Wier.quote:Op zondag 20 januari 2019 15:52 schreef Monolith het volgende:
Voordat men vrolijk kan gaan bouwen gaan er eerst nog langgerekte procedures aan vooraf om het land te verkrijgen. Een groot deel van dat land is in private handen.
Het mooiste vond ik nog wel dat verhaal van die Trumpstemmers wiens huis aan de Mexicaanse kant van de muur zou komen te staan.
Ik weet niet of Giuliani nou echt een dementerende seniel is of dat het ook deels zo bedoeld is. Krijg soms de indruk dat Giuliani de networks op geduwd wordt om gewoon zo veel mogelijk rook, verwarring en onduidelijkheid te scheppen. Zodat niemand meer precies weet wat nu eigenlijk het standpunt van Trump is en men hem daar dus ook niet op kan vastpinnen.quote:Op zondag 20 januari 2019 23:15 schreef Monolith het volgende:
Ik moest wel lachen om deze column over Giuliani:
https://www.politico.com/(...)rk-these-days-224026
In één keer goed.quote:Op maandag 21 januari 2019 07:56 schreef westwoodblvd het volgende:
Krijg soms de indruk dat Giuliani de networks op geduwd wordt om gewoon zo veel mogelijk rook, verwarring en onduidelijkheid te scheppen. Zodat niemand meer precies weet wat nu eigenlijk het standpunt van Trump is en men hem daar dus ook niet op kan vastpinnen.
Jij hebt het begrepenquote:Op maandag 21 januari 2019 07:56 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik weet niet of Giuliani nou echt een dementerende seniel is of dat het ook deels zo bedoeld is. Krijg soms de indruk dat Giuliani de networks op geduwd wordt om gewoon zo veel mogelijk rook, verwarring en onduidelijkheid te scheppen. Zodat niemand meer precies weet wat nu eigenlijk het standpunt van Trump is en men hem daar dus ook niet op kan vastpinnen.
Als Trump impeached wordt, en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren, denk ik niet dat Pence er ongeschonden van af komt. Daarvoor staat hij te dicht bij Trump en bij de schandalen rondom de campagne lijkt me. Niet dat hij dan geen president zou worden, maar ik denk dat hij volledig vleugellam zou zijn hierdoor.quote:Op maandag 21 januari 2019 10:53 schreef klappernootopreis het volgende:
Een ding zit me een beetje dwars. Mike Pence heeft vét geprofiteerd van de verkiezing van Trump in 2016, en is vicepresident geworden. En is stilzwijgend akkoord gegaan met de wetenschap dat er niet al te koosjer is omgegaan tijdens die campagne. Nu probeert hij zo onopvallend mogelijk te bewegen in de achtergrond om Trump eventueel op te volgen, als een vale gier wachtend tot het lijk van de galg valt.. Ik heb nog geen beweging gezien van Robert Mueller richting Mike Pence, terwijl die wel MOET hebben geweten dat het er niet al te fris aan toe ging in de campagne in 2016. Het mag toch niet zo zijn dat Pence straks wordt beloond met het presidentschap terwijl hij zelf indertijd deelgenoot is geweest van die campagne?
Het Buzzfeed verhaal is simpelweg een verkeerd gevalletje interpretatie die Mueller terecht heeft rechtgezet. Maar dit neemt niet weg dat er helemaal niks is gebeurd. Je kunt het vergelijken met iemand die bij de huisbaas staat te roddelen over de staat van het huis van de buren: "Er lopen allemaal ratten en kakkerlakken" terwijl er na inspectie is gebleken dat er alleen een paar muizen werden aangetroffen en wat vliegen. We spreken dan wél over een vervuild huis is, alleen schromelijk overdreven publiek gemaakt. In het Buzzfeed verhaal zullen ook zowel waarheden als onwaarheden bestaan, die beide niet niet zomaar zullen kunnen worden weerlegd. Trump pakt nu elke strohalm die hij kan grijpen, maar dit neemt niet weg dat de enige muur die hij ziet bouwen, die is die zijn tegenstanders rond hem aan het optrekken zijn.quote:
Ik denk dat de Dems een impeachmentprocedure zo lang mogelijk zullen proberen uit te stellen. Trump brengt de Republikeinen vooralsnog enorm veel schade toe, en dit levert ze in 2020 meer op dan ze van kunnen dromen.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als Trump impeached wordt, en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren, denk ik niet dat Pence er ongeschonden van af komt. Daarvoor staat hij te dicht bij Trump en bij de schandalen rondom de campagne lijkt me. Niet dat hij dan geen president zou worden, maar ik denk dat hij volledig vleugellam zou zijn hierdoor.
But maybe that's just wishful thinking.
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:48 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik den dat de Dems een impeachmentprocedure zo lang mogelijk zullen proberen uit te stellen. Trump brengt de Republikeinen vooralsnog enorm veel schade toe, en dit levert ze in 2020 meer op dan ze van kunnen dromen.
Er wordt wel om geroepen, maar dat is meer voor de Bühne, de procedure moet/gaat starten vanuit de gelederen van de Gop. Op gegeven moment is de maat vol.quote:
Electoraal gezien is het voor de Democraten natuurlijk het gunstigst wanneer er een serieuze impeachmentprocedure aan de gang zou zijn in de maanden in de aanloop naar de verkiezingen, maar uiteindelijk is het ook grotendeels afhankelijk van het moment waarop Mueller besluit dat zijn onderzoek afgerond is.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:48 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik denk dat de Dems een impeachmentprocedure zo lang mogelijk zullen proberen uit te stellen. Trump brengt de Republikeinen vooralsnog enorm veel schade toe, en dit levert ze in 2020 meer op dan ze van kunnen dromen.
quote:Op maandag 21 januari 2019 12:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Electoraal gezien is het voor de Democraten natuurlijk het gunstigst wanneer er een serieuze impeachmentprocedure aan de gang zou zijn in de maanden in de aanloop naar de verkiezingen, maar uiteindelijk is het ook grotendeels afhankelijk van het moment waarop Mueller besluit dat zijn onderzoek afgerond is.
Volgens CNN's Sara Sidner begon het allemaal met racisme van de Hebrew Israelites.quote:Op zondag 20 januari 2019 15:06 schreef Bluesdude het volgende:
Make America Great/ Racist Againtwitter:RepDebHaaland twitterde op zaterdag 19-01-2019 om 17:31:19This Veteran put his life on the line for our country. The students’ display of blatant hate, disrespect, and intolerance is a signal of how common decency has decayed under this administration. Heartbreaking. https://t.co/NuPnYu9FP4 reageer retweet
https://www.mediaite.com/(...)r-he-was-in-my-face/quote:CNN’s Sara Sidner explained where things seem to stand now.
“You are now hearing the other side of this story,” Sidner said. “You’re hearing from the student who has been at the center of all of this, saying from his perspective, he was the one being calm and he was the one that was getting the aggressive threats. Of course, you also heard from the Native American elder who said he was actually trying to calm the situation down, too. The people who seemed to have started all of this are the ones making racist threats and screaming at these kids and those were the Hebrew Israelites.”
https://www.nytimes.com/2(...)llips-covington.htmlquote:In a lengthy video posted to YouTube, the Hebrew Israelite activists shouted insults at Native Americans and the high school students. One of the activists, Shar Yaqataz Banyamyan, denied in a Facebook video that his group had been instigators.
On Sunday night, Mr. Banyamyan said that their words had been misconstrued as hateful and that they, in fact, were being mocked by the students.
“I know we seem aggressive reading the Bible, but the Bible states for us to cry aloud and don’t spare anybody’s feelings,” he said. “We’re not violent or ignorant.”
De oude Trumptruc om boze huurders zo lang mogelijk bezig te houden waardoor ze zonder geld komen te zitten en moeten stoppen met procederen.quote:Op maandag 21 januari 2019 07:56 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Ik weet niet of Giuliani nou echt een dementerende seniel is of dat het ook deels zo bedoeld is. Krijg soms de indruk dat Giuliani de networks op geduwd wordt om gewoon zo veel mogelijk rook, verwarring en onduidelijkheid te scheppen. Zodat niemand meer precies weet wat nu eigenlijk het standpunt van Trump is en men hem daar dus ook niet op kan vastpinnen.
quote:Op maandag 21 januari 2019 13:37 schreef Frutsel het volgende:
https://abcnews.go.com/be(...)20/story?id=60472358
Kamala Harris, rising star van de Democraten, doet ook een gooi naar het Presidentschap
twitter:KamalaHarris twitterde op maandag 21-01-2019 om 13:35:03I'm running for president. Let's do this together. Join us: https://t.co/9KwgFlgZHA https://t.co/otf2ez7t1p reageer retweet
Een sneer richting het WH van de baas van de kustwacht.quote:Today, the 418-foot @USCG Cutter Bertholf departed for a multi-month deployment in support of a @DeptofDefense Combatant Commander. Our #USCG members sail across the world to protect U.S. national interests while their loved ones copefinancial challenges & no pay at home. https://t.co/GtSo1GTUnp
No shit, Sherlock. Eerst de overheid open, dan onderhandelen.quote:Since Trump offered his immigration proposal, not a single Democrat has publicly expressed openness to it, according to Axios. https://t.co/ipCyZ1n878
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |