Dat zie je ze iedere keer doen als ze net gegeten hebben, brood etenquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie en Brandon vinden dat er veel te weinig eten is gekookt. Meer een soort voorgerecht. Zo maar even een boterhammetje eten.
Je wil liever dat hij over het eten niestquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessy haalt nog steeds zo goor zijn neus op hoest bij t eten lekkere gast
ja vast gewoon niet zo goor doen bij t eten betere optiequote:Op woensdag 23 januari 2019 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil liever dat hij over het eten niest
Lolquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian ; ik ben nooit zo van
mensen dingen opleggen
![]()
Hij doet niet anders de sukkelquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mensen dingen opleggen
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mensen dingen opleggen
![]()
Jankolini is wel een toepasselijke bijnaam, goed gevondenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:05 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Brandoff &Adriaan over ontgroening, willen Jens buiten laten slapen![]()
Jankolini heeft ontgroening al gehad, die moest in een boot slapen
Gaan jullie nog babys maken, vraagt Jensquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
FRanny en Tim continu op elkaars lip ik zou er hor en dol van worden
Blijkbaar krijgt ze veel kinderbijslagquote:
Bolle?quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:09 schreef Setje72 het volgende:
Hoe komt die bolle aan dat bestelgeld?
Ga je nu zeiken over bijnamenquote:
zo kinderachtig ookquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:10 schreef Soury het volgende:
Ik snap niet dat een vent op zo'n kind vrouwtje valt. Met haar kut smoel en piep stem. Sodeflikker op zeg
Ook toevallig he dat zij het pakje vindt en dat niemand haa r met het pakje ziet lopenquote:
Ik zou even mailenquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:12 schreef Dotteke het volgende:
O, ze mogen dus met zijn tweeen in het rokhok zitten?
His en Chris zaten er samen te roken
Dat krijgt ze allemaal gratis. Ze hoeft alleen maar een vlog te maken en een paar keer de naam van het kledingmerk te noemen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:11 schreef Dotteke het volgende:
We mogen niet zien wat ze allemaal weer heeft besteld
[ afbeelding ]
Dat laat ik liever aan jou overquote:
Who's your daddy, who's your daddy?! Ooooh daddy, what are you doing to me, daddy ......quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:10 schreef Soury het volgende:
Ik snap niet dat een vent op zo'n kind vrouwtje valt. Met haar kut smoel en piep stem. Sodeflikker op zeg
Maar ze mogen geen reclame maken toch?quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat krijgt ze allemaal gratis. Ze hoeft alleen maar een vlog te maken en een paar keer de naam van het kledingmerk te noemen.
Brandon stond erbij en gluurde al naar het pakje ...quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook toevallig he dat zij het pakje vindt en dat niemand haa r met het pakje ziet lopen
Ik heb wat lijntjes open met FA maar niet met Huubquote:
In vlogs zijn mogelijkheden onbeperkt , yt enzo jeweettochquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze mogen geen reclame maken toch?
Das nou jammer. Ik ben niet van het mailen dus aan mij gaat de eer voorbijquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wat lijntjes open met FA maar niet met Huub
Lul dan nietquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das nou jammer. Ik ben niet van het mailen dus aan mij gaat de eer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |