twitter:NietRickBroers twitterde op woensdag 26-12-2018 om 21:32:45Wanneer je een Deathly Hallows tattoo hebt laten zetten na de 8e film, maar vervolgens kom je er door de Fantastic Beasts films achter dat het eigenlijk een soort Grindelwald-swastika is... https://t.co/FC5XAXKWuu reageer retweet
Wake Me Up Before You Go Go staat niet meer in de lijst, amice.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:21 schreef Evertjan het volgende:
hebben er al mensen op de tafels staan dansen??
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh God ik heb dus nu pas dying door.
Is John Denver of dichtbij?quote:
Waren er di-vr was goed te doen. Hebben 1x iets gehaald in park, duurde serieus 40 min met een levensmoe medewerker. Hij deed gewoon 15 sec over om een deksel op een beker te doen. Totaal geen besef van tijd.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ah, de Mickey show!
Zag dat het laatst in het weekend een keer lekker druk was, met flinke onderbezetting bij de horeca en dus veel te lange wachttijden voor lauw en slap voedsel. Nog last van gehad?
Er zijn echt mensen die dat als hobby hebben. Dat is toch een bizarre gedachte?quote:
Kut, die is beter. Jij wintquote:
Ik luister/kijk via stream dus had het nog over Diane. 1995 dus.quote:
Na het vorige nummer valt dat al weer meequote:Op woensdag 26 december 2018 22:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die dat als hobby hebben. Dat is toch een bizarre gedachte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |