Voor mij ook. En dan is er ook gelijk geen reet aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Deze gasten moeten een partij populair geweest zijn. Allemaal voor mijn tijd.
Ja doei. Zit ik straks met zes katten op een flatjequote:Op woensdag 26 december 2018 22:15 schreef djenneke het volgende:
Op woensdag 26 december 2018 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
Die is ook zeer zekerste weten niet verkeerd.quote:
Good good good gooood timeeee.. die vooral.quote:
Mijn kersttraditie. De afgelopen vier jaar heb ik er elke kerst wel eentje op. Deze had ik nog met 35% korting bij AH gekocht, dus dan smaakt ie extra lekker.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is ook zeer zekerste weten niet verkeerd.
Heb je stompjes?quote:
Ah, de Mickey show!quote:Op woensdag 26 december 2018 22:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Good good good gooood timeeee.. die vooral.
En dat kerst parade deuntje...
quote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Deze intro klinkt als een schimmige Peter R. de Vries-reconstructie.
het leukste gedeelte zit er alweer op vanaf nu gaat het alleen maar berg afwaartsquote:Op woensdag 26 december 2018 22:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja mensen, nummer 1500 is hier. We hebben alweer een kwart gehad.
Gezelligheid tijdens dit verkrachtersliedjequote:Op woensdag 26 december 2018 22:19 schreef Cee het volgende:
Even inhaken allemaal, waar zijn die handjes
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:19 schreef Cee het volgende:
Het verkrachten valt wel mee?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:19 schreef Zorro het volgende:
Deze is een stuk leuker dan die in mijn herrinering was.
ik mis de polonaise in het caféquote:Op woensdag 26 december 2018 22:19 schreef Cee het volgende:
Wat, ze krijgt toch Therapy?quote:
twitter:NietRickBroers twitterde op woensdag 26-12-2018 om 21:32:45Wanneer je een Deathly Hallows tattoo hebt laten zetten na de 8e film, maar vervolgens kom je er door de Fantastic Beasts films achter dat het eigenlijk een soort Grindelwald-swastika is... https://t.co/FC5XAXKWuu reageer retweet
Wake Me Up Before You Go Go staat niet meer in de lijst, amice.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:21 schreef Evertjan het volgende:
hebben er al mensen op de tafels staan dansen??
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh God ik heb dus nu pas dying door.
Is John Denver of dichtbij?quote:
Waren er di-vr was goed te doen. Hebben 1x iets gehaald in park, duurde serieus 40 min met een levensmoe medewerker. Hij deed gewoon 15 sec over om een deksel op een beker te doen. Totaal geen besef van tijd.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ah, de Mickey show!
Zag dat het laatst in het weekend een keer lekker druk was, met flinke onderbezetting bij de horeca en dus veel te lange wachttijden voor lauw en slap voedsel. Nog last van gehad?
Er zijn echt mensen die dat als hobby hebben. Dat is toch een bizarre gedachte?quote:
Kut, die is beter. Jij wintquote:
Ik luister/kijk via stream dus had het nog over Diane. 1995 dus.quote:
Na het vorige nummer valt dat al weer meequote:Op woensdag 26 december 2018 22:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die dat als hobby hebben. Dat is toch een bizarre gedachte?
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Na het vorige nummer valt dat al weer mee
Mijn schoonmoeder doet het ookquote:Op woensdag 26 december 2018 22:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
ah okequote:Op woensdag 26 december 2018 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister/kijk via stream dus had het nog over Diane. 1995 dus.
Je moet toch niet in dat café willen staan? Beetje ongemakkelijk meedeinen voor een half uurtje of een uur, daarna weer dat hele kuteind naar huis rijden. Weg is je avond.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Wat een hoog herintredende huisvrouwengehalte in dat cafe
Liever in de krochten van Alabama dan in de krochten van een linedance-sterquote:Op woensdag 26 december 2018 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik voel alsof ik in de diepste krochten van Alabama ben beland.
Die mensen zijn ook gelukkigquote:Op woensdag 26 december 2018 22:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Koude kantquote:Op woensdag 26 december 2018 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder doet het ook
Ah, dat is wel zo fijn! Buiten het hoogseizoen is het wel een beetje geluk hebben met de cast members die je tegenkomt, dan zijn er relatief veel meer chagrijnige, eigenwijze Fransen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waren er di-vr was goed te doen. Hebben 1x iets gehaald in park, duurde serieus 40 min met een levensmoe medewerker. Hij deed gewoon 15 sec over om een deksel op een beker te doen. Totaal geen besef van tijd.
Rest van de tijd hadden we gereserveerde plekken in restaurant. Wachttijden vielen ook mee. Alle shows en attracties gedaan.
Deze ken ik niet maar is wel leuk
Toen heete het nog Scaghen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het jaar dat ik naar Schagen verhuisde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |