Top 100 allertijden vroeger.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Helaas, ook dat niet zie ik hierboven.
Ah, dat wel ja.quote:
Let it goquote:Op woensdag 26 december 2018 22:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hebben ze vast ook leuke muziek
Daar heb je een punt, maar ik luister dat nummer veel te weinig buiten de top 2000, terwijl ik het een prachtnummer vind.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als Mia voor mij, en Goodbye Stranger. Maar weet je, ik luister het ook altijd op Spotify dus wat zou het allemaal uitmaken? Niets.
Ja, na 4 dagen nog steeds dagelijks wakker worden met parade of show deuntje in mijn houd...quote:Op woensdag 26 december 2018 22:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hebben ze vast ook leuke muziek
Toch wel in de maat mag ik hopen?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou net zeggen "wat een stem", hoor ik mijn vriendin er onverbiddelijk doorheen kotsen
Die versie van Cypress hill met Sonic youth?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb wat meer met Mary Jane als ik eerlijk ben
Ja. ook mooie muziek, toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:11 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zoals een nummer van Blof, Kensington of Marco Borsato?
Soon to be ex-vriendin, I presume?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wou net zeggen "wat een stem", hoor ik mijn vriendin er onverbiddelijk doorheen kotsen
Daarom nu extra hard de Top 2000 aanzetten. Dat helptquote:Op woensdag 26 december 2018 22:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, na 4 dagen nog steeds dagelijks wakker worden met parade of show deuntje in mijn houd...
Mja we zijn verloofd dus dat zal wel nietquote:Op woensdag 26 december 2018 22:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Soon to be ex-vriendin, I presume?
SWKS gaat over in Mia, lekker man.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik luister dat nummer veel te weinig buiten de top 2000, terwijl ik het een prachtnummer vind.
Accepteren dan maar en even voor 1 januari een herinnering plaatsen
Die namen schaar ik persoonlijk niet onder muziek.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, dit nummer. Die melodie heeft Neil Young nog gejat.
"I'm singing this borrowed tune
I took from the Rolling Stones
Alone in this empty room
Too wasted to write my own"
Bijna alles gaat ooit kapotquote:Op woensdag 26 december 2018 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja we zijn verloofd dus dat zal wel niet
Ik ben van '83, geen idee of ij dat Stones nummer dan hoor te kennen.quote:
'Looooost in the maaagic'?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, na 4 dagen nog steeds dagelijks wakker worden met parade of show deuntje in mijn houd...
Komt Nirvana - Polly weer voorbij?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Luister goed naar de tekst over iemand die verkracht en vermoord word.
#kerstopdracht2018
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of MUZ / Fok! Muziek Trivia deel MCDII
Wel mijn soort kerstquote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
#kerstopdracht2018
Ja, dan mag je het wel kennenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben van '83, geen idee of ij dat Stones nummer dan hoor te kennen.
Deze ken ik dan weer wel uiteraard!
Was inderdaad een beetje raar.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
#kerstopdracht2018
PIS ZONDER HANDENquote:Op woensdag 26 december 2018 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
KNOOP JE JAS DICHT DOE EEN DAS OM WAS EERST JE HANDEN KAM JE HAREN RECHT JE SCHOUDERS
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
#kerstopdracht2018
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |