SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Holle Bolle Gijs
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Dat had je al moeten doen.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 27-12-2018 14:41:45 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
fipoGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Solo is wel tof in dit nummer.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
zij was dat niet met die prothese toch?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
linda was fotograaf. Veel te jong overleden.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit vind ik wel een van de mindere van Toto, alleen dit nummer blijft wel altijd dagen in mijn kop hangen als ik het hoor.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Nieuw dillema, wandelen want prachtige headset gekregen, of de fiets pakken en een deeltje missen
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
nee dat was z'n nieuwe datequote:Op donderdag 27 december 2018 14:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij was dat niet met die prothese toch?Same shit, different day
SC hopper present![]()
nopequote:Op donderdag 27 december 2018 14:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij was dat niet met die prothese toch?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Had ik 'm niet, dan? Ik herinner me dat ik vol zei in het vorige topic en toen zat 'ie dicht.quote:excuus!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
daggal zoietsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Doen ze anders vast nooitquote:Op donderdag 27 december 2018 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is weer die tijd van het jaar![]()
![]()
Officieel toetseniste. Al kon ze dat ook niet werkelijk.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:24 schreef Koen66 het volgende:
wat deed die voormalige mevr Paul Mccartney in die band eigenlijk? zingen kon ze niet
Wel was ze een prima fotografe."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Yep. En vlak bij Mull of Kintyre komt best wel leuk spul vandaan...quote:Op donderdag 27 december 2018 14:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ach ja, jij was toch de whisky meneer?![]()
![]()
je was de een na laatstequote:Op donderdag 27 december 2018 14:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Had ik 'm niet, dan? Ik herinner me dat ik vol zei in het vorige topic en toen zat 'ie dicht.excuus!
Maar kan gebeuren, no worries
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Kapers moeten verplicht een uur naar Wit Licht luisteren.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:26 schreef Koen66 het volgende:
het is nutteloos een TT te bedenken als je de lapo hebtAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Een paar jaar geleden was dat nog echt een dingetje herinner ik mequote:Op donderdag 27 december 2018 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is weer die tijd van het jaar
Also, Charmed_angelFijn om weer bekende namen te zien meeposten
Al die willen te topic kaapen
moeten grappen met baarden zijnWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je hoeft ook geen vol te zeggen hoor, hij gaat vanzelf dicht bij een laatste postquote:Op donderdag 27 december 2018 14:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Had ik 'm niet, dan? Ik herinner me dat ik vol zei in het vorige topic en toen zat 'ie dicht.excuus!
![]()
![]()
Zo hey wat een kutplaat is dat danquote:Op donderdag 27 december 2018 14:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kapers moeten verplicht een uur naar Wit Licht luisteren.
echt? ik dacht dat ie niet dicht ging als je geen vol riepquote:Op donderdag 27 december 2018 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen vol te zeggen hoor, hij gaat vanzelf dicht bij een laatste postOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Disco![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
True, gewoonte.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:28 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen vol te zeggen hoor, hij gaat vanzelf dicht bij een laatste post
Deze keer blijft het bij een waarschuwing.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zo hey wat een kutplaat is dat danAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dat schijnen meer mensen te denken viel me opquote:Op donderdag 27 december 2018 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
echt? ik dacht dat iee niet dicht ging als je geen vol riep![]()
![]()
ja meestal aan het einde van het jaar tochquote:Op donderdag 27 december 2018 14:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was dat nog echt een dingetje herinner ik me
Also, Charmed_angelFijn om weer bekende namen te zien meeposten
Althans dat herinner ik me zo
![]()
![]()
Die Bee Gees sound herken je uit duizenden
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ja ik dacht dat dat FOK!lore was. Doodverwensing = ban, Vol = dicht.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
echt? ik dacht dat ie niet dicht ging als je geen vol riepNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
meer drinken, dan vergeet je het weerquote:Op donderdag 27 december 2018 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja meestal aan het einde van het jaar toch
Althans dat herinner ik me zo
Same shit, different day
SC hopper present![]()
heliumstem Genotquote:Op donderdag 27 december 2018 14:29 schreef PzKpfw het volgende:
Die Bee Gees sound herken je uit duizenden
Zo, nu maar eens wat nuttigs gaan doen. Ik zal nu alvast wel even mopperen over die plaat van Beyonce die gewoon een verkrachting is van Pon The Floor van Major Lazer dus er veel beter in kon staan.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meer drinken, dan vergeet je het weer
Ik ga mee doen aan Dry January![]()
![]()
wtf is dat nu weerquote:Op donderdag 27 december 2018 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga mee doen aan Dry JanuarySame shit, different day
SC hopper present![]()
Ah, zo heet het dus. Ik ookquote:Op donderdag 27 december 2018 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga mee doen aan Dry January![]()
![]()
Al dat werk tussendoor, zo kan ik toch niet luisteren
Nachtkoorts
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Niet neuken-nieuwjaar?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga mee doen aan Dry JanuaryNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Is die ooit uit geweest dan?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
hier ga ik over 2 week heen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
De hemel? Gezien al die Bee Gees inmiddels niet meer onder ons zijn.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
tribute he...quote:Op donderdag 27 december 2018 14:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De hemel? Gezien al die Bee Gees inmiddels niet meer onder ons zijn.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaaa zo heet het, ik moest ook even zoeken hoorquote:
Gezellig![]()
![]()
Houston, we have a problem[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Whitney HoustOFF
Tijd om even te muten"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit is gewoon mooi hoorI love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De hemel? Gezien al die Bee Gees inmiddels niet meer onder ons zijn.But the music remains
Op 't randje en erover.
origineel van Sexual Chocolate is beterWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Stenders houdt zijn mening voor zich.
Dat moet veel wilskracht hebben gekost!My friends all drive horses![]()
Ach Whitney
eens, mooi liedjequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
txquote:Op donderdag 27 december 2018 14:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah, dat klinkt al beter, yes. Have fun
is vooral voor de niet-wederhelftige maar ik offer me op
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Same samequote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Eéntje is er nog wel, hé?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De hemel? Gezien al die Bee Gees inmiddels niet meer onder ons zijn.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]"1 januari. Drink veel water tegen een kate."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jaaaa zo heet het, ik moest ook even zoeken hoor
Gezellig
Kate.
Ik denk dat het Glennis.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Er is vast ergens een topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jaaaa zo heet het, ik moest ook even zoeken hoor
Gezellig![]()
nou ik zou geen Kate willen hebben.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"1 januari. Drink veel water tegen een kate."
Kate.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee, die heeft 'ie stiekem al eerder dit uur gegeven.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:32 schreef PippenScottie het volgende:
Dat moet veel wilskracht hebben gekost!![]()
Is met zachte rquote:Op donderdag 27 december 2018 14:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"1 januari. Drink veel water tegen een kate."
Kate.![]()
![]()
We wisten toen nog niet dat Whtneys greatest love of all crack heroine was.
My friends all drive horses![]()
Dit blijft gewoon een mooi lied, maar zoals Cee ook al zei gisteren... A Moment in Time blijft onovertroffen
ligt er aan welke Katequote:Op donderdag 27 december 2018 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik zou geen Kate willen hebben.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Daar gaat dit nummer toch over, heeft Don Leo nog een mini docu over gemaaktquote:Op donderdag 27 december 2018 14:34 schreef PippenScottie het volgende:
We wisten toen nog niet dat Whtneys greatest love of all crack heroine was.![]()
![]()
Glennis Grace is... Gewoon keikut.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat een slechte Glennis Grace cover.
Whitney heeft trouwens wel een flinke boost gehad dit jaar... 4 dikke stijgers
Dat klinkt behoorlijk Dry januaryquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
een Kate gewoon al, doe mij maar een normale nederlandse naamquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Weeïge meuk.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Misschien komt de uithaal nog. "Eén van de lelijkste momenten uit de popmuziek...aldus...een...eh....willekeurige luisteraar érgens in Nederland", zoiets.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:32 schreef PippenScottie het volgende:
Dat moet veel wilskracht hebben gekost!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Maaaar, als je dan zon nummer maakt zoals dit, doe het dan wel goed. En dat is hier wel gedaan natuurlijk![]()
Ah daar zat een grap in en je liet hem liggen. Een rollende Rquote:
zijn wast wel lekkere strakke Kates te bedenkenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
een Kate gewoon al, doe mij maar een normale nederlandse naam
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Welke Evelien?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:35 schreef PippenScottie het volgende:
Ik word een klein beetje verliefd op Evelien.![]()
Bwhehequote:Op donderdag 27 december 2018 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat klinkt behoorlijk Dry january
vast welquote:Op donderdag 27 december 2018 14:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn wast wel lekkere strakke Kates te bedenken
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Glennis Grace is... Gewoon keikut.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
feministenboostquote:Op donderdag 27 december 2018 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Whitney heeft trouwens wel een flinke boost gehad dit jaar... 4 dikke stijgers[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat is een keikut? Verharde vagina?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Glennis Grace is... Gewoon keikut.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Carolien kan dat toch wel alleen af?quote:
Nou ik heb eerder deze maand iemand ontmoet en... zij is niet bezig met relatiedingenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen seks mag ook. Wat jij wilt, het is jouw dry january feestje
PINNEN[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
intro robOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
IK MOET PINNEN
Wat een Milf is het toch ookquote:Op donderdag 27 december 2018 14:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze nachtbraakster
Op 't randje en erover.
Waarom ook niet. Ciel deed vorig jaar ook 02-04 én stond Ruud ook nog bij.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze nachtbraakster"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Synoniem voor een Glennis. Het is bijna latijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat is een keikut? Verharde vagina?
Een kut is Glennis, een keikut is Glennis Grace.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
owquote:Op donderdag 27 december 2018 14:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou ik heb eerder deze maand iemand ontmoet en... zij is niet bezig met relatiedingen![]()
![]()
Puur toeval dat ik hier nu een Borsato reclame krijg?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Over de schuttingquote:Op donderdag 27 december 2018 14:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Aah, Rob haalt Big Brother erbijWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Marco blijft natuurlijk wel een koning... ook al maakt ie tegenwoordig weinig fatsoenlijks meer en is ie een paar jaar te lang coach geweest in The Voice
Dit nummer schreef Marco toen hij dacht dat ie financieel binnen was.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:38 schreef PzKpfw het volgende:
Puur toeval dat ik hier nu een Borsato reclame krijg?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
oke het is bijna bedtijd merk ik, zit een spelletje op mn telefoon te doen.... bedenk dat ik mn zus iets moet appen en loop de hele kamer rond om mn telefoon te zoeken....Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit nummer was wel voor z’n entertainment bedrijf faillissement fiasco.
Nu is ie wel opnieuw binnen trouwens![]()
Een "meh" nummertje.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
z'n stem is ook niet meerquote:Op donderdag 27 december 2018 14:38 schreef TheVulture het volgende:
Marco blijft natuurlijk wel een koning... ook al maakt ie tegenwoordig weinig fatsoenlijks meer en is ie een paar jaar te lang coach geweest in The VoiceSame shit, different day
SC hopper present![]()
Die heeft nooit echt slecht gezeten volgens mij... en hoeveel keer gaat ie nu De Kuip doen volgend jaar?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:39 schreef alopio het volgende:
Nu is ie wel opnieuw binnen trouwens
Van dat faillissement (TEG) zal hij zelf ook niet heel veel gevoeld hebben.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:39 schreef alopio het volgende:
Nu is ie wel opnieuw binnen trouwens"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Had eergisteren zoietsquote:Op donderdag 27 december 2018 14:39 schreef Nizno het volgende:
oke het is bijna bedtijd merk ik, zit een spelletje op mn telefoon te doen.... bedenk dat ik mn zus iets moet appen en loop de hele kamer rond om mn telefoon te zoeken....![]()
![]()
Rob houdt zich keurig in.I love music |Ajax forever
Bart kon je zo in het uitgaansleven in Utrecht tegenkomen, gebeurde me vrij regelmatig. Met z’n wazige wiethoofdquote:Op donderdag 27 december 2018 14:38 schreef PippenScottie het volgende:
Kennen we ze nog. Ruud, Willem, Anouk. En de rest... ehh. Bart en zo!![]()
Ja, daarna is het nooit meer zo leuk geworden, kan je natuurlijk ook maar een keer doenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:38 schreef D. het volgende:
Big Brother
Toen real live nog nieuw en leuk was![]()
Hield hij zijn stem dit nummer maar binnen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:38 schreef D. het volgende:
Big Brother
Toen real live nog nieuw en leuk was![]()
![]()
ouderdom kan ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ben een imbeciel van binnen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Nog altijd beter dan die van René Froger. Wat is daarmee gebeurd johquote:
KUTKIP!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Volgens mij had ie dat niet zo handig ingericht hoor.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van dat faillissement (TEG) zal hij zelf ook niet heel veel gevoeld hebben.![]()
Ik was een beetje verliefd op Bartquote:Op donderdag 27 december 2018 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bart kon je zo in het uitgaansleven in Utrecht tegenkomen, gebeurde me vrij regelmatig. Met z’n wazige wiethoofd
Zegt ie nou ben een imbeciel van binnen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moeite om m'n kots binnen te houden.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:40 schreef MTheBassman het volgende:
Hield hij zijn stem dit nummer maar binnen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik heb afgelopen oktober de hele eerste serie Big Brother op VHS gehaald bij Bianca...quote:Op donderdag 27 december 2018 14:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja, daarna is het nooit meer zo leuk geworden, kan je natuurlijk ook maar een keer doen
Maar we moesten toen toch allemaal medelijden met de arme familie Borsato hebben, bijna voedselbank in het gooi enzo..quote:Op donderdag 27 december 2018 14:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft nooit echt slecht gezeten volgens mij... en hoeveel keer gaat ie nu De Kuip doen volgend jaar?
Hij moest 1 van z’n 12 auto’s verkopen en konden niet 6 maar 5 keer op vakantie![]()
Ik heb in de Big Brother periode de ex-vrouw van Ruud een keer gezien.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bart kon je zo in het uitgaansleven in Utrecht tegenkomen, gebeurde me vrij regelmatig. Met z’n wazige wiethoofd
Die was toen een soort D-list celebrity.
Dat jullie niet denken dat ik begin deze eeuw niets spannends meemaakte!My friends all drive horses![]()
Dit gaat helemaal de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP.
Dit jaar dus meer 80s dan 70s in de lijst.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb in de Big Brother periode de ex-vrouw van Ruud een keer gezien.
Dat jullie niet denken dat ik begin deze eeuw niets spannends meemaakte!
Oja, jij spaarde VHS toch?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen oktober de hele eerste serie Big Brother op VHS gehaald bij Bianca...![]()
![]()
verwerktquote:Op donderdag 27 december 2018 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP.
Dit jaar dus meer 80s dan 70s in de lijst.
Soul CoaxingWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ik kende dat hele Big Brother niet, maar zag steeds wat commotie om dat ventje heen en heb van iemand uitleg gekregenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was een beetje verliefd op Bart![]()
Owl City
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP.
Dit jaar dus meer 80s dan 70s in de lijst.
I love music |Ajax forever
Dat is de mooiste TUNE jaquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En ruzie maken met andere Van Duin-fansquote:Op donderdag 27 december 2018 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jazeker! Oude tv-beelden vooral
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Owl Shitty
Dat dit er nog instaat
Ocean Eyes van Owl City blijft voor mij wel het beste album aller tijden. Zo poëtisch.
Al is Fireflies dan wel net een van de mindere nummers. Maar goed, het is het hitje van het album, dus prima dat hij erin staat.![]()
Arme 60s.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de OP.
Dit jaar dus meer 80s dan 70s in de lijst.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Die staan daar meestal opquote:Op donderdag 27 december 2018 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jazeker! Oude tv-beelden vooral
Heb er ook nog een paar, toch weer eens kijken![]()
![]()
...?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En ruzie maken met andere Van Duin-fansNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
ik dacht ik ook, maar dat was tijdens starmaker/K-otic zie ik nuquote:Op donderdag 27 december 2018 14:42 schreef Koen66 het volgende:
Big Brother, destijds dit account ook voor anagemaakt
Daarna wel veel in BB the battle gepost![]()
![]()
ik maakte toen ook veel spannende dingen mee, echt waar. Net als jij, kennelijkquote:Op donderdag 27 december 2018 14:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb in de Big Brother periode de ex-vrouw van Ruud een keer gezien.
Dat jullie niet denken dat ik begin deze eeuw niets spannends meemaakte!![]()
Wel een grappig nummer dit.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
radio 5 heeft de liga evergreen top 1000quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ben hier ook door BB gekomenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:42 schreef Koen66 het volgende:
Big Brother, destijds dit account ook voor anagemaakt![]()
![]()
![]()
Op 't randje en erover.
Ik las wel eens bij een interview met Van Duin uit 1982 op YTquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
oei die single is nog wel een guilty pleasure van mij...quote:Op donderdag 27 december 2018 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht ik ook, maar dat was tijdens starmaker/K-otic zie ik nu
Hij is ook maar 39 plekken gezaktquote:Op donderdag 27 december 2018 14:44 schreef alopio het volgende:
Tijd voor even iets te gaan doen nu. Matig nummer. Wel knap dat zoiets erin blijftSchiet niet op zo.
nee joh...quote:Op donderdag 27 december 2018 14:44 schreef matthijst het volgende:
Ah zo het slechtste nummer van BeyoncéI love music |Ajax forever
Bij BB1 alleen hier gelezen. Vond het maar raar volk hier, dus een account vond ik niet nodigquote:Op donderdag 27 december 2018 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ander account dan?
Of ook BB the battle?![]()
![]()
Miss minderwaardigheidscomplexquote:Op donderdag 27 december 2018 14:44 schreef matthijst het volgende:
Ah zo het slechtste nummer van Beyoncé
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik vind al haar nummers vreselijk. Maar deze is inderdaad wel heel erg.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:44 schreef matthijst het volgende:
Ah zo het slechtste nummer van Beyoncé![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
oei die single is nog wel een guilty pleasure van mij...![]()
![]()
Who's bad?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga even in bad.
Van thuiswerken komt toch niets meer terecht.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Bij BB1 alleen hier gelezen. Vond het maar raar volk hier, dus een account vond ik niet nodigJa dat had ik toen ook. Je had nog zo'n forum. Die hadden ruzie met elkaar
Weet nog dat er een topic huiskamer inzat, maar kan me niet meer herinneren
Ik zie nu dat ik door BB3 hier gekomen, even mij PoHi doorgelezen![]()
![]()
GODSAMME[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ZenuwennummerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit is echt verschrikkelijk
wie waren er toen ook alweer?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja dat had ik toen ook. Je had nog zo'n forum. Die hadden ruzie met elkaar
Weet nog dat er een topic huiskamer inzat, maar kan me niet meer herinneren
Ik zie nu dat ik door BB3 hier gekomen, even mij PoHi doorgelezenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Waarom is dit vijf*fuckin*honderd plaatsen omhoog gegaan?
DIT HOORT NIET IN DE TOP2000 BAHGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
dit is natuurlijk zo erg gestegen door die dwaze actie dat er meer vrouwen in zouden moetenI love music |Ajax forever
Dat zal dan ook wel de feministenbonus zijnquote:Op donderdag 27 december 2018 14:47 schreef Ferdo het volgende:
Waarom is dit vijf*fuckin*honderd plaatsen omhoog gegaan?
Feministenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:47 schreef Ferdo het volgende:
Waarom is dit vijf*fuckin*honderd plaatsen omhoog gegaan?For you, there'll be no more crying.
Girls voted for this motherfuckerquote:Op donderdag 27 december 2018 14:47 schreef Ferdo het volgende:
Waarom is dit vijf*fuckin*honderd plaatsen omhoog gegaan?My friends all drive horses![]()
De mensen die hierop gestemd hebben moeten op een eiland vastgezet worden en weggevaren worden zonder technologie."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het aantal dames met een minderwaardigheidscomplex stijgt, zodoende dit nummer ook.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:47 schreef Ferdo het volgende:
Waarom is dit vijf*fuckin*honderd plaatsen omhoog gegaan?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
OEH, BASYL IN DE STUDIO.
GAAT IE DE PLAYLIST TOCH NOG OMGOOIEN?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Beyoncé hoort er natuurlijk wel gewoon in... maar wellicht meer met Destiny's Child dan met deze
Beste vrouwelijke artieste van het moment voor mij is Pink![]()
![]()
wel eens gehoord maar ik weet nu weer waarom dat maar weinig gebeurdeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Oh, dat zal vast die Remmersvideo geweest zijn. Geüpload door een engnek die mij langere tijd stalkte.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik las wel eens bij een interview met Van Duin uit 1982 op YTNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Voor mij een gelijkspel tussen haar en Christina Aguilera.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Beyoncé hoort er natuurlijk wel gewoon in... maar wellicht meer met Destiny's Child dan met deze
Omdat MEER VROUWEN IN DE TOP 2000quote:Op donderdag 27 december 2018 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het aantal dames met een minderwaardigheidscomplex stijgt, zodoende dit nummer ook.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ik kan me goed voorstellen dat Rob vandaag niet wilde draai. Wat een bagger vanmiddag![]()
![]()
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Daarom ook 1282 plaatsen verschil.quote:
Op 't randje en erover.
Zoiets was het jaquote:Op donderdag 27 december 2018 14:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, dat zal vast die Remmersvideo geweest zijn. Geüpload door een engnek die mij langere tijd stalkte.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Freedom (feat. Kendrick Lamar) vind ik serieus een goed nummer. Maar hoor liever Rihanna.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het afgezien van dit nummer enorm meevallen. Voor de rest echt een prima uurtje.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:49 schreef Djeez het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat Rob vandaag niet wilde draai. Wat een bagger vanmiddag![]()
![]()
![]()
De sfeer is helemaal doodgeslagen in het café.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik krijg hier gewoon hoofdpijn van. Zenuwachtig kutnummer is dit zeg."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rhianna vind ik live dan weer verschrikkelijk, die heeft minimaal 5 backings nodig om het goed te laten klinken... maar misschien heeft ze wat bijgeleerd de afgelopen jarenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Freedom (feat. Kendrick Lamar) vind ik serieus een goed nummer. Maar hoor liever Rihanna.
Ja precies. Stem Beach House erin, of Chvrches. Warpaint mag ook als je écht hardcore feminist bent, hele band bestaat uit vrouwen.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:49 schreef alopio het volgende:
er moeten meer vrouwen inhinin...en dan met zoiets aankomen... stem dan op de goede nummers....![]()
Het blijft teringherrie, zeg..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
vind je het raarquote:Op donderdag 27 december 2018 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
De sfeer is helemaal doodgeslagen in het café.![]()
Blijft mooiquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Britney Spearsquote:Op donderdag 27 december 2018 14:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Freedom (feat. Kendrick Lamar) vind ik serieus een goed nummer. Maar hoor liever Rihanna.
Op 't randje en erover.
Boze huisvrouwenplaatquote:Op donderdag 27 december 2018 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik krijg hier gewoon hoofdpijn van. Zenuwachtig kutnummer is dit zeg.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Stemden al die celebs op deze zooi?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
live kan ik ze beide niet beoordelenquote:Op donderdag 27 december 2018 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rhianna vind ik live dan weer verschrikkelijk, die heeft minimaal 5 backings nodig om het goed te laten klinken... maar misschien heeft ze wat bijgeleerd de afgelopen jaren![]()
Maar ben wel een beetje verliefd op Man Down van Rihanna.I love music |Ajax forever
En wat is dit dan ineens geweldig!
Deze is opeens een stuk mooier na al die stront.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eindelijk weer muziekFor you, there'll be no more crying.
quote:Op donderdag 27 december 2018 14:50 schreef D. het volgende:
Gelukkig sluiten we het uur heel fijn af![]()
Oh deze is mooi
mooi nummer dit....
allemaal aanstekers de lucht in, arm in arm staan, heel the world dit dat zus zo.....![]()
Vrouwen kunnen beter thuis achter het aanrecht als het alternatief is dat ze dat soort zooi uitbrengen.quote:![]()
Bij sommige mensen wil ik niet eens aan een seksleven denken.quote:
Bij de meeste mensen, eigenlijk.My friends all drive horses![]()
De favoriete kleur van dit uur moet toch ook wel bruin zijnWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
is dat mogelijk?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is opeens een stuk mooier na al die stront.![]()
ja hallo... straks staat de boel in de fik...quote:Op donderdag 27 december 2018 14:51 schreef alopio het volgende:
mooi nummer dit....
allemaal aanstekers de lucht in, arm in arm staan, heel the world dit dat zus zo.....I love music |Ajax forever
1281 Walk This Way Run DMC ft. Aerosmith
1280 You'll Never Walk Alone Lee Towers
1279 Verdammt Ich Lieb' Dich Matthias Reim
1278 Live To Tell Madonna
1277 S.O.S. ABBA
1276 Raise Your Glass Pink
1275 As Tears Go By Rolling Stones
1274 Red Eyes War On Drugs
1273 De Wedstrijd Bram Vermeulen
1272 Sledgehammer Peter Gabriel
1271 Born On The Bayou Creedence Clearwater Revival
1270 All I Want Kodaline![]()
Toch best een stuk beter dan dit uur.quote:Op donderdag 27 december 2018 14:52 schreef D. het volgende:
1277 S.O.S. ABBA
1270 All I Want Kodaline
Kinderkoor Remspoorquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
GENOTS uur met LEEEEEEE TOWERS, en Mathias...quote:Op donderdag 27 december 2018 14:52 schreef D. het volgende:
1277 S.O.S. ABBA
1281 Walk This Way Run DMC ft. Aerosmith![]()
1279 Verdammt Ich Lieb' Dich Matthias Reim![]()
1277 S.O.S. ABBA
1276 Raise Your Glass Pink![]()
1270 All I Want Kodaline
Goed uurtje wel
wat is een rietveeg?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:53 schreef alopio het volgende:
[..]
rietveeg app gebruiken heb je er geen last van![]()
Ik heb alle edities nog The beating of my heart 2stemmig meegezongen bij Live to TellWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
verdammt!quote:Op donderdag 27 december 2018 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 nummers met walk in de titel achter elkaar, leuk.![]()
Mooiste nummers afgelopen uur:
1. Owl City - Fireflies
2. The Dubliners - Wild Rover
3. Tom Petty & The Heartbreakers - Learning To Fly
en vooruit:
4. Marco Borsato - Dromen Zijn Bedrog![]()
Prima uurtje.![]()
Wat een genot in het komende uur. Lee Towers en Matthias Reim... is it Christmas already?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
1280 You'll Never Walk Alone Lee Towers LeenGod![]()
1278 Live To Tell Madonna![]()
1277 S.O.S. ABBA![]()
![]()
![]()
![]()
1275 As Tears Go By Rolling Stones![]()
1274 Red Eyes War On Drugs![]()
![]()
![]()
1273 De Wedstrijd Bram Vermeulen![]()
1272 Sledgehammer Peter Gabriel![]()
![]()
1271 Born On The Bayou Creedence Clearwater Revival![]()
wees verstandig en hou dat zo!quote:I love music |Ajax forever
ook bij apple zelf?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
Twan wil Airpods kopen. Gewoon overal uitverkocht....Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
1280 You'll Never Walk Alone Lee Towers![]()
1278 Live To Tell Madonna![]()
1277 S.O.S. ABBA![]()
1275 As Tears Go By Rolling Stones![]()
1274 Red Eyes War On Drugs![]()
1273 De Wedstrijd Bram Vermeulen![]()
1272 Sledgehammer Peter Gabriel![]()
![]()
1271 Born On The Bayou Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 27 december 2018 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
Twan wil Airpods kopen. Gewoon overal uitverkocht....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: