abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 december 2018 @ 14:07:41 #76
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184086550
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 14:02 schreef sp3c het volgende:

Onzin
Nee, hoor.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 14:08:46 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184086575
Wel hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184086638
Ocon had daar misschien niet moet zitten, maar hij zat daar en om daar dan als een blinde koe tegenaan te rijden.. . Je dient in te spelen op de situatie, die nou eenmaal zo is zoals ie is, niet zoals ie hoort te zijn. Om dat koppig te negeren en jezelf te nekken is dom.
  zondag 30 december 2018 @ 14:14:57 #79
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184086720
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 14:11 schreef Cockwhale het volgende:
Ocon had daar misschien niet moet zitten, maar hij zat daar en om daar dan als een blinde koe tegenaan te rijden.. . Je dient in te spelen op de situatie, die nou eenmaal zo is zoals ie is, niet zoals ie hoort te zijn. Om dat koppig te negeren en jezelf te nekken is dom.
Zoals ik al zei: marathonpunniken. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184086739
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: marathonpunniken. :)
Is goed, doe je mee?
pi_184086774
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 14:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

[..]

Onzin

De stelling is 'dat met Ocon zou ik niet nog eens doen'

Reactie: niet Mee eens, viel wel Mee, had hem op zijn bakkes moeten slaan want hij zei ' duw me dan, roep de camera's!' en als iemand dat zegt Dan moet ik het gewoon doen

Oid

Dan Kun je je echt niet meer verschuilen achter de opmaak van het interview hoor

Hij was gewoon #mad en liet zich heel simpeltjes uit de tent lokken
Volgens Max
De stelling geeft toch al aan dat het AD het incident weer aanhaalt? Als het AD nou ter afsluiting had gevraagd 'en Max, nog wat toe te voegen?' en hij had geantwoord: "Ja, die Ocon had ik eigenlijk op z'n bek moeten timmeren.' dan had je een punt gehad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 30 december 2018 @ 14:18:39 #82
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184086797
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 14:15 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Is goed, doe je mee?
Neah, ik heb meer verstand van Formule 1. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184086807
Tering...nog steeds dit gezeik :')

Vroeger toen er nog echte kerels waren :7

pi_184087826
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:38 schreef Toga het volgende:

[..]

Dit dus.
"Max verwachtte hem daar niet" ach gut toch, iedereen moet rekening houden met Max en duidelijk maken waar hij is of van plan is om heen te gaan?
Max zit schuin ACHTER Ocon; er valt niet "iets niet te zien" of "iets niet te verwachten", of je moet bedoelen dan Ocon voor hem de berm had moet induiken.
Verstappen verwacht altijd dat een auto die niet volledig naast hem zit in het niets oplost.

quote:
Maar Max gaat maar lekker z'n gang, hij heeft het voor zichzelf verprutst.
Ik heb niks tegen Max, maar wel tegen mensen die anderen schuld geven voor iets wat ze zelf hebben veroorzaakt, dan is het heerlijk om te zien dat die persoon op z'n bek gaat.
Hij schijnt toch weer een fantastisch seizoen gehad te hebben, en dat slappe voorbedachte duwpartijtje van een stel pubers die niet durven vechten zou een blijk van zijn temperament zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 30 december 2018 @ 15:12:27 #85
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_184087969
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Neah, ik heb meer verstand van Formule 1. :)
:')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_184088336
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 12:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Max Verstappen arme jongen?

Heb je überhaupt die race gezien? Meest irritante was dat domme gegrinnik van Ocon.

Maar is dit NWS?
max ziggo fanboy gespot.
  zondag 30 december 2018 @ 15:41:13 #87
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_184088676
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 02:41 schreef sp3c het volgende:
Vergelijking met voetbal is ook gewoon kut, hoevaak zie je nu bij voetbal dat ze na het laatste fluitsignaal nog tof gaan lopen doen tegen elkaar?

Niet zo vaak

Gewoon Dom
Begrijpelijk ... maar dom, niet meer doen, niet meer goedpraten
Hij moet er voor zichzelf gewoon twee wijze lessen uit trekken:
1. Geef die Franse droeftoeter twee meter extra ruimte (maar volgend seizoen toch geen last meer van).
2. Niet uit de tent laten lokken na afloop van de race.

Max is net 21 jaar, komt wel goed. :)
Lewis Hamilton sloeg met zijn reactie na afloop de spijker op zijn kop.
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 15:47:49 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184088857
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 14:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

De stelling geeft toch al aan dat het AD het incident weer aanhaalt? Als het AD nou ter afsluiting had gevraagd 'en Max, nog wat toe te voegen?' en hij had geantwoord: "Ja, die Ocon had ik eigenlijk op z'n bek moeten timmeren.' dan had je een punt gehad.
feitelijk is dat de toevoeging

hij had het er gewoon bij kunnen laten verder maar hij voegt er nog ff aan toe dat hij hem had moeten stompen omdat de man 'duw me dan' zou hebben geroepen

dat is dan nieuws en dat doet hij gewoon zelf
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184088977
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:23 schreef Krollie het volgende:

[..]

Omdat ze meer voor Max zijn. Als je goed en objectief kijkt zie je dat Max rekening had moeten houden dat er iemand naast hem reed. Max neemt de binnenbocht en raakt daardoor Ocon. Ocon kan hier niets aan doen. Of last ik het zo zeggen: wat had Ocon moeten doen? (Max besloot zelf Ocon in te halen op dat punt.)
Max haalde Ocon niet in, Max reed al voor Ocon, Ocon wou Max inhalen om zich van een ronde achterstand te ontdoen. Ocon had 2 of 3 rondjes voor het incident een pitstop gemaakt en had verse banden.
pi_184089165
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 15:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

feitelijk is dat de toevoeging

hij had het er gewoon bij kunnen laten verder maar hij voegt er nog ff aan toe dat hij hem had moeten stompen omdat de man 'duw me dan' zou hebben geroepen

dat is dan nieuws en dat doet hij gewoon zelf
Nee, hij gaf aan van veel mensen te horen hebben gekregen dat hij Ocon een knal had moeten verkopen, niet dat hij hem had moeten slaan vanwege de opmerking van Ocon.
En dat Verstappen Ocon een mep had moeten geven was inderdaad iets dat door best wat commentatoren en oud-coureurs na het incident werd geroepen.
Dus nee, ik zie daar geen nieuwe informatie staan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 16:04:53 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184089311
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 15:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, hij gaf aan van veel mensen te horen hebben gekregen dat hij Ocon een knal had moeten verkopen, niet dat hij hem had moeten slaan vanwege de opmerking van Ocon.
En dat Verstappen Ocon een mep had moeten geven was inderdaad iets dat door best wat commentatoren en oud-coureurs na het incident werd geroepen.
Dus nee, ik zie daar geen nieuwe informatie staan.
naja dan is het voor jouw idd geen interessant verhaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184090152
Ocon heeft zich met deze achterlijke actie verzekerd van een zitje in 2020 bij Mercedes, Wellicht kan een van de Honda aangedreven auto's hetzelfde doen bij Hamilton komend seizoen wanneer Max op de 2e positie rijdt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_184090872
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2018 16:38 schreef bedachtzaam het volgende:
Ocon heeft zich met deze achterlijke actie verzekerd van een zitje in 2020 bij Mercedes, Wellicht kan een van de Honda aangedreven auto's hetzelfde doen bij Hamilton komend seizoen wanneer Max op de 2e positie rijdt.
Dat soort samenzweringsgezever slaat natuurlijk ook nergens op. Het is niet alsof Hamilton of Mercedes dit nodig had voor hun kampioenschappen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 17:20:29 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184091264
lijkt me wat onwaarschijnlijk dat ze een goon in gaan huren om Max van de baan te rijden iedere keer :')

kunnen ze mij ook wel vragen, stuk goedkoper gok ik _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin / PR zondag 30 december 2018 @ 17:21:36 #95
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_184091287
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 17:20 schreef sp3c het volgende:
lijkt me wat onwaarschijnlijk dat ze een goon in gaan huren om Max van de baan te rijden iedere keer :')

kunnen ze mij ook wel vragen, stuk goedkoper gok ik _O-
Haal jij dan ook even een superlicentie?
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 17:22:59 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184091320
bij wijze van spreken dan he slimmerikje :')

ik heb geeneens een rijbewijs _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184091349
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 17:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat soort samenzweringsgezever slaat natuurlijk ook nergens op. Het is niet alsof Hamilton of Mercedes dit nodig had voor hun kampioenschappen.
Precies.
pi_184091351
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 17:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat soort samenzweringsgezever slaat natuurlijk ook nergens op. Het is niet alsof Hamilton of Mercedes dit nodig had voor hun kampioenschappen.
Klopt, daarvoor hadden ze het niet nodig maar de zachtste sloffen er onder en de motor volledig open om voorbij Max te komen geeft wat mij betreft aan dat dit met opzet was.
Ocon had meer gewonnen met hardere banden en de race uitrijden dan met de zachte banden die enkele ronden meegaan en vervolgens nog eens moeten pitten.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 17:26:29 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184091410
mjah hoe dan ook, het raceincident is niet echt het dingetje hier

ik snap best dat Max een beetje boos was maar zijn reactie is gewoon niet de juiste
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184091460
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2018 17:23 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Klopt, daarvoor hadden ze het niet nodig maar de zachtste sloffen er onder en de motor volledig open om voorbij Max te komen geeft wat mij betreft aan dat dit met opzet was.
Ocon had meer gewonnen met hardere banden en de race uitrijden dan met de zachte banden die enkele ronden meegaan en vervolgens nog eens moeten pitten.
Dat mag je denken, maar persoonlijke rancune en frustratie bij Ocon ligt iets meer voor de hand. Hamilton had ook wel enigszins een punt door te stellen dat Verstappen in dit soort situaties nog wat te impulsief handelt. Ook al staat hij in zijn recht op de baan, je moet dit soort situaties zakelijk benaderen. Dan maar even een Ocon voorbij laten gaan en later weer inhalen als het je de overwinning oplevert.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 30 december 2018 @ 17:28:55 #101
168739 Red_85
'echt wel'
pi_184091477
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:43 schreef DaresSalaam het volgende:

[..]

Haagse Sjonnie gespot.
Er zijn wel hardere dingen gedaan door ogenschijnlijk nettere mannen in de F1 en helemaal in de rest van de gemotoriseerde sport. Dus zo tokkie is t niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 17:32:22 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184091581
misschien is het gewoon typisch gedrag idd _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184091663
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 17:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat mag je denken, maar persoonlijke rancune en frustratie bij Ocon ligt iets meer voor de hand. Hamilton had ook wel enigszins een punt door te stellen dat Verstappen in dit soort situaties nog wat te impulsief handelt. Ook al staat hij in zijn recht op de baan, je moet dit soort situaties zakelijk benaderen. Dan maar even een Ocon voorbij laten gaan en later weer inhalen als het je de overwinning oplevert.
Er zijn best duidelijke regels voor achterblijvers, daarom is Ocon ook bestraft tijdens die race.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_184091889
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2018 17:34 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Er zijn best duidelijke regels voor achterblijvers, daarom is Ocon ook bestraft tijdens die race.
Je mag er best voorbij als je sneller bent, maar het is nadrukkelijk niet de bedoeling dat je het gevecht aangaat met een andere coureur als je een ronde achterligt. Maar dat is verder niet echt relevant voor hetgeen ik stel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 30 december 2018 @ 17:46:59 #105
36461 Joppy
geen colaboy
pi_184092018
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2018 13:55 schreef vosss het volgende:

[..]

De enige die op zn bek ging was Ocon door met die volslagen achterlijke actie van hem eigenhandig zijn carrière de nek om te draaien.

Iedereen in de F1 wereld, pers, journalisten, andere coureurs, teambazen noem maar op, leggen allemaal de schuld volledig bij Ocon neer, maar gelukkig weten jullie wel beter :')

Wie zijn jullie eigenlijk voor de gek aan het houden? _O-

Ps: ja ik weet dat ook een enkeling zei: "Verstappen had daar meer ruimte kunnen laten".
Dat klopt, dat had ie kunnen doen. Echter zeiden die paar die bovenstaand zeiden direct erachteraan "maar Ocon had daar niet moeten zitten".

Het is gewoon duidelijk dat Ocon de schuldige is. Maar Verstappen had idd wel handiger kunnen handelen.

Als ik als voetganger binnen de bebouwde kom een zebrapad wil oversteken en ik zie dat er een auto met 90 km/h aankomt en geen intentie om te stoppen. Dan ik natuurlijk gewoon het zebrapad oplopen, want ik heb voorrang. Als ik dan wordt aangereden is het uiteraard volledig de schuld van de automobilist. Toch lijkt het mij verstandiger om even te wachten met oversteken.
Let the beat control your body!
pi_184094692
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2018 13:52 schreef vosss het volgende:

[..]


[..]

Lewis, Alonso, Kimi, Vettel en alle overige wereldkampioenen in de geschiedenis van de F1 hadden daar gewoon hun lijn gepakt. De bocht was van Max en die achterblijver had daar helemaal niets te zoeken. Die had voor de bocht al moeten yielden.

Max geeft daar Ocon niet de schuld, Ocon is daar gewoon de schuldige. Vandaar ook dat Ocon gestraft werd en niet Max.

Maargoed, dat is heel lastig te begrijpen voor trolls en voor mensen die geen klap verstand hebben van F1.
Feit blijft dat Max niet de binnenbocht had moeten pakken omdat Ocon daar al reed. Dit deed Max wel (en dat is gewoon dom van hem) en daardoor werd hij getikt. Dit heeft niks met trollen of geen verstand hebben van F1 te maken. Max is niet heilig, er mag best gezegd worden dat hij een domme beslissing maakte. En er mag gezegd worden dat hij agressief is, en dat ie op zijn vader lijkt. Alleen is dat geen compliment. :P
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 19:26:16 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184095080
Voor mijn part gaat hij opzettelijk tegen Max zijn moeder aan staan rijen

Blijft onsportief om dan achteraf een beetje de handjes te laten wapperen ... boeit me daarin echt niet of hij terecht boos is of niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184095250
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 17:46 schreef Joppy het volgende:

[..]

Het is gewoon duidelijk dat Ocon de schuldige is. Maar Verstappen had idd wel handiger kunnen handelen.

Als ik als voetganger binnen de bebouwde kom een zebrapad wil oversteken en ik zie dat er een auto met 90 km/h aankomt en geen intentie om te stoppen. Dan ik natuurlijk gewoon het zebrapad oplopen, want ik heb voorrang. Als ik dan wordt aangereden is het uiteraard volledig de schuld van de automobilist. Toch lijkt het mij verstandiger om even te wachten met oversteken.
Klopt, maar dit zijn gewoon coureurs met een superlicentie, waarvan je mag verwachten dat ze weten hoe ze moeten handelen. In het geval van Ocon dus je actie afbreken.
Je mag er ergens ook wel een beetje vanuit gaan dat Ocon zich gedraagt zoals het hoort. Hamilton had hem waarschijnlijk gewoon in de actie ervoor voorbij gelaten en zich op de boordradio beklaagd. Bij Vettel had ik wel iets soortgelijks verwacht. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184096159
Mensen die hier doen alsof Verstappen hem in elkaar sloeg :') kom op het was een beetje stoeien/duwen... straf uitzitten en klaar.
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 20:04:46 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184096526
echt helemaal niemand doet also hij hem in elkaar heeft geslagen

waarschijnlijk slaan de beide heren samen nog geen deuk in een pakje boter :')

is ook behoorlijk irrelevant verder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184097687
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 17:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Er zijn wel hardere dingen gedaan door ogenschijnlijk nettere mannen in de F1 en helemaal in de rest van de gemotoriseerde sport. Dus zo tokkie is t niet.
Serieus? Dat is je verweer? Hunnie doen 't ook?
pi_184097910
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 17:46 schreef Joppy het volgende:

[..]

Het is gewoon duidelijk dat Ocon de schuldige is. Maar Verstappen had idd wel handiger kunnen handelen.

Als ik als voetganger binnen de bebouwde kom een zebrapad wil oversteken en ik zie dat er een auto met 90 km/h aankomt en geen intentie om te stoppen. Dan ik natuurlijk gewoon het zebrapad oplopen, want ik heb voorrang. Als ik dan wordt aangereden is het uiteraard volledig de schuld van de automobilist. Toch lijkt het mij verstandiger om even te wachten met oversteken.
Ja met het verschil dat jij die auto aan ziet komen. Max zag Ocon op moment van insturen niet en stuurde gewoon in, omdat:
1. de apex van hem was
2. Ocon daar volgens zowel de officiële als de onofficiële regels der racerij niets te zoeken had
3. Max er van uit ging dat een F1 coureur wel snapt hoe het spelletje werkt en zn actie reeds afgebroken had

Tuurlijk was het niet handig en ja het had voorkomen kunnen worden, maar elke F1 coureur in het geval van Max had gewoon zn apex gepakt (m.u.v. die laffe herder van een Bottas dan waarschijnlijk) er blind van uit gaand dat die pannenkoek daar inmiddels weg zou zijn.

Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Er was er maar 1 schuld. En dat was Ocon. En daarom is Ocon ook flink bestraft. Door degene die de regels maken en handhaven.

Dan kunnen een stel malloten op FOK! roepen dat Max het schuld was, maar dat is gewoon complete onzin. En daar ageer ik tegen. Tuurlijk had hij het kunnen voorkomen, maar zoals gezegd was dit waarschijnlijk iedereen gebeurd. Okay, misschien Lewis niet omdat die voor het kampioenschap aan het gaan was; dan ben je altijd wat voorzichtiger, maar de rest stuk voor stuk hadden die deur gewoon (volkomen terecht) dichtgegooid.

Jammer dat sommige mensen dat zien als Max klaar pijpen en weet ik wat al dies meer en roepen dat Max niks fout kan doen etc. Jawel, dat kan hij wel. Ocon niet hard genoeg op zn bek rossen. Dat is wat hij fout deed. :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 20:35:42 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184098163
en die gast een beetje aan lopen douwen

das ook fout
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184098349
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:35 schreef sp3c het volgende:
en die gast een beetje aan lopen douwen

das ook fout
Dat was niet heel netjes, maar best te begrijpen zo net na de wedstrijd. Kreeg ie ook gewoon een lichte sanctie voor.

Wat nog het meest bijzondere aan het voorval was dat Red Bull als team totaal niet anticipeerde.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 20:40:31 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184098368
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat was niet heel netjes, maar best te begrijpen zo net na de wedstrijd. Kreeg ie ook gewoon een lichte sanctie voor.

Wat nog het meest bijzondere aan het voorval was dat Red Bull als team totaal niet anticipeerde.
het is gewoon fout, punt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184098447
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

het is gewoon fout, punt
Binair denken is wat simplistisch. Er zijn gradaties van fout. Daarom heeft men in de sport ook straffen van verschillende zwaarte en vinden we in het strafrecht winkeldiefstal net iets minder ernstig dan een dubbele moord.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 20:50:48 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184098937
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Binair denken is wat simplistisch. Er zijn gradaties van fout. Daarom heeft men in de sport ook straffen van verschillende zwaarte en vinden we in het strafrecht winkeldiefstal net iets minder ernstig dan een dubbele moord.
niemand zegt toch dat het even fout is als elke andere overtreding in de sport ooit?

het is fout

punt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184099198
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

niemand zegt toch dat het even fout is als elke andere overtreding in de sport ooit?

het is fout

punt
Tja, als je de autist uit wil hangen is het fout ja. Niet-autisten vinden het vooral een licht vergrijp wat bestraft is met een taakstrafje, klaar.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 21:23:04 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184100400
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja, als je de autist uit wil hangen is het fout ja. Niet-autisten vinden het vooral een licht vergrijp wat bestraft is met een taakstrafje, klaar.
nou weet je dan ben ik maar een autist maar ik ga echt niet over en weer zitten schelden over de vraag of het fout en/of onsportief is om na de wedstrijd je tegenstander nog eens aan te vallen hoor

het boeit me simpelweg niet genoeg om je ervoor uit te schelden :')

ja dat is onsportief

en ja dat is fout

punt

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 30-12-2018 21:47:02 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 21:25:51 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184100500
ik vind het ook gewoon heel raar dat mensen boos worden als je het een foute actie noemt

zal wel weer aan mij liggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184102109
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 21:25 schreef sp3c het volgende:
ik vind het ook gewoon heel raar dat mensen boos worden als je het een foute actie noemt

zal wel weer aan mij liggen
Wie is er boos?
pi_184102357
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 21:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wie is er boos?
Niemand, dat is het punt ook.
Er wordt vooral gesteld dat de reactie niet zoveel voorstelt, ook al mag het niet, en dat dat ook wel blijkt uit de sanctie.
Maar dat is niet zo'n relwaardige mening, dus dan worden er maar stropoppen opgetuigd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184102450
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 22:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niemand, dat is het punt ook.
Er wordt vooral gesteld dat de reactie niet zoveel voorstelt, ook al mag het niet, en dat dat ook wel blijkt uit de sanctie.
Maar dat is niet zo'n relwaardige mening, dus dan worden er maar stropoppen opgetuigd.
Die fokker was toen het gebeurde ook behoorlijk actief, met deze zelfde mening en toon.

Vermoeiend
  zondag 30 december 2018 @ 22:05:59 #124
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184102610
Sinds Maxmania heeft fok aldus niet alleen een heel f1-subforum maar wordt zelfs een obscuur opstootje van enkele weken geleden zo belangrijk geacht dat het in NWS besproken moet worden :?
We have always been at war with Eastasia.
pi_184103547
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 13:23 schreef Krollie het volgende:

[..]

Omdat ze meer voor Max zijn. Als je goed en objectief kijkt zie je dat Max rekening had moeten houden dat er iemand naast hem reed. Max neemt de binnenbocht en raakt daardoor Ocon. Ocon kan hier niets aan doen. Of last ik het zo zeggen: wat had Ocon moeten doen? (Max besloot zelf Ocon in te halen op dat punt.)
De stewards zijn (meer) voor Max? :')

Als je een beetje verstand hebt van F1 zou je weten dat Ocon daar überhaupt niks te zoeken had.

quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2018 13:52 schreef vosss het volgende:

[..]


[..]

Lewis, Alonso, Kimi, Vettel en alle overige wereldkampioenen in de geschiedenis van de F1 hadden daar gewoon hun lijn gepakt. De bocht was van Max en die achterblijver had daar helemaal niets te zoeken. Die had voor de bocht al moeten yielden.

Max geeft daar Ocon niet de schuld, Ocon is daar gewoon de schuldige. Vandaar ook dat Ocon gestraft werd en niet Max.

Maargoed, dat is heel lastig te begrijpen voor trolls en voor mensen die geen klap verstand hebben van F1.
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2018 13:55 schreef vosss het volgende:

[..]

De enige die op zn bek ging was Ocon door met die volslagen achterlijke actie van hem eigenhandig zijn carrière de nek om te draaien.

Iedereen in de F1 wereld, pers, journalisten, andere coureurs, teambazen noem maar op, leggen allemaal de schuld volledig bij Ocon neer, maar gelukkig weten jullie wel beter :')

Wie zijn jullie eigenlijk voor de gek aan het houden? _O-

Ps: ja ik weet dat ook een enkeling zei: "Verstappen had daar meer ruimte kunnen laten".
Dat klopt, dat had ie kunnen doen. Echter zeiden die paar die bovenstaand zeiden direct erachteraan "maar Ocon had daar niet moeten zitten".

quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2018 20:30 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja met het verschil dat jij die auto aan ziet komen. Max zag Ocon op moment van insturen niet en stuurde gewoon in, omdat:
1. de apex van hem was
2. Ocon daar volgens zowel de officiële als de onofficiële regels der racerij niets te zoeken had
3. Max er van uit ging dat een F1 coureur wel snapt hoe het spelletje werkt en zn actie reeds afgebroken had

Tuurlijk was het niet handig en ja het had voorkomen kunnen worden, maar elke F1 coureur in het geval van Max had gewoon zn apex gepakt (m.u.v. die laffe herder van een Bottas dan waarschijnlijk) er blind van uit gaand dat die pannenkoeken daar inmiddels weg zou zijn.

Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Er was er maar 1 schuld. En dat was Ocon. En daarom is Ocon ook flink bestraft. Door degene die de regels maken en handhaven.

Dan kunnen een stel malloten op FOK! roepen dat Max het schuld was, maar dat is gewoon complete onzin. En daar ageer ik tegen. Tuurlijk had hij het kunnen voorkomen, maar zoals gezegd was dit waarschijnlijk iedereen gebeurd. Okay, misschien Lewis niet omdat die voor het kampioenschap aan het gaan was; dan ben je altijd wat voorzichtiger, maar de rest stuk voor stuk hadden die deur gewoon (volkomen terecht) dichtgegooid.

Jammer dat sommige mensen dat zien als Max klaar pijpen en weet ik wat al dies meer en roepen dat Max niks fout kan doen etc. Jawel, dat kan hij wel. Ocon niet hard genoeg op zn bek rossen. Dat is wat hij fout deed. :+
Dit dus^^
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 22:46:09 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184104690
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 21:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wie is er boos?
Komt wat boos over also je met autistic begint te strooien ... Monolith dus

Prima hoor maar dan ga ik wat anders doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184105879
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 22:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

Komt wat boos over also je met autistic begint te strooien ... Monolith dus

Prima hoor maar dan ga ik wat anders doen
Je had het over mensen. Maar het is er dus eentje die moeilijke woorden gebruikt omdat jij anderen niet wilt begrijpen. Tsja, jammer van hem inderdaad.

Mijn opa, heeft in de tweede wereldoorlog verkeerde keuzes voor gemaakt. Toen er eindelijk vrede was, is mijn opa na de oorlog veroordeeld voor zijn misstappen.
Wel grappig, zowel hij als Max waren fout.
  zondag 30 december 2018 @ 23:19:01 #128
168739 Red_85
'echt wel'
pi_184106476
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2018 20:27 schreef DaresSalaam het volgende:

[..]

Serieus? Dat is je verweer? Hunnie doen 't ook?
Nope.

'die dingen 'beuren nu eenmaal met adrenaline in je barst'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_184107363
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 22:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

Komt wat boos over also je met autistic begint te strooien ... Monolith dus

Prima hoor maar dan ga ik wat anders doen
Welnee, ik geef gewoon aan dat het een beetje autistisch is om te blijven hameren op een niet zo relevante algemeenheid als het een discussie over nuances betreft.
Kortzichtigheid is ook wel een beetje het kenmerk van je oeuvre hier.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 00:22:56 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184109258
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 23:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je had het over mensen. Maar het is er dus eentje die moeilijke woorden gebruikt omdat jij anderen niet wilt begrijpen. Tsja, jammer van hem inderdaad.
Dat lijkt me een hele semantische discussie terwijl het punt me pijnlijk duidelijk lijkt

quote:
Mijn opa, heeft in de tweede wereldoorlog verkeerde keuzes voor gemaakt. Toen er eindelijk vrede was, is mijn opa na de oorlog veroordeeld voor zijn misstappen.
Wel grappig, zowel hij als Max waren fout.
Toen jullie tot de conclusie kwamen dat je opa fout was he ... stond er toen ook zo'n dude te roepen dat Hitler fouter was?

voelde het heel relevant?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 00:24:08 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184109300
En ja ik vind het ook apart dat zelfs hier mensen naar de Godwin terug denken te moeten grijpen ja _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184109576
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 00:24 schreef sp3c het volgende:
En ja ik vind het ook apart dat zelfs hier mensen naar de Godwin terug denken te moeten grijpen ja _O-
Ik heb het niet over Hitler of de Nazi's gehad.

Nu ben jij fout. Net zoals mijn opa. Schaam je

Had je sowieso al moeten doen omdat jij in al je wijsheid besluit dit topic open te houden terwijl het nepnieuws is van een kutbron. Als het aluminiumhoedjes had betreft....
pi_184109669
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 00:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

Toen jullie tot de conclusie kwamen dat je opa fout was he ... stond er toen ook zo'n dude te roepen dat Hitler fouter was?

Offtopic.
Zou die het overzicht nog gehad hebben?
Of was het gedrocht zo groot geworden dat het maar aan modderen deed?
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 00:38:04 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184109735
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 00:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik heb het niet over Hitler of de Nazi's gehad.

Nu ben jij fout. Net zoals mijn opa. Schaam je

Had je sowieso al moeten doen omdat jij in al je wijsheid besluit dit topic open te houden terwijl het nepnieuws is van een kutbron. Als het aluminiumhoedjes had betreft....
Ik heb het ook niet over de Nazi's he, ik zei Hitler en Hitler is in mijn ogen wel echt degene die de verkeerdste keuzes heeft gemaakt in de oorlog
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184109888
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 00:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over de Nazi's he, ik zei Hitler en Hitler is in mijn ogen wel echt degene die de verkeerdste keuzes heeft gemaakt in de oorlog
Geen idee. Fout is fout

Toch :?
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 00:43:07 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184109890
Maar goed als we iig vastgesteld hebben dat het niet helemaal goed is om die gast achteraf een beetje te gaan lopen duwen dan is het iig een beetje dom om in dat interview te gaan roepen dat je het in de toekomst weer gaat doen

Moettie niet doen, was fout, hij is er dan ook voor gestraft

Doe je dat wel dan komt dat in het NWS logischerwijs
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184116356
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 00:43 schreef sp3c het volgende:
Maar goed als we iig vastgesteld hebben dat het niet helemaal goed is om die gast achteraf een beetje te gaan lopen duwen dan is het iig een beetje dom om in dat interview te gaan roepen dat je het in de toekomst weer gaat doen

Moettie niet doen, was fout, hij is er dan ook voor gestraft

Doe je dat wel dan komt dat in het NWS logischerwijs
We kunnen vaststellen wat we willen als het kwartje bij Maxje niet valt kan ik er niks aan doen, ik zou mijn mondje houden en hopen dat het langzaam weg ebben doet.
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 11:21:19 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184116684
Een 'no comment' was hier idd slimmer geweest ja

[ Bericht 4% gewijzigd door sp3c op 31-12-2018 11:29:52 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184119893
https://racingnews365.nl/(...)de-keyboard-warriors

En gelijk heeft ie.

Best grappig dat alle reaguurders hier, die anderen tokkies noemen, en zelf denigrerend 'Maxje' zeggen in hun posts, zelf de jaloerse tokkies zijn :+
Max geniet heerlijk van zijn luxe leventje in Monaco, terwijl jullie vanavond je goedkope Appie oliebol oppeuzelen met een flesje Freixenet waarvan je denkt dat het champagne is, LOL _O-

:')
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 13:42:23 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184120024
ja nee Maxje is rijk dus iedereen moet zijn kop houden, LOL :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184120059
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 22:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

Prima hoor maar dan ga ik wat anders doen
Je zou wat anders gaan doen...

:')
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 13:45:29 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184120125
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 13:43 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Je zou wat anders gaan doen...

:')
iets anders dan moddergooien met monolith, ik sluit niet ineens mijn internet af omdat hij vervelend is natuurlijk _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184120167
Kantklossen schijnt best leuk te zijn, tis maar een tip... :7

:+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 13:48:25 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184120205
mijn tip zou zijn om je niet zo druk te maken over kritiek maar ik ga er niet vanuit dat Verstappen het zit te lezen vanuit Monaco
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 31 december 2018 @ 15:17:39 #145
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184122644
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 15:47 schreef sp3c het volgende:

feitelijk is dat de toevoeging
Nee, hoor. Hij reageert gewoon op een vraag van de interviewer. Het is net alsof jij nooit een interview hebt gezien....
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 31 december 2018 @ 15:24:49 #146
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184122863
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:43 schreef DaresSalaam het volgende:

[..]

Haagse Sjonnie gespot.
Harrie....het is Haagse Harrie....
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 31 december 2018 @ 15:25:21 #147
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184122883
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 13:47 schreef KillerBee4ever het volgende:
Kantklossen schijnt best leuk te zijn, tis maar een tip... :7

:+
En dan helemaal estafettekantklossen. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 31 december 2018 @ 15:41:42 #148
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184123358
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 15:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Harrie....het is Haagse Harrie....
Nee hoor.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 15:43:41 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184123411
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 15:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee, hoor. Hij reageert gewoon op een vraag van de interviewer. Het is net alsof jij nooit een interview hebt gezien....
deze heb ik iig wel gezien en een sporter die meld dat hij een actie waarvoor hij terecht bestraft werd in de toekomst weer zou doen vind ik op zijn zachtst gezegd wat opmerkelijk

lijkt mij nieuws
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 31 december 2018 @ 15:46:45 #150
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184123494
quote:
0s.gif [b]Op maandag 31 december 2018 15:43 schreef [url=https://forum.fok.nl

deze heb ik iig wel gezien en een sporter die meld dat hij een actie waarvoor hij terecht bestraft werd in de toekomst weer zou doen vind ik op zijn zachtst gezegd wat opmerkelijk

lijkt mij nieuws
Maar hij reageert gewoon op een vraag, dus jouw eerdere stelling dat hij zelf aandacht voor dit incident zoekt blijft kul.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')