SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Snel. Bel de Top2000 politie!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Je mag een half uur in dat cafe staan toch ? Staat echt al een stel er een uur of 2. Niet dat het mij uitmaakt-XOXO-![]()
1504 Breakeven The Script
1503 I Want You To Want Me Cheap Trick
1502 Lady Jane Rolling Stones
1501 Pa Doe Maar
1500 Diane Therapy?
1499 Thank God I'm A Country Boy John Denver
1498 Angel Of Harlem U2
1497 Oxygene IV Jean Michel Jarre
1496 Heartbreak Warfare John Mayer
1495 Everything Michael Bublé
1494 Beautiful Goodbye Amanda Marshall
1493 I Sat By The Ocean Queens Of The Stone Age
1492 Diamonds Rihanna
1491 I Want You Back Jackson 5
1490 La Solitudine Laura Pausini![]()
Ik heb dit 2 jaar verplicht moeten drinken op de studentenvereniging.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is jouw bescheiden mening over Bavaria? Ik ging een keer uiteten met mijn SLB-groep en ze schonken daar alleen smerige Bavaria, hadden lauwe patatjes en waren op het oude Zuiderpark weggestopt.
Nu ik uitgeschreven ben kan ik eerlijk zeggen dat het smerige bocht is![]()
Gefeliciteerd! Godendrank.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Paar 12 cadeau gehad, heb ze eerlijk gezegd nog niet gedronken zijn voor oud en nieuw![]()
Ik ken iemand die had een krat gehaald maar vond er niet zoveel aan. Kon er wel eentje overnemen maar is er niet meer van gekomen. Komt nog wel eens.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Paar 12 cadeau gehad, heb ze eerlijk gezegd nog niet gedronken zijn voor oud en nieuw|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Of ze hebben meerdere kaartjes. Of een veiling/wedstrijd gewonnenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snel. Bel de Top2000 politie!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Weer the Scriptaids en daarbij U2 in een uur, gelukkig zit er een QOTSA nummertje bij
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik weet niet waarom maar ik heb Pa van Doe Maar veel gescrobbled dit jaar.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Kan ook langer volgens mij.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Je mag een half uur in dat cafe staan toch ? Staat echt al een stel er een uur of 2. Niet dat het mij uitmaakt|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niets mis mee.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb Pa van Doe Maar veel gescrobbled dit jaar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is dat anoniem ?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snel. Bel de Top2000 politie!Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik ga wel ff Rapper's Delight luisteren die ik vanochtend gemist heb.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
Weer the Scriptaids en daarbij U2 in een uur, gelukkig zit er een QOTSA nummertje bij|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
''omg er hebben nederlanders gescoord in het buitenland''♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
En JMJquote:Op woensdag 26 december 2018 22:00 schreef MTheBassman het volgende:
Weer the Scriptaids en daarbij U2 in een uur, gelukkig zit er een QOTSA nummertje bij![]()
![]()
Niet echt het meest veel belovende uurtje dat er aan komt...That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Volgens mij ook, maar dan zul je wel moeten reserveren en er wat meer voor betalen denk ik.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik mist meer RATM in de lijst.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik hoop ook altijd te scoren in het buitenlandquote:Op woensdag 26 december 2018 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
''omg er hebben nederlanders gescoord in het buitenland''
-XOXO-![]()
quote:Ja hoorde dat het niet zo goed was als de naam die het heeft, maar dat het alsnog wel gewoon een heel fijn biertje was dus ben wel benieuwdquote:Op woensdag 26 december 2018 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken iemand die had een krat gehaald maar vond er niet zoveel aan. Kon er wel eentje overnemen maar is er niet meer van gekomen. Komt nog wel eens.![]()
![]()
Je bent nu in het buitenland toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoop ook altijd te scoren in het buitenland|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
wat is scrobblen?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb Pa van Doe Maar veel gescrobbled dit jaar.![]()
En ik wissel hem ook nog 2 keer per jaarquote:
-Scorpion_17![]()
Dat is dat nog kreunende slachtoffer uit Vlissingen, volgens mij.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
2de generatie op bezoek in het buitenland?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
''omg er hebben nederlanders gescoord in het buitenland''![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:00 schreef D. het volgende:
1504 Breakeven The Script![]()
1503 I Want You To Want Me Cheap Trick![]()
1502 Lady Jane Rolling Stones![]()
1501 Pa Doe Maar![]()
1500 Diane Therapy?![]()
1499 Thank God I'm A Country Boy John Denver![]()
1498 Angel Of Harlem U2![]()
1497 Oxygene IV Jean Michel Jarre![]()
1496 Heartbreak Warfare John Mayer![]()
1495 Everything Michael Bublé![]()
1494 Beautiful Goodbye Amanda Marshall![]()
1493 I Sat By The Ocean Queens Of The Stone Age![]()
1492 Diamonds Rihanna![]()
1491 I Want You Back Jackson 5![]()
![]()
Komt dit uit een parenclub?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat mag de NPO-recherche uitzoekenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of ze hebben meerdere kaartjes. Of een veiling/wedstrijd gewonnen
-XOXO-![]()
1504 Breakeven The Script
1503 I Want You To Want Me Cheap Trick
1502 Lady Jane Rolling Stones
1501 Pa Doe Maar
1500 Diane Therapy?
1499 Thank God I'm A Country Boy John Denver
1498 Angel Of Harlem U2
1497 Oxygene IV Jean Michel Jarre
1496 Heartbreak Warfare John Mayer
1495 Everything Michael Bublé
1494 Beautiful Goodbye Amanda Marshall
1493 I Sat By The Ocean Queens Of The Stone Age
1492 Diamonds Rihanna
1491 I Want You Back Jackson 5
![]()
hehequote:Op woensdag 26 december 2018 22:02 schreef livelink het volgende:
Dat is dat nog kreunende slachtoffer uit Vlissingen, volgens mij.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik gelooft dat je een t teveel hebtquote:
Luisteren, alleen is scrobblen mogelijk met Last.FM door het aan een device als Spotify te koppelen. Kan je bijhouden wat je luistert.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Jij mist RAM in de lijst?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik gelooft dat je een t teveel hebtDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
La Solitudine is wel het hoogtepunt van het komende uur, natuurlijk.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Een slippertje.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik gelooft dat je een t teveel hebt|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
of zoveel mist dat de lijst niet valt te lezen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik gelooft dat je een t teveel hebt![]()
We hebben een kenner in ons midden.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
La Solitudine is wel het hoogtepunt van het komende uur, natuurlijk.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Rabbering zegt t al, alles van de script is hetzelfde liedje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat is theoretisch mogelijk. Maar weinig logisch.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
La Solitudine is wel het hoogtepunt van het komende uur, natuurlijk.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Die zijn van Losing My Raligion toch?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo voelt het gelukkig wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je bent nu in het buitenland toch?
Gewoon gasten die op hun klompen boodschappen doen. Geen muntjes in de winkelwagentjes, je kan gewoon je deur niet op slot doen, mensen zeggen gewoon goedemorgen
-XOXO-![]()
Ik ben allerminst een kenner. Ik ben langzaam van het pad der casuals aan het verdwijnen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We hebben een kenner in ons midden.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik heb ze uiteraard allang gebeldquote:Op woensdag 26 december 2018 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat mag de NPO-recherche uitzoeken
-Scorpion_17![]()
Hoi RabberingWelkom bij deze avond.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
How to safe a life zal ik altijd een mooi liedje vinden vanwege de tv serie Scrubsquote:Op woensdag 26 december 2018 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rabbering zegt t al, alles van de script is hetzelfde liedje![]()
1499, ik ga met hooi gooien.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
La Solitudine is wel het hoogtepunt van het komende uur, natuurlijk.![]()
![]()
Dat is The Fray toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
How to safe a life zal ik altijd een mooi liedje vinden vanwege de tv serie Scrubs![]()
ah, ik luister radio5 of draai cd’s en LP’s en heeeel af en toe een album op spotifyquote:Op woensdag 26 december 2018 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Luisteren, alleen is scrobblen mogelijk met Last.FM door het aan een device als Spotify te koppelen. Kan je bijhouden wat je luistert.![]()
Da’s The Fray, of maak je met opzet deze opmerking?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
How to safe a life zal ik altijd een mooi liedje vinden vanwege de tv serie Scrubs![]()
![]()
mellow door de drank?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb geeneens zin om te haten op The Script vandaag.![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 26 december 2018 22:05 schreef Kyran het volgende:
Hallo regie, mag de sidekick iets vaker in beeld? Thanks!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind the script niet per sé heel slecht eigenlijk. Ik zou er niet op stemmen, maar snap best dat mensen dit leuk vinden.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Iedere keer weer dat gehaat op hetzelfde Script..quote:Op woensdag 26 december 2018 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb geeneens zin om te haten op The Script vandaag.![]()
Ik moest dit helaas een keer voor de band spelen. Het nummer is net zo saai om te bassen als het is om te luisteren
Zal wel een generatiedingetje zijn dat ik dit niet ken. En niet boeiend vind.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Voordeel van Last.FM is dat het een nummer wat je op Spotify al snel door zou klikken/spoelen, niet meeneemt. Doet Spotify wel waardoor je lijstje op Last.FM er anders uitziet dan op Spotify aan het einde van het jaar.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, ik luister radio5 of draai cd’s en LP’s en heeeel af en toe een album op spotify♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
o lol dat was een foutje Maar ze lijken wel op elkaar deze bandsquote:Op woensdag 26 december 2018 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Da’s The Fray, of maak je met opzet deze opmerking?![]()
Yess, mede door mij!quote:
Zalig nummer“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ik vind dit wel een leuk liedje eigenlijk.quote:
Hetzelfde als ik heb met Jason Mraz.My friends all drive horses![]()
Niet een heel slecht nummer dit, maar wel een hoog Sky Radio-gehalte w.m.b.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tijd gaat snel als je het leuk hebtquote:Op woensdag 26 december 2018 22:06 schreef Cee het volgende:
We zitten dit uur al op 25% van de lijst.
Dan moet je wel 80 zijn of zo.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:06 schreef 4-elements het volgende:
Zal wel een generatiedingetje zijn dat ik dit niet ken. En niet boeiend vind.![]()
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Best apart, toch wel flink underground dat. Moet ik toch maar eens op Type O Negative gaan stemmen. Wie weetquote:![]()
![]()
Dit nummer vind ik helemaal niet vervelend van hen. Dat vorige wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:05 schreef djenneke het volgende:
Ik vind the script niet per sé heel slecht eigenlijk. Ik zou er niet op stemmen, maar snap best dat mensen dit leuk vinden.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik werk toe naar het moment dat Blaudzun de ether in wordt gegooid.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ja ik doe mee volgend jaar! No.1 toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Best apart, toch wel flink underground dat. Moet ik toch maar eens op Type O Negative gaan stemmen. Wie weetT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Nou,a gogo weer gezien, kijken wat hier nu voorbij komtUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Als dit nou gewoon het enige nummer van hun in de lijst zou zijn...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je hebt gelukkig 2x the script en kensington gemist.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:07 schreef Zorro het volgende:
Nou,a gogo weer gezien, kijken wat hier nu voorbij komt"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
En dan snel naar het toilet?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:07 schreef El-Stinho het volgende:
Ik werk toe naar het moment dat Blaudzun de ether in wordt gegooid.![]()
Leuke binnenkomer, Cheap Trick![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
Waarom dacht je dat ik dit het ideale moment voor dat kijken vond?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig 2x the script en kensington gemist.
Maar je kent het wel!quote:Op woensdag 26 december 2018 22:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het anders ook niet boeiend hoor![]()
I want you to want me 677 572 738 903 813 703 940 832 814 778 1187 1193 1300 1225 1239 1068 1067 871 1001 1503
AUTSJ.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb dit al bij teveel nummers gelezen. Zo blijven we aan de gang.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Absoluut.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:08 schreef Cee het volgende:
Origineel van Solid HarmoniE is nog leuker.
