abonnement Unibet Coolblue
pi_184512738
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 15:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die laatste zin geloof ik wel. Gewoon een kwestie van de aannemers niet betalen. Sim-pel.
Misschien moet hij anders de FIFA even bellen...
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 15:47:37 #177
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184513042
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 15:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Misschien moet hij anders de FIFA even bellen...
"Hey Football, if you're listening..."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184513141
Voordat men vrolijk kan gaan bouwen gaan er eerst nog langgerekte procedures aan vooraf om het land te verkrijgen. Een groot deel van dat land is in private handen.

Het mooiste vond ik nog wel dat verhaal van die Trumpstemmers wiens huis aan de Mexicaanse kant van de muur zou komen te staan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 15:53:24 #179
3928 Ulx
pi_184513160
Via ABC

quote:
Rep. Bennie Thompson on border security: "I don’t think Democrats are opposed to any physical barriers. It's just the president constantly evolves his description of the wall just as he indicated Mexico was going to pay for whatever was there" https://t.co/053OFb34aB #ThisWeek https://t.co/e8NFe2iIt3
Dat is geen verrassing. Trump heeft geen benul en doet maar wat. Of niets. Hij leest geen vuistdikke gortdroge saaie rapporten. Hij heeft geen idee waarmee hij bezig is.
En dat wreekt zich nu.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 15:55:07 #180
3928 Ulx
pi_184513199
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 15:52 schreef Monolith het volgende:
Voordat men vrolijk kan gaan bouwen gaan er eerst nog langgerekte procedures aan vooraf om het land te verkrijgen. Een groot deel van dat land is in private handen.

Het mooiste vond ik nog wel dat verhaal van die Trumpstemmers wiens huis aan de Mexicaanse kant van de muur zou komen te staan.
Ik vond die Freedom Caucus gast die van mening was dat de overheid maar land moest gaan onteigenen ook wel bizar hypocriet.
pi_184513298
- Aanvullende richtlijnen voor POL-

[ Bericht 99% gewijzigd door trein2000 op 20-01-2019 16:35:21 ]
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 16:07:33 #182
3928 Ulx
pi_184513455
quote:
This is news. Rudy Giuliani again says that conversations between Trump and Michael Cohen about the Trump Tower Moscow project continued past the June 2016 end date in Cohen's guilty plea.

"Probably up to— could be up to as far as October, November." https://t.co/UJAWDssCV1
Wat zouden de anderen hebben gezegd? Don jr schijnt te hebben gezegd dat het veel eerder gestopt was lees ik in een reactie.

https://twitter.com/kylegriffin1/status/1086999366295060480?s=19
pi_184513475
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 15:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik vond die Freedom Caucus gast die van mening was dat de overheid maar land moest gaan onteigenen ook wel bizar hypocriet.
Als het op een grensmuur aankomt zijn veel conservatieven sowieso vaker van mening dat eminent domain gerechtvaardigd is, zie bv:

https://www.vox.com/polic(...)rump-border-wall-gop

Al blijven het dure, tijdrovende procedures.
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 16:14:23 #184
3928 Ulx
pi_184513568
https://www.npr.org/2018/(...)ny-and-cohen-account

Het lijkt dat Rudy toegeeft dat Cohen's verhaal klopt. Dan heeft Don Jr dus gelogen tegen het Congres.
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 16:18:15 #185
3928 Ulx
pi_184513647
Volgens mij zit er een donderklap aan te komen vanuit Kamp Mueller en is Rudy begonnen met een soort spin, of whatever het geblaat moet voorstellen.

Natascha Bertrand:

quote:
🚨Giuliani is doubling down on his claim that the Trump Tower Moscow negotiations lasted until Nov 2016.
If true, Trump was secretly trying to strike a multimillion $ deal with Moscow even after FBI warned him of the counterintel threat posed by Russia.
https://t.co/H6m7T1zQSl
pi_184514088
Er gebeurt heel veel interessants in de Amerikaanse politiek.

De eerste kandidaturen voor 2020, de shutdown, uitspraken omtrent voter surpression, juridische kwesties omtrent steun door staten voor ambtenaren zonder loon en ga zo maar door.

[ Bericht 23% gewijzigd door trein2000 op 20-01-2019 16:42:50 (sneer) ]
pi_184514208
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 07:18 schreef vipergts het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)diaanse-afkomst.html

Kennelijk hebben die leerlingen wat extra lessen nodig

Heropvoeding, geschiedenis, en maatschappijleer
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 15:06 schreef Bluesdude het volgende:

Make America Great/ Racist Again

RepDebHaaland twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 17:31:19 This Veteran put his life on the line for our country. The students’ display of blatant hate, disrespect, and intolerance is a signal of how common decency has decayed under this administration. Heartbreaking. https://t.co/NuPnYu9FP4 reageer retweet
Correctie op dit feitelijk onjuist nieuws.
De native american werd niet benaderd en omsingeld door de jongeren... hij zocht zelf de confrontatie op. Zoals te zien is in het volgend filmpje op 1:12:00

[ Bericht 1% gewijzigd door trein2000 op 20-01-2019 16:48:41 (FB mag in FB) ]
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 16:48:24 #188
3928 Ulx
pi_184514240
quote:
McConnell, who has said repeatedly only bills with support of Trump and Dems can end shutdown, says he will hold vote on Trump proposal - even though Dems are rejecting it. “Everyone has made their point—now it’s time to make a law. I intend to move to this legislation this week”
Typisch McConnell.
pi_184514353
By Dan Balz
Chief correspondent
January 19
PARIS — “Would you like to speak to the president?”

That was about the last question I expected from a stranger on a Friday night in Paris.

I was at a brasserie in the Latin Quarter, enjoying dinner with James McAuley, The Washington Post’s Paris correspondent. We had finished our meals and were continuing our conversation as we waited for the check to arrive.

We had been talking for two hours or more, about all manner of things, including American politics, the president and the Democratic field for 2020. A man at an adjacent table, whose back was to us, turned around, cellphone in hand, and asked me, “Would you like to speak to the president?”

I was more than surprised by his words and at first wondered which president he was talking about. Because we were in Paris and had also been talking about Europe and related issues, I thought he might be talking about embattled French President Emmanuel Macron.

That made no sense, however, as the man with the phone was clearly an American. Still, the idea that it was President Trump on the other end seemed too weird to be real.

The man asked again if I wanted to take his phone. I looked at it and could see that the Caller ID showed no telephone number. Instead it was the same identifier of calls that come from the White House. Could this really be the president? I took the phone, wondering what kind of hoax was about to be played on us.

“Hello, Mr. President,” I said. The voice at the other end of the line was unmistakable. It was President Trump.

I had not spoken to Trump in more than two years, since before he was elected. Our talented White House team has the responsibility of pursuing interviews with him, and though I often write about him, I happily defer to them on that task.

But with the president on the line, whatever the circumstances, I thought I should try to elicit something newsworthy from him. I was thinking, as I began to question him, of the success my colleague Josh Dawsey had when he took a call from the president in the middle of a dinner in October.

“Mr. President,” I asked, “when are you going to settle the shutdown?” He said it needed to be resolved soon, but he made it abundantly clear that no discussions of any kind were underway and that his terms had not softened. He reiterated that he expects funding for his border wall.

I tried a few other lines of inquiry on the shutdown, but in the snippets of conversation, no news was being made. The disputed story about him ordering Michael Cohen to lie to Congress seemed like an unproductive avenue, given the circumstances. But my questioning obviously needed work. Suggestions, Josh?

“I hear you’ve been saying nice things about me,” the president volunteered.

The statement caught me by surprise and I demurred. The man at the table next to us had mentioned to the president that, even in Paris, people were talking about him. “Are they still there? Let me speak to them,” the president had said, I later learned.

Whatever had been conveyed to him about the conversation McAuley and I had been having, he seemed to believe he had a sympathetic American on the other end of the phone. But with my noncommittal response, he seemed a bit puzzled.

He asked me another question: “Are you Hillary or are you Trump?”

At that point, I realized that confusion was rampant on both ends of this telephone call.

“I’m a reporter,” I replied.

That stopped him short, and I could almost hear the wheels spinning at the other end of the line as he tried to figure out what was going on here.

“Do you know who you’re speaking with?” I asked him.

It was an unfair question to ask. Obviously he did not, as there was no way he would have recognized my voice or in any other way assumed that he was talking to anyone other than a random American who happened to be in Paris. Had he known, I wonder whether he would have agreed to have the phone handed to me.

I identified myself. He seemed to be as surprised by the fact that he had a Washington Post reporter on the line as I had been to find that a man at a table next to mine was actually talking to the president of the United States.

Trump was apparently on a speaker phone because after I identified myself, there was an outbreak of laughter over the oddity of the whole moment. The president appeared not to be alone, though he did not identify anybody else with him.

All of this transpired in less than two minutes, at which point the owner of the phone signaled that he wanted to take back the call. I handed him the phone. James and I looked at one another in amazement at what had just happened, and we wondered aloud: Who was this man with the phone?

When the man with the phone ended the call, he turned back to us with a smile. “Who are you?” I asked, though I should have realized more quickly who it was.

Though my confusion was understandable, I instantly recognized him when he told me his name and was embarrassed that I hadn’t picked up on it earlier. But he was out of uniform, quite casually dressed, and out of context.

“I’m Joe Kernen of CNBC,” he said.

Kernen is a well-known co-anchor of the morning program “Squawk Box.” He was on his way to Davos, Switzerland, for next week’s World Economic Summit. He was supposed to have had an interview with the president there, but Trump had canceled his Davos trip because of the shutdown.

Trump was calling Kernen to express his regrets that the interview had been scrubbed. Unexpectedly, he ended up briefly talking to me as well.

McAuley and I introduced ourselves to Kernen and his wife and son. I don’t know who was more surprised that we all ended up within a few feet of one another at a Paris brasserie with the president calling.

That was that. Just another night in a foreign capital. Just another bizarre moment and a chance encounter with the president of the United States. I wonder whether there will be another.

https://www.washingtonpos(...)m_term=.a41e5911dc29
pi_184514445
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 16:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

Correctie op dit feitelijk onjuist nieuws.
De native american werd niet benaderd en omsingeld door de jongeren... hij zocht zelf de confrontatie op. Zoals te zien is in het volgend filmpje op 1:12:00

Wat is er precies onjuist aan dan? Het staat gewoon in het artikel:
quote:
De maker van de beelden nam deel aan de Mars van de Inheemse Volken en zegt tegen CNN dat het incident ontstond toen Phillips probeerde een ruzie tussen de leerlingen en een andere groep betogers te sussen. Dat deed hij door zingend op de groep af te lopen. Als hij dichterbij komt, richt de groep leerlingen zich vervolgens op hem.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_184514543
quote:
5s.gif Op zondag 20 januari 2019 17:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wat is er precies onjuist aan dan? Het staat gewoon in het artikel:

[..]

En die Philips vertelt dat ook gewoon in het interview met CNN.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_184514611
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 17:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En die Philips vertelt dat ook gewoon in het interview met CNN.
Yups en ook op NBC vertelt hij hetzelfde verhaal:

In de loop van 2 uur zag hij dat de jongeren in steeds grotere aantallen een groep betogers lastig vielen en hij probeerde de boel te sussen door te drummen en te zingen -> is boze geesten verjagen :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 17:15:55 #193
3928 Ulx
pi_184514670
Wauw, Rudy geeft net aan dat Trump gelogen heeft in het gesprek over nationale veiligheid met de FBI van Augustus 2016 ("doet U zaken in/met Rusland, meneer Trump?" is zeker gevraagd) en meteen gaat het hier over schoolkinderen. Opvallend.
pi_184514688
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2019 17:11 schreef Kijkertje het volgende:
hij probeerde de boel te sussen door te drummen en te zingen
:')
pi_184514789
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2019 17:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Yups en ook op NBC vertelt hij hetzelfde verhaal:

In de loop van 2 uur zag hij dat de jongeren in steeds grotere aantallen een groep betogers lastig vielen en hij probeerde de boel te sussen door te drummen en te zingen -> is boze geesten verjagen :P
Het is dan ook gewoon een opgetuigde stropop die vervolgens aan "de media" wordt toegeschreven en met een filmpje zonder enige context wordt "ontkracht".

De media zijn allereerst al geen uniform geheel dat met één mond speelt en ze vervolgens woorden in de mond leggen om dan te stellen dat ze liegen is helemaal bizar.

Overigens is het grote verschil tussen serieuze media en activistische blogjes nog steeds dat eerstgenoemden hun fouten gewoon corrigeren.
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 17:23:55 #196
3928 Ulx
pi_184514826
Weet iemand of Pence bij dat gesprek was?
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 17:56:20 #197
3928 Ulx
pi_184515408
quote:
Trump's nominee leading the Interior Department's huge reorganization plan has a conflict of interest problem: She earned up to $2,100,000 from oil and gas companies, which stand to benefit from the reorganization she's leading, according to Rolling Stone. https://t.co/EdHaQ847N1
De corruptie gaat lekker door. Aan damagecontrol lijkt dit WH niks te willen doen.
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 18:01:56 #198
3928 Ulx
pi_184515521
quote:
I'm sharing a taste of world-class Canadian beef today at Nissin Supermarket in Tokyo! 🇨🇦🇯🇵 Japanese consumers enjoyed $5B of #cdnbeef in 2017 and can look forward to more thanks to ⬇️ tariffs under the #CPTPP.

#TimeToDiversify #cdnpoli #cdnag #TasteOfTrade https://t.co/HwCzkfdw1W
Oh shit, Canadees. De Amerikaanse boeren doen niet mee.
  Overall beste user 2022 zondag 20 januari 2019 @ 18:29:36 #199
3928 Ulx
pi_184516259
Nog even een dingetje over dat Buzzfeedverhaal. Trump dreigt al een tijdje de familie van Cohen kapot te maken. Op intimidatie van getuigen staat maximaal 20 jaar cel. En heel moeilijk aan te tonen is het niet.

Kurt Eichenwald heeft er een aardig draadje over.

https://twitter.com/kurte(...)617706458157056?s=19
pi_184516405
quote:
7s.gif Op zondag 20 januari 2019 17:32 schreef Barbusse het volgende:
Een mod mag mijn reactie dan wel weghalen, het feit blijft gewoon dat refragmental wederom het gedrag van een stel racistische maga schreeuwers probeert goed te praten, en daarbij wederom een zeer vrije interpretatie van de feiten erop nahoudt.

Een demonstratie is per definitie al een confrontatie. Dat mensen het gedrag van die maga schreeuwerds goed probeert te praten zegt al genoeg.

En dergelijk gedrag weiger ik te normaliseren.
Ik zou graag bewijs willen zien dat zij racistische leuzen riepen tegen Phillips. Echt bewijs dan wel. Dus beeldmateriaal. Er is voldoende materiaal te vinden, dus moet makkelijk zijn voor je... al moet ik eerlijk zijn dat ik niks verwacht behalve wat ontwijkend gebral.

Het was overigens geen demonstratie van die kinderen. Dat wist je natuurlijk al. Maar je lijkt wel vaker weg te kijken van de feiten.

Er is overigens wel naar de kinderen geroepen dat ze terug naar europa moesten... apart.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')