Het moet Shelley komen aanwaaien,nix is haar ding.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Shelly heeft de skils maar 24/7 achter de naaimachine zitten nee is niet haar ding
Ze krijgt het gewoon kant en klaar aangeleverd volgens mijquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Shelly heeft de skils maar 24/7 achter de naaimachine zitten nee is niet haar ding
Zolang het niet volledig Word aangedragen is niks MW haar dingquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Scheve dingen piesen ook heb ik mijn laten vertellenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scheve dingen piesen ook heb ik mijn laten vertellen
Ballen bak wil Jens op de bovenverdieping van de silo, dus... het komt het komt eraannnnnnnnnnnquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zitten veel kleuters daar cristel shelly franny. nu nog een zandbak of ballen bak
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:38 schreef Soulraven het volgende:
[Info]Als de klauwen weer even naar binnen kunnen, zou dat mooi zijn. Terug naar de streams maar weer.[/info]
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:38 schreef Soulraven het volgende:
[Info]Als de klauwen weer even naar binnen kunnen, zou dat mooi zijn. Terug naar de streams maar weer.[/info]
Hahahaquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:40 schreef Jian het volgende:
Ja, kom op meiden, niet te gezellig.![]()
Tim zit achter de computer
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:42 schreef Jian het volgende:
Op de achtergrond hoor ik die irritante stem van die gore psychobitch Klotus
Dat is niet zo vreemd. Dat geluid hoor je door merg en been. Al kan ik haar goed hebben zolang ze niet zingt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:42 schreef Jian het volgende:
Op de achtergrond hoor ik die irritante stem van die gore psychobitch Klotus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |