprijs dus ze verdienen elkaarquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:10 schreef Soury het volgende:
Ik snap niet dat een vent op zo'n kind vrouwtje valt. Met haar kut smoel en piep stem. Sodeflikker op zeg
isolatie van de verdieping is volgens mij ook gesponsord. Er is een cap dat Mike een bord met de naam aan de muur vastmaaktquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook al gedaan, jee zeg die krijgen ook alles voor elkaar
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:24 schreef Verida het volgende:
[..]
isolatie van de verdieping is volgens mij ook gesponsord. Er is een cap dat Mike een bord met de naam aan de muur vastmaakt
Het moet Shelley komen aanwaaien,nix is haar ding.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Shelly heeft de skils maar 24/7 achter de naaimachine zitten nee is niet haar ding
Ze krijgt het gewoon kant en klaar aangeleverd volgens mijquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Shelly heeft de skils maar 24/7 achter de naaimachine zitten nee is niet haar ding
Zolang het niet volledig Word aangedragen is niks MW haar dingquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Scheve dingen piesen ook heb ik mijn laten vertellenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scheve dingen piesen ook heb ik mijn laten vertellen
Ballen bak wil Jens op de bovenverdieping van de silo, dus... het komt het komt eraannnnnnnnnnnquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zitten veel kleuters daar cristel shelly franny. nu nog een zandbak of ballen bak
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:38 schreef Soulraven het volgende:
[Info]Als de klauwen weer even naar binnen kunnen, zou dat mooi zijn. Terug naar de streams maar weer.[/info]
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:38 schreef Soulraven het volgende:
[Info]Als de klauwen weer even naar binnen kunnen, zou dat mooi zijn. Terug naar de streams maar weer.[/info]
Hahahaquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:40 schreef Jian het volgende:
Ja, kom op meiden, niet te gezellig.![]()
Tim zit achter de computer
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:42 schreef Jian het volgende:
Op de achtergrond hoor ik die irritante stem van die gore psychobitch Klotus
Dat is niet zo vreemd. Dat geluid hoor je door merg en been. Al kan ik haar goed hebben zolang ze niet zingt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:42 schreef Jian het volgende:
Op de achtergrond hoor ik die irritante stem van die gore psychobitch Klotus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |