Komt wat boos over also je met autistic begint te strooien ... Monolith dusquote:

Je had het over mensen. Maar het is er dus eentje die moeilijke woorden gebruikt omdat jij anderen niet wilt begrijpen. Tsja, jammer van hem inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2018 22:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Komt wat boos over also je met autistic begint te strooien ... Monolith dus
Prima hoor maar dan ga ik wat anders doen

Nope.quote:Op zondag 30 december 2018 20:27 schreef DaresSalaam het volgende:
[..]
Serieus? Dat is je verweer? Hunnie doen 't ook?

Welnee, ik geef gewoon aan dat het een beetje autistisch is om te blijven hameren op een niet zo relevante algemeenheid als het een discussie over nuances betreft.quote:Op zondag 30 december 2018 22:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Komt wat boos over also je met autistic begint te strooien ... Monolith dus

Dat lijkt me een hele semantische discussie terwijl het punt me pijnlijk duidelijk lijktquote:Op zondag 30 december 2018 23:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je had het over mensen. Maar het is er dus eentje die moeilijke woorden gebruikt omdat jij anderen niet wilt begrijpen. Tsja, jammer van hem inderdaad.
Toen jullie tot de conclusie kwamen dat je opa fout was he ... stond er toen ook zo'n dude te roepen dat Hitler fouter was?quote:Mijn opa, heeft in de tweede wereldoorlog verkeerde keuzes voor gemaakt. Toen er eindelijk vrede was, is mijn opa na de oorlog veroordeeld voor zijn misstappen.
Wel grappig, zowel hij als Max waren fout.

Ik heb het niet over Hitler of de Nazi's gehad.quote:Op maandag 31 december 2018 00:24 schreef sp3c het volgende:
En ja ik vind het ook apart dat zelfs hier mensen naar de Godwin terug denken te moeten grijpen ja

Offtopic.quote:Op maandag 31 december 2018 00:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Toen jullie tot de conclusie kwamen dat je opa fout was he ... stond er toen ook zo'n dude te roepen dat Hitler fouter was?

Ik heb het ook niet over de Nazi's he, ik zei Hitler en Hitler is in mijn ogen wel echt degene die de verkeerdste keuzes heeft gemaakt in de oorlogquote:Op maandag 31 december 2018 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Hitler of de Nazi's gehad.
Nu ben jij fout. Net zoals mijn opa. Schaam je
Had je sowieso al moeten doen omdat jij in al je wijsheid besluit dit topic open te houden terwijl het nepnieuws is van een kutbron. Als het aluminiumhoedjes had betreft....

Geen idee. Fout is foutquote:Op maandag 31 december 2018 00:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de Nazi's he, ik zei Hitler en Hitler is in mijn ogen wel echt degene die de verkeerdste keuzes heeft gemaakt in de oorlog

We kunnen vaststellen wat we willen als het kwartje bij Maxje niet valt kan ik er niks aan doen, ik zou mijn mondje houden en hopen dat het langzaam weg ebben doet.quote:Op maandag 31 december 2018 00:43 schreef sp3c het volgende:
Maar goed als we iig vastgesteld hebben dat het niet helemaal goed is om die gast achteraf een beetje te gaan lopen duwen dan is het iig een beetje dom om in dat interview te gaan roepen dat je het in de toekomst weer gaat doen
Moettie niet doen, was fout, hij is er dan ook voor gestraft
Doe je dat wel dan komt dat in het NWS logischerwijs

Je zou wat anders gaan doen...quote:Op zondag 30 december 2018 22:46 schreef sp3c het volgende:
[..]

iets anders dan moddergooien met monolith, ik sluit niet ineens mijn internet af omdat hij vervelend is natuurlijkquote:Op maandag 31 december 2018 13:43 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Je zou wat anders gaan doen...

Nee, hoor. Hij reageert gewoon op een vraag van de interviewer. Het is net alsof jij nooit een interview hebt gezien....quote:

Harrie....het is Haagse Harrie....quote:

En dan helemaal estafettekantklossen.quote:Op maandag 31 december 2018 13:47 schreef KillerBee4ever het volgende:
Kantklossen schijnt best leuk te zijn, tis maar een tip...

Nee hoor.quote:Op maandag 31 december 2018 15:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Harrie....het is Haagse Harrie....

deze heb ik iig wel gezien en een sporter die meld dat hij een actie waarvoor hij terecht bestraft werd in de toekomst weer zou doen vind ik op zijn zachtst gezegd wat opmerkelijkquote:Op maandag 31 december 2018 15:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hij reageert gewoon op een vraag van de interviewer. Het is net alsof jij nooit een interview hebt gezien....

Maar hij reageert gewoon op een vraag, dus jouw eerdere stelling dat hij zelf aandacht voor dit incident zoekt blijft kul.quote:[b]Op maandag 31 december 2018 15:43 schreef [url=https://forum.fok.nl
deze heb ik iig wel gezien en een sporter die meld dat hij een actie waarvoor hij terecht bestraft werd in de toekomst weer zou doen vind ik op zijn zachtst gezegd wat opmerkelijk
lijkt mij nieuws
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |