Ach het is allemaal een poppenkast, alles wordt gestuurd door de Febo!quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het moet Shelley komen aanwaaien,nix is haar ding.
O echt, das niet veelquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
7 0f 6 standhouders voor de markt![]()
![]()
![]()
En dan heeft hij wel een ding, je noemt 6 kraampjes ook geen marktquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:43 schreef Mjelleke het volgende:
Tim gaat denk ik weer rellen..(aanname) ze hebben 6 standhouders voor de markt
De eerste paar weken vond ik haar leuk, ook omdat ze best kan zingen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:42 schreef Jian het volgende:
Op de achtergrond hoor ik die irritante stem van die gore psychobitch Klotus
Hoezo gaat hij rellen lees t op de pc en benoemde tquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:43 schreef Mjelleke het volgende:
Tim gaat denk ik weer rellen..(aanname) ze hebben 6 standhouders voor de markt
Volgens mij moet dat nog gebeuren maar is het er alvast opgezet.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook al gedaan, jee zeg die krijgen ook alles voor elkaar
Wat is er kerel?quote:
Januari markten liepen in 1 ook nooit zo toch?quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, das niet veel
Ze kunnen beter die hele markt afzeggen
Niet bijgehoudenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:45 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Januari markten liepen in 1 ook nooit zo toch?
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Niets love, ik ga mijn DM even lezen
Omdat die dat goed kan, maar ik zeg toch ook denk ik en aanname erbij. Het hoeft nietquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoezo gaat hij rellen lees t op de pc en benoemde t
benoemde t gewoon hardopquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:47 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Omdat die dat goed kan, maar ik zeg toch ook denk ik en aanname erbij. Het hoeft niet
Ik vind haar wel mee vallen, ze laat zich het kaas niet van het brood etenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:44 schreef tonja het volgende:
[..]
De eerste paar weken vond ik haar leuk, ook omdat ze best kan zingen.
Maar wat een rancuneuze teringbitch is het zeg. Zo jammer.
Ik wil eindelijk iemand leuk vinden daar!![]()
Oké, tis wel irritainment, dat dan weer wel
mag hopen dat morgen mensen ook niet naar amstel live gaan heb ik meer ruimte om mij heenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:47 schreef foktopialol het volgende:
[..]
wel logisch qua weer, dat er een aantal stands minder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |