SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
We lopen een topic of 5 achter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Holy cow, Traveling Wilbury's zitten er ook dit uur in. Superband met o.a. Roy Orbison, George Harrison
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
+ Petty, Dylan en die van ELO.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Holy cow, Traveling Wilbury's zitten er ook dit uur in. Superband met o.a. Roy Orbison, George Harrison|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oh God, de kisscam waar werkelijk niemand om vroeg is nu ook een ding
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dank, ik wilde geen foute namen noenen maar kon er niet opkomen.quote:Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Voortekenen dat de Top2000 veel en veel te groots wordt gemaakt nu SR dood is.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:06 schreef MTheBassman het volgende:
Oh God, de kisscam waar werkelijk niemand om vroeg is nu ook een dingNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Kisscam was er vorig jaar ook alWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Refresh my mind, wie was SR?quote:Op woensdag 26 december 2018 17:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Voortekenen dat de Top2000 veel en veel te groots wordt gemaakt nu SR dood is.
Oeh, deze![]()
![]()
![]()
Origineel van Eden Hazard.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Serious Request.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Refresh my mind, wie was SR?
Oeh, deze![]()
![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Blijft een mooi nummer, misschien wel de mooiste van Barbra Drijfzand.Life can be a bitch, so like it..![]()
Ik kan hier heel slecht tegen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
hey FreddieWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jeff Lynne.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
JAJAJAJA BINGO BARMEID DEED EEN DANSJE|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Aloha.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Geweldige Doors dit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heerlijk Canned Heat-achtig nummer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Die liggen eruit toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
Heerlijk Canned Heat-achtig nummer.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja eindelijk eentje van uit m'n stemlijst![]()
![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Holleeder
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
De Jeugd
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
JvT
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 17:22 schreef Slobeend het volgende:
Gerda? Heb jij nog compote in de voorraadkast?!
Zo'n zwartjoekelquote:Op woensdag 26 december 2018 17:22 schreef Slobeend het volgende:
Gerda? Heb jij nog compote in de voorraadkast?![]()
Wat een aids
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Wat is deze?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Heb op Watskeburt gestemd.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Over niet Top2000 waardig gesprokenHaters can be so lame and vicious
Raar nummer blijft dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geniet je wel deze week?quote:Op woensdag 26 december 2018 17:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Over niet Top2000 waardig gesproken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Afgekapt
Mopperkont.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mooie van de Beatles[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ook goudquote:
Serious Request.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Refresh my mind, wie was SR?
Oeh, deze![]()
![]()
Also, dit voelt een beetje als een afgekeurd kerstnummer. Mooie harmonies wel.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Omdat Sterrenstof en Watskeburt er al in stonden.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom nou juist dat nummer van De Jeugd erin moest weet ik niet.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wordt het geen tijd voor een Ringo Bingo?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik zou constant Sesamstraatliedjes met hem zingen.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Als ik alleen op een eiland met OscarMopperkont zou komen te zitten zou ik mezelf van kant maken.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Deze hoeft niet van de Beatles"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
One Ringo to rule them all.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Formule, Benden en Dromen van Karton mogen er nog wel bij.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat Sterrenstof en Watskeburt er al in stonden.![]()
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 26 december 2018 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wordt het geen tijd voor een Ringo Bingo?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Het is misschien een beetje mal, maar ik ben een kerstbal.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zou constant Sesamstraatliedjes met hem zingen.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Origineel van Slag Mond is beter"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
I'M A BELIEVER
Believer.
deze mag er ook wel uitWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Toch niet opweg naar de uitgang hč?!
Mijn eigen hoogtepuntje van 2018: ik heb Wim T. Schippers uitgebreid gesproken in Beeld en Geluid eerder dit jaar. Wat een ongelofelijk aardige man is dat.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje mal, maar ik ben een kerstbal.
Ik zou in elk geval geen steun van Radio 2 verwachten.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
Toch niet opweg naar de uitgang hč?!De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik dacht dat hij al dood was.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijn eigen hoogtepuntje van 2018: ik heb Wim T. Schippers uitgebreid gesproken in Beeld en Geluid eerder dit jaar. Wat een ongelofelijk aardige man is dat.![]()
Iets gestegen zo te zien.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval geen steun van Radio 2 verwachten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind dit eigenlijk niet zo heel bijzonder
Verdonken in een pindakaasvloerquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Cocaine
Doet me eraan denken: volgend jaar de 20e editie. Is er geen lijst op te stellen met alle nummers die sinds 1999 uit de lijst zijn verdwenen? De 'Gone 2000' ofzo?quote:Op woensdag 26 december 2018 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
Toch niet opweg naar de uitgang hč?!Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Wim T Schippers, mede-Groninger en mijn heldquote:Op woensdag 26 december 2018 17:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijn eigen hoogtepuntje van 2018: ik heb Wim T. Schippers uitgebreid gesproken in Beeld en Geluid eerder dit jaar. Wat een ongelofelijk aardige man is dat.
Mag je nu ook wel doen hoorquote:Op woensdag 26 december 2018 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Als ik alleen op een eiland met OscarMopperkont zou komen te zitten zou ik mezelf van kant maken.
She don't lie...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Da's dit jaar al hoorquote:Op woensdag 26 december 2018 17:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doet me eraan denken: volgend jaar de 20e editie. Is er geen lijst op te stellen met alle nummers die sinds 1999 uit de lijst zijn verdwenen? De 'Gone 2000' ofzo?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Goed idee!quote:Op woensdag 26 december 2018 17:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doet me eraan denken: volgend jaar de 20e editie. Is er geen lijst op te stellen met alle nummers die sinds 1999 uit de lijst zijn verdwenen? De 'Gone 2000' ofzo?
Dat vinden ze wel heel spann0ndquote:Op woensdag 26 december 2018 17:31 schreef Fred_B het volgende:
Bij de Kieftjes gaat de radio even wat harder."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Wat heb ik toch een hartgrondige hekel aan dit soort stoffige rockmuziek.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bij half Amsterdam en Hilversum ook.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:31 schreef Fred_B het volgende:
Bij de Kieftjes gaat de radio even wat harder.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Dat is wederzijds.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Wat heb ik toch een hartgrondige hekel aan dit soort stoffige rockmuziek.![]()
Ja, want in de provincie wordt niet gebruiktquote:Op woensdag 26 december 2018 17:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bij half Amsterdam en Hilversum ook.![]()
Van toen The Cure uit de kast kwamWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat een vervelend liedje is dit ook.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Correctie inteelt bn'er Amsterdam en Hilversum dan.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:33 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ja, want in de provincie wordt niet gebruikt
Sorry lieve jongen geef mij maar gewoon Disintegration.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:37 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Niet met The Cure he, niet met The Cure.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Deze
Dat ben ik geheel eens.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry lieve jongen geef mij maar gewoon Disintegration.![]()
Ook weer zo laag."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Eens.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Mooie combi straks. Bowie gevolgd door Major Tom
De stem van Roy past helemaal niet in dit liedje, maar het is hem vergeven.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ook een leuk liedje voor 28 of 29 december."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hahahahahahahahahahaha
SErieus nu dit nummer
Dit hoort op 30 dec[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zoveel fraaie muziek, we zijn er stil van!quote:Op woensdag 26 december 2018 17:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ow wow, wat is het rustig hier!
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja we gaan de 300 topics niet halen dit jaarquote:Op woensdag 26 december 2018 17:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ow wow, wat is het rustig hier!
Dat vind ik een hele mooie reden!quote:Op woensdag 26 december 2018 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoveel fraaie muziek, we zijn er stil van!![]()
Het stempubliek hiervoor verdwijnt en er was een paar jaar terug nog iets van een boost via de Golden Oldies.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahahahahahahahahahaha
SErieus nu dit nummer
Dit hoort op 30 decDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wie?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jawel, verplichtingen zijn over straks dus kan iedereen weer losquote:Op woensdag 26 december 2018 17:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja we gaan de 300 topics niet halen dit jaar
-Scorpion_17![]()
Immer qualiteyt.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja we gaan de 300 topics niet halen dit jaar|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat is dit topic altijdquote:Haters can be so lame and vicious
Hoihoiquote:Op woensdag 26 december 2018 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
Weer thuis van de kerstverplichtingenIk kom binnen bij een leuk lied, mooi!
Los gaanquote:Op woensdag 26 december 2018 17:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jawel, verplichtingen zijn over straks dus kan iedereen weer losparty hard
Net gerookte zalm uit Canada gegeten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Met de kerstboom in huis is het automatisch een groene dag
Jammer dat er zo weinig Coldplay liedjes in de lijst staan. Dan gaat het in het topic wel snel met al die gifjesquote:Op woensdag 26 december 2018 17:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja we gaan de 300 topics niet halen dit jaarHoi Dagoduck!quote:![]()
![]()
Zo visite de deur uit en nu eindelijk tijd voor n paar dagen Top 2000 met Fok. Veel gemist de afgelopen 24 uur?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Tijd voor een HJ Karakter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik had vroeger een spelletje op een game CD-rom, Nibbles2 (maar dat was gewoon Snake), met dit nummer als MIDI-versie achtergrondmuziekje. Was fantastisch.
When I come around.
Vorige uur was heel erg veel genot, rest van de dag maar zo zo.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo visite de deur uit en nu eindelijk tijd voor n paar dagen Top 2000 met Fok. Veel gemist de afgelopen 24 uur?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ook gezakt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
A lovely daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
daaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Naast haar wakker worden is in geen woorden uit te drukken. Wel in cijfers 2/10.
Heerlijke plaat overigens."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
A lovely daaaay|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
We zijn er stil vanHaters can be so lame and vicious
Buiten adem altijd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
BREATHE FOR GODS SAKE BREATHE!!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nou, ik vind mijn bed toch altijd wel erg fijn hoorquote:Haters can be so lame and vicious
herexamenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Volgens mij volgt er een herexamenHaters can be so lame and vicious
Om een vriendinnetje te quoten "nooit meer naar huis of voor altijd thuis blijven*quote:Op woensdag 26 december 2018 17:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, ik vind mijn bed toch altijd wel erg fijn hoor
-Scorpion_17![]()
Wat een gek vriendinnetje.... tenzij ze in mijn kelder terecht is gekomen, dan klopt het welquote:Op woensdag 26 december 2018 17:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Om een vriendinnetje te quoten "nooit meer naar huis of voor altijd thuis blijven*
Prachtig programma was datquote:Op woensdag 26 december 2018 17:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nou, hier komt even een aflevering van 'Herexamen' mensen
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Bazenplaat van Sam Cooke.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 17:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat een gek vriendinnetje.... tenzij ze in mijn kelder terecht is gekomen, dan klopt het welnou nou nou!
-Scorpion_17![]()
Jean Genie
quote:Ghehe, ik was jullie voor.quote:Op woensdag 26 december 2018 17:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgens mij volgt er een herexamen
Toch wel een genot die platen van Bowie.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Always trust the Gene Genie (voor wie Life on Mars gezien heeft)"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Herexamen?
Hands upon the wheeeel, onee, dat was The Doors.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jammer, geen Major Tom er achteraan
Terugstraatjongens.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wie post er even een uurlijstje?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1559 Major Tom (Völlig Losgelöst) - Peter Schilling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1558 What A Fool Believes Doobie Brothers![]()
![]()
1557 Forever Man Eric Clapton![]()
![]()
1556 Pure Morning Placebo![]()
![]()
1555 Relight My Fire Dan Hartman![]()
![]()
1554 Feel It Still Portugal. The Man![]()
![]()
![]()
1553 A Hard Day's Night Beatles![]()
![]()
![]()
![]()
1552 Fox On The Run Sweet![]()
![]()
![]()
![]()
1551 Time After Time Cyndi Lauper![]()
1550 Back Home Golden Earring![]()
![]()
1549 Everybody (Backstreet's Back) Backstreet Boys (koffie)
1548 Nightporter Japan![]()
1547 We Belong To The Night Ellen Foley![]()
![]()
Prima uurtje dit"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
2de stemlijstnummer van mij
Placebo that is*
-Scorpion_17![]()
lekker uurtjeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Leuk uurtjequote:Op woensdag 26 december 2018 18:02 schreef Sabata het volgende:
1559 Major Tom (Völlig Losgelöst) - Peter Schilling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1558 What A Fool Believes Doobie Brothers![]()
![]()
1557 Forever Man Eric Clapton![]()
![]()
1556 Pure Morning Placebo![]()
![]()
1555 Relight My Fire Dan Hartman![]()
![]()
1554 Feel It Still Portugal. The Man![]()
![]()
![]()
1553 A Hard Day's Night Beatles![]()
![]()
![]()
![]()
1552 Fox On The Run Sweet![]()
![]()
![]()
![]()
1551 Time After Time Cyndi Lauper![]()
1550 Back Home Golden Earring![]()
![]()
1549 Everybody (Backstreet's Back) Backstreet Boys (koffie)
1548 Nightporter Japan![]()
1547 We Belong To The Night Ellen Foley![]()
![]()
Prima uurtje ditLife can be a bitch, so like it..![]()
Ground control?
duurt denk ik even voor Peter David heeft ingehaald. Maar Eindelijk, eindelijk, eindelijk. Na 8 jaar als vrije keuze stond Major Tom dit jaar EINDELIJK in de keuzelijst. En bam, meteen nieuw binnen. Wieso hat das so lange gedauert?"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Basgitaar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ooooooooooohhh deze.
Pff, goede melodie hoor dit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit is een verdraaid aardig uurtje zie ik!
Toch maar weer eens even meepikken
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Pff, toch iets om brabbelaar Ruud de Wild dankbaar te zijn, want hij draaide Peter Schilling inderdaad op Deutsche donderdagen"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Ook niet verkeerd deze.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
n00biedoobie brothers
Allemaal heel leuk en aardig en zo, maar waarom die Doobie Brothers mij nou weer moeten gaan uitschelden
Ik zit vast klaar voor Placebo!!“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ja, tijd niet gehoord.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
WHAWHAWHAWHAEVEERR|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wauw, ik zie ineens een Goed Stel voor bij Annemieke: Placebo versus The Real Thingquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Duurt toch wel iets lang die van de broertje doobie.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Andere redden het nooit dus tactisch gestemd op mijn bandjequote:Op woensdag 26 december 2018 18:14 schreef BillDauterive het volgende:
Placebo, leuk. Maar Pure Morning vind ik dan weer matig.
-Scorpion_17![]()
TWO TRIBES GO TO WAR
Onee.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
hier ben ik het ook wel mee eens, en ik zou ze sowieso niet missen als ze niet in de lijst stondenquote:Op woensdag 26 december 2018 18:14 schreef BillDauterive het volgende:
Placebo, leuk. Maar Pure Morning vind ik dan weer matig.![]()
Ik heb net tijdens het nieuws alvast even geluisterd naar 'Voor Haar' van Frans Halsema. Wat een mooi nummer is dat.Had geen zin om tot 31-12 te wachten
Leuke van Clapton
Valsspeler.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb net tijdens het nieuws alvast even geluisterd naar 'Voor Haar' van Frans Halsema. Wat een mooi nummer is dat.Had geen zin om tot 31-12 te wachten
Forever, man.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als Maan nou een liedje van Slowhand 'leent', is ze dan ClaptonMaan?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
dat is ook prachtig en het origineel ookquote:Op woensdag 26 december 2018 18:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
![]()
Jij verstaat de kunst van vooruit luisteren.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
My friends all drive horses![]()
Ba dumm tsss..quote:Op woensdag 26 december 2018 18:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als Maan nou een liedje van Slowhand 'leent', is ze dan ClaptonMaan?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Goeie zangeresWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat zij zegt! Ze hebben zoveel betere nummersquote:Op woensdag 26 december 2018 18:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Andere redden het nooit dus tactisch gestemd op mijn bandje
Maar Pure Morning kent het grote publiek alleen...“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ja, eeuwig zondequote:Op woensdag 26 december 2018 18:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat zij zegt! Ze hebben zoveel betere nummers
Maar Pure Morning kent het grote publiek alleen...
-Scorpion_17![]()
Toch wel heerlijk dat dit erin staat.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mwah, ik ken dit niet maar het is weer een "geen ramp, geen bijzonderheid" nummer.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dan ben ik bij deze lesbisch <3quote:“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Yeah Placebo![]()
Uit mijn stemlijst.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
En ditquote:Op woensdag 26 december 2018 18:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Yeah Placebo![]()
Uit mijn stemlijst.
-Scorpion_17![]()
YEAH LADIES AND GENTLEMEN|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee, zo jong ben ik nou óók weer niet. Without you I'm nothing komt uit 98 meen ik?quote:Op woensdag 26 december 2018 18:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maare, placebo is toch uit de tijd dat jij op de kleuterschool zat?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
RELIGHT MY FAAYAAHHH YOU ARE MY ONLY DESSAAYAAA|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mwa, veel meer hoef je ook niet echt te kennen, imho. Alleen The Bitter End vind ik toplijstwaardig.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar Pure Morning kent het grote publiek alleen...Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één ŕ twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Discogenot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Eten heb ik expres tot na dit uur geschoven. Is nog een grote portie zuurvlees van gisteren over mjam"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Every You, Every Mequote:Op woensdag 26 december 2018 18:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mwa, veel meer hoef je ook niet echt te kennen, imho. Alleen The Bitter End vind ik toplijstwaardig.
Pierrot The Clown
Special K![]()
Lasagne leg in de oven!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heb op Diana Ross geproduceerd door Nile Rodgers gestemd.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Keep on wokking!
Goed voor deze etenstijdUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik heb weer even een halve liter klokbier opengetrokken."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Oneensquote:Op woensdag 26 december 2018 18:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mwa, veel meer hoef je ook niet echt te kennen, imho. Alleen The Bitter End vind ik toplijstwaardig.
Special K, Nancyboy, Protect Me, Running up that hill (Kate Bush cover) vind ik toch wel lijstwaardig“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Song to say goodbyequote:Op woensdag 26 december 2018 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Every You, Every Me
Pierrot The Clown
Special K
English Summerrain..T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 18:24 schreef Hamlapjes het volgende:
JAAAAA
BLOF MET HARDER DAN IK HEBBEN KAN!
Zit nog steeds aan mijn eerste Karakter. Doe ik toch netjes. En rustig.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb weer even een halve liter klokbier opengetrokken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Feel it still is best leuk, maar dit was een strategische stem, had eigenlijk liever Live in the moment gehad. Maar die werd helaas geen hit hiero"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Deze vind ik dus totaal niet top 2000 waardig
WOOHOOO IM A REBEL JUST FOR KICKS GIRL|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nog live gezien in de tent op Pinkpop.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die is dan ook veel beterquote:Op woensdag 26 december 2018 18:26 schreef Sabata het volgende:
had eigenlijk liever Live in the moment gehad![]()
Dan doe je het beter dan ik, heb al een andere klok, Grimbergen Tripel en Karmeliet Tripel achterover gegooidquote:Op woensdag 26 december 2018 18:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zit nog steeds aan mijn eerste Karakter. Doe ik toch netjes. En rustig.
Oeeehoeeequote:Op woensdag 26 december 2018 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Juist ja, wat is dit? Twee mensen naast elkaar op de bank met een groot vraagteken boven hun hoofd
-Scorpion_17![]()
Dit klinkt alsof het net zo goed 15 jaar geleden was uitgekomen, maar 2017
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Heb ik op gestemd (omdat ik ze live in San Francisco heb gezien)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Als je dorst hebt moet je drinkenquote:Op woensdag 26 december 2018 18:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan ik, heb al een andere klok, Grimbergen Tripel en Karmeliet Tripel achterover gegooid
-Scorpion_17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |