abonnement Unibet Coolblue
pi_184519740
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 20:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Hij heeft het op zich genomen om Trump z'n brei aan 'blabla' uit te leggen aan het volk en er iets zinvols van te borduren. Iets dat Trump zelf al niet lukt.
Ok..."Well thank you for your efforts" dan maar?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 21:21:14 #212
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184520596
Dat zegt Mueller ook vaak tegen Rudy denk ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 21:25:52 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184520729
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 20:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jammer voor junior. Maar ik ga ervan uit dat er wel wat meer nodig is dan alleen rockin' Rudy's gewauwel op tv.
Aan de andere kant is Rudy wel bezig om toe te geven dat er erg nauw contact is geweest met de Russen. Dat is geen goede pr. En PR is belangrijk in een impeachmentscenario.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 21:52:11 #214
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184521388
Wauw.....

quote:
Pence invokes King's "I Have a Dream" speech as reason to build the Wall https://t.co/D8US48ZJwn via @TPM
https://talkingpointsmemo(...)pitch-for-wall-money
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184521718
quote:
Dat is wel de overtreffende trap van smakeloos.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184521824
quote:
Dat een brutale speechwriter dit “ bedenkt” en Pence dit kritiekloos uit de strot krijgt. 8)7

De comments eronder. Ach, weten die Rep. veel wie Martin Luther King was.
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 22:25:51 #217
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184522104
Giuliani: '100 percent' certain Trump didn't direct Cohen to lie, but 'so what' if they discussed testimony

Inderdaad, het onderwerp van een onderzoek moet gewoon met getuigen hun verhaal bespreken. Natuurlijk, Rudy. Echt waar.

Gast....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184522175
quote:
Son of a fuck :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184522209
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:25 schreef Ulx het volgende:
Giuliani: '100 percent' certain Trump didn't direct Cohen to lie, but 'so what' if they discussed testimony

Inderdaad, het onderwerp van een onderzoek moet gewoon met getuigen hun verhaal bespreken. Natuurlijk, Rudy. Echt waar.

Gast....
AshaRangappa_ twitterde op zondag 20-01-2019 om 16:36:37 @NatashaBertrand And didn’t report either the deal or the contacts as the FBI requested in their security briefing, and lied about both reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_184522343
quote:
genoeg gehoord voor vandaag...
pi_184522400
Pompeo discussing a run for Kansas Senate seat

His departure would be another blow to the president’s ever-changing Cabinet.

quote:
Secretary of State Mike Pompeo is slated to meet with veteran Republican strategist Ward Baker on Sunday afternoon to discuss a possible 2020 run for the vacant Kansas Senate seat, according to two people familiar with the plans.

Pompeo, a former congressman and ex-CIA director who in April 2018 was confirmed as secretary of State, is considering a Senate bid, though he has yet to make a final decision. Yet party leaders, including Senate Majority Leader Mitch McConnell, are aggressively wooing him. McConnell (R-Ky.) and Pompeo spoke shortly after Kansas Sen. Pat Roberts announced his retirement.

Pompeo and Baker are expected to talk about what a Senate campaign would entail. Baker has deep political experience, having served as National Republican Senatorial Committee executive director during the 2016 election cycle. During the 2018 midterms, he helped to spearhead Tennessee Republican Marsha Blackburn’s successful Senate bid. He is also close to McConnell.

A Pompeo departure would be a blow to the Trump administration, which has suffered an array of high-profile departures in recent months. In December, Secretary of Defense Jim Mattis resigned after breaking with the president over his decision to withdraw troops from Syria.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 22:49:29 #222
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184522623
40% van Trump's kabinet bestaat nu uit interimmers geloof ik.

Met zijn "I hire the best people" gelul. Niemand wil voor hem werken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184522663
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 14:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij moet dus een deal sluiten met Nancy. Het is een bijzondere strategie om haar dan eerst flink te beledigen.
SpeakerPelosi twitterde op zondag 20-01-2019 om 15:31:28 .@realDonaldTrump, 800,000 Americans are going without pay. Re-open the government, let workers get their paychecks and then we can discuss how we can come together to protect the border. #EndTheShutdown https://t.co/8RKUTnhgBd reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_184522805
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