Of anders van Avril Lavigne.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
SCHANDALIGquote:Op woensdag 26 december 2018 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
I want you to want me 677 572 738 903 813 703 940 832 814 778 1187 1193 1300 1225 1239 1068 1067 871 1001 1503
AUTSJ.![]()
Evenstar
![]()
Ja!quote:Op woensdag 26 december 2018 22:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ik doe mee volgend jaar! No.1 toch?
Dago doet vast ook mee![]()
![]()
Top100 nummer ditUn dann rettet kein Kavallerie,
Dat lijkt me niet aangezien ik erop heb gestemd.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het is ook gewoon zo.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb dit al bij teveel nummers gelezen. Zo blijven we aan de gang.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn eerste top2000 minuten van dit jaar
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit is gewoon een studioversie waar wat applaus en gegil overheen is geplakt.
Goedkoopje trucjes. Bah.My friends all drive horses![]()
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat gaat te snelquote:Op woensdag 26 december 2018 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
AUTSJ.
-Scorpion_17![]()
Eindelijk onder je steen vandaan gekropen?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste top2000 minuten van dit jaarThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Dan nog maar even ophoudenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet aangezien ik erop heb gestemd.![]()
![]()
Op weg naar de uitgang. Plaats maken voor andere prachtige muziekquote:Op woensdag 26 december 2018 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
AUTSJ.![]()
Wil ik ook wel aan meewerkenquote:
Morgenochtend uitslapen terwijl het mooiste plaatje Cuby & The Blizzards al gedraaid wordt (lol).♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste top2000 minuten van dit jaar
-Scorpion_17![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
Goedkoopje trucjes. Bah.![]()
![]()
Heb je weer wat gitaren, is het nog niet goed....quote:Op woensdag 26 december 2018 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
Goedkoopje trucjes. Bah.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Topquote:Op woensdag 26 december 2018 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wil ik ook wel aan meewerken
-Scorpion_17![]()
Didn't I didn't I didn't I see you cryin'
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Op weg naar de uitgang. Plaats maken voor andere prachtige muziek![]()
![]()
Heerlijk om zelf te spelen ook dit
Vulturequote:Op woensdag 26 december 2018 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste top2000 minuten van dit jaar![]()
![]()
Ik heb deze genoteerd om op te stemmen volgende keer.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
![]()
welcomequote:Op woensdag 26 december 2018 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste top2000 minuten van dit jaarI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Evenstar
![]()
Lekker!quote:Op woensdag 26 december 2018 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wil ik ook wel aan meewerken![]()
nope, en mijn echtgenoot kent het ook niet en die luistert vaker andere zenders dan radio5 dan ikquote:![]()
Zoals een nummer van Blof, Kensington of Marco Borsato?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Op weg naar de uitgang. Plaats maken voor andere prachtige muziekThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Ik zat in Disneyquote:Op woensdag 26 december 2018 22:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Eindelijk onder je steen vandaan gekropen?
Verrek, die komt 8-9 maar ik heb er op gestemd, en ik wil uitslapenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
Morgenochtend uitslapen terwijl het mooiste plaatje Cuby & The Blizzards al gedraaid wordt (lol).
Helaas, ook dat niet zie ik hierboven.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Is dat een lekker wijf?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tenzij dat ze volgend jaar dood gaan of er een of andere film over gemaakt word, staan ze opeens weet top 500.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooie van de steentjes
Disney Spearsquote:
Net als Mia voor mij, en Goodbye Stranger. Maar weet je, ik luister het ook altijd op Spotify dus wat zou het allemaal uitmaken? Niets.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Verrek, die komt 8-9 maar ik heb er op gestemd, en ik wil uitslapen♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Hebben ze vast ook leuke muziekquote:
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Evenstar
![]()
Gaaf! Net paar dagen terug ook, was eerste keer, genieten manquote:![]()
![]()
Ik heb wat meer met Mary Jane als ik eerlijk ben
Oké my bad, ik dacht dat het nummer over de radiobreedte vrij vaak is gedraaid maar bij nader inzien was het niet echt een van hun grootste hits.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, en mijn echtgenoot kent het ook niet en die luistert vaker andere zenders dan radio5 dan ik![]()
![]()
Ik ken dit nr niet“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Zolang het niet met Tarzan & Jane is, mag dat.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb wat meer met Mary Jane als ik eerlijk benDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Top 100 allertijden vroeger.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Helaas, ook dat niet zie ik hierboven.![]()
Ah, dat wel ja.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Let it goquote:Op woensdag 26 december 2018 22:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hebben ze vast ook leuke muziek
Daar heb je een punt, maar ik luister dat nummer veel te weinig buiten de top 2000, terwijl ik het een prachtnummer vind.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als Mia voor mij, en Goodbye Stranger. Maar weet je, ik luister het ook altijd op Spotify dus wat zou het allemaal uitmaken? Niets.
Accepteren dan maar en even voor 1 januari een herinnering plaatsen
Evenstar
![]()
Ja, na 4 dagen nog steeds dagelijks wakker worden met parade of show deuntje in mijn houd...quote:Op woensdag 26 december 2018 22:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hebben ze vast ook leuke muziek![]()
Toch wel in de maat mag ik hopen?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou net zeggen "wat een stem", hoor ik mijn vriendin er onverbiddelijk doorheen kotsen
Die versie van Cypress hill met Sonic youth?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb wat meer met Mary Jane als ik eerlijk ben![]()
Ja. ook mooie muziek, toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:11 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zoals een nummer van Blof, Kensington of Marco Borsato?![]()
Oja, dit nummer. Die melodie heeft Neil Young nog gejat.
"I'm singing this borrowed tune
I took from the Rolling Stones
Alone in this empty room
Too wasted to write my own"
Soon to be ex-vriendin, I presume?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou net zeggen "wat een stem", hoor ik mijn vriendin er onverbiddelijk doorheen kotsen
My friends all drive horses![]()
Daarom nu extra hard de Top 2000 aanzetten. Dat helptquote:Op woensdag 26 december 2018 22:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, na 4 dagen nog steeds dagelijks wakker worden met parade of show deuntje in mijn houd...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Mja we zijn verloofd dus dat zal wel nietquote:Op woensdag 26 december 2018 22:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Soon to be ex-vriendin, I presume?
-XOXO-![]()
SWKS gaat over in Mia, lekker man.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik luister dat nummer veel te weinig buiten de top 2000, terwijl ik het een prachtnummer vind.
Accepteren dan maar en even voor 1 januari een herinnering plaatsen
Vrijdag op zaterdagnacht is er wel een schitterende overgang van twee nummers waarop ik gestemd heb.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Die namen schaar ik persoonlijk niet onder muziek.quote:That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, dit nummer. Die melodie heeft Neil Young nog gejat.
"I'm singing this borrowed tune
I took from the Rolling Stones
Alone in this empty room
Too wasted to write my own"![]()
![]()
Bijna alles gaat ooit kapotquote:Op woensdag 26 december 2018 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja we zijn verloofd dus dat zal wel niet
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Doe Maar
KNOOP JE JAS DICHT DOE EEN DAS OM WAS EERST JE HANDEN KAM JE HAREN RECHT JE SCHOUDERS♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik ben van '83, geen idee of ij dat Stones nummer dan hoor te kennen.quote:
Deze ken ik dan weer wel uiteraard!“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
'Looooost in the maaagic'?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, na 4 dagen nog steeds dagelijks wakker worden met parade of show deuntje in mijn houd...![]()
Komt Nirvana - Polly weer voorbij?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Luister goed naar de tekst over iemand die verkracht en vermoord word.
#kerstopdracht2018|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of MUZ / Fok! Muziek Trivia deel MCDII![]()
![]()
![]()
Wel mijn soort kerstquote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
#kerstopdracht2018
-Scorpion_17![]()
Ja, dan mag je het wel kennenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben van '83, geen idee of ij dat Stones nummer dan hoor te kennen.
Deze ken ik dan weer wel uiteraard!
Was inderdaad een beetje raar.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
#kerstopdracht2018Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Deze gasten moeten een partij populair geweest zijn. Allemaal voor mijn tijd.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
PIS ZONDER HANDENquote:Op woensdag 26 december 2018 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
KNOOP JE JAS DICHT DOE EEN DAS OM WAS EERST JE HANDEN KAM JE HAREN RECHT JE SCHOUDERS|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
#kerstopdracht2018![]()
![]()
Voor mij ook. En dan is er ook gelijk geen reet aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Deze gasten moeten een partij populair geweest zijn. Allemaal voor mijn tijd.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja doei. Zit ik straks met zes katten op een flatjequote:Op woensdag 26 december 2018 22:15 schreef djenneke het volgende:
Op woensdag 26 december 2018 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
-XOXO-![]()
Die is ook zeer zekerste weten niet verkeerd.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Evenstar
![]()
Good good good gooood timeeee.. die vooral.quote:
En dat kerst parade deuntje...![]()
Doe maar, ik vond het niks, veel te veel krijsmeisjes die achter ze aanliepen.
Inmiddels vind ik het een stuk leuker dan toenUn dann rettet kein Kavallerie,
Hey little girl wanna go for a ride“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Laatst was Therapy nog in Alkmaar.
Had ik eigenlijk naartoe moeten gaan.
Sorry, A1. Het volume gaat op 36.My friends all drive horses![]()
U U U U U U U U U|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn kersttraditie. De afgelopen vier jaar heb ik er elke kerst wel eentje op. Deze had ik nog met 35% korting bij AH gekocht, dus dan smaakt ie extra lekker.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is ook zeer zekerste weten niet verkeerd.![]()
Ja mensen, nummer 1500 is hier. We hebben alweer een kwart gehad.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Heb je stompjes?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ga maar niet naar de tekst luisteren en gewoon van de muziek genieten
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Deze intro klinkt als een schimmige Peter R. de Vries-reconstructie.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Deze is een stuk leuker dan die in mijn herrinering was.Un dann rettet kein Kavallerie,
Vandaag de auto leeggehaald om in te leveren, het is al weer 4 jaar geleden dat ik dat met de Panda deed ( de Panda wel!)![]()
Ah, de Mickey show!quote:Op woensdag 26 december 2018 22:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Good good good gooood timeeee.. die vooral.
En dat kerst parade deuntje...
Zag dat het laatst in het weekend een keer lekker druk was, met flinke onderbezetting bij de horeca en dus veel te lange wachttijden voor lauw en slap voedsel. Nog last van gehad?![]()
quote:
![]()
Kyussgoden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Deze intro klinkt als een schimmige Peter R. de Vries-reconstructie.![]()
![]()
het leukste gedeelte zit er alweer op vanaf nu gaat het alleen maar berg afwaartsquote:Op woensdag 26 december 2018 22:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja mensen, nummer 1500 is hier. We hebben alweer een kwart gehad.![]()
Gezelligheid tijdens dit verkrachtersliedjequote:Op woensdag 26 december 2018 22:19 schreef Cee het volgende:
Even inhaken allemaal, waar zijn die handjes
Is dat kerstopdracht nunmmer 2?I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:19 schreef Cee het volgende:
Even inhaken allemaal, waar zijn die handjes
-Scorpion_17![]()
Het verkrachten valt wel mee?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:19 schreef Zorro het volgende:
Deze is een stuk leuker dan die in mijn herrinering was.![]()
![]()
ik mis de polonaise in het caféquote:Op woensdag 26 december 2018 22:19 schreef Cee het volgende:
Even inhaken allemaal, waar zijn die handjes![]()
Wat, ze krijgt toch Therapy?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Over Disney gesproken... Circle of Life is trouwens flink gestegen
Diane
Moest hier even om lachentwitter:NietRickBroers twitterde op woensdag 26-12-2018 om 21:32:45Wanneer je een Deathly Hallows tattoo hebt laten zetten na de 8e film, maar vervolgens kom je er door de Fantastic Beasts films achter dat het eigenlijk een soort Grindelwald-swastika is... https://t.co/FC5XAXKWuu reageer retweet
![]()
Wake Me Up Before You Go Go staat niet meer in de lijst, amice.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:21 schreef Evertjan het volgende:
hebben er al mensen op de tafels staan dansen??♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik dacht vroeger altijd dat dit lied Dying heette
Hoe oud is dit?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh God ik heb dus nu pas dying door.!
Nou beter laat dan nooit
-Scorpion_17![]()
Klompendans
YEEEEHAAAAAAAAWWWWWWWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Linedansen mensenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Yeeeeeee-haaaaaaaahUn dann rettet kein Kavallerie,
Is John Denver of dichtbij?quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Evenstar
![]()
Waren er di-vr was goed te doen. Hebben 1x iets gehaald in park, duurde serieus 40 min met een levensmoe medewerker. Hij deed gewoon 15 sec over om een deksel op een beker te doen. Totaal geen besef van tijd.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ah, de Mickey show!
Zag dat het laatst in het weekend een keer lekker druk was, met flinke onderbezetting bij de horeca en dus veel te lange wachttijden voor lauw en slap voedsel. Nog last van gehad?
Rest van de tijd hadden we gereserveerde plekken in restaurant. Wachttijden vielen ook mee. Alle shows en attracties gedaan.
Deze ken ik niet maar is wel leuk![]()
![]()
Strijkijzers
Er zijn echt mensen die dat als hobby hebben. Dat is toch een bizarre gedachte?quote:I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
*note to myself: volgende keer iets originelers verzinnen dan yeehaa!*That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Kut, die is beter. Jij wintquote:
Ik luister/kijk via stream dus had het nog over Diane. 1995 dus.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Na het vorige nummer valt dat al weer meequote:Op woensdag 26 december 2018 22:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die dat als hobby hebben. Dat is toch een bizarre gedachte?![]()
![]()
Wat een hoog herintredende huisvrouwengehalte in dat cafeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik voel alsof ik in de diepste krochten van Alabama ben beland."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Na het vorige nummer valt dat al weer mee
Mijn schoonmoeder doet het ookquote:Op woensdag 26 december 2018 22:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die dat als hobby hebben. Dat is toch een bizarre gedachte?
ah okequote:Op woensdag 26 december 2018 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister/kijk via stream dus had het nog over Diane. 1995 dus.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Ik keek even of hij op Farm Aid heeft gespeeld. Maar natuurlijk, dat had ik niet op hoeven zoeken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je moet toch niet in dat café willen staan? Beetje ongemakkelijk meedeinen voor een half uurtje of een uur, daarna weer dat hele kuteind naar huis rijden. Weg is je avond.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Wat een hoog herintredende huisvrouwengehalte in dat cafe♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Liever in de krochten van Alabama dan in de krochten van een linedance-sterquote:Op woensdag 26 december 2018 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik voel alsof ik in de diepste krochten van Alabama ben beland.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Die mensen zijn ook gelukkigquote:Op woensdag 26 december 2018 22:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die dat als hobby hebben. Dat is toch een bizarre gedachte?![]()
![]()
Koude kantquote:Op woensdag 26 december 2018 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder doet het ook
Oh, daar heb je Bono en co weer
Ah, dat is wel zo fijn! Buiten het hoogseizoen is het wel een beetje geluk hebben met de cast members die je tegenkomt, dan zijn er relatief veel meer chagrijnige, eigenwijze Fransen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waren er di-vr was goed te doen. Hebben 1x iets gehaald in park, duurde serieus 40 min met een levensmoe medewerker. Hij deed gewoon 15 sec over om een deksel op een beker te doen. Totaal geen besef van tijd.
Rest van de tijd hadden we gereserveerde plekken in restaurant. Wachttijden vielen ook mee. Alle shows en attracties gedaan.
Deze ken ik niet maar is wel leuk![]()
![]()
Toen heete het nog Scaghen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het jaar dat ik naar Schagen verhuisde|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |