abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2019 @ 11:58:08 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_184237651
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:54 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

In het kort:

TS had vriendin.
TS kreeg vriend.
TS haar vriend is goede maatjes met vriend van die vriendin.
TS kreeg een hekel aan die vriend.
TS verbrak contact met het hele stelletje.

TS doet in die situatie en in d'r topics bijzonder moeilijk, verwend en stug over het feit dat haar vriend een dag met ze de hort op gaat en wil daarin niet tot een compromis komen. Ook wil ze hier niet concreet aangeven wat haar probleem met dat stel nu is waardoor ze nog als persoon verwender en vervelender overkomt.
Volgens mij:

TS kreeg hekel aan die vriend
TS verbrak contact met die vriend
Vriendin wilde toen niet meer met TS omgaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_184237726
Als je eenmaal volwassen bent geworden zul je je realiseren dat je geen mensen die deel uitmaken uit het leven van je partner uit je eigen leven kunt bannen. Tenzij je partner het er 100% mee eens is en ook een ban oplegt.
  zondag 6 januari 2019 @ 12:05:46 #104
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184237804
quote:

[..]

In het kort:

TS had vriendin.
TS kreeg vriend.

TS doet in die situatie en in d'r topics bijzonder moeilijk, verwend en stug over het feit dat haar vriend een dag met ze de hort op gaat en wil daarin niet tot een compromis komen. Ook wil ze hier niet concreet aangeven wat haar probleem met dat stel nu is waardoor ze nog als persoon verwender en vervelender overkomt.
Ik dacht eerder:

TS heeft een partner.
Partner is vriend van de man uit een ander stelletje.
TS wordt vriendin van de vrouw uit dat stelletje.
TS ergert zich meer en meer aan het karakter van de vriend van haar partner en verbreekt het contact met hem, maar niet met zijn vrouw.
Vrouwtje van dat andere stel over de zeik dat haar man zo wordt behandeld en zij verbreekt de vriendschap met TS ("verbanning").
TS wil dus niks meer met die man te maken hebben, en die vrouw niks meer met TS.
TS heeft nu ook genoeg van die vrouw.
Ondertussen is de partner van TS gewoon nog vrienden met dat stelletje.

Partner krijgt een cadeau van dat stelletje wat erop neerkomt dat ze met zijn vieren iets gaan doen.
TS wil door bovenstaande niet mee en eist dat partner een ander cadeau krijgt.
Partner geeft geen fuck en wil gewoon het voorgestelde cadeau.
TS jankt dat ze niet mee mag vieren.
  zondag 6 januari 2019 @ 12:15:10 #105
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184237998
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:05 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik dacht eerder:

TS heeft een partner.
Partner is vriend van de man uit een ander stelletje.
TS wordt vriendin van de vrouw uit dat stelletje.
TS ergert zich meer en meer aan het karakter van de vriend van haar partner en verbreekt het contact met hem, maar niet met zijn vrouw.
Vrouwtje van dat andere stel over de zeik dat haar man zo wordt behandeld en zij verbreekt de vriendschap met TS ("verbanning").
TS wil dus niks meer met die man te maken hebben, en die vrouw niks meer met TS.
TS heeft nu ook genoeg van die vrouw.
Ondertussen is de partner van TS gewoon nog vrienden met dat stelletje.

Partner krijgt een cadeau van dat stelletje wat erop neerkomt dat ze met zijn vieren iets gaan doen.
TS wil door bovenstaande niet mee en eist dat partner een ander cadeau krijgt.
Partner geeft geen fuck en wil gewoon het voorgestelde cadeau.
TS jankt dat ze niet mee mag vieren.
Als ik het zo opschrijf is het grootste probleem dat TS eenzijdig een beslissing heeft genomen (contact verbreken met de vriend van haar partner) zonder daarover te spreken met die partner, terwijl het hem wel degelijk aangaat, want het is zijn vriend.
Als je samenwoont moet je dat gewoon samen oplossen en voordat je zo'n drieste actie opzet doorspreken wat het betekent. Want nu belet je je partner zijn vrienden spontaan thuis uit te nodigen, het moet eerst allemaal zo geregeld worden dat TS dan elders is.
Je moet ook beseffen dat als je breekt met de helft van een stel je dat uiteindelijk ook met de andere helft doet, de situatie dat zij door jouw keuze/gedrag gedoe hebben ("Nee, ik ga naar Annie en daar komt TS ook en die wil jou niet zien dus moet je thuisblijven, ik rij dat pokke-end wel alleen.") is absurd.
En die partner kan nu dus ook nergens heen met TS als er een risico is dat zijn vriend met diens vrouw daar is, want dan gaat TS over de vloer rollen en krijsen.
  zondag 6 januari 2019 @ 12:22:33 #106
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_184238164
Je kiest er zelf voor om het contact te verbreken, dus dan moet je daar ook de gevolgen van zien. Het ligt aan de mate van het voorgeval of je vriend achter jou of zijn vriendschap staat (zoals eerder aangegeven door andere users). Aangezien je dit niet wil vermelden, ga ik ervan uit dat het niet iets bijzonders is (zoals iets crimineels), waardoor je partner alle reden heeft om achter de vriendschap te blijven staan.

Dat heb jij dan maar gewoon te slikken. Dat is het gevolg van jouw acties. Als je respect hebt voor de vriendschap van je partner, dan luister je naar wat hij zou willen dat je doet als het andere stel bijvoorbeeld op bezoek komt.
Aangezien je aangeeft dat je niet normaal kan doen tegen hen, dan ga je zelf maar iedere keer weg als zij over de vloer komen. Dat is nu jouw probleem, niet die van je partner.

Man man man, grow up, want dit is echt niet gezond.
pi_184239474
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:01 schreef Elpis het volgende:

[..]

Wil je partner ze wel uitnodigen? Voorziet hij geen problemen? Ik neem aan dat hij je kent.
Ze zijn er niet altijd geweest op onze verjaardagen. Ik voorzie geen problemen. Mijn partner kent mij heel goed, weet dat ik star ben met bepaalde dingen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_184239559
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, je wil het niet.
Maar het probleem moet vooral niet bij jou liggen dus haal je er van alles bij.

Ikkeikkeikke, dwingendwingendwingen en nul rekening houden met bij voorbeeld je partner.
Omdat hij dat absoluut niet verdient. Dan zou hij gewonnen hebben, wetende dat ik een hekel aan hem heb, maar wel vriendelijk zou moeten doen. Ik zie zijn glimlach al voor me. Dat wil ik niet doen, ik kan daardoor niet normaal doen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
[/quote]
pi_184239630
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:37 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik krijg behoorlijk jeuk van het dikgedrukte.
Waarom krijg je daar jeuk van? Ik geef hier aan dat ik zelfinzicht heb en zij weten hoe ik ben. Ze hebben mij jarenlang om hun heen gehad en weten mijn karakter. Net zoals ik mijn karakter weet. Het is een minder leuke karaktereigenschap van mij.
[/quote]
pi_184239687
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:40 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Omdat hij dat absoluut niet verdient. Dan zou hij gewonnen hebben, wetende dat ik een hekel aan hem heb, maar wel vriendelijk zou moeten doen. Ik zie zijn glimlach al voor me. Dat wil ik niet doen, ik kan daardoor niet normaal doen.
Gewonnen :D

Dus het is eigenlijk een wedstrijdje _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_184239745
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:50 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Doe dan wat aan jezelf. Leer toneelspelen. Wees beleefd tegen je gasten. Ga een cursus etiquette doen. Grow some balls. Wordt eens volwassen en stel je niet aan.
Waarom zou ik de verliezer moeten zijn? Ik vind het sterk van mijzelf dat ik de beslissing heb gemaakt om iemand te verbannen uit mijn leven, in plaats van nog langer het gedrag van die persoon te pikken.

Bij mij is nooit meer willen zien letterlijk. Hij verdient het niet dat ik toneel leer te spelen en nepvriendelijk moet doen tegen hem.
[/quote]
  zondag 6 januari 2019 @ 13:50:48 #112
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_184239746
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat verbaast me niks, gezien alle andere reacties :D
pi_184239787
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik stelde vragen. Geef antwoord. Je bent te vaag.

Of is het nu ineens:
Je hebt het contact verbroken met de vriend van je partner.
Omdat de vrouw van die vriend voor haar partner (de vriend van jouw partner) heeft gekozen, wil zij nu niks meer met jou te maken hebben.
Dit is het. Dit heb ik al die tijd gezegd. Ik heb de vriend van mijn partner verbannen en zijn partner waar ik ooit bevriend mee was heeft mij verbannen.
[/quote]
  zondag 6 januari 2019 @ 13:55:09 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184239841
TS is vast ook heel gezellig op feestjes *O* .
Huilen dan.
pi_184239850
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Volgens mij:

TS kreeg hekel aan die vriend
TS verbrak contact met die vriend
Vriendin wilde toen niet meer met TS omgaan.
Dit klopt. Ik heb haar niet verbannen dat heeft ze zelf gedaan. Ze kiest voor haar partner.
[/quote]
pi_184239962
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:01 schreef Samhain het volgende:
Als je eenmaal volwassen bent geworden zul je je realiseren dat je geen mensen die deel uitmaken uit het leven van je partner uit je eigen leven kunt bannen. Tenzij je partner het er 100% mee eens is en ook een ban oplegt.
Dat kan ik wel. Mijn partner mag gewoon zijn vriendschap voortzetten. Ik ben er niet als ze bij ons thuis af willen spreken. Op visite komen tijdens verjaardag of feestdagen is het enige wat nu niet meer kan.
[/quote]
  zondag 6 januari 2019 @ 14:04:25 #117
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184240056
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:44 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Waarom krijg je daar jeuk van? Ik geef hier aan dat ik zelfinzicht heb en zij weten hoe ik ben. Ze hebben mij jarenlang om hun heen gehad en weten mijn karakter. Net zoals ik mijn karakter weet. Het is een minder leuke karaktereigenschap van mij.
Je geeft aan dat je er van uitgaat dat iedereen zich aan je aanpast als je iets wil. En ja daar krijgen veel mensen jeuk van, je komt over als een fucking tiran voor de mensen in je omgeving.
pi_184240094
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 13:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zo zou het voelen voor mij en dat gun ik hem niet.
[/quote]
pi_184240159
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:04 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je geeft aan dat je er van uitgaat dat iedereen zich aan je aanpast als je iets wil. En ja daar krijgen veel mensen jeuk van, je komt over als een fucking tiran voor de mensen in je omgeving.
Ik schreef alleen dat mijn ouders en broer mij kennen? In deze zin staat niet dat ik verwacht dat ze zich aan mij aanpassen. Er staat letterlijk alleen dat zij me kennen.
[/quote]
pi_184240286
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:22 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Je kiest er zelf voor om het contact te verbreken, dus dan moet je daar ook de gevolgen van zien. Het ligt aan de mate van het voorgeval of je vriend achter jou of zijn vriendschap staat (zoals eerder aangegeven door andere users). Aangezien je dit niet wil vermelden, ga ik ervan uit dat het niet iets bijzonders is (zoals iets crimineels), waardoor je partner alle reden heeft om achter de vriendschap te blijven staan.

Dat heb jij dan maar gewoon te slikken. Dat is het gevolg van jouw acties. Als je respect hebt voor de vriendschap van je partner, dan luister je naar wat hij zou willen dat je doet als het andere stel bijvoorbeeld op bezoek komt.
Aangezien je aangeeft dat je niet normaal kan doen tegen hen, dan ga je zelf maar iedere keer weg als zij over de vloer komen. Dat is nu jouw probleem, niet die van je partner.

Man man man, grow up, want dit is echt niet gezond.
Mijn partner blijft bevriend met hem, ik heb daar geen probleem mee. Het is niet iets heel ernstigs, zoals wat genoemd is een verkrachting of iets crimineels. Als dat wel zo was dan zou mijn partner ook klaar met hem zijn. Wel vraagt mijn partner zich een paar dingen af en wil duidelijkheid van zijn vriend.
[/quote]
  Official ESF Kreviewer zondag 6 januari 2019 @ 14:21:02 #121
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184240390
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:14 schreef -Ferb- het volgende:

, ik heb daar geen probleem mee.
Eigenlijk wel natuurlijk. Anders was dit topic niet nodig.
pi_184240477
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:00 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat kan ik wel. Mijn partner mag gewoon zijn vriendschap voortzetten. Ik ben er niet als ze bij ons thuis af willen spreken. Op visite komen tijdens verjaardag of feestdagen is het enige wat nu niet meer kan.
Heb je het besproken met je partner voordat je het deed?
"Joh, ik ben dit van plan. Hoe is dit voor jou? Hoe kunnen we het voortaan aanpakken met verjaardagen?"

Want het lijkt mij dat als je dat gedaan hebt, je dan samen tot iets bent gekomen en het geen issue is hoe het zou moeten met verjaardagen. Maw, dan was je vraag daaromtrent hier wat overbodig.
pi_184240489
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 12:15 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Als ik het zo opschrijf is het grootste probleem dat TS eenzijdig een beslissing heeft genomen (contact verbreken met de vriend van haar partner) zonder daarover te spreken met die partner, terwijl het hem wel degelijk aangaat, want het is zijn vriend.
Als je samenwoont moet je dat gewoon samen oplossen en voordat je zo'n drieste actie opzet doorspreken wat het betekent. Want nu belet je je partner zijn vrienden spontaan thuis uit te nodigen, het moet eerst allemaal zo geregeld worden dat TS dan elders is.
Je moet ook beseffen dat als je breekt met de helft van een stel je dat uiteindelijk ook met de andere helft doet, de situatie dat zij door jouw keuze/gedrag gedoe hebben ("Nee, ik ga naar Annie en daar komt TS ook en die wil jou niet zien dus moet je thuisblijven, ik rij dat pokke-end wel alleen.") is absurd.
En die partner kan nu dus ook nergens heen met TS als er een risico is dat zijn vriend met diens vrouw daar is, want dan gaat TS over de vloer rollen en krijsen.
Mijn partner en ik waren niet fysiek bij het andere stel toen voor mij de druppel kwam. Ik heb toen direct gezegd dat ik hem nooit meer wil zien. We hebben dit niet doorsproken, maar later. Toen werd duidelijk dat mijn partner op zich vindt dat hij het kado aan kan nemen als het andere stel hem daarvoor uitnodigd. Ik vind dat nog steeds niet leuk, maar verbied het mijn partner niet. Ik ga zelf doen wat ik leuk vind want alleen thuiszitten wil ik niet.
[/quote]
pi_184240517
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Eigenlijk wel natuurlijk. Anders was dit topic niet nodig.
Ik heb geen probleem met de vriendschap tussen mijn partner en hem. Ik begrijp dat het aan mij ligt dat ik hem niet leuk vind.
[/quote]
  zondag 6 januari 2019 @ 14:29:48 #125
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_184240532
Dus wat is het probleem nu dan?
pi_184240545
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:25 schreef Samhain het volgende:

[..]

Heb je het besproken met je partner voordat je het deed?
"Joh, ik ben dit van plan. Hoe is dit voor jou? Hoe kunnen we het voortaan aanpakken met verjaardagen?"

Want het lijkt mij dat als je dat gedaan hebt, je dan samen tot iets bent gekomen en het geen issue is hoe het zou moeten met verjaardagen. Maw, dan was je vraag daaromtrent hier wat overbodig.
Ik heb toen de druppel voor mij kwam direct uit boosheid gezegd dat ik hem nooit meer wil zien.
[/quote]
pi_184240566
quote:
15s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:29 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Dus wat is het probleem nu dan?
Letterlijk is er geen probleem voor nu.
[/quote]
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 14:32:51 #128
5428 crew  miss_sly
pi_184240579
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:30 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik heb toen de druppel voor mij kwam direct uit boosheid gezegd dat ik hem nooit meer wil zien.
Er is dus niets vreselijks gebeurd, je mag deze persoon simpelweg niet, zoals je hierboven zegt.
In een opwelling heb je dit toen ineens geroepen, en nu kun je niet meer terug, want dan heeft hij gewonnen en jij verloren en dat is natuurlijk geen optie. Het gezichtsverlies zou te vreselijk zijn. Dus moet je voet bij stuk houden over iets wat nauwelijks de moeite waard is.

Je zou ook als volwassenen om de tafel kunnen gaan met vieren en bespreken wat er zo dwars zit, en hoe je dit als volwassenen onder elkaar kunt oplossen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_184240588
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:29 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik heb geen probleem met de vriendschap tussen mijn partner en hem. Ik begrijp dat het aan mij ligt dat ik hem niet leuk vind.
Daboektopic dus
pi_184240629
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:30 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ai, da's niet handig.

Zo was ik vroeger ook wel. Gelukkig overheen gegroeid.
pi_184240858
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er is dus niets vreselijks gebeurd, je mag deze persoon simpelweg niet, zoals je hierboven zegt.
In een opwelling heb je dit toen ineens geroepen, en nu kun je niet meer terug, want dan heeft hij gewonnen en jij verloren en dat is natuurlijk geen optie. Het gezichtsverlies zou te vreselijk zijn. Dus moet je voet bij stuk houden over iets wat nauwelijks de moeite waard is.

Je zou ook als volwassenen om de tafel kunnen gaan met vieren en bespreken wat er zo dwars zit, en hoe je dit als volwassenen onder elkaar kunt oplossen.
Dat ik hem niet meer mag heeft een reden. Ik heb hem niet verbannen “omdat ik hem niet mag”. Dit heb ik namelijk nooit echt gedaan, maar toch altijd mee op bezoek geweest.

Dat ik gezegd heb hem niet meer te willen zien is niet als donderslag bij heldere hemel geweest. Ik heb vaker tegen mijn partner gezegd dat ik waar het om gaat niet leuk vond. Ik wil niet meer terug naar hoe het was, als ik een beslissing heb gemaakt is dat voorgoed.

Met zijn vieren om de tafel zitten heb ik geen zin in. Ik wil niet dat hij mij recht in mijn gezicht uitlacht. Het begrijpvermogen van beide personen is in mindere mate aanwezig, hoe duidelijk je het probeert uit te leggen. Het IQ van beide is niet bepaald hoog. Een kenmerk van zulke personen is gaan lachen wanneer ze het niet begrijpen.
[/quote]
pi_184240909
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:52 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat ik hem niet meer mag heeft een reden. Ik heb hem niet verbannen “omdat ik hem niet mag”. Dit heb ik namelijk nooit echt gedaan, maar toch altijd mee op bezoek geweest.

Dat ik gezegd heb hem niet meer te willen zien is niet als donderslag bij heldere hemel geweest. Ik heb vaker tegen mijn partner gezegd dat ik waar het om gaat niet leuk vond. Ik wil niet meer terug naar hoe het was, als ik een beslissing heb gemaakt is dat voorgoed.

Met zijn vieren om de tafel zitten heb ik geen zin in. Ik wil niet dat hij mij recht in mijn gezicht uitlacht. Het begrijpvermogen van beide personen is in mindere mate aanwezig, hoe duidelijk je het probeert uit te leggen. Het IQ van beide is niet bepaald hoog. Een kenmerk van zulke personen is gaan lachen wanneer ze het niet begrijpen.
Kunt ook gewoon zeggen wat het probleem precies is, nu is het raden wat er precies gebeurd is. Dan valt er ook weinig zinnigs over te zeggen
pi_184240956
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 19:47 schreef Lingue het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Je spreekt jezelf iig goed tegen! Dat is niet deel 2 waardig...

Succes met je kinderachtige gedrag... En blij als alle kinderen vanaf maandag weer naar school mogen nemen de hoeveelheid trolls tenminste ook af hier.
Met het risico dat je jezelf al gecorrigeerd hebt, maar het klopt toch wat TS schrijft?

(aangenomen dat ze een vrouw is en haar partner een man)

Zij (D) is vriendinnen met A. Haar vriend (C) is vrienden met B. A en B hebben een relatie.

TS verbreekt het contact met de vriend van haar vriend, waarop die vriendin het contact met haar vriendin (=TS) verbreekt.

Tja, alles valt of staat met hoe belangrijke positie je jezelf toedicht in je relatie. Ook aangaande verjaardagen. Vind je dat je eerste recht van spreken hebt (mag je je vriend claimen omdat je een relatie hebt) of heeft je vriend ook nog recht op eigen ruimte?
Somebody that I used to know
pi_184240989
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:56 schreef StrawberryMilkshake het volgende:

[..]

Kunt ook gewoon zeggen wat het probleem precies is, nu is het raden wat er precies gebeurd is. Dan valt er ook weinig zinnigs over te zeggen
Het komt erop neer dat ik het niet langer accepteer hoe hij mij behandeld.
[/quote]
  zondag 6 januari 2019 @ 15:03:51 #135
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184241008
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:02 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

En hier kan nog steeds niemand wat mee :|W
pi_184241010
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:02 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Wat doet hij dan? Hij maakt opmerkingen over je uiterlijk ofzo?
  zondag 6 januari 2019 @ 15:03:56 #137
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184241011
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:32 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Letterlijk is er geen probleem voor nu.
Slotje erop.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184241113
quote:

[..]

In het kort:

TS had vriendin.
TS kreeg vriend.
Bijna. Laatste regel moet zijn: TS verbrak contact met die vriend.
Partner van die vriend verbrak contact met TS.
Ergo: TS heeft geen contact meer met het hele stelletje.

(en is nu van mening dat haar partner moet kiezen voor TS in plaats van voor die vriend waar TS het contact mee heeft verbroken)
pi_184241139
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:59 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Met het risico dat je jezelf al gecorrigeerd hebt, maar het klopt toch wat TS schrijft?

(aangenomen dat ze een vrouw is en haar partner een man)

Zij (D) is vriendinnen met A. Haar vriend (C) is vrienden met B. A en B hebben een relatie.

TS verbreekt het contact met de vriend van haar vriend, waarop die vriendin het contact met haar vriendin (=TS) verbreekt.

Tja, alles valt of staat met hoe belangrijke positie je jezelf toedicht in je relatie. Ook aangaande verjaardagen. Vind je dat je eerste recht van spreken hebt (mag je je vriend claimen omdat je een relatie hebt) of heeft je vriend ook nog recht op eigen ruimte?
Het klopt idd wat ik deze twee topics gezegd heb. Voor de duidelijkheid heb ik het over mijn partner op relatie doelend.

Ik vind dat ik de belangrijkste persoon zou moeten zijn voor mijn partner. In ieder geval als het over zijn verjaardag gaat. Ik hoor bij mijn partner. Mijn familie en schoonfamilie zouden het niet accepteren als ik er niet zou zijn, maar A en B wel.
[/quote]
pi_184241141
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 00:20 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Misschien is het handig het woord partner te schrappen en te vervangen door iets dat niet genderneutraal is, want ik snap er niks meer van.

Jij hebt een partner, is dat een mannetje of een vrouwtje?
En die heeft dus een vriend, wat blijkbaar een man is in het andere stel.
En die vriend van jouw partner m/v heeft dus een vrouwtje als partner. Het is dus een heterostelletje.

Klopt het zover?

Heb jij dan met de man of met de vrouw alle contacten verbroken?
En was het dus de man of de vrouw die daarop jou heeft "verbannen"?

En waarom zeg je nu dat je partner vrienden was met dat vrouwtje omdat die bevriend was met jou, terwijl je eerder beweerde nooit vrienden te zijn geweest met die mensen?

Zitten er meerdere transgenders in dit verhaal dat het zo lastig te volgen is?

Ben jij deel van een homostelletje of zo?

:? :? :?
En dit. TS, wat is het geslacht van jezelf en van jouw partner? Dat kunnen we er echt niet uithalen hoor.
pi_184241195
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:03 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

En hier kan nog steeds niemand wat mee :|W
Ben je nu serieus? Wat wil je nu? Dat ik alles tot in de puntjes uit de doeken doe? Dit is waar het om gaat.
[/quote]
pi_184241207
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:10 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

En dit. TS, wat is het geslacht van jezelf en van jouw partner? Dat kunnen we er echt niet uithalen hoor.
M V
[/quote]
pi_184241219
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:14 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

M V
Jij bent man, je partner is vrouw?
  zondag 6 januari 2019 @ 15:27:45 #144
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184241417
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:13 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ben je nu serieus? Wat wil je nu? Dat ik alles tot in de puntjes uit de doeken doe? Dit is waar het om gaat.
In de eerste instantie wou ik wel ingaan op de post waarmee je je vorige topic opende, maar zonder een toedracht te weten is het lastig inschatten of je redelijk hebt gereageerd.

In de loop van je topic werd het me wel duidelijk dat je vooral niemand die op je posts reageert ook maar iets tegemoet wil komen en ik probeer nog even uit te vissen of je een troll bent of gewoon heel irritant.
pi_184241635
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:27 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

In de eerste instantie wou ik wel ingaan op de post waarmee je je vorige topic opende, maar zonder een toedracht te weten is het lastig inschatten of je redelijk hebt gereageerd.

In de loop van je topic werd het me wel duidelijk dat je vooral niemand die op je posts reageert ook maar iets tegemoet wil komen en ik probeer nog even uit te vissen of je een troll bent of gewoon heel irritant.
Waarom zou ik het tot op de puntjes precies uit de doeken doen wat er precies aan de hand is? Dat ik niet meer accepteer hoe hij mij behandeld is niet genoeg voor je?
[/quote]
  zondag 6 januari 2019 @ 15:42:03 #146
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184241684
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:39 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Waarom zou ik het tot op de puntjes precies uit de doeken doen wat er precies aan de hand is? Dat ik niet meer accepteer hoe hij mij behandeld is niet genoeg voor je?
Nee want ik ga er van uit dat je je aanstelt. Je postgedrag ruikt naar verwaand prinsessengedrag.
pi_184241705
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:42 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Nee want ik ga er van uit dat je je aanstelt. Je postgedrag ruikt naar verwaand prinsessengedrag.
Het is mijn gevoel. Door de jaren heen opgebouwd. Hoe kan dat aanstelleritus zijn?
[/quote]
  zondag 6 januari 2019 @ 15:44:42 #148
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184241732
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:43 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Het is mijn gevoel. Door de jaren heen opgebouwd. Hoe kan dat aanstelleritus zijn?
:') ok, ik haak af.
  zondag 6 januari 2019 @ 15:45:46 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184241751
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:39 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Waarom zou ik het tot op de puntjes precies uit de doeken doen wat er precies aan de hand is?
Zodat men je haarfijn kan vertellen dat je een ongelofelijk kinderachtige janksmoel bent.
Huilen dan.
pi_184241791
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:42 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik ben een persoon die goed tegen een grappen kan. Ik lach vaak het hardst mee. Van hem waren het geen grappen meer. Ik kon er niet om lachen. Eerder het omgekeerde. Hij kwetste me.
[/quote]
  zondag 6 januari 2019 @ 15:48:51 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184241801
Wat zei 'ie dan?
Huilen dan.
pi_184241868
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zodat men je haarfijn kan vertellen dat je een ongelofelijk kinderachtige janksmoel bent.
Op zich mag je je natuurlijk door elke scheet gekwetst voelen en aan wat je voelt kun je nu eenmaal niet heel veel doen.

Of je dat gevoel vervolgens wilt linken aan een uitspraak van iemand anders en daardoor diegene als de verantwoordelijke te zien voor je gevoel is iets anders.
pi_184241994
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:51 schreef Chia het volgende:

[..]

Op zich mag je je natuurlijk door elke scheet gekwetst voelen en aan wat je voelt kun je nu eenmaal niet heel veel doen.

Of je dat gevoel vervolgens wilt linken aan een uitspraak van iemand anders en daardoor diegene als de verantwoordelijke te zien voor je gevoel is iets anders.
Ik wil personen zoals hij is niet meer in mijn leven. 2019 is mijn voornemen door te brengen met personen die ik leuk vind.
[/quote]
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 16:00:39 #154
5428 crew  miss_sly
pi_184242055
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:57 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik wil personen zoals hij is niet meer in mijn leven. 2019 is mijn voornemen door te brengen met personen die ik leuk vind.
Dat kan en is een heel legitiem voornemen. Zouden meer mensen moeten doen.
Je bent alleen niet single, maar hebt een partner. Dan zul je zo nu en dan mensen in je leven moeten accepteren die jij er niet in zou kiezen. Dat is jammer, maar dat doe je voor je partner omdat je van hem/haar houdt en zo nu en dan eens iets voor de ander doet. Dat is een relatie.
pi_184242139
quote:

[..]

Had het niet over jou, was weer puur algemeen.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:09:54 #156
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184242209
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:51 schreef Chia het volgende:

[..]

Je bent er natuurlijk wel helemaal zelf bij hoe je vervolgens met dat gevoel omgaat, en ik denk dat je tot op zekere hoogte best wel invloed hebt op wat je voelt.
quote:
Volgens mij is dit (tegenwoordig) een probleem van veel mensen. Het is natuurlijk ook wel vet eng om jezelf te leren kennen (geen grapje), dan is het veel makkelijker om de schuld bij iemand anders neer te leggen en er verder niet meer mee bezig te zijn.
Huilen dan.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:11:06 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184242229
quote:

[..]

Dat lijkt me een prima plan. Maar dat betekent niet dat je je heel erg druk moet gaan maken over hoe en met welke mensen anderen hun leven willen doorbrengen.
Huilen dan.
pi_184242259
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat kan en is een heel legitiem voornemen. Zouden meer mensen moeten doen.
Je bent alleen niet single, maar hebt een partner. Dan zul je zo nu en dan mensen in je leven moeten accepteren die jij er niet in zou kiezen. Dat is jammer, maar dat doe je voor je partner omdat je van hem/haar houdt en zo nu en dan eens iets voor de ander doet. Dat is een relatie.
Wat zou jij doen als er iemand is die jij niet meer wil zien door iets wat gebeurd is maar je partner hem of haar nog wel wil zien, onder andere op zijn verjaardag?
[/quote]
  zondag 6 januari 2019 @ 16:16:25 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184242313
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:12 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als er iemand is die jij niet meer wil zien door iets wat gebeurd is maar je partner hem of haar nog wel wil zien, onder andere op zijn verjaardag?
Dat hangt heel erg af van wat er dan gebeurd is, maar aangezien je daar de hele tijd omheen blijft draaien is het nogal lastig om daar iets over te zeggen hè.
Huilen dan.
pi_184242358
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je bent er natuurlijk wel helemaal zelf bij hoe je vervolgens met dat gevoel omgaat, en ik denk dat je tot op zekere hoogte best wel invloed hebt op wat je voelt.

[..]

Volgens mij is dit (tegenwoordig) een probleem van veel mensen. Het is natuurlijk ook wel vet eng om jezelf te leren kennen (geen grapje), dan is het veel makkelijker om de schuld bij iemand anders neer te leggen en er verder niet meer mee bezig te zijn.
Dat ik iemand uit mijn leven heb gebannen door hoe hij mij laat voelen betekent niet dat ik hem verantwoordelijk hou voor mijn gevoel? Het zegt alleen dat ik niet langer me rot wil voelen door hem.
[/quote]
  zondag 6 januari 2019 @ 16:21:14 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184242381
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:19 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat ik iemand uit mijn leven heb gebannen door hoe hij mij laat voelen betekent niet dat ik hem verantwoordelijk hou voor mijn gevoel? Het zegt alleen dat ik niet langer me rot wil voelen door hem.
Waarom betrek je mijn reactie op jezelf?
Huilen dan.
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 16:22:06 #162
5428 crew  miss_sly
pi_184242388
quote:

[..]

Dat kan ik je vertellen, want dat heb ik meegemaakt: dan komt die persoon op de verjaardag, en dan doe ik daar vriendelijk tegen bij binnenkomst en vertrek, en houd ik me de rest van de verjaardag bezig met andere aanwezigen.
pi_184242426
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat hangt heel erg af van wat er dan gebeurd is, maar aangezien je daar de hele tijd omheen blijft draaien is het nogal lastig om daar iets over te zeggen hè.
Het is iemand die je rot laat voelen door opmerkingen.
[/quote]
pi_184242444
quote:

[..]

Je partner heeft er dus geen moeite mee hoe zijn vriend tegen jou doet? Da's toch ook niet heel tof...
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 16:29:09 #165
5428 crew  miss_sly
pi_184242473
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:26 schreef Samhain het volgende:

[..]

Je partner heeft er dus geen moeite mee hoe zijn vriend tegen jou doet? Da's toch ook niet heel tof...
Dat is heel erg afhankelijk van wat die vriend nou precies doet en zegt, vind ik. Over sommige dingen kun je heel overgevoelig en overdreven doen, herinner ik me nog uit mijn jongere jaren :P Terwijl het eigenlijk best meevalt. In dat geval hoeft je partner niet met je mee te zwelgen en kun je dat prima alleen.

Als het echt heel nare dingen zijn, dan zou ik bozer zijn op mijn vriend dat hij mijn kant niet kiest dan op de vriend van mijn vriend om wat hij zegt of doet.
pi_184242512
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom betrek je mijn reactie op jezelf?
Ik had de persoon die jij quotte moeten quoten.
[/quote]
pi_184242533
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is heel erg afhankelijk van wat die vriend nou precies doet en zegt, vind ik. Over sommige dingen kun je heel overgevoelig en overdreven doen, herinner ik me nog uit mijn jongere jaren :P Terwijl het eigenlijk best meevalt. In dat geval hoeft je partner niet met je mee te zwelgen en kun je dat prima alleen.

Als het echt heel nare dingen zijn, dan zou ik bozer zijn op mijn vriend dat hij mijn kant niet kiest dan op de vriend van mijn vriend om wat hij zegt of doet.
Ik ging even uit van echt heel nare opmerkingen inderdaad.
En in zo'n geval zou ik inderdaad stennis schoppen over het feit dat mijn man het niet voor me opneemt.
pi_184242546
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat kan ik je vertellen, want dat heb ik meegemaakt: dan komt die persoon op de verjaardag, en dan doe ik daar vriendelijk tegen bij binnenkomst en vertrek, en houd ik me de rest van de verjaardag bezig met andere aanwezigen.
Dan is je gevoel dat je hem of haar nooit meer wil zien ook niet zo sterk als je zo makkelijk met het feit dat je hem of haar ziet op een verjaardag om kan gaan. Bij mij zit dat gevoel dieper.
[/quote]
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 16:36:24 #169
5428 crew  miss_sly
pi_184242580
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:34 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dan is je gevoel dat je hem of haar nooit meer wil zien ook niet zo sterk als je zo makkelijk met het feit dat je hem of haar ziet op een verjaardag om kan gaan. Bij mij zit dat gevoel dieper.
Knap dat jij iets kunt zeggen over mijn gevoelens.
Je reactie nu laat zien dat je je echt gedraagt als een stampvoetend kind dat haar zin niet krijgt.
pi_184242595
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:26 schreef Samhain het volgende:

[..]

Mijn partner heeft enigzins dezelfde karaktertrek maar in mindere mate. Ik kan dit van hem beter trekken, omdat ik mijn partner natuurlijk sowieso al leuk vind.
[/quote]
pi_184242606
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Knap dat jij iets kunt zeggen over mijn gevoelens.
Je reactie nu laat zien dat je je echt gedraagt als een stampvoetend kind dat haar zin niet krijgt.
In hoeverre wil je die persoon niet meer zien?
[/quote]
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 16:41:33 #172
5428 crew  miss_sly
pi_184242643
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:38 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

In hoeverre wil je die persoon niet meer zien?
Liever helemaal nooit meer. Dat is echter niet mogelijk.
  zondag 6 januari 2019 @ 16:43:42 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184242674
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

JAWEL DAT IS HET WEL :( !!!
Huilen dan.
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 16:43:45 #174
441859 crew  Lenny77
pi_184242677
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:37 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Mijn partner heeft enigzins dezelfde karaktertrek maar in mindere mate. Ik kan dit van hem beter trekken, omdat ik mijn partner natuurlijk sowieso al leuk vind.
Dus hij is even dom?
:')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 16:45:16 #175
441859 crew  Lenny77
pi_184242698
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

JAWEL DAT IS HET WEL :( !!!
Verbannen en eisen dat iedereen dat doet!!111111!!!1!!1!1

(die 111 heb ik werkelijk nog nooit eerder gebruikt :D)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184242766
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is het net zoals in mijn geval dat het in principe wel mogelijk is (hij komt “gewoon” niet meer op verjaardagen) of is het echt niet mogelijk die persoon nooit meer te zien?

In mijn opinie is niks onmogelijk in het geval je een persoon absoluut niet meer wil zien. Daarom zei ik dat jouw wil die persoon niet meer te willen zien niet zo sterk is. Ik projecteer dan, en denk aan wat ik zou doen en wat mijn mening is. Anders had je mijn inziens er wel voor gezorgd dat je die persoonnniet meer hoeft te zien. Al dan niet door het maken van een beslissing iemand anders die ermee te maken heeft niet meer te zien.

Begrijp je wat ik wil zeggen?
[/quote]
pi_184242798
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dus hij is even dom?
:')
Mijn partner is niet dom.
[/quote]
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 16:54:56 #178
5428 crew  miss_sly
pi_184242871
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:49 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Is het net zoals in mijn geval dat het in principe wel mogelijk is (hij komt “gewoon” niet meer op verjaardagen) of is het echt niet mogelijk die persoon nooit meer te zien?

In mijn opinie is niks onmogelijk in het geval je een persoon absoluut niet meer wil zien. Daarom zei ik dat jouw wil die persoon niet meer te willen zien niet zo sterk is. Ik projecteer dan, en denk aan wat ik zou doen en wat mijn mening is. Anders had je mijn inziens er wel voor gezorgd dat je die persoonnniet meer hoeft te zien. Al dan niet door het maken van een beslissing iemand anders die ermee te maken heeft niet meer te zien.

Begrijp je wat ik wil zeggen?
Ik begrijp wat je wil zeggen, maar zo werkt het niet in een langdurige, stabiele relatie. Dan kun je niet sommige mensen die bij de partner horen volledig uit je leven knippen. Dat is onmogelijk. Als je dat wel doet, komen daar problemen van tussen jou en je partner. Daar is niemand bij gebaat. Het welzijn van je partner is als het goed is ook belangrijk voor je, daar zul je soms iets voor moeten doen of laten.

Bovendien zul je in je leven om moeten leren gaan met mensen die je liever niet wil zien. Dat is een gegeven, daar ontkom je niet aan. Je kunt collega's niet uit je leven knippen, veel (schoon)familie niet, mensen die belangrijk zijn voor je partner of je kind(eren) niet, etc.
pi_184243262
Ja TS als je niet vertelt wat de reden is gaat iedereen gewoon denken dat ze je speelgoed heeft afgepakt.
pi_184243439
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je wil zeggen, maar zo werkt het niet in een langdurige, stabiele relatie. Dan kun je niet sommige mensen die bij de partner horen volledig uit je leven knippen. Dat is onmogelijk. Als je dat wel doet, komen daar problemen van tussen jou en je partner. Daar is niemand bij gebaat. Het welzijn van je partner is als het goed is ook belangrijk voor je, daar zul je soms iets voor moeten doen of laten.

Bovendien zul je in je leven om moeten leren gaan met mensen die je liever niet wil zien. Dat is een gegeven, daar ontkom je niet aan. Je kunt collega's niet uit je leven knippen, veel (schoon)familie niet, mensen die belangrijk zijn voor je partner of je kind(eren) niet, etc.
Zelfs als het in mijn geval een lid van de familie van mijn partner was had ik dezelfde keuze gemaakt en met mijn partner besproken hoe het verder moet.

Hetzelfde als nu, mijn partner blijft die persoon zien, maar niet met mij erbij. In het geval van familie betekent dit dat sommige feestdagen apart gevierd moeten worden. Daar is mee om te gaan.

Als ik iemand niet meer wil zien door wat die persoon heeft gezegd of gedaan dan maakt het mij niet uit wie het is, ik ben dan klaar ermee. Ik kan van familie of schoonfamilie meer hebben, van beide vind ik alle personen leuk. Dat scheelt. De vriend van mijn partner vond ik al niet leuk, dan is de beslissing sneller gemaakt. Maar het heeft alsnog een tijd geduurd, ik heb het achteraf te lang gepikt. Voor de lieve vrede omdat mijn partner bevriend met hem is.

Maar je hoeft niet per sé bevriend te zijn met de vrienden van je partner. Vrienden kies je zelf uit. Ik in 2019 in ieder geval wel.
[/quote]
pi_184243763
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat ik wil zeggen is dat ik het knap vind dat jij die persoon kan zien op een verjaardag bijv en vriendelijk kan doen. Ik kan dat niet. Mijn gezicht en uitstraling verraden dat ik die persoon niet mag en niet wil zien. Ik heb een expressief gezicht.
[/quote]
pi_184243765
Hij heeft in je kont geknepen?
pi_184245558
quote:

[..]

Weet je het zeker dat je het hier niet over jezelf hebt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184245642
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 14:20 schreef O_o_ het volgende:
Weer een rancuneus geitje dat haar mannie volledig aan de ketting wil leggen.

Next.
pi_184246117
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Weet je het zeker dat je het hier niet over jezelf hebt?
Ik ben begripvoller dan hun twee samen zelfs, ik heb ook een hoger IQ. Ik probeer in elk geval te begrijpen wat de ander probeert uit te leggen. Zij niet. Er kwam geen begrip. Beide deden niet eens de moeite om te begrijpen wat zowel ik als mijn partner uitlegden.
[/quote]
pi_184246224
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:35 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik ben begripvoller dan hun twee samen zelfs, ik heb ook een hoger IQ. Ik probeer in elk geval te begrijpen wat de ander probeert uit te leggen. Zij niet. Er kwam geen begrip. Beide deden niet eens de moeite om te begrijpen wat zowel ik als mijn partner uitlegden.
In je topics laat je een heel ander beeld zien, that’s all.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184246238
quote:
17s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:13 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Waar lees jij dat ik mijn partner aan de ketting wil leggen?

Waar lees jij dat ik wil dat hij alles doet wat ik wil?

Waarom lees je niet dat ik mijn partner zijn vriendschap gun?
[/quote]
pi_184246322
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

In je topics laat je een heel ander beeld zien, that’s all.
En daar ga jij blind op af? Dat is net zo dom als mijn exvriendin die zonder na te denken over wat ik schreef (een onderbouwing van wat er gebeurd was) appte dat zij mij niet meer wil zien.
[/quote]
pi_184246386
Dom inderdaad. De hele wereld is gek, behalve jij.

Edit: inb4 ja maar dat zeg ik niet.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 19:51:02 ]
pi_184246406
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:45 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

En daar ga jij blind op af? Dat is net zo dom als mijn exvriendin die zonder na te denken over wat ik schreef (een onderbouwing van wat er gebeurd was) appte dat zij mij niet meer wil zien.
Ik benoem alleen wat ik zie.
En je reactie daarop is veelzeggend.
pi_184246567
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:45 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Maar je schreef zelf ook ergens dat je relatie belangrijker is dan je vriendschappen, dus daar zou je toch ook wel begrip voor op moeten kunnen brengen?
pi_184246625
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:47 schreef Chia het volgende:
Dat zeg ik niet. Ik zei dat het dom is om blind op tekst af te gaan en van daaruit denken te weten dat je iemand kent. (Zij vroeg zich af of ik zeker wist dat zij de dommen waren, met andere woorden bedoelde zij te zeggen: Ben je dat zelf niet? Nee, dat ben ik niet. Zij weet niet wat mijn beroep is. Zij weet niet wat mijn hoogst genoten opleiding is. Zij denkt alleen zeker te weten dat ik dom ben vanwege twee topics.)
[/quote]
  zondag 6 januari 2019 @ 20:08:33 #193
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184246887
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:58 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zei dat het dom is om blind op tekst af te gaan en van daaruit denken te weten dat je iemand kent. (Jij vroeg je af of ik zeker wist dat zij de dommen waren, met andere woorden bedoelde je te zeggen: Ben je dat zelf niet? Nee, dat ben ik niet. Je weet niet wat mijn beroep is. Je weet niet wat mijn hoogst genoten opleiding is. Je denkt alleen zeker te weten dat ik dom ben vanwege twee topics.)
Met je werk en opleiding schermen wanneer iemand je gedrag dom noemt getuigt niet van je hersens gebruiken. Ook academici kunnen zich in sociale situaties achterlijk opstellen, dat heeft dan meer met trots, zelfreflectie en inlevingsvermogen te maken dan met hoeveel rekenkracht je grijze massa heeft.
  zondag 6 januari 2019 @ 20:08:55 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184246894
quote:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zei dat het dom is om blind op tekst af te gaan en van daaruit denken te weten dat je iemand kent. (Zij vroeg zich af of ik zeker wist dat zij de dommen waren, met andere woorden bedoelde zij te zeggen: Ben je dat zelf niet? Nee, dat ben ik niet. Zij weet niet wat mijn beroep is. Zij weet niet wat mijn hoogst genoten opleiding is. Zij denkt alleen zeker te weten dat ik dom ben vanwege twee topics.)
Ik ken je niet (en laten we dat maar zo houden), maar afgaande op je reacties hier in dit topic is het met je sociale intelligentie en zelfkennis niet al te best gesteld.
Huilen dan.
pi_184246971
quote:

[..]

Dat zeg ik niet.
Dat zei ik al ja
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:47 schreef Chia het volgende:

Edit: inb4 ja maar dat zeg ik niet.
  zondag 6 januari 2019 @ 20:12:43 #196
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184247025
quote:
6s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:11 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat zei ik al ja

[..]

Score.
Huilen dan.
  zondag 6 januari 2019 @ 20:13:01 #197
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_184247035
quote:

[..]

Ik wil niet meer terug naar hoe het was, als ik een beslissing heb gemaakt is dat voorgoed.

Dát belooft wat voor wanneer je vriend het straks uitmaakt. "Nee hoor, dat kan niet. Ik heb besloten dat jij van mij bent en dus is dat voorgoed. "
Prrrrr
pi_184247087
quote:

[..]

Dat je iets niet zegt, sluit niet uit dat je er niet naar gedraagt. Want dat doe je wel.
pi_184247095
Misschien dat je partner kan regelen dat ze sorry gaan zeggen. Bedoel dat zou toch al veel gaan helpen of niet? Althans dan kan jij ze misschien vergeven en is de situatie al veel minder complex. Ik gooi maar een balletje op, dat al aan je partner gevraagd?
  zondag 6 januari 2019 @ 20:21:09 #200
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_184247292
quote:
Dat is net zo dom als mijn exvriendin die zonder na te denken over wat ik schreef (een onderbouwing van wat er gebeurd was) appte dat zij mij niet meer wil zien.
[..]
Ik zei dat het dom is om blind op tekst af te gaan en van daaruit denken te weten dat je iemand kent.
Maar je wil niet met je ex-vriendin in gesprek over wat er nu is gebeurd op basis van wat tekstberichtjes?
Prrrrr
pi_184249308
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:21 schreef mspoez het volgende:

[..]

Maar je wil niet met je ex-vriendin in gesprek over wat er nu is gebeurd op basis van wat tekstberichtjes?
Zij niet met hem/haar denk ik eerder.
pi_184249697
quote:
7s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik ken je niet (en laten we dat maar zo houden), maar afgaande op je reacties hier in dit topic is het met je sociale intelligentie en zelfkennis niet al te best gesteld.
Sociaal ben ik inderdaad niet. Ik heb niet veel vrienden, ik hoef geen hordes vriendinnen of vrienden om me heen. En ik gedraag me niet altijd sociaal wenselijk. Ik heb wel zelfinzicht, dat kun je ook lezen in dit topic.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')