Ik heb deze genoteerd om op te stemmen volgende keer.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Op weg naar de uitgang. Plaats maken voor andere prachtige muziek
welcomequote:Op woensdag 26 december 2018 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste top2000 minuten van dit jaar
Lekker!quote:Op woensdag 26 december 2018 22:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wil ik ook wel aan meewerken
nope, en mijn echtgenoot kent het ook niet en die luistert vaker andere zenders dan radio5 dan ikquote:
Zoals een nummer van Blof, Kensington of Marco Borsato?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zat in Disneyquote:Op woensdag 26 december 2018 22:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Eindelijk onder je steen vandaan gekropen?
Verrek, die komt 8-9 maar ik heb er op gestemd, en ik wil uitslapenquote:Op woensdag 26 december 2018 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
Morgenochtend uitslapen terwijl het mooiste plaatje Cuby & The Blizzards al gedraaid wordt (lol).
Helaas, ook dat niet zie ik hierboven.quote:
Is dat een lekker wijf?quote:
Tenzij dat ze volgend jaar dood gaan of er een of andere film over gemaakt word, staan ze opeens weet top 500.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Disney Spearsquote:
Net als Mia voor mij, en Goodbye Stranger. Maar weet je, ik luister het ook altijd op Spotify dus wat zou het allemaal uitmaken? Niets.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Verrek, die komt 8-9 maar ik heb er op gestemd, en ik wil uitslapen
Hebben ze vast ook leuke muziekquote:
Gaaf! Net paar dagen terug ook, was eerste keer, genieten manquote:
Oké my bad, ik dacht dat het nummer over de radiobreedte vrij vaak is gedraaid maar bij nader inzien was het niet echt een van hun grootste hits.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, en mijn echtgenoot kent het ook niet en die luistert vaker andere zenders dan radio5 dan ik
Zolang het niet met Tarzan & Jane is, mag dat.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb wat meer met Mary Jane als ik eerlijk ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |