abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2019 @ 11:11:24 #151
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184508642
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:42 schreef Ringo het volgende:
Ja, dat is een (niet onredelijk klinkend) wensscenario.
Never underestimate the power of stupidity: Trump heeft maar één strategie en dat is, hakken in het zand totdat ie z’n zin krijgt. Hoe lang kan de ander daarin meegaan (en ook de hakken in het zand gooien) als het tot zoveel maatschappelijke schade leidt, zoals nu?
Tsja, ik durf er niet verder op te speculeren. Echt geen flauw idee. Misschien iemand anders wel?
pi_184508960
Trump keldert in de peilingen en trekt de GOP mee.
  zondag 20 januari 2019 @ 11:41:48 #153
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_184509186
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:28 schreef Ulx het volgende:
Trump keldert in de peilingen en trekt de GOP mee.
Een hoop wishfull thinking, ben ik bang. Hoe vaak hebben we nu al niet gedacht dat Trump en de GOP nu echt de gevolgen van hun beleid zouden zien? Uiteindelijk is het nooit voldoende gebleken om de GOP van koers te doen veranderen als het om Trump gaat. Ik geloof er niet meer in.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 20 januari 2019 @ 11:54:33 #154
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184509430
quote:
7s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:14 schreef Ringo het volgende:
Die shutdown wordt heel pijnlijk. Hoeveel kracht en uithoudingsvermogen hebben de Democraten nog om op te boksen tegen de varkensachtige koppigheid van Trump? Met welke strategie kunnen ze hem breken?
Ohja en de varkensachtige koppigheid van het Congres om al 2 jaar die paar rotcenten (relatief) voor grens veiligheid niet vrij te maken laten we buiten beschouwing. Er worden dagelijks vrouwen verkracht bij de grens. Dat boeit niet natuurlijk.

Nee het is allemaal de schuld van Trump, hoe durft hij.
pi_184509437
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Blijf dat vooral geloven lieve schat. Je roept dit soort onzin al 2 jaar en Trump is in een betere positie dan ooit.

Het worden nog 6 lange jaren voor je.
Betere positie dan ooit? Nu hij een democratische meerderheid in het congres tegen zich heeft? Lange nacht gehad gisteren?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184509472
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ohja en de varkensachtige koppigheid van het Congres om al 2 jaar die paar rotcenten (relatief) voor grens veiligheid niet vrij te maken laten we buiten beschouwing. Er worden dagelijks vrouwen verkracht bij de grens. Dat boeit niet natuurlijk.

Boude bewering die je vast wel kunt onderbouwen met bewijs.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184509516
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Die centen zijn er gewoon voor grensbewaking hoor. Niet voor een muur, maar daarover is ook ongeveer iedereen met meer dan drie hersencellen het wel eens dat het een dom prestigeproject is in plaats van een kosteneffectieve manier om migranten buiten de deur te houden, laat staan drugs.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184509725
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:41 schreef livelink het volgende:

[..]

Een hoop wishfull thinking, ben ik bang. Hoe vaak hebben we nu al niet gedacht dat Trump en de GOP nu echt de gevolgen van hun beleid zouden zien? Uiteindelijk is het nooit voldoende gebleken om de GOP van koers te doen veranderen als het om Trump gaat. Ik geloof er niet meer in.
Hier, Rasmussen. Nogal pro-GOP, zelfs daar gaat het mis. Er is een reden dat Fox nu ook mekkert.

http://m.rasmussenreports(...)proval_index_history
  zondag 20 januari 2019 @ 12:17:19 #159
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_184509852
quote:

[..]

Zoals iemand anders zei een aantal maanden geleden: veel Amerikanen rekenen een president puur en alleen af op de staat van de economie. Trump heeft de eerste twee jaar mee kunnen liften op de groei die ingezet is voor zijn aantreden en heeft nog wat winst op de korte termijn kunnen behalen met het (kortzichtige en stupide, maar dat is een andere discussie) GOP beleid en de "tax-cuts".

De effecten daarvan zijn nu zo'n beetje op. Amerikanen die voor de overheid werken merken nu de gevolgen van de shutdown in hun eigen portemonnee, boeren beginnen steeds meer te klagen omdat ze al last hadden van de handelsoorlog en nu ook subsidies moeten missen en daar komt nog bij dat Trump momenteel een one-issue president lijkt te zijn en zijn retoriek over "America First", die juist zo aansloeg bij zijn achterban, langzaam aan het verdwijnen is.

Ik vind het ook gevaarlijk om voorspellingen te doen, maar het ziet er in ieder geval alles behalve rooskleurig uit voor Trump en de GOP richting 2020 op deze manier.
pi_184510065
quote:

[..]

Heb je de uitslag van de midterms gezien? 40 zetels verloren. Dat is een direct gevolg van het beleid van Trump en de GOP.
  zondag 20 januari 2019 @ 12:36:59 #161
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_184510221
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 12:29 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Heb je de uitslag van de midterms gezien? 40 zetels verloren. Dat is een direct gevolg van het beleid van Trump en de GOP.
Jawel, dat weet ik wel, maar ik doelde eigenlijk op de GOP en dat zij eindelijk eens in opstand zouden komen tegen Trump. Ik reageerde op de opmerking van Ulx dat de GOP werd meegetrokken. Tot nog toe merk ik daar nog weinig van. En het feit dat de Democraten nu weer meer meedoen, geeft de GOP ook meer de kans om hen de schuld te geven voor de stagnerende economie en de shutdown. Al met al ben ik gewoon niet zo hoopvol.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_184510303
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 12:36 schreef livelink het volgende:

[..]

Jawel, dat weet ik wel, maar ik doelde eigenlijk op de GOP en dat zij eindelijk eens in opstand zouden komen tegen Trump. Ik reageerde op de opmerking van Ulx dat de GOP werd meegetrokken. Tot nog toe merk ik daar nog weinig van. En het feit dat de Democraten nu weer meer meedoen, geeft de GOP ook meer de kans om hen de schuld te geven voor de stagnerende economie en de shutdown. Al met al ben ik gewoon niet zo hoopvol.
De GOP zal pas rebelleren op het moment dat Trump's approval onder Republikeinen zodanig zakt dat een opstand politiek opportuun is. En, mede dankzij propaganda kanalen als Fox, dat punt hebben we nog lang niet bereikt. Als het ooit zover komt.
pi_184510365
Opstand? Gaat niet gebeuren. Trump is een symptoom, geen oorzaak.
Maar de GOP is wel een one-issue partij geworden. Dat is een risico.
pi_184510682
Ivo Daalder nu bij Buitenhof.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_184511413
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:42 schreef Ringo het volgende:
Ja, dat is een (niet onredelijk klinkend) wensscenario.
Never underestimate the power of stupidity: Trump heeft maar één strategie en dat is, hakken in het zand totdat ie z’n zin krijgt. Hoe lang kan de ander daarin meegaan (en ook de hakken in het zand gooien) als het tot zoveel maatschappelijke schade leidt, zoals nu?
Die tactiek van het kinderachtig imponeren werkt voor hem alleen een beetje in de Amerikaanse makelaarswereld waarin hij met de hopen poen van pa en lichtere portemonnees van concurrenten ernaast maar gewoon wat kan spelen. Mensen die 'm idoliseren omdat hij eens in Home Alone e.a. films verscheen als Mr. Moneybags zullen wel door zijn aura geïmponeerd raken, zoals de gewone man en de beginnende ondernemer.. maar daar prikt een pro zo doorheen.

Als Trump echt een uitstekend ondernemer geweest zou zijn dan hadden zwaargewichten in de zakenwereld hem geprezen als een buitengewoon zakenman, maar die zeggen dat het allemaal schone schijn is, mede door z'n vele flops (voeg: POTUS #11 toe) en gebrek aan visie. Zelfs de schrijver van 'Art of the Deal'; Tony Schwartz, vindt Trump (nog steeds) een zielig hoopje.

"I wrote The Art of the Deal with Trump. He's still a scared child"
Tony Schwartz

klik

"That's why I'm so screwed up, because I had a father who pushed me so hard," Trump acknowledged in 2007, in a brief and rare moment of self-awareness.

period. impeach.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 20-01-2019 14:13:47 ]
pi_184512197
Nancy moet oppassen! Schreef Trump net.

Waarvoor? Geen idee.
pi_184512260
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 13:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Die tactiek van het kinderachtig imponeren werkt voor hem alleen een beetje in de Amerikaanse makelaarswereld waarin hij met de hopen poen van pa en lichtere portemonnees van concurrenten ernaast maar gewoon wat kan spelen. Mensen die 'm idoliseren omdat hij eens in Home Alone e.a. films verscheen als Mr. Moneybags zullen wel door zijn aura geïmponeerd raken, zoals de gewone man en de beginnende ondernemer.. maar daar prikt een pro zo doorheen.

Als Trump echt een uitstekend ondernemer geweest zou zijn dan hadden zwaargewichten in de zakenwereld hem geprezen als een buitengewoon zakenman, maar die zeggen dat het allemaal schone schijn is, mede door z'n vele flops (voeg: POTUS #11 toe) en gebrek aan visie. Zelfs de schrijver van 'Art of the Deal'; Tony Schwartz, vindt Trump (nog steeds) een zielig hoopje.

[ afbeelding ]

"I wrote The Art of the Deal with Trump. He's still a scared child"
Tony Schwartz

klik

"That's why I'm so screwed up, because I had a father who pushed me so hard," Trump acknowledged in 2007, in a brief and rare moment of self-awareness.

period. impeach.
Ik houd niet zo van psychoanalyse op afstand, maar alles aan Trump carrière lijkt een zoektocht naar de erkenning die hij thuis nooit gekregen heeft, maar denkt te verdienen.

Als je wat serieuzere biografieën leest, dan was hij in zijn tijd in New York ook wanhopig op zoek naar erkenning van de New Yorkse elite, maar kreeg ie die niet omdat men het daar niet zo had op een proleterig rijkeluiszoontje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184512282
quote:
Nancy Pelosi has behaved so irrationally & has gone so far to the left that she has now officially become a Radical Democrat. She is so petrified of the “lefties” in her party that she has lost control...And by the way, clean up the streets in San Francisco, they are disgusting!
Hij moet dus een deal sluiten met Nancy. Het is een bijzondere strategie om haar dan eerst flink te beledigen.
pi_184512342
quote:
Nancy, I am still thinking about the State of the Union speech, there are so many options - including doing it as per your written offer (made during the Shutdown, security is no problem), and my written acceptance. While a contract is a contract, I’ll get back to you soon!
Dit zet zoden aan dijk.

Hij is aardig van streek vandaag. De schroefjes zitten weer los.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2019 15:00:30 ]
  Redactie Frontpage / Sport zondag 20 januari 2019 @ 15:01:16 #170
426493 crew  PippenScottie
pi_184512376
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 12:44 schreef Ulx het volgende:
Opstand? Gaat niet gebeuren. Trump is een symptoom, geen oorzaak.
Maar de GOP is wel een one-issue partij geworden. Dat is een risico.
De GOP is ook alleen populair onder witte lageropgeleide mannen en senioren.

Dat zijn niet bepaald demografieën waar je een langetermijn strategie oo kan bouwen.

De enige hoop die de GOP heeft is om de opkomst van tegenstanders bij verkiezingen te ontmoedigen, maar Trump lijkt de unieke kwaliteit te hebben dat hij de doorgaans kritische of wat apathische democratische stemmers in grote getale naar de stembus weet te krijgen.
My friends all drive horses
pi_184512439

Make America Great/ Racist Again

RepDebHaaland twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 17:31:19 This Veteran put his life on the line for our country. The students’ display of blatant hate, disrespect, and intolerance is a signal of how common decency has decayed under this administration. Heartbreaking. https://t.co/NuPnYu9FP4 reageer retweet

[ Bericht 24% gewijzigd door Bluesdude op 20-01-2019 15:29:18 ]
pi_184512453
Nu raaskalt / schreeuwt Rudi op cnn...
:W

Creepy hoe intonatie en alles zijn gaan lijken op ...
pi_184512572
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 14:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik houd niet zo van psychoanalyse op afstand, maar alles aan Trump carrière lijkt een zoektocht naar de erkenning die hij thuis nooit gekregen heeft, maar denkt te verdienen.

Als je wat serieuzere biografieën leest, dan was hij in zijn tijd in New York ook wanhopig op zoek naar erkenning van de New Yorkse elite, maar kreeg ie die niet omdat men het daar niet zo had op een proleterig rijkeluiszoontje.
Het is een bijzonder fenomeen in het rechterrijtje.

Ik zou zo'n willekeurig citaat van hem over z'n eigen zwakte weleens op een niet te missen spandoek willen printen en er voor 'm gaan staan als hij met een speech bezig is.
pi_184512608
quote:
WATCH: @rudygiuliani, President Trump’s personal lawyer, says that negotiations over Trump Tower Moscow likely went up to the 2016 election. #MTP https://t.co/ctceKHLIZN
pi_184512687
quote:
Don’t forget, we are building and renovating big sections of Wall right now. Moving quickly, and will cost far less than previous politicians thought possible. Building, after all, is what I do best, even when money is not readily available!
Die laatste zin geloof ik wel. Gewoon een kwestie van de aannemers niet betalen. Sim-pel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')