SpeakerPelosi twitterde op zondag 20-01-2019 om 15:31:28 .@realDonaldTrump, 800,000 Americans are going without pay. Re-open the government, let workers get their paychecks and then we can discuss how we can come together to protect the border. #EndTheShutdown https://t.co/8RKUTnhgBd reageer retweet
Er zijn natuurlijk weinig mensen in Washington onder de indruk van de kinderlijke woede-uitbarstingen van Trump. Zoals ook in de Fivethirtyeight chat werd besproken is het vooral een poging om de media te bespelen en de Republikeinen in het congres een talking point te geven:
https://fivethirtyeight.c(...)t-even-a-compromise/

Als je echt een compromis wilt, dan betrek je de Democraten bij het proces in plaats van er weer het zoveelste showtje van te maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 20 januari 2019 @ 23:11:27 #225
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_184523075
quote:


En toen gebruikte hij ook nog een oude foto om te laten zien dat hij in het stadion was, koste de burger ook nog 2 ton dat geintje.

Huichelarij van die gast ook altijd.
pi_184523132
Ik moest wel lachen om deze column over Giuliani:
https://www.politico.com/(...)rk-these-days-224026
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184523509
quote:
Op zondag 20 januari 2019 15:52 schreef Monolith het volgende:
Voordat men vrolijk kan gaan bouwen gaan er eerst nog langgerekte procedures aan vooraf om het land te verkrijgen. Een groot deel van dat land is in private handen.

Het mooiste vond ik nog wel dat verhaal van die Trumpstemmers wiens huis aan de Mexicaanse kant van de muur zou komen te staan.
Wier. }:|
  maandag 21 januari 2019 @ 07:36:16 #228
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184526246
quote:
6s.gif Op zondag 20 januari 2019 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
Wier. }:|
Ik zou dan zeggen: wier huizen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184526388
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 23:15 schreef Monolith het volgende:
Ik moest wel lachen om deze column over Giuliani:
https://www.politico.com/(...)rk-these-days-224026
Ik weet niet of Giuliani nou echt een dementerende seniel is of dat het ook deels zo bedoeld is. Krijg soms de indruk dat Giuliani de networks op geduwd wordt om gewoon zo veel mogelijk rook, verwarring en onduidelijkheid te scheppen. Zodat niemand meer precies weet wat nu eigenlijk het standpunt van Trump is en men hem daar dus ook niet op kan vastpinnen.
  maandag 21 januari 2019 @ 08:09:13 #230
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184526527
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 07:56 schreef westwoodblvd het volgende:
Krijg soms de indruk dat Giuliani de networks op geduwd wordt om gewoon zo veel mogelijk rook, verwarring en onduidelijkheid te scheppen. Zodat niemand meer precies weet wat nu eigenlijk het standpunt van Trump is en men hem daar dus ook niet op kan vastpinnen.
In één keer goed.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184527862
Leest en huivert: https://www.politico.com/(...)ump-shutdown-1116057
Politiek ? Zelflust? Een andere gladjakker?

Quote...”In other words, Meadows — who many people, even those in Washington, couldn’t pick out of a lineup — might be one of the country’s most powerful lawmakers.”....unquote
  maandag 21 januari 2019 @ 10:53:46 #232
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_184528334
Een ding zit me een beetje dwars. Mike Pence heeft vét geprofiteerd van de verkiezing van Trump in 2016, en is vicepresident geworden. En is stilzwijgend akkoord gegaan met de wetenschap dat er niet al te koosjer is omgegaan tijdens die campagne. Nu probeert hij zo onopvallend mogelijk te bewegen in de achtergrond om Trump eventueel op te volgen, als een vale gier wachtend tot het lijk van de galg valt.. Ik heb nog geen beweging gezien van Robert Mueller richting Mike Pence, terwijl die wel MOET hebben geweten dat het er niet al te fris aan toe ging in de campagne in 2016. Het mag toch niet zo zijn dat Pence straks wordt beloond met het presidentschap terwijl hij zelf indertijd deelgenoot is geweest van die campagne?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 21 januari 2019 @ 10:55:27 #233
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_184528357
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 07:56 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik weet niet of Giuliani nou echt een dementerende seniel is of dat het ook deels zo bedoeld is. Krijg soms de indruk dat Giuliani de networks op geduwd wordt om gewoon zo veel mogelijk rook, verwarring en onduidelijkheid te scheppen. Zodat niemand meer precies weet wat nu eigenlijk het standpunt van Trump is en men hem daar dus ook niet op kan vastpinnen.
Jij hebt het begrepen ;)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_184528963
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2019 08:09 schreef Ringo het volgende:

[..]

In één keer goed.
In die zin heeft Giuliani er dus alleen maar baat bij als men hem als een seniele vent ziet.
pi_184529130
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 10:53 schreef klappernootopreis het volgende:
Een ding zit me een beetje dwars. Mike Pence heeft vét geprofiteerd van de verkiezing van Trump in 2016, en is vicepresident geworden. En is stilzwijgend akkoord gegaan met de wetenschap dat er niet al te koosjer is omgegaan tijdens die campagne. Nu probeert hij zo onopvallend mogelijk te bewegen in de achtergrond om Trump eventueel op te volgen, als een vale gier wachtend tot het lijk van de galg valt.. Ik heb nog geen beweging gezien van Robert Mueller richting Mike Pence, terwijl die wel MOET hebben geweten dat het er niet al te fris aan toe ging in de campagne in 2016. Het mag toch niet zo zijn dat Pence straks wordt beloond met het presidentschap terwijl hij zelf indertijd deelgenoot is geweest van die campagne?
Als Trump impeached wordt, en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren, denk ik niet dat Pence er ongeschonden van af komt. Daarvoor staat hij te dicht bij Trump en bij de schandalen rondom de campagne lijkt me. Niet dat hij dan geen president zou worden, maar ik denk dat hij volledig vleugellam zou zijn hierdoor.

But maybe that's just wishful thinking.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 21 januari 2019 @ 11:46:04 #236
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_184529275
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:30 schreef res_cogitans het volgende:

[..]

Het Buzzfeed verhaal is simpelweg een verkeerd gevalletje interpretatie die Mueller terecht heeft rechtgezet. Maar dit neemt niet weg dat er helemaal niks is gebeurd. Je kunt het vergelijken met iemand die bij de huisbaas staat te roddelen over de staat van het huis van de buren: "Er lopen allemaal ratten en kakkerlakken" terwijl er na inspectie is gebleken dat er alleen een paar muizen werden aangetroffen en wat vliegen. We spreken dan wél over een vervuild huis is, alleen schromelijk overdreven publiek gemaakt. In het Buzzfeed verhaal zullen ook zowel waarheden als onwaarheden bestaan, die beide niet niet zomaar zullen kunnen worden weerlegd. Trump pakt nu elke strohalm die hij kan grijpen, maar dit neemt niet weg dat de enige muur die hij ziet bouwen, die is die zijn tegenstanders rond hem aan het optrekken zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door trein2000 op 21-01-2019 11:49:26 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 21 januari 2019 @ 11:48:09 #237
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_184529316
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als Trump impeached wordt, en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren, denk ik niet dat Pence er ongeschonden van af komt. Daarvoor staat hij te dicht bij Trump en bij de schandalen rondom de campagne lijkt me. Niet dat hij dan geen president zou worden, maar ik denk dat hij volledig vleugellam zou zijn hierdoor.

But maybe that's just wishful thinking.
Ik denk dat de Dems een impeachmentprocedure zo lang mogelijk zullen proberen uit te stellen. Trump brengt de Republikeinen vooralsnog enorm veel schade toe, en dit levert ze in 2020 meer op dan ze van kunnen dromen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_184529337
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:48 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik den dat de Dems een impeachmentprocedure zo lang mogelijk zullen proberen uit te stellen. Trump brengt de Republikeinen vooralsnog enorm veel schade toe, en dit levert ze in 2020 meer op dan ze van kunnen dromen.
Dat denk ik ook ja.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 21 januari 2019 @ 11:52:17 #239
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_184529386
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja.
Er wordt wel om geroepen, maar dat is meer voor de Bühne, de procedure moet/gaat starten vanuit de gelederen van de Gop. Op gegeven moment is de maat vol.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_184529556
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 11:48 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk dat de Dems een impeachmentprocedure zo lang mogelijk zullen proberen uit te stellen. Trump brengt de Republikeinen vooralsnog enorm veel schade toe, en dit levert ze in 2020 meer op dan ze van kunnen dromen.
Electoraal gezien is het voor de Democraten natuurlijk het gunstigst wanneer er een serieuze impeachmentprocedure aan de gang zou zijn in de maanden in de aanloop naar de verkiezingen, maar uiteindelijk is het ook grotendeels afhankelijk van het moment waarop Mueller besluit dat zijn onderzoek afgerond is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')